Guest SiD Posted February 26, 2006 Report Share Posted February 26, 2006 εχω το golf 5 1.6 fsi και θα ηθελα την γνωμη σας και τις προσωπικες εμπειριες σας σε σχεση με το ASR του golf 5.τι παιζει ακριβως??ποτε πρεπει να το απενεργοποιουμε και ποτε οχι.???τι παιζει με τις στροφες των δρομων αν το εχεις OFF και μπαινεις με χιλιομετρα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted February 26, 2006 Report Share Posted February 26, 2006 Η απενεργοποίηση του ASR γενικά (απ' όσο ξέρω) χρειάζεται για να μπορέσεις να φύγεις από κάπου που έχει κολήσει το αμάξι (λάσπη, χιόνι, κλπ) γιατί αν είναι αναμένο εκεί και πάει να σπινιάρει το αμάξι φρενάρουν οι τροχοί και απλά θα μείνεις για πάντα εκεί! τώρα για στροφές κλπ που ρωτάς θα συμπεριφέρεται όπως ένα αμάξι χωρίς ASR, οπότε φαντάζομαι ήδη ξέρεις πως είναι το συναίσθημα... Αλλά καλύτερα ας μιλήσει κάποιος χεράς επί του θέματος αυτού (τόσους έχει το κλαμπ!) γιατί εγώ δεν είμαι του αθλήματος :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted February 26, 2006 Report Share Posted February 26, 2006 Καλησπερα.Το ASR δεν φρεναρει τους τροχους αλλα κοβει το γκαζι.Αν το βγαλεις και μπεις με πολλα χλμ σε μια στροφη θα κολλησεις στην απεναντι πλευρα της στροφης.Αλλα να ξερεις οτι για να το κανεις αυτο πρεπει να προσπαθησεις πολυ...Βοηθαει φοβερα αν το πατας και αν αποφασισεις να το βγαζεις να μαθεις πρωτα να παιζεις αψογα το γ@μ@το τιμονακι του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiD Posted February 26, 2006 Report Share Posted February 26, 2006 Πιστευεις οτι εχοντας το ASR ON χανεις απο θεμα επιδοσεων?? και κατι αλλο (επειδη ειμαι νεος) ας πουμε οτι ειμαι με 90km/h και μπω σε μια στροφη 90 μοιρων εχοντας το OFF κινδυνευω να το κανω "καινουριο" το αμαξακι μου?? εχεις κανει τιποτα περιεργο με το ASR OFF?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted February 27, 2006 Report Share Posted February 27, 2006 οπως ειπε και ο ατριας μη το απενεργοποιεις ποτε σε χιονι και σε βροχη αν δε θελεις να βρεθεις κολλημενος στον μπροστα.. τωρα σε στροφη αν το βγαλεις απλα θα σπινιαρουν οι τροχοι δε νομιζω οτι θα δεις καμια ιδιαιτερη διαφορα.και δε νομιζω οτι μειωνονται οι επιδοσεις! το esp θα μετρουσε στις στροφες,το asr οχι τοσο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 27, 2006 Report Share Posted February 27, 2006 Και το ASR βοηθαει σε στροφες, καθως προφυλασσει απο τα μουτρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted February 27, 2006 Report Share Posted February 27, 2006 Το ASR δεν φρεναρει τους τροχους αλλα κοβει το γκαζι. Σε αυτό μάλλον έχεις δίκιο... Αν και έχω την εντύπωση ότι κάπου έχω διαβάσει και για φρενάρισμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 27, 2006 Report Share Posted February 27, 2006 Απο οσο εχω δει εγω, και ξερω, τσουκ Το ESP τα κανει αυτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 βασικά ποια η διαφορά μεταξύ των δύο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Διαφορα...? Μαλλον για σχεση πρεπει να ψαξεις καλυτερα... Δεν εχουν καμια σχεση...Αλλο το ενα, αλλο το αλλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Το asr κοβει το γκαζι ενω το esp συνδυαζει και φρεναρισμα των τροχων που ολισθαινουν.Το ASR oxi δεν κοβει τις επιδοσεις και ναι θα το χασεις το αυτοκινητακι σου αν το απενεργοποιησεις και μπεις με 90...Αλλα το ξαναματαλεω:Φευγει δυσκολα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Και το ASR βοηθαει σε στροφες, καθως προφυλασσει απο τα μουτρα... οτι βοηθαει καπως βοηθαει..απλα μειωνει τα μουτρα ομως λογω antispin οχι πως δε κανει και μουτρα με το asr. γιατι απο τα 15000 χιλιομετρα και μετα δε το χω πατησει ποτε off και παλι ομως σε στροφες κλειστες που το πιεζα πετουσε κατι μουτρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiD Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 το κορυφαιο ομως μαγκες ειναι στην εκκινηση.τα δινει ολα το μηχανημα.με 3500 στροφες κουμπωνω απο νεκρα πρωτη και σπινιαρει για 1.5 μετρα.μπορω να το κανω off και κατα την διαρκεια της οδηγησης ή μονο `εν στασει` Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 το κορυφαιο ομως μαγκες ειναι στην εκκινηση.τα δινει ολα το μηχανημα.με 3500 στροφες κουμπωνω απο νεκρα πρωτη και σπινιαρει για 1.5 μετρα.μπορω να το κανω off και κατα την διαρκεια της οδηγησης ή μονο `εν στασει` οποιαδηποτε στιγμη θελεις το κανεις ειτε σε κινηση ειτε σταματημενος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Νομιζω οτι το βιβλιο του αυτοκινητου λεει μονο σταματημενο και με την μηχανη σβηστη και τον διακοπτη της μιζας ατην 1η σκαλα.Αυτο μου ειχαν πει και οταν παρελαβα το αυτοκινητο αλλα και μετα οταν ξαναρωτησα 3 διαφορετικους ανθρωπους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 (edited) για το esp μηπως σου ειπαν?εγω το asr παντως οσες φορες το απενεργοποιησα το εκανα εν κινηση και αναψε το αντιστοιχο λαμπακι σαν ενδειξη...ποτε δε χρειαστηκε με τον τροπο που περιεγραψες. Edited March 1, 2006 by OuNkaS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 για το esp μηπως σου ειπαν?εγω το asr παντως οσες φορες το απενεργοποιησα το εκανα εν κινηση και αναψε το αντιστοιχο λαμπακι σαν ενδειξη...ποτε δε χρειαστηκε με τον τροπο που περιεγραψες. Και το ESP απενεργοποιείται εν κινήσει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Sid μην τρελένεσε. Γεμίσαμε ηλεκτρονικά. Εμείς που δεν έχουμε όλα αυτά τα βοηθήματα και μπαίνουμε σπασμένοι στις στροφές γιατί δεν φεύγουμε ? Το asr και όλα αυτά τα συστήματα εγώ πιστεύω πως επινοήθηκαν για να βοηθάνε στην οδήγηση τους κουλούς. Εχουμε συστήματα που μας κόβουν το γκάζι , άλλα που φρενάρουν τους τροχούς, αλλά που κόβουν το σπινιάρισμα ... Γεμίσαμε ... Εγώ θα σου έλεγα κάτι πολύ απλό. Αν θές πραγματικά να οδηγήσεις το αμάξι σου απενεργοποιησε οσα ηλεκτρονικά μπορείς αλλιώς δεν το οδηγείς εσύ μονό αλλα και εκείνο εσένα .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Sid μην τρελένεσε. Γεμίσαμε ηλεκτρονικά. Εμείς που δεν έχουμε όλα αυτά τα βοηθήματα και μπαίνουμε σπασμένοι στις στροφές γιατί δεν φεύγουμε ? Το asr και όλα αυτά τα συστήματα εγώ πιστεύω πως επινοήθηκαν για να βοηθάνε στην οδήγηση τους κουλούς. Εχουμε συστήματα που μας κόβουν το γκάζι , άλλα που φρενάρουν τους τροχούς, αλλά που κόβουν το σπινιάρισμα ... Γεμίσαμε ... Εγώ θα σου έλεγα κάτι πολύ απλό. Αν θές πραγματικά να οδηγήσεις το αμάξι σου απενεργοποιησε οσα ηλεκτρονικά μπορείς αλλιώς δεν το οδηγείς εσύ μονό αλλα και εκείνο εσένα .... Δεν νομιζω οτι πρεπει να εισαι κουλος οταν σε βοηθαει το ASR αλλα μπορει να παιζουν και οι εξωγενεις παραγοντες... .Αν ηταν ετσι τοτε ενα μεγαλο ποσοστο απο εμας ειναι κουλοι... για το esp μηπως σου ειπαν?εγω το asr παντως οσες φορες το απενεργοποιησα το εκανα εν κινηση και αναψε το αντιστοιχο λαμπακι σαν ενδειξη...ποτε δε χρειαστηκε με τον τροπο που περιεγραψες. Δεν ειπα οτι δεν απενεργοποιειται αλλα μου ειχαν πει οτι μπορει να δημιουργησει προβλημα επειδη την ωρα της οδηγησης η εισαγωγη δεδομενων στον εγκεφαλο ειναι μεγαλη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 (edited) Δεν ειπα οτι δεν απενεργοποιειται αλλα μου ειχαν πει οτι μπορει να δημιουργησει προβλημα επειδη την ωρα της οδηγησης η εισαγωγη δεδομενων στον εγκεφαλο ειναι μεγαλη... πιστευω πως αν δημιουργουσε προβλημα κατα την ωρα της οδηγησης θα το ρυθμιζαν να γινεται μονο σε σταση.δε νομιζω να θελουν στη vw και αλλα εξοδα απο εγγυησεις κλπ. δυο χρονια τωρα παντως δεν ειχα κανενα προβλημα.και δε θυμαμαι να γραφει και κατι σχετικο το manual (αν θυμαμαι λαθος συγνωμη) και το antispin που ναι το αντιστοιχο στη bmw παλι γινεται και σε κινηση,χωρις κανενα προβλημα. Edited March 1, 2006 by OuNkaS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Δεν διαφωνω.Απλα λεω οτι μου ειπαν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Sid μην τρελένεσε. Γεμίσαμε ηλεκτρονικά. Εμείς που δεν έχουμε όλα αυτά τα βοηθήματα και μπαίνουμε σπασμένοι στις στροφές γιατί δεν φεύγουμε ? Το asr και όλα αυτά τα συστήματα εγώ πιστεύω πως επινοήθηκαν για να βοηθάνε στην οδήγηση τους κουλούς. Εχουμε συστήματα που μας κόβουν το γκάζι , άλλα που φρενάρουν τους τροχούς, αλλά που κόβουν το σπινιάρισμα ... Γεμίσαμε ... Εγώ θα σου έλεγα κάτι πολύ απλό. Αν θές πραγματικά να οδηγήσεις το αμάξι σου απενεργοποιησε οσα ηλεκτρονικά μπορείς αλλιώς δεν το οδηγείς εσύ μονό αλλα και εκείνο εσένα .... Η υπερβολική αυτοπεποίθηση στο τιμόνι βλάπτει.. ¶ποψή μου πάντα και χωρίς καμία κακή πρόθεση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Το μανιουαλ λεει να εισαι ακινητοποιημενος οταν το ανοιγοκλεινεις...ομως εγω σιγα μην εκανα αυτο...Οταν θελω να παιξω σε καποια στροφη με μουτρα/κωλο, σιγα μην σταματαγα να το βγαλω πρωτα και μετα...Ελεος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 O καθενας κανει οτι νομιζει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copanta Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Εγώ μόλις μπω στ αμάξι το πατάω αυτό το ρημάδι το κουμπί να σβήσει γιατί κάνει ότι γουστάρει το αμάξι στις στροφές με πολλά! ¶λλοτε βοηθάει και άλλοτε μπορεί να σε κάνει να τραβάς χειρόφρενα. Δε γίνεται όταν βάζεις μπρος αυτό να είναι απενεργοποιημένο από την αρχή?? ΚΥΡΙΑ VW "ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...