Mike Posted September 18, 2006 Author Report Share Posted September 18, 2006 Παντα στροφαλο οι τιμες του εργοστασιου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 Καμια μετατροπή με εκκεντροφόρο δεν παίζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 αν εχεις χρηματα ολα παιζουν..το θεμα ειναι αν αξιζει σε ατμοσφαιρικο μοτερ.. πολλα τα χρηματα για λιγα αλογα..για μετατροπη δε το σκεφτεσαι καν..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Με κάλυψες....Οι εργοστασιακοί 150 που δινει που ειναι τροχο ή στρόφαλο? Γιατι έχω ακουσει για τροχο 135 Eγω εχω ακουσει για στροφαλο 158hp.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 http://www.cabilis.gr/main.htm Εχει στις βελτιωσεις για τον 2λιτρο fsi του audi αλλα και πολλα αλογα και ακομα περισσοτερα χρήματα. Εχει ακουσει κανεις τίποτα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpapo Posted January 5, 2007 Report Share Posted January 5, 2007 (edited) Για ριξτε και μια ματια εδώ RED HOT PEPPER σιγα-σιγα εμφανιζονται βελτιώσεις για FSI και εδω και έξω που ειναι το τριπτυχο : "φιλτρο-προγραμμα-εξάτμιση", βέβαια τι παιρνεις με αυτα σε ιππους & ροπή και σε πιο φασμα στροφών και ποσα λεφτα κοστιζουν ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ και αυτο ερευνούμαι ,πάντως με τον καταιγισμο νεων κινητηρων απο τη μαμα ,1.4TSI-1.4GT-1.8TFSI και παει λεγοντας εμάς μας πετάει έξω απο το σπιτι .. Edited January 5, 2007 by tpapo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 1.8TFSI μηπως 2.0tfsi?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpapo Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 μηπως 2.0tfsi?????? Δεν εισαι ενημερωμένος φαινεται ..αρχες μαρτιου φθανει Ελλάδα το α3 1.8tfsi 160hp/24.5kgr ktl...έξω κυκλοφορει κανα 2 μηνο ,αναμενεται να μπει και σε άλλα μοντελα premium μαλλλον της μαμας.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taksidiotis Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 παιδια εχω κι εγω ενα διλητρο fsi eos,θελω να ξυπνησω λιγο το μοτερ,αν καταφερω και του δωσω +20 αλογα δηλαδη 170 τοτε πιστευω οτι θα πηγαινει αρκετα καλα,εσεις τι λετε?ειναι και βαρυ το αυτοκινητο και καταλαβαινετε. τι προτεινετε.εκτος απο Nitro που δεν ειμαι και τοσο fun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alestr9s Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 τι προτεινετε.εκτος απο Nitro που δεν ειμαι και τοσο fun. Ρε παιδιά τα'χουμε πει.. Δεν κάνει να βλέπουμε το Fast & Furious πάνω άπο 2 φορές... Πρώτον φίλτατε δεν θα πρότεινε κανείς να βάλεις νιτρομπούκαλο στο EOS σου γιατί δεν νομίζω να βγάζεις το ψωμάκι σου απ'τις κόντρες και δεύτερον γιατί το Nitro μπορεί μεν να δίνει 30-40 δε ξέρω γω πόσα άλογα παραπάνω αλλά τα δίνει για 5-6 δευτερόλεπτα... Μετά πρέπει να ξαναγεμίσεις την μπουκάλα... Δε νομίζω να είναι και πολύ βολικό στα ταξίδια και στις βόλτες Κατά τ'άλλα σε ατμόσφαιρα βελτίωση δεν αξίζει Imo.. Αν θέλεις απλά 10 αλογάκια παραπάνω και λίγη extra ροπή πας στο κλασσικό 1ο σταδιο Φιλτρο πρόγραμμα κ εξάτμιση... με κόστος απο 1.000 εως 1.500 (αν αλλάξεις όλη την εξαγωγή από χταπόδι μπορεί να κοστίσει και μέχρι 2 χιλιάδες) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taksidiotis Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 μαλιστα,με λιγα λογια βιαστηκα να παρω ενα διλητρο fsi για να με περνανε τα 1,4 tsi.βλεπω να το στελνω γρηγορα και να παιρνω στροφη για κανενα audi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taksidiotis Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 δεν θελω φιλε μου ουτε enzo ουτε και κατι αλλο,η βλακεια μου ηταν που δεν πηρα το μοτερ των 200hp,εκει θα ημουν μια χαρα χωρις γκρινιες,δεν ειμαι της κοντρας αν δινω αυτη την εντυπωση ομως οταν εχω ενα αυτοκινητο στα 170 αλογα και πεφτω ξαφνικα σε ενα που εχει 150 και 260 περιπου κιλα παραπανω ε τοτε μου φαινεται καπως. αυτο που θελω εγω σε ενα αυτοκινητο ειναι να εχει αρπες,η τελικη δεν με ενδιαφερει και τοσο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alestr9s Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 δεν θελω φιλε μου ουτε enzo ουτε και κατι αλλο,η βλακεια μου ηταν που δεν πηρα το μοτερ των 200hp,εκει θα ημουν μια χαρα χωρις γκρινιες Τότε αφού είχες την οικονομική δυνατότητα γιατί δεν πήγαινες στο 2.0TFSI ? ¶λλες ροπές, άλλες επιταχύνσεις, άλλη τιμή. <Ασχετο αλλά πιο αμάξι είχες πριν το ΕΟS?> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Ετσι είναι. Εγω το πήρα γιατι δεν ειχε βγει ακόμα (και δεν ηξερα και τα νεα για τα επερχομενα μοντέλα). Παντως δεν νομιζω να εχεις προβλημα και μην ξεχνας οτι βγαινει και 1600. Αυτοι δηλαδη τι να πουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Ετσι είναι. Εγω το πήρα γιατι δεν ειχε βγει ακόμα (και δεν ηξερα και τα νεα για τα επερχομενα μοντέλα). Παντως δεν νομιζω να εχεις προβλημα και μην ξεχνας οτι βγαινει και 1600. Αυτοι δηλαδη τι να πουν? +1 μη ξεχναμε τι να πουν και τα χιλιαδες 1400αρια golf fsi σε σχεση με το tsi..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Το ψοφήσατε το θέμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Το ψοφήσατε το θέμα... Όπως βλέπεις δεν υπάρχει αξιόπιστη λύση ακόμα (και ούτε θα ασχοληθεί κανείς με βελτίωση του συγκεκριμένου κινητήρα εκτός και αν δεν μπουν οι καινούριοι κινητήρες στο πασσατ). Και δεν συμφέρει από άποψη χρημάτων. Οπότε το μόνο που μας μένει είναι να κλαίμε τη μόιρα μας και να αποδειχτεί οτι οι tsi ειναι αναξιόπιστοι για να έχουμε ελπίδα να πιάσουμε καλή τιμή στη μεταπώληση (αν δεν εχουμε βάλει κανα τροπέτο απο βελτιώσιμο κινητήρα). Δηλαδή χ...... μεσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Οπότε το μόνο που μας μένει είναι να κλαίμε τη μόιρα μας και να αποδειχτεί οτι οι tsi ειναι αναξιόπιστοι για να έχουμε ελπίδα να πιάσουμε καλή τιμή στη μεταπώληση (αν δεν εχουμε βάλει κανα τροπέτο απο βελτιώσιμο κινητήρα). γιατι ρε φιλε τι σου φταιμε εμεις??? να καταστραφουμε εμεις των TSI, για να παντελονιασεται οι των FSI καμια 1.000αρα ευρω παραπανω..... Α Κ Υ Ρ Ο ! ! ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taksidiotis Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Τότε αφού είχες την οικονομική δυνατότητα γιατί δεν πήγαινες στο 2.0TFSI ? ¶λλες ροπές, άλλες επιταχύνσεις, άλλη τιμή.<Ασχετο αλλά πιο αμάξι είχες πριν το ΕΟS?> δεν ηταν η τιμη το προβλημα αλλα η αναμονη των 4 μηνων για να ερθει το αυτοκινητο,πολυς καιρος. ειχα κι εχω μια alfa romeo gt 2,0 dinstictive red. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Όπως βλέπεις δεν υπάρχει αξιόπιστη λύση ακόμα (και ούτε θα ασχοληθεί κανείς με βελτίωση του συγκεκριμένου κινητήρα εκτός και αν δεν μπουν οι καινούριοι κινητήρες στο πασσατ). Και δεν συμφέρει από άποψη χρημάτων. Οπότε το μόνο που μας μένει είναι να κλαίμε τη μόιρα μας και να αποδειχτεί οτι οι tsi ειναι αναξιόπιστοι για να έχουμε ελπίδα να πιάσουμε καλή τιμή στη μεταπώληση (αν δεν εχουμε βάλει κανα τροπέτο απο βελτιώσιμο κινητήρα). Δηλαδή χ...... μεσα. Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Τα TSI απευθείνονται σε διαφορετικό target group από ότι τα 2.0FSI. Το ένα θα το προτιμήσει αυτός που δεν θέλει το αυτοκίνητο του να έχει μεγάλο κόστος συντήρησης και το θέλει για ένα μεσαίο αυτοκίνητο πόλης, που μπορεί να κάνει και ταξίδια χάρη στη δύναμη του. Το άλλο θα το αγοράσει κάποιος που δεν θέλει να μπλεχτεί με τουρμπο-κομπρεσσορ είτε γιατί δεν θέλει τόση δύναμη, είτε είναι οπαδός της ατμόσφαιρας είτε θέλει ένα πιο ελλαστικό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη και στα ταξίδια. Οπότε δεν νομίζω να "απειλήστε" τόσο από τα TSI. Τι να πουν και οι κάτοχοι των 1.6; Που και αυτοί έχουν πλέον δικό τους target group. Σιγά μην πάρει ο μπαμπάς στο παιδί του πρώτο του αυτοκίνητο με 140+ άλογα. Σκέψου το έτσι. Συμπέρασμα: Μην κλαίγεστε. Για να μην αποσύρει η μαμά αυτά τα μοντέλα, πάει να πει ότι πουλάνε ακόμα. Οπότε μην φέρνετε την καταστροφή. Απλά να είστε αισιόδοξοι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taksidiotis Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι οι εταιρειες πλεον βγαζουν κατι 1400 με 150 αλογα η 1600 με 180 αν θυμαμαι καλα η opel.αρχιζουν και καθιερωνουν τα πολλα αλογα στα μικροτερα κυβικα κανοντας το δικο μου fsi να κρυβεται. τελος παντων,θα δειξει ο καιρος πως θα πανε τα πραγματα,αυτο που ηθελα εγω ηταν να το ανεβαζα μεχρι 180 αλογα,πιστευω οτι θα ηταν μια χαρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 (edited) Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Τα TSI απευθείνονται σε διαφορετικό target group από ότι τα 2.0FSI. Το ένα θα το προτιμήσει αυτός που δεν θέλει το αυτοκίνητο του να έχει μεγάλο κόστος συντήρησης και το θέλει για ένα μεσαίο αυτοκίνητο πόλης, που μπορεί να κάνει και ταξίδια χάρη στη δύναμη του. Το άλλο θα το αγοράσει κάποιος που δεν θέλει να μπλεχτεί με τουρμπο-κομπρεσσορ είτε γιατί δεν θέλει τόση δύναμη, είτε είναι οπαδός της ατμόσφαιρας είτε θέλει ένα πιο ελλαστικό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη και στα ταξίδια. Οπότε δεν νομίζω να "απειλήστε" τόσο από τα TSI. Τι να πουν και οι κάτοχοι των 1.6; Που και αυτοί έχουν πλέον δικό τους target group. Σιγά μην πάρει ο μπαμπάς στο παιδί του πρώτο του αυτοκίνητο με 140+ άλογα. Σκέψου το έτσι. Συμπέρασμα: Μην κλαίγεστε. Για να μην αποσύρει η μαμά αυτά τα μοντέλα, πάει να πει ότι πουλάνε ακόμα. Οπότε μην φέρνετε την καταστροφή. Απλά να είστε αισιόδοξοι... Κοιτα αυτος ειναι ο λόγος που δεν άλλαξα το δικό μου. Στην τελική το προηγουμενο γκολφ που ειχα ειχε 67 αλογα οποτε μπορω να σου πω οτι ειμαι υπερευχαριστημένος. Αλλά πες μου. Ποιος θα προτιμήσει το δικό μου σε μεταχειρισμένο απο το tsi οταν εκτός των άλλων είναι ποιο φτηνό σε αγορά καινούριου και θα πληρώνει και λιγοτερα τέλη και ασφάλιστρα.Και ειναι και λιγο ποιο οικονομικό σε βενζινη νομιζω αναλογα και με το στιλ οδηγησης βεβαια. Θα μου πεις δεν ειναι μεγάλο το ποσό σε ετησια βάση αλλά αμα μπορει καποιος να το αποφυγει γιατι να μην το κανει? Και 1.4 και περισσοτερα αλογα και ποιο ευκολα αναβαθμισιμα. Σε ότι αφορά την ελαστικότητα το Gt βγάζει μέγιστη ροπή στις 1750 στροφές και το διλιτρο στις 3500 ενω το απλο tsi στις 1500!!!!! . Αρα μαλλον βολεύουν καλύτερα στην πόλη τα 1.4. Συνεπώς το μόνο ντεσαβανταζ του 1.4 ειναι η πολυπλοκότητα του κινητήτα του που ίσως παρουσιάζει μεγαλύτερη ευπάθια σε σχέση με το ατμοσφαιρικό αλλά όλα αυτά μενει να αποδειχτούν στην πράξη. Edited April 26, 2007 by kchristus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taksidiotis Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 σημερα περασαμε ενα προγραμμα στον εγκεφαλο του eos μου απο το καταστημα του φιλου παπαδακη (digital tune) εχει βγαλει και προσφορα για τα μελη στις προσφορες,λοιπον το αυτοκινητο πηρε κι αλλη ζωντανια,εχω την εντυπωση οτι τωρα γεμιζει καλυτερα απο οτι πριν. για να δουμε,σειρα εχει μια καλη εξατμιση και κανενα καλυτερο φιλτρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...