Jump to content
Mike

Βελτίωση 2.0 Fsi

Recommended Posts

Με κάλυψες....

Οι εργοστασιακοί 150 που δινει που ειναι τροχο ή στρόφαλο? Γιατι έχω ακουσει για τροχο 135

Eγω εχω ακουσει για στροφαλο 158hp....

Link to comment
Share on other sites

Για ριξτε και μια ματια εδώ

RED HOT PEPPER

σιγα-σιγα εμφανιζονται βελτιώσεις για FSI και εδω και έξω που ειναι το τριπτυχο :

"φιλτρο-προγραμμα-εξάτμιση", βέβαια τι παιρνεις με αυτα σε ιππους & ροπή και σε πιο φασμα στροφών και ποσα λεφτα κοστιζουν ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ και αυτο ερευνούμαι ,πάντως με τον καταιγισμο νεων κινητηρων απο τη μαμα ,1.4TSI-1.4GT-1.8TFSI και παει λεγοντας εμάς μας πετάει έξω απο το σπιτι .. B)

Edited by tpapo
Link to comment
Share on other sites

:lol::o

μηπως 2.0tfsi?????? B)

Δεν εισαι ενημερωμένος φαινεται ..αρχες μαρτιου φθανει Ελλάδα το α3 1.8tfsi 160hp/24.5kgr ktl...έξω κυκλοφορει κανα 2 μηνο ,αναμενεται να μπει και σε άλλα μοντελα premium μαλλλον της μαμας.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω κι εγω ενα διλητρο fsi eos,θελω να ξυπνησω λιγο το μοτερ,αν καταφερω και του δωσω +20 αλογα δηλαδη 170 τοτε πιστευω οτι θα πηγαινει αρκετα καλα,εσεις τι λετε?ειναι και βαρυ το αυτοκινητο και καταλαβαινετε.

τι προτεινετε.εκτος απο Nitro που δεν ειμαι και τοσο fun.

Link to comment
Share on other sites

τι προτεινετε.εκτος απο Nitro που δεν ειμαι και τοσο fun.

:D:( Ρε παιδιά τα'χουμε πει.. Δεν κάνει να βλέπουμε το Fast & Furious πάνω άπο 2 φορές...

Πρώτον φίλτατε δεν θα πρότεινε κανείς να βάλεις νιτρομπούκαλο στο EOS σου γιατί δεν νομίζω να βγάζεις το ψωμάκι σου απ'τις κόντρες και δεύτερον γιατί το Nitro μπορεί μεν να δίνει 30-40 δε ξέρω γω πόσα άλογα παραπάνω αλλά τα δίνει για 5-6 δευτερόλεπτα... Μετά πρέπει να ξαναγεμίσεις την μπουκάλα... Δε νομίζω να είναι και πολύ βολικό στα ταξίδια και στις βόλτες :(

Κατά τ'άλλα σε ατμόσφαιρα βελτίωση δεν αξίζει Imo.. Αν θέλεις απλά 10 αλογάκια παραπάνω και λίγη extra ροπή πας στο κλασσικό 1ο σταδιο Φιλτρο πρόγραμμα κ εξάτμιση... με κόστος απο 1.000 εως 1.500 (αν αλλάξεις όλη την εξαγωγή από χταπόδι μπορεί να κοστίσει και μέχρι 2 χιλιάδες)

Link to comment
Share on other sites

μαλιστα,με λιγα λογια βιαστηκα να παρω ενα διλητρο fsi για να με περνανε τα 1,4 tsi.βλεπω να το στελνω γρηγορα και να παιρνω στροφη για κανενα audi.

Link to comment
Share on other sites

δεν θελω φιλε μου ουτε enzo ουτε και κατι αλλο,η βλακεια μου ηταν που δεν πηρα το μοτερ των 200hp,εκει θα ημουν μια χαρα χωρις γκρινιες,δεν ειμαι της κοντρας αν δινω αυτη την εντυπωση ομως οταν εχω ενα αυτοκινητο στα 170 αλογα και πεφτω ξαφνικα σε ενα που εχει 150 και 260 περιπου κιλα παραπανω ε τοτε μου φαινεται καπως.

αυτο που θελω εγω σε ενα αυτοκινητο ειναι να εχει αρπες,η τελικη δεν με ενδιαφερει και τοσο.

Link to comment
Share on other sites

δεν θελω φιλε μου ουτε enzo ουτε και κατι αλλο,η βλακεια μου ηταν που δεν πηρα το μοτερ των 200hp,εκει θα ημουν μια χαρα χωρις γκρινιες

Τότε αφού είχες την οικονομική δυνατότητα γιατί δεν πήγαινες στο 2.0TFSI ? ¶λλες ροπές, άλλες επιταχύνσεις, άλλη τιμή.

<Ασχετο αλλά πιο αμάξι είχες πριν το ΕΟS?>

Link to comment
Share on other sites

Ετσι είναι. Εγω το πήρα γιατι δεν ειχε βγει ακόμα (και δεν ηξερα και τα νεα για τα επερχομενα μοντέλα). Παντως δεν νομιζω να εχεις προβλημα και μην ξεχνας οτι βγαινει και 1600. Αυτοι δηλαδη τι να πουν?

Link to comment
Share on other sites

Ετσι είναι. Εγω το πήρα γιατι δεν ειχε βγει ακόμα (και δεν ηξερα και τα νεα για τα επερχομενα μοντέλα). Παντως δεν νομιζω να εχεις προβλημα και μην ξεχνας οτι βγαινει και 1600. Αυτοι δηλαδη τι να πουν?

+1 μη ξεχναμε τι να πουν και τα χιλιαδες 1400αρια golf fsi σε σχεση

με το tsi.....

Link to comment
Share on other sites

Το ψοφήσατε το θέμα...

Όπως βλέπεις δεν υπάρχει αξιόπιστη λύση ακόμα (και ούτε θα ασχοληθεί κανείς με βελτίωση του συγκεκριμένου κινητήρα εκτός και αν δεν μπουν οι καινούριοι κινητήρες στο πασσατ). Και δεν συμφέρει από άποψη χρημάτων. Οπότε το μόνο που μας μένει είναι να κλαίμε τη μόιρα μας και να αποδειχτεί οτι οι tsi ειναι αναξιόπιστοι για να έχουμε ελπίδα να πιάσουμε καλή τιμή στη μεταπώληση (αν δεν εχουμε βάλει κανα τροπέτο απο βελτιώσιμο κινητήρα). Δηλαδή χ...... μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε το μόνο που μας μένει είναι να κλαίμε τη μόιρα μας και να αποδειχτεί οτι οι tsi ειναι αναξιόπιστοι για να έχουμε ελπίδα να πιάσουμε καλή τιμή στη μεταπώληση (αν δεν εχουμε βάλει κανα τροπέτο απο βελτιώσιμο κινητήρα).

γιατι ρε φιλε τι σου φταιμε εμεις??? :)

να καταστραφουμε εμεις των TSI, για να παντελονιασεται οι των FSI καμια 1.000αρα ευρω παραπανω..... tongue.gif

Α Κ Υ Ρ Ο ! ! ! <_<

Link to comment
Share on other sites

Τότε αφού είχες την οικονομική δυνατότητα γιατί δεν πήγαινες στο 2.0TFSI ? ¶λλες ροπές, άλλες επιταχύνσεις, άλλη τιμή.

<Ασχετο αλλά πιο αμάξι είχες πριν το ΕΟS?>

δεν ηταν η τιμη το προβλημα αλλα η αναμονη των 4 μηνων για να ερθει το αυτοκινητο,πολυς καιρος.

ειχα κι εχω μια alfa romeo gt 2,0 dinstictive red.

Link to comment
Share on other sites

Όπως βλέπεις δεν υπάρχει αξιόπιστη λύση ακόμα (και ούτε θα ασχοληθεί κανείς με βελτίωση του συγκεκριμένου κινητήρα εκτός και αν δεν μπουν οι καινούριοι κινητήρες στο πασσατ). Και δεν συμφέρει από άποψη χρημάτων. Οπότε το μόνο που μας μένει είναι να κλαίμε τη μόιρα μας και να αποδειχτεί οτι οι tsi ειναι αναξιόπιστοι για να έχουμε ελπίδα να πιάσουμε καλή τιμή στη μεταπώληση (αν δεν εχουμε βάλει κανα τροπέτο απο βελτιώσιμο κινητήρα). Δηλαδή χ...... μεσα.

Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Τα TSI απευθείνονται σε διαφορετικό target group από ότι τα 2.0FSI. Το ένα θα το προτιμήσει αυτός που δεν θέλει το αυτοκίνητο του να έχει μεγάλο κόστος συντήρησης και το θέλει για ένα μεσαίο αυτοκίνητο πόλης, που μπορεί να κάνει και ταξίδια χάρη στη δύναμη του. Το άλλο θα το αγοράσει κάποιος που δεν θέλει να μπλεχτεί με τουρμπο-κομπρεσσορ είτε γιατί δεν θέλει τόση δύναμη, είτε είναι οπαδός της ατμόσφαιρας είτε θέλει ένα πιο ελλαστικό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη και στα ταξίδια. Οπότε δεν νομίζω να "απειλήστε" τόσο από τα TSI. Τι να πουν και οι κάτοχοι των 1.6; Που και αυτοί έχουν πλέον δικό τους target group. Σιγά μην πάρει ο μπαμπάς στο παιδί του πρώτο του αυτοκίνητο με 140+ άλογα. Σκέψου το έτσι. ;)

Συμπέρασμα: Μην κλαίγεστε. Για να μην αποσύρει η μαμά αυτά τα μοντέλα, πάει να πει ότι πουλάνε ακόμα. Οπότε μην φέρνετε την καταστροφή. Απλά να είστε αισιόδοξοι...

Link to comment
Share on other sites

εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι οι εταιρειες πλεον βγαζουν κατι 1400 με 150 αλογα η 1600 με 180 αν θυμαμαι καλα η opel.αρχιζουν και καθιερωνουν τα πολλα αλογα στα μικροτερα κυβικα κανοντας το δικο μου fsi να κρυβεται.

τελος παντων,θα δειξει ο καιρος πως θα πανε τα πραγματα,αυτο που ηθελα εγω ηταν να το ανεβαζα μεχρι 180 αλογα,πιστευω οτι θα ηταν μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Τα TSI απευθείνονται σε διαφορετικό target group από ότι τα 2.0FSI. Το ένα θα το προτιμήσει αυτός που δεν θέλει το αυτοκίνητο του να έχει μεγάλο κόστος συντήρησης και το θέλει για ένα μεσαίο αυτοκίνητο πόλης, που μπορεί να κάνει και ταξίδια χάρη στη δύναμη του. Το άλλο θα το αγοράσει κάποιος που δεν θέλει να μπλεχτεί με τουρμπο-κομπρεσσορ είτε γιατί δεν θέλει τόση δύναμη, είτε είναι οπαδός της ατμόσφαιρας είτε θέλει ένα πιο ελλαστικό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη και στα ταξίδια. Οπότε δεν νομίζω να "απειλήστε" τόσο από τα TSI. Τι να πουν και οι κάτοχοι των 1.6; Που και αυτοί έχουν πλέον δικό τους target group. Σιγά μην πάρει ο μπαμπάς στο παιδί του πρώτο του αυτοκίνητο με 140+ άλογα. Σκέψου το έτσι. :)

Συμπέρασμα: Μην κλαίγεστε. Για να μην αποσύρει η μαμά αυτά τα μοντέλα, πάει να πει ότι πουλάνε ακόμα. Οπότε μην φέρνετε την καταστροφή. Απλά να είστε αισιόδοξοι...

Κοιτα αυτος ειναι ο λόγος που δεν άλλαξα το δικό μου. Στην τελική το προηγουμενο γκολφ που ειχα ειχε 67 αλογα οποτε μπορω να σου πω οτι ειμαι υπερευχαριστημένος. Αλλά πες μου. Ποιος θα προτιμήσει το δικό μου σε μεταχειρισμένο απο το tsi οταν εκτός των άλλων είναι ποιο φτηνό σε αγορά καινούριου και θα πληρώνει και λιγοτερα τέλη και ασφάλιστρα.Και ειναι και λιγο ποιο οικονομικό σε βενζινη νομιζω αναλογα και με το στιλ οδηγησης βεβαια. Θα μου πεις δεν ειναι μεγάλο το ποσό σε ετησια βάση αλλά αμα μπορει καποιος να το αποφυγει γιατι να μην το κανει? Και 1.4 και περισσοτερα αλογα και ποιο ευκολα αναβαθμισιμα. Σε ότι αφορά την ελαστικότητα το Gt βγάζει μέγιστη ροπή στις 1750 στροφές και το διλιτρο στις 3500 ενω το απλο tsi στις 1500!!!!! . Αρα μαλλον βολεύουν καλύτερα στην πόλη τα 1.4. Συνεπώς το μόνο ντεσαβανταζ του 1.4 ειναι η πολυπλοκότητα του κινητήτα του που ίσως παρουσιάζει μεγαλύτερη ευπάθια σε σχέση με το ατμοσφαιρικό αλλά όλα αυτά μενει να αποδειχτούν στην πράξη.

Edited by kchristus
Link to comment
Share on other sites

σημερα περασαμε ενα προγραμμα στον εγκεφαλο του eos μου απο το καταστημα του φιλου παπαδακη (digital tune) εχει βγαλει και προσφορα για τα μελη στις προσφορες,λοιπον το αυτοκινητο πηρε κι αλλη ζωντανια,εχω την εντυπωση οτι τωρα γεμιζει καλυτερα απο οτι πριν.

για να δουμε,σειρα εχει μια καλη εξατμιση και κανενα καλυτερο φιλτρο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.