Jump to content
tmahal

Πρόβλημα ρελαντί σε Golf Iv 1.6

Recommended Posts

Γεια χαρά σε όλους..

Είμαι κανούριο μέλος. Έχω ένα GOLF IV 1.6 (αγοράστηκε καινούριο τον Ιανουάριο του 2003). Κάποια στιγμή το καλοκαίρι του 2005 άναψε η ένδειξη check engine και το πήγα στο συνεργείο όπου μου είπαν πως είχε χαλάσει η EGR και χρειαζόταν αλλαγή. Επίσης μου καθάρισαν την πεταλούδα.

Μετά από δύο μήνες διαπίστωσα πως είχα πολύ ασταθές ρελαντί (χοροπηδούσε μεταξύ 600 και 900 RPM). Μου ξανάναψε η ένδειξη check engine, ξαναπήγα στο συνεργείο όπου μου είπαν πως είχε χαλάσει ο αισθητήρας Λάμδα (ο 1ος αν θυμάμαι καλά) και έπρεπε να βάλω καινούριο όπως και έκανα.

Όλα καλά για κάποιο διάστημα ώσπου ξαναδιαπίστωσα ότι έχω ασταθές ρελαντί (χωρίς να ανάβει κάποια ένδειξη). Το πήγα στο συνεργείο και σήκωσαν ψηλά τα χέρια, λέγοντας ότι δεν ξέρουν που οφείλεται..

Αυτό το πρόβλημα μου έχει σπάσει τα νεύρα... Έχω διαρκώς ασταθές ρελαντί και το αυτοκίνητο δίνει την αίσθηση ότι είναι "μπουκωμένο"... Νομίζω πως τραβάει και πολύ χειρότερα.. Έχω ψάξει αρκετά στο internet και βρήκα πολλά άτομα στο εξωτερικό με παρόμοια προβληματα και οι περισσότεροι τα έλυσαν αλλάζοντας ή καθαρίζοντας το MAF Sensor. Λέει κάτι σε κανένα αυτό; Είχε κανείς παρόμοια προβλήματα; Τί μπορώ να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Εμένα από αυτά που λες μου θυμιζει το δικό μου πριν αλλάξω την βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων. Μπορεί και να μην εφταιγε ο λ εξ'αρχής. Έλεγξέ το. Η βαλβίδα βρίσκεται δεξιά από το χταπόδι.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, είμαι ψιλοάσχετος με μηχανικά.. Είχα την εντύπωση πως η βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων είναι η EGR την οποία και άλλαξα... Σωστά;

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, η EGR είναι η βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων. Στην αλλάξαν ή απλά την καθαρίσαν? Καλά ξεμπερδεματα πάντως φιλε.

http://www.misterfixit.com/ruffidle.htm

Ρίξε και εδώ μια ματια μπας και βρεις τίποτα

Link to comment
Share on other sites

Μου την άλλαξαν την EGR πριν από 6 μήνες περίπου.. Φαντάζομαι (κι ελπίζω) πως δεν θα έχει ξαναχαλάσει.. Το πρόβλημα με το MAF Sensor το γνωρίζει κανείς; Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται σε αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Αφού εχεις 1.6 16V του 2003 (BCB :) ) τότε δεν εχεις MAF sensor.

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
¶ρα τι άλλο μπορεί να φταίει; Καμμία ιδέα παίδες;

Να χρειάζεται καθαρισμό η πεταλούδα? Είπες ότι τώρα δεν σου ανάβει κάποια ένδειξη. ¶ρα μπορεί να φταίει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Να χρειάζεται καθαρισμό η πεταλούδα? Είπες ότι τώρα δεν σου ανάβει κάποια ένδειξη. ¶ρα μπορεί να φταίει αυτό.

Ναι, σωστά.. Δεν ανάβει κάποια ένδειξη... Θα το πάω για καθαρισμό λοιπόν, αν και μου είχαν καθαρίσει την πεταλούδα τον Αύγουστο/Σεπτέμβριο.. Μπορεί να ξαναχρειάζεται τόσο σύντομα καθάρισμα; Είναι κάτι σύνηθες;

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Κοίτα εξαρτάται τί βενζίνη του βάζεις, αν το σκίζεις, αν έχεις κάποια φιλτροχοάνη.

Όλα αυτά βοηθάνε στο να βρωμίσει ποιο γρήγορα η πεταλούδα.

Μακάρι να είναι αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα εξαρτάται τί βενζίνη του βάζεις, αν το σκίζεις, αν έχεις κάποια φιλτροχοάνη.

Όλα αυτά βοηθάνε στο να βρωμίσει ποιο γρήγορα η πεταλούδα.

Μακάρι να είναι αυτό!

Μπα, δεν το σκίζω και πολύ να σου πω την αλήθεια.. Και είναι μαμά all the way.. Όσο για τη βενζίνη, τί να πώ; Προσπαθώ να βάζω τις καλές (ultimate, v racing κλπ) αλλα όλο και σε κάποιον απατεώνα θα έχω βάλει... Όπως όλοι άλλωστε.. Anyway, ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα δοκιμάσω τον καθαρισμό της πεταλούδας και θα επανέλθω.. Αν σκεφτεί και κανένας άλλος τίποτα ας ενημερώσει..

Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν έχεις MAF sensor τότε έχεις MAP sensor

ή αλλιώς Thrust sensor ή αλλιώς αισθητήρα πίεσης.

Υπάρχει περίπτωσει να έπιασε κανα σκουπιδάκι.

Δοκίμασε να το καθαρίσεις ή καλύτερα πες σε κάποιον μάστορα να το κάνει.

EDIT

Έψαξα λίγο και νομίζω πως βρήκα σχεδιάγραμμα της εισαγωγής του BCB.

Ο αισθητήρας που λέμε είναι στον κόκκινο κύκλο.

(¶σχετο, η εισαγωγή είναι φτυστή με αυτή που φοράει το Polo μου

και έχει και τα εξαρτήματα στις ίδιες θέσεις)

post-1798-1142459791_thumb.jpg

Edited by Vrachos
Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν έχεις MAF sensor τότε έχεις MAP sensor

ή αλλιώς Thrust sensor ή αλλιώς αισθητήρα πίεσης.

Υπάρχει περίπτωσει να έπιασε κανα σκουπιδάκι.

Δοκίμασε να το καθαρίσεις ή καλύτερα πες σε κάποιον μάστορα να το κάνει.

EDIT

Έψαξα λίγο και νομίζω πως βρήκα σχεδιάγραμμα της εισαγωγής του BCB.

Ο αισθητήρας που λέμε είναι στον κόκκινο κύκλο.

(¶σχετο, η εισαγωγή είναι φτυστή με αυτή που φοράει το Polo μου

και έχει και τα εξαρτήματα στις ίδιες θέσεις)

Ευχαριστώ πολύ... Θα εξετάσω και αυτό λοιπόν..

Link to comment
Share on other sites

Guest VW FOR EVER
Γεια χαρά σε όλους..

Είμαι κανούριο μέλος. Έχω ένα GOLF IV 1.6 (αγοράστηκε καινούριο τον Ιανουάριο του 2003). Κάποια στιγμή το καλοκαίρι του 2005 άναψε η ένδειξη check engine και το πήγα στο συνεργείο όπου μου είπαν πως είχε χαλάσει η EGR και χρειαζόταν αλλαγή. Επίσης μου καθάρισαν την πεταλούδα.

Μετά από δύο μήνες διαπίστωσα πως είχα πολύ ασταθές ρελαντί (χοροπηδούσε μεταξύ 600 και 900 RPM). Μου ξανάναψε η ένδειξη check engine, ξαναπήγα στο συνεργείο όπου μου είπαν πως είχε χαλάσει ο αισθητήρας Λάμδα (ο 1ος αν θυμάμαι καλά) και έπρεπε να βάλω καινούριο όπως και έκανα.

Όλα καλά για κάποιο διάστημα ώσπου ξαναδιαπίστωσα ότι έχω ασταθές ρελαντί (χωρίς να ανάβει κάποια ένδειξη). Το πήγα στο συνεργείο και σήκωσαν ψηλά τα χέρια, λέγοντας ότι δεν ξέρουν που οφείλεται..

Αυτό το πρόβλημα μου έχει σπάσει τα νεύρα... Έχω διαρκώς ασταθές ρελαντί και το αυτοκίνητο δίνει την αίσθηση ότι είναι "μπουκωμένο"... Νομίζω πως τραβάει και πολύ χειρότερα.. Έχω ψάξει αρκετά στο internet και βρήκα πολλά άτομα στο εξωτερικό με παρόμοια προβληματα και οι περισσότεροι τα έλυσαν αλλάζοντας ή καθαρίζοντας το MAF Sensor. Λέει κάτι σε κανένα αυτό; Είχε κανείς παρόμοια προβλήματα; Τί μπορώ να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Guest VW FOR EVER

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ GOLFAKI ΣΧΕΔΟΝ, 1.6/2001 GENERATION.ΛΟΙΠΟΝ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΑΘΕΣ ΡΕΛΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ?ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ?Ή ΜΙΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Κ ΜΙΑ ΟΧΙ?ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΛΙΓΟ ΣΥΧΝΟΥΤΣΙΚΑ Κ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ Κ ΤΟ ΠΟΝΤΕΣΙΟΜΕΤΡΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ Κ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΥΣΙΜΑ.ΕΓΩ Π.Χ ΒΑΖΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ Κ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ 100ΑΡΑ Β.P.ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΤΡΟΜΕΡΟ.ΕΠΙΣΗΣ,ΛΟΓΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΟΥΣ <<ΑΔΕΙΟΥΣ>> Κ ΧΩΡΙΣ <<ΛΑΚΟΥΒΕΣ>> ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.ΧΑΡΗΚΑ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ :D

Link to comment
Share on other sites

Εχεις το καπελάκι μου

ζητάς χρήματα για να μου το δώσεις

και θέλεις να σου πω και που βρήκα το σχέδιο; :);)

Δε σου λέω protest.gifprotest.gif

(Στην φιλούσα από καιρό tongue.giftongue.gif )

Το σχέδιο (σε πιο μεγενθυμένο βέβαια)

είναι από το ETOS και από ότι ξέρω

είναι το ίδιο και στο ΕΤΚΑ.

Link to comment
Share on other sites

Guest kokito

Εγώ έχω το 4άρι το 1,4 και είχα το ίδιο πρόβλημα.

Κθάρισα την πεταλούδα και έβγαλα από το φιλτροκούτι το σωληνάκι αναθημιάσεων λαδιού.Βούλωσα την τρύπα και έβαλα φιλτράκι στις αναθημιάσεις...Βάζοντας και καλή βενζίνη το φαινόμενο έχει αραιώσει πολύ.

Τώρα σε κάθε σερβις καθαρίζω πεταλούδα προληπτικά..Ίσως βοηθήσει κι εσένα αυτό

Link to comment
Share on other sites

μέγιστο πρόβλημα φιλε πίστεψε με σε καταλαβαίνω απόλυτα,στην αρχή μου είπαν πως φταίει το καύσιμο το πλάκωσα και εγώ ένα μηνα σερί σε 100oct. τίποτα..μετά μου είπαν πως φταίει ο εγκέφαλος(σφάλμα)έκανα test τίποτα ποιο καθαρό και από το χιόνι...μετά μου είπαν για το L το άλλαξα τίποτα.. άλλαξα και τον ρυθμιστή στροφών τίποτα.τελικός καθάρισα πεταλούδα και κράταγε τις στροφές σταθερά...αλλα στις 2100 και εκεί που είχε έρθει το εγκεφαλικό και χτύπαγε το τζαμι μου είπε ένα φιλαράκι πως μπορεί  να έχει πάρει υγρασία η πεταλούδα!εδέησε ο κύριος έλυσα την πεταλούδα(ο μάστορας όχι εγώ ο ίδιος)την πλάκωσε στο "αφουγκραντικο" ηλεκτρικών επαφών την έβαλα επάνω τις έσβησα τα σφάλματα και πλέον la κομπλέ!!!!

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.