tmahal Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Γεια χαρά σε όλους.. Είμαι κανούριο μέλος. Έχω ένα GOLF IV 1.6 (αγοράστηκε καινούριο τον Ιανουάριο του 2003). Κάποια στιγμή το καλοκαίρι του 2005 άναψε η ένδειξη check engine και το πήγα στο συνεργείο όπου μου είπαν πως είχε χαλάσει η EGR και χρειαζόταν αλλαγή. Επίσης μου καθάρισαν την πεταλούδα. Μετά από δύο μήνες διαπίστωσα πως είχα πολύ ασταθές ρελαντί (χοροπηδούσε μεταξύ 600 και 900 RPM). Μου ξανάναψε η ένδειξη check engine, ξαναπήγα στο συνεργείο όπου μου είπαν πως είχε χαλάσει ο αισθητήρας Λάμδα (ο 1ος αν θυμάμαι καλά) και έπρεπε να βάλω καινούριο όπως και έκανα. Όλα καλά για κάποιο διάστημα ώσπου ξαναδιαπίστωσα ότι έχω ασταθές ρελαντί (χωρίς να ανάβει κάποια ένδειξη). Το πήγα στο συνεργείο και σήκωσαν ψηλά τα χέρια, λέγοντας ότι δεν ξέρουν που οφείλεται.. Αυτό το πρόβλημα μου έχει σπάσει τα νεύρα... Έχω διαρκώς ασταθές ρελαντί και το αυτοκίνητο δίνει την αίσθηση ότι είναι "μπουκωμένο"... Νομίζω πως τραβάει και πολύ χειρότερα.. Έχω ψάξει αρκετά στο internet και βρήκα πολλά άτομα στο εξωτερικό με παρόμοια προβληματα και οι περισσότεροι τα έλυσαν αλλάζοντας ή καθαρίζοντας το MAF Sensor. Λέει κάτι σε κανένα αυτό; Είχε κανείς παρόμοια προβλήματα; Τί μπορώ να κάνω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Εμένα από αυτά που λες μου θυμιζει το δικό μου πριν αλλάξω την βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων. Μπορεί και να μην εφταιγε ο λ εξ'αρχής. Έλεγξέ το. Η βαλβίδα βρίσκεται δεξιά από το χταπόδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmahal Posted March 15, 2006 Author Report Share Posted March 15, 2006 Sorry, είμαι ψιλοάσχετος με μηχανικά.. Είχα την εντύπωση πως η βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων είναι η EGR την οποία και άλλαξα... Σωστά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Σωστά, η EGR είναι η βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων. Στην αλλάξαν ή απλά την καθαρίσαν? Καλά ξεμπερδεματα πάντως φιλε. http://www.misterfixit.com/ruffidle.htm Ρίξε και εδώ μια ματια μπας και βρεις τίποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmahal Posted March 15, 2006 Author Report Share Posted March 15, 2006 Μου την άλλαξαν την EGR πριν από 6 μήνες περίπου.. Φαντάζομαι (κι ελπίζω) πως δεν θα έχει ξαναχαλάσει.. Το πρόβλημα με το MAF Sensor το γνωρίζει κανείς; Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται σε αυτό; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Αφού εχεις 1.6 16V του 2003 (BCB ) τότε δεν εχεις MAF sensor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmahal Posted March 15, 2006 Author Report Share Posted March 15, 2006 ¶ρα τι άλλο μπορεί να φταίει; Καμμία ιδέα παίδες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 ¶ρα τι άλλο μπορεί να φταίει; Καμμία ιδέα παίδες; Να χρειάζεται καθαρισμό η πεταλούδα? Είπες ότι τώρα δεν σου ανάβει κάποια ένδειξη. ¶ρα μπορεί να φταίει αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmahal Posted March 15, 2006 Author Report Share Posted March 15, 2006 Να χρειάζεται καθαρισμό η πεταλούδα? Είπες ότι τώρα δεν σου ανάβει κάποια ένδειξη. ¶ρα μπορεί να φταίει αυτό. Ναι, σωστά.. Δεν ανάβει κάποια ένδειξη... Θα το πάω για καθαρισμό λοιπόν, αν και μου είχαν καθαρίσει την πεταλούδα τον Αύγουστο/Σεπτέμβριο.. Μπορεί να ξαναχρειάζεται τόσο σύντομα καθάρισμα; Είναι κάτι σύνηθες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Κοίτα εξαρτάται τί βενζίνη του βάζεις, αν το σκίζεις, αν έχεις κάποια φιλτροχοάνη. Όλα αυτά βοηθάνε στο να βρωμίσει ποιο γρήγορα η πεταλούδα. Μακάρι να είναι αυτό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmahal Posted March 15, 2006 Author Report Share Posted March 15, 2006 Κοίτα εξαρτάται τί βενζίνη του βάζεις, αν το σκίζεις, αν έχεις κάποια φιλτροχοάνη.Όλα αυτά βοηθάνε στο να βρωμίσει ποιο γρήγορα η πεταλούδα. Μακάρι να είναι αυτό! Μπα, δεν το σκίζω και πολύ να σου πω την αλήθεια.. Και είναι μαμά all the way.. Όσο για τη βενζίνη, τί να πώ; Προσπαθώ να βάζω τις καλές (ultimate, v racing κλπ) αλλα όλο και σε κάποιον απατεώνα θα έχω βάλει... Όπως όλοι άλλωστε.. Anyway, ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα δοκιμάσω τον καθαρισμό της πεταλούδας και θα επανέλθω.. Αν σκεφτεί και κανένας άλλος τίποτα ας ενημερώσει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 μεταφορα στα προβληματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 (edited) Αφού δεν έχεις MAF sensor τότε έχεις MAP sensor ή αλλιώς Thrust sensor ή αλλιώς αισθητήρα πίεσης. Υπάρχει περίπτωσει να έπιασε κανα σκουπιδάκι. Δοκίμασε να το καθαρίσεις ή καλύτερα πες σε κάποιον μάστορα να το κάνει. EDIT Έψαξα λίγο και νομίζω πως βρήκα σχεδιάγραμμα της εισαγωγής του BCB. Ο αισθητήρας που λέμε είναι στον κόκκινο κύκλο. (¶σχετο, η εισαγωγή είναι φτυστή με αυτή που φοράει το Polo μου και έχει και τα εξαρτήματα στις ίδιες θέσεις) Edited March 15, 2006 by Vrachos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmahal Posted March 16, 2006 Author Report Share Posted March 16, 2006 Αφού δεν έχεις MAF sensor τότε έχεις MAP sensor ή αλλιώς Thrust sensor ή αλλιώς αισθητήρα πίεσης. Υπάρχει περίπτωσει να έπιασε κανα σκουπιδάκι. Δοκίμασε να το καθαρίσεις ή καλύτερα πες σε κάποιον μάστορα να το κάνει. EDIT Έψαξα λίγο και νομίζω πως βρήκα σχεδιάγραμμα της εισαγωγής του BCB. Ο αισθητήρας που λέμε είναι στον κόκκινο κύκλο. (¶σχετο, η εισαγωγή είναι φτυστή με αυτή που φοράει το Polo μου και έχει και τα εξαρτήματα στις ίδιες θέσεις) Ευχαριστώ πολύ... Θα εξετάσω και αυτό λοιπόν.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VW FOR EVER Posted March 19, 2006 Report Share Posted March 19, 2006 Γεια χαρά σε όλους.. Είμαι κανούριο μέλος. Έχω ένα GOLF IV 1.6 (αγοράστηκε καινούριο τον Ιανουάριο του 2003). Κάποια στιγμή το καλοκαίρι του 2005 άναψε η ένδειξη check engine και το πήγα στο συνεργείο όπου μου είπαν πως είχε χαλάσει η EGR και χρειαζόταν αλλαγή. Επίσης μου καθάρισαν την πεταλούδα. Μετά από δύο μήνες διαπίστωσα πως είχα πολύ ασταθές ρελαντί (χοροπηδούσε μεταξύ 600 και 900 RPM). Μου ξανάναψε η ένδειξη check engine, ξαναπήγα στο συνεργείο όπου μου είπαν πως είχε χαλάσει ο αισθητήρας Λάμδα (ο 1ος αν θυμάμαι καλά) και έπρεπε να βάλω καινούριο όπως και έκανα. Όλα καλά για κάποιο διάστημα ώσπου ξαναδιαπίστωσα ότι έχω ασταθές ρελαντί (χωρίς να ανάβει κάποια ένδειξη). Το πήγα στο συνεργείο και σήκωσαν ψηλά τα χέρια, λέγοντας ότι δεν ξέρουν που οφείλεται.. Αυτό το πρόβλημα μου έχει σπάσει τα νεύρα... Έχω διαρκώς ασταθές ρελαντί και το αυτοκίνητο δίνει την αίσθηση ότι είναι "μπουκωμένο"... Νομίζω πως τραβάει και πολύ χειρότερα.. Έχω ψάξει αρκετά στο internet και βρήκα πολλά άτομα στο εξωτερικό με παρόμοια προβληματα και οι περισσότεροι τα έλυσαν αλλάζοντας ή καθαρίζοντας το MAF Sensor. Λέει κάτι σε κανένα αυτό; Είχε κανείς παρόμοια προβλήματα; Τί μπορώ να κάνω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VW FOR EVER Posted March 19, 2006 Report Share Posted March 19, 2006 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ GOLFAKI ΣΧΕΔΟΝ, 1.6/2001 GENERATION.ΛΟΙΠΟΝ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΑΘΕΣ ΡΕΛΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ?ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ?Ή ΜΙΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Κ ΜΙΑ ΟΧΙ?ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΛΙΓΟ ΣΥΧΝΟΥΤΣΙΚΑ Κ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ Κ ΤΟ ΠΟΝΤΕΣΙΟΜΕΤΡΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ Κ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΥΣΙΜΑ.ΕΓΩ Π.Χ ΒΑΖΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ Κ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ 100ΑΡΑ Β.P.ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΤΡΟΜΕΡΟ.ΕΠΙΣΗΣ,ΛΟΓΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΟΥΣ <<ΑΔΕΙΟΥΣ>> Κ ΧΩΡΙΣ <<ΛΑΚΟΥΒΕΣ>> ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.ΧΑΡΗΚΑ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 vrachos που το βρηκες αυτο το σχεδιαγραμμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted March 21, 2006 Report Share Posted March 21, 2006 Εχεις το καπελάκι μου ζητάς χρήματα για να μου το δώσεις και θέλεις να σου πω και που βρήκα το σχέδιο; Δε σου λέω (Στην φιλούσα από καιρό ) Το σχέδιο (σε πιο μεγενθυμένο βέβαια) είναι από το ETOS και από ότι ξέρω είναι το ίδιο και στο ΕΤΚΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kokito Posted March 21, 2006 Report Share Posted March 21, 2006 Εγώ έχω το 4άρι το 1,4 και είχα το ίδιο πρόβλημα. Κθάρισα την πεταλούδα και έβγαλα από το φιλτροκούτι το σωληνάκι αναθημιάσεων λαδιού.Βούλωσα την τρύπα και έβαλα φιλτράκι στις αναθημιάσεις...Βάζοντας και καλή βενζίνη το φαινόμενο έχει αραιώσει πολύ. Τώρα σε κάθε σερβις καθαρίζω πεταλούδα προληπτικά..Ίσως βοηθήσει κι εσένα αυτό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mr.G Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 (edited) μέγιστο πρόβλημα φιλε πίστεψε με σε καταλαβαίνω απόλυτα,στην αρχή μου είπαν πως φταίει το καύσιμο το πλάκωσα και εγώ ένα μηνα σερί σε 100oct. τίποτα..μετά μου είπαν πως φταίει ο εγκέφαλος(σφάλμα)έκανα test τίποτα ποιο καθαρό και από το χιόνι...μετά μου είπαν για το L το άλλαξα τίποτα.. άλλαξα και τον ρυθμιστή στροφών τίποτα.τελικός καθάρισα πεταλούδα και κράταγε τις στροφές σταθερά...αλλα στις 2100 και εκεί που είχε έρθει το εγκεφαλικό και χτύπαγε το τζαμι μου είπε ένα φιλαράκι πως μπορεί να έχει πάρει υγρασία η πεταλούδα!εδέησε ο κύριος έλυσα την πεταλούδα(ο μάστορας όχι εγώ ο ίδιος)την πλάκωσε στο "αφουγκραντικο" ηλεκτρικών επαφών την έβαλα επάνω τις έσβησα τα σφάλματα και πλέον la κομπλέ!!!! Edited October 29, 2013 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 Ε αφού το έλυσες το πρόβλημα πάλι καλά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...