rocpet Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 (edited) Έχω ένα Scirocco MK2 1,8 16V . Από τη πρώτη μέρα που το πήρα δεν έσκαγε με τίποτα. Ειδικά όταν κάνει κρύο... αδειάζω μπαταρίες . Έχω αλλάξει τα πάντα στο Κ του: πιάτο, μπεκ, ρυθμιστή πίεσης (Regler), μοτεράκι ρελαντί, πρωινό μπεκ, τρόμπα βενζίνης, τρισιμπίτερ, εγκέφαλο, ηλεκτρονική, relier 244, πλακάκι διακόπτη και συνεχίζει τα ίδια.Το τρελό δεν είναι αυτό, είναι ότι πάντα παίρνει με το άφημα του διακόπτη .Είναι να τρελένεσαι, σκευτείται ότι είμαι και μηχ. αυτοκινήτων και δεν βρίσκω τι έχει. HELP ME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EDITED by GraveDigger: Διορθώσεις μορφοποίησης. Edited March 26, 2006 by GraveDigger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 (edited) Άλλαξε γειώσεις. 90% φταίει οτι η παροχή του ρεύματος χάνεται πολύ πρίν φτάσει στην τρόμπα βενζίνης, έτσι στο μιζάρισμα που πέφτει ακόμα περισσότερο η τάση η αντλία βενζίνης δε σηκώνει αρκετή πίεση για να ανοίξουν τα μπέκ. Για αυτό παίρνει στο άφημα του κλειδιού Edited March 27, 2006 by Quasar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted March 27, 2006 Author Report Share Posted March 27, 2006 ¶λλαξε γειώσεις.90% φταίει οτι η παροχή του ρεύματος χάνεται πολύ πρίν φτάσει στην τρόμπα βενζίνης, έτσι στο μιζάρισμα που πέφτει ακόμα περισσότερο η τάση η αντλία βενζίνης δε σηκώνει αρκετή πίεση για να ανοίξουν τα μπέκ. Για αυτό παίρνει στο άφημα του κλειδιού Φίλε quasar σ' ευχαρηστώ αλλα το έχω κάνει κι αυτό.Δεν ξέρω μήπως του ρίξω κανά ρελιε ενύσχισης στο πολλαπλασιαστή.Θα δούμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...