Jump to content
Montoya

Golf V Gt ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ?

Recommended Posts

Guest Nightangel
Περα απο αυτο, ο TSI τι ειναι πρακτικα?

Ενα μοτερ 1400 με turbo. Το πρωτο λοιπον ειναι ή το τελευταιο? ή μηπως οσοι τουρμπιζουν τα 1400αρια τους μονοι τους, θεωρουν οτι κανουν πιο αξιοπιστη δουλεια απο ενα εργοστασιο?

Επειδη εχει και compressor δηλαδη? So what? Απλα μειωνει ή εξαφανιζει (θα μας το πουν οσoι το δοκιμασαν) το turbo lag......

Turbo lag ? :D Χαχα :blink: το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις ?

Φίλε μου δέν αντέχουν όλα τα 1.8τ μέχρι 350 άλογα!Μόνο του s3 και τα γνωστά με κωδικό agu αντέχαν τόσο!Τα πρώτα 150αρια ήταν μια αποτυχία!Επίσης τα punto ναι μεν φτάναν 250 για πλάκα αλλά σπαγαν και για πλάκα χωρίς αλλαγή μπιελοπίστονα & καλο setup!Επίσης οι πληροφορίες για το κιτ που θα βγεί από την mtm για το gt με 300+ περίπου άλογα θα περιλαμβάνει εκτός απο μεγαλύτερο turbo-εξατμισεις-φίλτρα-πρόγραμμα κ.τ.λ και άλλα πιστονια-μπιέλες με κόστος περίπου 12000 ευρώ!Δέν είναι και τόσο απλά λοιπόν τα πράγματα!Όλα γίνονται αρκεί να έχεις χρήμα!!

Ήθελα να 'ξερα που τα έμαθες αυτά ρε ράφτη... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά με 12.000 γιουργια μπορείς να πάρεις ενα α3 1.8τ απο γερμανία και να παίζεις με πιο αξιόπιστη και γνωστή λύση.

Ξεχνάμε όμως κατι αρνητικό για το GT.Εφόσον μιλάμε για βελτίωση αυτού του κινητήρα πρέπει να σκεφτούμε οτι αυτός ο κινητηρας δεν έχει (?) παρουσιαστεί και ουτε θα βγεί στο ΑΜΕΡΙΚΑ γιατι ειναι 1.4λ.So βελτιωτικές κινήσεις και ανταλλακτικά αναγκαστικά θα πρέπει να πάρουμε από ευρωπαικούς βελτιωτές , που σημαίνει λιγότερο ψαγμένα parts....

Link to comment
Share on other sites

Ετσι είναι... από τη μια πλευρά αλλά όπως πχ και με τον 1.8Τ 150 ή 180 PS έλεγαν ότι πάνω από 300 PS δεν αντέχουν τα εντόσθια... πράγμα που όπως έχουμε δει από custom ή επώνυμες βελτιώσεις δεν ισχύει εν μέρη κάτι τέτοιο... Εδώ υπάρχουν 1.8Τ με 350+ PS με μαμά εντόσθια και δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά ούτε έχουν κάνει κιχ... Στην τελική τα Punto GT που έφταναν τα 250+ PS από 1.400 cc τι παραπάνω έχουν να ζηλέψουν από τον 1.400αρι της VW? Θα μου πεις ότι το ένα έβγαινε με 130PS και το άλλο με 170PS? Η βάση είναι ίδια: 1.400cc + υπερσυμπιεστής.

FILE AMMITA EGO THA SOU PO KATI POU ISOS DEN GNORIZEIS

OTI EDO STHN GERMANIA BELTIOTHS SE 18T PANO APO 350HP DEN EXEI DOSEI EGUISI

DEN NOMIZO NA EINAI TYXAIO AUTO

Link to comment
Share on other sites

Καλά ρε παιδιά χαλαρώστε, δεν έχουμε μεγάλο δείγμα για να βγάλουμε συμπεράσματα! Πάντως εμένα μου αρέσει να παίρνω το αμάξι να είναι πίττα, και σιγά σιγά να το στήνω μόνος μου και να το κάνω τέρας... Ε τι sk@t@ κάγκουρας προσπαθώ να γίνω; Με τα μαμά; :D

Link to comment
Share on other sites

Οπως αναφέρεται και στον τίτλο του θέματος, δεν εξετάζουμε τόσο το κόστος της βελτίωσης πχ 12.000 ευρώ για την MTM και 300PS αλλά για το αν αντέχει μεγάλη βελτίωση το Golf V GT!

Πιστεύω 300PS, ότι είναι μεγάλη βελτίωση... Συνεπώς μια εταιρία σαν την MTM που δεν έχει διάθεση το 2006 να παίζει με το όνομα της αλλά και με πολλές διακρίσεις στην πλάτη της για να πηγαίνει 300PS των 1.400αρι κινητήρα με απόλυτη αξιοπιστία, συνεπώς αντέχει! Το μυστικό της ας ψάξουν οι ανταγωνιστές της να το βρουν, εγχώριοι και μη...

Τώρα για το αν υπάρχει πορτοφόλι να τα διαθέσει ή αν κάποιοι το κρίνουν παλαβομάρα, τότε μπράβο του που θέλει το καλύτερο για το αυτοκίνητο του...

(Το παράδειγμα με την MTM είναι εντελώς τυπικό μιας και οι υπόλοιποι βελτιωτικοί οίκοι τέτοιου επιπέδου τυγχάνουν του ίδιου τιμοκαταλογου)

Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι κατα καιρούς έχουν φιλοξενήσει πολλά πολλά περιοδικά βελτιώσεων αυτοκίνητα με 1.8Τ 20V (150 ή 180PS στην εργοστασιακή τους μορφή), με μαμά εντόσθια που έχουν αγγίξει νούμερα της τάξης των 300 - 350PS

Φιλε Golf R32, ξέρουμε όλοι, ότι το θέμα εγγύησης είναι καθαρά υποκειμενικό... Τουλάχιστον μέχρι τα 330 PS έχουν δώσει...

Link to comment
Share on other sites

Οπως αναφέρεται και στον τίτλο του θέματος, δεν εξετάζουμε τόσο το κόστος της βελτίωσης πχ 12.000 ευρώ για την MTM και 300PS αλλά για το αν αντέχει μεγάλη βελτίωση το Golf V GT!

Πιστεύω 300PS, ότι είναι μεγάλη βελτίωση... Συνεπώς μια εταιρία σαν την MTM που δεν έχει διάθεση το 2006 να παίζει με το όνομα της αλλά και με πολλές διακρίσεις στην πλάτη της για να πηγαίνει 300PS των 1.400αρι κινητήρα με απόλυτη αξιοπιστία, συνεπώς αντέχει! Το μυστικό της ας ψάξουν οι ανταγωνιστές της να το βρουν, εγχώριοι και μη...

Τώρα για το αν υπάρχει πορτοφόλι να τα διαθέσει ή αν κάποιοι το κρίνουν παλαβομάρα, τότε μπράβο του που θέλει το καλύτερο για το αυτοκίνητο του...

(Το παράδειγμα με την MTM είναι εντελώς τυπικό μιας και οι υπόλοιποι βελτιωτικοί οίκοι τέτοιου επιπέδου τυγχάνουν του ίδιου τιμοκαταλογου)

Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι κατα καιρούς έχουν φιλοξενήσει πολλά πολλά περιοδικά βελτιώσεων αυτοκίνητα με 1.8Τ 20V (150 ή 180PS στην εργοστασιακή τους μορφή), με μαμά εντόσθια που έχουν αγγίξει νούμερα της τάξης των 300 - 350PS

Φιλε Golf R32, ξέρουμε όλοι, ότι το θέμα εγγύησης είναι καθαρά υποκειμενικό... Τουλάχιστον μέχρι τα 330 PS έχουν δώσει...

FILE AMMITA AN EIDES TO PROIGOUMENO MOU POST LEEI PANO APO 350 HP DEN EXOUN DOSEI EGGUHSH KAI NA EPISIMANO EDO GIA NA EINAI PETYXHMENH MIA BELTIOSH PREPEI NA PERASEI APO KTEO AN DEN PERASEI DEN KUKLOFOREI KAI TO CAR EINAI PARANOMO

Link to comment
Share on other sites

Παντως Μαρινο και ΑΜΙΤΤΑΣ το αμαξι ειναι αρκετα πουρσαρισμενο και μαλιστα πολυ ενισχυμενο (δηλ. και σφυριλατα πιστονια και ενισχυμενες μπιελες ) <-γνωμη μου,ετσι θελω να πιστευω ωστε να αντεχει 170ps στα 1400cc.Νομιζω οτι τα λεω σωστα,ετσι?Τωρα αν αρχισουμε με περιεφεριακα aφτερμαρκετ προιντα και αλλες επωνυμες μαρκες εεε ισως να πετυχουμε μια καλη βελτιωση γυρω στα 200+ps και βεβαια αξιοπιστα μην ξεχναμε τα punto GT( Με φουλ εξατμιση και σηκωμα απο βαλβιδα ανετα κοντα στα 200ps).

Aρα οπως λενε ολοι και η Volkswagen υπομονη να δουμε!!!!!

Montoya.

Edited by Montoya
Link to comment
Share on other sites

Turbo lag ? :D Χαχα :thumbsup: το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις ?

Ήθελα να 'ξερα που τα έμαθες αυτά ρε ράφτη... :cry:

Μου τα πε ένα πουλάκι που έχει ένα γρήγορο γκολφάκι!! Και σε λίγο θα κάνει worthy.gifworthy.gif και αυτός!!:thumbsup::cry::cry: Αλλά................................................................... δεν λέμε ποιός!!! :lol::whistling::whistling:

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

FILE AMMITA EGO THA SOU PO KATI POU ISOS DEN GNORIZEIS

OTI EDO STHN GERMANIA BELTIOTHS SE 18T PANO APO 350HP DEN EXEI DOSEI EGUISI

DEN NOMIZO NA EINAI TYXAIO AUTO

πιστευω οτι εδω φιλε κανεις λαθος η mtm δινει εγγυηση μεχρι τα 420 hp

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ένα ξέρω. Οι γερμανοί έχουν αφιερώσει ώρες αμέτρητες από τη ζωή τους και τον ύπνο τους για να δημιουργήσουν αυτό το μοτέρ. Και όλα αυτά για να έχει ο κάτοχος του εν λόγο μοντέλου την πολυτέλεια να κοιμάται ήσυχος. Είναι δοκιμασμένο από όλες τις μεριές για να λειτουργεί υπό ορισμένες συνθήκες. Από ότι μου είπαν, το κύτιο υλικό του κινητήρα είναι π χυτοσίδηρος για να αντέχει την υψηλή πίεση και την θερμοκρασία. Η πίεση του κομπρέσορα είναι 0,8 και του τουρμπο στα 1,8. Αρκετά ψηλά δεν νομίζεται; Όποιος ενδιαφερθεί να το σκαλίσει, να ξέρει ότι ρισκάρει. Μην νομίζουμε ότι είμαστε πιο έξυπνοι από τους κατασκευαστές. ¶ντα πείραμε φόρα και βελτιώνουμε τα πάντα. Θέλει προσοχή. ακόμα δεν κυκλοφόρησε καλά καλά και πάμε για 300 άτια; Αξιόπιστος ο κάθε βελτιωτής δεν λέω, αλλά το καλύτερο είναι να το δούμε με τα μάτια μας. Υπομονή θέλει. Να το δούμε, να το μάθουμε, να δούμε πως λειτουργεί στη πράξη, γιατί όλοι από θεωρία σκίζουμε. Όλα στη θεωρία είναι εύκολα, αλλά η πραγματικότητα είναι σκληρή.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνατε οτι το μπλοκ παραμενει αλουμινενιο οπως οι FSI, αλλα η κυλινδροκεφαλη ειναι απο χυτοσιδηρο ακριβως για να αντεχει μεγαλυτερη πιεση και καταπονηση.

Εισαι σιγουρος για αυτο...? Εγω γιατι νομιζω οτι μονο μαντεμι παιζει...?

Περα απο αυτο, ο TSI τι ειναι πρακτικα?

Ενα μοτερ 1400 με turbo. Το πρωτο λοιπον ειναι ή το τελευταιο? ή μηπως οσοι τουρμπιζουν τα 1400αρια τους μονοι τους, θεωρουν οτι κανουν πιο αξιοπιστη δουλεια απο ενα εργοστασιο?

Επειδη εχει και compressor δηλαδη? So what? Απλα μειωνει ή εξαφανιζει (θα μας το πουν οσoι το δοκιμασαν) το turbo lag......

Καλα ριλαξ...Δεν ειναι τοσο απλο...

Εδώ άρχισαν να πετάγονται τα κολλάρα (βλέπε αντίστοιχο post, μέλους με το συγκεκριμένο αμάξι) και εμείς μιλάμε για βελτίωση.... :D

E ναι μαν, κουβας τι περιμενεις ;)

Link to comment
Share on other sites

Και όμως ναι...Είναι τόσο απλό....

Yes Master

Έ είναι επειδή ξέρεις λίγα μηχανικά.... :blink:<_<

worthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif

Αααα οκ τότε... :baby:

Καλα ρε, εκανες το λαθος και μιλησες...? Δεν καταλαβες ποσο απλη και γελοια ειναι η λειτουργια του ΤΣΙ...? τσκ τσκ./...Νικολακη με απογοητευεις μαν...

Link to comment
Share on other sites

Yes Master

worthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif

Καλα ρε, εκανες το λαθος και μιλησες...? Δεν καταλαβες ποσο απλη και γελοια ειναι η λειτουργια του ΤΣΙ...? τσκ τσκ./...Νικολακη με απογοητευεις μαν...

Ε είσαι όντως πολύ γραφικός...

Αντί όμως να προσκηνάς συνέχεια (μήν πονέσει και η μέση σου απο το σκύψιμο) δέν μας δίνεις καλύτερα και τα "φώτα" σου να δούμε απο πού πηγάζει η σιγουριά σου;;

Καλά τα άσκοπα πόστ, αλλά δώσε μας και λίγο υλικό να ανοίξουμε τα μάτια μας ρε μεγάλε....

Link to comment
Share on other sites

Αν πονεσει η μεση μου, εχω τη λυση...γιατρος ειμαι...μην αγχεσαι...

Till να πονεσει ομως.... worthy.gif

PS : Οσο για το ποιος εχει καταντησει γραφικος...Αστο...δεν θες να μαθεις την απαντησα αν ρωτησεις γυρω σου.... :D :D

Edited by Michail
Link to comment
Share on other sites

Ελειψα και δεν πρόλαβα να απαντήσω on time.

Στο site της vw αναφέρει πως ο kompressor πηγαίνει μέχρι 3.500 και μετά αναλαμβάνει το turbo.

Οταν είπα για 80 άλογα το είπα με δείγμα αυτά που πέρνουν συνήθως τα turbo. Βέβαια δεν είχα παρατηρήσει τη πίεση δουλεύει μαμά το μοτέρ οπότε ήμουν λάθος. Είναι απο μαμά 2.5 bar overboost.

Επίσης οταν είπα οτι στα 23.5 έσπασε το μοτέρ και το ανέφερα κιόλας στο προηγούμενο post ήταν μια πληροφορία που κάποιο παλικάρι ανέφερε εδω μέσα σε άλλο σχετικό post και αυτό οσο αναφορά δοκιμή για να δούν που θα έσπαγε τελικά το μοτέρ και οχι αν μπορεί να δουλέψει εκει ή εστω κοντα εκεί ! Να διαβάζουμε και λίγο προσεκτικά τι γράφει ο άλλος πριν απαντήσουμε ρε παιδιά ! :D

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιο περιοδικό του τελευταίου μήνα που το έχει τέστ και εξηγεί διάφορα για την τεχνολογία του κινητήρα (μου φαίνεται drive) εξηγεί οτι το turbo όταν αναλαμβάνει στις 3500 έχει πίεση 2.5 η οποία πέφτει σταδιακά για να διατηρεί την σχετικά ευθεία γραμμή της ροπής και να εξασφαλίζει λογική κατανάλωση και στις 4000+ στροφες. Αν η πίεση παρέμενε στα 2.5 στις 7000 ο κινητηρας (παντα συμφωνα με το περιοδικό) θα έβγαζε περίπου 220 άλογα.

Πάντως όποιος θέλει να ρίξει χρήματα για να το πειράξει καλύτερα να πάρει το GTi.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει πολλά περιθώρια για βελτίωση. Ήδη τα 2.5 bar είναι πολλά. Πάνω από 2,8 bar κινητήρας παραγωγής αξιόπιστα δεν μπορεί να "πουσαριστεί" και δεν μιλάω μόνο για πιστόνια - μπιέλες - στρόφαλο. Ακόμα κι αυτά να τα αντικαταστήσεις με τιτανίου δεν θα αντέξουν τα μέταλα του μπλόκ ή καπακιού.

Πόσα cosworth μοτέρ έσπασαν από ράγισμα μπλόκ ή κυλινδροκεφαλής όταν τα έφταναν 400-450 άλογα? Το 90% βραχυπρόθεσμα και το υπόλοιπα 10% μεσοπρόθεσμα. Μην μιλήσουμε για Punto GT γιατί όλα μα όλα ανοίξαν σαν τριαντάφυλλα τα μοτέρ :).

Κοιτάξτε γύρω σας και πέστε μου πόσα Punto κυκλοφορούν πια και πόσα saxoralla?

Το γαργάλημα έχει ΠΑΝΤΑ τις επιπτώσεις του. Φίλος μου που έξαχνε για μεταχειρισμένο S3 δεν βρήκε ούτε ένα της προκοπής. Όλα ήταν πειραγμένα και ρημάδια. Τελικά κατέληξε σε A4T Q μαμίσιο για να κάνει την τρέλα του (για να το πειράξει κι όσο αντέξει).

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ'όλα είναι κρίμα να πειράξεις το συγκεκριμένο μοτέρ,καίει όσο καίει και το 1.4άρι με τα 75 άλογα!!!

Δεύτερον το GT έχει τεχνολογία πάνω, δέν είναι παίξε γέλασε, κ επειδή δουλεύει ήδη πουσαρισμένο εγώ προσωπικά,δέν θα το έβαζα δάχτυλο, θα προτιμούσα κάποιο άλλο μοτέρ να πειράξω. Και επίσης το θεωρώ απίθανο να το φιάξεις ..250 άλογα και να συνεχίσει να δουλεύει, όχι απο θέμα αξιοπιστίας, αλλά είναι.. 1400!!! Είδε κανείς μοτέρ 1.4L να βγάζει τόσα άλογα??

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.