Jump to content
mezzanine

Βενζίνη για Gt

Recommended Posts

Φυσικά και πέρνει και απλή αμόλυβδη αλλά δεν αποδίδει τα μάλα ο κινητήρας!!!

Και νερό μπορείς να βάλεις μέσα αν δεν σε ενδιαφέρει η διάρκεια και η απόδοση του κινητήρα!!!!!!!!!

Ο κατασκευαστής προτείνει αυστηρά καύσιμο 98 οκτανίων και πάνω...

Αυτό μεταφράζεται σε σούπερ αμόλυβδη!!! Τα γκάζια θέλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη!

Link to comment
Share on other sites

Ο,τι γραφει το manual φιλε μου για να εχεις και το κεφαλι σου ησυχο.

Και ποτε η 100αρα δεν βλαπτει.Μονο την τσεπη μας μπορει να βλαψει.Το αμαξι το οφελει.

Link to comment
Share on other sites

Ο,τι γραφει το manual φιλε μου για να εχεις και το κεφαλι σου ησυχο.

Και ποτε η 100αρα δεν βλαπτει.Μονο την τσεπη μας μπορει να βλαψει.Το αμαξι το οφελει.

Η 100αρα(αμα θέλουμε το πιστεύουμε) θεωρητικά δεν μπορεί να κάνει και αυτή κακό;

Link to comment
Share on other sites

Στα καινουρια αυτοκινητα οχι φιλε μου.

Φίλε στο 50αρη ντεποζιτο, αν βαλω 47.5 λιτρα 100αρα και τα υπολοιπα 2.5 νερο, θα γίνει 95αρα;

Ετσι δεν θα στοιχιζει φτηνότερα και απο την 95αρα;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε στο 50αρη ντεποζιτο, αν βαλω 47.5 λιτρα 100αρα και τα υπολοιπα 2.5 νερο, θα γίνει 95αρα;

Ετσι δεν θα στοιχιζει φτηνότερα και απο την 95αρα;

Αν θέλεις να κάνει κανένα μπουμ ο κινητήρας βάλε και κοκα κόλα. Πάντως οι tfsi, fsi, tsi θέλουν 100άρα που σίγουρα δεν είναι κάτω από 98 (που προτείνεται), οπότε είσαι και ποιο σίγουρος ;)
Link to comment
Share on other sites

Φίλε στο 50αρη ντεποζιτο, αν βαλω 47.5 λιτρα 100αρα και τα υπολοιπα 2.5 νερο, θα γίνει 95αρα;

Ετσι δεν θα στοιχιζει φτηνότερα και απο την 95αρα;

ΝΕΡΟ???Προφανως κανεις πλακα ε?? :mellow::mellow:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε στο 50αρη ντεποζιτο, αν βαλω 47.5 λιτρα 100αρα και τα υπολοιπα 2.5 νερο, θα γίνει 95αρα;

Ετσι δεν θα στοιχιζει φτηνότερα και απο την 95αρα;

Δεν ρίχνεις κανα λίτρο Johny να πάρει και κανένα άλογο? new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Δεν ρίχνεις κανα λίτρο Johny να πάρει και κανένα άλογο? new_lol.gif
worthy.gifworthy.gif

Μπά πιστεύω οτι με την ελληνική ρακί θα πάρει 5-6 άλογα και μια σπιρτάδα στις μεσαίες.... new_lol.gifnew_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Για μέσα στην πόλη είναι καλύτερα να χρησιμοποιείς 98-99 οκτανίων. Δεν είναι τόσο καθαρές όσο οι 100αρες, αλλά δεν «στεγνώνουν» τόσο τον κινητήρα καθώς χαμηλότερων οκτανίων, η καύση είναι χαμηλότερης ποιότητας. Μέσα στην κίνηση με τα συχνά μποτιλιαρίσματα, το μοτέρ καταπονείται, οπότε με χαμηλότερων οκτανίων βενζίνη του κάνεις καλό. Αν τώρα θες να κάνεις κανένα ταξιδάκι, βάλε 100άρα να αναπνέυσει και λίγο το μοτέρ, και να καθαρίσει τα πάντα μέσα. Προσωπική μου άποψη πάντα. Εγώ επειδή ΄βάζω πάντα σελ, βάζω β παουερ απλή και κάθε 3-4 γεμίσματα την πλας. Σε καμία περίπτωση όχι κάτω από 98 οκτάνια. :)

Και φυσικά όχι νερό, ουίσκι και ρακί. Πήγαινε σε ένα μαγαζί μοντελισμού και πάρε καύσιμο για βενζινοκίνητα αμαξάκια με 15% νίτρο. αεροπλάνο θα γίνει. new_lol.gifnew_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς κάνω πλάκα ρε παιδιά.

Τι στρώσιμο θέλουν λέτε αυτα; χαλαρα για τα πρώτα 1500 και μετά σταδιακά περισσότερη πίεση και full άνοιγμα γύρω στα 3000;

Λάδια στα 1500 ; (Η VW πρέπει να λεει κατευθείαν στα 15.000, αλλα δεν το εμπιστευομαι.)

Link to comment
Share on other sites

:) - 98 αρα και ριχνε που και που κανενα προσθετο οκτανιων αν βαλεις απο καπου που δεν εμπιστευεσαι <πχ ταξιδι καπου επαρχια> σταμπαρησε εναν καλο βενζινα στα μερη σου και βαζε απο εκει

"οι δοκιμες παντα πειθουν" TSAKHS

ΕΛΥΝ ειναι μακραν η πιο ελεγμενη βενζινη και η μονη εταιρια που δεν εχει ενδοιασμο να κατεβασει ρολα σε βενζινα της που θα πιαστει σε νοθεια (!)

Link to comment
Share on other sites

15.000 χλμ όσα λέει η vw.

Μην μπεις στην λογική ότι "σιγά θα τα αλλάξω εγώ στα 1.500, καλό θα του κάνω".

Όταν αγορασά την AR 156 (πριν την γκόλφο) αυτός που είχε την αντιπροσωπεία είναι και μηχανικός και μάλιστα γάτουρας. Μου είπε να αλλάξω τα λάδια στις 10.000 χλμ που λέει ο κατασκευστής και όχι νωρίτερα διότι ο κινητήρας από το εργοαστάσιο έχει προσθετα στο λάδι για καλύτερο στρώσιμο. Αλλάζοντάς το βάζεις απλά λάδι που δεν έχει τις ίδιες ιδιότητες.

Χαζός ήταν να μου το πεί? θα κονόμαγε από την αλλαγή λαδιών.

Να λοιπόν ένα παράδειγμα όπου νομίζουμε ότι κάνουμε καλό ενώ στην πραγματικότητα κάνουμε κακό.

Γι' αυτό και "Όσα ξέρει ο κατασκευαστής δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος" :)

Link to comment
Share on other sites

μέχρι τις 1500-2000χλμ στισ 3500χιλιαδες στροφές , μετα σταδιακό άνοιγμα μέχρι τις 4000ρπμ και μετα από κανα 500 σταδιακά μέχρι κόφτες....Εγώ για λάδια θα πάω μετα το πάσχα που θα έχω γύρω στα 7000χλμ.Γνώμη μου λάδια κάθε 7500 ή μετα 300 ώρες λειτουργίας.....Τώρα αυτά που λέει η VAG είναι για να πηγαίνουν τα αυτοκίνητα πιο πολύ στα σέρβις της....new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Για να μπούμε στο θέμα μας τώρα, 100αρα και ξερό ψωμί.

1. Τα περισσότερα πρατήρια που έφαγαν πρόστιμο ήταν γιατί την 95αρα την νόθευαν με πετράλιο ή τολουόλη. Την 100αρα με απλή αμόλυβδη. :)

2. Ο κινητήρας μακροπρόθεσμα είναι καθαρότερος.

3. Χαμηλότερη κατάλωση (άρα τα πραγματικά έξοδα δεν είναι όσα είναι η διαφοράς τιμής).

4. Ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

:) - αλλοι γατουρες λενε οτι στα πρωτα χιλιομετρα λογω στρωσιματος και "σφιγμενου" μοτερ εχει μικρογρεζια το λαδι μεσα γιαυτο αλλαζεις στα 1500 φιλτρο και λαδι

επισης σκοπιμα προτεινουν ημισυνθετικα λαδια σε αυτη την πρωτη φαση και οχι συνθετικα-προσθετα για στρωσιμο.....πρωτη φορα στη ζωη μου το ακουω ουτε το εχω διαβασει πουθενα

thumbsdown.gif - εννοια σου και εχει τροπο να τα παρει απο τον καθενα "με το γαντι" αργοτερα,ολοι το παιζουν φιλοι και συμβουλατορες μεχρι να σε βαλουν στο χερι (!)

1. Τα περισσότερα πρατήρια που έφαγαν πρόστιμο ήταν γιατί την 95αρα την νόθευαν με πετράλιο ή τολουόλη

2. Ο κινητήρας μακροπρόθεσμα είναι καθαρότερος

:) - μπαινουν και αλλα πχ απλη,λιγο νερο,παραγωγα οινοπνευματος,διαφορες αλκοολες

οσο για τον καθαρο κινητηρα που λες ρωτα για την ΒΡ 1ης γενιας-οχι μονο ειχε περισσοτερο θειο απο τις αλλες 100 αρες αλλα και απο επικαθισεις σε βαλβιδες τα πηγαινε αριστα <ταδε εφη γκρινια πελατων σε forum και αποψεις τεχνικων σε συνεργεια group VAG>

λενε πως η 2ης γενιας ειναι καλυτερη και εξαλειψε καπως τα προβληματα της 1ης γενιας

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ μιας και όσα λες είναι σωστά αλλά επειδή υπάρχουν πολλές εκδοχές για όλα τα θέματα... (κι ευτυχώς διότι θα υπήρχε μία άποψη όλοι θα συμφωνούσαμε και εκεί τέλος)

1. Δεν συγκρίνω τους "γάτουρες" μηχανικούς στην Ελλάδα γιατί οι περισσότεροι το παίζουν ξερόλες και λένε το μακρύ και το κοντό τους. Το "γάτουρας" το είπα για κάποιο συγκεκριμένο λόγο που δεν είναι επί του παρόντος να το αναλύσω. Επιγραμματικά το αναφέρω: έκανε "πατέντα" σε σασμαν που κανένας δεν έκανε (ίσως γιατί βαριόντουσαν) η οποία δούλεψε μια χαρά. Γενικότερα ελάχιστοι είναι οι πραγματικοί καλοί με γνώσεις μηχανικοί στην Ελλάδα.

Αυτό που έγραψα είναι μια εκδοχή (την οποία κι εγώ δεν την είχα ξανακούσει αλλά δεν έχω λόγο να την αμφισβητήσω) , όπως και η δική σου είναι μια άλλη (κι εγώ την έχω ακούσει κι αυτή επίσης δεν την αμφισβητώ). Άλλη μία που έχω ακούσει είναι "σκίστο από το 1ο χλμ έτσι κι αλλιώς είναι στρωμένα από το εργοστάσιο και δεν έχει αναγκη πια όπως έπρεπε κάποτε" (διαφωνώ αλλά λέγεται).

Εν κατακλείδι όπως μου είπε μηχανικός σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο αν μπορώ να του πάω δικά μου λάδια: "δικό σας είναι το αυτοκίνητο ότι θέλετε κάνετε".

Κατά την ταπεινή μου γνώμη είμαι υπέρ του "όσα ξέρει ο κατασκευαστής δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος" και αυτό προσωπικά ακολουθώ.

2. Δεν υπήρχε περίπτωση να μου τα πάρει με το γάντι γιατί απέχουμε 350 χλμ και δεν θα ξαναπήγαινα (αμφότεροι το γνωρίζαμε). Μόνο η πώληση του αυτοκινήτου έγινε κι αυτό γιατί μου έδωσε τα περισσότερα χρήματα στην ανταλλαγή. Γι' αυτό και λέω ότι δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω εκτός αν μου το είπε από κεκτημένη ταχύτητα Πάντως μπορεί και να "παίζει" αυτό που λες περί εμπιστοσύνης. Πιο πολύ το έφερα σαν παράδειγμα ότι καμμιά φορά πας για καλύτερα και μπορεί τελικά να αποδειχθεί χειρότερα.

Γενικότερα δεν έχει τύχει να έχει κάποιος ένα πρόβλημα, να παει σε 3 συνεργεία να έχουν 3 διαφορές απόψεις, κάνενας να μην βρεί τι φταίει και τελικά από τα γαργαλήματα να χαλάσουν κι άλλα και να αυξηθούν τα προβλήματα?

3. Γνωρίζω ότι μπορείς να κάνεις νοθεία με οποισήποτε υγρό. Αν διαβάσεις καλύτερα το ποστ μου γράφω "τα περισσότερα πρατήρια". Ένα δείγμα ανέφερα. Σκόπος μου δεν ήταν να αναλύσω με τι νοθεύεται η βενζίνη.

4. Εσύ ο ίδιος λες ότι η ΒΡ ότι είχε περισσότερο θείο από τις άλλες 100ρες αρα ήταν η χειρότερη 100αρα άλλα όχι χειρότερη από 95αρα.

Εγώ σύγκρίνα 95αρες με 100ρες όχι τις 100ρες μεταξύ τους.

Η ΒΡ είναι μια εταιρία πετρελοειδών δεν είναι όμως η μοναδική. Εγώ είπα γενικά για 100ρες. Αν η ΒΡ είχε μάπα 100ρα αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι 100ρες είναι μάπα.

Γενικότερα πάντως όπως και με τα λάδια έτσι και τα διαστήματα service είναι κάτι το οποίο σηκώνει συζήτηση. Όπως είχε γράψει και ο Νίκος Δήμου στους 4Τ όταν αρθογραφούσε πως είναι δυνατόν στην Γαλλία να κάνουν service στα 50.000χλμ (με ενδιάμεσα μόνο αλλαγή λαδίων κάθε 10.000 χλμ) και στην Ελλάδα κάθε 10.000 χλμ (και λάδια στις 5.000)?

Μήπως για να στηρίξουμε τα συνεργεία? Γίνε και εσυ εξουσιοδοτημένος κι εγώ θα σου φέρνω πελάτες κάθε 6μηνο?

Φιλικά

Menios

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Για μέσα στην πόλη είναι καλύτερα να χρησιμοποιείς 98-99 οκτανίων. Δεν είναι τόσο καθαρές όσο οι 100αρες, αλλά δεν «στεγνώνουν» τόσο τον κινητήρα καθώς χαμηλότερων οκτανίων, η καύση είναι χαμηλότερης ποιότητας. Μέσα στην κίνηση με τα συχνά μποτιλιαρίσματα, το μοτέρ καταπονείται, οπότε με χαμηλότερων οκτανίων βενζίνη του κάνεις καλό. Αν τώρα θες να κάνεις κανένα ταξιδάκι, βάλε 100άρα να αναπνέυσει και λίγο το μοτέρ, και να καθαρίσει τα πάντα μέσα. Προσωπική μου άποψη πάντα. Εγώ επειδή ΄βάζω πάντα σελ, βάζω β παουερ απλή και κάθε 3-4 γεμίσματα την πλας. Σε καμία περίπτωση όχι κάτω από 98 οκτάνια. :lol:

Μα τί λές??? :D:unsure:

Μου έδεσες το μυαλό κόμπο!!! dead.gif

Λοιπόν, πτώτα απ' όλα, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πλέον 98άρες, όλες είναι ή 95άρες (απλές αμόλυβδες, V-Power) ή 100άρες(Superplus Unleaded, Kinitron 100, Ultimate, Racing). 98 οκτανίων δεν βγαίνει απο τα διυλιστήρια.

Δεύτερον, ουδεμία σχέση έχουν τα οκτάνια με το πόσο "καθαρή" είναι η βενζίνη.

Τρίτον, δεν υφίσταται ο όρος "χαμηλότερης ποιότητας καύση", και έτσι αφού δεν υπάρχει, δεν έχει κανένα αποτέλεσμα στον κινητήρα. Η καύση μπορεί να είναι ταχύτερη, τελειότερη, ατελέστερη, εκρηκτική, βραδεία, αυταναύλεξη, περισσότερης ή μικρότερης ενεργείας, αλλά ποτέ δεν έχει "ποιότητα"...

Τέταρτον, κατά κανένα τρόπο δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν τα περισσότερα οκτάνια. NEVER. Το μόνο που κάνουν τα κακόμοιρα είναι να προστατεύσουν το μοτέρ απο τα πειράκια. Τίποτε άλλο. Η εντύπωση οτι τα οκτάνια κάνουν πιό πολύ μπαμ, είναι λάθος. Οπως και η εντύπωση οτι υπάρχει ποτέ πιθανότητα τα λιγότερα οκτάνια να κάνουν καλό. ΠΟΤΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ.

Περισσότερες πληροφορίες για τις βενζίνες και τα οκτάνια ΕΔΩ

Όσο για το Golf GT τώρα:

ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΤΕΡ 95ΑΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗ.

Το αυτοκίνητο δουλέυει με μέγιστη πίεση 1.5bar. ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΤΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!

100άρα και λίγη είναι. Σε κανένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ (τούρμπο-κομπρεσσσοράτο) μη χρησιμοποιείτε 95άρα. Οπως και σε κανένα μοτέρ με συμπίεση πάνω απο 10-10.5... Κρίμα είναι!!

Edited by Quasar
Link to comment
Share on other sites

Μα τί λές??? :D:unsure:

Μου έδεσες το μυαλό κόμπο!!! dead.gif

Λοιπόν, πτώτα απ' όλα, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πλέον 98άρες, όλες είναι ή 95άρες (απλές αμόλυβδες, V-Power) ή 100άρες(Superplus Unleaded, Kinitron 100, Ultimate, Racing). 98 οκτανίων δεν βγαίνει απο τα διυλιστήρια.

Δεύτερον, ουδεμία σχέση έχουν τα οκτάνια με το πόσο "καθαρή" είναι η βενζίνη.

Τρίτον, δεν υφίσταται ο όρος "χαμηλότερης ποιότητας καύση", και έτσι αφού δεν υπάρχει, δεν έχει κανένα αποτέλεσμα στον κινητήρα. Η καύση μπορεί να είναι ταχύτερη, τελειότερη, ατελέστερη, εκρηκτική, βραδεία, αυταναύλεξη, περισσότερης ή μικρότερης ενεργείας, αλλά ποτέ δεν έχει "ποιότητα"...

Τέταρτον, κατά κανένα τρόπο δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν τα περισσότερα οκτάνια. NEVER. Το μόνο που κάνουν τα κακόμοιρα είναι να προστατεύσουν το μοτέρ απο τα πειράκια. Τίποτε άλλο. Η εντύπωση οτι τα οκτάνια κάνουν πιό πολύ μπαμ, είναι λάθος. Οπως και η εντύπωση οτι υπάρχει ποτέ πιθανότητα τα λιγότερα οκτάνια να κάνουν καλό. ΠΟΤΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ.

Περισσότερες πληροφορίες για τις βενζίνες και τα οκτάνια ΕΔΩ

Όσο για το Golf GT τώρα:

ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΤΕΡ 95ΑΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗ.

Το αυτοκίνητο δουλέυει με μέγιστη πίεση 1.5bar. ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΤΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!

100άρα και λίγη είναι. Σε κανένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ (τούρμπο-κομπρεσσσοράτο) μη χρησιμοποιείτε 95άρα. Οπως και σε κανένα μοτέρ με συμπίεση πάνω απο 10-10.5... Κρίμα είναι!!

Δηλαδή η απλή V-Power λές είναι άκυρη;

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως με τον Quasar και αν δεν κάνω λάθος η πιέση φτάνει τα 2,5 bar!!!

Αυτός είναι και λόγος ύπαρξης της 100ρας.

Οι σύγχρονοι κινητήρες άμεσου ψεκασμού, μια τάση που την ακολουθούν όλο και περισσότεροι κατασκευαστές λειτουργούν με πολύ υψηλή συμπίεση σαν ατμοσφαιρικοί (περίπου 12-12,5:1) και σαν τουρμπάτοι (περίπου 10-10,5:1)

Υψηλή συμπίση = μεγαλύτερη απαίτηση σε οκτάνια αλλίως προανάφλεξη (πειράκια)

Επίσης Υψηλή συμπίεση = χαμηλότεροι ρύποι = τάση όλων των κατασκευαστών προς τα εκεί (κάθε 3-4 χρόνια νέες νόρμες αυστηρότερων εκπομπών ρύπων).

Προβλέπω σε μερικά χρόνια η απλή αμόλυβδη να καταργείται όπως έγινε και με την μολυβδούχα απλή βενζίνη.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.