Jump to content
niko

νερα ψυγείου

Recommended Posts

έχω το 6n2 και πήγα σε εξωτερικό συνεργείο για διάφορες επισκευές, μεταξύ αυτών και αλλαγή αντλίας νερού. Αλλάξαμε όπως είναι φυσικό όλα τα νερά αλλά ο τύπος στο συνεργείο έβαλε μια μάρκα άσχετη και το νερό στο δοχειάκι είναι μαυρισμένο αντί ροζ-κόκκινο. Κάποιος μου είπε οτι λάθος τύπος-μάρκα αντιψυκτικού μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα σε όλο τον κινητήρα. Έχεις κανείς κάποια συμβουλή;

Link to comment
Share on other sites

Ναι πρέπει να είναι G12 . υπάρχει όμως και ροζ χωρίς προδιαγραφή G12. προσεξέτο. Τιιιιιιιιιιι ???? το δοχειάκι είναι μαυρισμένο????????????? Κάτι δεν μου αρέσει εδώ. Για κοίταξε το

Link to comment
Share on other sites

Μπάς και σου έβαλε ανάποδα λάδια και νερά ? χαχαα

Πέραν της πλάκας μην πειραματιστείς με κάτι τέτοιο.

Μου κάνει εντύπωση το μαύρο χρώμα. Πρώτη φορά ακουο τέτοιο πράγμα. Ούτε εχω δεί κάτι αντίστοιχο.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Ρώτησα την αντιπροσωπία και ο πράγματι πολύ εξυπηρετικός τεχνικός σύμβουλος μου είπε οτι μάλλον είναι θέμα μάρκας αντιψυκτικού. τα ασύμβατα υγρά μου είπε, και μαυρίζουν αλλά επιπλέον πετρώνουν μέσα στο δοχείο και ο κινητήρας μας αποχαιρετά. εγώ τα έχω δουλέψει πάνω απο 3.000 χιλιόμετρα και ακόμα τσουλάει το πολάκι. ¶ρα, μάλλον την πηδήξαμε απο ότι φαίνεται, αλλά θα το κοιτάξω λίγο ακόμα το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

:baby: - τα υγρα του ψυγειου πρασινο με κοκκινο ειναι ασυμβατα μεταξυ τους (!) αν αναμιχθουν εν καιρο θα προκαλεσουν μια "ζυμωση" οπου οχι μονο δεν θα εχεις υψηλο σημειο βρασμου αλλα και κακη απαγωγη θερμοτητας-αφηνω δε το τελευταιο την μποχα που θα αρχισει να εξαπλωνεται σε ολο το μηχανοστασιο ιδιως τωρα το καλοκαιρι που το μοτερ ζεσταινεται πιο πολλυ

;) - αν θες την συμβουλη μου <εκ πικρης πειρας> αδειασε το,κανε μια καλη πλυση και βαλτου κοκκινο G12 με ενα W.Wetter-δεν νοειται σκουρο χρωμα στο παραφλου (!)

Link to comment
Share on other sites

Το σκεφτόμουν και εγώ να σου πω να τα αλλάξω τελικά προληπτικά, αν και δεν το πολυξέρω το θέμα. 40 ευρώ μου ζήτησε η αντιπροσωπία εξάλλου για την εργασία. 6+6 ευρώ τα δυο κιλά παραφλού και τα υπόλοιπα εργατικά. Ευχαριστώ για τη συμβουλή. Θα ήθελα όμως και μια διευκρίνηση.

Το W.Wetter είναι η μάρκα του υγρού και το G12 ο τύπος;

Link to comment
Share on other sites

:blink: - G 12 ειναι ο τυπος του παραφλου που συστηνει η VW οχι μονο στο Polo αλλα σε ολο το Group της-κοκκινο παραφλου υπαρχει παντου ετοιμο προς χρηση με κοστος 1,5 Ε το μπουκαλι,ειναι μειγμα απεσταγμενου νερου με αιθυλαινογλυκολη

W.Wetter ειναι προιον της Red Line το οποιο βοηθα το το παραφλου ανεβαζοντας το σημειο βρασμου του καθως και την ικανοτητα του να επανερχεται πιο γρηγορα-μπες στο www.redlineoil.com και κοιτα στο "Coolants and other" οπου εχει αναλυτικη περιγραφη

το βρισκεις στον Λαμπριανιδη στην Καλλιρροης

-σαν και αυτο υπαρχουν πολλα,σχεδον καθε μαρκα λαδιου βγαζει το δικο της το οποιο ομως δεν εχει τις ιδιες ικανοτητες με καποιο αλλο-τα πιο γνωστα και καλα ειναι αυτα της Amsoil,Repsol,Yacco

:( - αλλαξε το (!) δεν υπαρχει σκουρο παραφλου,εδω δεν ειναι λαδι που πρεπει να μαυρισει μετα απο λιγη χρηση

Link to comment
Share on other sites

Εγώ (9N) μετά από επισκευή προβλήματος στο a/c σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, όπου λύθηκε προφυλακτήρας και ψυγείο, παρατήρησα πως είχε πέσει αρκετά η στάθμη του υγρού, οπότε και πρόσθεσα...

τώρα μετά από 15 μέρες παρατήρησα πως έχει πέσει πάλι!

Υπάρχει περίπτωση να μην έχουν σφίξει κάτι κατά την επανατοποθέτηση?

Ρωτάω γιατί έχω πολλά παράπονα απ'αυτούς...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ (9N) μετά από επισκευή προβλήματος στο a/c σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, όπου λύθηκε προφυλακτήρας και ψυγείο, παρατήρησα πως είχε πέσει αρκετά η στάθμη του υγρού, οπότε και πρόσθεσα...

τώρα μετά από 15 μέρες παρατήρησα πως έχει πέσει πάλι!

Υπάρχει περίπτωση να μην έχουν σφίξει κάτι κατά την επανατοποθέτηση?

Ρωτάω γιατί έχω πολλά παράπονα απ'αυτούς...

Bρισκεις νερο κατω απο το αμαξι οταν ειναι παρκαρισμενο? Εστω και σταγονες? Και εμενα εχανε για ενα διαστημα και μου αλλαξαν ψυγειο (εντος εγγυησης). Οπως και να εχει πες τους ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΤΟ A/C χανει νερα το αμαξι. Και φυσικα μην δεχθεις να πληρωσεις τιποτα αλλο πανω σε αυτο το κομματι :D

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

καλα συγνωμη τα νερα απο κατω που ειναι του κλιματισμου ειναι απολυτα φυσιολογικα να βγαινουν μηπως ειναι κατι τετοιο?

Link to comment
Share on other sites

Το έχω σε γκαράζ και θα το κοιτάξω το πρωί.

Και εμένα μου είχαν αλλάξει ψυγείο στην εγγύηση, απλά φοβάμαι μήπως δεν έχουν σφίξει κάτι καλά τώρα με τo α/c...(πλήρωσα και 500 ευρώ!)

Στο συγκεκριμένο συνεργείο φυσικά και θα μου ζητήσουν λεφτά αλλά και εγώ φυσικά θα αρνηθώ να πληρώσω για πράγματα που έπρεπε να ειχαν κάνει εκείνοι σωστά...

Edited by polo03
Link to comment
Share on other sites

Εαν χάνει τόσα υγρά το ψυγείο σου ...

Εμένα στα 2 χρόνια έχει συνολικά χρειαστεί να συμπληρώσω σχεδόν το μισό του δοχείου που έχει επάνω ! Τίποτα στην ουσία δηλαδή. Το ψυγείο πρέπει να σου χάνει απειροελάχιστα υγρα. Οχι κάθε 15 μέρες βάλε αλλα 500 ml! tongue.gif

Μπορεί να χάνει απο κάπου. Κάνα μη σφυγμένο καλά κολλάρο μάλλον. Να σάπισε το σωληνάκι λίγο δύσκολο το βλέπω.

Link to comment
Share on other sites

καλα συγνωμη τα νερα απο κατω που ειναι του κλιματισμου ειναι απολυτα φυσιολογικα να βγαινουν μηπως ειναι κατι τετοιο?

:baby: - φιλε SS αλλο το a/c αλλο το ψυγειο,οι σταγονες που βλεπουμε να τρεχουν απο το σωληνακι του a/c δεν εχουν σχεση με την διαρροη/απωλειες του παραφλου-το μεν φυσιολογικοτατο το δε επικινδυνο (!)

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

ναι αυτο λεω μηπως ειναι κατι τετοιο?το εχει τσεκαρει το παιδι οτι ειναι απο το ψυγειο?

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν θα το κοιτάω κάθε πρωί και αν φτάσει πάλι κάτω από το min θα τους το πάω να το δουν.

Το πρόβλημά μου είναι ότι αν φταίνε αυτοί θα τους το πάω να το φτιάξουν.

Αλλιώς θα πάω αλλού, γιατί σκόπευα να μην ξαναπατήσω εκεί...

Link to comment
Share on other sites

Να παρακαλάς να δεις διαρροή από κάπου γιατί αν έχεις και δεν είναι εμφανές το πρόβλημα μάλλον είναι σοβαρό . Έχει τύχει σε αυτοκίνητο να περνάει τα νερά μέσα στον κινητήρα από το καπάκι της μηχανής . Το παλικάρι το κατάλαβε όταν άνοιξε το φίλτροκουτη και είδε να έχει κάτι σαν γράσο .

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup: - χμμ.....πιστευω θα ειναι στο ψαξιμο ο φιλος για τρυπιτσα/λασκαρισμα σε κολλαρο,δοχειο υπερχειλισης ή ακομα και στο ψυγειο (!)

:D - οσες μερες μιλαμε ειδες ξανα διαρροη ? αν ολο το παραφλου που εχανες πηγαινε μεσα στο μοτερ θα ησουν τελειωμενος-δεν ειναι τοσο τραγικα,μην φοβασαι (!)

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως δεν είδα ούτε σταγόνες στο γκαράζ αλλά ούτε και έπεσε άλλο η στάθμη....Πώς γίνεται να χάνει στην αρχή και τώρα να σταθεροποιήθηκε? (φαινομένικά τουλαχιστόν!)

Edited by polo03
Link to comment
Share on other sites

παιδιά τη βοήθεία σας .

εχω ενα Polo '96 ,6n ,και εδω και μέρες μου χάνει νερά .

Ανάβει ενα λαμπάκι το ταμπλό που οταν η θερμοκρασία είναι <70 σημαίνει να συμπληρώσω νερά (σύμφωνα με το βιβλίο).Αν είναι >70 ,πρέπει να σταματήσουμε και να σβήσουμε το κινητήτα (ισχύει ? ή να δουλεύει και να βάζω νερό στο ψυγείο ενώ το καλολιφέρ είναι στο φουλ με ανοιχτά παράθυρα:blink:

Επειδή τόσο καιρό δεν έχανε (2 χρόνια περίπου=30.000χλμ) σταμάτησα σε ενα πρατήριο να πετάξω ότι είχε και να βάλω παραφλού .

Σηκώσαμε το αμάξι αλλά δεν είχε τάπα το ψυγείο και ο τύπος ήθελε να βγάλει το κολλάρο απο κάτω το οποίο έχει μια πλαστική ασφάλεια .Δεν τον άφησα γιατί δεν είχαμε άλλη ασφάλεια . Απο που πετάμε τα υγρά άραγε ; rocket.gif

Συμπληρώσαμε παραφλού μιας και η ενδειξη ήταν τίποτα !

Μετά απο μέρες ,ξανά το λαμπάκι .Κοιτάω παραφλού ,τίποτα .έφυγε .Απο κάτω ,κοντά στο κάρτερ έχει νερά .Οχι στη τάπα αλλαγής λαδιού .Εχει μια φλάντζα-λάστιχο που μάλλον απο εκεί χάνει .Μπορεί να είναι τρόμπα νερού ή αλλαγή φλάντζας με κατέβασμα κάρτερ; και πόσο κάνει ;

Please help me worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

πολύ συνηθισμένο για τα vw είναι να χάνουν νερά από τον ψυγειάκι νερού-λαδιού που πάνω του βιδώνει και το φίλτρο λαδιού. Ελεγξέ το.

Link to comment
Share on other sites

popeye.gif - ποτε δεν ανοιγουμε ταπα ψυγειου νερου οταν ειναι στο ρελαντι ή οταν ειναι ζεστο,ουτε βγαζουμε τον θερμοστατη-θα μας ερθει το καυτο παραφλου στην μαπα (!)

το κυκλωμα φυσικα εχει ταπα εξαγωγης,θελει σηκωμα να την δεις-αδειαζεις οτι εχει μεσα την κλεινεις γεμιζεις απο πανω και απαραιτητα κανεις εξαερωση γιατι αλλιως δεν κανεις τιποτα

δεν υπαρχει λογος να λασκαρεις κολλαρο και να πιτσιλαει παντου <το τοξικο> παραφλου

^_^ - αυτο με το κολπο με το καλοριφερ κλπ ειναι οταν μας ανεβασει αποτομα θερμοκρασια λογω κολλημενου θερμοστατη ή επειδη δεν δουλευει το βεντιλατερ και θελουμε να επαναφερουμε καπως την θερμοκρασια του παραφλου σε φυσιολογικο επιπεδο

αν ριξεις G 12 προσεξε αν και τι προσθετο θα βαλεις μεσα-βασισου στο απιονισμενο νερο (!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.