Guest LupoMan Posted May 14, 2006 Report Share Posted May 14, 2006 (edited) Καλημέρα παιδιά,νέος εδώ.Λοιπόν καιρό έψαχνα να κάνω επένδυση στο lupo μου και σήμερα το πρωί μετά από πολύ ψάξιμο την έκανα! Λοιπόν Φόρεσα αμορτισέρ Bilstein Κίτρινα Sprint, Ελατήρια τρίποντα Η&R κόκκινα k τέλος μια τετράδα brigestone turanza (185*55*14 Παιδιά το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό το αμάξι είναι τελείως αλλου..στρίψιμο τέζα(με τα zackhs,αν το γράφω σωστά!, έπαιρνε πλεύσεις βάρκας!!!)βαράει βεβαια αλλα είναι ok.Ελπίζω να τα πούμε σε κάποιο meeting ΚΌΚΚΙΝΟ LUPO 4EVER!!!!!!! Edited May 10, 2007 by konstantinos passat @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 14, 2006 Report Share Posted May 14, 2006 Kαταρχην καλωσορισες φιλε μου. Αν μπορεις γραφε με μικρους ελληνικους χαρακτηρες. Οσον αφορα την μετατροπη σου ,καλοριζικη και...καλοστριφτη!! Απο κοπανημα πως παει?Παιζει και καμια φωτο να το δουμε?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted May 14, 2006 Report Share Posted May 14, 2006 ωραιος!κ σε τι τιμουλα τα πηρες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted May 14, 2006 Report Share Posted May 14, 2006 Να τα και τα Lupo που ξεπεταγωνται και δαγκωνουν! Καλοφορετα φιλε μου και να χαιρεσαι το Lupακι σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted May 19, 2006 Report Share Posted May 19, 2006 Σούπερ επιλογή όντως το lupo θα στρίβει!!!!!!! Έβαλα και εγω bilstein (black) + weitec ελατήρια στο polo και η διαφορά είναι απίστευτη!!!!!!!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΙΒΩ!!!!!!!! Με γειές λοιπόν και καλές διαδρομές........ ΠΟΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ PETE ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 καλησπέρα!! Αλλάξα ανάρτηση σε Lupo 1.4 75ps 185/55/14 με sachs απλά μαύρα..Συνεχίζει να "βαράει" πίσω οπως πριν την αλλαγή τους.Είναι ξερό τελείως πίσω.. Κ να πώ την αλήθεια φοβάμαι στις ταχήτητες 110-120km+ Διάβασα σε άλλα topic για αλλαγές silent block,Σινεμπλόκ.Μήπως χρειάζεται κάτι τέτοιο???? Το αμάξι έχει τώρα 67.000km. Σκέφτομαι επίσης για αλλάγή πάλι ανάρτησης αυτη την φορά με sachs perfomance με (vogland-hr-eibach )3ποντα..ΑΥΤΑ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 (edited) Το κοπανημα που στο κανει?Σε λακουβες και τετοια?? Το θεμα μετακινηθηκε εδω. Edited February 22, 2008 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Σωστή η μετακίνηση.. όταν πέφτω σε λακούβες κοπανάει σαν κούτσουρο..στα σαμαράκια απλά εχει ξερή αντίδραση. Ο μπροστά άξονας δν είναι κ τόσο τραγικός.. Ισως είναι πρόβλημα στο μοντέλο,τι να πω?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Σου κοπαναγε παντα?Απο οταν το ειχες παρει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Στο δικό μου από ότι θυμάμαι πάντα κοπάναγε,,...αλλά δεν άλλαξα ποτέ αμορτεσερ καθότι το πούλησα,,, ε το Lupo και μετά τα 140+ αρχίζει να πηγαίνει σαν βάρκα...καθότι πολύ ελαφρύ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny Posted February 25, 2008 Report Share Posted February 25, 2008 Πάντα κοπάναγε δν λέω...τον τελευταίο καιρό όμως μου έχει σπάσει τα νεύρα!!Συμφωνώ με τον vagva στα 140 υπάρχει πρόβλημα. ΑΡΑ ειναι στο μοντέλο.. Ενα Golf Tsi θα μας σώσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 Όταν αλλάζεις ανάρτηση την οποία είχες για πολλά Km πρέπει μαζί να αλλάζεις και τα top mounts. Πόσα Km έχει το αμάξι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 το αμάξι έχει τώρα 67.000 περίπου κ τα μαμά αμορτισερ τα άλλαξα στα 50.000 περίπου,δν θυμάμαι ακριβώς. Οπως γράφω κ πιο πάνω σκέφτομαι για sachs-Vogland 3ποντα κ να ψαχτώ για σινεμπλόκ.. Ισως φταίνε κ τα ελατήρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 πάντως λέει να επενδύσεις στο θέμα αμορτεσερ-ελατήρια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Σίγουρα λέει..τώρα δν ξέρω τι να βάλω! Blinstein πιστευω πως είναι υπερβολή σε ένα μικρό αμάξι όπως το lupo.. Αλλωστε vagva το είχες κ ξέρεις τι παίζει.. τι λες για sachs-(eibach_vogland) kit sachs?? Ή kit KW 3 πόντους??(600euro..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 To "Υπερβολή τα bilstein για μικρό αμάξι όπως το Lupo" από πού προκύπτει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Ισως να είναι λίγο σκληρά.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 To "Υπερβολή τα bilstein για μικρό αμάξι όπως το Lupo" από πού προκύπτει? Εννοω τα Sprint με HR ή eibach 3ποντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Βαλτα και θα δεις οτι ειναι η μερα με τη νυχτα, Bilstein sprint και ελατηρια Hr. Εχει αλλο κρατημα το αυτοκινητο, και με μια σωστη ευθυγραμμιση το αυτοκινητο θα πεταει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 που το ξεθάψατε αυτό το θέμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Efh Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 (edited) και μενα το δικο μου Bilstein εχει και απλα εκει στις στροφες πριν την αγ.μαρινα δεν κουνιεται!! εχει καλο κρατημα 1.400cc 1.6V 100HP χαμιλομενο με ζαντες 18αρες φιμε και εξατμιση γενικοτερα οι αναρτησεις του ειναι πολυ σκληρες εχει τυχει να εχει ο δρομος λακουβα και επειδη ειχαμε μεγαλη ταχυτητα το χτυπησαμε ασχημα μπηκε μεσα ο προφυλακτηρας αλλα ευτιχως δεν ηταν τοσο σοβαρο οσο φαινοταν παντως εμεις εχουμε πιασει με το lupo μας 180 και παει τελεια ουτε καν σαν βαρκα το μοντελο του 99 εχουμε Edited July 20, 2011 by Efi861993 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...