Jump to content
edp_man

Golf V 1.4 Fsi

Recommended Posts

Φιλε μου, δεν ειναι συσκολο να το διαπιστωσεις...

Ειτε κοιτας την βελονα, ειτε αν δεν την κοιτας, σου αναβει λαμπακι check engine oil level...

Λοιπον κι εγω που εχω το Golf V 1,4 FSi κι εμενα μου καιει λαδακι, λιγοτερο απο οτι στην αρχη, αλλα ενα Shell το εχω πισω στο πορτ-παγκαζ γιατι χρειαζεται... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΜΙΚΕ

Εγώ έχω κάνει 7000km και το Σάββατο μοθ άναψε πάλι λαμπάκι για τα λάδια.Ηδη έχω συμπληρώση δύο φορές και τώρα πάω για τρίτη.Αυριο έχω κλείσει ραντεβού στην αντιπροσωπεία για να το δουν. Εσύ καθε πότε συμπληρώνεις ; Και αν έχεις ρωτήσει την δικιά σου αντιπροσωπεία γι' αυτό το θέμα ,τι ερμηνεία σου έχουν δώσει;;;;;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Τωρα εχει βελτιωθει η κατασταση και απλα μπορει πολυ λιγο να βαζω σπανια...Στην αρχη ομως το επινε το λαδακι, ειδικα αν ειχε ζεστουλα και το εδινα και λιγο σε υψηλες στροφουλες...Ειδικα μετα απο κανα ταξιδακι ηθελε να πιει λιγακι...Κακο βεβαια, αλλα το συνηθισα...

Παντως το Fiat μου ρε παιδια, δεν ηθλε ποτε λαδακι...ΑΛλοι εχουν το ονομα τελικα... tongue.giftongue.gif

Υπομονη, πιστευω οπως κι εμενα θα βελτιωθει με τον καιρο....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλοι μου.

Έχει παρατηρήσει κάποιος από εσάς απώλεια λαδιού σε GOLF V 1.4 FSI (β' εξάνημο 2004). Απαιτείται 1lt λάδι ανά 2500km. Το κοντέρ δείχνει 7500km αυτήν την στιγμή.

Οταν το πηρα μου ειχαν πει να το κοιταξω εκει γυρω στα 7000 γιατι λεει καιει λαδια απο τη μανα του. Στα παλια βλεπεις τα αλλαζαμε στα 5000 περιπου και δεν προλαβαινε λεει να καψει οσα τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Η λιπανση των βαλβιδων εισαγωγης γινεται απο τη βενζινη, στους FSI απο το λαδι.

Ειναι φυσικο να καιει λιγο αλλα δεν ξερω ποσο λιγο.

Μια επισκεψη σε εξουσιοδοτημενο δεν βλαπτει.

Edited by ipso
Link to comment
Share on other sites

Mike πες του να ανοιξει το Winelsa (αν το εχει, ειναι το προγραμμα με οδηγιες για service της VW-AUDI).

Στις οδηγιες για κινητηρα με κωδικο BAG θα το βρει.

Α πριν μου το ζητησετε, ΝΑΙ το ειχα το Winelsa το κατεβασα με το μουλαρι απο τον Οκτωβριο τελειωσε πριν εννεα μερες εναι 7 Gb, το ειχα τρεις μερες ειαι μεγαλη ιστορια να το κανεις να δουλεψει.

Δεν το εχω πια, μου χτυπησε ο δισκος την περασμενη Κυριακη, μεχρι σημερα προσπαθω να σωσω οτι μπορω.

Αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Guest tuningfasteR

Tα περισσότερα εργοστάσια παραγωγής στον κόσμο δικαιολογούν μέχρι και 0,8L ανα 1000 km.

Οι κινητήρες κατα την παραγωγή τους εχουν και κάποιες αποκλήσεις γιατί βγαίνουν κατα χιλιάδες, έτσι τα ρομπότ κάθε ψ μονάδες ξέκαλυμπράρονται και υπάρχει αυτή η διαφορά και στο κάψιμο του λαδιού μα και στην απόδοση του κινητήρα!

Τώρα υπάρχει και η διαφορά του ηξώδες του κάθε τύπου λαδιού και φυσικά τα συνθετικά και πολύ ψιλά,όπως 0w30 πυκνότητα σύγουρα θα τα κάψει πολύ πιο γρήγορα απ οτι ένα κοινό λάδι τις τάξεως ορυκτού.

Η απάντηση που θα πάρεις απο την αντιπροσωπεία θα είναι όχι και τόσο ευχάριστη για σένα ,μιάς που κάνουν σεμινάρια για τους δυσαρεστημένους πελάτες για το πώς πρέπει να αντιμετωπίζουν τις περιπτώσεις αυτές.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλοι μου.

Έχει παρατηρήσει κάποιος από εσάς απώλεια λαδιού σε GOLF V 1.4 FSI (β' εξάνημο 2004). Απαιτείται 1lt λάδι ανά 2500km. Το κοντέρ δείχνει 7500km αυτήν την στιγμή.

χτες μου ελεγε τα ιδια ενας με ενα ιδιο κινητηρα. του ειπαν οτι φταινε τα λεπτα λαδια που εχει ο κινητηρας απο τη μαμα. θα στρωσει λενε μετα τα 15000 με παχυτερο λαδι

Link to comment
Share on other sites

Mike πες του να ανοιξει το Winelsa (αν το εχει, ειναι το προγραμμα με οδηγιες για service της VW-AUDI).

Στις οδηγιες για κινητηρα με κωδικο BAG θα το βρει.

Α πριν μου το ζητησετε, ΝΑΙ το ειχα το Winelsa το κατεβασα με το μουλαρι απο τον Οκτωβριο τελειωσε πριν εννεα μερες εναι 7 Gb, το ειχα τρεις μερες ειαι μεγαλη ιστορια να το κανεις να δουλεψει.

Δεν το εχω πια, μου χτυπησε ο δισκος την περασμενη Κυριακη, μεχρι σημερα προσπαθω να σωσω οτι μπορω.

Αυτα.

Αν θες να μας πεις απο που το κατεβασες?

Link to comment
Share on other sites

Guest tasosgolf2

ΕΠΕΜΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ,ΕΧΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΗ ΚΑΡΕΝΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ FSI ΚΑΙΝΕ ΛΑΔΑΚΙ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΚΑΛΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ "ΠΑΤΑΕΙ" ΚΑΘΟΛΟΥ,(ΟΣΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΑΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ),ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΚΑΛΗ ΒΕΝΖΙΝΗ (100ΣΤΑΡΑ) ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ "ΠΑΤΑΕΙ" ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ.ΓΙ'ΑΥΤΟ ΟΣΟΙ ΤΑ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΑΣ...ΙΣΩΣ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΠΝΗ......

Link to comment
Share on other sites

Η λιπανση των βαλβιδων στην κεφαλη των FSI γινεται με το λαδι του κινητηρα για αυτο υπαρχουν μικρες απωλειες.

Στους κανονικους γινεται με το μιγμα.

Link to comment
Share on other sites

Αν ανοιξουμε μια κεφαλη FSI τοτε θα μαθουμε την αληθεια.

Οτι αναφερω παραπανω ειναι πληροφοριες που μου ειπε τεχνικος της VW και διαβασα στο Elsa.

Link to comment
Share on other sites

ke omos distixos isxi ke mena mu anaspe labaki sta 6000 xiliometra ke anagastika enoite na sibliroso ena litro an ke pali den eftase sto max i belono.otan pira tin 24 boithia tis vw mu ipan oti ine fisiko na kae ladaki tin 1 fora epidi ine o kinitiras astrotos.elpizo na ine esti ke na min exo to anxos kathe ora ke stigni na siplirono ladia.gia mena an me rotate den to brisko katholu normal afto

pu akustike na kei ladia ena neo aftokinito edo ta palia ke den kegane ladia pu itane ipotithete ke pio palia texnologias ke tora afto na mu ke sxedon 1 1/2 litro ladi sta 6000 ke normal exo oxi re gmt ena karo lefta ke na exis ke anxos gia ta ladia esxos. mu aresi pu lene i odigies alagi ladiu sta 15000 xiliades xiliometra

mas dulebune???????

Link to comment
Share on other sites

ke omos distixos isxi ke mena mu anaspe labaki sta 6000 xiliometra ke anagastika enoite na sibliroso ena litro an ke pali den eftase sto max i belono.otan pira tin 24 boithia tis vw mu ipan oti ine fisiko na kae ladaki tin 1 fora epidi ine o kinitiras astrotos.elpizo na ine esti ke na min exo to anxos kathe ora ke stigni na siplirono ladia.gia mena an me rotate den to brisko katholu normal afto

pu akustike na kei ladia ena neo aftokinito edo ta palia ke den kegane ladia pu itane ipotithete ke pio palia texnologias ke tora afto na mu ke sxedon 1 1/2 litro ladi sta 6000 ke normal exo oxi re gmt ena karo lefta ke na exis ke anxos gia ta ladia esxos. mu aresi pu lene i odigies alagi ladiu sta 15000 xiliades xiliometra

mas dulebune???????

Link to comment
Share on other sites

Και πού εισαι ακομα... Καλο κουραγιο...Απλα να εχεις παντα λαδακι μαζι σου, και να τους πεις αν ειναι τωρα το καλοκαιρι να σου βαλουν 5-40 γιατι το 0-30 ειναι πολυ λεπτο και το καιει ευκολα...

Link to comment
Share on other sites

Και πού εισαι ακομα... Καλο κουραγιο...Απλα να εχεις παντα λαδακι μαζι σου, και να τους πεις αν ειναι τωρα το καλοκαιρι να σου βαλουν 5-40 γιατι το 0-30 ειναι πολυ λεπτο και το καιει ευκολα...

diladi afto tha ginete sinexia???

emena mu ipane oti ine tin proti fora mono

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.