Jump to content
MIKEMAT

Συντήρηση κλιματισμού

Recommended Posts

Καλύτερα να το πας να σε καποιον καλο να σου πει. Αμα δεν βγάζει καθόλου τότε φταίει ο θερμοστατης ή όντως εχεις σοβαρή διαρροή που θα θέλει φτιάξιμο. Εγώ πάντως εχω να σου προτείνω εναν καλο ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων στον Νεο Κοσμο. Αμα ενδιαφέρεσαι....?

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, απ'ότι έχω δει, το φρέον βγαίνει από το αυτοκίνητο σε μία δεξαμενή, εκεί συμπληρώνεται (αν χρειάζεται) και αναμιγνύεται με μία μικροποσότητα λαδιού (για τη λίπανση του συμπιεστή του κλιματιστικού) πριν ξαναμπεί στο αμάξι. Δεν ισχύει ότι ξέρουμε από τα κλιματιστικά σπιτιού.

Link to comment
Share on other sites

και μετά να "συμπλιροθεi" ακριβώς η ποσότητα που απaιτείται γιατί λίγα γραμμάρια πάνω η κάτω μπορούν να επηρεάσουν άσχημα την απόδοση διορθώστε με εάν κάνω λάθος...

ακριβάως

Link to comment
Share on other sites

Κάποιες συμβουλές για σωστή χρήση του κλιματισμού:

-Ενεργοποιούμε και απενεργοποιούμε τον κλιματισμό όταν ο κινητήρας είναι στα ρελαντί.

-Μετά απο χρήση αφήνουμε να δουλεύει ο αέρας μόνο χωρίς κλιματισμό για λίγο ωστε να βγάλει την υγρασία που μάζεψαν οι σωλήνες κατα τη χρήση έτσι αποφεύγουμε δυσάρεστες(και πολύ μάλιστα) οσμές στο μέλλον όπως και πολλά έξοδα για καθαρισμό σωλήνων(αν δεν κάνω λάθος κάπου στα 200ευράκια απο οτι μου είπαν στον Μανδύλα).

-Όταν έχουμε ενεργοποιημένη την ανακύκλωση του αέρα δεν καπνίζουμε γιατι όποτε ανάβουμε μετα το κλιματισμό θα είναι σαν να ανάβουμε τσιγάρο..

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, απ'ότι έχω δει, το φρέον βγαίνει από το αυτοκίνητο σε μία δεξαμενή, εκεί συμπληρώνεται (αν χρειάζεται) και αναμιγνύεται με μία μικροποσότητα λαδιού (για τη λίπανση του συμπιεστή του κλιματιστικού) πριν ξαναμπεί στο αμάξι. Δεν ισχύει ότι ξέρουμε από τα κλιματιστικά σπιτιού.

γιατι να μην ισχυει? :blink:

Link to comment
Share on other sites

έχει ένα φίλτρο καμπίνας.. είναι κι αυτό στο κύκλωμα για τον κλιματισμό??

όταν το πήγα για έλεγχο στον Παζαρό (πριν το πάρω ακόμα) του είπα να κοιτάξει την πίεση του φρέον και να συμπληρώσει αν χρειάζεται αλλά μου λέει αυτο δε γίνεται..

πρέπει λέει να βγάλουμε το παλιό και να μπει καινούριο φρέον... :D

Το φιλτρο καμπίνας γενικότερα πρέπει να γινεται συνέχως η συντηρηση του γιατί παιζει ρόλο στη απόδοση του κλιμαστικού. Ειδικά εμείς που ειμαστε και μεσα στα καυσαέρια.

Πραγματικά τι ακούσαμε πάλι. :thumbsup::blink: :blink:

Ελεος πραγματικά. new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Edited by airthan
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια το a/c η το clima χρειαζονται καθε χρονο ελεγχο και οταν λεω ελεγχο ποτε μα ποτε συμληρωμα αλλα ανακτηση του ηδη υπαρχοντος φρεον απο το κυκλωμα υστερα κενο που γινεται μεσω μηχανηματος και μετα επανατοποθετηση του φρεον και καποιας ποσοτητας λαδιου εαν δειξει το μηχανημα οτι λειπει η οτι εχει καει.Αυτα για τη συντηρηση.Τωρα ας περασουμε στο θεμα συμπληρωμα που το καταδικαζω και πιστευω και εσεις μολις διαβασετε τις συνεπειες.Λοιπον φιλοι μου το a/c η το clima οπως και καθε μηχανημα εχει ενα σημειο που ονομαζεται καρδια,η καρδια του συγκεκριμενου μηχανηματος ονομαζεται αλλιως κομπρεσορας η συμπιεστης του οποιου η λειτουργεια ειναι να διακινει το φρεον και το λαδι μεσα στο συστημα κατοπιν καποιων πιεσεων και κατοπιν καποιας συγκεκριμενης ποσοτητας φρεον και λαδιου.Ετσι καταλαβαινετε πως οτι αλλο υπαρχει(αερας,σκουπιδακια,καμενα λαδια κτλ.) μεσα στο συστημα θα ειναι καταστροφικο γι'αυτον.Αυτο ηταν μια μικρη εισαγωγη για να καταλαβετε τι γινεται μεσα στο συστημα.Ας δουμε τις συνεπειες του συμπληρωματος.Λοιπον εχουμε ενα αυτοκινητο που μολις το παραλαβαμε καινουριο,αν κατσουμε και εξετασουμε τι εχει μεσα θα δουμε οτι για παραδειγμα εχει 650 γραμμαρια φρεον και 200 γραμμαρια λαδι οπου υπο αυτες τις συνθηκες δουλευει τελεια το συστημα μας.Για διαφορους λογους μετα απο ενα χρονο το αυτοκινητο μπορει να χασει 50 γραμμαρια φρεον(θα εξηγησω τους λογους παρακατω)οπου αυτα θα αντικατασταθουν με 50 γραμμαρια αερα(θα εξηγησω πως μπηκε και ο αερας).Ο τυπος ομως που εχει το αυτοκινητο θα καταλαβει οτι η ψυξη του εχει πεσει η μπορει να μην το καταλαβει και καθολου επειδη μπορει να ειναι λιγη η ελλειψη φρεον αρα και λιγη διαφορα θερμοκρασιας απο την προηγουμενη χρονια παντως ελλειψη υπαρχει παντα.Οταν θα παει στον μαστορα αν ειναι γνωστης θα του κανει τη συντηρηση που προανεφερα αν ο μαστορας ειναι τραλαλιμ τριλιλομ και θελει να τα παρει γρηγορα θα του κανει ενα συμπληρωμα 50 με 100 γραμμαρια και θα του πει οτι ειναι ενταξει.Πραγματι θα βγαζει καλυτερα απο πριν.Αλλα αυτη ηταν η συντηρηση;Λοιπον το συστημα μας καινουριο ειχε 650 γραμμαρια φρεον συν 200 γραμμαρια λαδι και τιποτε αλλο ουτε βρωμιες ουτε καμενα λαδια ουτε αερας.μετα απο ενα χρονο για διαφορους λογους εχουμε χασει 50 γραμμαρια φρεον και υπαρξη 50 γραμμαριων αερα συν καποια καμμενα λαδακια.Αρα 600 γραμμαρια φρεον 50 γραμμαρια αερα και 180γραμμαρια χρησιμο λαδι και 20 γραμμαρια αχρηστο.Υστερα παμε στον πονηρο το μαστορα και μας συμληρωνει φρεον μεχρι να δει να βγαζει καλυτερα ψυξη ας πουμε 100 γραμμαρια.Οπως ειπα και πριν ψυξη θα δουμε.Αλλα ας δουμε και τις συνθηκες του κυκλωματος.Εχουμε και λεμε 700 γραμμαρια φρεον 50 γραμμαρια αερα που δε βγηκαν συν 180 γραμμαρια λαδι χρησιμο και 20 γραμμαρια καμενο που κυκλοφορει σαν την αρρωστια μεσα στο συστημα.Το αποτελεσμα απο ολα αυτα ειναι οι πιεσεις μεσα στο συστημα να ανεβαινουν τραγικα και στη καλυτερη των περιπτωσεων να σκασει καποιος σωληνας και στην χειροτερη και τσουχτερη για την τσεπη σας να τα παιξει ο κομπρεσορας γιατι καπου πρεπει να εκτονωθει αυτη η πιεση.Αρα ρε παιδια αξιζει για λιγο λιγοτερα ευρω να αποφευγει καποιος την κανονικη συντηρηση;Ας περασουμε στο θεμα διαροης.Μια συχνη διαροη ειναι να χανεται φρεον κυριως το χειμωνα απο τις ενωσεις των σωληνων του a/c διοτι κανεις το χειμωνα δε το βαζει σε λειτουργεια μ'αποτελεσμα να μην κυκλοφορει το λαδακι μεσα στο συστημα και τα λαστιχακια που υπαρχουν στις ενωσεις να ξερενονται και να φευγει απο εκει το φρεον.Αρα και το χειμωνα θα βαζεται το a/c για να λιπενονται τα λαστιχακια και να μην εχουμε διαροες.αλλη διαροη συνηθως ειναι να χανει το ψυγειο του a/c που βρισκεται πισω απο τον προφυλακτηρα και αυτο γιατι πολλες φορες στα παρκαρισματα μας ακουμπαει ο μπροστα και δε θελει πολυ να γινει το κακο.Αν ειναι μεγαλη η τρυπα φαινετε και με το ματι το φρεον που θα φευγει, αμα ειναι ομως μικρη γινεται αντιληπτη με τη χρηση μιας ειδικης αμπουλας(αυτο ισχυειει γαι ολες τις διαροες τωρα ανεφερα καποιες συνηθισμενες).Αυτα τα ολιγα ειχα να πω και εγω.Και τονιζω κατι οσο πιο καλο κενο γινεται στο συστημα κατα τη συντηρηση τοσο πιο μακροζωια υπαρχει στο συτημα και καλυτερη ψυξη.Εδω θα ειμαι οποιος εχει απορια πανω στο a/c και σε προβληματα με τα ψυγεια του αυτοκινητου του γενικως καθ'οτι ειναι η δουλεια μου αυτη.Και επειδη το club μας θα πρεπει να ειναι πιο ενημερωμενο απ'ολα τ'αλλα.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

έχω ένα σύστημα κλιματισμού με ψυκτικό R12 και θέλω να μετατρέψω σε R123. Απ'οσο γνωρίζω θα πρέπει απλά να καθαρίστεί όλο το σύστημα κλιματισμού και να αλλαχτούν οι τσιμούχες στις σωλήνες. Δεν αλλάζω τον συμπιεστή. Ισχύει;

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, απ'ότι έχω δει, το φρέον βγαίνει από το αυτοκίνητο σε μία δεξαμενή, εκεί συμπληρώνεται (αν χρειάζεται) και αναμιγνύεται με μία μικροποσότητα λαδιού (για τη λίπανση του συμπιεστή του κλιματιστικού) πριν ξαναμπεί στο αμάξι. Δεν ισχύει ότι ξέρουμε από τα κλιματιστικά σπιτιού.

sta klιματιστικα σπιτιου το φρεον ειναι σε μορφη συμπιεσμενου αερα?

λεγοντας δεξαμενη εννοεις το ψυγειο του a/c?

αυτο με το λαδι δεν το εχω καταλαβει .βαζουν κ λαδι μεσα στο ψυγειο στο service?

ενα service στο a/c ποσο παει κ αν ειναι μεσα περα απο αλλαγη φρεον κ φιλτρο καμπινας κ το καθαρισμα των αεραγογων

Link to comment
Share on other sites

sta klιματιστικα σπιτιου το φρεον ειναι σε μορφη συμπιεσμενου αερα?

λεγοντας δεξαμενη εννοεις το ψυγειο του a/c?

αυτο με το λαδι δεν το εχω καταλαβει .βαζουν κ λαδι μεσα στο ψυγειο στο service?

ενα service στο a/c ποσο παει κ αν ειναι μεσα περα απο αλλαγη φρεον κ φιλτρο καμπινας κ το καθαρισμα των αεραγογων

to freon einai kai ygro kai aerio analoga tin katastasi pou briskete pantws prin mpei kai afou bgei apo ton sympiesti einai aerio. legontas deksameni enoei syllekti ygroy to opoi den nomizw na yparxei sta autokinita panw. to ladi den menei mono sta karter tou sympiesti alla mia posotita diafeugei apo ta kylindra kai kykloforei synexos sto kykloma gia servis klimatismou pantws sto toutou mou egw tha koitaga to filtro kampinas na einai katharo kai tous aeragogous kai tipota allo. elpizw na boithisa

Link to comment
Share on other sites

-Ενεργοποιούμε και απενεργοποιούμε τον κλιματισμό όταν ο κινητήρας είναι στα ρελαντί.

-Μετά απο χρήση αφήνουμε να δουλεύει ο αέρας μόνο χωρίς κλιματισμό για λίγο ωστε να βγάλει την υγρασία που μάζεψαν οι σωλήνες κατα τη χρήση έτσι αποφεύγουμε δυσάρεστες(και πολύ μάλιστα) οσμές στο μέλλον όπως και πολλά έξοδα για καθαρισμό σωλήνων

-Όταν έχουμε ενεργοποιημένη την ανακύκλωση του αέρα δεν καπνίζουμε γιατι όποτε ανάβουμε μετα το κλιματισμό θα είναι σαν να ανάβουμε τσιγάρο..

:o - να συμπληρωσω οτι το φιλτρο A/C καθαριζεται με ειδικο σπρευ <οπως το φιλτρο ελευθερας του αερα> και οι διαρροες φαινονται με ειδικη λαμπα/γυαλια σαν τις υπερυθρες

- καλο ειναι να ανοιγουμε πρωτα λιγο το παραθυρο να μπει φρεσκος αερας,το κλεινουμε βαζουμε A/C με ανακυκλωση να ψυχθει η καμπινα γρηγορα και οταν ερθει σε επιθυμητη θερμοκρασια σβηνουμε την ανακυκλωση - κανουμε σωστη ρυθμιση του διακοπτη να βγαζουν και τα πλαινα ακροφυσια αερα οχι μονο τα μπροστινα,δεν ειναι σωστο να μας ερχεται κατευθειαν στο προσωπο ο ψυχρος αερας

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια το a/c η το clima χρειαζονται καθε χρονο ελεγχο και οταν λεω ελεγχο ποτε μα ποτε συμληρωμα αλλα ανακτηση του ηδη υπαρχοντος φρεον απο το κυκλωμα υστερα κενο που γινεται μεσω μηχανηματος και μετα επανατοποθετηση του φρεον και καποιας ποσοτητας λαδιου εαν δειξει το μηχανημα οτι λειπει η οτι εχει καει.Αυτα για τη συντηρηση.Τωρα ας περασουμε στο θεμα συμπληρωμα που το καταδικαζω και πιστευω και εσεις μολις διαβασετε τις συνεπειες.Λοιπον φιλοι μου το a/c η το clima οπως και καθε μηχανημα εχει ενα σημειο που ονομαζεται καρδια,η καρδια του συγκεκριμενου μηχανηματος ονομαζεται αλλιως κομπρεσορας η συμπιεστης του οποιου η λειτουργεια ειναι να διακινει το φρεον και το λαδι μεσα στο συστημα κατοπιν καποιων πιεσεων και κατοπιν καποιας συγκεκριμενης ποσοτητας φρεον και λαδιου.Ετσι καταλαβαινετε πως οτι αλλο υπαρχει(αερας,σκουπιδακια,καμενα λαδια κτλ.) μεσα στο συστημα θα ειναι καταστροφικο γι'αυτον.Αυτο ηταν μια μικρη εισαγωγη για να καταλαβετε τι γινεται μεσα στο συστημα.Ας δουμε τις συνεπειες του συμπληρωματος.Λοιπον εχουμε ενα αυτοκινητο που μολις το παραλαβαμε καινουριο,αν κατσουμε και εξετασουμε τι εχει μεσα θα δουμε οτι για παραδειγμα εχει 650 γραμμαρια φρεον και 200 γραμμαρια λαδι οπου υπο αυτες τις συνθηκες δουλευει τελεια το συστημα μας.Για διαφορους λογους μετα απο ενα χρονο το αυτοκινητο μπορει να χασει 50 γραμμαρια φρεον(θα εξηγησω τους λογους παρακατω)οπου αυτα θα αντικατασταθουν με 50 γραμμαρια αερα(θα εξηγησω πως μπηκε και ο αερας).Ο τυπος ομως που εχει το αυτοκινητο θα καταλαβει οτι η ψυξη του εχει πεσει η μπορει να μην το καταλαβει και καθολου επειδη μπορει να ειναι λιγη η ελλειψη φρεον αρα και λιγη διαφορα θερμοκρασιας απο την προηγουμενη χρονια παντως ελλειψη υπαρχει παντα.Οταν θα παει στον μαστορα αν ειναι γνωστης θα του κανει τη συντηρηση που προανεφερα αν ο μαστορας ειναι τραλαλιμ τριλιλομ και θελει να τα παρει γρηγορα θα του κανει ενα συμπληρωμα 50 με 100 γραμμαρια και θα του πει οτι ειναι ενταξει.Πραγματι θα βγαζει καλυτερα απο πριν.Αλλα αυτη ηταν η συντηρηση;Λοιπον το συστημα μας καινουριο ειχε 650 γραμμαρια φρεον συν 200 γραμμαρια λαδι και τιποτε αλλο ουτε βρωμιες ουτε καμενα λαδια ουτε αερας.μετα απο ενα χρονο για διαφορους λογους εχουμε χασει 50 γραμμαρια φρεον και υπαρξη 50 γραμμαριων αερα συν καποια καμμενα λαδακια.Αρα 600 γραμμαρια φρεον 50 γραμμαρια αερα και 180γραμμαρια χρησιμο λαδι και 20 γραμμαρια αχρηστο.Υστερα παμε στον πονηρο το μαστορα και μας συμληρωνει φρεον μεχρι να δει να βγαζει καλυτερα ψυξη ας πουμε 100 γραμμαρια.Οπως ειπα και πριν ψυξη θα δουμε.Αλλα ας δουμε και τις συνθηκες του κυκλωματος.Εχουμε και λεμε 700 γραμμαρια φρεον 50 γραμμαρια αερα που δε βγηκαν συν 180 γραμμαρια λαδι χρησιμο και 20 γραμμαρια καμενο που κυκλοφορει σαν την αρρωστια μεσα στο συστημα.Το αποτελεσμα απο ολα αυτα ειναι οι πιεσεις μεσα στο συστημα να ανεβαινουν τραγικα και στη καλυτερη των περιπτωσεων να σκασει καποιος σωληνας και στην χειροτερη και τσουχτερη για την τσεπη σας να τα παιξει ο κομπρεσορας γιατι καπου πρεπει να εκτονωθει αυτη η πιεση.Αρα ρε παιδια αξιζει για λιγο λιγοτερα ευρω να αποφευγει καποιος την κανονικη συντηρηση;Ας περασουμε στο θεμα διαροης.Μια συχνη διαροη ειναι να χανεται φρεον κυριως το χειμωνα απο τις ενωσεις των σωληνων του a/c διοτι κανεις το χειμωνα δε το βαζει σε λειτουργεια μ'αποτελεσμα να μην κυκλοφορει το λαδακι μεσα στο συστημα και τα λαστιχακια που υπαρχουν στις ενωσεις να ξερενονται και να φευγει απο εκει το φρεον.Αρα και το χειμωνα θα βαζεται το a/c για να λιπενονται τα λαστιχακια και να μην εχουμε διαροες.αλλη διαροη συνηθως ειναι να χανει το ψυγειο του a/c που βρισκεται πισω απο τον προφυλακτηρα και αυτο γιατι πολλες φορες στα παρκαρισματα μας ακουμπαει ο μπροστα και δε θελει πολυ να γινει το κακο.Αν ειναι μεγαλη η τρυπα φαινετε και με το ματι το φρεον που θα φευγει, αμα ειναι ομως μικρη γινεται αντιληπτη με τη χρηση μιας ειδικης αμπουλας(αυτο ισχυειει γαι ολες τις διαροες τωρα ανεφερα καποιες συνηθισμενες).Αυτα τα ολιγα ειχα να πω και εγω.Και τονιζω κατι οσο πιο καλο κενο γινεται στο συστημα κατα τη συντηρηση τοσο πιο μακροζωια υπαρχει στο συτημα και καλυτερη ψυξη.Εδω θα ειμαι οποιος εχει απορια πανω στο a/c και σε προβληματα με τα ψυγεια του αυτοκινητου του γενικως καθ'οτι ειναι η δουλεια μου αυτη.Και επειδη το club μας θα πρεπει να ειναι πιο ενημερωμενο απ'ολα τ'αλλα.. :D

γεια σου φιλε, εχο στο αυτοκινητο εντονη μυρωδια απο κατι σαν λαδι/φρεον?? και μου ειπαν γεια πιθανι διαροη, κοστος γεια να βγει το ταμπλο περιπου 300 ευρω, ωστε να βρεθει η διαροη, καλα ειναι????

Link to comment
Share on other sites

γεια σου φιλε, εχο στο αυτοκινητο εντονη μυρωδια απο κατι σαν λαδι/φρεον?? και μου ειπαν γεια πιθανι διαροη, κοστος γεια να βγει το ταμπλο περιπου 300 ευρω, ωστε να βρεθει η διαροη, καλα ειναι????

το a/c εαν το αναψεις δουλευει?

Link to comment
Share on other sites

έχει ένα φίλτρο καμπίνας.. είναι κι αυτό στο κύκλωμα για τον κλιματισμό??

ναι φιλε μου αυτο το φιλτρο ειναι και για το κληματισμο .

όταν το πήγα για έλεγχο στον Παζαρό (πριν το πάρω ακόμα) του είπα να κοιτάξει την πίεση του φρέον και να συμπληρώσει αν χρειάζεται αλλά μου λέει αυτο δε γίνεται..

πρέπει λέει να βγάλουμε το παλιό και να μπει καινούριο φρέον... <_<

σαν ψυκτικος στο επαγγελμα θα ηθελα να καταθεσω και εγω τη γνωμη μου και τις εμπειριες μου . το οτι σου ειπε οτι δεν μπορει να σου προσθεσει μια μικρη ποσοτητα με φρεον ειναι πολυ σωστο και λογικο γιατι ο ηλεκρολογος -μαστορας τις γειτονιας -αντιπροσοπιας δεν εχει πολλες εκτος τα βασικα ΨΥΚΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ και δεν μπορει να ξερει ποσο φρεον να συμπληρωσει μιας και το ψυκτικο κυκλωμα για να λειτουργει αψογα πρεπει να εχει μια συγκεκριμενη ποσοτητα , οχι παραπανω , οχι λιγοτερο , σε αυτη τη περιπτωση το υπαρχον φρεον συλεγετε σε μοναδα ανακτησης φρεον , γινετε κενο αερος με αντλια κενου και πρεσαρεστει το κυκλωμα με αζωτο 30% παραπανω πιεση απο τη μεγιστη πιεση που φτανει το ψυκτικο κυκλωμα ( γυρο στα 300 psi) , αφου γινουν αυτες οι ενεργειες και βρουμε και επισκευαστει η διαροη ξανα καλο κενο και πληρωμα με ζυγαρια ακριβιας με την ακριβης ποσοτητα φρεον που οριζει ο εκαστοτε κατασκευαστης .

Link to comment
Share on other sites

σαν ψυκτικος στο επαγγελμα θα ηθελα να καταθεσω και εγω τη γνωμη μου και τις εμπειριες μου . το οτι σου ειπε οτι δεν μπορει να σου προσθεσει μια μικρη ποσοτητα με φρεον ειναι πολυ σωστο και λογικο γιατι ο ηλεκρολογος -μαστορας τις γειτονιας -αντιπροσοπιας δεν εχει πολλες εκτος τα βασικα ΨΥΚΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ και δεν μπορει να ξερει ποσο φρεον να συμπληρωσει μιας και το ψυκτικο κυκλωμα για να λειτουργει αψογα πρεπει να εχει μια συγκεκριμενη ποσοτητα , οχι παραπανω , οχι λιγοτερο , σε αυτη τη περιπτωση το υπαρχον φρεον συλεγετε σε μοναδα ανακτησης φρεον , γινετε κενο αερος με αντλια κενου και πρεσαρεστει το κυκλωμα με αζωτο 30% παραπανω πιεση απο τη μεγιστη πιεση που φτανει το ψυκτικο κυκλωμα ( γυρο στα 300 psi) , αφου γινουν αυτες οι ενεργειες και βρουμε και επισκευαστει η διαροη ξανα καλο κενο και πληρωμα με ζυγαρια ακριβιας με την ακριβης ποσοτητα φρεον που οριζει ο εκαστοτε κατασκευαστης .

Και ολα αυτα που πρεπει να γινουν;Στην αντιπροσωπεια οπως ειπες δεν ξερουν και πολλα.Εξω οι ιδιωτες ψυκτικοι βαζουν χερι σε αυτοκινητα;

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Και ολα αυτα που πρεπει να γινουν;Στην αντιπροσωπεια οπως ειπες δεν ξερουν και πολλα.Εξω οι ιδιωτες ψυκτικοι βαζουν χερι σε αυτοκινητα;

ναι φιλε νασο οι αντισροσοπιες μπορουν να σου κανουν τα παραπανω μιας και εχουν τον καταλληλο εξοπλησμο και τα υπολυπα ειναι τυφλοσουρτης πια . πολλοι ιδιωτες ψυκτικοι ασχολουντε και δουλευουν αποκλειστικα με κλιματισμο αυτοκινητου αλλα απο τη στιγμη που η διαδικασια εγινε τοσο απλη βαση πρωτοκολου διαδικασιας ειναι ασυμφορο για ενα ιδιωτη ψυκτικο να αγορασει ενα πληρες σετ ανακτησης φρεον .ασε που ολοι τρεχουν στις αντιπροσωπιες για επισκευη- σερβις του ac τους . που να βρεις σταθερο πελατολογιο για αποσβεση και επενυση σε εξοπλησμο εργαλειων . οι αντιπροσοπιες μας φωναζουν πλεον μονο οταν κολανε σε σοβαρες βλαβες μιας και δεν κατεχουν πολλα απο ψυκτικα .

Link to comment
Share on other sites

σαν ψυκτικος στο επαγγελμα θα ηθελα να καταθεσω και εγω τη γνωμη μου και τις εμπειριες μου . το οτι σου ειπε οτι δεν μπορει να σου προσθεσει μια μικρη ποσοτητα με φρεον ειναι πολυ σωστο και λογικο γιατι ο ηλεκρολογος -μαστορας τις γειτονιας -αντιπροσοπιας δεν εχει πολλες εκτος τα βασικα ΨΥΚΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ και δεν μπορει να ξερει ποσο φρεον να συμπληρωσει μιας και το ψυκτικο κυκλωμα για να λειτουργει αψογα πρεπει να εχει μια συγκεκριμενη ποσοτητα , οχι παραπανω , οχι λιγοτερο , σε αυτη τη περιπτωση το υπαρχον φρεον συλεγετε σε μοναδα ανακτησης φρεον , γινετε κενο αερος με αντλια κενου και πρεσαρεστει το κυκλωμα με αζωτο 30% παραπανω πιεση απο τη μεγιστη πιεση που φτανει το ψυκτικο κυκλωμα ( γυρο στα 300 psi) , αφου γινουν αυτες οι ενεργειες και βρουμε και επισκευαστει η διαροη ξανα καλο κενο και πληρωμα με ζυγαρια ακριβιας με την ακριβης ποσοτητα φρεον που οριζει ο εκαστοτε κατασκευαστης .

300 psi?πιο ψυκτικο μεσο φτανει τα 300 psi?θα τα σπασει ολα με τετοια πιεση

μην ξεχνας οτι το a/c του αμαξιου δουλευει με 134a ουτε το R410 δεν εχει τετοιες πιεσης

Link to comment
Share on other sites

300 psi?πιο ψυκτικο μεσο φτανει τα 300 psi?θα τα σπασει ολα με τετοια πιεση

μην ξεχνας οτι το a/c του αμαξιου δουλευει με 134a ουτε το R410 δεν εχει τετοιες πιεσης

για το 410 που λες δεν ξερω να σου πω πιεσεις αλλα σκεψου οτι το 22 πρεσαρεται ανετα στα 20 bar = 280 psi

Link to comment
Share on other sites

300 psi?πιο ψυκτικο μεσο φτανει τα 300 psi?θα τα σπασει ολα με τετοια πιεση

μην ξεχνας οτι το a/c του αμαξιου δουλευει με 134a ουτε το R410 δεν εχει τετοιες πιεσης

η καταθληψη του r134α στις 1000 στοφες αυτοκινητου δουλευει πανω 300 psi ... καπου εκει απομονωνει ο πρεσοστατης υψιλης το κομπλερ για να μη σπασουν οι βαλβιδες του κομπρεσορα . οσο ανεβενουν οι στροφες εξισοροπουντε οι πιεσεις καταθληψης και αναρωφισης δηλ στις 3000 στροφες η πιεση καταθληψης ειναι 200 πανω κατω και 30 + - αναροφηση . και αυτες οι τιμες αλλαζουν προς τα πανω αναλογος το ποσο ζεστη κανει - οσο για το r 410 οι πιεσεις ειναι αρκετα πανω απο αυτες που λεμε τωρα . η καταθληψη τις πολυ ζεστες μερες φτανει ανετα και τα 500 psi .

Link to comment
Share on other sites

η καταθληψη του r134α στις 1000 στοφες αυτοκινητου δουλευει πανω 300 psi ... καπου εκει απομονωνει ο πρεσοστατης υψιλης το κομπλερ για να μη σπασουν οι βαλβιδες του κομπρεσορα . οσο ανεβενουν οι στροφες εξισοροπουντε οι πιεσεις καταθληψης και αναρωφισης δηλ στις 3000 στροφες η πιεση καταθληψης ειναι 200 πανω κατω και 30 + - αναροφηση . και αυτες οι τιμες αλλαζουν προς τα πανω αναλογος το ποσο ζεστη κανει - οσο για το r 410 οι πιεσεις ειναι αρκετα πανω απο αυτες που λεμε τωρα . η καταθληψη τις πολυ ζεστες μερες φτανει ανετα και τα 500 psi .

+1 με οσα ειπε ο φιλος και για το 410 και για το 134α.

Edited by geok100
Link to comment
Share on other sites

ναι φιλε νασο οι αντισροσοπιες μπορουν να σου κανουν τα παραπανω μιας και εχουν τον καταλληλο εξοπλησμο και τα υπολυπα ειναι τυφλοσουρτης πια . πολλοι ιδιωτες ψυκτικοι ασχολουντε και δουλευουν αποκλειστικα με κλιματισμο αυτοκινητου αλλα απο τη στιγμη που η διαδικασια εγινε τοσο απλη βαση πρωτοκολου διαδικασιας ειναι ασυμφορο για ενα ιδιωτη ψυκτικο να αγορασει ενα πληρες σετ ανακτησης φρεον .ασε που ολοι τρεχουν στις αντιπροσωπιες για επισκευη- σερβις του ac τους . που να βρεις σταθερο πελατολογιο για αποσβεση και επενυση σε εξοπλησμο εργαλειων . οι αντιπροσοπιες μας φωναζουν πλεον μονο οταν κολανε σε σοβαρες βλαβες μιας και δεν κατεχουν πολλα απο ψυκτικα .

Ωραια.Τωρα που θα παω για αλλαγη λαδιων θα τους χωσω λιγακι να μου το κανουν ;)

Ευχαριστω Τασο.

Link to comment
Share on other sites

και μιας που μιλατε για πιεσεις...

ποτε ειναι καλυτερα να ανοιγουμε τον κλιματισμο;σταματημενοι ή εν κινησει;ή δεν παιζει ρολο;

Link to comment
Share on other sites

και μιας που μιλατε για πιεσεις...

ποτε ειναι καλυτερα να ανοιγουμε τον κλιματισμο;σταματημενοι ή εν κινησει;ή δεν παιζει ρολο;

δε παθαινει τιποτα ο κληματησμος οπως και να το χρησημοποιησεις φιλε απλα να θυμασε οτι ο κληματισμος ενος οχηματος ειναι ισως το πιο δυσκολο επιτευμα για ενα ψυκτικο συστημα .αν θuμαμε καλα νομιζω οτι μπαινει ενας κομπρεσορας της ταξεως των 15.000 BTY σε ενα χωρο 2 κ κυβικων μετρων για να υπερνικησει τα θερμικα φορτια , πολλοι παραγοντες παιζουν ρολο στη τελεια λειτουργια του ac οπως σε τη στροφες αποδιδει καλυτερα , ποσο γρυγορα τρεχει το αυτοκινητο ακομα και το χρωμα του αυτοκινητου παιζει τεραστιο ρολο . το ψυκτικο κυκλωμα θα αποδωσει τη μεγιστη αποδωση του αναμεσα στις 3000 - μεχρι και 4000 σαω , εκει δηλαδη που οι πιεσεις καταθληψης του φρεον ειναι στη θεμοκρασια ατμοποιησης του περιπου 40 c kai 140 psi . εγω προτυνω πριν ξεκινησουμε με το οχημα μας να ανοιγοντε ολα τα παραθυρα και οταν το οχημα πεσει στην εξωτερικη θερμοκρασια τοτε να ανοιγεται το ac , σε καμια περιπτωση δε παθαινει ζημια το ac αν δεν κανετε αυτο απλα θεωρω οτι καιγεται αδικο καυσιμο οταν το οχημα μας μεσα εχει 50c ++ και περιμενουμε στο ρελαντι ( πολυ μοιωμενη αποδωση στο ρελαντι - εκτος θερμοκρασιας ατμοποιησεις φρεον- ) να δροσισει λιγο πριν μπουμε μεσα . ελπιζω να μην εγινα κουραστηκος και δεχομε καθε κριτηκη αν εκανα καπου λαθος ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.