Jump to content
pitcap

Φωτογραφία από τα "μωρά μας"

Recommended Posts

10 hours ago , AvatarX said:
On 6/5/2018 at 4:27 ΜΜ, OMINUS said:
Αυτό το κόκκινο της vw είναι όλα τα λεφτα!!! :rock:
 
Είναι το γνωστό κόκκινο της αστραπής??? P3G

Ναι, το tornado red.

Αααα εμένα στο polo 6R το έλεγε κόκκινο της αστραπής.

Πολύ καλό χρώμα, και ας έχει της δυσκολίες του κόκκινο.

Link to comment
Share on other sites

Αφού βρήκα λίγο χρόνο.

 

Ας βάλω και το δικό μου.:rock:

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν το έχω εδώ και χρόνια το αμάξι αυτό.

 

Ας βάλω και μερικές φωτογραφία από τερατακι που είχα 

1-horz.jpg.1a85ff088adb083ac7d600c4e95d49e8.jpg 2-horz.thumb.jpg.1dd01b743a14a8c17b4885476fa773f9.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Και καμιά με ήλιο γιατί Πολύ μαυρίλα έπεσε.

 

3-horz.jpg.aa0bb3b3b7d2f9340f3410f81d78be1d.jpg

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Το polo μου gti 1.8 tsi 6c χειροκινητο 
2018-06-11-19-43-57.thumb.jpg.a35f08ea57a2e59014e3495a0ddc8474.jpg
2018-06-11-19-42-31.thumb.jpg.e6ab1ef5580ae03b2606778dca627c35.jpg
2018-06-11-19-41-39.thumb.jpg.12aa5342a1b6f6c7d11a8e25573adfa7.jpg
2018-06-11-20-09-35.thumb.jpg.36ab2f9682508cb9cc2c179fa760d7ba.jpg
2018-06-11-20-10-41.thumb.jpg.52239622ddfd8569ae87a6ef49326192.jpg
Αν γίνει Κ04 με DSG 6 πάνω θα κάνει πολλά spor αμάξια να κρυφτούν.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν και είναι 2-3 γενιές πιο καινούργιο το Audi πάλι για εμένα δεν.... a3be25f3b5c7ae8bac284dfbed270965.jpg

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , cjgeorgio said:

Αν γίνει Κ04 με DSG 6 πάνω θα κάνει πολλά spor αμάξια να κρυφτούν.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ευχαριστω για το σχολιο σου georgio το αμαξι μου δεχεται χωρις καποια τροποποιηση (plug n play) την τουρμπινα απτο golf mk7 r την λεγομενη is38 την οποια και θα βαλω δινει παροχη εως 400hp σκεφτομαι να την δουλεψω εως 350 φυσικα αλλαζοντας και δισκο πλατο και καποια περιφερειακα ακομη οσο αναφορα το dsg θα το κρατησω χειροκινητο μιας και χειροκινητο το ηθελα παρα πολυ και πιστευω παλι θα εχει καλη αποδοση εξισου τωρα για τις κ04 064 αποσο γνωριζω δεν τις δεχεται το μοτερ μου εμενα η τουρμπινα ειναι χωρις χταποδι κουμπωνει απευθειας πανω στο μοτερ εχει αλλη πατουρα  οπως και η is38 απτο golf mk7 r οι λυσεις μου σε τουρμπινα ειναι η ihi is20 (golf mk7 gti)και η is38 που πατανε ακριβως στον κινητηρα μου εχουν( v band ) εγω εχω την is12

Edited by Mixalisgti
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για το σχολιο σου georgio το αμαξι μου δεχεται χωρις καποια τροποποιηση (plug n play) την τουρμπινα απτο golf mk7 r την λεγομενη is38 την οποια και θα βαλω δινει παροχη εως 400hp σκεφτομαι να την δουλεψω εως 350 φυσικα αλλαζοντας και δισκο πλατο και καποια περιφερειακα ακομη οσο αναφορα το dsg θα το κρατησω χειροκινητο μιας και χειροκινητο το ηθελα παρα πολυ και πιστευω παλι θα εχει καλη αποδοση εξισου τωρα για τις κ04 064 αποσο γνωριζω δεν τις δεχεται το μοτερ μου εμενα η τουρμπινα ειναι χωρις χταποδι κουμπωνει απευθειας πανω στο μοτερ εχει αλλη πατουρα  οπως και η is38 απτο golf mk7 r οι λυσεις μου σε τουρμπινα ειναι η ihi is20 (golf mk7 gti)και η is38 που πατανε ακριβως στον κινητηρα μου εχουν( v band ) εγω εχω την is12
Βάζεις πιο μεγάλο τούρμπο
Μια καλή εισαγωγή
Εξάτμιση 76 downpipe και 70αρα σωλήνα
Και ένα καλό πρόγραμμα.
Βλέπεις άνετα 370..
Τώρα επειδή με 2500€ βάζεις dsg 6 με πλατό από 2.0 tsi το θεωρώ πιο αξιόπιστο από φτιαχτο δίσκο πλατό για 1.8....
Με τα κιλά που είσαι 0-100 Θα κάνει σε 4.


Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , cjgeorgio said:

Βάζεις πιο μεγάλο τούρμπο
Μια καλή εισαγωγή
Εξάτμιση 76 downpipe και 70αρα σωλήνα
Και ένα καλό πρόγραμμα.
Βλέπεις άνετα 370..
Τώρα επειδή με 2500€ βάζεις dsg 6 με πλατό από 2.0 tsi το θεωρώ πιο αξιόπιστο από φτιαχτο δίσκο πλατό για 1.8....
Με τα κιλά που είσαι 0-100 Θα κάνει σε 4.


Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Αυτο ακριβως georgio εισαγωγη intercooler downpipe 76 70 υπολοιπη εξατμιση δισκο πλατο με 670ευρω ειμαι καλυμενος με τα λεγομενα sachs performance δουλεμενα πολυ στο εξωτερικο σε τετοιες ιπποδυναμεις και στο αμαξι μου στα συγκεκρειμενα αλογα 370 που πιστευω ναι θα τα βγαλει ανετα (προτυπο μου ειναι να το κανω οσο ποιο street wrc γινεται σαν το polo r wrc θεωρω πως δεν θελει πολλα ακομι περα απο ενα καλο coilover και το wrc πισω spoiler παντος stock και τα δυο κανουν ιδιο χρονο στις επιταχυνσεις 100 200 0 100 κτλπα πιστευω οτι ειναι βασισμενο στο polo r wrc κατα καποιο τροπο και δεν εχει 192 που δηλωνει η vw αλλα σιγουρα παραπανω το ιδιο και στην ροπη 

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως georgio εισαγωγη intercooler downpipe 76 70 υπολοιπη εξατμιση δισκο πλατο με 670ευρω ειμαι καλυμενος με τα λεγομενα sachs performance δουλεμενα πολυ στο εξωτερικο σε τετοιες ιπποδυναμεις και στο αμαξι μου στα συγκεκρειμενα αλογα 370 που πιστευω ναι θα τα βγαλει ανετα (προτυπο μου ειναι να το κανω οσο ποιο street wrc γινεται σαν το polo r wrc θεωρω πως δεν θελει πολλα ακομι περα απο ενα καλο coilover και το wrc πισω spoiler παντος stock και τα δυο κανουν ιδιο χρονο στις επιταχυνσεις 100 200 0 100 κτλπα πιστευω οτι ειναι βασισμενο στο polo r wrc κατα καποιο τροπο και δεν εχει 192 που δηλωνει η vw αλλα σιγουρα παραπανω το ιδιο και στην ροπη 
Τα λεγόμενα sachs performance δεν κάνουν για τα νούμερα που θέλεις.
Ψαγμένο.
Θα κάνεις χειροποίητο συμπλέκτη 6φτερο.
Αυτόν που έχεις αν δεν έχεις πολλά χλμ.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν , cjgeorgio said:

Τα λεγόμενα sachs performance δεν κάνουν για τα νούμερα που θέλεις.
Ψαγμένο.
Θα κάνεις χειροποίητο συμπλέκτη 6φτερο.
Αυτόν που έχεις αν δεν έχεις πολλά χλμ.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δεν το ηξερα αυτο οτι ενα δισκοπλατο σαν αυτο που αντεχει εως 65 κιλλα ροπη δεν κανει /χαλαει  https://m.ebay.com/itm/verstarkte-Kupplung-Sportkupplung-VW-Polo-6R-6C-1-8GTI-2-0R-WRC-Sinter-Sachs/323267991397?hash=item4b44461765:g:sPEAAOSwjk9ZOq1- georgio οποτε θα κανω αναγκαστικα custom τον δικο μου οχι δεν εχω πολλα χιλιομετρα μιας και το πηρα καινουργιο το αμαξι ποσο θα μου κοστισει φτιαξω το δικο μου δισκο πλατο ?

Edited by Mixalisgti
Link to comment
Share on other sites

Δεν το ηξερα αυτο οτι ενα δισκοπλατο σαν αυτο που αντεχει εως 65 κιλλα ροπη δεν κανει /χαλαει  https://m.ebay.com/itm/verstarkte-Kupplung-Sportkupplung-VW-Polo-6R-6C-1-8GTI-2-0R-WRC-Sinter-Sachs/323267991397?hash=item4b44461765:g:sPEAAOSwjk9ZOq1- georgio οποτε θα κανω αναγκαστικα custom τον δικο μου οχι δεν εχω πολλα χιλιομετρα μιας και το πηρα καινουργιο το αμαξι ποσο θα μου κοστισει φτιαξω το δικο μου δισκο πλατο ?
100€-150€.


Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γερμανία μένω και έχω μιλήσει με email με την sachs για βελτιωμένα 1.8 tsi.
Δεν είχαν κάτι αξιόλογο.
Προτιμότερο να κάνεις αυτό που έχεις.
Τώρα αυτό που μου έδειξες εδώ θέλει να μπω μέσα στην σελίδα τους για πληροφορίες και όχι από το Ebay.
Αλλά τώρα νάνι.
Άνοιξε θέμα στην σελίδα για τα polo.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , cjgeorgio said:

Γερμανία μένω και έχω μιλήσει με email με την sachs για βελτιωμένα 1.8 tsi.
Δεν είχαν κάτι αξιόλογο.
Προτιμότερο να κάνεις αυτό που έχεις.
Τώρα αυτό που μου έδειξες εδώ θέλει να μπω μέσα στην σελίδα τους για πληροφορίες και όχι από το Ebay.
Αλλά τώρα νάνι.
Άνοιξε θέμα στην σελίδα για τα polo.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Νταξει θα την βρουμε την λυση στο δισκο πλατο αν δεν εχει στην τελικη κανενα η sachs θα κανω το δικο μου ευχαριστω για την κουβεντα που ειχαμε θα την συνεχισουμε καλο βραδυ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,πολυ ωραιο το polo,εχει ο κολλητος μου ενα ibiza gen 3 1.8 πρωτο σταδιο δημητριαδη.

Και εμεις ετοιμαζομαστε για Is38.

 

Η λυση του 6φτερου που λεει ο γιωργος ειναι μια οικονομικη λυση,πλην ομως ρισκου.

Διοτι,δεν ξερεις εαν το μαμα πλατο μπορει να αντεξει τα 50+ κιλα ροπη που μπορει να βγαλει η Is38.

Προσωπικα θα πηγαινα σε βελτιωμενο ΚΙΤ της sachs που λεει ομως οτι δεν ειναι για daily use,αρα το πεταλι θα ειναι πετρα για εντος πολης δουλεια.

 

Εξατμιση προσωπικα θα την εκανα ολη 76αρα.

Intercooler στο ιμπιζα βαλαμε τυπου energie parts και δειχνει αψογο απο θερμοκρασιες.

 

Ειναι σκληρο setup για αυτη την καροτσα,is 38 φοραει φιλος καλος σε golf gti perfomance και το αμαξι κανει εργα για αυτα που ειναι.Σκεψου σε καροτσα Polo.

 

Edited by Passatoukos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Passatoukos said:

Καλησπερα,πολυ ωραιο το polo,εχει ο κολλητος μου ενα ibiza gen 3 1.8 πρωτο σταδιο δημητριαδη.

Και εμεις ετοιμαζομαστε για Is38.

 

Η λυση του 6φτερου που λεει ο γιωργος ειναι μια οικονομικη λυση,πλην ομως ρισκου.

Διοτι,δεν ξερεις εαν το μαμα πλατο μπορει να αντεξει τα 50+ κιλα ροπη που μπορει να βγαλει η Is38.

Προσωπικα θα πηγαινα σε βελτιωμενο ΚΙΤ της sachs που λεει ομως οτι δεν ειναι για daily use,αρα το πεταλι θα ειναι πετρα για εντος πολης δουλεια.

 

Εξατμιση προσωπικα θα την εκανα ολη 76αρα.

Intercooler στο ιμπιζα βαλαμε τυπου energie parts και δειχνει αψογο απο θερμοκρασιες.

 

Ειναι σκληρο setup για αυτη την καροτσα,is 38 φοραει φιλος καλος σε golf gti perfomance και το αμαξι κανει εργα για αυτα που ειναι.Σκεψου σε καροτσα Polo.

 

Passatouko καλησπερα πολυ χαιρομαι που γνωριζω οτι πειραματιζεται και αλλος πανω στον gen 3 1.8 tsi και θα κανει ακριβως αυτα που θελω να κανω και εγω για τα οποια θα σας ενημερωνω καθως θα τα κανω ολα κομματι κομματι εξατμιση ολη 76αρα θα ειναι καλα για 350-370 αλογα ? Η μηπως ειναι για 400+ ανυπομονω να δω με τα ιδια μου τα ματια πως θα πηγαινει η is38 στο polo μιας και ηδη μαμα το αμαξι μου φενεται γρηγορο:p ο georgio ποιο πανω ειπε οτι τα sachs δεν κανουν για τετοιεσ ιπποδυναμεις και ροπη ενω η sachs δινει κιτ για τετοια αλογα και πολυ παραπανω ροπη τι παιζει με αυτο?  Επισης μπορεις να μου στειλεις link με το intercooler που βαλατε? Ευχαριστω για το ενδιαφερον σου

Edited by Mixalisgti
Link to comment
Share on other sites

Φιλε η sachs εαν δεν κανω λαθος δινει αλλο κωδικο για το δικο σας μοτερ σε σχεση με το αλλο 1.8 τφσι.

Αρα για να γραφει η sachs 60+ Ροπη σημαινει οτι θα δουλευει,το θεμα ειναι ποσο θα αντεχει το ποδι σου να παταει ολη μερα το πεταλι το σκληρο.

76 αρα καντην ολη,αμελητεα η διαφορα,εχε το νου σου μονο γιατι στην γεφυρα πισω παιρνει οριακα,αν ο εξατμισας σου δεν το εχει,καντην 70 μην εχεις θεματα.

 

Του πανου το ιμπιζα αυτην την στιγμη ειναι φιλτρο προγραμμα downpipe decat εβγαλε 231 ροδα στο νταινο του δημητριαδη.

 

το ιντερκουλερ δεν νομιζω οτι εχεις σαιτ,το μαγαζι λεγεται energie parts.

Link to comment
Share on other sites

57 λεπτά πριν , Passatoukos said:

Φιλε η sachs εαν δεν κανω λαθος δινει αλλο κωδικο για το δικο σας μοτερ σε σχεση με το αλλο 1.8 τφσι.

Αρα για να γραφει η sachs 60+ Ροπη σημαινει οτι θα δουλευει,το θεμα ειναι ποσο θα αντεχει το ποδι σου να παταει ολη μερα το πεταλι το σκληρο.

76 αρα καντην ολη,αμελητεα η διαφορα,εχε το νου σου μονο γιατι στην γεφυρα πισω παιρνει οριακα,αν ο εξατμισας σου δεν το εχει,καντην 70 μην εχεις θεματα.

 

Του πανου το ιμπιζα αυτην την στιγμη ειναι φιλτρο προγραμμα downpipe decat εβγαλε 231 ροδα στο νταινο του δημητριαδη.

 

το ιντερκουλερ δεν νομιζω οτι εχεις σαιτ,το μαγαζι λεγεται energie parts.

Θα παμε για 76 τοτε, την is38 απο εδω ελλαδα θα την παρετε ? Η απο εξωτερικο? Και αν ναι απο που? με τα τελωνεια τι παιζει αν δουν μηχανικο μερος σε χρεωνουν τα 4πλα η γενικα και να μην το ανοιξουν αν ειναι υψηλη η τιμη αναλογος απο που ερχεται πως παει?δεν εχω θεμα να ειναι σκληρος ο συμπλεκτης ουτος η αλλος δεν το κινω καθε μερα το αμαξι ασε που θελω να το κανω οσο ποιο wrc street γινεται απο coilover με καλη τιμη τι θα προτεινες? 

Link to comment
Share on other sites

Απο εξωτερικο θα την φερει Μαλλον,αν και εχει μεγαλο ρισκο καθως αν ειναι φολα δεν γνωριζω αν και πως και ποσο επισκευαζονται,θα ρωτησω πρωτα εναν φιλο τουρμπινα.

Τελωνειο,απο ευρωπη δεν εχει;!

Coilover δεν εχω κοιταξει καθολου,εμεις πηραμε ελατηρια προστοπαρον για να χαμηλωσει,δεν γινεται και μοτερ βελτιωση και στησιμο,εχουμε καλοκαιρι μην ξεχνας :lol: 

 

Y.Γ προς μοντ,το καναμε ωπα το θεμα,συνχωρατε μας!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , Passatoukos said:

Απο εξωτερικο θα την φερει Μαλλον,αν και εχει μεγαλο ρισκο καθως αν ειναι φολα δεν γνωριζω αν και πως και ποσο επισκευαζονται,θα ρωτησω πρωτα εναν φιλο τουρμπινα.

Τελωνειο,απο ευρωπη δεν εχει;!

Coilover δεν εχω κοιταξει καθολου,εμεις πηραμε ελατηρια προστοπαρον για να χαμηλωσει,δεν γινεται και μοτερ βελτιωση και στησιμο,εχουμε καλοκαιρι μην ξεχνας :lol: 

 

Y.Γ προς μοντ,το καναμε ωπα το θεμα,συνχωρατε μας!

Χαχαα πρεπει να τα παμε 400+ μου φενεται να περναμε supercars αν και με 370 θα ειναι καλοι εκτελεστες εσυ τι λες θα εχουν πολους ανταγωνιστες η θα ειναι αρκετα ψηλα? Μεχρι ποσα αλογα θα πρεπει να εχει το αλλο αμαξι για να μας ριχνει κολωνα ,ελατηρια ποια βαλατε? Eibach pro kit? Εδειξαν ωραια?

Link to comment
Share on other sites

Μεγειά το αμάξι. 4" 0-100 σε μπροσθιοκίνητο δεν θα χεις για κανένα λόγο, χρειάζεται πολλή δουλειά για κάθε δέκατο που πέφτεις κάτω από τα 5, θα το ανακαλύψεις και μόνος σου. Μέχρι 5 με καλό λάστιχο και σε καλό δρόμο π.χ. αττική οδό ή παρόμοιο είναι εφικτό από κει και κάτω πέφτεις δύσκολα. Φίλος Άγγλος με ίδιο αμάξι με μένα edition 30 dsg πρώτο στάδιο τέρμα με νερά το αμάξι στημένο για πίστα με lsd και έκανε 4,6. Τώρα με μπαλόνια και κόλλες προφανώς θα κατέβεις πιο εύκολα αλλά 4" είναι όνειρο θερινής νυκτός. Μην ασχοληθείς με το 0-100, άδικος κόπος. Το 100-200 είναι όλα τα λεφτά για μας τους μπροσθιοκίνητους, και κατ' επέκταση όσα χλμ παραπάνω έχει να δώσει. Να επενδύσεις παρ΄όλα αυτά σε καλό λαστιχάκι και ανάρτηση αλλά όχι για να νικήσεις το χρονόμετρο.

 

Γνωστός μηχανικός μας είχε μιλήσει για τον 1.8 tsi ότι δεν έχει καλό μπλοκ. Ήταν τότε που σκεφτόμασταν για το 14άρι το cupra και λέγαμε μία λύση για μετά το υβρίδιο ίσως να ήταν αλλαγή μοτέρ για να γίνει bt με καλύτερα αποτελέσματα. Μας απέτρεψε ο μηχανικός λόγω μπλοκ. Τελικά πάμε για άλλο αμάξι με εντελώς άλλες προοπτικές για βελτίωση. Κοίτα το λίγο, το αναφέρω όπως μας το είπαν.

 

Αντικειμενικά supercar killer, που τι σημαίνει killer σημαίνει κάνω πλάκα, όχι κάθομαι καλά ούτε νικάω με ζόρια, μπορείς να λέγεσαι με καμιά 600ριά άλογα. Για να μιλήσουμε ρεαλιστικά, γιατί ούτε με zonda ούτε με agera θα ανοίξεις εκτός και το πας το αμάξι στο μονακό, ας πούμε λοιπόν ένα gt-r, μία 911 turbo, αμάξια που μπορείς να πετύχεις στους ελληνικούς δρόμους και όχι σπάνια, κηφισίας π.χ. έχω πετύχει πολλές φορές. Και τα δύο βελτιώνονται εύκολα και βέβαια υπάρχει σημαντική πιθανότητα να είναι και βελτιωμένα. Στην καρότσα σου με 600 άλογα το πιθανότερο είναι να τα καθαρίσεις εύκολα. Αν είναι και στοκ θα τα καθαρίσεις σίγουρα. Με 400 άλογα για κανένα λόγο δεν είσαι supercar killer, αλλά θα τα ζορίσεις σίγουρα, και να χάσεις περισσότερο θα απογοητευτεί ο άλλος παρά εσύ, που θα περιμένει να μην σε δει ούτε στον καθρέφτη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , DarkX said:

Μεγειά το αμάξι. 4" 0-100 σε μπροσθιοκίνητο δεν θα χεις για κανένα λόγο, χρειάζεται πολλή δουλειά για κάθε δέκατο που πέφτεις κάτω από τα 5, θα το ανακαλύψεις και μόνος σου. Μέχρι 5 με καλό λάστιχο και σε καλό δρόμο π.χ. αττική οδό ή παρόμοιο είναι εφικτό από κει και κάτω πέφτεις δύσκολα. Φίλος Άγγλος με ίδιο αμάξι με μένα edition 30 dsg πρώτο στάδιο τέρμα με νερά το αμάξι στημένο για πίστα με lsd και έκανε 4,6. Τώρα με μπαλόνια και κόλλες προφανώς θα κατέβεις πιο εύκολα αλλά 4" είναι όνειρο θερινής νυκτός. Μην ασχοληθείς με το 0-100, άδικος κόπος. Το 100-200 είναι όλα τα λεφτά για μας τους μπροσθιοκίνητους, και κατ' επέκταση όσα χλμ παραπάνω έχει να δώσει. Να επενδύσεις παρ΄όλα αυτά σε καλό λαστιχάκι και ανάρτηση αλλά όχι για να νικήσεις το χρονόμετρο.

 

Γνωστός μηχανικός μας είχε μιλήσει για τον 1.8 tsi ότι δεν έχει καλό μπλοκ. Ήταν τότε που σκεφτόμασταν για το 14άρι το cupra και λέγαμε μία λύση για μετά το υβρίδιο ίσως να ήταν αλλαγή μοτέρ για να γίνει bt με καλύτερα αποτελέσματα. Μας απέτρεψε ο μηχανικός λόγω μπλοκ. Τελικά πάμε για άλλο αμάξι με εντελώς άλλες προοπτικές για βελτίωση. Κοίτα το λίγο, το αναφέρω όπως μας το είπαν.

 

Αντικειμενικά supercar killer, που τι σημαίνει killer σημαίνει κάνω πλάκα, όχι κάθομαι καλά ούτε νικάω με ζόρια, μπορείς να λέγεσαι με καμιά 600ριά άλογα. Για να μιλήσουμε ρεαλιστικά, γιατί ούτε με zonda ούτε με agera θα ανοίξεις εκτός και το πας το αμάξι στο μονακό, ας πούμε λοιπόν ένα gt-r, μία 911 turbo, αμάξια που μπορείς να πετύχεις στους ελληνικούς δρόμους και όχι σπάνια, κηφισίας π.χ. έχω πετύχει πολλές φορές. Και τα δύο βελτιώνονται εύκολα και βέβαια υπάρχει σημαντική πιθανότητα να είναι και βελτιωμένα. Στην καρότσα σου με 600 άλογα το πιθανότερο είναι να τα καθαρίσεις εύκολα. Αν είναι και στοκ θα τα καθαρίσεις σίγουρα. Με 400 άλογα για κανένα λόγο δεν είσαι supercar killer, αλλά θα τα ζορίσεις σίγουρα, και να χάσεις περισσότερο θα απογοητευτεί ο άλλος παρά εσύ, που θα περιμένει να μην σε δει ούτε στον καθρέφτη.

Dark x Σε ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σου με προβληματισε λιγο αυτο που μου ειπες για το block καθως κυκλοφορουν και στο εξωτερικο gen3 1.8tsi στα 350 370 ...υπαρχει περιπτωση σε αυτα τα αλογα να βγαλει ζημια? καθως ειναι και κουτα το μοτερ μου ,0 100 δεν με ενδιαφερει δεν κανω καν αντιθετα το 100 200 με ενδιαφερει πολυ και θελω να ξυριζει 100 200 να τα κατεβαζει οσο καλυτερα γινεται οσο αναφορα τα supercars και στον καθρεφτι να ειμαι δεν με πειραζει καθολου και πολυ μου ειναι μιας και ειναι ενα ταπεινο polo gti και οχι gtr παραδειγμα ωστοσο στην κατηγορια των υπολοιπων vag japan με 350 400+ αλογα θα ηθελα να στεκεται αξια το αμαξι η ισως να ειναι και μπροστα λογο βαρους,απο στησιμο θελω να βαλω ενα καλο coilover και γενικα θελω να το κανω οσο ποιο street wrc γινεται , εχω προτυπο το polo r wrc μιας και θεωρω οτι το δικο μου ειναι οτι ποιο κοντινο σε αυτο αν εξαιρεσεις οτι εχω 1.8 κινητηρα αλλα και τα δυο μαμα σε αποδοση πανε το ιδιο και το δικο μου σε καποιες χρονομετρησεις π εχω δει ειναι κατα 1 δευτερο ποιο γρηγορο θα χαρω πολυ να συνεχισουμε την κουβεντα 

Edited by Mixalisgti
Link to comment
Share on other sites

350-370 κυκλοφορούν και σε πολλές καρότσες με αυτό το μοτέρ οπότε δεν νομίζω να χεις πρόβλημα. Επειδή είδα το 400+ και επειδή τα άλογα ποτέ δεν είναι αρκετά σκέφτηκα να σου μεταφέρω τα λεγόμενα του μηχανικού και από κει και μετά δεν χάνεις κάτι να το ψάξεις. Εμείς θέλαμε τότε να βγάλουμε 450+ άλογα γιαυτό και είχαμε σκεφτεί την λύση αλλαγής μοτέρ για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με τον 14άρη. Με βάση αυτό πήραμε την απάντηση για το μπλοκ. Δεν έχω προσωπική γνώμη δεν έχω ασχοληθεί με το μοτέρ αυτό.

 

Πάντως έχει βάλει κιλά το polo gti απ' οτι είδα 1300 κιλά έχει φτάσει, 100 πάνω από το 14άρι. Συγκριτικά δε με το 7άρι golf gti είσαι μόλις 70-80 κιλά ελαφρύτερος, δεν είναι τεράστιες οι διαφορές. Αν θες λοιπόν να παίζεις με αυτή την κατηγορία στα ίσια και με δεδομένο ότι είσαι manual ενώ τα περισσότερα πλέον είναι dsg και μάλιστα με πρόγραμμα στο dsg που το ξυπνάει πραγματικά, θα πρέπει να είσαι κοντά στα άλογά τους άντε 10 λιγότερο αλλά είναι αστείο να μιλάμε για 10 άλογα, πρακτικά στα ίδια πρέπει να είσαι. Εννοείται μιλάω για τα k04/is38 setup. Τώρα από κει και πέρα είναι και πώς το χει ρυθμίσει καθένας.

 

Αυτά από μένα με το καλό να ξεκινήσεις και να το ευχαριστηθείς.

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , DarkX said:

350-370 κυκλοφορούν και σε πολλές καρότσες με αυτό το μοτέρ οπότε δεν νομίζω να χεις πρόβλημα. Επειδή είδα το 400+ και επειδή τα άλογα ποτέ δεν είναι αρκετά σκέφτηκα να σου μεταφέρω τα λεγόμενα του μηχανικού και από κει και μετά δεν χάνεις κάτι να το ψάξεις. Εμείς θέλαμε τότε να βγάλουμε 450+ άλογα γιαυτό και είχαμε σκεφτεί την λύση αλλαγής μοτέρ για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με τον 14άρη. Με βάση αυτό πήραμε την απάντηση για το μπλοκ. Δεν έχω προσωπική γνώμη δεν έχω ασχοληθεί με το μοτέρ αυτό.

 

Πάντως έχει βάλει κιλά το polo gti απ' οτι είδα 1300 κιλά έχει φτάσει, 100 πάνω από το 14άρι. Συγκριτικά δε με το 7άρι golf gti είσαι μόλις 70-80 κιλά ελαφρύτερος, δεν είναι τεράστιες οι διαφορές. Αν θες λοιπόν να παίζεις με αυτή την κατηγορία στα ίσια και με δεδομένο ότι είσαι manual ενώ τα περισσότερα πλέον είναι dsg και μάλιστα με πρόγραμμα στο dsg που το ξυπνάει πραγματικά, θα πρέπει να είσαι κοντά στα άλογά τους άντε 10 λιγότερο αλλά είναι αστείο να μιλάμε για 10 άλογα, πρακτικά στα ίδια πρέπει να είσαι. Εννοείται μιλάω για τα k04/is38 setup. Τώρα από κει και πέρα είναι και πώς το χει ρυθμίσει καθένας.

 

Αυτά από μένα με το καλό να ξεκινήσεις και να το ευχαριστηθείς.

Καταλαβα dark οποτε με το να ειμαι στα ιδια αλογα με αυτα τα αμαξια μετα θα περναω λογο βαρους σωστα ? Θα σας ενημερωνω για το project θα τα κανω ολα σιγα σιγα και σωστα και οτι απορια εχω εδω ειμαστε σε ευχαριστω πολυ dark x εσυ πρωτο σταδιο εισαι ? (δηλαδη 280 καπου) Ποιο golf gti εχεις το 5αρι ?

Link to comment
Share on other sites

Το βάρος με το μέρος σου το κιβώτιο με το μέρος μας. Πρώτο στάδιο 390 είμαι το αμάξι είναι το edition 30 που έβγαινε με μοτέρ s3 (2007-2009).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.