Guest aliondos Posted May 30, 2006 Report Share Posted May 30, 2006 Γεια σας , θέλω να αλλάξω καταλύτη σε Passat 1.8 20V μοντελο 99. Ψαχνοντας είδα διάφορες τιμές (δε συζηταω βεβαια για την αντιπροσωπεία) και καποιοι μου μιλησαν οτι παιζει ρολο τα γραμμαρια πλατινας του καταλυτη. Αλλοι μου ειπαν οτι οι προδιαγραφες ειναι για 15γρ αλλοι μου ειπαν για 20 αλλοι για 40 ... Ξερει κανεις τι ισχυει τελικα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 30, 2006 Report Share Posted May 30, 2006 Καταρχην καλωσορισες!! Σχετικα με τον καταλυτη,θελεις να βαλεις καποιον βελτιωτικο,δλδ πιο ελευθερο ή θελεις να βαλεις εργοστασιακου στυλ?? Το μονο που θα προσεξεις ειναι να μην ειναι πολυ ελευθερος για να μην εχεις προβλημα με καυσαερια κτλ. Απο κοστος υπολογιζε κοντα στα 250-450€ περιπου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aliondos Posted May 31, 2006 Report Share Posted May 31, 2006 Μάλλον εργοστασιακού τύπου, απλά με προβλημάτισαν όλα αυτά για τα γραμμάρια τα οποία δεν ξέρω αν αξίζουν προσοχής και αν ισχύουν ή είναι υπερβολικό ? Δηλαδή πρέπει να δώσω σημασί ή από τη στιγμή που θα τον περάσει κάποιος μάστορας μπορώ να επαναπαυθώ χωρίς να το ψάξω παραπάνω. Κάποιοι ξέρανε για τα γραμμάρια και κάποιοι όχι. Και οι τιμές παίζανε ανάλογα με τα γραμμάρια. Αξίζει να δώσω σημασία ή είναι υπερβολικό ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 31, 2006 Report Share Posted May 31, 2006 Δεν νομιζω οτι πρεπει να δωσεις τοση προσοχη σε αυτο. Εγω πρωτη φορα το ακουω παντως. Πηγαινε σε ενα καλο εξατμισα και ζητα εναν καταλυτη παρομοιο με αυτον που εχεις αφου δεν θελεις κατι βελτιωτικο. Συγκρινε τιμες και βαλτον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...