Jump to content
bob

Τακακια μπροστα-πισω για Golf V

Recommended Posts

Εμενα με εργατικα μου βγηκαν 110 κ μονο μπροστα.. Δεν ξερω αν οντως ειναι ή δν ειναι καλα, αλλα εχω ακουσει πολυ καλες γνωμες...

Απο μαμα φορουσα galfer κ μου βγηκαν πολυ καλα...

Link to comment
Share on other sites

Εμενα με εργατικα μου βγηκαν 110 κ μονο μπροστα.. Δεν ξερω αν οντως ειναι ή δν ειναι καλα, αλλα εχω ακουσει πολυ καλες γνωμες...

Απο μαμα φορουσα galfer κ μου βγηκαν πολυ καλα...

πήγες σε αντιπροσωπεία???

Link to comment
Share on other sites

πήγες σε αντιπροσωπεία???

Ναι οταν εκανα service κ μου ειπαν θελουν αλλαγη γτ δν εχουν πολλα χιλιομετρα ακομα κ θα μου αναψει ενδειξη (οντως ειχαν δικιο )...

Γι' αυτο σκεφτηκα, μην φτασει στο σημειο να αναψει καμια ενδειξη, να τ' αλλαξω..

Link to comment
Share on other sites

Ναι οταν εκανα service κ μου ειπαν θελουν αλλαγη γτ δν εχουν πολλα χιλιομετρα ακομα κ θα μου αναψει ενδειξη (οντως ειχαν δικιο )...

Γι' αυτο σκεφτηκα, μην φτασει στο σημειο να αναψει καμια ενδειξη, να τ' αλλαξω..

Επανέρχομαι μετά από καιρό, αλλά χτές έκανα και εγώ αλλαγή στα μπροστά τακάκια.Ακριβώς τα μαμά έβαλα με 55 ευρώ σε συνεργείο με φρένα στην Θηβών. Εγώ τους είχα πεί στην Καρέντα... με κυάλια θα με βλέπετε πια!!! Κάθε φόρα που πήγαινα για την παραμικρή εργασία έφευγα και ένιωθα τόσο μ@@@@@ς που πήγα...

Link to comment
Share on other sites

Και μια απορία:

Αλλάζουμε όποιο σετ (μπροστά ή πίσω) φθαρεί κάθε φορά, ανεξάρτητα από το άλλο, έτσι? Δηλαδή τώρα που έχω φθορά στα πίσω, αλλάζω μόνο τα πίσω και τα μπροστά όποτε χαλάσουν?

Και επίσης, τα υγρά φρένων αλλάζονται σε σέρβις, ή σε αλλαγή τακακίων?

Πώς είναι η σωστή αλλαγή υγρών φρένων?

Thanks και sorry για τις πολλές ερωτήσεις.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Και μια απορία:

Αλλάζουμε όποιο σετ (μπροστά ή πίσω) φθαρεί κάθε φορά, ανεξάρτητα από το άλλο, έτσι? Δηλαδή τώρα που έχω φθορά στα πίσω, αλλάζω μόνο τα πίσω και τα μπροστά όποτε χαλάσουν?

Και επίσης, τα υγρά φρένων αλλάζονται σε σέρβις, ή σε αλλαγή τακακίων?

Πώς είναι η σωστή αλλαγή υγρών φρένων?

Thanks και sorry για τις πολλές ερωτήσεις.... :thumbsup:

Και βέβαια τα αλλάζεις ανάλογα με το ποια έχουν φθαρεί. Συνήθως τα μπροστινά φθείρονται πιο γρήγορα και απαιτείται πιο γρήγορα η αντικατάστασή τους.

Υγρά φρένων κάθε δύο χρόνια.

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Στα τακάκια συνήθως η αλλαγή πάει 2-1 μπρος πίσω.

Αλλαγή υγρών κάθε δύο χρόνια. Αν τυχόν αλλάζω τακάκια, αλλάζω και υγρά.

Είναι τομέας βασικός και δεν επιδέχεται τσιγκουνιές και πειραματισμούς.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις! Και προφανώς συμφωνώ ότι ούτε τσιγγουνιές, ούτε πειραματισμούς σηκώνει το θέμα.

Και εγώ θα περίμενα το 2-1 στις αλλαγές, αλλά μέχρι τώρα που έχω 60k χλμ, χρειάζονται μόνο τα πίσω, ενώ δεν έχω ξανα αλλάξει ποτέ... ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις! Και προφανώς συμφωνώ ότι ούτε τσιγγουνιές, ούτε πειραματισμούς σηκώνει το θέμα.

Και εγώ θα περίμενα το 2-1 στις αλλαγές, αλλά μέχρι τώρα που έχω 60k χλμ, χρειάζονται μόνο τα πίσω, ενώ δεν έχω ξανα αλλάξει ποτέ... ;)

Μηπως κανεις ταξιδακια φορτωμενος (2 ατομα + αποσκευες)?Αν ναι ειναι φυσιολογικο καθως το EBD δινει περισσοτερο πισω απ'οτι οταν εισαι αδειος.

Link to comment
Share on other sites

Έχει παρατηρήσει κανείς άγριο ξύσιμο στους πίσω δίσκους σε golf v μετά από αλλαγή τακακιών; Φαντάζομαι πως τα τακάκια που μου βάζουν είναι πολύ σκληρά γιαυτούς αν κι είναι απλά textar.

Link to comment
Share on other sites

Έχει παρατηρήσει κανείς άγριο ξύσιμο στους πίσω δίσκους σε golf v μετά από αλλαγή τακακιών; Φαντάζομαι πως τα τακάκια που μου βάζουν είναι πολύ σκληρά γιαυτούς αν κι είναι απλά textar.

Μήπως μάγκωσε κάτι το τακάκι ?

Τα textar είναι αρκετά μαλακά.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είχε φαγωθεί ανομοιόμορφα ο δίσκος από τα προηγούμενα τακάκια και να χρειαζόταν να περάσει πρώτα από τόρνο πριν μπουν τα καινούρια! Τώρα που τα άλλαξες και εφόσον είναι μαλακά τακάκια, λογικά μετά από κάποια χλμ θα ακολουθήσουν τις "ανωμαλίες" του δίσκου και δεν θα ακούγονται τόσο.

Link to comment
Share on other sites

Τα textar κι εγώ αυτό ξέρω πως είναι μαλακά γιαυτό μου κάνει εντύπωση. Οι 2 πίσω δίσκοι άρχισαν να φθείρονται υπέρμετρα και ανομοιόμορφα μετά από κάποια λίγα σχετικά χιλιόμετρα μετά την πρώτη αλλαγή τακακιών και ύστερα αφού άλλαξα και δίσκους και τακάκια μαζί πάλι αντιμετωπίζω παρόμοια φθορά. Η επιφάνεια του δίσκου γίνεται περίπου σα να έχω τσουγκράνα (πολύ χονδροειδώς) αντί για τακάκι κι έχει αρχίσει βουητό στο φρενάρισμα από πολλά κμ αποκλειστικά από πίσω. Έτσι όπως το βλέπω η φθορά προέρχεται από το τακάκι και γίνεται κατα παρόμοιο τρόπο και στις δύο μεριές. Καμιά άλλη γνώμη κάποιος;

Link to comment
Share on other sites

Tακακια ποια προτεινετε και απο που να τα παρουμε? και αν καποιος ξερει κωδικους των μαμα ασ τους ανεβασει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά χρειάζομαι τακάκια σε Golf V GT 170με 75.000km. Υπάρχει κάτι καλύτερο και πιο άμεσο από αυτά που φοράει; Αν ναι τι προτείνετε και αν υπάρχει κάποιος γνωστός καλός για αγορά-περαστικά από Θεσσαλονίκη?

Link to comment
Share on other sites

Εμ οταν φτανεις να σου αναβει λαμπακι λογικο ειναι να πληρωσεις παραπανω διοτι θα σου αλλαξουν και τους αισθητηρες που καταστρεφονται.Αν τα αλλαζες πριν το λαμπακι θα πληρωνες λιγοτερα.

δεν ισχυει αυτο που λες. ο αισθητηρας ειναι ενσωματομενος με τα τακακια.

επισης τα τακακια δεν τα αλλαζουμε προληπτικα δηλαδη πριν καταστραφουν . γιατι πολυ απλα ακομα και οταν αναψει η ενδειξη, μπορεις να κανεις αλλα 2-3000χιλ!

και το να αλλαζεις καθε 40.000χ αντι 50.000 πχ, μπορει να σου φαινεται διχως επιπτωση αλλα στο τελος μετα απο χρονια οταν θα πας να το πουλησεις θα εχεις κανει μια αλλαγη παραπνω και αρα θα εχεις δωσει 200πχ ευρω παρπανω και θα ειναι κριμα να εχεις χασει τα λεφτα για το τιποτα

εμενα σε σερβις μου ειπαν να αλλαξω τακακια γιατι δεν εχουν πολυ ακομα και τελικα εκανα αλλα 13,000 και μετα αναψε η ενδειξη. και μου ελεγαν και καλα πως θα αντεχαν 2.000.....

Edited by DrYannisK
Link to comment
Share on other sites

δεν ισχυει αυτο που λες. ο αισθητηρας ειναι ενσωματομενος με τα τακακια.

επισης τα τακακια δεν τα αλλαζουμε προληπτικα δηλαδη πριν καταστραφουν . γιατι πολυ απλα ακομα και οταν αναψει η ενδειξη, μπορεις να κανεις αλλα 2-3000χιλ!

και το να αλλαζεις καθε 40.000χ αντι 50.000 πχ, μπορει να σου φαινεται διχως επιπτωση αλλα στο τελος μετα απο χρονια οταν θα πας να το πουλησεις θα εχεις κανει μια αλλαγη παραπνω και αρα θα εχεις δωσει 200πχ ευρω παρπανω και θα ειναι κριμα να εχεις χασει τα λεφτα για το τιποτα

εμενα σε σερβις μου ειπαν να αλλαξω τακακια γιατι δεν εχουν πολυ ακομα και τελικα εκανα αλλα 13,000 και μετα αναψε η ενδειξη. και μου ελεγαν και καλα πως θα αντεχαν 2.000.....

+10000 Σωστός!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα. Έπειτα από το service των 3 χρόνων (41500 Km)μου είπαν στο συνεργείο ότι θέλω σχετικά γρήγορα αλλαγή στα πίσω τακάκια. Η αλήθεια είναι ότι δε φρενάρει ιδιαίτερα καλά το αμάξι και μάλλον έχουν δίκιο. Τα τσέκαρα και εγώ με το μάτι. Μου είπαν για αλλαγή 100 Ε μόνο για τα πίσω (τακάκια + εργατικά μαζί με ΦΠΑ). Είναι καλή τιμή για VW αλλά μπορώ σε συνεργείο στο Ν. Προάστια Αθήνα ή και στη Θεσσαλονίκη όπου βρίσκομαι για διακοπές να βρω κάποιον με φρένα, εκτός VW για να μου κοστίσει λιγότερο?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα. Έπειτα από το service των 3 χρόνων (41500 Km)μου είπαν στο συνεργείο ότι θέλω σχετικά γρήγορα αλλαγή στα πίσω τακάκια. Η αλήθεια είναι ότι δε φρενάρει ιδιαίτερα καλά το αμάξι και μάλλον έχουν δίκιο. Τα τσέκαρα και εγώ με το μάτι. Μου είπαν για αλλαγή 100 Ε μόνο για τα πίσω (τακάκια + εργατικά μαζί με ΦΠΑ). Είναι καλή τιμή για VW αλλά μπορώ σε συνεργείο στο Ν. Προάστια Αθήνα ή και στη Θεσσαλονίκη όπου βρίσκομαι για διακοπές να βρω κάποιον με φρένα, εκτός VW για να μου κοστίσει λιγότερο?

Αλλαξε τα μόνος σου με 35 ευρω που εχουν τα τακακια.

Ενα λινκ που διευκολύνει πολύ την αλλαγη ειναι εδω

http://uk-mkivs.net/forums/t/281928.aspx

Χρονος αλλαγής 10' για καθε τροχο, πολυ ευκολο!!

Καλη τυχη

...μην ξεχάσεις πριν ξεκινήσεις να φτιάξεις frape.jpg:thumbsup:

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια...μηπως γνωριζει κανεις τους κωδικους απ τα τακακια να παω να τα παρω??για golf mk5 gt sport..thnx!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια...μηπως γνωριζει κανεις τους κωδικους απ τα τακακια να παω να τα παρω??για golf mk5 gt sport..thnx!

Δεν χρειάζεται να ξερεις το κωδικο πας με την αδεια κυκλοφορίας και σου δίνουν τα αντίστοιχα τακακια.

Link to comment
Share on other sites

Εγω σημερα αλαξα τα πισω τακακια, κοστος αγορας 35 ευρω, και μιση περιπου ωριτσα για την αλαγη.

δυστυχως ομως το μαγαζι που ψωνιζω συνηθως ανταλακτικα δεν ειχε σε ΑΤΕ που τα εμπιστευομαι χρονια τωρα, και στο Μκ2 που ειχα παλια, και στο caddy που εχω ηδη, και σε πολλα vw που εχω αλαξει φρενα.

τελικα ανακγαστηκα να παρω τα ferodo. δεν θελω να κανω δυσφημιση για την συγκεκριμενη μαρκα, απλα θυμαμαι παλιοτερα καποια φορα που τα φορεσα πισω στο Μκ2 μου βγαζανε θορυβο....και απο τοτε δεν ξαναπηρα ferodo. Εκτοτε παντα εβαζα ΑΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Ξερουμε κανα μαγαζι στην αθηνα για να παρω τακακια ΑΤΕ για γολφ τσι ?? δεν θελω συνεργειο θα τα βαλω μονος μου....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.