Jump to content
bob

Τακακια μπροστα-πισω για Golf V

Recommended Posts

μήπως έχει κανείς κοντοχωριανός εξορκέα για πίσω τακάκια?

Προσπάθησα να πάω πίσω το έμβολο με μυτοτσίμπιδο (πιέζω και περιστρέφω) αλλά δεν μπόρεσα, θέλει πολύ δύναμη

Edited by vassilis3
Link to comment
Share on other sites

μήπως έχει κανείς κοντοχωριανός εξορκέα για πίσω τακάκια?

Προσπάθησα να πάω πίσω το έμβολο με μυτοτσίμπιδο (πιέζω και περιστρέφω) αλλά δεν μπόρεσα, θέλει πολύ δύναμη

Εχει ενα ειδικο εργαλειακι φτηνο αν θες για το πισω πιστονακι. Ειναι σαν εξολκεας

Μην το πιεσεις με καβουρα. Θελει περιστροφικα.

Διαφορετικα προσπαθησε μενα πολυ μεγαλο κατσαβιδι.

Υγ. Εχεις ηλεκτρικο χειροφρενο;

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Εχει ενα ειδικο εργαλειακι φτηνο αν θες για το πισω πιστονακι. Ειναι σαν εξολκεας

Μην το πιεσεις με καβουρα. Θελει περιστροφικα.

Διαφορετικα προσπαθησε μενα πολυ μεγαλο κατσαβιδι.

Υγ. Εχεις ηλεκτρικο χειροφρενο;

 

nik Που το βρίσκω αυτό το εργαλείο ? γιατί θέλω να αλλάξω στο audi τα πίσω τακάκια μόνος

Link to comment
Share on other sites

nik Που το βρίσκω αυτό το εργαλείο ? γιατί θέλω να αλλάξω στο audi τα πίσω τακάκια μόνος

http://www.germanautoparts.com/Tools/Volkswagen/Brake+tools

http://www.ebay.co.uk/itm/Laser-Brake-Caliper-Piston-Re-wind-Tool-Set-Brake-Caliper-Rewind-Tools-WorkSho-/270980186820?pt=UK_Home_Garden_PowerTools_SM&hash=item3f17ad82c4

http://www.ebay.co.uk/itm/Laser-Tools-1314-Brake-Caliper-Rewind-Brake-Caliper-Piston-Re-wind-Tool-Set-To-/310511885342?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item484bf35c1e

Εναλλακτικά μένα πολύ καλό μυτοτσίμπιδο με δύναμη αλλά και ιδιαίτερη προσοχή περιστρέφεις αργά και πιέζεις.

Θέλει υπομονή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση. Πέρυσι άλλαξα υγρά στα φρένα και από ότι μου είπε ο μηχανικός μου δεν έκανε εξαέρωση αλλά τράβηξε τα υγρά και συμπλήρωσε τα καινούργια. Προφανώς είναι ένας πιο εύκολος τρόπος. Τώρα ήρθε η ώρα να αλλάξω τακάκια οπότε δεν είναι καλά να αλλαχτούν τα υγρά με τον σωστό τρόπο ή είναι υπερβολικό;

Link to comment
Share on other sites

εγω τα αλλαξα ολα δεν εκανα συμπληρωμα.κ μαλιστα εβαλα dot 5 (dot4 ειναι οι προδιαγραφες)

τακακια zimmerman αν θυμαμαι καλα

Link to comment
Share on other sites

εγω τα αλλαξα ολα δεν εκανα συμπληρωμα.κ μαλιστα εβαλα dot 5 (dot4 ειναι οι προδιαγραφες)

τακακια zimmerman αν θυμαμαι καλα

Είσαι ευχαριστημενος από τα zimmerman?πόσο σου κοστισαν μπρος/πίσω?

Link to comment
Share on other sites

απολυτα γιατι ειναι τρελο value for money.ακριβως ποσο δε θυμαμαι αλλα οι αντιπροσωπεια ηθελε 120 για τα πισω κ εγω αν θυμαμαι καλα ειχα δωσει 50

σε συνδυασμο με τα σωληνακια υψηλης ειμαι μια χαρα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

απολυτα γιατι ειναι τρελο value for money.ακριβως ποσο δε θυμαμαι αλλα οι αντιπροσωπεια ηθελε 120 για τα πισω κ εγω αν θυμαμαι καλα ειχα δωσει 50

σε συνδυασμο με τα σωληνακια υψηλης ειμαι μια χαρα

Είμαστε και λίγο Off Topic...

Είναι αρκετά καλοί σε τιμή όντως. Παρόλαυτά, στραβώσαν σε μερικές εφαρμογές.

 

Αλλά οι ΑΤΕ είναι κορυφαίοι σε ποιότητα, σαφώς και ακριβότεροι.

Και γω άλλαξα πριν λίγο καιρό στα μπροστινά R32, προτίμησα λίγο υπομονή και ξαναέβαλα ΑΤΕ.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Τακάκια ΑΤΕ βγαίνουν original (τα standard) και ceramic (πιο ακριβά) για τους εργοστασιακούς δίσκους. Έχει δοκιμάσει κάποιος τα ceramic?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τακάκια ΑΤΕ βγαίνουν original (τα standard) και ceramic (πιο ακριβά) για τους εργοστασιακούς δίσκους. Έχει δοκιμάσει κάποιος τα ceramic?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν ειναι κατι ιδιαιτερο εχουν διαφορετικη παστα. Ανεβαζουν λογικα τα ορια θερμοκραςιας και μειωνεται η "βρωμα" που βγαζουν τα κανονικα.

Τα δοκιμασαμε σενα φιλο με s3.

Ας πουμε οτι σε συνεχη χρηση αντεξαν περισσοτερο. (Αισθηση οδηγου). Παντως με τα ferodo ds 2500 μου ειπε στην πιστα εμεινε περισσοτερο ευχαριστημενος.

Φυσικα καμια σχεση με κεραμικα φρενα κλπ.

ATE Ceramic is not a high-performance brake pad. It is designed for normal driving. Ceramic brake pads should not be confused with those made of carbon fiber (reinforced silicon carbide), which are used together with ceramic composite brake disks in high-end sports cars and luxury cars.

Ceramic friction materials consist of ceramic fibers, fillers, binding agents and mild abrasives, among other substances. Their typical characteristics are light lining material, low noise in braking, low wear and low dust generation.

What is the service life of ATE Ceramic brake pads as compared with conventional brake pads?

The service life of brake pads strongly depends on how they are used and what temperatures they are subjected to. In general, however, ATE Ceramic brake pads show less wear under normal driving conditions than conventional (“low met”) brake pads.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ναι το "ceramic" είναι μαρκετίστικο :p.

 

Επειδή θέλω να αλλάξω τα μπροστικά στο 6άρι (οι δίσκοι είναι μια χαρά), έβλεπα τις τιμές για ΑΤΕ και παρατήρησα τις 2 παραλλαγές. Σε ξένα forum διαβάζω ότι είναι καλός ο συνδυασμός του "ceramic" με τους δίσκους "Power disc" (της ATE πάλι), αλλά δεν θέλω ν αλλάξω δίσκους προς το παρόν.

 

Μάλλον θα βάλω τα κανονικά ("original") μιας και έτσι κ αλλιώς το αμάξι κινείται με normal ρυθμούς και δεν κάνει Km.

 

Thank για το response.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια μια ερωτηση εχω το golv v tsi 140ps στο ιντερνετ ειδα 2 σετ απο τακακια της ΑΤΕ για το αμαξι αυτο:

α) 2x  156,3x72,9  και 2x  155,1x72,9
β) 2x  156,3x71,3  και 2x  155,1x66,0
Ποιο απο τα δυο σετ να επιλεξω?
 

Link to comment
Share on other sites

Ναι το "ceramic" είναι μαρκετίστικο :p.

 

Επειδή θέλω να αλλάξω τα μπροστικά στο 6άρι (οι δίσκοι είναι μια χαρά), έβλεπα τις τιμές για ΑΤΕ και παρατήρησα τις 2 παραλλαγές. Σε ξένα forum διαβάζω ότι είναι καλός ο συνδυασμός του "ceramic" με τους δίσκους "Power disc" (της ATE πάλι), αλλά δεν θέλω ν αλλάξω δίσκους προς το παρόν.

 

Μάλλον θα βάλω τα κανονικά ("original") μιας και έτσι κ αλλιώς το αμάξι κινείται με normal ρυθμούς και δεν κάνει Km.

 

Thank για το response.

Αν βάλεις κεραμικά, κάθε φορά που θα τα αλλάζεις πρέπει να αλλάζεις και δίσκους. Πάνε πακέτο και τα κεραμικά αντέχουν λένε για πάνω από 80000χλμ. Αν ποτέ αλλάξεις δίσκους σου προτείνω να βάλεις τρυπητούς της zimerman και θα με θυμηθείς. Τους είχα στο 5αρι gti με απλά ατε τακάκια και ήταν καταπληκτικοί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ξέρει κανείς πόσο πρέπει να μου ζητήσει κάποιος για να μου αλλάξει τα πίσω τακάκια σε golf v μόνο εργασία και χωρίς απόδειξη;

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ξέρει κανείς πόσο πρέπει να μου ζητήσει κάποιος για να μου αλλάξει τα πίσω τακάκια σε golf v μόνο εργασία και χωρίς απόδειξη;

 

Ευχαριστώ.

35 εβαλα εγω σημερα πισω σε 4αρι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

35 Ευρω για εργασια; Πολλα ειναι. Τι τακακια προτεινεται να βαλω στο δικο μου Golf GTI V πισω;

Link to comment
Share on other sites

35 Ευρω για εργασια; Πολλα ειναι. Τι τακακια προτεινεται να βαλω στο δικο μου Golf GTI V πισω;

Εργοστασιακά ότι βγάζει το ETKA και όχι τα φτηνά ανακυκλώσιμων υλικών.

(ΑΤΕ 99%)

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα golf v tsi 140.

 

Ηρθε η ωρα να αλλαξω τα μπροστινα τακακια των φρενων ο παζαροπουλος μου ειπε 132 η 96 για τα economy οπως τα ειπαν! :sad: !

 

Τυχαια ειδα οτι τα brembo εχουν περιπου 90ευρω!

 

Εχει βαλει κανενας brembo? Ειναι καλυτερα απο τα μαμα της vw???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.