Jump to content
bob

Τακακια μπροστα-πισω για Golf V

Recommended Posts

Τα εργοστασιακα μια χαρα ειναι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα εργοστασιακα μια χαρα ειναι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα γνωριζει κανεις μετα απο ποσα χλμ αλλαζονται συνηθως τα εργοστασιακα τακακια σε golf 6?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Nikos_ said:

καλησπερα γνωριζει κανεις μετα απο ποσα χλμ αλλαζονται συνηθως τα εργοστασιακα τακακια σε golf 6?

Μέτρα το πάχος τους, εσωτερικά κι εξωτερικά ώστε να βεβαιωθείς.

Link to comment
Share on other sites

η ερωτηση ηταν για να δω συνηθως στα ποσα αλλαζονται! γιατι αλλαξα προσφατα σε 35κ χιλιομετρα και σε συζητηση με αλλους μου λεγαν οτι ειναι πολυ λιγα

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάτε από το πόδι σου. Εγώ άλλαξα μετά από 7 χρόνια και 92κ και είχε ακόμα λίγο.

Και νομίζω οτι εγω ειμαι μούχλας. Μοντέλο 1/2007 με 65.000 χλμ ειμαι ακόμα με τα μαμά τακάκια. Αλλα λογικά να κάνω αλλα 10.000. Πως έφτασες 92.000; Μονο εθνική οδηγείς;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάτε από το πόδι σου. Εγώ άλλαξα μετά από 7 χρόνια και 92κ και είχε ακόμα λίγο.

Και νομίζω οτι εγω ειμαι μούχλας. Μοντέλο 1/2007 με 65.000 χλμ ειμαι ακόμα με τα μαμά τακάκια. Αλλα λογικά να κάνω αλλα 10.000. Πως έφτασες 92.000; Μονο εθνική οδηγείς;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάτε από το πόδι σου. Εγώ άλλαξα μετά από 7 χρόνια και 92κ και είχε ακόμα λίγο.

Και νομίζω οτι εγω ειμαι μούχλας. Μοντέλο 1/2007 με 65.000 χλμ ειμαι ακόμα με τα μαμά τακάκια. Αλλα λογικά να κάνω αλλα 10.000. Πως έφτασες 92.000; Μονο εθνική οδηγείς;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάτε από το πόδι σου. Εγώ άλλαξα μετά από 7 χρόνια και 92κ και είχε ακόμα λίγο.

Και νομίζω οτι εγω ειμαι μούχλας. Μοντέλο 1/2007 με 65.000 χλμ ειμαι ακόμα με τα μαμά τακάκια. Αλλα λογικά να κάνω αλλα 10.000. Πως έφτασες 92.000; Μονο εθνική οδηγείς;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάτε από το πόδι σου. Εγώ άλλαξα μετά από 7 χρόνια και 92κ και είχε ακόμα λίγο.

Και νομίζω οτι εγω ειμαι μούχλας. Μοντέλο 1/2007 με 65.000 χλμ ειμαι ακόμα με τα μαμά τακάκια. Αλλα λογικά να κάνω αλλα 10.000. Πως έφτασες 92.000; Μονο εθνική οδηγείς;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάτε από το πόδι σου. Εγώ άλλαξα μετά από 7 χρόνια και 92κ και είχε ακόμα λίγο.

Και νομίζω οτι εγω ειμαι μούχλας. Μοντέλο 1/2007 με 65.000 χλμ ειμαι ακόμα με τα μαμά τακάκια. Αλλα λογικά να κάνω αλλα 10.000. Πως έφτασες 92.000; Μονο εθνική οδηγείς;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , karlos said:


Και νομίζω οτι εγω ειμαι μούχλας. Μοντέλο 1/2007 με 65.000 χλμ ειμαι ακόμα με τα μαμά τακάκια. Αλλα λογικά να κάνω αλλα 10.000. Πως έφτασες 92.000; Μονο εθνική οδηγείς;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Όχι δεν οδηγό μόνο εθνική... Τα μαμά τακάκια της vw είναι σκληρά και βγάζουν αρκετά χιλιόμετρα αλλά και εγώ δεν τρέχω τρέχω και από τα 200 κατεβαίνω στα 80... 

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει για τον ρυθμό φθοράς των τακακιών παίζουν και άλλα ρόλο. Συνήθως κάτοικοι ορεινών περιοχών τα φθείρουν γρηγορότερα, μέχρι να κατέβει ο άλλος στην πόλη που είναι η δουλειά του ή πολλές φορές για να κάνει τα ψώνια του έχει φάει περισσότερο τακάκι από τον άλλο που μένει στην πόλη, ακόμα και αν στην επιστροφή λόγω ανηφόρας χρησιμοποιεί ελάχιστα το φρένο. Μετά είναι ο τρόπος οδήγησης, δηλαδή βλέπεις το κόκκινο μπροστά άσε το γκάζι εγκαίρως και ρόλλαρε μέχρι εκεί, πολύ πιθανό να έχει ανάψει μέχρι να φτάσεις, ή διαφορετικά θα σταματήσεις με ελάχιστο φρένο. Πολλές φορές βλέπω το κόκκινο στα 100 μέτρα αφήνω γκάζι και ρολλάρω αργά και βλέπω τον άλλο από πίσω να δυσανασχετεί και μην μπορώντας να περιμένει αλλάζει λωρίδα γκαζώνει, και φυσικά πλακώνεται στο φρένο μόνο και μόνο για να είναι πρώτος στο φανάρι. Μετά ανάβει πράσινο και τον περνάω πάλι γιατί απλά τυχαίνει να κινούμαι γρηγορότερα, απλά τι γίνεται εκείνος με έβλεπε νωρίτερα πώς ρόλλαρα και φανταζόταν ότι έτσι πάω γενικά. Απαιτείται και minimum δείκτης IQ μερικές φορές, διαφορετικά γίνεσαι ο αγαπημένος πελάτης του φρενά. Τέλος μερικά έξυπνα τρυκ όπως νωρίτερα κατεβάσματα σε παρατεταμένες κατηφόρες (προσοχή μόνο μην κάνεις απότομα και ακραία κατεβάσματα), επίσης βοηθούν το τακάκι να κρατήσει παραπάνω. Όλα αυτά μπορούν άνετα να συνδυαστούν με γρήγορη οδήγηση, αρκεί να έχεις την ικανότητα να προβλέπεις έγκαιρα τα σημεία που πρέπει να ελαττώσεις ταχύτητα ή να αλλάξεις λωρίδα, π.χ. φανάρια, στροφές, άλλο όχημα που κινείται πιό αργά, κτλ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τί να πω κι εγώ δηλαδή... MY07 και άλλαξα τα πίσω πριν απο 3.000 χλμ...

Το κοντερ γράφει 123.000χλμ :startle:και τα μπροστά έχουν ακόμη ψωμι....:rock:

Να περνάτε καλά και να προσέχετε...!!!

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα ανομοιόμορφη φθορά μεταξύ των αριστερών και δεξιών εμπρόσθιων τακακίων.

Δεν μπόρεσα να κοιτάξω από τις εσωτερικές πλευρές παρά μόνο από τις εξωτερικές.

Δεν περίμενα η φθορά να είναι ισοπαχή αλλά είναι γεγονός ότι υπάρχει σημαντική ανομοιομορφία.

Πρέπει να προσέξω κάτι ;

Ή απλά ,αλλάζω τακάκια και δισκοπλακες και το παρακολουθώ;

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει περιπτωση golf gti 2005 να εχει διαφορετικη διασταση στα τακακια απο golf gti 2006+; mkv και τα 2 εννοειται.

 

Βλεπω σε καποιες εταιριες διαφορετικους κωδικους και διαστασεις....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι από μένα!! Θέλω να αλλάξω στο Golf 5 τα μπροστινά τακάκια και μου προτείνανε της mayle εκτός από τις γνωστές εταιρίες. Αν και δεν έχω ακούσει κάτι αρνητικοί για την συγκεκριμένη εταιρεία καθώς έχω δει αρκετά αυτοκίνητα στις δαγκάνες των φρένων τους να αναγράφουν το συγκεκριμένο λογότυπο. Τα έχει δοκιμάσει κανένας;;

Link to comment
Share on other sites

Έχεις ηλεκτρικό σαν του Passat ? Ποιος ο λόγος ?

Έχει εργαλείο (σε κιτ) που είναι πολύ εύκολο. Σαν εξολκέας ανάποδος λειτουργεί.

Edited by nikdev
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου είναι όταν αλλάζετε τακακια η δίσκους η γενικα αναλώσιμα, ακόμα και αν είστε στην εγγύηση, να βάζετε κάτι καλύτερο απο της σειράς, για παράδειγμα, ferodo premier, tarox, brembo sport (Hp2000). Μπορεί να κοστίζουν παραπάνω (σίγουρα φτηνότερα απο την αντιπροσωπεία) αλλά κρατάνε σχεδόν το διπλάσιο και βελτιώνουν το φρενάρισμα  ακόμα και 10 μέτρα απο τα 100 χλμ. Να τα αγοράζετε απο τους επίσημους διανομείς και με 20 ευρω τα περνάτε σε οποιοδήποτε καλο συνεργείο. Το ίδιο ισχύει για όλα τα αναλώσιμα, όπως δίσκους φρένων, δίσκο συμπλέκτη, αμορτισέρ, φίλτρα αέρος, υγρά φρένων, λάδια, κλπ.

Αγοράστε ΕΣΕΙΣ τα αναλώσιμα σας ύστερα απο ενδελεχή έρευνα αγοράς και μην εμπιστεύεστε τους μηχανικούς στην αγορά αναλωσίμων, γιατί οι περισσότεροι θα βάλουν τα πιο φτηνά αναλώσιμα για να έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους

Link to comment
Share on other sites

 Καλημέρα σε όλους, ήρθε η ώρα μου να αλλάξω μπροστινά τακάκια (και μαζί υγρά φρένων) σε golf tsi 160. Γνωρίζω πως πρόκειται για διάμετρο 312 δίσκου, ωστόσο μπαίνοντας σε διάφορα ηλεκτρονικά site εμπορίου αφενός χάνεσαι και αφετέρου νομίζω πως δεν είναι και ιδιαίτερα "ενημερωμένα" για το ποιο πραγματικά είναι το τακάκι (π.χ.) που ταιριάζει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Για να μην σας κουράζω περισσότερο και προκειμένου μην αγοράσω κάτι που δεν ταιριάζει, μπορείτε να μου προτείνετε κάτι? Από όσα διάβασα μάλλον για εδώ https://www.todos.gr/ferodo-set-takakia-diskofrena-fdb1641 FERODO είμαι ή εδώ https://www.todos.gr/bosch-set-takakia-diskofrena-0986424797 BOSCH. Συμφωνείτε με αυτά? Για υγρά φρένων είναι πιο απλά τα πράγματα DOT4. 

  

 

Link to comment
Share on other sites

εγω προτειμω Ate και για βελτίωση ΑΤΕ ceramic ,διπλάσια τιμή από το απλό αλλά καλύτερο φρένο. Τιμή για απλό περίπου 40-45€ και τα ceramic περίπου 85-90€.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago , Leou21 said:

 Καλημέρα σε όλους, ήρθε η ώρα μου να αλλάξω μπροστινά τακάκια (και μαζί υγρά φρένων) σε golf tsi 160. Γνωρίζω πως πρόκειται για διάμετρο 312 δίσκου, ωστόσο μπαίνοντας σε διάφορα ηλεκτρονικά site εμπορίου αφενός χάνεσαι και αφετέρου νομίζω πως δεν είναι και ιδιαίτερα "ενημερωμένα" για το ποιο πραγματικά είναι το τακάκι (π.χ.) που ταιριάζει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Για να μην σας κουράζω περισσότερο και προκειμένου μην αγοράσω κάτι που δεν ταιριάζει, μπορείτε να μου προτείνετε κάτι? Από όσα διάβασα μάλλον για εδώ https://www.todos.gr/ferodo-set-takakia-diskofrena-fdb1641 FERODO είμαι ή εδώ https://www.todos.gr/bosch-set-takakia-diskofrena-0986424797 BOSCH. Συμφωνείτε με αυτά? Για υγρά φρένων είναι πιο απλά τα πράγματα DOT4. 

  

 

Μπορείς να επιβεβαιώσεις αν κάνουν αυτά που διάλεξες καλώντας στο μαγαζί που τα πουλάει . Αν και απ ότι είδα, δεν είναι βελτίωσης τα τακακια που διάλεξες, οπότε μπορείς να βρεις και πιο φτηνά σε trw ή lpr. Αυτο το site που άνοιξες δεν τα χει τακτοποιημένα, ενώ εννοεί μονο τα τακακια και όχι δισκόφρενα.  Κοίτα και στο on parts, maxparts, parts.gr, ενώ μπορείς να πάρεις και την eltreka που άμα θυμάμαι καλά φέρνει brembo και ferodo. 

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.