Jump to content
pitcap

Τι γινεται με την Ν75?

Recommended Posts

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ FORUM.ΜΟΛΙΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ PASSAT 1.8T ΜΟΝΤΕΛΟ 2001 ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΝ ΠΕΡΝΕΙ ΣΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΠΕΙΡΑΧΤΟΣ!

Link to comment
Share on other sites

Καλωσορισες φιλε μου!!

Εκανες πολυ καλη επιλογη.

Σχετικα με την σκαστρα θα ακουσεις διαφορα.

Εγω εχω βαλει διπλου εμβολου,ανοιχτου τυπου της Turbo XS και δουλευει κανονικα χωρις προβλημα.

Απο ηχο,πολυ ωραιο.

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Αν δε φοράς πρόγραμμα μη περιμένεις τίποτα απο σκάστρα με τόσο χαμηλή πίεση που είναι μαμά... πάντως απότι λένε υπάρχουν κάποιες ανοικτού τύπου που δεν βγάζουν σφάλμα αλλά όλες χάνουν σε γκάζι...

Link to comment
Share on other sites

Αν δε φοράς πρόγραμμα μη περιμένεις τίποτα απο σκάστρα με τόσο χαμηλή πίεση που είναι μαμά... πάντως απότι λένε υπάρχουν κάποιες ανοικτού τύπου που δεν βγάζουν σφάλμα αλλά όλες χάνουν σε γκάζι...
Την σκαστρα την ειχα βαλει χωρις προγραμμα για τον ηχο κυριως ο οποιος μου αρεσει.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΚΩΝ/ΝΕ!ΕΧΕΙΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΟΤΕΡ;

Ενα προγραμμα εχω βαλει.

Link to comment
Share on other sites

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.ΕΙΔΑ ΣΤΟ DRIVE ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΤΗΣ APR TUNED ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΞΑΝΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΣΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ.ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ STAGE 1 ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ 193 ΑΛΟΓΑ ΜΕ 320ΝΜ ΡΟΠΗ ΚΙΑ ΚΟΣΤΟΣ 857 ΕΥΡΩ.ΛΙΓΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑ Η ΜΤΜ ΚΑΙ Η ΑΒΤ;

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν θελω να μιλησω για εταιρειες εδω μεσα,για να μην θεωρηθει διαφημιση/δυσφημιση,αν θελεις στειλε μου πμ να σου πω καποια πραγματα επειδη το εχω ψαξει αρκετα το θεμα προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Γεία σας παιδιά. Όλοι καλά? Τι λένε τα εργαλεία?

Ακούγετε πολύ ότι οι ανοιχτού τύπου τον καίνε τον ρυθμιστη αέρος....

Κωσταντίνε που πήρες τα καλύμματα αλουμινίου για τους καθρέφτες και πόσο?

η Σκάστρα πόσο σου πήγε?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φιλε.

Καλωσορισες καταρχην!!

Δεν ξερω αν καινε τον ρυθμιστη αλλα πολλες φορες δεν λειτουργουν σωστα με αποτελεσμα μειωμενη αποδοση.

Τα καλυμματα τα πηρα απο Κορινθο.

Τιμη €90

Ειναι πλαστικα και τα εχω περιπου 2 χρονια και δεν εχουν παθει απολυτως τιποτα!!

Αν σε ενδιαφερει η σκαστρα,δες στις αγγελιες γιατι την δινω.

Link to comment
Share on other sites

Apr πρόγραμμα έχω στο 1999 1.8T Passat που έχω. Η APR είναι από τις πιο ποιοτικές και γνωστές εταιρίες (ειδικευμένες σε αυτοκίνητα του group VAG) chip tuning της Αμερικής. Το πρόγραμμα το έχω αρκετό καιρό και δεν μου δημιούργησε ποτέ κανένα πρόβλημα.

Για τα αυτοκίνητα μας συνιστάται η χρήση bypass valve (κλειστού τύπου), για αυτό εγκατέστησα την forge 007. Μπορείς να εγκαταστήσεις blow-off valve ,άλλα για να δουλεύει απόλυτα σωστά χριάζετε ειδικό πρόγραμμα. Το πρόβλημα δημιουργείτε επειδή το μίγμα στους θαλάμους καύσης γίνετε πιο πλούσιο από ότι πρέπει, επειδή η πίεση, που κανονικά θα ανακυκλωνόταν στο φιλτροκουτι μέσω της bypass, χάνετε στην ατμόσφαιρα μέσω της blow-off valve. Το ecu εμπλουτίζει το μίγμα βάση του αέρα που πέρασε από το flow meter. To ecu δεν μπορεί να ξαναμετρήσει την ποσότητα αέρα που μπαίνει στον κινητήρα μετά την λειτουργιά της βαλβίδας γιατί η ανακύκλωση, από το bypass valve , γίνεται μετά το flow meter. Άρα αν αντικατασταθεί η bypass me blow-off valve, to ecu εμπλουτίζει το μίγμα υπερβολικά γιατί δεν λαμβάνει υπόψη τον χαμένο αέρα που χρησιμοποιείται για την παραγoγη του πoρoτικού ήχου από την blow-off...

Στα 1.8Τ με Κ03 turbo και blow-off valve το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν είναι έντονο γιατί λόγο μικρόν injectors (μπεκ-210cc sto AEB engine) ο κινητήρας δουλεύει με λίγο φτωχό μίγμα...

Με την αντικατάσταση της λαστιχένιας bypass, δεν κερδίζεις σε απόδοση (έκτος αν χρησιμοποιήσεις υπερβολικά δυνατό ελατήριο στην βαλβίδα και δημιουργείς over-boost) άλλα σιγουρεύεις πως δεν θα χάνεις απόδοση στο μέλλον ,λόγο απώλειας πίεσης από την εργοστασιακή.

Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι.....

Edited by The Dog
Link to comment
Share on other sites

Εβαλα χτες τηνΝ75J απο S3.

Απο το πρωι εχει φαει πολυ σκισιμο χωρις να κανει κιχ.

Το απογευμα και ενω ημουν με 140 και 5η παταω μια τερμα γκαζι για να δω το οβερ και τσουπ,safe mode με 0,2 bar.

Σταματαω στην ακρη,σβηνω,αναβω και ξεκιναω παλι.

Δεν εκανε καποιο προβλημα αλλα το βραδυ με εριξε παλι σε safe.

Σημερα εκανα κατι μετρησεις και ολα οκ και μετα απο λιγη ωρα παλι safe.

Τι φταιει?Μαλλον πεσαμε στο 50% που δεν δουλευει η j στο αμαξι??

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον πεσαμε στο 50% που δεν δουλευει η j στο αμαξι??

Η Ν75J δουλευει μονο σε μερικα προγραμματα και τα οφελη της ειναι πρακτικα ελαχιστα.

Ασε που το 99% ολων των προγραμματων της αγορας ειναι ρυθμισμενα να λειτουργουν μονο με την εργοστασιακη Ν75.

Δεν εκανε καποιο προβλημα αλλα το βραδυ με εριξε παλι σε safe.

Εριξε και εσενα; B)

Μπας και ειχες πλακωθει σε τιποτα τεκιλες ρε Κωσταντινε και νομιζες οτι εφταιγε η βαλβιδα; :lol:tongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Η Ν75J δουλευει μονο σε μερικα προγραμματα και τα οφελη της ειναι πρακτικα ελαχιστα.

Ασε που το 99% ολων των προγραμματων της αγορας ειναι ρυθμισμενα να λειτουργουν μονο με την εργοστασιακη Ν75.

Εριξε και εσενα; :blink:

Μπας και ειχες πλακωθει σε τιποτα τεκιλες ρε Κωσταντινε και νομιζες οτι εφταιγε η βαλβιδα; :baby:tongue.giftongue.giftongue.gif

Αποτι τον ειχα ρωτησει μου ειχε πει οτι ειχε δυνατοτητα για βαλβιδα το προγραμμα.

Εμενα δεν με εριξε. :baby::baby:new_lol.gif

Δεν ειχα πλακωθει σε τελικες.Δεν κανω τετοια εγω... music.gifmusic.gif

bale pali tin palia N75

Αυτο θα κανω μαλλον αυριο.

Διαβασα ομως,οτι πρεπει να κοιτανε δεξια τα σωληνακια της.Εγω τα εχω βαλει οπως την εργοστασιακη να κοιτανε αριστερα.Θα δοκιμασω και αυτο και αν κανει παλι τα δικα του θα την βγαλω.

Παντως απο θεμα αποδοσης,απλα παει ενα κλικ καλυτερα ειδικα 4ες-5ες χωρις κατι το ιδιαιτερο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειχα πλακωθει σε τελικες.Δεν κανω τετοια εγω... music.gifmusic.gif

Δεν εγραψα τελικές.

Τεκίλες εγραψα... :blink:

Διαβασα ομως,οτι πρεπει να κοιτανε δεξια τα σωληνακια της.Εγω τα εχω βαλει οπως την εργοστασιακη να κοιτανε αριστερα.Θα δοκιμασω και αυτο και αν κανει παλι τα δικα του θα την βγαλω.

Εαν ο προγραμματιστης σου ειπε οτι τη σηκωνει, μαλλον την εχεις βαλει αναποδα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εγραψα τελικές.

Τεκίλες εγραψα... :blink:

Εαν ο προγραμματιστης σου ειπε οτι τη σηκωνει, μαλλον την εχεις βαλει αναποδα.

new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif Για να διαβασα τελικες μαλλον τωρα τις εχω πιει τις τεκιλες new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Κι εγω αυτο σκεφτομαι.

Θα το κοιταξω αυριο το πρωι στο συνεργειο να δουμε.

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Αρχικά δεν είναι απο ς3 αλλά απο παλίο quatro.Επίσης είναι θέμα ανοχής του προγράμματος να σου δουλέψει ή όχι.Τι πρόγραμμα έχεις?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,εχουμε νεοτερα.

Η βαλβιδα εχει κωδικο 034906283J

Σημερα πηγα συνεργειο,βγηκε παλι και μπηκε αναποδα η φυσα.

Δηλαδη ενω κοιτουσε αριστερα τωρα κοιταει δεξια.

Απο τοτε μεχρι αυτη την στιγμη το αμαξι λειτουργει μια χαρα χωρις κανενα απολυτως προβλημα.

Μαλιστα παιζει 1ct-1.3ob απο 1ct-1.1ob που δουλευε με την λαθος τοποθετηση.

Ο χρονος βεβαια θα δειξει.

Φιλε arci_20VT4 αν δεις πιο πανω αναφερω οτι το προγραμμα διαθετει παραθυρακι για να την δεχτει,οποτε μαλλον,ηταν προβλημα εγκαταστασης.

Link to comment
Share on other sites

Τι injector έχεις? Ελπίζω όχι τα 210cc.

1.3 bar από την Κ03 είναι ανούσια....Λόγο του ότι η τουρμπίνα βγαίνει από το efficiency range της σε αυτή την πίεση, αυξάνει την θερμοκρασία του συμπιεσμένου αέρα σε τέτοια βαθμό που αντισταθμίζει τα οφέλη από την έχτρα πίεση.

Link to comment
Share on other sites

Τι injector έχεις? Ελπίζω όχι τα 210cc.

1.3 bar από την Κ03 είναι ανούσια....Λόγο του ότι η τουρμπίνα βγαίνει από το efficiency range της σε αυτή την πίεση, αυξάνει την θερμοκρασία του συμπιεσμένου αέρα σε τέτοια βαθμό που αντισταθμίζει τα οφέλη από την έχτρα πίεση.

Δεν ξερω.Τα μαμα ειναι παντως.Δεν τα εχω αλλαξει.

Δεν νομιζω το 1.3 να ειναι ανουσιο.Το τραβηγμα στο αυτοκινητο εχει βελτιωθει ειδικα στα αποτομα ανοιγματα.

Link to comment
Share on other sites

Για να μπεις safe-mode μάλλον έχεις νεότερο κινητήρα από αυτών που νόμιζα. Ποιος είναι ο κωδικός του κινητήρα σου? Μάλλον έχεις την Κ03 sport για τούρμπο. Κωσταντινε πρόσεχε με την n75j valve. Αν έχεις 210cc injectors , πιστεύω πως είσαι στο όριο παροχής καύσιμου που μπορεί να δώσει το Πασάτ σου. Τα αμερικάνικα Πασάτ έχουν όριο 200 hp άλλα έχουν λιγότερο injector pulse duration από τι τα ευρωπαϊκά. Δεν ξέρω που είναι το όριο για τα ευρωπαϊκά άλλα κάπου εκεί κοντά θα είναι.

Αν έχεις VAG-COM έλεγξε το knock-sensor. Αν πιάνει διψήφιο νούμερο, βγάλε την βαλβίδα. Η προανάφλεξη είναι το πρόβλημα που δημιουργείται με τον ‘ζεστό’ αέρα από το Τούρμπο. Το αμάξι την ανιχνεύει και ρίχνει το χρονισμό για να προφυλαχτεί ,χάνοντας έτσι δύναμη... Κάνε την δοκιμή σε ‘κακές’ συνθήκες (ζέστη με κανονική βενζίνη)

Περιμένουμε αποτελέσματα.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.