Jump to content
Chatilas

Πόσα λίτρα χωράει το Polo?

Recommended Posts

....τελικα κατι εγινε....στα 483 χλμ επεσε η ενδειξη στο ρεζερβουαρ κατα μια σκαλα.....υπολοιπο ...range 780 χλμ.

Μιλαμε για 1263 χλμ με ενα φουλαρισμα .... :suicide:

υ.γ....το αμαξι ειναι το 1.2 tdi..

.οπότε είσαι στο σωστό δρόμο. απλά το ρεζερβουάρ παίρνει αρκετά παραπάνω αν πατήσεις την εξαέρωση.. :)

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχήν γεια σε όλους καθότι είμαι καινούργιος στο forum.

Όσον αφορά στο θέμα της χωρητικότητας του ρεζερβουάρ του Polo η εμπειρία μου είναι η εξής:

Στο προτελευταίο γέμισμα (μέχρι σκασμού) και ενώ μου είχε ανάψει το λαμπάκι πήρε 49,5 λίτρα. Στο τελευταίο γέμισμα και ενώ πάλι μου είχε ανάψει το λαμπάκι και ο υπολογιστής μου έδειχνε ότι έχω ακόμα 45 χλμ πήρε 51,28 λίτρα. Αν υπολογίσει κανείς ότι η ρεζέρβα είναι 7 λίτρα με βάση την ένδειξη του υπολογιστή (45 χλμ ακόμα) δεν θα πρέπει να είχα λιγότερο από 4 λίτρα. Άρα 51,28+4=55+ λίτρα. Το νούμερο μου φαίνεται υπερβολικό για δύο λόγους: α) δεν μπορεί ο σωλήνας πλήρωσης να παίρνει 10 λίτρα. β) δεν ταιριάζει και με την κατανάλωση: τα διανυθέντα χλμ ήταν 614,5 άρα η μέση κατανάλωση θα ήταν 8,34 λίτρα/100 χλμ. Οι ενδείξεις όμως που έπαιρνα από τον υπολογιστή ήταν συνέχεια κάτω από τα 8 λίτρα (με ποιο συχνές 6,5-7,5 λίτρα). Κι αν υπολογίσουμε και το σφάλμα του κοντέρ που τα διάφορα test το προσδιορίζουν γύρω στο 6% τότε τα διανυθέντα χλμ δεν ήταν 614,5 αλλά περίπου 590 και άρα η κατανάλωση με τα 51,28 λίτρα ανεβαίνει στα 8,69 λίτρα/100 χλμ. Με δεδομένες τις μετρήσεις των διάφορων test ,που προσδιορίζουν την κατανάλωση για το 1,2 tsi στα 6,6-7,1 λίτρα το συμπέρασμα είναι ένα μάγκες: ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ!!!

Υ.Γ: το αυτοκίνητό μου είναι το Polo 1.2 TSI DSG HIGHLINE.

Edited by medico65
Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχήν γεια σε όλους καθότι είμαι καινούργιος στο forum.

Όσον αφορά στο θέμα της χωρητικότητας του ρεζερβουάρ του Polo η εμπειρία μου είναι η εξής:

Στο προτελευταίο γέμισμα (μέχρι σκασμού) και ενώ μου είχε ανάψει το λαμπάκι πήρε 49,5 λίτρα. Στο τελευταίο γέμισμα και ενώ πάλι μου είχε ανάψει το λαμπάκι και ο υπολογιστής μου έδειχνε ότι έχω ακόμα 45 χλμ πήρε 51,28 λίτρα. Αν υπολογίσει κανείς ότι η ρεζέρβα είναι 7 λίτρα με βάση την ένδειξη του υπολογιστή (45 χλμ ακόμα) δεν θα πρέπει να είχα λιγότερο από 4 λίτρα. Άρα 51,28+4=55+ λίτρα. Το νούμερο μου φαίνεται υπερβολικό για δύο λόγους: α) δεν μπορεί ο σωλήνας πλήρωσης να παίρνει 10 λίτρα. β) δεν ταιριάζει και με την κατανάλωση: τα διανυθέντα χλμ ήταν 614,5 άρα η μέση κατανάλωση θα ήταν 8,34 λίτρα/100 χλμ. Οι ενδείξεις όμως που έπαιρνα από τον υπολογιστή ήταν συνέχεια κάτω από τα 8 λίτρα (με ποιο συχνές 6,5-7,5 λίτρα). Κι αν υπολογίσουμε και το σφάλμα του κοντέρ που τα διάφορα test το προσδιορίζουν γύρω στο 6% τότε τα διανυθέντα χλμ δεν ήταν 614,5 αλλά περίπου 590 και άρα η κατανάλωση με τα 51,28 λίτρα ανεβαίνει στα 8,69 λίτρα/100 χλμ. Με δεδομένες τις μετρήσεις των διάφορων test ,που προσδιορίζουν την κατανάλωση για το 1,2 tsi στα 6,6-7,1 λίτρα το συμπέρασμα είναι ένα μάγκες: ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ!!!

Υ.Γ: το αυτοκίνητό μου είναι το Polo 1.2 TSI DSG HIGHLINE.

Καταρχήν ο υπολογισμός σου σχετικά με την κατανάλωση είναι τελείως λάθος.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά.

α) Το γέμισμα μέχρι το χείλος του σωλήνα είναι διαφορετικό από το γέμισμα πατώντας την εξαέρωση. Εσύ για ποιο λες;;

β) Η υπόθεση της ρεζέρβας 7 λίτρων και ο υπολογισμός των λίτρων από τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα στον υπολογιστή είναι επίσης λάθος. Ο υπολογιστής δείχνει τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα σε εξάρτηση με την κατανάλωση. Αυτό σημαίνει πως με τα ίδια λίτρα στο ρεζερβουάρ αν είσαι σε μια κατηφόρα χωρίς γκάζι θα δεις τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα να αυξάνονται ενώ αν είσαι σε μια ανηφόρα να μειώνονται. Οπότε είναι τελείως λάθος να υπολογίζεις τα λίτρα.

γ) Ο μόνος σωστός τρόπος να ελέγξεις ποια είναι η κατανάλωση του κινητήρα και αν σε κλέβουν από κάποια πλευρά είναι ο παρακάτω:

Γεμίζεις το ρεζερβουάρ μέχρι το χείλος ή μέχρι να κάνει "κλικ" το χερούλι της τρόμπας.

Στη συνέχεια πριν ξεκινήσεις σημειώνεις τα χιλιόμετρα που έχει το αυτοκίνητο σου ή μηδενίζεις το μετρητή σου.

Μετά από χρήση και όταν πας για ανεφοδιασμό τότε γεμίζεις το ρεζερβουάρ μέχρι το ακριβές σημείο που είχες γεμίσει την προηγούμενη φορά.

Όταν το κάνεις κοιτάς πόσα λίτρα πήρε όπως και χιλιόμετρα που έχεις διανύσει από το προηγούμενο γέμισμα.

Έτσι γνωρίζεις τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει και τα λίτρα που χρειάστηκες για αυτά.

Με αυτά τα δεδομένα υπολογίζεις την κατανάλωση σου.

Αν βαριέσαι τις πράξεις υπάρχουν site που μπορούν να σε βοηθήσουν και να κρατάς το ιστορικό.

Ένα παράδειγμα είναι το www.fuelly.com

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ο υπολογισμός σου σχετικά με την κατανάλωση είναι τελείως λάθος.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά.

α) Το γέμισμα μέχρι το χείλος του σωλήνα είναι διαφορετικό από το γέμισμα πατώντας την εξαέρωση. Εσύ για ποιο λες;;

β) Η υπόθεση της ρεζέρβας 7 λίτρων και ο υπολογισμός των λίτρων από τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα στον υπολογιστή είναι επίσης λάθος. Ο υπολογιστής δείχνει τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα σε εξάρτηση με την κατανάλωση. Αυτό σημαίνει πως με τα ίδια λίτρα στο ρεζερβουάρ αν είσαι σε μια κατηφόρα χωρίς γκάζι θα δεις τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα να αυξάνονται ενώ αν είσαι σε μια ανηφόρα να μειώνονται. Οπότε είναι τελείως λάθος να υπολογίζεις τα λίτρα.

γ) Ο μόνος σωστός τρόπος να ελέγξεις ποια είναι η κατανάλωση του κινητήρα και αν σε κλέβουν από κάποια πλευρά είναι ο παρακάτω:

Γεμίζεις το ρεζερβουάρ μέχρι το χείλος ή μέχρι να κάνει "κλικ" το χερούλι της τρόμπας.

Στη συνέχεια πριν ξεκινήσεις σημειώνεις τα χιλιόμετρα που έχει το αυτοκίνητο σου ή μηδενίζεις το μετρητή σου.

Μετά από χρήση και όταν πας για ανεφοδιασμό τότε γεμίζεις το ρεζερβουάρ μέχρι το ακριβές σημείο που είχες γεμίσει την προηγούμενη φορά.

Όταν το κάνεις κοιτάς πόσα λίτρα πήρε όπως και χιλιόμετρα που έχεις διανύσει από το προηγούμενο γέμισμα.

Έτσι γνωρίζεις τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει και τα λίτρα που χρειάστηκες για αυτά.

Με αυτά τα δεδομένα υπολογίζεις την κατανάλωση σου.

Αν βαριέσαι τις πράξεις υπάρχουν site που μπορούν να σε βοηθήσουν και να κρατάς το ιστορικό.

Ένα παράδειγμα είναι το www.fuelly.com

Πολυ σωστη και κατανοητη εξηγηση του zafevolution!

να προσθεσω οτι ο μοναδικος τροπος ειναι αυτος που σου προτεινε ο φιλος παραπανω γιατι το trip εχει αποδειχτει οτι κλεβει (Overhauled εχεις δικαιωθει για τα καλα) και στο προηγουμενο γεμισμα μου εκανε εντυπωση που ειχε αποκλιση ΜΟΝΟ 0,2 lt/100km

εγω προσωπικα παντα το στρογυλευω αλλα προσεχω να ΜΗΝ πατησουν κουμπι εξαερωσης (με ειχαν συμβουλεψει απο εδω μεσα οτι αν γινεται συνεχεια χαλαει η τρομπα βενζινης)

το ξερω οτι εχω καποιο σφαλμα υπολογισμου γιατι δεν το γεμιζω ΠΑΝΤΑ στο ιδιο σημειο (μπορει να στρογυλλεψει αλλες φορες στο "κλικ" και αλλες λιγο παραπανω) αλλα ειπαμε μην γινομαστε και υπερβολικοι για 0,5 lt βενζινης πανω κατω.

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως επειδη κανω 2 γεμισματα περιπου το μηνα μηδενιζω καθε φορα τα χλμ και παντα κανω τα ιδια με μικρη αποκλειση. δλδ γυρω στα 530-560 χλμ και απο οτι εχω δει επειδη εχει τυχη να το αφησω να αδειασει εντελως και η ρεζερβα σε σημειο που να λεω τωρα θα μεινω και το τριπ να λεει 10 χλμ ακομα μου το γεμιζε και επαιρνε 42 λιτρα

Link to comment
Share on other sites

Γεια και από εμένα!Παρακολουθώ καιρό το φόρουμ αλλα είναι η πρώτη φορά που γράφω.Έχω το 1.2 tsi highline και στο τελευταίο γέμισμα με το trip να γράφει οτι έχω ακόμα 15 χιλιόμετρα χώρεσε 42 και κάτι λίτρα..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου είπε ένας φίλος μου που δούλευε σε βενζινάδικο ότι αν σου βάλουν πιο αργά την βενζίνη ( το πιστόλι στην πρώτη σκαλα αντι στην τεταρτη) τότε κερδίζεις κάποια λίτρα. Εγώ πάντως το έκανα και χωρίς αντίρρηση ο βενζινάς μου έβαλε και έβγαλα πολύ περισσότερα χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Ανασταίνω και πάλι το Thread.

 

Σαν κάτοχος του polo 6r 1.6tdi έπαθα το εξής :

 

Χθές λοιπόν με το που μου ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας πάω κατευθείαν σε τοπικό , εταιρικό πρατήριο της Shell (που πηγαίνω συνέχεια) μιας και είχε προσφορά το Vpower diesel για να το γεμίσω.

 

'' Είχα δηλαδή κάπου 5 λίτρα απο την ρεζέρβα '' μιας και η διαδρομή που έκανα ήταν το πολύ 2 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με την VW το polo 6r έχει ντεπόζιτο 45 λίτρων μαζί με την ρεζέρβα. 

 

Όμως γεμίζοντας το ντεπόζιτο σταματάει η μάνικα μόνη της κάπου στα 43 λίτρα. Λέω ''ok πάντα κάπου εκεί γεμίζει αν σκεφτούμε και τον σωλήνα μέχρι την τάπα. Δηλαδή 43 που πήρε + 5 η ρεζέρβα = 48.(ΛΟΓΙΚΑ)

 

Μου λέει το παιδί στο πρατήριο να μου κάνει εξαέρωση , του λέω κι εγώ κάνε νομίζοντας οτι θα πάρει βαριά 2-3 λίτρα ακόμη. Αρχίζει και βάζει και βάζει και βάζει και βάζει και τελικά βγάζει ένα σύνολο 52,70 σε λίτρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crazysmile:  :crazysmile:  :crazysmile:  :crazysmile:  :crazysmile:  :crazysmile:  :crazysmile:

 

ΣΥΝΟΛΟ = 5 λίτρα η ρεζέρβα + 52,7 λίτρα το γέμισμα - εξαέρωση = περίπου 57,7 λίτρα.

 

ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ 45L που λέει η VW εγώ έχω σχεδόν 58L. 

 

Απο τον Απρίλιο του 2013 που το έχω μόνο όταν το πήρα είχα βάλει τέρμα 52 λίτρα μιας και η αντιπροσωπία το είχε τέρμα στεγνό ούτε ραζέρβα . . . με τις αναθυμιάσεις . . . 

 

Ακούω γνώμες. Δεν είναι υπερβολή . . . ?

 

Τελικά τι γίνεται με την εξαέρωση  . . . . ? 

 

Κανάς πρατηριούχος υπάρχει εδώ στο forum να μας εξηγήσει . . . ?

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι σωστά και σε κάποιο τεστ οικονομίας που είχαν κάνει εδω για να πετύχουν το ρεκόρ,το είχαν φουλάρει με περίπου οσα λίτρα αναφέρεις.Και εγώ απο ρεζέρβα χωρίς εξαέρωση έχω βάλει κοντά στα 50 λίτρα.Νομιζω όμως,και εδώ ας μας βοηθησει κάποιος,ότι δεν είναι και ότι καλύτερο να κάνεις συνεχώς εξαέρωση.

Link to comment
Share on other sites

το ρεζερβουαρ μπορει να ειναι 45αρι η 55 αρι για τα golf απλα αυτα τα λιτρα ειναι η χωρητηκοτητα του ρεζερβουαρ. στο γεμισμα γραφει παραπανω η αντλια γιατι υπολογιστε και ποσα λιτρα παιρνει ο σωλινας απο το ρεζερβουαρ που ειναι απο κατω μεχρι το στομιο που ειναι στην ταπα πανω.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που έπλυνα το αμάξι σε ένα άλλο πρατήριο που δουλεύει ένας φίλος μου στο πλυντήριο , το συζητήσαμε και μου είπε οτι είναι απόλυτα φυσιολογικό. Τα group vag έχουν μια βαλβίδα στο στόμιο απο το ντεπόζιτο ή κάπου εκεί που αν βάζεις καύσιμο πατώντας την γεμίζει όλο το ντεπόζιτο χωρίς να εγκλωβίζεται αέρας στα διαμερίσματα κατά το γέμισμα απο το άφρισμα - φούσκωμα ααααα και το VPOWER δεν αφρίζει. Κάτι τέτοιο κατάλαβα απο τα συμφραζόμενα επίσης οι καινούργιες αντλίες στο ελεύθερο κατα το γέμισμα ρίχνουν αργά το καύσιμο για να μην αφρίζει.

 

Λέει και αυτός το κάνει σε πελάτες αφου τους ρωτήσει. στα περισσότερα μπαίνουν το πολύ 5 λίτρα στα μικρά και 7 στα μεγάλα ντεπόζιτα. Στα 45λιτρα του ομίλου πάει και μέχρι 10 λίτρα + κάποιες φορές.

Link to comment
Share on other sites

Εμάς τα δικά μας στην Λαμία είναι της Μυρτέα ΑΕ εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια και προσωπικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Μόνο αυτα και συγκεκριμένα BP εμπιστεύομαι. 

 

Μέσα στο forum δεν υπάρχει κανένας που να γνωρίζει απο καύσιμα - τεχνολογία καυσίμων - χημικός καυσίμων δεν έχουμε να μας δώσει μια τεκμηριωμένη απάντηση στο τι παίζει με τις εξαερώσεις , ή κάποιον τρομπά - μηχανικό για το τι παίζει με τα ντεπόζιτα πλαστικά - μεταλλικά και τον όγκο τους. . . . ?

Link to comment
Share on other sites

Andritsoulas μην αγχώνεσαι για ψιλοπράγματα όπως εξαερώσεις κ ντεπόζιτα!

Και το δικό μου 45 λίτρα χωράει αλλά μόνο 2 φορές έχω φουλάρει!

Τώρα όσον αφορά τα Shell,το μόνο Shell είναι τα λογότυπα κ τίποτα άλλο

Δύο είναι οι αξιόλογες εταιρίες οι EKO και η AVIN οι υπόλοιπες παίρνουν ότι απομένει απο τα καζάνια του διυλιστηρίου

Προσωπικά σε ενα ΕΚΟ και δύο AVIN που βάζω στο Βόλο είμαι απόλυτα ικανοποιημένος

Ειδικά με την AVIN το αμάξι μου δουλεύει καλύτερα.

Και κάτι άλλο έχουμε στο Βόλο πολύ μεγάλο Shell εταιρικό που κάθε μέρα που πάς σου λένε ότι έχουν προσφορά την 100άρα,δοκίμασα μια μέρα και δεν έβγαλα ούτε τα μισά απ ότι με την 95άρα της AVIN!

Κοροιδία λέμε

Link to comment
Share on other sites

Εμάς τα δικά μας στην Λαμία είναι της Μυρτέα ΑΕ εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια και προσωπικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Μόνο αυτα και συγκεκριμένα BP εμπιστεύομαι. 

 

Μέσα στο forum δεν υπάρχει κανένας που να γνωρίζει απο καύσιμα - τεχνολογία καυσίμων - χημικός καυσίμων δεν έχουμε να μας δώσει μια τεκμηριωμένη απάντηση στο τι παίζει με τις εξαερώσεις , ή κάποιον τρομπά - μηχανικό για το τι παίζει με τα ντεπόζιτα πλαστικά - μεταλλικά και τον όγκο τους. . . . ?

activious παρε θεση στην κουβεντα

Link to comment
Share on other sites

επειδη ειμαι φαν του hypermile...βεβαια με το γκολφ αλλα και με το πασσατ μου νομιζω οτι ειναι υπερβολικη η ποσοτητα +7λιτρα για ενα σωληνα 50εκατοστα επι 3 ιντσες διατομη αν δν κανω λαθος....

2-3 λιτρα ειναι το λογικο....

κανε το εξης....πηγενε και βαλε απ το πρατηριο σε ενα μπουκαλι της κοκα κολα και καλα διθεν για το αλυσοπριονο....ειμαι σιγουρος οτι δεν θα σου βαλει και αν σου βαλει θα σου βαλει με μεγαλη ενδειξη στην αντλια.....

 

απο ετεκα και sheel μακρια... +1 για εκο , αβιν κ aegean ....

Link to comment
Share on other sites

Μπορείτε να ρωτήσετε έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή VW. Το Polo έχει ρεζερβουάρ 45 λίτρων (μαζί με την ρεζέρβα) + το σωλήνα, που όταν πατήσει τη βαλβίδα ο βενζινάς, επιτρέπει να γεμίσει μέχρι το στόμιο. Οπότε υπολογίστε 45 λίτρα μείον 2-3 λίτρα που συνήθως έχεις μέσα (δεν το πας σπρώχνοντας στο βενζινάδικο) μας κάνει 42 συν το σωλήνα άλλα 2-3 λίτρα, δίνει ένα σύνολο 45 - 46 λίτρα. Όλα τα άλλα είναι απλά κλέψιμο του πρατηριούχου. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπορείτε να ρωτήσετε έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή VW. Το Polo έχει ρεζερβουάρ 45 λίτρων (μαζί με την ρεζέρβα) + το σωλήνα, που όταν πατήσει τη βαλβίδα ο βενζινάς, επιτρέπει να γεμίσει μέχρι το στόμιο. Οπότε υπολογίστε 45 λίτρα μείον 2-3 λίτρα που συνήθως έχεις μέσα (δεν το πας σπρώχνοντας στο βενζινάδικο) μας κάνει 42 συν το σωλήνα άλλα 2-3 λίτρα, δίνει ένα σύνολο 45 - 46 λίτρα. Όλα τα άλλα είναι απλά κλέψιμο του πρατηριούχου. 

κι εγω αυτο πηστευω, επειδη παντα το αφηνω να αναψει λαμπακι και το γεμιζω, καμια φορα δεν εγραψε η αντλια πανω απο 55 λιτρα. και εχω 55αρι ρεζερβουαρ.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι πολυ απλο.ας τσεκαρετε με τα 55 λιτρα που εγραψε η αντλια εαν βγαζετε περισσοτερα χλμ απο πριν,και ποσα.ετσι μονο θα φανει.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να τεστάρεις το βενζινάδικο. Πριν κανα χρόνο που γινόταν μεγάλο θέμα με τις πειραγμένες αντλίες, έκανα ένα απλό τεστ. Πήρα ένα μπιτόνι 5λίτρα διαγραμμισμένο. Αφού το τσέκαρα ότι παίρνει την σωστή ποσότητα, πήγαινα για βενζίνη και ζητούσα να μου το γεμίσουν (τάχα για μια κουρευτική μηχανή γκαζόν που είχα). Στα πιο πολλά βενζινάδικα η ποσότητα ήταν οκ. Εκτός από αυτό που έβαζα συνήθως!! Η γκαντεμιά σε όλο της το μεγαλείο. Κάτι λιγότερο από μισό λίτρο στα πέντε μου έκλεβε (δηλαδή περίπου 10%). Φυσικά δεν με ξαναείδε... Αλλά ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, στα 42 πραγματικά λίτρα θα δείξει ότι βάζει 46. Πόσο πιο πολύ άραγε έκλεβε ο βενζινάς της περίπτωσης που μας έλεγε ο φίλος πιο πανω;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι παιδιά αλλά τελικά όντως ισχύει μπαίνουν τα γ@μημένα  το θέμα είναι που . . . ? . . . .

 

Λοιπόν έκανα 385 χιλιόμετρα με γενική κατανάλωση 6,1 και πριν λίγο μου έσβησε η πρώτη γραμμή στον μετρητή καυσίμου. . Οι διαδρομές μου ήταν κάθε μέρα μαθήματα , και προσωπική χρήση μέσα στην πόλη Λαμία = ανηφόρες φουλ και σταμάτα - ξεκίνα άπειρες φορές στα μαθήματα κλπ και χωρίς να έχω τα μάτια μου στην κατανάλωση. 

Κάτω απο τις ίδιες συνθήκες χωρίς να κάνω ''εξαέρωση'' δεν ξεπέρναγε τα 200 χιλιόμετρα.

 

Το περισσότερο που έχω διανύσει μέχρι να σβήσει η πρώτη γραμμά ήταν 426 χιλιόμετρα με κατανάλωση 3 και κάτι ψηλα και αυτό όταν το έστρωνα.

 

Τα συμπεράσματα δικά σας. 

 

Πάντως στο internet πολλοί το έχουν συζητήσει και εδώ Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό είναι δεδομένο. Δεν συζητάνε για κλέψιμο βενζινά. 

 

Μετά απο πολύ ψάξιμο:

- όλοι όσοι έκαναν εξαέρωση έκαναν παραπάνω χιλιόμετρα ακόμη και βενζινοκίνητα - diesel.

- περισσότερο γίνεται θέμα με τα vwgroup μιας και με εξαέρωση τα 45άρια ντεπόζιτα φτάνουν + 10 λίτρα.πχ. polo / ibiza / fabia / κλπ

- κάτι λένε και για τις βαπτιζόμενες τρόμπες του group πιάνουν σχετικά πολύ και δεν είναι υπολογισμένο στην χωρητικότητα του ντεπόζιτου όπως και ο σωλήνας απο το στόμιο της τάπας.

 

Αυτά

Link to comment
Share on other sites

Παραδοσιακά, η πρώτη γραμμή (στον ψηφιακό δείκτη) ή το πρώτο τέταρτο (στον αναλογικό) σβήνει πιο αργά από τα υπόλοιπα κουτάκια. Προφανώς και έκανες περισσότερα χλμ γιατί πρώτα κατανάλωσες το καύσιμο στο σωλήνα και μετά στο ρεζερβουάρ. Επίσης, το ρεζερβουάρ είναι σχεδιασμένο να μην γεμίζει τελείως, για να εκτονώνονται  οι αναθυμιάσεις του καυσίμου (γι αυτό ο κατασκευαστής δεν προτείνει να πατάς την εξαέρωση) και όταν "σπάει" η μάνικα του βενζινά, δεν έχεις μέσα 45 λίτρα ακόμη και όταν ο βενζινάς σπάσει τη μανικά δυο τρεις φορές.Άρα, οι προηγούμενες μετρήσεις σου δεν γινόταν με ακριβώς 45 λίτρα. Εξαερώνοντας (ουσιαστικά, καταργώντας το χώρο που προβλέπει ο κατασκευαστής για την κίνηση του καυσίμου) παίρνεις τα 45 λίτρα + 2-3 λίτρα στο σωλήνα. Το φαινόμενο αυτό το παρατηρούσα επί πολλά χρόνια και στα δύο Polo που είχα πριν πάρω το Golf.

Όπως και να έχει, θεωρώ ότι είσαι παρατηρητικός και δεν αμφισβητώ τις παρατηρήσεις σου. Γιατί δεν ρωτάς την αντιπροσωπεία και να μας μεταφέρεις την εξήγηση που θα σου δώσουν? Μπορεί να άλλαξαν τα πράγματα και να ισχύει αυτό που λες. Από την άλλη, κάνε και το τεστάκι με το μπετόνι μήπως και βγάλεις πολύτιμα συμπεράσματα.

Link to comment
Share on other sites

Τυχαίνει να δουλεύουν και 2 φίλοι μου εκεί και μάλιστα ο ένας χρόνια και το τεστ με το μπιτόνι το έχω κάνει άπειρες φορές και σε πετρέλαιο και σε βενζίνα μιας και ο πατέρας μου πάντα κάτι μαστορεύει και εγώ με το μηχανάκι απο παλιά.

 

Τώρα να έκανα άλλες φορές με λιγότερο απο 45 λίτρα 1200 χιλιόμετρα εκτός (μετρημένα) , 950 εντός και 650 - 750 μάθημα μου φαίνεται δύσκολο.

 

Πάντως με άνθρωπο που έχει συνεργείο και έχει και vw υποστηρίζει οτι όλα παίρνουν περισσότερα λίτρα απο τα αναφερόμενα του εργοστασίου. Και ναι δεν είναι καλό να το κάνεις αυτό συνέχεια και ειδικά καλοκαίρι. 

 

Ο κατασκευαστής λέει 45 λίτρα καυσίμου μπορείς να βάλεις χωρίς τον χώρο που προβλέπεται για τις αναθυμιάσεις , σωλήνα πλήρωσης , σωληνάκια , και τρόμπα..

Το θέμα είναι ποίος είναι αυτός ο χώρος και που. Προσωπικά δεν νομίζω να είναι ο σωλήνας της τάπας. Χωρίς να είμαι ειδικός , αν ήταν ο σωλήνας δεν θα υπήρχε λόγος μιας και όσο η στάθμη ανεβαίνει εκεί θα βγαίνει ο αέρας - αναθυμιάσεις. Εδώ λέμε οτι υπάρχει βαλβίδα! Άρα τα αέρια εγκλωβίζονται σίγουρα κάπου όπως και να έχει. Το θέμα είναι που? Λογικά για λόγους ασφάλειας σε κάποιο δοχείο πλήρωσης - διαστολής έμεσα ή άμεσα συνδεδεμένο με το ντεπόζιτο. 

 

Κανά τρομπά δεν έχουμε κοτσάμ forum να το συζητήσουμε ρε παιδιά? 

 

Εγώ πάντως βλέπω οτι το αυτοκίνητο μου όντως πήρε 52,7 λίτρα πλέον των 5 περίπου της ρεζέρβας , γιατί έκανε παραπάνω χιλιόμετρα σε σημείο που αντιστοιχούν θα έλεγα ακριβώς.

 

Να διευκρινίσω οτι τα 23000 χιλιόμετρα που έχει το polo μου τα έχω κάνει μετρώντας τα πάντα σε σχέση με το καύσιμο μιας και βάζω συχνά λόγω δουλειάς.

Edited by ANDRITSOULAS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.