turbomakis Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Ποσο σου πηγε η ολη δουλεια? Δηλ ποσο το διαφορικο και ποσο η εργασια? Το quaife το εστειλες/πηρανε πισω? +1!!!!Και επίσης αυτό το διαφορικό κάνει για όλα τα tsi???122-140-160-170???Εγώ έχω το 122!!!Ευχαριστώ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 +1!!!!Και επίσης αυτό το διαφορικό κάνει για όλα τα tsi???122-140-160-170???Εγώ έχω το 122!!!Ευχαριστώ!!! Το συνολικό κόστος (διαφορικο, μεταφορικά,τελωνειο, ρουλεμάν, βαλβολίνες, τοποθέτηση) ήταν 1050ευρώ. Το διαφορικό μαζί με τα ρουλεμάν και το τελωνείο κόστισε 815 ευρώ. Το quaife το πούλησα την επόμενη μέρα. Αν ο κωδικός του σασμάν σας είναι 0Α4 (φαίνεται αν βγάλεις το φιλτροκούτι) τότε το μόνο που ταιριάζει είναι το peloquin 02J-B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Το συνολικό κόστος (διαφορικο, μεταφορικά,τελωνειο, ρουλεμάν, βαλβολίνες, τοποθέτηση) ήταν 1050ευρώ. Το διαφορικό μαζί με τα ρουλεμάν και το τελωνείο κόστισε 815 ευρώ. Το quaife το πούλησα την επόμενη μέρα. Αν ο κωδικός του σασμάν σας είναι 0Α4 (φαίνεται αν βγάλεις το φιλτροκούτι) τότε το μόνο που ταιριάζει είναι το peloquin 02J-B. Πολυ καλη τιμη... αντε καλες βολτες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 (edited) Το συνολικό κόστος (διαφορικο, μεταφορικά,τελωνειο, ρουλεμάν, βαλβολίνες, τοποθέτηση) ήταν 1050ευρώ. Το διαφορικό μαζί με τα ρουλεμάν και το τελωνείο κόστισε 815 ευρώ. Το quaife το πούλησα την επόμενη μέρα. Αν ο κωδικός του σασμάν σας είναι 0Α4 (φαίνεται αν βγάλεις το φιλτροκούτι) τότε το μόνο που ταιριάζει είναι το peloquin 02J-B. Άψογος!!!Αν μου δώσεις και ένα λίνκ για να ψάξω σιγά σιγά θα είσαι μεγάλος!!!! Και ένα τελευταίο...πόσος καιρός είναι που το έχεις βάλει???? Edited February 13, 2010 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 (edited) Άψογος!!!Αν μου δώσεις και ένα λίνκ για να ψάξω σιγά σιγά θα είσαι μεγάλος!!!! Και ένα τελευταίο...πόσος καιρός είναι που το έχεις βάλει???? Μπες στο PELOQUINS Το έχω πάνω μια βδομάδα περίπου. Η διαφορά πραγματικά είναι τρομακτική. ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ!!!!!!!!!!!!!!! Για να δεις τι διαφορικό φοράς, πήγαινε στην αντιπροσωπεια με τον αριθμο πλαισιου και θα σου πουν τον κωδικό. Edited February 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 (edited) Το συνολικό κόστος (διαφορικο, μεταφορικά,τελωνειο, ρουλεμάν, βαλβολίνες, τοποθέτηση) ήταν 1050ευρώ. Το διαφορικό μαζί με τα ρουλεμάν και το τελωνείο κόστισε 815 ευρώ. Το quaife το πούλησα την επόμενη μέρα. Αν ο κωδικός του σασμάν σας είναι 0Α4 (φαίνεται αν βγάλεις το φιλτροκούτι) τότε το μόνο που ταιριάζει είναι το peloquin 02J-B. Αγαπητέ tounasL , το σασμάν που φοράς είναι το 0A4 300 045 , το 0A4 300 045 Χ ή το 0A4 300 044 Η ? Off Topic Εάν γνωρίζει κάποιος , ποια η διαφορά μεταξύ των τριών παραπάνω κωδικών ? Edited February 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 Το συνολικό κόστος (διαφορικο, μεταφορικά,τελωνειο, ρουλεμάν, βαλβολίνες, τοποθέτηση) ήταν 1050ευρώ. Το διαφορικό μαζί με τα ρουλεμάν και το τελωνείο κόστισε 815 ευρώ. Το quaife το πούλησα την επόμενη μέρα. Αν ο κωδικός του σασμάν σας είναι 0Α4 (φαίνεται αν βγάλεις το φιλτροκούτι) τότε το μόνο που ταιριάζει είναι το peloquin 02J-B. Αφ'ότου έβαλα το πρόγραμμα μπήκα σήμερα στην πίστα των Σερρών και η υποστροφή από την διαφορά ροπής ήταν πολύ έντονη σε βαθμό που χρειάστηκε να ενεργοποιήσω το asr αλλά και πάλι δεν καταφέρνει και πολλά. Το μπλοκέ θα διόρθωνε ολοκληρωτκά το αυτοκίνητο σε αυτές τις απαιτητικές στροφές αλλά ρε παιδιά έξω δεν έχει νόημα να μπεί και ακόμα χειρότερα μην σκέφτεστε να το βάλετε για να επωφελειθήτε στις ευθείες, δε λέω ίσως γλυτώσει κάποια σπινιαρίσματα της πρώτης και στο κούμπωμα της δευτέρας αλλά όχι και ένα χιλιάρικο για αυτό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Αγαπητέ tounasL , το σασμάν που φοράς είναι το 0A4 300 045 , το 0A4 300 045 Χ ή το 0A4 300 044 Η ? Off Topic Εάν γνωρίζει κάποιος , ποια η διαφορά μεταξύ των τριών παραπάνω κωδικών ? Δεν θυμαμαι ακριβως τον κωδικό αλλά αυτό που μετράει-όσο αναφορά το διαφορικό- είναι το 0Α4. Η διαφορά απ 'ότι υποψιάζομαι βρίσκεται στην τελική σχέση μετάδοσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 παιδια ξερει κανεις το κωδικο που χρειαζεται για το golf 5 gti dsg?? αξιζει η αλλαγη του ειδικα οταν περνας τα 30-40 κιλα ροπης και με τους δρομους που εχουμε στην ελλαδα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 παιδια ξερει κανεις το κωδικο που χρειαζεται για το golf 5 gti dsg?? αξιζει η αλλαγη του ειδικα οταν περνας τα 30-40 κιλα ροπης και με τους δρομους που εχουμε στην ελλαδα!! Μην περιμενεις να δεις και τρελες διαφορες στην ευθεια...παρα μονο στις στροφες που και παλι με 40κιλα ροπης οταν σκαει το overboost οτι και να εχεις θα σου τιναζει τα μουτρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Touna μιας που είσαι ο μόνος <<γνωστός>> που έχει lsd μπορείς να μου πεις αν σε κλειστή στροφή με αρκετό γκάζι έχεις τράβηγμα του τιμονιού; Δεν εννοώ απλώς να κλείνει την τροχιά του το μπροστινό, το οποίο είναι σαφώς επιθυμητό, αλλά αν σου επηρεάζεται σαφώς το τιμόνι από το μπλοκέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Νίωθεις το τιμόνι να τραβάει ελαφρώς, αλλά τίποτε το τραγικό. Ισα ίσα σου δίνει καλύτερο feedback στις στροφές... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 ααααχχχχχχ........πανε οι εποχες που το μπλοκε γινοταν με οξυγονοκολληση...!!!χαχαχαχαχαχα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 7, 2013 Report Share Posted August 7, 2013 ααααχχχχχχ........πανε οι εποχες που το μπλοκε γινοταν με οξυγονοκολληση...!!!χαχαχαχαχαχα!! Ναι είχανε γίνει ντριφτάδες όλοι με τα E30 κολλούσαν διαφορικά αβέρτα,πέρνανε κ ένα ζευγάρι λάστιχα και δώστου...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted August 7, 2013 Report Share Posted August 7, 2013 Ναι είχανε γίνει ντριφτάδες όλοι με τα E30 κολλούσαν διαφορικά αβέρτα,πέρνανε κ ένα ζευγάρι λάστιχα και δώστου...... κ γιατι να μην το κανεις;;απο το να δωσεις το 1000αρικο ετσι δινεις ενα 100αρικο κ εχεις 100% μπλοκαδουρα θα καις λιγο παραπανω αλλα στις στροφες η μουρη θα ειναι μεσα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...