Jump to content
Guest pappoulis

Ένδειξη Abs-χειρόφρενο-check Engine-δίσκοι-τακάκια

Recommended Posts

Guest pappoulis

Θέλω τη γνώμη σας σε κάτι που μου συμβαίνει. Το ανεβάζω εδώ γιατί νομίζω πως είναι η πιο "σχετική" κατηγορία (αν όχι, μεταφέρετέ το).

Το παραθέτω ακριβώς όπως το "σήκωσα" και στο IbizaClub:

Το πρόβλημα είναι πολύπλευρο. Εδώ και καιρό έχω παρατηρήσει ότι έχει πέσει η στάθμη των υγρών φρένων. Με μια πρόχειρη ματιά όμως ο καθένας θα παρατηρούσε ότι τα τακάκια (οι συνήθεις ύποπτοι) είναι σε "καλή" κατάσταση. Αντίθετα οι δίσκοι έχουν φαγωθεί (κατά την προσωπική κρίση μου) αρκετά. ¶ρα χρειάζονται αλλαγή.

(...)

Επίσης, καιρό τώρα, ορισμένες φορές που βάζω μπρος ανάβει στιγμιαία (για 1-2") η ένδειξη του ABS. (Προσοχή, δεν αναφέρομαι στον έλεγχο που κάνει όταν γυρνάμε το κλειδί στην πρώτη σκάλα. Πρώτα περιμένω να σβήσουν όλα τα λαμπάκια και μετά βάζω μπρος.)

Την προηγούμενη Τρίτη, συνέβη το εξής. Ενώ ήμουν στο κέντρο και έψαχνα να παρκάρω (οπότε βρισκόμουν και με ιδιαίτερα χαμηλή ταχύτητα κίνησης) ενώ το αμάξι βρισκόταν σε κίνηση, άρχισε να αναβοσβήνει η ένδειξη του ABS, ύστερα το χειρόφρενο (όπως όταν λείπουν υγρά) και τέλος έμεινε αναμένη η ένδειξη του check engine.

Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι ότι λόγω δίσκων, έπεσε κι άλλο η στάθμη των υγρών οπότε το σφάλμα είναι κάτι σχετικό. Συνδέοντας όμως το VAGCOM το σφάλμα που εμφάνισε τόσο στο ABS όσο και στον κινητήρα ήταν το ακόλουθο:

Right wheel deviation impulse ή κάτι παρεμφερές (αν και νομίζω το θυμάμαι αρκετά καλά)

:wacko: Τι φαντάζεστε ότι μπορεί να είναι και γιατί συνέβη;

:blink: Επίσης μιας και έχω αποφασίσει την αλλαγή των δίσκων, δεν σκοπεύω να δώσω χρήματα πέραν των απαραίτητων. Αυτό σημαίνει ότι θα βάλω, είτε τους εργοστασιακούς δίσκους πάλι (σκέφτομαι να αλλάξω και τους τέσσερις και θέλω γνώμες σε αυτό), είτε aftermarket αλλά που να μην ξεφεύγουν πολύ (έως καθόλου) από τους εργοστασιακούς και στην τιμή και στη διάσταση.

Να σημειώσω ότι οι μπροστά έχουν αλλαχτεί ήδη μια φορά πριν σχεδόν 2 χρόνια.

Το αυτοκίνητό μου είναι Ibiza 2002.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκιναω αναποδα:

Τι και αν εχουν αλλαχθει οι δισκοι πριν απο 2 χρονια? Το βρισκω νορμαλ να θελουν παλι αλλαγη, ειδικα αν κανεις πολλα χλμ και εισαι και "φρενακιας".

Αν δεν εχεις ιδιαιτερες απαιτησεις απο τα φρενα σου και αν ησουν ευχαριστημενος απο την μεχρι τωρα αποδοση τους, βαλε τους εργοστασιακους.

Λες οτι εγραψε "Right wheel deviation impulse" ή καπως ετσι. Παρατηρησες αν η βλαβη ηταν υπαρκτη ή οχι? Παντως αν σε καθοδηγησε σε τροχο, καλυτερα να κανεις εναν ελεγχο στο ABS, αν η βλαβη υπαρχει ακομα.

Τελος η Seat καθε ποτε λεει να αλλαζεται το υγρο φρενων? Στα Polo και οχι μονο, η VW λεει καθε 2 χρονια.

Κανε μια αλλαγη να εισαι οκ απο αυτο και που ξερεις, ισως το προβλημα με το ABS να ειναι σχετικο.......

Link to comment
Share on other sites

Guest pappoulis

Νίκο, απλά ανέφερα το ότι έχω ξανα-αλλάξει δίσκους. Δεν το έγραψα υπό την έννοια ότι είναι αδικαιολόγητο. Εξ'άλλου το φρένο είναι κάτι που το χρησιμοποιώ...

Link to comment
Share on other sites

Σε καμμια περιπτωση δεν λεω οτι ειναι αδικαιολογητο. Απλα το βρισκω νορμαλ B)

Κανενα νεοτερο ειχαμε τελικα? Απο το ibizaclub τι σου εχουν πει τα παιδια?

Link to comment
Share on other sites

Guest pappoulis

Λίγα πράγματα μέχρι στιγμής. Να κάνω εξαέρωση στο σύστημα πέδησης.

Ερώτηση:

Υπάρχει περίπτωση να έβγαλε το σφάλμα λόγω χαμηλής πίεσης στο ελαστικό;

Link to comment
Share on other sites

E τωρα αυτο δεν ειναι λιγο ακραιο? Δηλαδη καθε φορα που θα ειχε χαμηλη πιεση το λαστιχο θα επρεπε να αναβει? B)

Αν ειναι να κανεις εξαερωση, κανε και αλλαγη υγρου. Να γινει σωστη δουλεια B)

Link to comment
Share on other sites

Guest pappoulis

Ακραίο, ξε-ακραίο, αποκλείεται λόγω χαμηλής πίεσης του ελαστικού να έφερε παραπάνω "σβούρες" ο τροχός και να μπλέχτηκε το ABS, δεδομένου ότι και η στάθμη των υγρών φρένων (λόγω φθαρμένων δίσκων) είναι χαμηλή κι έτσι να εμφάνισε σφάλμα;

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

αντρεα μηπως ειχε γινει κανα τρακαρισμα απο εκεινη τη μερια ?γιατι θα μπορουσε να εχει χαλασει κατι που δεν εχεις τσεκαρει

Link to comment
Share on other sites

Guest ZaxosPolo

κοντα στο δισκοφρενο απο την πισω μεριά οπως κοιτάς την ρόδα έχει έναν αισθητήρα βγάλτον και καθάρισε τον. μετα δες αν το προβλημα συνεχίζει. (μήπως παρατήρησες αν το ΑΒΣ έχει γίνει πιο ευαίσθητο, πιάνει πιο ευκολα?)

Edited by ZaxosPolo
Link to comment
Share on other sites

Eμπειρικα απο το δικο μου οταν αναβε ο αισθητηρας του αβς στην αρχη μου αλλαξανε τον αισθητηρα στον τροχο και μετα τον εγκεφαλο του αβς παντα στην εγγυηση.ρωτα τον αντιπροσωπο σου ποσα χρονια εχεις εγγυηση στα φρενα.εμενα βεβαια εμαθα αργοτερα οτι ηταν να γινει.ελλατωματικη παρτιδα.....ημουν το νουμερο 850 στα 1000....

Link to comment
Share on other sites

Guest pappoulis

Βασικά τελευταία έχω αλλάξει αμορτισέρ οπότε ήταν και η μόνη φορά που πειράχτηκε. Για τρακάρισμα που αναφέρθηκε, αν και δεν προσδιορίζεται ποιος "δεξιός τροχός" (right wheel αναφέρει το σφάλμα) είναι, υποθέτω ότι είναι ο πρόσθιος γιατί εκείνος είχε σκάσει στη λακούβα τότε που εκτινάχθηκε ο αερόσακος (κι έχει ραγίσει λίγο η ζάντα και κατά καιρούς χάνει πίεση το ελαστικό).

Πάντως σήμερα που πήγα στο συνεργείο να κάνω έναν οπτικό έλεγχο, δεν διαπιστώθηκε κάποιο πρόβλημα στα καλώδια του ABS. Συγκεκριμένα μου είπε ο μηχανικός πως αν ήταν πρόβλημα του καλωδίου, τότε το σφάλμα που έσβησα θα επανερχόταν κι η ένδειξη στο ταμπλώ θα παρέμενε αναμένη.

Όσο για τις δισκόπλακες μάλλον θα αλλάξω και τις τέσσερις γιατί εκτός των δύο μπροστινών που θέλουν σίγουρα αλλαγή, από τις πίσω έχει φθαρεί λίγο περισσότερο η αριστερή, οπότε καλό είναι να τις αλλάξω όλες (προσωπική μου εκτίμηση).

--edit--

Ξέχασα να γράψω το κόστος. 130 οι μπροστινές, 110 οι πίσω και γύρω στα 100 η τοποθέτηση (80+φπα).

Στις τιμές αυτές, μήπως ξέρει κάποιος αν μπορώ να βρω καλύτερες after market, στις εργοστασιακές πάντα διαστάσεις;

Edited by pappoulis
Link to comment
Share on other sites

Guest pappoulis

Ναι φυσικά. Ακόμα δεν έχω κάνει κάτι εξ'άλλου γιατί στο παραπάνω κόστος δεν έχω υπολογίσει και τα τακάκια που θα χρειαστεί να αλλάξω.

Link to comment
Share on other sites

Guest pappoulis

Τελικά άλλαξα δίσκους και τακάκια μέσα από τη SEAT. Οχι επειδή δεν βρήκα αλλού καλύτερα, αλλά επειδή είχα ένα άλλο πρόβλημα με το αμάξι μου (ανέβασε θερμοκρασία γυρνώντας από Αυλώνα και το έφερα με γερανό). Αφού λοιπόν έπρεπε να "αφήσω" κάπου το αμάξι με τον γερανό και επέλεξα το συνεργείο μου, άλλαξα και τα φρένα (τα μπροστά μόνο).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.