Jump to content
The Dog

Να το κάνω ?

Recommended Posts

Σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω αυτοκίνητο. Μετά την εγκατάσταση στο Passat του GT28RS turbo αντιμετωπίζω πρόβλημα πρόσφυσης. Βασικά δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι σπινάρισμα των λαστίχων ή σπινάρισμα του συμπλέκτη. Μην σας φαίνεται παράξενο, τα ελαστικά μου όταν σπινάρουν δεν κάνουν κανένα θόρυβο,μόνο άμα η άσφαλτος είναι καυτή....

Βρήκα ένα Audi A4 cabriolet 2003 1.8T 6speed Quattro σε αρκετά καλή τιμή. Ο πατέρας μου ψάχνει για αμάξι και μου πρότεινε να του ‘πουλήσω’ το Passat.

Τι λέτε? Καλή ιδέα ή μαλα.....?

Εννοείτε ότι τα ‘καλούδια’(Τούρλο,ιντερκουλερ,injectors,apexi avc select, 3-gauge hks DB,18’ BBS RC…) θα μεταφερθούν στο νέο αμάξι...

Edited by The Dog
Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι θεμα προσφυσης μπορεις να πας σε 18-19αρες ζαντες (δεν θυμαμαι αν φορας 18αρες).

Αν ειναι ιεμα συμπλεκτη μπορεις να βαλεις καποιον ενισχυμενο που να αντεχει την παραπανω ροπη.

Επισης παιζει και η λυση ενος καλου διαφορικου.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Είστε παπάρες. Το συγκεκριμένο αμάξι είναι πολύ ωραίο, γαμάτο αμάξι και τεράστια γκομενοπαγίδα επίσης.

Καμία σχέση με το passat.

Χτύπα το ανελέητα, θα το μετανοιώνεις μια ζωή αν δεν το κάνεις!!!

Edited by Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Μήν αλλάξεις αμάξι...

Το λογικό είναι ότι η παραπάνω δύναμη προκαλεί απώλεια πρόσφυσης, αλλά άν τα "καλούδια" τα πάς στο καινούργιο, ΠΟΙΟΣ σου λέει ότι δέν θα γίνει το ίδιο;;

Κοίτα προς ελαστικού μεριά, και ίσως upgraded ανάρτηση.

Link to comment
Share on other sites

Αν παλι δεν θελεις να το κρατησεις τοτε το αμαξι που προτεινεις ειναι πολυ καλη επιλογη αλλα τα λεφτα που εδωσες θα πανε χαμενα.

Link to comment
Share on other sites

Ήμουν προσεκτικός και τυχερός στης μετατροπές που έκανα στο Passat. Ότι μετατροπή έκανα μεταφέρετε στο Α4. Δεν πήρα τίποτα που να είναι ιδικά για το Passat. Χάνω κάποια λεφτά που έδωσα για εφαρμογή.

2 είναι οι λόγοι που με κάνουν να το σκεφτούμε αν θα πάρω νέο αμάξι.

1. Θα ξηλωθώ άγρια,οικονομικά

2. Χάνω χώρους.

Από την άλλη οι λόγοι που με κάνουν να σκέπτομαι να αλλάξω

1. Το Πασάτ έφτασε στο όριο της βελτίωσης του στον κινητήρα. Περισσότερα BHP άπλα σημαίνει περισσότερο σπινάρισμα και χρήση του μονό εν κίνηση

2. Για να μαζέψω το Πασάτ πρέπει να ξοδέψω αρκετά λεφτά ακόμα (διαφορικό, ανάρτηση κτλ)

3. Θεωρώ το Quattro καλύτερη πλατφόρμα βελτίωσης

4. Το Α4 cabriolet είναι πολύ πιο flashy car από το Passat.

Link to comment
Share on other sites

Ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων.

Σκεψου τι αναγκες εχεις και τι ζητας απο ενα αυτοκινητο την συγκεκριμενη περιοδο που μιλαμε, ιεραρχησε τα και παιξε ετσι.

Αν εχεις οικογενεια, αν θελεις γκαζια, αν ...αν...αν....

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Τα έλεγα εγώ, έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο?

Καλή η φαβέ αλλά συγκρίνεται με τους 4 κύκλους???

Link to comment
Share on other sites

Να ευχηθουμε καλοριζικα λοιπον!!

Το θεμα θα καθαριστει και θα κλειδωθει εντος των ημερων.

Link to comment
Share on other sites

Χτύπα το μεγάλε αψογο το οχημα και για την ηλικία??? Ουτε ερώτημα η καλύτερη περίοδος για τέτοιο όπλο.Αντε καλές cabriolikes βόλτες..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.