Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Η Audi πραγματοποίησε σήμερα την ετήσια γενική συνέλευσή της όπου μίλησε τόσο για το 2018, όσο και για το τι ετοιμάζει για το μέλλον. Το 2018 δεν ήταν η καλύτερη χρονιά της Audi. Η εταιρία επηρεάστηκε από την μετάβαση στο νέο πρότυπο εκπομπών WLTP, που είχε ως αποτέλεσμα να διακόψει την διαθεσιμότητα πολλών μοντέλων της στην Ευρώπη, κάτι που είχε αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις της. Πέρυσι η εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους πούλησε 1.812.485 αυτοκίνητα, 3,5% λιγότερα σε σχέση με το 2017 1.878.105. Τα έσοδα ανήλθαν σε 59,25 δισ. ευρώ, με τα λειτουργικά κέρδη μετά φόρων να φτάνουν τα 3,53 δισ. ευρώ (4,67 δισ. ευρώ το 2017), με το περιθώριο κέρδους να μειώνεται από το 8,5% του 2017 στο 7,9%. Πως σκέφτεται η Audi να επανέλθει; Μα φυσικά να προσφέρει νέα μοντέλα στην αγορά. Για φέτος η γερμανική εταιρία προγραμματίζει να βγάλει στην αγορά το E-Tron Sportback, το Q2 L E-Tron για την αγορά τις Κίνας, το Q3 Sportback, τα ανανεωμένα A4 και Q7, 9 S μοντέλα και 4 R και RS μοντέλα. Ανάμεσα σε αυτά θα συναντάμε τα S8, SQ8, S7 Sportback, S6 Sedan, S6 Αvant, S5 TDI, SQ3, RS7 Sportback, RS Q3 και RS6. Η εταιρία θέλει μέχρι το 2025 να προσφέρει 30 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, αλλά και 15 διαφορετικά mid-range και full-size μοντέλα, μιας και σε αυτές τις κατηγορίες θα δώσει βάση. Πηγή autoblog.gr
  3. Το επόμενο Audi TT θα έχει ηλεκτροκινητήρα. Τα μικρά σπορ αυτοκίνητα μπαίνουν στην… καθαρή εποχή, για να μην εξαφανιστούν. Κάποιοι έλεγαν πως το Audi TT ήταν είδος υπό εξαφάνιση. Τελικά μπορεί να έχει μέλλον, αφού ένα από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου (και υπεύθυνος του τμήματος Technical development) o Hans-Joachim Rothenpielerο προσπαθεί να πείσει τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου να εξελίξουν ένα σπορ αυτοκίνητο με καθαρό ηλεκτρικό κινητήρα. Οι προοπτικές για το εικονικό σπορ αυτοκίνητο της Audi, το οποίο έκανε το ντεμπούτο της πριν από περισσότερα από 20 χρόνια, αμφισβητούνται όλο και περισσότερο χάρη στις μικρές συνολικές πωλήσεις και τις πιέσεις της νομοθεσίας για τις εκπομπές CO2. Πληροφορίες μέσα από την Audi πρότειναν ότι μια ιδέα μπορεί να είναι η ανάπτυξη ενός τετράθυρου διαδόχου του TT το: «TT Sportback» το οποίο θα έχει σαν βάση το μοντέλο Mk3. Ωστόσο, υπάρχει η σκέψη (η οποία κερδίζει έδαφος) ώστε η Audi να διατηρήσει ένα δίπορτο σπορ αυτοκίνητο στην γκάμα της. «Στην Audi, χρειαζόμαστε αυτοκίνητα όπως το δίθυρο TT» δήλωσε ο Rothenpieler και πρόσθεσε: «Είναι στο DNA της μάρκας μας. Αγωνίζομαι πραγματικά για αυτό το αυτοκίνητο και θα προσπαθήσω να πείσω τους συναδέλφους μου ότι πρέπει να το κάνουμε. Όμως είναι καλύτερο να μεταφέρουμε όλα αυτά τα αυτοκίνητα, όπως το TT, σε ένα… ηλεκτρικό μέλλον». Ο Rothenpieler σε συνέντευξη του σε Αγγλικό site τεχνολογίας παραδέχθηκε ότι οι συνομιλίες για το ηλεκτρικό «μέλλον» του TT περιλαμβάνουν την ιδέα τόσο των plug-in υβριδικών όσο και των καθαρά ηλεκτρικών μοντέλων. Ωστόσο, αποκάλυψε επίσης ότι οι συζητήσεις για μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση βρίσκονται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο. «Για αυτοκίνητα όπως το TT, η μπαταρία στο πάτωμα είναι ένα πρόβλημα», είπε ο υπεύθυνος του τμήματος Technical Development και πρόσθεσε: «Κανονικά σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έχετε έναν τροχό σε κάθε γωνία του αμαξώματος και τις μπαταρίες στο κέντρο του. Έτσι το συνολικό ύψος του πατώματος είναι 12 ή 13 εκατοστά ψηλό. Αυτό κάνει τη βάση των καθισμάτων υψηλότερη. Έτσι, για μικρά, σπορ αυτοκίνητα με μόνο δύο καθίσματα, χρειαζόμαστε μια διαφορετική ιδέα – όπως ένα κομμάτι της μπαταρίας στο κέντρο του αυτοκινήτου και ένα άλλο κομμάτι μπροστά από τους μπροστινούς τροχούς ή πίσω από τους πίσω τροχούς». Η μάχη για το μέλλον των σπορ αυτοκινήτων της Audi περιλαμβάνει επίσης και το R8, παρόλο που οι προοπτικές του είναι επίσης πιθανό να συνδεθούν με τον δρόμο που θα ακολουθήσει η Lamborghini με την Huracan. Ο Rothenpieler πρόσθεσε: «Το μέλλον του R8 και του TT είναι το ίδιο. Νομίζω πως όταν παρουσιάσαμε το e-tron GT, κάναμε μία πραγματική δήλωση. Για μένα, το e-tron GT ήταν το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με το Audi Sport RS στο DNA του. Είναι λίγο μεγαλύτερο, αυτό το αυτοκίνητο, οπότε ήταν ακόμα δυνατή η χρήση της κανονικής διάταξης μπαταρίας. Αλλά αν μιλάμε για το R8 τότε ναι, πρέπει να διαιρέσουμε το σύστημα μπαταριών, όπως ακριβώς θα γίνει και με το TT». Πηγή newsauto.gr
  4. AUDI7

    Επίσημο: Audi AI:me Concept

    Η Audi παρουσίασε σήμερα στην έκθεση της Σαγκάη το AI:me Concept. Πρόκειται για ένα νέο αστικό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο πόλης, που μπορεί να μεταφέρει έως και τέσσερις επιβάτες και μας δείχνει το πως θα μοιάζει ένα μελλοντικό μοντέλο της Audi. Θα μπορούσε κάποιος να πει πως το συγκεκριμένο πρωτότυπο αποτελεί ένα φουτουριστικό A2 του μέλλοντος. Βασίζεται στην MEB πλατφόρμα του VW Group και παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένος στον πίσω άξονα, απόδοσης 170 ίππων. Αυτός αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 65 kWh, με την Audi να μην ανακοινώνει την αυτονομία του πρωτότυπου. Το Audi AI:me Concept έχει μήκος 4,3 μέτρα, πλάτος 1,9 μέτρα, ύψος 1,52 μέτρα και μεταξόνιο 2,77 μέτρων. Διαθέτει αυτόνομες λειτουργίες επιπέδου 4, τεχνητή νοημοσύνη και στο εσωτερικό συναντάμε κοφτό τιμόνι, ξύλινα διακοσμητικά και μια μεγάλη οθόνη που λειτουργεί τόσο ως πίνακας οργάνων, όσο και ως σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Πηγή autoblog.gr
  5. Today
  6. Greg Dimaresi

    Παρουσίαση μελών

    ευχαριστώ το πηγα σε μηχανικο φίλο μου και vw group service και όλα καλά, εκτος απο ενα error που εβγαλε στο προγραμμα στο συστημα hadlex, ενα σποραδικό error βεβαια! το σβήσαμε, το πηγαμε στο δρομο το τρεξαμε το στριψαμε, δεν το ξαναεβγαλε! βεβαια θα μου δωσει 6 μηνες εεγυηση και για αυτο, οποτε ελπίζω όλα καλα! κατα τα αλλα αψογο!!!
  7. @Greg Dimaresi καλωσήρθες! ωραίο το alltrack και μιας και είσαι των outside sports σίγουρα θα το ευχαριστηθείς!
  8. cjgeorgio

    Οθόνη Android

    Android the best.. Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. GeorgeSmirlis

    Πρόβλημα κινητήρα

    Και εμενα εχει τρεμουλο το μοτερ στο ρελαντι αλλα δεν το φερνει στην καμπινα. Εμενα ειναι ξεκαθαρα η egr που εχει σπασει τα δοντια και η καδενα μου που δεν εχει αλλαχτει ποτε (373.000χλμ)
  10. GeorgeSmirlis

    Πρόβλημα κινητήρα

    Απο καδενα πως τα πας? Εχεις αλλαξει ποτέ? Ποσα χλμ εχεις? Μεταχειρισμενη ειναι η καινουρια egr? Τα δοντια μεσα στα γραναζια ειναι καλα?
  11. enedra

    ΚΤΕΟ VW ECO UP

    Καλησπέρα, εμενα στο ΚΤΕΟ μου είπαν να ξαναπερασω για έλεγχο αφού πρώτα διωρθώσω την αδεια κυκλοφορίας του οχήματος μου η οποία θα πρέπει να γράφει στο πεδίο ΚΑΥΣΙΜΟ εκτός απο ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ και ΒΕΝΖΙΝΗ. Ζήτησα βεβαίωση απο KOSMOCAR ότι το αμάξι έχει ως καύσιμο ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ και ΒΕΝΖΙΝΗ και μου έδωσαν μονο ότι έχει ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ. Μου είπαν ότι η άδεια κυκλοφορίας εκδίδεται με βάση το πιστοποιητικό συμμμόρφωσης του μοντέλου το οποίο αναγράφει μονο CNG. Σε αυτή την σελίδα του υπουργείου μεταφορών http://webtao.yme.gov.gr:16004/Default.aspx συμπληρώνοντας στα πεδία "Κωδικός οχήματος": 3 Επιβατηγά, "Κωδικός εργοστασίου":6510 VOLKSWAGEN και "Κωδικός Τύπου": 1NW όντως προκύπτει ότι το VW UP θεωρείτε ότι έχει ως καύσιμο μόνο φυσικό αερίο όπότε το υπουργείο μεταφορών δεν μπορεί βάση τα ανωτέρω να αλλάξει την άδεια κυκλοφορίας. Τι κάνω τώρα? Πάω σε άλλο ΚΤΕΟ για επανέλεγχο? (ήδη στο ΚΤΕΟ που μου ζητουν να αλλάξω την άδεια εχω πληρώσει τον αρχικο έλεγχο).
  12. YiannisG

    Πρώτη φορά...τόσο μπερδεμένος

    Ευχαριστώ ρε παιδιά για τις απαντήσεις. Το βιβλίο σέρβις είναι πραγματικό (έλεγχος στην καρεντα) και δυστυχώς - καταλαβαίνετε τι εννοώ - δεν έχει αλλαχθεί τίποτα. Ούτε καν αντλία νερού ρε παιδάκι μου έτσι για το ξεκάρφωμα χαχαχαχα. Πολύ πιθανόν και βάση πιθανοτήτων να "τον πιω εγώ" Δεν παίρνω κανένα ρίσκο παιδιά. Κρίμα το αμάξι......
  13. έλα Πάτρα και ψάξε τον Λάτση Παναγιώτη που είναι επισκευαστης vw και είναι αρκετά καλός χωρίς να έχει ερωτικές ορέξεις με την τσέπη σου.
  14. 1α από όλα διάβασες ποτέ το μανιουαλ;μάλλον όχι. 2ον αυτό που γίνεται είναι ότι το αμάξι σου έχει ξεκινήσει αναγέννηση στο φίλτρο μικροσωματιδιων που έχουν όλα τα ντίζελ για αυτό πρέπει να κάνεις μια μεγάλη βόλτα περίπου για 15 χλμ χωρίς να σβήσεις το αμάξι για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
  15. 2 Tiguan 1.4 150ps 4x4 2010 ένα στην οικογένεια και ένα ενός κολλητού έχουν και τα 2 γύρω στις 50000 χλμ επισκευή κινητήρα. Πιστόνια κλπ. Η γνώμη μου; ψάξε για κάτι άλλο αν δεν θες να πληρώνεις κερατιατικα. Είναι γνωστά αυτά και δεν είναι τυχαίο που στο ειπαν και αυτοί που ήδη ρώτησες. Τώρα αν σε τρώει να προχωρήσεις σε αγορά του, που ξέρεις εσύ μπορεί να είσαι πιο τυχερός...
  16. maknerakos

    Επένδυση Οροφης

    Καλησπέρα, έχω το ίδιο πρόβλημα με 2 μικροκρεμάσματα (1 στη θήκη των γυαλιών όπως όλοι κι 1 στην πίσω δεξιά θέση) Να επιμείνω σε κάτι που ξαναρωρήθηκε πάνω, γνωρίζετε κάποιον να κάνει καλή δουλειά στη Θεσσαλονίκη; Ή έστω κάπου κοντά; (Βέροια,Κατερίνη,Χαλκιδική κλπ) Ευχαριστώ
  17. Από περιέργεια, μεγάλωσαν τα παιδιά του και ήθελε κάτι μικρότερο;
  18. Kostas Tranoulis

    Πρώτη φορά...τόσο μπερδεμένος

    Αφου το εχεις ψαξει το μοντελο γενικα στο τι βγαζει σαν θεματα. Και φανταζομαι εχεις δει και το βιβλιο σερβις του τιγκουαν που θες. Βλεπεις να εχει αλλαξει κατι απο αυτα που γραφεις πιο πανω;; Αυτος που το δινει θα παρει παλι vw;; Γιατι αν αλλαξει μαρκα μπορει να το δινει επειδη βαρεθηκε να πληρωνει. Αν μεινει στο γκρουπ θα εχει μεινει ικανοποιημενος λογικα απο το μοντελο. Οτιδηποτε αλλο ειναι γενικο και οπως ειπες και εσυ ειναι θεμα τυχης. Γνωστος μου που ειχε τιγκ το εδωσε και πηρε τ-ροκ. Οποτε δεν ειχε παραπονο
  19. Εννοειται φιλε..ειχα φωτογραφο διπλα ετοιμο για πατηματα-φωτο
  20. Καλημέρα σε όλους και χρονια πολλα!!!!! Καινούργιο μέλος εδώ και θέλω τα φώτα σας..... Μέχρι τώρα στη ζωή μου έχω αλλάξει 6 αυτοκίνητα. Σκέφτομαι το επόμενο να είναι ενα Tiguan 1.4 (150) του 2009 90000km σε πολυ άριστη κατάσταση εσωεξωτερικα (μου αρεσει πολυ σαν όψη και ειναι και μεσα στα οικονομικά μου επίπεδα μετά την πώληση του προηγούμενου). Πρώτη λοιπόν φορά στα 45 μου χρόνια έχω προβληματιστεί τόσο με ένα αυτοκίνητο.... Οπου και να κοιτάξεις...όπου και να ρωτήσεις (3 διαφορετικά εξουσιοδοτημένα service)...όπου και να το ψάξεις, ακους.... Προβληματικός κινητήρας o TSI. Μεγάλη κατανάλωση (αυτό το παραβλέπω) Πρόβλημα στην καδένα Πρόβλημα στα πιστόνια Πρόβλημα στα ηλεκτρικά (χειρόφρενο κουμπια κτλ).... Πρόβλημα εδώ πρόβλημα εκεί πρόβλημα παραπέρα.... Μα καλά ρε φίλε (λέω εγώ) τόσες χιλιάδες τέτοια μοντέλα κυκλοφορούν, πως είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό???? Ξερω... πολλοι θα πείτε Φίλε όλα είναι τυχερά. Μπορεί να πάρεις ενα αυτοκίνητο και να μην χαλάσει (σε λογικά πλαίσια) ποτέ, μπορεί και να χαλάσει τη δεύτερη μέρα. Αλλα το ερώτημα μου και η απορία μου είναι η εξής.... Είναι όντως τόσο επίφοβο αυτο το αμάξι ώστε να υπάρχει αυτή η εικόνα??? Το κερασάκι στην τούρτα μπήκε χθες οπου μετά απο μια ερώτηση που έκανα σε ΜΑΣΤΟΡΑ ΤΗΣ VW AUDI ο οποιός εχει το ίδιο μοντέλο με αυτό που θέλω, μου είπε ακριβώς τα ίδια πράγματα (εχω αλλαξει πιστόνια... πήδηξε δόντι η καδένα....και 2 φορες πολλαπλασιαστή. Οπως καταλαβαίνετε ζουμε σε δύσκολες εποχές και είμαστε και παντρεμένοι.... Δεν λέει να το πάρω και μια στιγμή...να το ενα ...να το αλλο....να το παραλλο.... γιατί εκτός των euro δεν αντέχετε η γκρίνια της γυναίκας....(τα εβλεπες??? γιατι το πηρες??? αφου σου ελεγαν οτι βγάζει προβλήματα... Πληρώνε τωραααα ...που εγώ ενα κομμωτήριο πηγαίνω και μου γρινιαζεις 1 μηνα....κ.ο.κ....) Βοηθήστε με σας παρακαλώ συνάνθρωποι!!!!!! Καλό Πάσχα σε όλους!!!
  21. Kostas Tranoulis

    Πρόβλημα κινητήρα

    μπουζι και πολλαπλασιαστες ποτε αλλαξες; τα μπεκ τα τσεκαρες; αν δεν ειναι η πεταλουδα ή ο εγκεφαλος γκαζιου δες και αυτα που σου γραφω
  22. Yesterday
  23. Άλλαξε τα μπουζοκαλωδια και ήρθε στα ίσα το polaki. Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  24. Εντελώς φιλικά , ελπίζω την φωτογραφία να την τράβηξε άλλος και όχι εσύ την ώρα που οδηγούσες....? 220 χλμ και να τραβάμε φωτο το βρίσκω επικίνδυνο και ανεύθυνο
  25. OMINUS

    Egr Σε Passat 1600 Fsi

    μια πατέντα που μπορεί να γίνει ειναι και αυτή εδώ πέρα
  26. Οταν σε 3:35 λεπτα βλεπεις τον λευκο πυργο✔️
  27. Greg Dimaresi

    Michelin Cross Climate

    το χειροκινητο, αυριο το πρωι εχω ραντεβου σε μηχανικο!
  28. OMINUS

    Michelin Cross Climate

    Καλό είναι το είχα δει και από κοντά και εγώ. Ωραίο είναι και το άσπρο του πάει πολύ, είναι αυτόματο η χειροκίνητο? Δεν το θυμάμαι αυτό. Το έχεις κοιτάξει σε μηχανικό
  1. Load more activity

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×