Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Προσοχή!!!

Η Microsoft ξανά έχει πρόβλημα στην παραλαβή emails από εμάς.

Παρακαλούμε πολύ όλοι σας να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε άλλο email address πλην των domains: @hotmail.com / @outlook.com / @windowslive.com κ.α. καθώς και στο παρελθόν είχαμε αντίστοιχα προβλήματα που κράτησαν μήνες μέχρι να τα διορθώσουν!!

 

We are back online!!

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Γεια σας. Εχω καταλαβει τωρα τελευταια οτι οταν πηγαινω με οποιαδηποτε ταχυτητα αλλα εχω λιγοτερες στροφες απο 2800 το αμαξι σαν να ρεταρει. Εχει συμβει σε κανεναν αλλο; golf 5 gt sport 2008 bmy 140ps
  3. Yesterday
  4. Είναι χρήματα αρκετά . Η μόνη προσιτή λύση που σκέφτομαι είναι να βάλω εξτερναλ στην K04 μιας και ξέρω ότι είναι καινούργια και δίκη μου και όχι μτχ από το να την δώσω ή να πάρω ttrs και να την τερματίσω ειχα μιλησει με dragstore Κάνει ανταλλαγή τουρμπίνα . ερωτηση με το ιντερκουλερ s3 που έχω τερματίζω την k04 αν το κάνω σφυρί ; Θα ακούω το εξτερναλ με την k04? Δεν ξέρω αν αξίζει τα χρήματα , έτσι μου έρχεται να τπ δώσω και να πάρω έτοιμο s3
  5. Δε ξέρω πως τα κατάφερα να το βάλω στην κατηγορία "polo". Μπορεί κάποιος mod να το μεταφέρει στα "golf"; Ευχαριστώ
  6. Ωχχχχ...!!! θυμάσαι αν ήταν τα XTRA Line ή κάποια διαφορετικά?
  7. Σε ευχαριστώ πολύ αρχηγέ μου,, ναί, με την κεφαλή έχω θέμα, απλά κοιτάζω για καμια μεταχειρισμένη και τις αναφέρουν σε πολλές περιπτώσεις ως ''κεφαλάρια'' Θα πάρω τηλέφωνο και θα πάω μια βόλτα απο εκεί. Να είσαι καλά.
  8. Το θέμα είναι πως με δυο μηχανικούς VW που μιλήσαμε, ειδικά ο ένας είναι πολύ καλός δεν γνώριζε που μπορεί να οφείλεται. Και μίλησε και με άλλους γνωστούς του και δεν βγήκε άκρη. Μπορεί ο μηχανικός να βρει ποια απο τις δυο τρόμπες είναι η προβληματική; Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!
  9. Καλησπέρα στο Club νέο μελος εδώ και κάτοχος ενός polo 6n1 16v με τον afh κινητηρα..η αλήθεια είναι πως ψαχνομαι καιρο για την βελτίωση του αλλά δεν έχω καταλήξει ακόμη..πρόσφατα μου έπεσαν στα χέρια φτηνά από κάποιο φίλο μια τουρμπίνα t3 και κάποια άλλα συναφή και η ερώτηση μου ειναι..έχει ασχοληθεί κανείς στο να κάνει light turbo έναν afh; Αντέχει; Μέχρι τι πίεση; Με τι φλάντζα - σχέση συμπίεσης;
  10. Last week
  11. Brembo που ειχα βαλει μια φορα που ειχαν φανει τρισαθλια σε αισθηση και αντοχη σε φρενα απο αρκετα χλμ. Προσωπικα βαζω ferodo premier,τίμιο τακακι.
  12. Δεν γνωριζω εαν ειναι το πανω αντλιακι η το κατω. Αυτο θα πρεπει να το δει ενας μηχανικος. Βρες ενα καλο συνεργειο vw και πηγαινε το. Δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο,ζημια ρουτινα ειναι.
  13. Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια. Μιλάμε για το master cylinder ή για τον slave cylinder; Απο τι δυσλειτουργια μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο; Κάποια στιγμή παίρνει αέρα η τρόμπα και σταματάει να δουλεύει;
  14. Καλησπέρα σας παιδια... Νέο ειμαι στο φόρουμ εδω και θα ήθελα να κανω μια ερώτηση. Στο Golf ΜΚ3 μου αλλαξα τα μπροστινα φαναρια με διπλοφάναρα. μεσαια σκαλα ειμαι οκ. μολις αναβω την μεγάλη νεκρώνει η μεσαια και κραταει την μεγαλη μονο. Κατανοω οτι επειδη ειναι Η4 στην αρχη με τα παλια φαναρια και τωρα ειναι με Η7. Απλα τι κόλπο πρεπει να γινει για να αναβουν όλα? Σας ευχαριστω εκ των προτερων
  15. Δεν γνωριζω κόστος,αν θυμαμαι καλα καλες τιμες στις τζεν 2 ειχε το drag store. Λιγο τσιμπημενη ειναι η τιμη για κ04 ΜΤΧ,απο οτι τις βλεπω στις αγγελιες παιζουν 550-650€. Εξτερναλ μπαινει και στην κ04 παντως,πολλοι φιλοι εχουν βαλει. Απλα για big turbo δεν ξερω πως τα εχεις στο μυαλο σου αλλα εκτος απο ενα σφυρι μοτερ,θελεις σασμαν,θελεις χταποδια εξτερναλ σωληνακια κλπ,θες φανταζομαι μεγαλυτερο κουλερ,καυσιμο,μεθανολες,boost controller και αλλα,και αυτα ειναι περιπου 10k. Υ.Γ 650 Αλογα περιπου.
  16. Καλησπέρα Αισίως, μετά από 12 χρόνια και 154.000χλμ θα προχωρήσω σε αλλαγή στα εμπρός τακάκια... (έχουν ακόμη λίγο ψωμί αλλά επίκειται ταξίδι και δεν θέλω να είμαι στο όριο, λαμπάκι πάντως δεν άναψε) Λόγω του ότι στο νησί δεν υπάρχει πια αντιπροσωπεία , για να βάλω τα μαμά, κατέληξα στα Brembo XTRA Line Γνωρίζει κάποιος κάτι απαγορευτικό για τα εν λόγω τακάκια ή είμαστε οκ ? Το αμάξι είναι GOLF MK5 TSI 140 με κωδικό κινητήρα BMY (ώρα ήταν να ξεθάψω το νήμα...χεχεχε)
  17. Καλησπέρα σας, Αντιμετωπίζουμε ένα περίεργο πρόβλημα με το Scirocco 160HP '09 που έχουμε. Κινούμενοι στην παλια εθνική οδό με λίγα χιλιομετρα και με αλλαγες ταχυτήτων ανα διαστήματα ο συμπλέκτης λειτουργεί κανονικά. Εάν βγούμε στη καινούργια εθνική και κινούμαστε για αρκετή ώρα με 130+ χάνεται ο συμπλέκτης, βρίσκει πάτωμα. Πρέπει να πατηθεί 15-20 φορές για να αρχίσει πάλι να δουλεύει. Μηχανικούς VW που ρωτήσαμε δεν το έχουν ξανασυναντήσει. Έχει τύχει σε κάποιον απο εσάς αυτό το πρόβλημα; Πως το λύσατε; Ευχαριστώ!
  18. Ακριβώς όπως τα λες! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Θα περιμένω κι άλλες για να έχω μια καλύτερη άποψη. Πληροφοριακά, αύριο θα πάω να δω αυτό εδώ, αν και θα ήθελα να δω και αυτό που είναι πιο πλούσιο σε εξόπλισμο αλλά πιστεύω ότι είναι υπερκοστολογημένο (και λογικά γι' αυτό είναι 5+ μηνών αγγελία).
  19. Για τα υπόλοιπα παιδιά του club τον Θοδωρή των γνωρίζω από την εποχή που είχαμε ford και η δύο. Δυστυχώς ο Θοδωρής αγόρασε πριν από λίγα χρόνια το focus με το 100Οαρι Ecoboost με πάρα μα πάρα πολύ λίγα χιλιόμετρα. Αλλά δυστυχώς στα επόμενα χρόνια που ακολούθησαν ο άνθρωπος έχει πληρώσει πάρα πολύ Ακριβά της ζημιές που βγάζουν. Και κοιτάει για vw με ασφαλή μοτέρ για να ησυχάσει και να ηρεμήσει λίγο. Οπότε όποια βοήθεια δώσουν τα όλα τα παιδιά ας είναι για καλό σκοπό και ενημέρωση
  20. Η κινητήρες έχουν διαφορά μεταξύ τούς , δεν είναι μόνο στα άλογα όπως σου είπα και πριν από ημέρες ο ποιο ασφαλής κινητήρας είναι ο CAXA 122hp για εμένα. Στο θέμα του DSG τώρα, έχει κάποια κουσούρια τα οποία σε γενικές γραμμές αυτά τα 2 θέματα που αντιμετωπίζει είναι το καθένα από 1000€ και πάνω. Αν θέλεις αποκλειστικά και μόνο DSG ζεις με την σκέψη ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα πρέπει να πληρώσεις της συγκεκριμένες βλάβες που βγάζει. Σαν οδήγηση όμως το DSG δεν πιάνεται. Στο θέμα λαδιού τώρα όλα είναι αντικειμενικά. Εγώ που είχα το μοτερ TSI με τα 105hp του 2010, Δεν μου έκαψε ΠΟΤΈ ούτε μια σταγόνα λάδι στα 4 χρόνια που είχα το αμάξι Τώρα το Passat που έχω το οποίο το έχω αγοράσει μεταχειρισμένο το 2018 και με 70.000 χιλιόμετρα, και είναι με το μοτέρ CAXA 122HP TSI δεν μου έκαψε ούτε μια σταγόνα σε λάδι. Όπως μου γέμισαν τα λάδια από το service έτσι είναι ακόμα και τώρα.
  21. Καλησπέρα ξανά στην ομάδα φυσικού αερίου! Ημερολόγιο χρήσης : Εχω φτάσει 27300 χλμ.,ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης και a/c μου δίνει από 230 έως 270 χλμ. Η καλύτερη κατανάλωση που πέτυχα είναι 2,9 κιλα ,χειμώνα και βράδυ με 100-110 χλμ/ώρα. Σε λίγο πάω για το 2ο σερβις,έχω ένδειξη «σερβις λαδιών» από το 1ο σερβις (δεν μπορέσανε να το σβήσουνε,ξέρει κάποιος κάτι?).Επισης το κλιματιστικό από τη 1η μέρα που παρέλαβα το αυτοκίνητο ,όταν το βάζω προς τα επάνω ,μυρίζει σαν να έχει καιρό να δουλέψει.Εδω και 1,5 μήνα σταμάτησε να δουλεύει το αυτόματο άνοιγμα παραθύρου του οδηγού καθώς και το αυτόματο άνοιγμα των παραθύρων από ξεκλειδωμα.Εδω και 1 βδομάδα αποφάσισαν από μόνα τους να ξαναλειτουργήσουν.... Θα ήθελα τη γνώμη σας για λάμπες - φωτα ,καθώς επίσης και για ζάντες 16” ή 17¨ και θα το πνίξω τελείως ???? Σας ευχαριστώ!
  22. Αρχικά θέλω τον ήχο του εξτερναλ Η 3071 gen2 (κοστοσ Αγοράς ;)ποσά περιμένω να βγάλει τροχό ; Το ερωτημα μου επίσης είναι η K04 που είναι καινούργια και δεν είναι πρεσάρισμενη την δίνω 750 είναι καλά ; Αγοράστηκε καινούργια και γνήσια πριμ 4 μήνες 1150
  23. Πριν μερικούς μήνες πήρα μια joying android πηγή για το golf με τα παρακάτω χαρακτηριστικά Το είχα ψάξει και πριν χρόνια μερικές φορές αλλά δεν με ενθουσίαζαν όσα είχα ακούσει είχαν όλα κακή ποιότητα ήχου πολλά bugs και γενικά χαμηλή ποιότητα κατασκευής Πρόσφατα τοποθέτησα 2 σε αυτοκίνητα φίλων και μου ξαναμπήκε πάλι η ιδέα Από το joing έχω μείνει ευχαριστημένος (τέλειο δεν είναι έχει τα ψιλό bugs του χωρίς να έχω δει κάτι σημαντικό όμως μέχρι τώρα) έχει καλή ποιότητα ήχου λόγο του dsp δεν είναι μεν hi end αλλά αρκετά καλό σίγουρα καλύτερος ήχος από το εργοστασιακό ποιο δυνατός και ποιο καθαρός Με τα firmware updates που βγάζουν κάθε μήνα διορθώνουν και βελτιώνουν το software επίσης υπάρχουν και ανταλλακτικά με χαμηλό κόστος Όσο για το mod που έκανα το γράφω εδώ να υπάρχει και αν θέλει κάποιος να πάρει ιδέες... δεν είναι αποκλειστικά για joying headunits η για golf Μιας και που κανένα κινέζικο δεν είναι τέλειο και δοκιμάζοντας την συσκευή τις πρώτες μέρες που την είχα εγκαταστήσει είδα ότι ο cpu ζεσταινόταν αρκετά γύρο στους 70 σε idle και σε χρήση με google maps η music video palyback πάταγε η και ξεπερνούσε τους 90... χωρίς όμως να δημιουργεί κάποιο πρόβλημα όπως για παράδειγμα να κολλάει ,να γίνετε η λειτουργία του ποιο αργή η να σβήνει αλλά και οι 90 βαθμοί χωρίς να σφίξουν οι ζέστες ήταν πολλοί (ο κατασκευαστής λέει max +80 αλλά δεν εχει φροντίσει γι'αυτο...) Ψάχνοντας είδα ότι είναι κοινό πρόβλημα σε όλα τα android headunits ανεξάρτητος επεξεργαστή η μάρκας και είναι η κύρια αιτία που τα κινέζικά συνήθως έχουν μικρή διάρκεια ζωής γύρω στα 2 με 3 χρόνια καίγεται ο cpu η αλλά εξαρτήματα γύρο από αυτόν λόγο τον υψηλών και πολλές φορές εκτός ορίων θερμοκρασιών Απευθείας η πρώτη σκέψη που έκανα ήταν ότι κάτι ξέρουν οι επώνυμοι κατασκευαστές όπως pioneer kenwood... που σε πολλές πηγές βάζουν ανεμιστήρες στο πίσω μέρος για ψύξη και μπήκα στο τριπάκι να το δροσίσω λίγο μήπως και την βγάλει περισσότερο καιρό Πριν το βγάλω από το αυτοκίνητο έκανα ένα stress test για να δω διαφορές πριν και μετά Έφτανε άνετα τους 100 χωρίς να σφίξουν για τα καλά οι ζέστες αλλά το σταμάτησα πριν τους φτάσει για να μην καεί το άνοιξα για να δω τι ψύξη μπορούσα να τόυ χωρέσω και παρήγγειλα από το ebay μια adhesive thermal paste 2 heatsinks 40x40x30mm και 2 fan NOCTUA NF-A4X20 FLX Για ρεύμα στους ανεμιστήρες δεν ήθελα να κάνω κολλήσεις πάνω στη πλακέτα και χρησιμοποίησα ένα Y fan spliter, τράβηξα +12 από το ACC και ξεκινούν να δουλεύουν όταν ανοίγει και η πηγή Στους ανεμιστήρες έβαλα και 2 αντιστάσεις - ανταπτορες που ήταν στο κουτί μαζί με τους ανεμιστήρες (ΝΑ-RC10 στα 51ohm) για να περιορίσω κάπως τα ποιο πολλά volt που δίνει το δυναμό Το αποτέλεσμα είναι σε κανονική χρήση ο cpu έχει +9 με +12 από την θερμοκρασία χώρου  και σε full load με το stress test είναι χοντρικά γύρω στους 40 βαθμούς κάτω Αν ανοίξω και το a/c επικρατεί παγωνιά!
  24. Καλησπέρα, είμαι σε αναζήτηση αγοράς μεταχειρισμένου (από το 2013 και μετά) και θα ήθελα λίγο τα φώτα σας, για το τι θα πρέπει να προσέξω, αν υπάρχουν κάποιες "παιδικές ασθένειες" στους TSI είτε 1.2 105 είτε 1.4 122 είτε 1.4 140. Τα αυτόματα κιβώτια έχουν κάποιο γνωστό πρόβλημα; Έχουν μια διαφορά οι παραπάνω κινητήρες, αλλά ο κύριος παράγοντας για την αγορά είναι τα λιγότερα σοβαρά (γνωστά) προβλήματα που παρουσιάζει το αυτοκίνητο/κινητήρας. Γενικότερα, επειδή ακούγεται ότι τα vw καίνε λάδια. Ισχύει κάτι τέτοιο; Ετησίως κάνω πολύ λίγα χιλιόμετρα (<9000) και η χρήση είναι κυρίως μέσα στην πόλη και 4-5 μικρά ταξίδια το χρόνο. Ευχαριστώ, Θοδωρής
  25. Με την κεφαλή μάλλον ήθελες να πεις και όχι κεφαλάρι [emoji846] Λοιπόν, πάρε στο 2105696716 και ζητά να πας μια βόλτα από εκεί. Είναι το συνεργείο του Ηλία Τσακουλέρη, που τα ξέρει με κλειστά τα μάτια τα 6Ν/6Ν2 Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
  26. Θέλω να ρωτήσω όποιον ξέρει ή όποιον θυμάται απο τα παλιά, 1,4 100ps, aub έχω πρόβλημα με το κεφαλάρι, (εκκεντροφόροι, ωστήρια, βαλβίδες) και το μοτέρ κάνει σαν πετρέλαιο... Όταν βάλω νεκρά και το γκαζώνω, δε βαράει κόφτη, πάει μέχρι τις 5.000στρ και μένει εκεί... Αυτό μάλλον σημαίνει οτι δεν ανοίγουν μέχρι τέρμα οι βαλβίδες... Έχετε συναντήσει παρόμοιο πρόβλημα στο παρελθόν? Γνωρίζετε κάποιον παλιό μάστορα στην Αθήνα που τα ξέρει απ'έξω για να το πάω εκεί...?
  27. Δεν ανοίγει η σελίδα. Τι ακριβώς θες; Sent from my iPhone using Tapatalk
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...