Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. .... o 160 o Κινητήρας έχει και κομπρέσορα και turbo. όπως και ο 140HP του golf 5. υπάρχει κάποια περίεργη περίπτωση που ο 160 βγήκε χωρίς κομπρέσορα?
  3. Σε ατμοσφαιρική βελτίωση με στόχο λιγότερη ροπή (17-18 κιλά) απο αυτή που αναφέρεις το πρώτο πραγμα που μου είπαν να αλλάξω και άλλαξα, ήταν οι μπιέλες. Τις μαμά μπιέλες του AFH τις τέσταρα μέχρι 148 άλογα, 15.2 κιλά ροπής και 7800 rpm στροφάρισμα. Και εγώ για το συγκεκριμένο μοτέρ (AFH) δεν μιλάω θεωρητικά αφού έχω δοκιμάσει πολλές βελτιώσεις στο παρελθόν και ξέρω τα δυνατά και αδύνατα σημεία του. Οι μπιέλες του είναι σίγουρα από τα αδύναμα σημεία του. Τις έχω δει και εκτός μοτέρ πως είναι... και αν δεις πως είναι σε σύγκριση με ατσάλινες... καμία επαφή κυριολεκτικά. Τα πιστόνια επίσης μειωνεκτούν γιατί δεν ψύχονται με μπεκ λαδιού από κάτω όπως άλλα νεότερα μοτέρ.... Τεσπά, πολύ θεωρία λέμε και αμφιβάλλω αν ο Βασίλης θα μπει σε τέτοια δύσβατα μονοπάτια είτε τούρμπο είτε ατμόσφαιρα....
  4. Αυτο που ειχες ειχε κομπρεσορα, αυτό που πήρες έχει;
  5. Καλησπέρα σε όλους, μόλις αγόρασα ένα vw golf 6 tsi 160hp μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση. έκανα και τα service του λάδια, καθαρισμό κινητήρα κτλ κτλ. πριν είχα ένα golf 5 140HP έχω ένα "πρόβλημα" με το αμάξι όσο αφορά την απόδοση στην εκκίνηση του. Θεωρώ ότι ανεβάζει χιλιόμετρα σχετικά πιο αργά από ότι θα περίμενα (σε σύγκριση με το 5αρι) και η πραγματική δύναμη του αυτοκινήτου δεν εμφανίζεται μέχρι να φτάσω 4000 στροφές το οποίο το βρίσκω απαράδεκτο. θέλω να έχω 3η.... να πατήσω γκάζι στις 2.500 στροφές και να κάνω γρήγορη προσπέραση. έχω παραγγείλει ένα K&N φίλτρο αέρα να έρθει που περιμένω για να δω αν αυτό είναι που φταίει. σκέφτομαι να βγάλω και το πλαστικό από κάτω από το φίλτρο ("πνίχτη"?). έχει κανείς άλλος αυτό το πρόβλημα? το αυτοκίνητο θα έπρεπε να πετάει και παρόλα αυτά νομίζω ότι είναι σε ένα "οικονομικό" πρόγραμμα που απλά προσπαθεί να σε πάει "ευχάριστα" εκεί που θες.
  6. Καλό χρυσό το GTI, αλλά προσωπικά 2 πράγματα. Τα τέλη κυκλοφορίας του τα οποία είναι τσουχτερά, με τα τεκμήρια κτλ. (Ζούμε σε μια χώρα που δεν ξέρεις τι θα μας ξημερώσει αύριο το πρωί στο θέμα τον μεγάλων κυβικών) Και που θα βρεις μετά GTI μαμά???? Βάλτα κάτω και υπολόγισε τα όλα! Αν σου αρέσει το GTI ποιο πολλές πιθανότητες έχεις να κάνεις το δικό σου Look GTI (μέσα έξω) Από κανένα τρακαρισμένο. Δυστυχώς είχα βρεθεί και εγώ σε αυτό το δίλημμα πριν πάρω το Passat. Εγώ κοιτούσα για το Audi A4 σε 1800αρι. Αλλά δυστυχώς ότι έβρισκα ήταν πολύ πειραγμένα σε βελτίωση και μετατροπές. Οπότε το εγκατέλειψα μια και καλή το όλο θέμα. Από την άλλη αν έχεις μείνει ευχαριστημένος από το αμαξι που έχεις τώρα , το οποίο το ξέρεις και έχει σχετικά λίγα χιλιόμετρα για την ηλικία του.
  7. Καλησπέρα φίλε. Τα οικονομικά σου τα ξέρεις μόνο εσύ, αλλά πίστεψέ με, στη συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να τα βάλεις καλά κάτω, με χαρτί και μολύβι. Σίγουρα οι φίλοι μας με GTI μπορούν να σου μιλήσουν με περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά -τουλάχιστον σήμερα που μιλάμε- το κόστος συντήρησης του διχίλιαρου κοστίζει. Καταλαβαίνω πως είναι αυτοσκοπός η βελτίωση, δεν έχω λόγο σε αυτό. Γνώμη μου να τα βάλεις με χαρτί και μολύβι κάτω, να δεις τι έξοδα έχεις να κάνει στο σύνολο -για επισκευές/συντήρηση, τέλη/εφορία και βελτίωση- για το GT, να κάνεις το ίδιο για το GTI -αγορά, συντήρηση, τέλη/εφορία και βελτίωση- και να αποφασίσεις. Από τη μία το 1.4 φθάνει μέχρι ένα όριο βελτίωσης σε συνδυασμό με αξιοπιστία, από την άλλη πρέπει όπως λες και συ να βρεις ένα σωστό (& όχι με τιμή στο θεό) GTI, που όμως πάει ψηλά σε βελτίωση. Με κλειστά τα μάτια θα σου έλεγα -αν σε παίρνουν τα οικονομικά- GTI, αλλά πρέπει να το δεις. Συγνώμη αν "στην έσπασα", αλλά καλύτερα να "στην σπάσω", παρά να πάρεις το GTI & να το έχεις ακούνητο και να χτυπάς το κεφάλι σου. (Πάντα φιλικά στα γράφω όλα ε)
  8. Φίλε Nivar1979, εντυπωσιακό αποτέλεσμα! Με γεια! Δώσε link για τις λάμπες αλλά και για τους αντάπτορες, διότι αυτό στο 3ο post σου, δεν δουλεύει...
  9. Καλησπέρα παιδιά, σε golf 5 tsi, μου βγήκε χθες check engine, και παρατήρησα ότι δεν δούλευε καθόλου το τούρμπο. Τι μπορεί να είναι; Ευχαριστώ
  10. Καλημέρα στο φόρουμ. Είμαι κάτοχος ενός golf v gt sport (BMY μοτέρ) όλο μαμά και πολύ καλά συντηρημένο. Τ αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο με δόσεις (παίζει ρόλο γι αυτό το γράφω). Όλα καλά και ωραία με το εργαλείο. Επειδή όμως ποτέ κάποια ιπποδύναμη δεν είναι αρκετή είμαι στο εξής δίλημμα. 'Η παντρεύομαι τ αμάξι και του βελτιώνω ότι θέλω να βελτιώσω (οθόνες-φώτα-χρώμα-πρόγραμμα κτλ) ή να το κρατήσω όπως είναι (μαμά δλδ) με ευλαβική εννοείται συντήρηση και μόλις πάρω την κυριότητα της άδειας να το πουλήσω και να πάρω ένα golf v gti που μ αρέσει πολύ αλλά θα είναι ένα μεταχειρισμένο μ αρκετά χρόνια στην πλάτη του! Έχω διαβάσει ότι έχει τρομερό μοτέρ από άποψη αντοχής και ποιότητας. Αξίζει να βελτιώσω και ρίξω χρήμα σ ένα 1,4 μοτέρ που οι περισσότεροι δεν το θεωρούν τόσο αξιόπιστο; Από βλάβες έχω αλλάξει αντλία νερού λόγω κομπρέσορα και εννοείται ταπετσαρίες και θέλει και βάψιμο εξωτερικά γιατί έχει σκάσει το χρώμα με τα χρόνια σε 2 σημεία και είμαι ψείρας σ αυτά. Να σημειώσω ότι τ αμάξι έχει 84.000 χλμ και είναι το μοναδικό μου αμάξι αλλά το έχω μόνο για βόλτα. Στην δουλειά μου κτλ πάω με συγκοινωνία γιατί είμαι πολύ κοντά. Είτε με το 1,4 είτε με 2,0 τα αμάξι σκοπεύω να το κρατήσω και γιατί μ αρέσει σαν μοντέλο και σαν χώροι και αν πήγαινα σε κάτι άλλο θα έπαιρνα το γκολφ το 7 αλλά στην παρούσα φάση δεν ξέρω τι παίζει σχετικά με την αξιοπιστία του. Γιατί αλλιώς είναι και αυτό πανέμορφο Το δύσκολο είναι να βρω και gti μαμά και καλά συντηρημένο. Ο λόγος που το θέλω εργοστασιακό είναι για να επιλέξω εγώ τον μάστορα-προγραμματιστή που θα βάλει χέρι στο μοτέρ. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
  11. Yesterday
  12. Απίστευτο αποτέλεσμα με εψησες να βάλω τις ίδιες! Αν και κρατιέται να βάλω εργοστασιακά led[emoji28] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Πλέον έχουν ψύκτρες χώρις ανεμιστηρακι τουλάχιστον τα δικά μου έτσι είναι ,πάρτε και άλλη φωτό Σ Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Time Left: 1 month and 13 days

    • FOR SALE
    • NEW

    Αχρησιμοποίητο και σφραγισμένο στο κουτί του, racechip τύπος S για το νέο πόλο 1.0 TSI 95PS. Αγορασμένο από τη Γερμανία. Αξία αγοράς 139€

    100.00 EUR

    Θεσσαλονίκη - GR

  15. αλλαξα τον τιτλο,γιατι οπως καταλαβαινεις ενας τιτλος με το ονομα σου,ή δεν θα ενδιεφερε καποιον ή θα τον εκανε να σκεφτει διαφορα..
  16. εχω το polo cng απο 3.7.2019...ειμαι απολυτα ικανοποιημενος γιατι κανω πολλα χλμ κ η οικονομια του ειναι απιστευτη!ενα σας λεω...σε επαρχιακο δρομο καθημερινα ....εκανα 1058 χλμ με 30,68 ευρω....
  17. Εννοείται πως δν είναι κακό δν είπα αυτομ Λέω πως αν είναι κάτι απλό θα λιώσουν το μισό αμάξι & δν είναι ότι καλύτερο να λύνεις & να δένεις ένα τέτοιο αμάξι για ψιλου πηδημα...
  18. Δεν είχα ποτέ τέτοιο θέμα όταν είχα το polo 6R. 1.2 TSI 105HP. Μια φορά μου το είχε κάνει και αυτό ήταν λόγο μπαταρία του αυτοκινήτου.
  19. Εμένα εξακολουθεί να συμπεριφέρεται έτσι ακόμα VW Polo 6R 1.4 Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. Το να είναι κάποιος προβλεπόμενως δεν είναι και κακό. Καλό είναι από την μια που τουλάχιστον ΕΚΕΊ το ψάχνουν και παραπάνω!!! Από το ποιο μικρό έως και κάτι χοντρό... Γιατί εδώ στην Ελλάδα ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΌ! είναι ψεκαστε σκουπίστε τελειώσατε. Και στης περισσότερες φορές το πρόβλημα δεν έχει λυθεί κάν... Και αναγκαστικά την επόμενη μέρα ξανά πάλι τα Ίδια για ψάξιμο. Δεν το βλέπω λοιπόν ότι είναι λάθος. Γιατί εδώ στην Ελλάδα πολλές φορές έχουν γίνει χοντρές μαλακίες γιατί απλός δεν κάθονται να ψάξουν το αμάξι. Δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα μας βλέπουν ως πορτοφόλι με 2 πόδια.
  21. καλησπερα σας εχω το polo 1.2 tdi 1200cc αδεια 9/2012 εδω και 3 μηνες ακουω ενα θορυβο μεσα στην καμπινα πισω απο τον συνοδηγο σασ μικρο σφυριγμα εεεεεε παω στην αντιπροσωπεια για το ετησιο σερβις το αναφερω και μου ειπαν οτι μπορει να ειναι το ψυγειο ο εγκεφαλος δεν βγαζει κατι και θα δειξει αμα ειναι αυτο το παω σε αλλο εξουσιοδοτημενο συνεργειο μου ειπε οτι μπορει να ειναι ενα μικρο ρουλεμαν απο το σασμαν και αμα το ανοιξει θα δει αν ειναι αυτο μενω απο μπαταρια ακριβωσ στα 2 χρονια που ειχε αλλαξει απο την αντιπροσωπεια το παω στον ηλεκτρολογο βαζει νεα σταματαει ο θορυβοσ για 2 μερες ξανα μετα το ιδιο το παω σε αλλο εξουσιοδοτημενο συνεργειο λεει οτι ακουει τον θορυβο πισω δεξια αλλαζουμε το μικρο φιλτρο πισω δεξια ακριβωσ ο θορυβοσ ο ιδιοσ δεν ξερω τι να κανω που να το παω
  22. καλησπερα στην ομαδα... εχω golf 6 1.4 160 hp και θα βαλω προγραμμα... σκεφτομαι για salias dynodrome... εχεις καποιος γνωμη για το αν ειναι σωστη επιλογη απλα για ενα προγραμμα?
  23. Στο ibiza δε μπαινει sd card για το android auto.απλα τα 200 ειναι το ξεκλειδωμα απο την αντιπροσωπεια για να δουλεψει το android auto.μηπως και στο polo παιζει το ιδιο? Στάλθηκε από το Mi MIX 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  24. Μήπως έχει ψαχτεί κανείς για κάτι αντίστοιχο; Ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη :-(
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...