Jump to content
Numb

Intercooler S3 σε Gti Mk5

Recommended Posts

Λοιπον στο ψητο τωρα.....πολλα ακουγονται για i/c κλπ....η γνωμη μου ειναι πως η καλυτερη επιλογη για golf gti Mk5 ειναι το i/c του καινουργιου Αudi S3(2007) για εργοστασιακα μοντελα η βελτιωμενα απο 200-300hp

Ειναι οικονομικο και αποτελεσματικο.

Συνολικο κοστος: 598,64Euro στον Gratsia (Λ.Μεσογειων στην Αγια Παρασκευη)

Ανταλακτικα:1Κ0145803P Ιντερκούλερ (384 euro)

(ερχεται μαζι με τα 1K0121345AB πλαστικό φιλέτο, 1K0121345AC πλαστικό φιλέτο οποτε δεν χρειαζονται για αγορα)

Βιδες Μ6 εξάγωνες με ροδέλα inox, M6x20mm 9 τεμαχια.

1K0145832L κολάρο ιντερκούλερ (περιπου 32 euro)

1K0145834AA κολάρο ιντερκούλερ(περιπου 32 euro)

Χρονος: Εαν τα ανταλακτικα ειναι ειδη στο συνεργειο το αμαξι δεν μενει μεσα γιατι τα πραγματα ειναι απλα.....ουτε κοψιματα ουτε τιποτα!Μπαινει ''ΚΟΥΤΙ''!!!!

Εργασια: Ξεκουμπωμα προφυλακτηρα,αφαιρεση εργοστασιακου I/C,τοποθετηση καινουργιου I/C s3(μαζι με τις απαραιτητες εργασιες),τοποθετηση προφυλακτηρα..Τα πραγματα ειναι απλα.

Aποδοση: Τι καλυτερο απο ενα παραδειγμα...Προχθες εδειχνε 49,5 βαθμους....και ενιωθα πως το αμαξ ''πνιγοταν'' μετα την τοποθετηση η διαφορα ηταν εμφανεστατη!!Επισης απο της 4000στροφες και πανω βλεπεις διαφορα στον τροπο αντιδρασης.''κραταει'' καλυτερα...και το ο δεικτης του κοντερ ''κατεβαινει'' με περισσοτερη ανεση....

Αξιζει Yes/No:Φυσικα και ναι...

Edited by Numb
Link to comment
Share on other sites

nice! Τώρα πλέον θα οδηγείς με άλλο "αέρα"!

Μα καλά, που είχε 50 βαθμούς προχθές; Από Ελλάδα γράφεις; Πολύ καλό παράδειγμα πάντως.

Με γεια κιόλας! Έχεις υπόψη σου καμία δυναμομέτρηση για να δούμε και τα "χαρτιά" ;

Η εργασία, για να πάρουμε μία ιδέα, χρεώθηκε περίπου 150 ευρώ;

Link to comment
Share on other sites

Τι να την κάνουμε την δυναμόμετρηση; Να είχε μπαρόμετρο να μας έλεγε τι σταθερές πιέσεις είχε πριν και μετά σε τέτοιες θερμοκρασίες. Πάντως είναι μια καλή κίνηση που ολοένα και περισσότεροι την κάνουν. Βέβαια αφορά αυτοκίνητα για light tuning, μιας και τώρα που έχει γίνει πολύ της μόδας το S3 setup, δεν νομίζω να αρκεί. Για 1ο φουλ στάδιο πάντως και για μαμά, είναι ότι πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, μετά το πρόγραμμα είναι το καλύτερο πράγμα που έχω βάλει στο αυτοκίνητο. Το επόμενο στη σειρά είναι η σκάστρα της Forge. Ελπίζω να μπαίνουν και στο Tiguan γιατι σκέφτομαι να δώσω το GTI για ενα τέτοιο...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να μου επιτρέψει ο Numb να ξεφύγω λίγο (για 1 post μόνο) από την ουσία του topic του

ΑΛΛΑ

δεν γίνεται να υπάρχει thread στο forum που να "ευχαριστεί τον golfRs" :rolleyes::rolleyes: :rolleyes:

κατά τα άλλα, να ευχαριστηθείς την αναβάθμισή σου!

Link to comment
Share on other sites

δεν γίνεται να υπάρχει thread στο forum που να "ευχαριστεί τον golfRs" :rolleyes::rolleyes: :rolleyes:

Έλα που γίνεται.....

Με γουστάρουν, απλά δέν το ξέρουν...ακόμα.. -_-

Link to comment
Share on other sites

Aγ Παρασκευη ε?Ποιος στο εφτιαξε?ο φιλος μου ο Τζεμανακης ο Χρηστος?Θα του πω για εσενα να σε προσεχει ιδιαιτερα στα service!!! :D:o

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση....

Στο Leon II Cupra και edition 30 που εχουν το rellocation kit της σκαστρας μπροστα, ΑΛΛΑ δεν εχουν το καλο intercooler μηπως δεν χρειαζονται οι απο κατω 2 σωληνες?

Επισης το κοστος τοποθετησης περιπου 100 Ε?

Edited by Schiller
Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση....

Στο Leon II Cupra και edition 30 που εχουν το rellocation kit της σκαστρας μπροστα, ΑΛΛΑ δεν εχουν το καλο intercooler μηπως δεν χρειαζονται οι απο κατω 2 σωληνες?

Επισης το κοστος τοποθετησης περιπου 100 Ε?

To edition30 εχει διαφορετικα κολλαρα(κοκκινα σιλικονουχα!)και φυσικα δεν χρειαζονται αλλαγη,αφου τα ιδια εχει και το S3 :)

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι στο υλικό των κολλάρων, εμένα ήταν μαύρα αλλά σιλικόνης. Το πρόβλημα είναι στον τρόπο με τον οποίο θυληκώνουν στο i/c, είναι διαφορετικός στου S3 και διαφορετικός στων GT/GTI. Τα κολλάρα του S3 έχουν κάτι μεταλλικά βύσματα ενσωματωμένα σε μια εκ των δύο άκρων του ώστε να ταιριάζουν στα μεταλλικά πλαϊνά του i/c του S3. Δε νομίζω πως μπορείς να τα γλυτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι στο υλικό των κολλάρων, εμένα ήταν μαύρα αλλά σιλικόνης. Το πρόβλημα είναι στον τρόπο με τον οποίο θυληκώνουν στο i/c, είναι διαφορετικός στου S3 και διαφορετικός στων GT/GTI. Τα κολλάρα του S3 έχουν κάτι μεταλλικά βύσματα ενσωματωμένα σε μια εκ των δύο άκρων του ώστε να ταιριάζουν στα μεταλλικά πλαϊνά του i/c του S3. Δε νομίζω πως μπορείς να τα γλυτώσεις.

Καλα,τωρα απο τα 600€ στα 64€ θα κολλησουμε...

Link to comment
Share on other sites

Και γω ετσι βλεπω δυστυχως....αλλα οπως ειδα που μου εγραψες και στο αλλο ποστ για 8 λιγοτερους βαθμους, μαλλον σε εμας με την Κ 04, δεν κανει και τπτ....

Link to comment
Share on other sites

8 βαθμοί κάτω σε μαμά GTI φίλου είναι αρκετά μεγάλη διαφορά! Σε ενα πουσαρισμένο GTI ή σε ενα μαμά ED30 θα είναι ακόμη καλύτερο το αποτέλεσμα. Σε ενα ED30 με πρόγραμμα μάλλον θα περίμενα να βγει το FMIC της APR.

Link to comment
Share on other sites

8 βαθμοί κάτω σε μαμά GTI φίλου είναι αρκετά μεγάλη διαφορά! Σε ενα πουσαρισμένο GTI ή σε ενα μαμά ED30 θα είναι ακόμη καλύτερο το αποτέλεσμα. Σε ενα ED30 με πρόγραμμα μάλλον θα περίμενα να βγει το FMIC της APR.

Παντως η AUDI δηλωνει 60% καλυτερη αποδοση απο το I/C του GTI..

Link to comment
Share on other sites

15-20% έχω διαβάσει σε κάποιο site. Το πιο συντηρητικό είναι το EVO:

"Key elements in getting the extra horsepower out are a new, bigger turbo and an all-metal intercooler that is 10 per cent more efficient than the plastic-ended equivalent."

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarrevi...44/audi_s3.html

Πάντως ακόμη κι αυτό το λίγο είναι αισθητό. Ειλικρινά, εσείς οι Editionάδες που σκοπεύετε να τα πειράξετε, επειδή μιλάμε για 300-330 άλογα, ίσως να πρέπει να φυλάξετε τα χρήματά σας για πιο βαρβάτες λύσεις.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ακόμη κι αυτό το λίγο είναι αισθητό. Ειλικρινά, εσείς οι Editionάδες που σκοπεύετε να τα πειράξετε, επειδή μιλάμε για 300-330 άλογα, ίσως να πρέπει να φυλάξετε τα χρήματά σας για πιο βαρβάτες λύσεις.

Κι εγω αυτο βλεπω....Οταν το Cupraki μου ψηνεται με 60-65 βαθμους εισαγωγης δεν θα αλλαξει κατι αν παει στους 55....

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη κιόλας, αλλα σαν διευκρύνηση ο RS είναι αντίθετος με το θέμα i/c s3...Καλύτερα να ευχαριστήσεις τον Δημήτρη(dk_supra) που "ανοιξε" τα ματια σε πολλους εδω μέσα....

Και τι σκοπό έχει ένα ακόμα πόστ με περιγραφή , εφόσον υπάρχει ήδη αναλυτική περιγραφή απο τον Δημήτρη....

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη κιόλας, αλλα σαν διευκρύνηση ο RS είναι αντίθετος με το θέμα i/c s3...Καλύτερα να ευχαριστήσεις τον Δημήτρη(dk_supra) που "ανοιξε" τα ματια σε πολλους εδω μέσα....

Και τι σκοπό έχει ένα ακόμα πόστ με περιγραφή , εφόσον υπάρχει ήδη αναλυτική περιγραφή απο τον Δημήτρη....

+1 new_sugkrotima.gif

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλα το ι/c της APR ξερετε ποσο ριχνει τις θερμοκρασιες?

Όλος και κάποιος πρωτοπόρος θα το δοκιμάσει και θα μας πει! joyman.gif

Link to comment
Share on other sites

ΟΕΜ, όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο. Και συμφωνώ με το post του Puck στην κορυφή, αλήθεια που είναι αυτό το παιδί (ο dk_supra), δεν τον έχω δει τελευταία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.