Jump to content
COSTAS_

Αντικατάσταση Σκάστρας & Ν75

Recommended Posts

Η σημαντική πτώση της απόδοσης του κινητήρα χαμηλά (1500 εως 3000 στρ), ήταν ο λόγος που προχώρησα στην αντικατάσταση των 2 αυτών βαλβίδων. Η αντικατάστασή τους διόρθωσε το πρόβλημα και ο κινητήρας επανήλθε στις φυσιλογικές του επιδόσεις. Η σκάστρα έχει επανασχεδιαστεί από την VW και για προληπτικούς λόγους είναι καλό να γίνει η αντικατάστασή της.

Για όποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει το σχετικό DIY
 

https://mega.co.nz/#!zkhECJpL!pT_JZ2h88DUA5rNzINk_e2wbQBYjgIzvVQ76QhtmVAA

Κώστας

Edited by COSTAS_
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η σημαντική πτώση της απόδοσης του κινητήρα χαμηλά (1500 εως 3000 στρ), ήταν ο λόγος που προχώρησα στην αντικατάσταση των 2 αυτών βαλβίδων. Η αντικατάστασή τους διόρθωσε το πρόβλημα και ο κινητήρας επανήλθε στις φυσιλογικές του επιδόσεις. Η σκάστρα έχει επανασχεδιαστεί από την VW και για προληπτικούς λόγους είναι καλό να γίνει η αντικατάστασή της.

Για όποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει το σχετικό DIY

http://rapidshare.com/files/293433677/DIY_N249_N75.pdf

Κώστας

Κωστή, δεν υπάρχουν λόγια... lick.gif

Θενκς για ακόμη μια φορά...

ΥΓ1. Τα γαντάκια είχαν τη μεγαλύτερη πλάκα...

ΥΓ2. Ρε Κωστή περίμενα και ένα λινκ από μια σελίδα δικής σου σχεδίασης... ;)

Edited by jsmirlis
Link to comment
Share on other sites

Ναι τα δινει η VW.Στο αρχείο αναφέρονται και οι κωδικοί τους ,ως ανταλλακτικά.

Το θέμα ειναι η Ν75 δεν βγάζει σφαλμα στο vag com.Αν την μετρήσουμε με το block 118 του vag com που μετράει ''wastegate N75 % duty cycle'' δεν θα φανεί αν δουλεύει σωστά ή αν χάνει αέρα?

Edited by rallakias
Link to comment
Share on other sites

Η σημαντική πτώση της απόδοσης του κινητήρα χαμηλά (1500 εως 3000 στρ), ήταν ο λόγος που προχώρησα στην αντικατάσταση των 2 αυτών βαλβίδων. Η αντικατάστασή τους διόρθωσε το πρόβλημα και ο κινητήρας επανήλθε στις φυσιλογικές του επιδόσεις. Η σκάστρα έχει επανασχεδιαστεί από την VW και για προληπτικούς λόγους είναι καλό να γίνει η αντικατάστασή της.

Για όποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει το σχετικό DIY

http://rapidshare.com/files/293433677/DIY_N249_N75.pdf

Κώστας

αρχηγος φιλε μου!Και ειχα φαει τον τοπο!

Κουκλι ο σκυλαρος!

Link to comment
Share on other sites

κατεβασα απο περιεργια το pdf και μετα ειδα οτι ειναι μονο για το 5αρι...

κοιταζα το δικο μου(6αρι) και δεν ειναι ετσι...ουτε θελει να βγουν σωληνες ουτε τιποτα(αν τα λεω καλα).

ειδα οτι οι καινουριες σκαστρες ειναι με 3 βιδες αντι για 2...

θα φτιαχτει κανας οδηγος για τα 6αρια??

th_0009.jpgth_0006.jpgth_0007.jpg

Link to comment
Share on other sites

κατεβασα απο περιεργια το pdf και μετα ειδα οτι ειναι μονο για το 5αρι...

κοιταζα το δικο μου(6αρι) και δεν ειναι ετσι...ουτε θελει να βγουν σωληνες ουτε τιποτα(αν τα λεω καλα).

ειδα οτι οι καινουριες σκαστρες ειναι με 3 βιδες αντι για 2...

θα φτιαχτει κανας οδηγος για τα 6αρια??

th_0009.jpgth_0006.jpgth_0007.jpg

Φτιαξε εναν εσύ

Link to comment
Share on other sites

αν αλλαξω σκαστρα,ευχαριστως να το κανω (αν και δεν βλεπω να βαζω αλλη)...

η φυσα πανω στην σκαστρα γιατι υπαρχει?

Φίλε μου προφανώς από τη φωτογραφία φαίνεται ότι έχεις το μικρό αδερφάκι του TSI, με τα 122 άλογα (όπως και εγώ). Η σκάστρα είναι διαφορετική (έχει 3 βίδες αντί για 2) ενώ η Ν75 ούτε που έχω ιδέα που είναι. Πάντως διαφέρει σε αρκετά σημεία από τα μοτέρ 140-160 αλόγων (και όχι μόνο στην απουσία κομπρέσορα!!!) Εν τω μεταξύ δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή μου (στο φόρουμ) να είχε κανείς πρόβλημα στη Ν75 με αυτό το μοτέρ. Το μέλλον θα δείξει. Η φύσα προφανώς υπάρχει γιατί την ελέγχει ο εγκέφαλος !!

Link to comment
Share on other sites

Μα η Ν75 αφορά μόνο στην εναλλαγή κομπρέσσορα-τούρμπο, οπότε πως να έχει πρόβλημα στα 122, αφού δεν υπάρχει καν?

Σωστά?Η λάθος?

Link to comment
Share on other sites

Μα η Ν75 αφορά μόνο στην εναλλαγή κομπρέσσορα-τούρμπο, οπότε πως να έχει πρόβλημα στα 122, αφού δεν υπάρχει καν?

Σωστά?Η λάθος?

και γω απο αυτα που χω διαβασει στο σιτε ετσι εχω καταλαβει...λογικα δεν εχει N75 ΤΟ 122αρι...

Edited by alekos-tsi
Link to comment
Share on other sites

Μωρέ και μένα η λογική μου αυτό έλεγε, αλλά κάπου νομίζω είχα δει ότι η Ν75 ελέγχει τη wastegate (wastegate actuator) οπότε έχουμε και εμείς μάλλον. Κάποιος ειδικός επί του θέματος;;

EDIT: Να που ο Dis έδωσε πάλι τα φώτα του:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20942&st=1270

ΔΕΝ υπάρχει Ν75 στα 122άρια.

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι εκεί, εκτός κι αν άλλαξαν δραματικά τα πράγματα από το καλοκαίρι.

Δεν αντιλέγω, μόνο που έπρεπε να δώσω 40+40 μόνο για το εισιτήριο πήγαινε-έλα του αμαξιού όταν το έκανα σέρβις στη Ρόδο (a propo, μόνο ικανοποιημένος δεν έμεινα από τη συνολική στάση της τοπικής αντ/πείας). Και μιας και είμαστε offtopic, κάποτε πιθανόν να σε ρωτήσω με πμ(γνώστης του ΕΤΚΑ άριστος φαίνεσαι) για κάποια εξαρτήματα του τεμπέλη αν παραγγέλνονται ξεχωριστά. (χεχε!! ακούγεται λίγο σαν χώσιμο...)

Link to comment
Share on other sites

Χώσιμο ? Χαχα, καλό. Είχα το φιδάκι στο γιακά. Δεν προβλέπεται !

Λέγε όνομα!!!! Εφόσον είχες φιδάκι στο γιακά, αν δεις τις φωτό του αυτοκινήτου μου, μάλλον θα το έχεις πετύχει κάπου εκεί!!!! (περισσότερα δε λέω, ίσως με πμ!!!)

Link to comment
Share on other sites

Η σημαντική πτώση της απόδοσης του κινητήρα χαμηλά (1500 εως 3000 στρ), ήταν ο λόγος που προχώρησα στην αντικατάσταση των 2 αυτών βαλβίδων. Η αντικατάστασή τους διόρθωσε το πρόβλημα και ο κινητήρας επανήλθε στις φυσιλογικές του επιδόσεις. Η σκάστρα έχει επανασχεδιαστεί από την VW και για προληπτικούς λόγους είναι καλό να γίνει η αντικατάστασή της.

Για όποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει το σχετικό DIY

http://rapidshare.com/files/293433677/DIY_N249_N75.pdf

Κώστας

φιλε κωστα σε ευχαριστω πολυ για τις οδηγειες!!!!με βοηθησες παρα πολυ στο να αλλαξω μονος μου τις βαλβιδες. να εισαι παντα καλα!!!Μια ερωτηση τωρα...Η Ν75 που αλλαξα ειχε καφε χρωμα και η καινουρια που εβαλα ειναι ασπρη. γνωριζει κανενας αμα η καινουρια ειναι καλυτερη απο την παλια????
Link to comment
Share on other sites

φιλε κωστα σε ευχαριστω πολυ για τις οδηγειες!!!!με βοηθησες παρα πολυ στο να αλλαξω μονος μου τις βαλβιδες. να εισαι παντα καλα!!!Μια ερωτηση τωρα...Η Ν75 που αλλαξα ειχε καφε χρωμα και η καινουρια που εβαλα ειναι ασπρη. γνωριζει κανενας αμα η καινουρια ειναι καλυτερη απο την παλια????

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33488&view=findpost&p=356385

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,

φιλε Κωστα πολυ χρησιμη η οδηγια σου και συγχαρητηρια για τη δημοσιευση!

Εχω μια ερωτηση:

λες οτι ο λογος της αντικαταστασης των 2 βαλβιδων ηταν η χαμηλη αποδοση του κινητηρα σε χαμηλο ευρος στροφων.στο δικο μου (golf gt/2006) βλεπω ακριβως τι ιδιο πραγμα.Δηλαδη χαμηλη αποδοση στις χαμηλες στροφες (οπου δεν ακουω πλεον και την συμπλεξη του κομπρεσορα) και το νιωθω σα να "κομπιαζει".Στη συνεχεια απο τις 3000-3500 rpm η επιταχυνση ειναι κανονικη.Σημειωτεον οτι προσφατα αλλαξα αντλια νερου και αρα και το clutch του κομπρεσορα.Τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,

φιλε Κωστα πολυ χρησιμη η οδηγια σου και συγχαρητηρια για τη δημοσιευση!

Εχω μια ερωτηση:

λες οτι ο λογος της αντικαταστασης των 2 βαλβιδων ηταν η χαμηλη αποδοση του κινητηρα σε χαμηλο ευρος στροφων.στο δικο μου (golf gt/2006) βλεπω ακριβως τι ιδιο πραγμα.Δηλαδη χαμηλη αποδοση στις χαμηλες στροφες (οπου δεν ακουω πλεον και την συμπλεξη του κομπρεσορα) και το νιωθω σα να "κομπιαζει".Στη συνεχεια απο τις 3000-3500 rpm η επιταχυνση ειναι κανονικη.Σημειωτεον οτι προσφατα αλλαξα αντλια νερου και αρα και το clutch του κομπρεσορα.Τι λετε?

Γειά σου φίλε,

Τηλεδιάγνωση όπως ξέρεις δεν γίνεται, ούτε μπορώ να βοηθήσω στον αποκλεισμό κάποιας άλλης βλάβης αφού ένα σωρό άλλα προβλήματα μπορούν να έχουν τα ίδια συμπτώματα. Ομως αυτό που θα σε βοηθήσει αρχικά είναι ένα σκανάρισμα λαθών με το VAGCOM ώστε να παρεις μια καταγραφή σφαλμάτων (fault codes).

Κώστας

Edited by COSTAS_
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.