slaytanic Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 (edited) Μήπως μπορεί να δώσει κανένας τα φώτα του για εξειδικευμένα ή τουλάχιστον έμπειρα συνεργεία που ναλαμβάνουν τέτοιες μετατροπές? Πληροφορίες για ενδεχόμενο κόστος, πλεονεκτήματα-μενεκτήματα μιας τέτοιας μετατροπής θα ήταν πολύ χρήσιμα. Επίσης γνωρίζει κανείς συνεργείο στην κεντρική Ελλάδα (εγώ είμαι Λάρισα) που να αναλαμβάνει με συνέπεια σέρβις-ανακατασκευή στο G-Lader? Edited March 9, 2010 by slaytanic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 Σε συμφερει να κανεις κατι τετοιο??? θεμα κοστους εννοω.... Απο Λαρισα ειμια και εγω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaytanic Posted March 11, 2010 Author Report Share Posted March 11, 2010 Αυτό ρωτάω να μάθω κι εγώ. Αν και στην τελική η λύση είναι έτοιμη: http://www.theibach.de/shop/catalog/details?shop_param=aid%3DG60-046%26 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Aλλοι βαζουν turbo,αλλοι ξαναβαζουν τον G.προσωπικη μου αποψη μιας και εχω Corrado αυτο το αυτοκινητο εχει χαρακτηριστικα για GLader και οχι για turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
corradog60 Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 κοιτα εγω θα εβαζα τοg-lader ειχα κανει το mk2 που εχω turbo 8v kai εχασε ολοι την γλυκα το μοτερ και πολθ δουλεια και πολυ κοστοσ και αντε να σου κατσει το προγραμμα, μετα το εκανα 16v turbo αλλα to μονο καλο οτι μου εμεινε ενα g lader καβατζα για το corrado μου καλυτερα κρατα το με το glader Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaytanic Posted March 18, 2010 Author Report Share Posted March 18, 2010 (edited) κοιτα εγω θα εβαζα τοg-lader ειχα κανει το mk2 που εχω turbo 8v kai εχασε ολοι την γλυκα το μοτερ και πολθ δουλεια και πολυ κοστοσ και αντε να σου κατσει το προγραμμα, μετα το εκανα 16v turbo αλλα to μονο καλο οτι μου εμεινε ενα g lader καβατζα για το corrado μου καλυτερα κρατα το με το glader OK man. Κατανοητός. Tο θέμα είναι ότι το Corri μου είναι το μοναδικό μου - καθημερινό αυτοκίνητο, το έχω από το 2000 από συγγενή που το έφερε καινούργιο το 92 από Γερμανία (mod 91). Δεν κατέχω ιδιαίτερα από μηχανολογία κλπ, δεν είμαι του αυτοκινητικού κλάδου. Όπως καταλαβαίνετε -οι γνώστες- το αυτοκίνητο ως μοναδικό μου όχημα, μου κόστισε/κοστίζει πάρα πολλά. Αλλά βέβαια σημαίνει πολλά περισσότερα. Έχω πάνω GLader που αγόρασα καινούργιο πριν 50000km (μετά από σπάσιμο της ανακατασκευής GLader του ξαδερφου) και φυσικά χωρίς συντήρηση (δεν βρίσκω κανέναν στην περιοχή που να "κατέχει") η μηχανή "πέφτει" και θέλω να αποφύγω το μοιραίο. Το ιδανικό είναι να το στείλω για συντήρηση (για καβα) και να πάρω ένα καινούργιο αλλά... αλλά... αλλά.... Είμαι στα 218.000km και δεν είμαι καλά -G1- Edited March 18, 2010 by slaytanic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...