Jump to content
sonakias

Golf 5/6 - S3 Intercooler (Aftermarket Intercooler) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Αν το pm αφορά στη χοντρική τιμή του i/c S3 το θέλω και γω cool.gif

Ψάχνω επίσης συνεργείο για την τοποθέτηση του. Στην αντιπροσωπία ζητάνε 190€ !!!

Για πέρασμα πάνω από 100 Euro είναι ληστεία.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

το ιδιο ειναι παιδια απλως αλλαζουν οι κωδικοι! interoler απο golf mk5 tsi-gt-gti-edition30 ειναι τα ιδια κ τα ιδια ακριβως επισης φοραν κ τα golf mk6....το τσεκαρα απο εκτα...

Παιδιά έβαλα το EΤΚA κι εγώ σήμερα και άρχισα να ψάχνω..

Βλέπω οτι τα 1,4λιτρα (CAVD-160) VW φοράνε μοτέρ 1Κ0 145 803 Τ με τιμή με τιμή 211,23¤. To μοτέρ CAXA-122ps δεν δίνει στοιχεία.

Το GTI που έχω με κωδικό μοτέρ CCZB έχει cooler 1Κ0 145 803 ΑΚ με τιμή 243,95¤.

Να τονίσω 3 πράγματα.

1ον στο EΤΚΑ υπάρχει και ένα 2λιτρο με βενζίνη μοτέρ με κωδικό CCTA,CBFA με cooler 1Κ0 145 803 S... δεν ξέρω που μπαίνει αυτό.

2ον Βλέπω και άλλο ένα 2ο 2λιτρο μοτέρ με βενζίνη που έχει κωδικό CDLC,CDLF και έχει επίσης το 1Κ0 145 803 AK cooler.. αν κρίνω απο τα Seat και το S3 μάλλον μιλάμε για το Golf R. To λέω με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν το έχω ψάξει καθόλου.

3ον Απο αναζήτηση το 2006-2007 το V GTI-Ed30(AXX,BWA,BPY και BYD) φοράει το 1Κ0 145 803 S cooler.

Επίσης απο εδω βλέπω οτι τα Seat Cupra και cupra R έχουν κωδικό μοτέρ CDLD και CDLA αντίστοιχα. Απο το ΕΤΚΑ τώρα στην Seat βλέπω οτι το μοτέρ CDLD(cupra) έχει cooler 1Κ0 145 803 s με τιμή 211,23¤ και το μοτέρ CDLA(cupraR) έχει cooler 1Κ0 145 803 AK με τιμή 243,95¤.

Και εδώ να τονήσω 2 πράγματα.

1ον βλέπω οτι το παλιό μοτέρ του cupra το BWJ φοράει το 1Κ0 145 803 s... καθώς και τα 1.8λιτρα BZB και CDAA.

2ον το 2λιτρο CCZB που έχει και το vi gti υπάρχει και εδώ με το 1Κ0 145 803 ΑΚ cooler μόνο που δεν ξέρω ποιό seat το φοράει- αν φοράει κάποιο.

Στα Audi τώρα. Βλέπω ότι τα 1.8 και 2.0λιτρα μοτέρ της audi CBFA,CDAA,CCZA και BWA φοράνε το 1Κ0 145 803 S. To 2λιτρο μοτέρ με κωδικό CDLA,CDLC(λογικά το s3) φοράει το 1Κ0 145 803 P cooler με τιμή 272,51¤.

Απο όλα τα παραπάνω συνοπτικά μιλάμε για ουσιαστικά 3 cooler. Και παντού ο κάθε κωδικός έχει την ίδια τιμή.

1) 1Κ0 145 803 S/T 211,23¤

2) 1Κ0 145 803 ΑΚ 243,95¤

3) 1Κ0 145 803 P 272,51¤

Πάντως βλέπω ότι τόσο το παλιό Cupra όσο και το καινούργιο φοράνε το 1Κ0 145 803 S cooler! δηλαδή ότι και όλα τα tsi όπως και το παλιό gti. Πολύ μικρο...

Το Cupra R όπως και το VI GTI καθώς και το GOLF R φοράνε το 1Κ0 145 803 ΑΚ που αν κρίνω από την τιμή είναι πιο μεγάλο ή τουλάχιστον άλλο. <_<

Μόνο στο S3 βλέπω το 1Κ0 145 803 P.

Στέλιο καλορίζικο και από εμένα!!

Link to comment
Share on other sites

Απο όλα τα παραπάνω συνοπτικά μιλάμε για ουσιαστικά 3 cooler. Και παντού ο κάθε κωδικός έχει την ίδια τιμή.

1) 1Κ0 145 803 S/T 211,23€

2) 1Κ0 145 803 ΑΚ 243,95€

3) 1Κ0 145 803 P 272,51€

Πάντως βλέπω ότι τόσο το παλιό Cupra όσο και το καινούργιο φοράνε το 1Κ0 145 803 S cooler! δηλαδή ότι και όλα τα tsi όπως και το παλιό gti. Πολύ μικρο...

Το Cupra R όπως και το VI GTI καθώς και το GOLF R φοράνε το 1Κ0 145 803 ΑΚ που αν κρίνω από την τιμή είναι πιο μεγάλο ή τουλάχιστον άλλο. <_<

Μόνο στο S3 βλέπω το 1Κ0 145 803 P.

2) Είναι το καινούργιο intercooler που φοράνε τα Golf R20 , Cupra R και Audi S3 μετά το 2007 και είναι με πλαστικά πλαϊνά.

3) Είναι το παλιό intercooler που φορούσε το Audi S3 πριν το 2007 και είναι εξολοκλήρου από αλουμίνιο για αυτό είναι και πιο ακριβό.

Στέλιο καλορίζικο και από εμένα!!

Ευχαριστώ πολύ φιλε.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

2) Είναι το καινούργιο intercooler που φοράνε τα Golf R20 , Cupra R και Audi S3 μετά το 2007 και είναι με πλαστικά πλαϊνά.

3) Είναι το παλιό intercooler που φορούσε το Audi S3 πριν το 2007 και είναι εξολοκλήρου από αλουμίνιο για αυτό είναι και πιο ακριβό.

Απ' ότι κοίταξα στο ETKA to S3 από το 2005(BHZ,BZC) μέχρι και το 2011(CDLA,CDLC) που γράφει, έχει το 1Κ0 145 803 P.

Link to comment
Share on other sites

Στέλιο καλορίζικο!!

Δεν είχα δει το topic, τελικά το πέρασες!! Πιστεύω με τις ζέστες θα δεις διαφορά. <_<

Link to comment
Share on other sites

Στέλιο καλορίζικο!!

Δεν είχα δει το topic, τελικά το πέρασες!! Πιστεύω με τις ζέστες θα δεις διαφορά. :)

Ευχαριστώ πολύ. Επλίζω να μην καταλαβαίνει από ζέστες πλέον !! :D

Αντε και υπόλοιποι να πέρνουν σειρά !!! :D

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Προβλέπω πως φέτος το καλοκαίρι το i/c S3 θα φορεθεί πολύ... :D

Ο επόμενος θα είμαι εγώ :)

Link to comment
Share on other sites

και εγω θα το βαλω τον ιουνιο μαλλον...το μονο που με φοβιζει ειναι αυτα που θα χυλωσουν... ξεριθμιζονται και τα φαναρια ε?τα βγαζουν?:S

Link to comment
Share on other sites

Από εμπειρία σου λέω πως το να βγάλεις τα φανάρια σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει

οτι και θα τα ξερυθμίσεις..

Εκτός αν στο 6αρι έχει γίνει κάποια ιστορική αλλαγή στον τρόπο στερέωσης και στον τρόπο

ρύθμισης τους που εγώ δεν την γνωρίζω..

Link to comment
Share on other sites

Προβλέπω πως φέτος το καλοκαίρι το i/c S3 θα φορεθεί πολύ... :D

Ο επόμενος θα είμαι εγώ :)

Είναι της μόδας φέτος. :D

και εγω θα το βαλω τον ιουνιο μαλλον...το μονο που με φοβιζει ειναι αυτα που θα χυλωσουν... ξεριθμιζονται και τα φαναρια ε?τα βγαζουν?:S

Δεν ξερυθμίζονται τα φώτα. Πάντως από ξήλωμα έχει πολύ πράγμα...

φίλε Στέλιο καλορίζικο !! πολύ καλή κίνηση :D

Ευχαριστώ. :D

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Απο όλα τα παραπάνω συνοπτικά μιλάμε για ουσιαστικά 3 cooler. Και παντού ο κάθε κωδικός έχει την ίδια τιμή.

1) 1Κ0 145 803 S/T 211,23€

2) 1Κ0 145 803 ΑΚ 243,95€

3) 1Κ0 145 803 P 272,51€

Οι τιμές που θα τα βρεις σε κάποια αντιπροσωπεία θα πλησιάζουν τις εξής :

1) 262€

2) 288€

3) 338€

Όσο για το AK επιβεβαιώνω ότι το φοράει το R20 και VI GTi .

Προσθέτω ότι τα mk6 tsi 160 φοράνε τον 1K0 145 803 T και τα mk6 tsi 122 τον 03C 145 749 B .

ps:Οι παραπάνω τιμές είναι σύμφωνα με το ετκα κι ενδέχεται να είναι διαφορετικές με αυτές των αντιπροσωπειών.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έβαλα το EΤΚA κι εγώ σήμερα και άρχισα να ψάχνω..

Βλέπω οτι τα 1,4λιτρα (CAVD-160) VW φοράνε μοτέρ 1Κ0 145 803 Τ με τιμή με τιμή 211,23¤. To μοτέρ CAXA-122ps δεν δίνει στοιχεία.

Το GTI που έχω με κωδικό μοτέρ CCZB έχει cooler 1Κ0 145 803 ΑΚ με τιμή 243,95¤.

Να τονίσω 3 πράγματα.

1ον στο EΤΚΑ υπάρχει και ένα 2λιτρο με βενζίνη μοτέρ με κωδικό CCTA,CBFA με cooler 1Κ0 145 803 S... δεν ξέρω που μπαίνει αυτό.

2ον Βλέπω και άλλο ένα 2ο 2λιτρο μοτέρ με βενζίνη που έχει κωδικό CDLC,CDLF και έχει επίσης το 1Κ0 145 803 AK cooler.. αν κρίνω απο τα Seat και το S3 μάλλον μιλάμε για το Golf R. To λέω με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν το έχω ψάξει καθόλου.

3ον Απο αναζήτηση το 2006-2007 το V GTI-Ed30(AXX,BWA,BPY και BYD) φοράει το 1Κ0 145 803 S cooler.

Επίσης απο εδω βλέπω οτι τα Seat Cupra και cupra R έχουν κωδικό μοτέρ CDLD και CDLA αντίστοιχα. Απο το ΕΤΚΑ τώρα στην Seat βλέπω οτι το μοτέρ CDLD(cupra) έχει cooler 1Κ0 145 803 s με τιμή 211,23¤ και το μοτέρ CDLA(cupraR) έχει cooler 1Κ0 145 803 AK με τιμή 243,95¤.

Και εδώ να τονήσω 2 πράγματα.

1ον βλέπω οτι το παλιό μοτέρ του cupra το BWJ φοράει το 1Κ0 145 803 s... καθώς και τα 1.8λιτρα BZB και CDAA.

2ον το 2λιτρο CCZB που έχει και το vi gti υπάρχει και εδώ με το 1Κ0 145 803 ΑΚ cooler μόνο που δεν ξέρω ποιό seat το φοράει- αν φοράει κάποιο.

Στα Audi τώρα. Βλέπω ότι τα 1.8 και 2.0λιτρα μοτέρ της audi CBFA,CDAA,CCZA και BWA φοράνε το 1Κ0 145 803 S. To 2λιτρο μοτέρ με κωδικό CDLA,CDLC(λογικά το s3) φοράει το 1Κ0 145 803 P cooler με τιμή 272,51¤.

Απο όλα τα παραπάνω συνοπτικά μιλάμε για ουσιαστικά 3 cooler. Και παντού ο κάθε κωδικός έχει την ίδια τιμή.

1) 1Κ0 145 803 S/T 211,23¤

2) 1Κ0 145 803 ΑΚ 243,95¤

3) 1Κ0 145 803 P 272,51¤

Πάντως βλέπω ότι τόσο το παλιό Cupra όσο και το καινούργιο φοράνε το 1Κ0 145 803 S cooler! δηλαδή ότι και όλα τα tsi όπως και το παλιό gti. Πολύ μικρο...

Το Cupra R όπως και το VI GTI καθώς και το GOLF R φοράνε το 1Κ0 145 803 ΑΚ που αν κρίνω από την τιμή είναι πιο μεγάλο ή τουλάχιστον άλλο. ;)

Μόνο στο S3 βλέπω το 1Κ0 145 803 P.

Στέλιο καλορίζικο και από εμένα!!

το caxa δεν εχει fmic γι'αυτο δεν δινει στοιχεια :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Μόλις γύρισα από το Π.Φάληρο από το συνεργείο του Νίκου του Γκίκα. Περάστηκε το i/c S3 στο golfάκι μου. Η εργασία μου κόστισε 90€ και χρειάστηκαν ακόμη και 3 άτομα ταυτόχρονα σε μερικές περιπτώσεις! cool.gif Η δουλεία έγινε σε 2 ωρίτσες, όλα μπροστά μου όμορφα και ωραία! Σε μισή ωρίτσα φεύγω να περάσω και το revo stage2.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα δείτε σε ποστ του Νίκου (κάποια στιγμή) με φωτογραφίες από το cooler και την ολόσωμη που έβαλα πρόσφατα σε εξατμισά-συνεργάτη του Νίκου του Γκίκα.

EDIT: Περάστηκε και το stage2!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Βγηκαν ολα τα ψυγεια για να μπει το ιντερκουλερ ή μονο τα λασκαρησαν χωρις να τα βγάλουν?

Κοινώς ξαναβάλατε φρεον και αντιψυκτικο?

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να αποσυνδέσεις τα άλλα 2 ψυγεία (κινητήρα + A/C)! Απλά "κρεμάς το σύμπλεγμα" και περνάς στην μέση το I/C.

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Μόλις γύρισα από το Π.Φάληρο από το συνεργείο του Νίκου του Γκίκα. Περάστηκε το i/c S3 στο golfάκι μου. Η εργασία μου κόστισε 90€ και χρειάστηκαν ακόμη και 3 άτομα ταυτόχρονα σε μερικές περιπτώσεις! cool.gif Η δουλεία έγινε σε 2 ωρίτσες, όλα μπροστά μου όμορφα και ωραία! Σε μισή ωρίτσα φεύγω να περάσω και το revo stage2.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα δείτε σε ποστ του Νίκου (κάποια στιγμή) με φωτογραφίες από το cooler και την ολόσωμη που έβαλα πρόσφατα σε εξατμισά-συνεργάτη του Νίκου του Γκίκα.

EDIT: Περάστηκε και το stage2!

Με γειά. Πόσο σου κόστισε το καθένα ξεχωριστά (πρόγραμμα, εξάτμιση, s3 ic) ?

Δεν χρειάζεται να αποσυνδέσεις τα άλλα 2 ψυγεία (κινητήρα + A/C)! Απλά "κρεμάς το σύμπλεγμα" και περνάς στην μέση το I/C.

+1

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Δεν αποσυνδέθηκε τίποτα. Κοινώς δεν ξαναβάλαμε φρεον και αντιψυκτικό!

πρόγραμμα (Revo): 729€

Πρόγραμμα (Revo st2): 100€

Εξάτμιση (Σταύρος - Συνεργάτης Νίκου Γκίκα και Πετρόπουλου): 1400€

Εισαγωγή (APR): 290€ - τοποθέτηση δωρεάν

I/C (S3): 315 € - Τοποθέτηση από το Νίκο Γκίκα 90€

Σειρά παίρνουν:

Ζάντες OZ Alleggerita 18''

Αναρτήσει Bilstein B8 με ελατήρια χαμηλώματος 3,5cm (πιθανότατα eibach)

Φρένα (έλα ντε, τα brembo ξεφεύγουν αδικαιολόγητα, ίσως μπει κανένα 6πίστονο hispec)

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

πω πω φορτωμενο το εργαλειο φιλε ..

Βασικα δεν ηξερα οτι σ χρεωνουν και το stage 2 απαραδεκτο κατεμε ....

Αντε κανε καμια μετρηση να δουμε που εισαι πλεον rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Για το Revo stage2 είναι υποχρεωτική η αλλαγή εισαγωγής, intercooler και εξαγωγής;

Από όσο ξέρω υποχρεωτική για το revo st2 είναι μόνο η εξάτμιση. Τα άλλα βοηθάνε μεν αλλά πιθανόν να αγνοούνται από το πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.