Jump to content
dimis_konto

Ανάρτηση Ta-Technix

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά.έχω ακούσει για τις αναρτήσεις ta-technix για γκολφ 5 τσι τι γνώμες έχετε.καλές η επειδή είναι φθηνές ότι πληρώνεις παίρνεις ;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.έχω ακούσει για τις αναρτήσεις ta-technix για γκολφ 5 τσι τι γνώμες έχετε.καλές η επειδή είναι φθηνές ότι πληρώνεις παίρνεις ;

Δεν ξερω αν οντως στην πλειοψηφια τους παρουσιαζουν προβλημα μετα απο καποια χιλιομετρα, αλλα ψαχνοντας στο παρελθον διαπιστωσα οτι οι περισσοτεροι ειχαν προβλημα τριξιματος των ελατηριων... Μαλιστα ενα αδελφικο club μετα απο ενα επιτυχημενο group buy εμειναν δυσαρεστημενοι απο το προιον..

Και ενα βιντεακι προς αποδειξη τουτου:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν οντως στην πλειοψηφια τους παρουσιαζουν προβλημα μετα απο καποια χιλιομετρα, αλλα ψαχνοντας στο παρελθον διαπιστωσα οτι οι περισσοτεροι ειχαν προβλημα τριξιματος των ελατηριων... Μαλιστα ενα αδελφικο club μετα απο ενα επιτυχημενο group buy εμειναν δυσαρεστημενοι απο το προιον..

Και ενα βιντεακι προς αποδειξη τουτου:

ευχαριστω για την απάντηση.ήταν κατατοπειστηκότατη.Επειδή σκέφτομαι να αλλάξω τα αμορτισέρ τι να βάλω;Έχω γκολφ τσι gt sport να αλλάξω και ελατήρια και αν ναι ποια από το δυο h&r ή eibach; από οτι έχω καταλάβει αυτά φοριούνται ποιο πολύ.δεν θα ήθελα πάντος να καταφύγω σε λύση coilover.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για την απάντηση.ήταν κατατοπειστηκότατη.Επειδή σκέφτομαι να αλλάξω τα αμορτισέρ τι να βάλω;Έχω γκολφ τσι gt sport να αλλάξω και ελατήρια και αν ναι ποια από το δυο h&r ή eibach; από οτι έχω καταλάβει αυτά φοριούνται ποιο πολύ.δεν θα ήθελα πάντος να καταφύγω σε λύση coilover.

Εξαρταται τι θελεις εσυ απο το τελικο αποτελεσμα.. Θελεις, δηλαδη, ενα σφιχτο αυτοκινητο θυσιαζοντας την ανεση ή ενα που να το ευχαριστιεσαι οδηγωντας το καθημερινα;

Link to comment
Share on other sites

Εξαρταται τι θελεις εσυ απο το τελικο αποτελεσμα.. Θελεις, δηλαδη, ενα σφιχτο αυτοκινητο θυσιαζοντας την ανεση ή ενα που να το ευχαριστιεσαι οδηγωντας το καθημερινα;

το δεύτερο θα προτιμούσα αλλα θα ήθελα σε σχέση με το μαμα να είναι ένα τσικ πιο σκληρό.τι προτινεις

Link to comment
Share on other sites

ημερομηνία [παράθεση name = 'STELIOS_GOLF 6 ΤΠΔ »=« 16 Ιούνιος 2010 - 20:36:08 »timestamp post = '1276709768' = '390482 ']

Eibach βάλε. Τα Η & R είναι πιο σκληρά.

[/ Quote]

Μήπως ξέρεις κωδικό και τιμή;από αμορτησέρ τι παιζει

Link to comment
Share on other sites

ημερομηνία [παράθεση name = 'STELIOS_GOLF 6 ΤΠΔ »=« 16 Ιούνιος 2010 - 20:36:08 »timestamp post = '1276709768' = '390482 ']

Eibach βάλε. Τα Η & R είναι πιο σκληρά.

[/ Quote]

Μήπως ξέρεις κωδικό και τιμή;από αμορτησέρ τι παιζει

Μπες εδώ : http://performance-suspension.eibach.de/cms/en/performance_guide και αριστερά διάλεξε το αμάξι σου και θα σου βγάλει τουσ κωδικούς και τα ελατήρια. Για τιμές πάρε τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο της Eibach που έχει καλές τιμές.

Όσο για αμορτισέρ κοίτα για Bilstein. Μπες εδώ και διάλεξε γλώσσα Ελληνικά : http://www.bilstein.de/de/produkte/produktfinder.html .

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Μπες εδώ : http://performance-suspension.eibach.de/cms/en/performance_guide και αριστερά διάλεξε το αμάξι σου και θα σου βγάλει τουσ κωδικούς και τα ελατήρια. Για τιμές πάρε τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο της Eibach που έχει καλές τιμές.

Όσο για αμορτισέρ κοίτα για Bilstein. Μπες εδώ και διάλεξε γλώσσα Ελληνικά : http://www.bilstein.de/de/produkte/produktfinder.html .

Ευχαριστώ.τα bilstein ξέρω οτι ειναι πολύ καλα αλλά πολύ σκληρά ισχύει

Link to comment
Share on other sites

το δεύτερο θα προτιμούσα αλλα θα ήθελα σε σχέση με το μαμα να είναι ένα τσικ πιο σκληρό.τι προτινεις

Τοτε αυτο που θα σου συνιστουσα ειναι τα Bilstein B4 Sport... Συνεργαζονται αψογα με τα μανισια ελατηρια και εχεις μια σπορ οδηγηση χωρις να χασεις αισθητα σε ανεση... Τα Β8 ειναι οντως πιο σκληρα και ισχυει αυτο που λες...

Link to comment
Share on other sites

Τοτε αυτο που θα σου συνιστουσα ειναι τα Bilstein B4 Sport... Συνεργαζονται αψογα με τα μανισια ελατηρια και εχεις μια σπορ οδηγηση χωρις να χασεις αισθητα σε ανεση... Τα Β8 ειναι οντως πιο σκληρα και ισχυει αυτο που λες...

τα Β4 sport δεν τα βρήκα στο κατάλογο μέσα μηπως εννοείς τα Β4 για σπορ αναρτηση ή τα β6 sport;

Link to comment
Share on other sites

τα Β4 sport δεν τα βρήκα στο κατάλογο μέσα μηπως εννοείς τα Β4 για σπορ αναρτηση ή τα β6 sport;

Δικο μου λαθος.. Τα Β4 Gas ειναι αλλα: Β4 Gas..

Tα B6 Sport εννοουσα.. Ειναι πιο σφιχτα απο τα μαμα με ικανοποιητικα επιπεδα αποδοσης χωρις να κουραζουν στην οδηγηση. Ισως ειναι η λυση σε αυτο που ζητας...

Mπορεις να διαβασεις το παρακατω link, ωστε να σε βοηθησει να κατασταλαξεις καπου..

link

Link to comment
Share on other sites

Τα B6 Sport ΔΕΝ είναι αμορτισέρ χαμηλώματος. Είναι πολύ καλά, όντως λίγο πιο σφιχτά από τα μαμά και με πολύ καλά επίπεδα άνεσης, αλλά μόνο για μαμά ύψος. Αν πρόκειται να αλλάξεις ελατήρια και να το χαμηλώσεις, πρέπει να πάρεις άλλα αμορτισέρ (πχ τα B6 Sprint) τα οποία θα είνα σκληρά. Γενικότερα, χαμήλωμα και μαλακό αμάξι, δεν παίζουν...

Link to comment
Share on other sites

Δικο μου λαθος.. Τα Β4 Gas ειναι αλλα: Β4 Gas..

Tα B6 Sport εννοουσα.. Ειναι πιο σφιχτα απο τα μαμα με ικανοποιητικα επιπεδα αποδοσης χωρις να κουραζουν στην οδηγηση. Ισως ειναι η λυση σε αυτο που ζητας...

Mπορεις να διαβασεις το παρακατω link, ωστε να σε βοηθησει να κατασταλαξεις καπου..

link

ευχαριστώ αρκετα κατατοπειστικό.οι τιμές που δίνει η σελίδα της bilstein ισχύουν ετσι;

Link to comment
Share on other sites

Τα B6 Sport ΔΕΝ είναι αμορτισέρ χαμηλώματος. Είναι πολύ καλά, όντως λίγο πιο σφιχτά από τα μαμά και με πολύ καλά επίπεδα άνεσης, αλλά μόνο για μαμά ύψος. Αν πρόκειται να αλλάξεις ελατήρια και να το χαμηλώσεις, πρέπει να πάρεις άλλα αμορτισέρ (πχ τα B6 Sprint) τα οποία θα είνα σκληρά. Γενικότερα, χαμήλωμα και μαλακό αμάξι, δεν παίζουν...

αυτό το ξέρω απλά δεω θέλω το αυτοκίνητο κούτσουρο να μπορείς να κάνεις μια διαδρομη χαλαρός χωρίς να κάνεις σλάλομ στους δρόμους.

Link to comment
Share on other sites

αυτό το ξέρω απλά δεω θέλω το αυτοκίνητο κούτσουρο να μπορείς να κάνεις μια διαδρομη χαλαρός χωρίς να κάνεις σλάλομ στους δρόμους.

Τότε βάλε τις Β6 Sport και μην αλλάζεις καθόλου ελατήρια. Είναι πολύ καλές σε οδηγική συμπεριφορά και το αμάξι παραμένει άνετο στο ταξίδι...

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,

όπως είπαν και τα παιδιά, Bilstein με HR είναι αρκετά σκληρό και όχι ιδιαίτερα άνετο. Αυτά φοράω εγώ.Δεν κοπανάει, αλλά είναι σκληρό και καταλαβαίνεις τα πάντα στο δρόμο. Από την άλλη είναι τρένο. Με Eibach ελατήρια είναι πιο μαλακό.

Αν θες άνεση, βάλε μόνο αμορτισέρ που σου είπαν τα παιδιά και μην πειράξεις τα ελατήρια. Αλλιώς μετά σκληραίνει και χάνεις από άνεση. Για τις TA Technix, φοράει ένας φίλος τα ρυθμιζόμενα μόνο για ύψος που είναι, και είναι ευχαριστημένος. Έχει σκληρύνει λίγο, αλλά έχει άνεση και στρίβει. Τώρα τα coilover δεν ξέρω, αλλά σύμφωνα με το φίλο που είπε και έδωσε και βίντεο, ήταν κατατοπιστικός και δεν χρειάζονται σχόλια. Πιθανόν όμως να είναι έτσι μόνο τα coilover.

Η επιλογή δική σου.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,

όπως είπαν και τα παιδιά, Bilstein με HR είναι αρκετά σκληρό και όχι ιδιαίτερα άνετο. Αυτά φοράω εγώ.Δεν κοπανάει, αλλά είναι σκληρό και καταλαβαίνεις τα πάντα στο δρόμο. Από την άλλη είναι τρένο. Με Eibach ελατήρια είναι πιο μαλακό.

Αν θες άνεση, βάλε μόνο αμορτισέρ που σου είπαν τα παιδιά και μην πειράξεις τα ελατήρια. Αλλιώς μετά σκληραίνει και χάνεις από άνεση. Για τις TA Technix, φοράει ένας φίλος τα ρυθμιζόμενα μόνο για ύψος που είναι, και είναι ευχαριστημένος. Έχει σκληρύνει λίγο, αλλά έχει άνεση και στρίβει. Τώρα τα coilover δεν ξέρω, αλλά σύμφωνα με το φίλο που είπε και έδωσε και βίντεο, ήταν κατατοπιστικός και δεν χρειάζονται σχόλια. Πιθανόν όμως να είναι έτσι μόνο τα coilover.

Η επιλογή δική σου.

Μάλλον μόνο αμορτησέρ θα αλλάξω και βλέπουμε.επειδή εμενα φοράει την σπορ ανάρτηση τι αμορτισέρ βάζω χαμηλώματος ή κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Ένα καλό site που είχα βρει με προτάσεις για αναρτήσεις (και όχι μόνο) ανά μοντέλο :

http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product.mhtml?car=vwgolf5

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον μόνο αμορτησέρ θα αλλάξω και βλέπουμε.επειδή εμενα φοράει την σπορ ανάρτηση τι αμορτισέρ βάζω χαμηλώματος ή κανονικά.

Μιας και φοράς σπορ ανάρτηση πιστεύω πως ήδη είναι κάπως χαμηλωμένο για τον λόγο ότι τα ελατήρια (GT sport υποθέτω) είναι πιο χαμηλά σε σχέση με τα μαμά.....οπότε αν δεν σε ενδιαφέρει το χαμήλωμα των 3-5cm τότε κάνε αυτό που σου προτείνει ο Νίκος ποιο πάνω και είσαι κομπλέ....

Αν σε ενδιαφέρει όμως ....κάνε υπομονή και δοκίμασε κάποιες εφαρμοσμένες λύσεις και διάλεξε αυτή που σε εκφράζει με λογικό κόστος !!

Link to comment
Share on other sites

Μιας και φοράς σπορ ανάρτηση πιστεύω πως ήδη είναι κάπως χαμηλωμένο για τον λόγο ότι τα ελατήρια (GT sport υποθέτω) είναι πιο χαμηλά σε σχέση με τα μαμά.....οπότε αν δεν σε ενδιαφέρει το χαμήλωμα των 3-5cm τότε κάνε αυτό που σου προτείνει ο Νίκος ποιο πάνω και είσαι κομπλέ....

Αν σε ενδιαφέρει όμως ....κάνε υπομονή και δοκίμασε κάποιες εφαρμοσμένες λύσεις και διάλεξε αυτή που σε εκφράζει με λογικό κόστος !!

μάλλον τα αμορτισέρ θα αλλάξω μιας κ είναι φορτομένο με 53000 χλμ κ χρήματα για πειράματα αυτόν τον καιρό δεν παίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια για τα koni fsd τι εντυπώσεις έχετε τα έχει βάλει κανένας σε 5αρι με την σπορ ανάρτηση;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.