Jump to content
TSI

Περι 7Dsg Ο Λογος

Θα ξανάαγόραζες το αυτοκίνητο σου με 7DSG?   

69 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!

Βασικά κοίτα.. από service δεν ξέρω αλλά λένε ότι τα skoda έχουν ακριβότερα ανταλλακτικά.

Δεύτερον με απασχολεί αρκετά το γεγονός ότι η σκοντάρα βασίζεται σε παλιό πάτωμα(2007) και παίρνει 4 αστέρια στο crash test :gym:

Τρίτον, ε όπως και να το κάνουμε είναι πολύ ωραίο το πολάκι..(μη με παρεξηγήσεις..)

Τέταρτον, νομίζω ότι και το polo δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας νερου, αλλά ας το επιβεβαιώσει και κάποιος που το έχει..

Αυτά.. είμαι ελεεινά μπερδεμένος..

Ούτε το polo έχει ένδειξη θερμοκρασίας (μιλάμε για 1.2 tsi όχι για το GTi)

Και η ένδειξη βενζίνης είναι ψηφιακή.

Πάντως για να επιστρέψουμε στο θέμα μας.

Αν κατάλαβα καλά θέλεις DSG, σ'αρέσει και το Polo αλλά o συνδιασμός Polo με DSG σου βγαίνει ακριβά.

Το DSG το έχεις δοκιμάσει ή απλά έχεις ακούσει. Αν δεν το έχεις δοκιμάσει το καλύτερο είναι να κάνεις ένα test-drive για να έχεις άποψη σωστή.

Εγώ πιθανόν στη θέση σου θα διάλεγα εμφανισιακά πρώτα. Έτσι και αλλιώς απλά θα είναι μηχανικό (που πιθανόν μέχρι τώρα αυτό είχες) δεν θα το σπρώχνεις και με τα πόδια :crazysmile:

Από την άλλη αν σου αρέσει το polo και το θέλεις DSG είναι κρίμα να το μετανιώσεις και να πεις μετά "δεν έβαζα 4-5 δόσεις ακόμα."

Το ξέρω οι εποχές είναι δύσκολες αλλά πάρε μια απόφαση γιατί για τα επόμενα 10 με 15 χρόνια με το ίδιο αυτοκίνητο θα την βγάλουμε οπότε τουλάχιστον να μας αρέσει :zoro:

Link to comment
Share on other sites

Ούτε το polo έχει ένδειξη θερμοκρασίας (μιλάμε για 1.2 tsi όχι για το GTi)

Και η ένδειξη βενζίνης είναι ψηφιακή.

Πάντως για να επιστρέψουμε στο θέμα μας.

Αν κατάλαβα καλά θέλεις DSG, σ'αρέσει και το Polo αλλά o συνδιασμός Polo με DSG σου βγαίνει ακριβά.

Το DSG το έχεις δοκιμάσει ή απλά έχεις ακούσει. Αν δεν το έχεις δοκιμάσει το καλύτερο είναι να κάνεις ένα test-drive για να έχεις άποψη σωστή.

Εγώ πιθανόν στη θέση σου θα διάλεγα εμφανισιακά πρώτα. Έτσι και αλλιώς απλά θα είναι μηχανικό (που πιθανόν μέχρι τώρα αυτό είχες) δεν θα το σπρώχνεις και με τα πόδια :zoro:

Από την άλλη αν σου αρέσει το polo και το θέλεις DSG είναι κρίμα να το μετανιώσεις και να πεις μετά "δεν έβαζα 4-5 δόσεις ακόμα."

Το ξέρω οι εποχές είναι δύσκολες αλλά πάρε μια απόφαση γιατί για τα επόμενα 10 με 15 χρόνια με το ίδιο αυτοκίνητο θα την βγάλουμε οπότε τουλάχιστον να μας αρέσει :gym:

Καλημερίζω καταρχάς..

Δες σε παρακαλώ αυτό: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=45907&view=findpost&p=459847 να μου πεις αν ισχύει. Ρώτησα χθες την automarin και μου το είπαν.

Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο ως προς την επιλογή του αυτοκινήτου, το polo θα πάρω αφού μου αρέσει περισσότερο μπας και χαρώ λιγουλάκι.. :crazysmile:

Για την ιστορία τώρα, εγώ ζήτησα να οδηγήσω ένα πολακι με dsg αλλά δεν είχαν.. εκτός αν εσύ ξέρεις κάποια αντιπροσωπεία που μπορώ να το κάνω test drive ωστε να το βάλουμε και στο πρώτο post για να το δούν και άλλοι ενδιαφερόμενοι..

Edited by PoLo***
Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε αν βάζοντας το dsg σου δίνει η vw και το cruise control; Το λέω γιατί στην skoda με το dsg στο δίνουν και αυτό παρέα..

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω οι εποχές είναι δύσκολες αλλά πάρε μια απόφαση γιατί για τα επόμενα 10 με 15 χρόνια με το ίδιο αυτοκίνητο θα την βγάλουμε οπότε τουλάχιστον να μας αρέσει :zoro:

Απλά respect! :crazysmile:

Link to comment
Share on other sites

Καλημερίζω καταρχάς..

Δες σε παρακαλώ αυτό: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=45907&view=findpost&p=459847 να μου πεις αν ισχύει. Ρώτησα χθες την automarin και μου το είπαν.

Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο ως προς την επιλογή του αυτοκινήτου, το polo θα πάρω αφού μου αρέσει περισσότερο μπας και χαρώ λιγουλάκι.. :p

Για την ιστορία τώρα, εγώ ζήτησα να οδηγήσω ένα πολακι με dsg αλλά δεν είχαν.. εκτός αν εσύ ξέρεις κάποια αντιπροσωπεία που μπορώ να το κάνω test drive ωστε να το βάλουμε και στο πρώτο post για να το δούν και άλλοι ενδιαφερόμενοι.

Όχι ούτε εγώ έκανα test-drive με polo-dsg αλλά είχα οδηγήσει ένα scirocco-dsg για να έχω μια άποψη. Εννοείται πως δεν έχουν σχέση τα αυτοκίνητα μεταξύ τους απλά για να δω τη λειτουργία του DSG. Το πως είναι να οδηγάς αυτόματο με διπλό συμπλέκτη ρε παιδί μου γιατί πιο παλιά είχα οδηγήσει μόνο αυτόματη καναδέζα :sorcerer: (Εργαλείο ήταν και αυτό :D)

Η μόνη ξενέρα στο Polo dsg είναι ότι δεν έχει shift paddles για να αλλάζεις ταχύτητα από το τιμόνι. Μπορείς να βάλεις με πατέντα αλλά όχι να το παραγγείλεις έτσι από το εργοστάσιο.

Ξέρετε αν βάζοντας το dsg σου δίνει η vw και το cruise control; Το λέω γιατί στην skoda με το dsg στο δίνουν και αυτό παρέα..

Όχι το Cruise Control είναι extra πακέτο μαζί με εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν..

Εν τέλει παρήγγειλα το polo με 6αρι χειροκίνητο την Παρασκευή, σήμερα.. απλά το μετάνιωσα γιατί βγαίνει μικρή η διαφορά στην δόση με το dsg και πήρα τηλ και το άλλαξα σε dsg. Ερώτηση.. επειδή με dsg το αυτοκίνητο έχει τελείως διαφορετικό πλαίσιο, υπάρχει περίπτωση να πρόλαβαν να δρομολογήσουν το πλαίσιο του manual για μένα και να κάνουν "μόντες" για να μπεί το dsg? Γιατι αν είναι έτσι να μου λείπει. Ακόμη και την αντιπροσωπεία να ρωτήσω μπορεί να μου πεί ό,τι θέλει αν είναι να πάρω το "πιο ακριβό".

Αν κάποιος ξέρει τι παίζει με τον χρόνο (παραγγελία - παραγωγή) ας με συμβουλέψει.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν..

Εν τέλει παρήγγειλα το polo με 6αρι χειροκίνητο την Παρασκευή, σήμερα.. απλά το μετάνιωσα γιατί βγαίνει μικρή η διαφορά στην δόση με το dsg και πήρα τηλ και το άλλαξα σε dsg. Ερώτηση.. επειδή με dsg το αυτοκίνητο έχει τελείως διαφορετικό πλαίσιο, υπάρχει περίπτωση να πρόλαβαν να δρομολογήσουν το πλαίσιο του manual για μένα και να κάνουν "μόντες" για να μπεί το dsg? Γιατι αν είναι έτσι να μου λείπει. Ακόμη και την αντιπροσωπεία να ρωτήσω μπορεί να μου πεί ό,τι θέλει αν είναι να πάρω το "πιο ακριβό".

Αν κάποιος ξέρει τι παίζει με τον χρόνο (παραγγελία - παραγωγή) ας με συμβουλέψει.

Δεν τίθεται τέτοιο θέμα.Απλά αν είχε μπει σε παραγωγή θα σε ενημέρωναν ότι δεν μπορείς να αλλάξεις την παραγγελία σου.

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Δεν τίθεται τέτοιο θέμα.Απλά αν είχε μπει σε παραγωγή θα σε ενημέρωναν ότι δεν μπορείς να αλλάξεις την παραγγελία σου.

Κοίτα το πιο λογικό αυτό είναι όντως..

Απλά για την ιστορία και για να μου φύγει και μένα η ιδέα ( :notfair: ) ξέρει κανείς πότε το αμάξι ξεκινάει να κατασκευάζεται από την στιγμή που το παραγγέλνεις;

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτησούλα plz όποιος ξέρει... :) :)

Έχοντας DSG, όταν θέλεις να βγάλεις το κλειδί από την μίζα πρέπει οπωσδήποτε να είναι σε θέση "P" ο μοχλός ή μπορείς να το βγάλεις κι ενώ το έχεις στην θέση "Ν" για παράδειγμα;;

Link to comment
Share on other sites

αμα σβησεις το αμαξι σου και το χεις αφησει στο Ν πολυ απλα δε βγαινει το κλειδι :p μονο στο P βγαινει το κλειδι..το χει κανει για ασφαλεια η VW

Link to comment
Share on other sites

αμα σβησεις το αμαξι σου και το χεις αφησει στο Ν πολυ απλα δε βγαινει το κλειδι :p μονο στο P βγαινει το κλειδι..το χει κανει για ασφαλεια η VW

Έχεις δίκιο.. το δοκίμασα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμιτες(τισσες). Θα ήΘελα τα φώτα σας σε Κάτι..

Παρέλαβα πριν λίγο Καιρό ένα 1.2 tsi dsg Και παρατήρησα Κάτι που μου έΚανε ιδιαίτερη περιέργια..

-στην πρώτη φωτογραφία που επισυνάπτω Θα παρατηρήσετε ότι δίπλα αΚριβώς από το πεντάλ του φρένου βρίσΚονται 3 βίδες(σε σχήμα τριγώνου) Και η ειδιΚή επένδυση γύρω από αυτές είναι σαν "ΚαπάΚι" στην υπόλοιπη επένδυση. λογιΚά εΚεί είναι η Θέση του πεντάλ του συμπλέΚτη σε αυτοΚίνητα με μηχανιΚό Κιβώτιο. είναι λογιΚό αυτό;; δεν Θα έπρεπε να είναι ενιαίο εΚείνο το σημείο στα polo με dsg;

-επίσης, στην δεύτερη ειΚόνα φαίνεται στο πίσω μέρος του γΚαζιού το λεγόμενο "kickdown button" το οποίο όπως βλέπετε είναι πάνω στο γΚάζι. είχα την εντύπωση ότι αυτό είναι στο δάπεδο Και το γΚάζι έπεφτε πάνω σε αυτό(έτσι νομίζω Θυμάμαι από ένα gti που είχα δεί).

Μπορεί Κάποιος που έχει dsg(ή το gti φυσιΚά) να μου πεί αν είναι ίδια αυτά τα σημεία στο αυτοΚίνητό του; (ή ίσως να ανεβάσει Κάποια φώτο; ) ;)

απλά μου φάνηΚε λίγο "προχειροδουλειά" γι' αυτό Και ήΘελα την γνώμη σας..

ευχαριστώ πολύ εΚ των προτέρων.post-20178-0-36103100-1320068766_thumb.jpost-20178-0-41115900-1320069000_thumb.j

Edited by PoLo***
Link to comment
Share on other sites

και σε εμένα έτσι είναι φίλε από κάτω στο GTI...

Thanks mate! :roadrage:

Btw για το dsg δεν μετάνιωσα ούτε ένα ευρώ από αυτά που έδωσα για να το βάλω..

Όποιος είναι να αγοράσει τώρα polo και δεν θέλει gti(που το έχει στανταρ) το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Edited by PoLo***
Link to comment
Share on other sites

Να κάνω και εγώ μια ερώτηση σχετικά με το DSG 7

Μερικές φορές είναι σαν να ταλαντεύεται ανάμεσα σε 2 ταχύτητες και κάνει ένα θόρυβο όπως όταν δεν πατάμε καλά το συμπλέκτη σε manual και πάμε να βάλουμε ταχύτητα.

Ο θόρυβος δεν είναι τόσο οξύς απλά είναι ένα αισθητό τράνταγμα και ακούγεται ένα "γκρρρ"

Συνήθως μου το έκανε σε σταυροδρόμι που στρίβεις χωρίς να κόψεις τελείως ταχύτητα (D2 συνήθως). Κόβεις μεν πολύ για να στρίψεις αλλά δεν ακινητοποιείς το αυτοκίνητο. (Σαν να είσαι σε δρόμο που έχεις προτεραιότητα και θέλεις να στρίψεις κάθετα σε παράδρομο..)

Οπότε ενώ είμαι στη στροφή και είναι η στιγμή που πατάς το γκάζι να επιταχύνεις γίνεται και ακούγεται αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

Αυτό μου το έκανε μερικές φορές όταν ήταν κρύο το αυτοκίνητο (στην πρώτη στροφή ας πούμε) αλλά σήμερα θα έλεγα ότι μου το έκανε και ενώ ήταν αρκετή ώρα σε λειτουργία όπως επίσης μου το έκανε και μια φορά σε υψηλότερες σχέσεις (πχ 3 -> 4 ή 4 -> 5 δεν πρόλαβα να δω σίγουρα)

Καμία άποψη?

Link to comment
Share on other sites

Το λεγόμενο σκορτσαρισμα που εχουν αρκετοι οταν ειναι με D2 κοβουν αρκετα για να στριψουν σε στενακι κρατάει την D2 παρολο που εχεις πέσει σε 10 χμ και λιγες στροφες κινητηρα ,Στριβεις πατας μετα την στροφή να φυγεις και κανει ενα μικρο τρεμουλο. Σωστα?

Αν ειναι ολο αυτο που γραφω αυτο που σου συμβαίνει τοτε για εμενα θεωρειται φυσιολογικό .Σκεψου οτι και σε χειροκινητο υπο τις ιδιες ταχυτητες θα στο εκανε. Πολλοι βεβαι διαμαρτυρονται και δεν το θεωρουν φυσιολογικο και αλλαζουν πολυδισκο όμως το ''προβλημα'' ξαναεφμανιζεται και βγαζουν το DSG7 προβληματικο!

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34207&st=400 καλό διαβασμα.

Εγω σε 15-20 μερες παίρνω το Scirocco μου με DSG7 και εχω ριξει απιστευτες μελετες στο σασμαν εχω φαει ξενυχτια να διαβαζω γκρινιες στα φορουμς

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα το κάνει αυτό με τον ήχο ... Είναι φυσιολογικό. Ουσιαστικά κρατάει ψηλά την ταχύτητα για να σου κάνει οικονομία και βάζει πολύ δύσκολα την 1η ... Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα από το DSG. Είναι άριστος ο εγκέφαλός του όμως δεν μπορεί να φτάσει σε σημείο να "προσομοιώσει " το παιχνίδι που κάνεις με το αριστερό πόδι στο συμπλέκτη...

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα το κάνει αυτό με τον ήχο ... Είναι φυσιολογικό. Ουσιαστικά κρατάει ψηλά την ταχύτητα για να σου κάνει οικονομία και βάζει πολύ δύσκολα την 1η ... Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα από το DSG. Είναι άριστος ο εγκέφαλός του όμως δεν μπορεί να φτάσει σε σημείο να "προσομοιώσει " το παιχνίδι που κάνεις με το αριστερό πόδι στο συμπλέκτη...

+1 Εκατομυριο στο Post του Tsolia!!!

Αυτο προσπαθω να εξηγείσω και σε γειτονικο forum με scirocco αλλα δεν βγαζεις ακρη...

Μπορει να ειναι σπαστικο και αντιεσθητικο να σκορτσαρει το αμαξι σου αλλα δεν ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!

Χαιρομαι που υπαρχουν ατομα με λογικη και αντιμετοπιζουν τα προβληματα λογικα

Οταν λετε ηχο εννοειται το σκορτσαρισμα ε Tsolia?(Λογικα οπως το αναφερει κ ο αλλος στο Scirocco club ε?)

Το περιβοητο τρεμουλο στην δευτερα?

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά ούτε και εγώ πιστεύω ότι είναι πρόβλημα. 20.000 χιλιόμετρα έχω τόσο καιρό άμα είχε πρόβλημα δεν θα το είχα πάρει στα χέρια το DSG?

Link to comment
Share on other sites

Για να μην μπερδευομαστε...

Σε ΟΛΑ τα DSG7 οταν περναμε απο λακουβες με χαμηλη ταχυτητα κανει θορυβο το λεγομενο κροταλισμα αλλοι λενε οτι ειναι πολυ εντονο και σε ακουει ολος ο κοσμος σαν να σερνεις τενεκδακια αλλος λεει οτι ακουγετε απλα ενα κλατς κλουτς... Εν τελη ειναι φυσιολογικο μιας και το εχουν ολοι

Αυτο που δεν εχουν ολοι ειναι το σκορτσαρισμα/τρεμουλο με την 2α ταχυτητα εσυ m@kro το εχεις?

Να και ενα βιντεο....

Ακομη δεν εχω παρει το αμαξι μου και το εχω κανει επιστημη το θεμα!!

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κύριοι..

winner έχω διαβάσει αρκετά όπως και στο scirocco club που γράφεις..

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε όταν χρησιμοποιείται τη λέξη "σκορτσάρισμα" και από το βίντεο που έβαλες δεν μπορώ να καταλάβω. Εννοείται ότι πατινάρει?

Στην δικιά μου περίπτωση (που πιθανόν είναι ίδια με τους άλλους) ακούγεται σαν να κοπανιούνται οι δίσκοι μέσα. Θα έλεγα ότι δεν έχω έντονο τρέμουλο, το νιώθω μεν αλλά δεν είναι πολύ έντονο. Επίσης δεν έχω κλότσημα.

Μοιάζει σαν να πάει να κατεβάσει και επειδή πατάω γκάζι προσπάθει να ανεβάσει και τα κάνει μαντάρα :D

Πάντως δεν ανησυχώ τόσο με αυτό όσο. Πιο πολύ με ανησυχεί ότι μου το έκανε και σε υψηλότερες ταχύτητες. Εκτός και αν ήταν κάτι άλλο..

Θα δείξει..

Link to comment
Share on other sites

Σκορτσάρει γιατί έχει ταχύτητα μέσα αλλά είναι στα όρια του να μην μπορεί να σπρώξει ο κινητήρας το αυτοκίνητο με αυτή την ταχύτητα. Αν δεν κάνω λάθος τα αυτόματα δεν πατινάρουν με τον τρόπο που το κάνεις εσύ με το πόδι αφήνωντας απαλα τον συμπλέκτη οπότε και ο όρος δεν είναι δόκιμος...

Δεν νομίζω οτι χρειάζεται να ανησυχείτε για τετοια θεματα. Αμα εγώ κάθε φορά που απο 2α ανεβαίνω σε 4η στο χειροκίνητο και ακούω το "κροτάλισμα" ανησυχούσα δεν θα το έκανα ποτέ.. Είναι για λόγους οικονομίας και το ίδιο κάνει και το DSG

Link to comment
Share on other sites

Εγω φιλε zafevolution ακομα δεν το εχω το αμαξι το περιμενω σε 10-15 μερουλες .Το ηθελα εξαρχης με DSG7 μετα αφου το παραγγειλα εψαξα λιγο και δαιβασα χιλιες δυο γκρινιες παρολαυτα το πηρα με DSG7 και ολο αυτον τον καιρο ψαχνω και ξενυχταω για να δω και να εξηγησω λιγο αυτα τα ''προβλήματα'' λιγο λογικα.

Σχετικα με την διαμαρτυρια αυτη καποιοι παραπονιουνται οτι το αμαξι τους τρεμει οταν εχει 2α ταχυτητα και λιγα χμ καθώς και λιγες στροφες κινητηρα.

Και λεω εγω τωρα... Παρε το χειροκίνητο βαλε δευτερα κοψε αρκετα να πεσουν στροφες και χιλιομετρα και ξανα πατα γκαζι να δωσεις οθηση να φυγεις χωρις να τσιμπήσεις λιγο το συμπλεκτη. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ? ΠΑΡΤΥ ΑΠΟ ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΙΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ. Οποτε για εμενα ειναι καθαρα φυσιολογικο το ''προβλημα'' βεβαια μου προξενει εντυπωση που σε πολλους αυτο λυθηκε μολις αλλαξαν πολυδισκο... μπορει βεβαι να ειναι και απλα ιδεα τους. δεν ξερω ρε παιδια.

Πιστευω οτι ειναι φυσιολογικο μεχρι ενα οριο μετα αν χειροτερευει τα αυτοκινητα σας τα ξερετε οποτε ξερετε αν χειροτερεψε ή οχι δεν χρειαζεστε ενα φορουμ για να δειτε αν ειναι προβλημα ή οχι. Ελπιζω το προβλημα να μην γινει εντονοτερο ποτε!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.