Jump to content
Wisdom

Dsg7 - Ρετάρισμα Στην Αρχή Της Δευτέρας

Recommended Posts

Ξεκινάω με κάτι άσχετο: Από τους πρώτους μήνες που είχα παραλάβει το CC μου (Οκτώβριος 2009) είχα παρατηρήσει έναν τενεκεδένιο θόρυβο, σαν χαλαρωμένη εξάτμιση ή ζουάν, ο οποίος ακουγόταν έξω από το αμάξι στην πλευρά του οδηγού. Αυτός ο θόρυβος ήταν ανεξάρτητος από το γκάζι (το έκανε εν κινήσει και με Ν στο ρελαντί αλλά και με χαμηλή σχέση και λίγο γκάζι) αλλά σχετικός με τους φυσικούς κραδασμούς, γιατί ήταν έντονος μόνο σε πολύ χαμηλές ταχύτητες όταν το οδόστρωμα είχε ανωμαλίες (π.χ. πεζόδρομοι ή ράμπες parking) και γινόταν πιο αισθητός με ανοιχτό παράθυρο από τις αντηχήσεις σε παρακείμενους τοίχους ή παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Έμαθα να ζω μαζί του και πρόσφατα που διάβασα αρκετές παρόμοιες μαρτυρίες στο παρόν forum κατάλαβα ότι είναι πολύ σύνηθες πρόβλημα των DSG του VW group και δεν είχε να κάνει με το δικό μου αυτοκίνητο.

Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για ένα "λόξυγγα" ή "κόμπιασμα" που εμφανίζει μερικές φορές σε κάποιες αλλαγές, συνήθως από 4η σε 5η και πιο σπάνια από 5η σε 6η, σε επιταχύνσεις με μέτριο προς πολύ γκάζι. Το έχουν παρατηρήσει αρκετοί και συνεπώς δεν το θεωρώ σημαντικό πρόβλημα, τουλάχιστον όχι επικίνδυνο.

Εδώ και περίπου 10 ημέρες όμως έχει ξεκινήσει ένα καινούργιο πρόβλημα, προφανώς άσχετο με τα προηγούμενα, που προσωπικά το θεωρώ πολύ πιο ανησυχητικό. Συγκεκριμένα ΠΑΝΤΟΤΕ και χωρίς καμία εξαίρεση, στην αρχή της δεύτερης σχέσης νιώθω κάτι σαν ρετάρισμα. Δεν είναι εύκολο να το εξηγήσω επακριβώς, αλλά μοιάζει πάρα πολύ με το θόρυβο/τρέμουλο που κάνουν τα αμάξια με μηχανικό κιβώτιο όταν σηκώσεις το πόδι σου από το συμπλέκτη ΠΡΙΝ την ώρα του. Δεν μιλάω για πατινάρισμα, δηλαδή για την αίσθηση που αφήνει όταν πατώντας πιο πολλή ώρα το συμπλέκτη από ό,τι πρέπει αυξάνονται οι στροφές χωρίς να έχει πιάσει ακόμα η νέα σχέση, αλλά το ακριβώς αντίθετο, όταν υπάρχει ένα μικρό τρέμουλο με τον αντίστοιχο μικρό θόρυβο σα να είναι έτοιμο να σου σβήσει αλλά χωρίς να σβήνει.

Αυτή η ενόχληση διαρκεί για περίπου 2 δευτερόλεπτα και δεν επηρεάζει εμφανώς την απόδοση του αυτοκινήτου, αλλά είναι αρκετή για να ανησυχήσει πάρα πολύ τον οδηγό.

Για να πω το κρίμα μου, δεν έχω ακόμα ασχοληθεί πάρα πολύ να μελετήσω το φαινόμενο. Π.χ. δεν ξέρω αν το κάνει και στη θέση S (είμαι μόνιμα στη θέση D), ή αν το κάνει και στις manual αλλαγές με τα paddles, ή αν το κάνει στις πολύ γρήγορες εκκινήσεις με πολύ γκάζι. Αυτά θα είναι και τα επόμενα πράγματα που θα ψάξω πριν την επίσκεψη σε κάποιο εξουσιοδοτημένο.

Το έχει συναντήσει κανείς άλλος σε Passat CC DSG7 ή σε οποιοδήποτε άλλο VW με DSG; Καμιά ιδέα;

Edited by Wisdom
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, αν είχα καταλάβει καλά ακριβώς το ίδιο θέμα μου είχε αναφέρει και ένα άλλο παιδί με DSG7, ότι άρχισε να του κάνει και το δικό του πριν κανένα μήνα περίπου... :thumbsup:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Χμμμμ. Και τι έκανε ο Γιώργος με αυτό; Αυτός έχει βάλει και πρόγραμμα, οπότε ίσως είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα.

Α, ξέχασα να γράψω παραπάνω ότι έχω κάνει γύρω στα 32.000χλμ.

Edited by Wisdom
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι του πέρασαν ένα upgrade... αλλά δεν είμαι σίγουρος αν λύθηκε το θέμα του. Οταν μιλήσω μαζί του θα τον ρωτήσω :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι σύνηθες πρόβλημα των dsg7 και λύνεται ουσιαστικά με αλλαγή πολύδισκου!! Ενδεικτικά δες εδώ,απο εδώκαι μερικά post πιο κάτω και φυσικά το αντίστοιχο θέμα απο το sciroccoclub

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, εμένα όλο αυτό μου κάνει για βολάν διπλης μάζας. Δίσκος που έχει "φθορά" πατινάρει. Αντιθέτως βολάν διπλής μάζας το οποίο έχει πει το ποίημα και πήρε "μπόσικα" βγάζει κλώτσημα και σαν ρετάρισμα, ενώ παράλληλα φυσικά καταπονεί πολύ και τους δίσκους.

Παρόμοιο θέμα αντιμετωπίζουν και τα χειροκίνητα σαζμάν,των 1.8TSi CC/Octavia ιδιαίτερα (λόγω βάρους) και λιγότερο τα Leon (υπαρκτό βέβαια θέμα)... μιας και είναι ελαφρύτερα.

Δείτε λίγο ΕΔΩ αλλά και ΕΔΩ

Ο προβληματισμός μου ενισχύεται από τα δύο παρακάτω επίσης φαινόμενo που παρατήρησα στο ΕΤΚΑ. Η VW άλλαξε κωδικό βολάν από τα πατώματα 10R και μετά στα DSG7 πηγαίνοντας από το 06J105266G στο 06J105266S... ενώ ο κωδικός στα "παθιάρικα" χειροκίνητα είναι 06J105266R, ομοιότητα κωδικού που υποδηλώνει ότι το κυρίως εξάρτημα είναι ίδιο (ίδιες διαστάσεις κτλ κτλ), και υποθέτω ότι έχει μικροδιαφορές απλά σε πολύ μικρά σημεία ίσως εφαρμογής.

Επίσης άξιο απορίας ότι έχουν αλλάξει ένα σκασμό κωδικούς "clutch plate repair kit" από τότε που το έβγαλαν... Λογικά αν δεν είχαν λόγο δεν θα άλλαζαν διαρκώς σετάκια δίσκων υποθέτω! :)

Link to comment
Share on other sites

Επίσης άξιο απορίας ότι έχουν αλλάξει ένα σκασμό κωδικούς "clutch plate repair kit" από τότε που το έβγαλαν... Λογικά αν δεν είχαν λόγο δεν θα άλλαζαν διαρκώς σετάκια δίσκων υποθέτω! :frantics:

Aκριβώς! Πιθανότατα βγήκαν μάπα σαν ανταλλακτικά και αντικαθιστούν τις προβληματικές παρτίδες με τα νέα ανταλλακτικά. Για ανάκληση ομως ούτε λόγος! :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ. Αν είναι λοιπόν όντως έτσι, μήπως συμφέρει να εξαντλήσω τα χρονικά περιθώρια της δικής μου αντοχής, της αντοχής του δίσκου/κιβωτίου και της εγγύησης, ώστε να έχω μεγαλύτερες πιθανότητες το ανταλλακτικό που θα μου βάλουν να μην έχει τις παιδικές ασθένειες του προηγούμενου;

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ. Αν είναι λοιπόν όντως έτσι, μήπως συμφέρει να εξαντλήσω τα χρονικά περιθώρια της δικής μου αντοχής, της αντοχής του δίσκου/κιβωτίου και της εγγύησης, ώστε να έχω μεγαλύτερες πιθανότητες το ανταλλακτικό που θα μου βάλουν να μην έχει τις παιδικές ασθένειες του προηγούμενου;

Εγώ πάλι θα κολλήσω λίγο στο κομμάτι του βολάν παίδες! Οποιος το φτιάξει ΕΣΤΩ και ΕΝΤΟΣ εγγύησης μιας και είμαστε οριακά πλέον, ας ζητήσει (και να είναι παρών) να δούνε τα μπόσικα και στο βολάν... Το τονίζω αυτό διότι

α) Αν το βολάν έχει αρπαξει κενά, τότε οι νέοι δίσκοι θα φθαρούν γρήγορα

β) έτσι που είμαστε χρονικά, το πρόβλημα μπορεί πλεον να επανεμφανιστεί εκτός εγγύησης, και μιλάμε για ένα εξάρτημα που κοστολογείται άνευ εργασίας στα 750ευρώ ΣΥΝ την εργασία, σύν το σετ δίσκων που μετα΄ενδεχομένως θα αλλαχτούν ξανά.

Δυστυχώς, μετά από το θέμα του Ηλία με την ηλιοροφή, ρώτησα και μου είπαν πως ότι αλλαχτεί ΕΝΤΟΣ εγγύησης, δεν το καλύπτουν με μεμονωμένη εκ νέου εγγύηση, και αυτό ισχύει μόνο για τα γνήσια ανταλλακτικά που θα βάλουμε αφότου εξέλθουμε της κανονικής εγγύησης και για τα οποία φυσικά θα πληρώσουμε, όπου και δίνουν 2 χρόνια εγγύηση στην εργασία και στο εξάρτημα που αντικαθιστούν.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς ίδιο πρόβλημα σε golf vi 160dsg. 29,000km. Ακόμη δεν το κάνει πάντα αλλά χειροτερεύει. Θα πάω την επόμενη βδομάδα αντιπροσωπία. Σκέφτομαι τα κεντρικά (Βουλιαγμένης) μήπως και έχουν μεγαλύτερη εμπειρία. Συμβουλές από συμπαθόντες, ευπρόσδεκτες.

Link to comment
Share on other sites

Επισκέφθηκα το συνεργείο και έγινε βασική ρύθμιση κιβωτίου και update στο λογισμικό του mechatronic. Δεν το έχω οδηγήσει πολύ από τότε για να πω με σιγουριά ότι εξαφανίστηκε το ρετάρισμα αλλά σίγουρα υπάρχει βελτίωση στον τρόπο που γίνονται οι αλλαγές - λιγότερος "τζόγος" - μου θυμίζει όπως ήταν το αυτοκίνητο καινούργιο.

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, αν είχα καταλάβει καλά ακριβώς το ίδιο θέμα μου είχε αναφέρει και ένα άλλο παιδί με DSG7, ότι άρχισε να του κάνει και το δικό του πριν κανένα μήνα περίπου... :roadrage:

UPDATE: Του άλλαξαν τελικά πολύδισκο και το αμάξι προς το παρόν είναι απροβλημάτιστο! :roadrage:

Από ότι του είπαν, είναι ένα θέμα που έχουν συναντήσει και σε άλλα αμάξια με DSG7, ενώ του προσδιόρισαν ότι δεν πρόκειται για "πρόωρη φθορά" των δίσκων, αλλά πρακτικά για κακή κατασκευή / αστοχία υλικού στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα που εμφάνισαν το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

αυτο με την "κακή κατασκευή / αστοχία υλικού" αρχιζει κ μου τη δινει!!!!!!!!!!!! :thumbsd:

Σε πιάνει το Πειραιώτικο ε;;; :roadrage:

Δε λέμε για τα δίλιτρα βρε παλικάρι μου...

Κοιμήσου ήσυχος τα βράδια.. :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως χειροτερεύει όσο περνάει ο χρόνος. Επίσης παρατήρησα ότι το κάνει και στη θέση S. Έλεγα να περιμένω μέχρι τον Ιούνιο, οπότε δεν θα με νοιάζει να μείνω 1-2 μέρες χωρίς αμάξι και να το συνδυάσω με αλλαγή στα τακάκια, αλλά αυτή η επιδείνωση με προβληματίζει.

Με συμβουλεύετε να επιδιώξω και αναβάθμιση λογισμικού για το DSG (μήπως εξαφανιστεί και αυτό το κλώτσημα που κάνει μερικές φορές σε επιτάχυνση στις αλλαγές της 5ης) και αλλαγή πολύδισκου;

Ή μήπως πρέπει να επιδιώξω αντικατάσταση όλου του κιβωτίου; Ρωτάω γιατί διάβασα στα σχετικά θέματα συζήτησης στα Scirocco ότι σε μερικά αυτοκίνητα και μετά από αλλαγή πολύδισκου άρχισε πάλι να το κάνει.

Γενικά από ό,τι διαβάζω, η αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας είναι (μετά από σχετικές οδηγίες από Γερμανία) να κάνουν πρώτα μια αναβάθμιση λογισμικού, μετά να αλλάζουν πολύδισκο και στο τέλος το κιβώτιο, ενώ σε μερικούς κάπου στο ενδιάμεσο τους αλλάζουν χωριστά τη μονάδα mechatronic.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως χειροτερεύει όσο περνάει ο χρόνος. Επίσης παρατήρησα ότι το κάνει και στη θέση S. Έλεγα να περιμένω μέχρι τον Ιούνιο, οπότε δεν θα με νοιάζει να μείνω 1-2 μέρες χωρίς αμάξι και να το συνδυάσω με αλλαγή στα τακάκια, αλλά αυτή η επιδείνωση με προβληματίζει.

Με συμβουλεύετε να επιδιώξω και αναβάθμιση λογισμικού για το DSG (μήπως εξαφανιστεί και αυτό το κλώτσημα που κάνει μερικές φορές σε επιτάχυνση στις αλλαγές της 5ης) και αλλαγή πολύδισκου;

Ή μήπως πρέπει να επιδιώξω αντικατάσταση όλου του κιβωτίου; Ρωτάω γιατί διάβασα στα σχετικά θέματα συζήτησης στα Scirocco ότι σε μερικά αυτοκίνητα και μετά από αλλαγή πολύδισκου άρχισε πάλι να το κάνει.

Γενικά από ό,τι διαβάζω, η αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας είναι (μετά από σχετικές οδηγίες από Γερμανία) να κάνουν πρώτα μια αναβάθμιση λογισμικού, μετά να αλλάζουν πολύδισκο και στο τέλος το κιβώτιο, ενώ σε μερικούς κάπου στο ενδιάμεσο τους αλλάζουν χωριστά τη μονάδα mechatronic.

Γιώργο, αντικατάσταση κιβωτίου πολύ δύσκολα σου κάνουν. Δηλαδή πρέπει να έχεις ταλαιπωρηθεί ΠΟΛΥ! Και επίσης να ξέρεις ότι εντός εγγύησης τα κιβώτια που γίνονται αντικατάσταση είναι ανακατασκευασμένα! Από ότι μου είχαν πει, στο τέλος του κωδικού είχαν ένα Χ (μια φορά ανακατασκευασμένο) ή ΧΧ (δύο φορές ανακατασκευασμένο).

Τώρα για το τι ισχύει σήμερα δεν μπορώ να γνωρίζω καθότι πρακτικά με τα DSG7, και από ότι μου είχαν πει από την Seat, είχε γίνει χοντρή μανούρα από VAG (κεντρικά), να ΜΗΝ γίνονται επιστροφές αλλα να διορθώνονται τοπικά! Μάλιστα μου είχε ειπωθεί πως ΚΑΝΕΝΑΣ δεν χαμπαριάζει τίποτα στο δίκτυο γιατί π.χ. σε ένα σεμιναριο 3 ημερών, η εκάστοτε αντιπροσωπεία έστελνε διαφορετικό άτομο κάθε μέρα, με αποτέλεσμα κανείς να μην έχει πληρη εικόνα (μπορεί να μην ισχύει για το δίκτυο VW βέβαια αυτό)...

Οπως και να έχει, κοίταξε το γιατί οι πολύδισκοι είναι χιλιαρικάκι σαν επιδιόρθωση από ότι είχα ακούσει, και άρα καλό είναι να το κλείσεις εντός εγγύησης φίλε μου :)

Link to comment
Share on other sites

Οπως και να έχει, κοίταξε το γιατί οι πολύδισκοι είναι χιλιαρικάκι σαν επιδιόρθωση από ότι είχα ακούσει, και άρα καλό είναι να το κλείσεις εντός εγγύησης φίλε μου :)

Παραλαβή 27/10/2009 κι έχω κάνει και επέκταση εγγύησης, οπότε δεν ανησυχώ γι αυτό προς το παρόν. Ανησυχώ όμως μήπως μου αλλάξουν μόνο δίσκους και μετά από άλλα 30-35 χιλ. χλμ. έχω ξανά τα ίδια και τότε θα είμαι εκτός εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

απ τη στιγμη που θα εχεις αναφερει το προβλημα κ η αποφαση τους θα ειναι ν αλλαξουν μονο δισκους οταν θα το ξανακανει θα μπορεις να τους πεις ..... τι κανουμε τωρα?! :console:

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Γιώργο καλησπέρα φίλε μου! Λυπάμαι που σε χάσαμε λιγάκι...

Όσον αφορα το πρόβλημά σου :

Αν μου τύχαινε κάτι που υπό προυποθέσεις θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί σοβαρή βλάβη εντός εγγύησης,το οποίο μάλιστα θα είχε την τάση να επιδεινώνεται προοδευτικά, ξέρεις τι θα κανα;

Θα το "έσκιζα" καμιά βδομάδα και μετά θα το πήγαινα να το δούνε...

Έτσι κι αλλιώς το μικρό πρόβλημα συνεπάγεται και μικρότερης έκτασης επιδιόρθωση, στην περίπτωσή σου όμως αυτή η πχ αναβάθμιση λογισμικού πιθανότατα δε θα λύσει αμετάκλητα το πρόβλημα,ειδικα αν αυτό εστιάζεται στο hardware.( πχ αστοχία υλικών )

Επειδή έχω δει την προσωπική αλληλογραφία του δικτύου τόσο με την κεντρική δνση όσο και με τη Γερμανία, επ' ευκαιρίας χειρισμού υπόθεσης πελάτη, η λογική είναι : κάντε "αυτό" και κάντε test. αν δε λυθεί το θέμα κάντε το "άλλο" και κάντε test. Δλδ λίγο televoting κατάσταση. Στο μεταξύ εσύ θα πηγαινοέρχεσαι...

φιλικά, για τον mod της καρδιάς μας, ο πάλαι ποτέ karilaνθρωπος.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ το έχω αντιμετωπίσει αυτό το θέμα με το ρετάρισμα. Αλλά το κάνει μόνο στο "D" και μόνο όταν πατάω λίγο το γκάζι. Ούτε στο "S" , ούτε στο manual με τα padlles. Δεν του έδωσα και πολύ σημασία....πρέπει??

Πιστεύω πως είναι απο το βάρος του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Αλέξανδρε, όπως και να έχει εφόσον βρίσκεσαι εντός εγγύησης είναι καλό να το αναφέρει ώστε να το δούνε! Στην τελική, αν το κάνεις μια αναφορά τώρα θα μείνει γραμμένο κάπου μιας και έτσι που το περιγράφεις δεν νομίζω να είναι κάτι σοβαρό. Αν όμως χειροτερέψει λιγάκι αργότερα θα έχεις το "πατημα" να επικαλεστείς ότι το αμάξι σου κάνει παράξενα από καιρό :frantics:

Με τέτοιου είδους αναφορές μπορούμε αργότερα ακόμα και εκτός εγγύησης να επικαλεστούμε προυπάρχουσα βλάβη και είτε να μας καλύψουν 100% είτε να μας δώσουν μια "εμπορική εγγύηση" όπου και πρακτικά μιλάμε για μια πολύ γενναιόδωρη έκπτωση :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Μετά από καιρό έχω σημαντικά νέα για το θέμα μας.

Βρήκα λίγο χρόνο σήμερα και αποφάσισα να το πάω να το δουν στην αντιπροσωπεία. Με το που τους είπα ποιο είναι το πρόβλημα μου εκτύπωσαν μια τεχνική ενημέρωση (αρ.2026097/1 από 26/8/2011 στο ELSA 14503) που έβγαλε η μαμά VW από Γερμανία προς όλο το δίκτυο παγκοσμίως, που ξεκινάει με το να περιγράφει το πρόβλημα όπως το αναφέρουν όλοι οι παραπονούμενοι πελάτες και στη συνέχεια λέει ότι η αιτία του είναι η μείωση τριβής του πολλαπλού συμπλέκτη. Μετά λέει ότι η προηγούμενη αντιμετώπιση που ήταν η αντικατάσταση του πολλαπλού συμπλέκτη δεν έλυνε το πρόβλημα, αφού αυτό εμφανιζόταν ξανά μετά από κάποια χιλιόμετρα. Καταλήγει στο συμπέρασμα ότι "Προς το παρόν δεν είναι εφικτή καμία επισκευή. Αντικατάσταση του πολλαπλού συμπλέκτη δε φέρνει μόνιμο αποτέλεσμα. Πρόκειται μόνο για διαμαρτυρία που αφορά στην άνεση." Λέει ότι δεν συντρέχει κάποιος λόγος ανησυχίας γιατί δεν πρόκειται για βλάβη, ούτε υπάρχει κάποιος κίνδυνος, απλά επηρεάζει την άνεση των επιβατών ως προς τους κραδασμούς και το θόρυβο. Προχωράει μάλιστα παρακάτω λέγοντας ότι θα ληφθούν μόνιμα μέτρα επιδιόρθωσης του προβλήματος από τη μαμά VW όταν βρεθεί τρόπος επισκευής, αλλά μέχρι τότε δεν πρέπει να γίνεται τίποτα. Και φτάνει στο σημείο να προειδοποιεί τις αντιπροσωπείες ότι ενδεχόμενη αντικατάσταση του πολλαπλού συμπλέκτη για να λυθεί αυτό το πρόβλημα δεν θα γίνεται δεκτή στα πλαίσια της εγγύησης και θα επαναχρεώνεται στο κατάστημα. Τέλος λέει ότι το πρόβλημα είναι εντελώς άσχετο με το βολάν διπλής μάζας.

Μου είπαν λοιπόν ότι αναμένουν σύντομα οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος και ότι μέχρι τότε πρέπει να κάνω υπομονή. Τους ζήτησα να καταγραφεί η αναφορά του προβλήματος που έκανα, μη τυχόν μου πούνε όποτε είναι διαθέσιμη η επισκευή ότι έχει λήξει η εγγύηση και πρέπει να πληρώσω, και αυτό ήταν όλο.

Δεν ξέρω αν υπάρχει παρόμοια τεχνική ενημέρωση που να αφορά άλλα οχήματα του group με DSG7, πάντως η συγκεκριμένη εκτύπωση που είδα εγώ έγραφε ότι αφορούσε συγκεκριμένα στα Passat CC 1.8 TSI DSG7 παραγωγής μέχρι 2010. Ο Yositosi που είναι μανάκι στο ELSA μπορεί να μας τις βρει όλες τις ενημερώσεις και να μας τις δείξει. Κάτι μου λέει πάντως πως το ίδιο θα είναι για όλα τα DSG7, δυστυχώς.

Αναγκαστικά λοιπόν, περιμένουμε....

Link to comment
Share on other sites

το ίδιο πρόβλημα μου εμφάνισε και μένα το polo gti με το DSG-7 μόνο που εκτός από πρώτη σε δευτέρα το έκανε και από δευτέρα σε τρίτη ειδικά σε ανηφόρα όπου κλότσαγε απότομα ολόκληρο το αμάξι στην αλλαγή της ταχύτητας. εδώ και 2-3 μέρες που το κυκλοφορώ μετά από την αναβάθμιση που του έκανα είναι πάλι σαν καινούριο και οι αλλαγές στις ταχύτητες γίνονται ομαλά... έχω όμως την υποψία ότι μετά από λίγο καιρό ίσως ξαναγύρισει στις παλιές του συνήθειες... σκέφτομαι ότι ίσως έχει να κάνει επειδή το κυκλοφορώ και σε κινήση και μπορεί να αποσυντονίζεται από το σταμάτα ξεκίνα... ίσως δεν είναι για πολλά πολλά το DSG..ίσως είναι απλά μόνο για τέλειους δρόμους χωρίς κίνηση και σταμάτα ξεκίνα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.