Jump to content
manbag

Βλαβη Σε Tdi

Recommended Posts

Χαιρετω σας brothers

Αν και φανταζομαι οτι οι περισσοτεροι εισται ρεκλα σε καποια παραλια ( οπως και εγω φυσικα ) παρ'ολα αυτα θα την ριξω την ερωτηση :

Μου αναβωσβηνει στο ταμπλο ενα κιτρινο σαν ελατηριο οριζοντιο και στην οθονη μου βγαζει μυνημα Eror Start Stop System ( οντως δεν δουλευει το start stop )

Αυτο εγινε καποια στιγμη χτες το πρωι και αργα το απογευμα αναψε σταθερα και το κιτρινο συμβολο του κινητηρα  .

Ξερει καποιος τι παιζει ???

Εγινε και ενα αλλο παραζοξο .

Πηγα σε εταιρικο βενζιναδικο EKO και φουλαρα diesel avio . Πηρε 70 λιτρα !!!!!!!!! παρ'ολο που πηγα με 3 λιτρα στο ρεζερβουαρ  και ενω στο βιβλιο του και σε ολα τα site λεει 60 λιτρα ρεζερβουαρ . Εγινε θεμα στο πρατηριο , εγινε ποσοτικος ελεγχος στην αντλια και ολα οκ .

Απ'την αλλη εγω εχω κανει 310 χλμ και ο δεικτης δεν εχει ξεκολησει απο την κοκκινη παυλα του max  ........ πραγμα που σημαινει οτι τα πηρε τα παραπανω λιτρα .

Θα με τρελανει το εργαλειο !!!!!!

Που πηγανε τα 15 λιτρα επιπλεον ???

Μηπως υπαρχει καποια συνδεση των δυο γεγονοτων ( το φουλαρισμα εγινε 2 μερες πριν αναψουν οι ενδιξεις ) .

Ρωταω γιατι θελω να κανω μια αποδραση :roadrage:  της ταξης των 300 χλμ πηγαινε - ελα .

 

Link to comment
Share on other sites

Αδερφε και εγω οταν το γεμιζω κ παταω βαλβιδα καπου εκει αρχιζει να πεφτει ο δεικτης....

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παίρνει σίγουρα παραπάνω λόγω των σωληνώσεων του ρεζερβουάρ. Το είχε πάθει και η ξαδέρφη μου σε Polo 1.2 TDI, έκανε θέμα στο πρατήριο, μετρήθηκαν οι αντλίες όλα οκ, ρώτησε και στην αντιπροσωπεία και της το επιβεβαίωσαν ότι παίρνει παραπάνω περίπου 10 λίτρα καύσιμο. 

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το δευτερο κιτρινο λαμπακι ειναι του καταλητη και οχι του μοτερ . 

Υπαρχει περιπτωση να τα τιναξει ο καταλητης ?
Αμα το λειτουργησω για λιγες μερες η θα πρεπει να το παω αντιπροσωπεια (γιατι ειμαι εκτος )

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως sto mazda rx8 το κυκλοφορουσα κανα 2μηνο με καμενο καταλυτη... Απλα ειχα θερμοκαρασιες μεσα στην καμπινα πανω από το σημειο του καλυτη....

Link to comment
Share on other sites

Παίρνει σίγουρα παραπάνω λόγω των σωληνώσεων του ρεζερβουάρ. Το είχε πάθει και η ξαδέρφη μου σε Polo 1.2 TDI, έκανε θέμα στο πρατήριο, μετρήθηκαν οι αντλίες όλα οκ, ρώτησε και στην αντιπροσωπεία και της το επιβεβαίωσαν ότι παίρνει παραπάνω περίπου 10 λίτρα καύσιμο.

10 λιτρα οι σωληνωσεις ????? !!!!!!!!!!

Θα το ρωτησω και εγω και θα ενημερωσω

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι συγκεκριμένα οι σωληνώσεις ή κάτι άλλο, αλλά θυμάμαι την φάση και από το πρατήριο που πήρε περίπου 55 λίτρα (ενώ έχει 45αρι) και μετά που πήγαμε στην αντιπροσωπεία και μας διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει θέμα κλεψίματος. Περιμένω βέβαια τα νέα και από εσένα!

Link to comment
Share on other sites

Σε polo tsi μου έχουν βάλει και εμένα 50+ λίτρα , είχα την ίδια απορία αλλα τλκ από το σημείο που κλωτσάει η αντλία και μετά μπορείς να προσθέσεις αρκετά λίτρα επιπλέον καύσιμο

Link to comment
Share on other sites

τελικα η βλαβη εκδηλωθηκε ........ γεμισε το φιλτρο μικροσωματιδιων (δεν ηξερα οτι θελει ξεμπουκωμα )

 

Το θεμα ειναι τωρα τι γινεται , οι επιλογες μετα απο ψαξιμο ειναι :

1 - αλλαγη φιλτρου .... εχει 2000,00+ !!!!!

2 - αναγεννηση (δεν γινεται γιατι εχει μπουκωσει τελειως)

3 - ξήλωμα του φιλτρου εντελως αλλα ταξι και αλλαγη προγραμματος εγκεφαλου οποτε και ξεμπερδευεις για παντα

 

Ακουω γνωμες και εμπειριες απο αντιστοιχες υποθεσεις ............

 

Αν καποιος εχει να συστησει και συνεργειο ευχαριστως να ακουσω (με pm να μην φανει και σαν διαφημηση)

 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

εχει συνεργεια που αναλαμβανουν τον καθαρισμο του dpf και που υποσχονται οτι γινεται σαν καινουργιο, γκουγκλαρε το και θα βρεις μερικες επιλογες. δεν ξερω με τι κοστος, αλλα πιστευω με πολυ μικροτερο απο την αλλαγη του

αν ομως δεν θα σε χαλουσε λιγη δυναμη παραπανω θα μπορουσες να βγαλεις το dpf  να βαλεις ενα downpipe και αφου θα πας να σου προγραματισουν τον εγκεφαλο για το dpf να σου βαλουν και κανενα προγραμμα βελτιωσης. ολα αυτα πιστευω να βγουν κατω απο 1.000 ευρω, δηλαδη τα μισα απο ενα καινουργιο dpf

Link to comment
Share on other sites

εχει συνεργεια που αναλαμβανουν τον καθαρισμο του dpf και που υποσχονται οτι γινεται σαν καινουργιο, γκουγκλαρε το και θα βρεις μερικες επιλογες. δεν ξερω με τι κοστος, αλλα πιστευω με πολυ μικροτερο απο την αλλαγη του

αν ομως δεν θα σε χαλουσε λιγη δυναμη παραπανω θα μπορουσες να βγαλεις το dpf  να βαλεις ενα downpipe και αφου θα πας να σου προγραματισουν τον εγκεφαλο για το dpf να σου βαλουν και κανενα προγραμμα βελτιωσης. ολα αυτα πιστευω να βγουν κατω απο 1.000 ευρω, δηλαδη τα μισα απο ενα καινουργιο dpf

με ΚΤΕΟ και καρτα μετα τι γινεται ?

Link to comment
Share on other sites

αυτο δεν το ξερω

αν βγαλεις τελικα το dpf λογικα θα εχει καταλυτη και δεν θα ειναι τοσο δυσκολα τα πραγματα

δεν ξερω ομως σιγουρα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.