Χαιρετώ όλη την ομάδα και τους συμφορουμήτες . Τελικά μετά απο πολύ καιρό πήγα στόν τόπο μου και στο συνεργείο ενός φίλου μου (πλέον έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στους άγνωστους προς εμένα μάστορες ) στο οποίο το Golf διαγνώστικε με απώλεια σπινθήρα λόγο πολλαπλασιαστή στους κυλίνδρους 1 και 3 . Έτσι εξηγείται και το 'κόψιμο' σαν turbo lag που είχε όταν πήγαινα πορεία και ίσα ίσα ακουμπούσα το γκάζι για 'συντήρηση' ... Μου είπε να μήν τους αλλάξω ακόμα , θα έσβηνε το σφάλμα απο τον εγκέφαλο