Έχω Golf V TSI 140PS 4 ετών με 66.000 χλμ. Εδώ και ένα μήνα όταν βάζω εμπρός μετά από ακινησία >10 ωρών (κρύα μηχανή) το αυτοκίνητο κουνιέται ελαφρά και το check engine αναβοσβήνει μέχρι ο κινητήρας να κατεβάσει στροφές από 1200 σε 800.
Πήγα στο συνεργείο και σε ζεστό κινητήρα δεν έδειξε βλάβη ενώ όταν ήταν κρύος έδειξε πρόβλημα καύσης σε 1ο και 3ο κύλινδρο. Oι πολλαπλασιαστές είναι εντάξει όπως και τα μπεκ ψεκασμού. Επίσης στο service των 60.000 αλλάχτηκαν τα μπουζί.
Καμμιά ιδέα το
Χαιρετώ όλη την ομάδα και τους συμφορουμήτες . Τελικά μετά απο πολύ καιρό πήγα στόν τόπο μου και στο συνεργείο ενός φίλου μου (πλέον έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στους άγνωστους προς εμένα μάστορες ) στο οποίο το Golf διαγνώστικε με απώλεια σπινθήρα λόγο πολλαπλασιαστή στους κυλίνδρους 1 και 3 . Έτσι εξηγείται και το 'κόψιμο' σαν turbo lag που είχε όταν πήγαινα πορεία και ίσα ίσα ακουμπούσα το γκάζι για 'συντήρηση' ...
Μου είπε να μήν τους αλλάξω ακόμα , θα έσβηνε το σφάλμα απο τον εγκέφαλο