Jump to content

Giwrgos Man.

Members
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

About Giwrgos Man.

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

1,571 profile views

Giwrgos Man.'s Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Τελικά βρήκες λύση στο πρόβλημα σου ?
  2. Τελικά αλλάξαμε αντλία η οποία και ήταν ο υπαίτιος. Τοποθετήθηκε oem "Malu" στα 135€ (τιμή συνεργείου) 165 είχε κανονικά. Σε αντίθεση με την γνήσια που θα προτιμούσα αλλά τα 311€ έχουν μια διαφορά., + τα άλλα 2 ρουλεμάν 35€ μαζί +ιμάντα κομπρεσορα που ήθελε αλλαγή , 180€ =200€ με την δουλειά.
  3. Χαιρετώ το φόρουμ. Πριν από μερικές ημέρες (αφού είχα φύγει από το συνεργείο για άλλο θέμα) παρατήρησα ότι ακουγόταν ένας θόρυβος από τον κινητήρα ,στην αρχή προσπάθησα να τον εντοπίσω αλλά δεν κατάφερα να βρω από που προέρχεται , όσο περνούσαν οι μέρες όλο και χειροτέρευε . Μετά από 7 μέρες και 120χλμ είχε φτάσει σε πολύ άσχημο σημείο και ήταν ολοφάνερο ότι ακουγόταν από κάποιο ρουλεμάν από τον ιμάντα poly-v (από την μεριά της καδένας ) . Πάω σήμερα συνεργείο μου βγάζουν τον ιμάντα και τα ρουλεμάν (το πλαστικό και το σιδερένιο) τα οποία είχε αλλάξει προληπτικά πριν από 3 χρόνια και μου λένε αυτά ακούγονται άντε ωραία λέω την γλίτωσα την αντλία … τα αλλάζουν το βάζω μπρος και σαν να μην άλλαξα τίποτα, ακριβώς ο ίδιο ήχος . -Αντλία μου λέει , -Τζάμπα τα αλλάξαμε του λέω…. Όχι μου λέει να ,ακούγετε και το γυρνάει μπροστά μου …τελείως αθόρυβο … το καταπίνω …. Τώρα θεώ την γνώμη σας , υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο ? Μην δίνω τζάμπα λεφτά για αντλία ΑΝ δεν είναι αυτή . Η αντλία δεν έχει καμία διαρροή , μπορεί να αλλαχτεί το ρουλεμάν ή πάει κοστούμι? …. Να βάλω την Fai με 160ε αντί για 300 που έχει η γνήσια ? (και να χαλάσει σε 2 χρόνια και να την ξανα αλλάξω τα ίδια λεφτά θα βγουν)
  4. Γειά σας παιδιά , ξανά εδώ , ξανά με καλύτερο πρόβλημα . Το καλοκαίρι ειναι ηρεμίσει κάπως και δεν άναβε πολύ το λαμπάκι .Μόλις χειμώνιασε ήρθε να μου κάνει παρέα κάθε μέρα που το βάζω μπρος. Χθες (1η φορα) πάω να το πατήσω με 3η 2500 περίπου και αντί να τουρμπισει έβγαζε εναν μπασο θόρυβο λες και ειχε μπουκώσει κατι και ακουγόταν σαν τα Τρίβονται μέταλλά ( της φτερωτής της τουρμπίνας ? παίζει κάτι τέτοιο ?) , τουρμπιζε με δυσκολία και πηγαινε με λόξιγκα, σαν να εχω ρίξει άγκυρα και ταυτόχρονα αναβόσβηνε το check , μέσα σε 10 δεύτερα έσβηνε και κάθε φορά που δοκίμασα να το ξανατουρμπισω έκανε το ιδιο . Την επόμενη μέρα εξακολουθεί να εχει το ιδιο πρόβλημα . To OBD βγαζει P0303 - Culinder 3 Missfire Detected . Προηγούμενα σφάλματα που έβγαζε κατα καιρούς: 1 μηνα πριν P0301Powertrain - Cylinder 1 Missfire αλλα με κοκκινο αντι για κιτρινο. P0215Powertrain -intake Manf Runner Sensor/switch circuit Range / Performance Bank1 . 2 μηνες P0420Powertrain Catalyst system efficiency below threshold. Καμίαγνώμη/ Ιδέα? Να πάω για άνοιγμα ? Πριν απο 4 χρόνια είχε κάνει παρόμοιο λόξιγκα όταν ειχε πρόβλημα ένας πολλαπλασιαστήςαλλά δεν είχε αλλαγή στον ήχο όπως τώρα . Την συγκεκριμένη στιγμή είναι αλλαγμένοι όλοι για 2η φορά με γνήσιους και καινούργια μπουζί PZRF6R με 1000χιλ. Τον Manfκαι τα μπουζί πως τα δοκιμάζω ? Ένας γνωστός ειχε πει ότι όταν έκανε πρόγραμμα στο δικό του άλλαξε και την υψηλής? επειδή είχε αδυνατίσει . Αν θυμάμαι καλά Nikdev είχες πει ότι δεν γίνετε καθάρισμα στα δικά μας μπεκ μόνο αλλαγή. ΥΓ. στο τελευταιο σερβις ο μαστωρας εριξε 4Λ λαδι για για 3.6 . Του το ειπα και λεει δεν πειραζει .
  5. Κρίμα ρε γαμώτο , φίλε μου σου εύχομαι να βρεθεί σώο και ολόκληρο . Οι πινακίδες πιστεύω θα ήταν πολύ χρήσιμες , έχεις αριθμούς από σασί ? (αυτός που είναι στο παρ πριζ)
  6. Γειά σου Δημήτρη ,τι εννοείς δεν βγάζεις άκρη ? Δοκίμασες να επικοινωνήσεις με Vw Αθηνών μήπως και το στέλνουν σας ανταλλακτικό ?
  7. Γνωρίζεται κανένα καλό Self Serv στην Θεσσ. ? Στύλ Labiko ? Βρήκα ένα μεχρι στιγμης στον περιφεριακό προς Cosmos σε έναν παραδρομο πριν τα ΙΚΕΑ, 1$=7Λ αλλα ποτέ δεν έχει αφρο και τα πιεστικα είναι ...μονο για λασπες.
  8. Υπάρχει περίπτωση να έχει πηδήξει δόντι η καδένα ? Πάει πουθενά το μυαλό σου ? Για τα μπεκ αν δεν κάνω λάθος εσύ ειχες δώσει την ιδέα σε προηγούμενο ποστ.
  9. Γεια σας παιδια . Μηπως γνωριζει κανεις που μπορω να μετρησω μπεκ και αντλια βενζινης ? (Θεσσαλονικη ) Και σε τι τιμες ? Εδω και 2 χρονια κοντα εχω θεμα σε TSI 1.4 ,ξεκινησε με check και τους 5 τελευταιους μηνες ξεκινησε τα εχει λοξιγκα το καημενο που οσο παει χειρωτερευει και το check το βλεπω σχεδον καθε πρωι (σε κρυο κινητηρα) μαζι με εντονο παρπαρισμα . Το εχω παει μεχρι τωρα σε 2 "τσακαλια" αλλαξα μπουζι και ολους τους πολλαπλασιαστες και συνεχιζει να βγαλει missfire 1ου κυλινδρου . Ο 1ος εβγαλε διαγνωση αλλαγη τα μπουζι και 2 πλαπλασιαστες (ειπα να τους αλλαξω ολους γιατι καπου καποιος ειπε οτι ειναι καλυτερα ) και ο 2ος ηθελε να μου φουσκωσει ξανα πολαπλασιαστες απο R8 τους κοκκινους. Υποθετω οτι αφου ειναι θεμα αστοχιας αναφλεξης αν δεν ειναι το ρευμα ειναι το μιγμα . Υπαρχει καμια ιδέα ? 140.000 χλμ ,δεν εχει αλλαξει ακομα καδενα , δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα ωστε να πιαστω απο καπου.
  10. Γειά σας παιδιά , θέλω να επαναφέρω το θέμα ... Καταρχάς θέλω να ρωτήσω τον φίλο ,τι έγινε με τον μοτέρ του και τι κατάληξη είχε ...2ον , εδώ και μήνες βλέπω πολύ συχνά το check engine , (όπως έιπε ο Solaris2k7 και τον ευχαριστώ) έτρεξα το torque όταν έβαζα μπροστά τον κινητήρα και έβγαζε missfire P0301 1o κύλινδρο , όπως και πρίν 2 χρόνια . Το μεγάλο πρόβλημα είναι οτι απο Δεκέμβιο μέχρι και τέλοι μαρτίου που είχε κρύα , όσες φορές και να το διέγραφα αυτό ξανα έβγενε .Επίσης πολές φορές όταν έχει καιρό να πάρει μπροστά (1 βδομάδα +) κάνει αισθητό παρκάρισμα με ανεβασμενο ρελαντί ,σαν έντονες ατροφίες . Μιάς που δέν είναι τόσο εγκυρη η μέτρηση μπεκ να πάω κατευθείας για αλλαγή Ή υπάρχει περίπτωση για χειρότερα ? Η άλλη επιλογή που σκεφτομαι είναι : Επειδή έχει 140 χιλιόμετρα και ίδι έπρεπε να έχω αλλάξει καδένα η οποία θα κοστίσει 750+ , να το αφήσω ως έχει μέχρι τελευταία πνοή και να πάω για καινούργιο κινητήρα ?( μεταχειρησμένο ,απο τρακαρισμένο) Που να είναι κοντά στα 1500 αλλα θα είναι σε καλύτερη κατάσταση απο τον υπάρχον . Ποιά είναι η γνώμη σας ?
  11. Ναί φίλε μου μπορεί να σου κάψει και εγκέφαλο Πλάκα κάνω , τι είναι αυτά που λένε στην αντιπροσωπεία . Τα έχω 2+ χρόνια σχεδόν και δέν έχω κανένα πρόβλημα . Στην αρχή λόγο χαμηλης κατανάλωσης τα διάβασε ο εγκέφαλος σαν καμένα και να απομονωνε αυτόματα και έπρεπε να κάνω 3πλο ανοιξε/κλείσε ωστε να τα 'διαβάσει' η να τα παρακάμψει , στην συνέχεια έβαλα 2 led παράληλα , 1 σε κάθε φανάρι αντίστοιχα ωστε να ανέβει το φορτίο και όλα μια χαρά . Δέν είχα προχειρες αντιστάσεις κι έτσι έβαλα τα led τα "έριξα" μέσα στο χώρο της μηχανης και τώρα έχω και φώς το βράδυ Έχει πολύ δίκιο ο φίλος ,αλλα πιστεύω οτι παίζει ρόλο το κάτοπτρο πιό πολύ που στέλνει την δέσμη παρά η ίδια η λυχνία. Παρόλο που τα Led έχουν πολύ ωραίο φώς απο άποψη θερμότητας κεριών , επειδή έβαλα angel eyes και το κάτοπτρο είναι τύπου bi-xenon αλλα χάλια ποιότητα και δέν είναι τόσο καλό ,το τελικό αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό . Την ίδια λυχνία την έβαλα σε KTM duke με τα εργοστασιακά κάτοπτρα και στην κυριολεξία έκαναν την νύχτα μέρα με υπέροχη δέσμη και αποτέλεσμα.
  12. Τάσο τελικά βρήκες λύση στο 'πρόβλημα' ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Έτσι όπως το αναφέρεις , μέτρηση συμπίεσης μου φαίνεται εννοείς , όχι έλεγχο χρονισμού ...και αποσο θυμάμαι η διαφορετική τιμή συμπίεσης ανάμεσα στους 4 κυλίνδρους υποδηλώνει βλάβη σε πιστόνι/κύλινδρο παρά σε κέντρο φόρους και χρονισμό .... Με κάθε επιφύλαξη . Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Γεια σου και καλωσήρθες . Προσωπικά δεν μου ακούγετε ανησυχητικό . Μάλλον το φίλτρο θέλει αλλαγή..και εμένα βγάζει σκόνη όταν έχω να το δουλέψω για πολύ καιρό αλλά πρώτη φορά ακούσω να βγάζει και κωματακια/σκουπίδια . Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.