Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/01/2022 in Posts

  1. Γιατί δεν απαντήθηκε ? Έχει χαθεί κάθε έννοια λογικής πλέον.. βάζε μπρος με ταχύτητα εσύ. Βάζε όπισθεν καλύτερα.
    2 points
  2. Ευχαριστω παρα πολυ οσοι απαντησατε στις αποριες μου και ιδιαιτερως τον φιλο OMINOUS ολα οσα εγραψε στις προηγουμενες αναφορες του ηταν κατατοπιστοικοτατος και θεωρω οτι αυτη η δουλεια με λιγο υπομονη και προσοχη γινεται εφικτη και απο μας τους ερασιτεχνες. Επισης ευχαριστω και το Club που μας δινει την ευκαιρια να λυνουμε τις αποριες μας και δινοντας την ευχαριστηση να φροντιζουμε αυτα που αγαπαμε μονοι μας. Καλο σας βραδυ.
    1 point
  3. Οι pivot pins ειναι 2 και βρισκονται στο κατω μερος του σασμαν και ειναι καπου μεταξυ της εξαγωνης εξαγωγης και της εξαγωνης εισαγωγης. το βιβλιο χαινες που εχω λεει οτι ανοιγεις πρωτα την εξαγωνη εξαγωγης αδειαζεις οτι εχει και μετα ξεβιδωνεις μια απο τις πιβοτ αυτη προς την μερια του οδηγου και αδειαζει και οτι εχει εκει , ετσι καταλαβα . οι πιβοτ ειναι βιδες αλλα δεν εχουν σπειρωμα ειναι σπρωχτες με λαστιχακι για να σφραγιζουν και απεξω εχουν πλαστικο καπακι με αλλεν που τις σφιγεις για να ειναι στην θεση τους. βεβαια εγω εκανα ερωτηση γιατι οπου και να ειδα δεν βρηκα αυτον τον τροπο και ετσι ρωτησα εσας. αν δεν ξερει καποιος τοτε δεν θα την πειραξω απλως θα αλλαξω απο την εξαγωνη εξαγωγης και δατσ ολ.
    1 point
  4. Έχω βρει από το workshop manual τη διαδικασία αλλά δεν καταλαβαίνω καλά την διαδικασία που θέλει γέμισμα από τον φισα της όπισθεν είναι στα γερμανικά αλλά ουσιαστικά στο τέλος λέει: Top up the amount of gear oil in the collection vessel to 2.1 L – Remove the reversing light switch -F4- -arrow -. – A hose (approx. 600 mm long, outer diameter 10 mm) with a connect a commercially available funnel. – Insert the hose into the mounting hole of the reversing light switch -F4- (2nd mechanic) and fill in the gear oil. – Reinstall the reversing light switch -F4-- arrow-
    1 point
  5. Φίλε μου σκέφτομαι να αλλάξω και γώ βαλβολίνες σε Passat B8 με 50k χλμ προληπτικά. Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα για τις «γνήσιες» μου είπαν 60€ το λίτρο και παίρνει 2.3 λίτρα άρα μιλάμε για 180€ (ακόμα γελάω). Μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στις Liqui Moly Top Tech 5300 75w στις οποίες οι προδιαγραφές τους είναι για τον γνήσιο κωδικό βαλβολίνων (G052527A2) και μαζί θα βάλω το πρόσθετο αντιτριβικό της Liqui Moly για τα σασμάν. Εσυ παρατήρησες καμία βελτίωση μετά την αλλαγή σε σχέση με πριν;
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.