Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/23/2020 in Posts

  1. 3 points
    Καλησπέρα στην όμορφη ομάδα!Ονομάζομαι Δημήτρης και πριν λίγους μήνες απέκτησα το πρώτο μου αυτοκίνητο της VW°ένα Golf Mk4 1.6.
  2. 2 points
    Θα συστηθώ και εγώ επίσημα πλέον μιας και κλείνω τον πρώτο μήνα εδώ στο forum. Είμαι 26 χρόνων, δεν έχω παιδιά και απέκτησα ένα Volkswagen Golf V GT sport 2009 λιγο πριν την 2η καραντίνα. Πριν είχα ένα seat ibiza 6l 1.400 115hp. Επάγγελμα: σχετικά με αυτοκίνητα. Το forum το παρακολουθούσα 4 χρόνια τώρα μιας και το μικρόβιο για turbo car τότε ξεκίνησε απo ενα φίλο μου με Audi Α3 1.400 TFSI 122HP. Μόλις το οδήγησα κόλλησα. Αυτά για μένα και εύχομαι υγεία σε όλους.
  3. 2 points
    Βγαλε το κολλαρο του charge pipe προς το ic και ψαξε συνηθως εκει εχει κομματια και στα fins του i/c. 99% Μετα ψαξε στην πλαστικη σωληνα που ανεβαινει απο ic στην πεταλουδα. Η μπηκαν σκονες ή εχει χάσει το ζυγισμα απο φθορα στα θρος και δαχτυλιδια και αρχισε να κοβει κομματάκια απο τη φτερωτη έτσι κι αλλιως θελει επισκευη οποτε θα παει συνεργειο. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. 2 points
    οταν ανοιγεις κλεινεις πορτα οδηγου ακους την πισω αντλια; Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. 2 points
    Μετά από αυτό το θέμα που έχεις ανεβάσει, η απορία σου μόνο τρολλάρισμα μπορεί να είναι.
  6. 2 points
    Εχει android 10 μαλλον κ το εχει ως εφαρμογη συστηματος. Ουτε σε εμενα αφηνει να το απεγκαταστησεις πληρως. Μονο ενημερωσεις. Αν δεν εκανες καποιο update στο αμαξι ειναι σιγουρα η εφαρμογη ή μπορει κ καποια ενημερωση που πηρε πρόσφατα το κινητο κ τα εκανε σαλατα. Αν σου ηρθε update στο κινητο τελευταιο μπες κ κατεβασε ολο το update κ ξανα περνα το μηπως ξεκολλήσει. Αν δεν ξερεις... Μπαινεις στον updater, τρεις τελιτσες, ληψη τελευταίου πακετου ενημερωσης.
  7. 2 points
    Μεχρι στιγμης το performance monitor οπου κ να εχω ψαξει δεν το εχω βρει πουθενα... Πιστευω καποια στιγμη θα διαρρεύσει...
  8. 1 point
    Κι εγω αυτο πιστευω επειδη κιολας εχω και υγραεριο που τα επιβαρυνει πιο πολυ απο οσο ξερω Το καλοκαιρι το ειχα πρωτο παρατηρησει αλλα το εκανε μια στο τοσο και δεν εδινα σημασια. Τωρα το κανει πιο συχνα
  9. 1 point
    Αν βάλεις ps4 να βαλεις οπωσδήποτε με XL να ειναι ενισχυμένα. Τα Michelin ουτος η άλλος απο την κατασκευή τους θεωρούνταν μαλακά ελαστικά σας λάστιχα ακομα και στα ποιο σκληρά η ενισχυμένα. Οπότε κοίτα να βάλεις ότι ποιο σκληρό βγαίνει στην διάσταση σου και σε ps4
  10. 1 point
    ας μας ανοιξουν πρωτα και ολα θα γινουν...εγω ειμαι μεσα εφοσον υπαρχουν πρωτα οι προυποθεσεις...
  11. 1 point
    Πανέμορφο και πολύ ωραίο χρώμα.
  12. 1 point
    αυτό το έχεις δει? Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. 1 point
    Τα ρελε βρισκονται στην καμπινα κατω απτο τιμονι κυριως σε κατηγοριες. Δεξια της μπαταριας βρισκεται η εξωτερικη ασφαλειοθηκη, που εχει ασφαλειες. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. 1 point
    Πλέον είναι γεμμάτη και η ελληνική αγορά. Ετσι για να πούμε έναν μεγάλο έμπορο, μπορείς να τον αγοράσεις από τον Γεωργακόπουλο (http://www.georgakopoulos.gr/)
  15. 1 point
    Σε ευχαριστώ πολύ καλό βράδυ.
  16. 1 point
    Με την ευκαιρία της αλλαγής σε χειμερινά ελαστικά, μέτρησα και το πάχος του πέλματος στα ελαστικά, και στα καλοκαιρινά και στα χειμερινά. Έχουμε λοιπόν τα εξής: Καλοκαιρινά 255-40-R20 Μάρκα = Continental Conti Sport Contact 5 SUV Χιλιόμετρα χρήσης = 23.300 ΚΜ (2,5 έτη) Εμπρός πέλμα = 4,5mm Πίσω πέλμα =5,5mm Χειμερινά 235-50-R19 Μάρκα = Pirelli Sottozero Winter 210 Serie II Χιλιόμετρα χρήσης = 11.300 ΚΜ (2,5 έτη) Εμπρός πέλμα = 7mm Πίσω πέλμα = 8mm Υπερβολική η φθορά του πέλματος στα καλοκαιρινά και πολύ μικρή η φθορά στα χειμερινά ελαστικά, όπως βλέπω. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  17. 1 point
    Την επωμενη εβδομάδα βγαίνουν πινακιδες.
  18. 1 point
    φιλε μου καλησπέρα Τα τέλη κυκλοφορίας και Τέλη ταξινόμησης τα πληρώνει ο αγοραστής ..όχι η αντιπροσωπεία. Σο δελτίο παραγγελίας θα δεις: Καθαρή αξία αυτοκινήτου xxxx, xxx ΦΠΑ xxx,xx Τελη κυκλοφορίας και τέλη ταξιν. xxx Συνολο.. χχχχχχχχχ απλα ρωτησα αν επρεπε να πληρωσω αυτα και μετα τα καινουργια...που ετσι φαινεται.
  19. 1 point
    Το θέμα είναι ότι δεν έχω καμία εφαρμογή διπλή Dual App. Έκανα απεγκατάσταση ενημερώσεων και από το Apptoide εγκατέστησα 2 εκδόσεις πίσω, αλλά πάλι τα ίδια (από το apkmirror δεν δοκίμασα). Αναμένω νέο update στο Android Auto, εξάλλου δεν πάω πουθενά με το κλείσιμο μέσα. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  20. 1 point
    Κάνε εγκατάσταση το aptoide(είναι android market σαν το google play) από εκεί μπορείς να διαγράψεις την εφαρμογή. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  21. 1 point
    Οπως ειπαν κ τα παιδια πιο πανω, να εχςι θεμα το αμαξι πολυ δυσκολο εως αδύνατο. Καποιο θεμα με την εφσρμογη υπαρχει. Απεγκατασταση κ εγκατασταση ξανα. Κ αν δεν παιζει καλο ειναι να δοκιμασεις κ με αλλο καλωδιο της ιδιας εταιριας(xiaomi) γιατι το συγκεκριμενα κινητα δεν αγαπουν καλωδια αλλης εταιριας.
  22. 1 point
    Ναι σβήσε την εφαρμογή και κατέβασε τη ξανα.. επίσης αν συνεχίζετε κατέβασε άλλη εκδοση της εφαρμογής.. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  23. 1 point
    Θεωρώ 99% απίθανο να φταίει το αυτοκίνητο. Για να γίνει 100% βρες έναν φίλο σου να δοκιμάσει το δικό του κινητό. Φταίει είτε το καλώδιο είτε κάποια αναβάθμιση έγινε στο τηλέφωνο σου και άλλαξε κάτι στις ρυθμίσεις.
  24. 1 point
    Μερικα προγραμματα, οσα κυριως εχουν πειραξει το χαρτη που ανοιγει την πεταλουδα εχουν προβλημα. Αυτοκινητο 1.8 και 1.4 tsi Πχ με revo + booster ηταν οκ Με custom + booster ειχε προβλημα διαχειρισης πιεσης Sent from my iPhone using Tapatalk
  25. 1 point
    Εγω εχω navi ναι. Το ενεργοποιησα κ δουλευει αψογα. @doggy αφού εχεις προγραμμα κ σε ευχαριστεί η αποκριση δεν χρειαζεται νομιζω να το ενεργοποιησεις.
  26. 1 point
    Χτες εβαλα να δοκιμασω το νεο σχετικα app με το throttle response. Δεν ξερω τι εκαναν παντως εχει πολυ καλυτερη αντίδραση το πενταλ του γκαζιου... Οποιος το εχει ας το δοκιμασει νομιζω αξίζει.
  27. 1 point
    Καλώς ήρθες αλλά postαρισματα και καλοτάξιδο το όχημα.
  28. 1 point
    Το performance monitor το θέλω κ γω γτ το έχει στο 2020 μοντέλο ακριβώς ίδια χαρακτηριστικά με μενα αλλά εμένα 2019[emoji22] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  29. 1 point
  30. 1 point
    Περιμένουμε φωτό! Ελπίζω να μη φωτίζει μπαλκόνια! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  31. 1 point
    Τελικά τοποθετήθηκαν οι λάμπες με τους ανταπτορες που ποσταρα και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό ,χρειάστηκε δουλίτσα γιατί αναγκαστικά να βγάλω τα φανάρια που σημαίνει μερικό λύσιμο του προφυλακτήρα .θα ανεβάσω σύντομα φωτό Sent from my iPhone using Tapatalk
  32. 1 point
    Οι τουρμπίνες ως γνωστό χαλάνε, ήρθε λοιπόν η ώρα και για μένα... Ξυπνώντας σήμερα νωρίς, πήγα για ψώνια και το πρωί πατώντας ελάχιστα το γκάζι στις 1500 περίπου ακούστηκε ένας απειροελάχιστος ήχος αλουμινίου. Και ήμουν τυχερός (έχει ακόμα καλό καιρό), διότι το χειμώνα βγαίνει η φιλτροχοάνη και μπαίνει το εργοστασιακό φιλτροκούτι μαζί με τα χειμερινά λάστιχα. Μετά τα ψώνια λοιπόν, άνοιγμα στη θερμοασπίδα, καθρεφτάκι και βλέπω σταγονίτσες λάδι επάνω στο σωληνάκι αποστράγγισης λαδιών της τουρμπίνας. Βγάζουμε το κολλάρο στο turbo Inlet και με τη βοήθεια της τσιμπίδας, βλέπουμε ότι η τουρμπίνα μας απέκτησε μικρό αξονικό (γραμμικό) τζόγο. Στο επόμενο cold start, με ένα χαρτί κουζίνας τσεκάρισα την εξάτμιση, λίγα σταγονίδια λαδιού βρέθηκαν οπότε βεβαιώθηκα πλήρως. Η φτερωτή και οι λεπίδες της είναι άθικτες. Αν όμως το αφήσουμε τότε θα αρχίσει η φθορά της και η αντικατάσταση θα είναι επιβεβλημένη. Ευτυχώς είχα άλλο ένα ολόιδιο Carτridge έτοιμο, υβρίδιο 064, οπότε έγινε η αλλαγή μέχρι το μεσημεράκι. Δυστυχώς βιαζόμουν να τελειώσω και δεν έχουμε φωτογραφίες. Απολογισμός για το τουρμπάκι, 65,000 χλμ τα οποία έγιναν με πίεση 1,9ob 1.6ct και τα 20,000 από αυτά 2,1ob 1.7ct. Η WG είναι της Forge (blue spring). Απόλυτα ευχαριστημένος από την απόδοσή του και τη διάρκειά του! Η έγκαιρη αλλαγή του, όταν η φθορά είναι στην αρχή, θα μας εξασφαλίσει λιγότερες λαδίλες σε όλο το μοτέρ, εξάτμιση, λ, αλλά και μικρό κόστος επισκευής. Αυτό ισχύει φυσικά σε όλες τις τουρμπίνες. Μπορεί που και που να χαλούν αλλά για τα χαμόγελα που χαρίζουν χαλάλι τους
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...