Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
Welcome to VWClub.GR Forum

Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.

Εγγραφόμενοι στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :

  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 12/23/2016 in all areas

  1. καλη χρονια για το 2017 και ξεκιναμε δυναμικα...χιονουλης κλασσικα πριν τις βελτιωσεις του 2017
    8 likes
  2. Καλη Χρονια - Ευτυχισμενο το 2017 ! Sent from my iPhone using Tapatalk
    7 likes
  3. Το περιβάλλον που το ταιριάζει ! Sent from my iPhone 7 plus using Tapatalk
    6 likes
  4. Πάτημα με το cupra με mini cooper s r56, φπε γύρω στα 240? (δεν ξέρω ακριβώς πόσο πάνε), 100-200, 2 άτομα κ οι 2, προηγήθηκε κυνηγητό κ σε μια μεγάλη ευθεία πατήσαμε. Το cooper πάτησε πρώτο κ εγώ πάτησα όταν πέρασε μπροστά, όπως φαίνεται κ από το βίντεο, μάζεψα κ βγήκα σχεδόν 3 αμάξια μπροστά.
    6 likes
  5. Καλή χρονιά και απο εμένα με μια εικόνα απο το άλλο μωρό μου...
    6 likes
  6. 5 likes
  7. Μιας και εξω δεν κυκλοφορει τιποτα,ενα πατημα μονος μου σε σχετικα τερμα πιεση
    5 likes
  8. γεια σας και απο εμενα!!!
    4 likes
  9. Το περιβάλλον που του ταιριάζει ! Sent from my iPhone 7 plus using Tapatalk
    4 likes
  10. Έτσι είναι, αυτού του είδους τα ελαστικά αποτελούνται από διαφορετικά μίγματα υλικών που έχουν την ιδιότητα να διατηρούν την ελαστικότητά τους σε θερμοκρασίες που τα καλοκαιρινά στην κυριολεξία πετρώνουν και μεταμορφώνονται σε ανελαστικό πλαστικό. Και βέβαια έχουν και διαφορετικό πέλμα σχεδιασμένο να σκάβει στο χιόνι εν αντιθέσει με τα καλοκαιρινά που σχεδιάζονται με γνώμονα την όσο γίνεται μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής για να έχουμε καλύτερη πρόσφυση στις υψηλότερες θερμοκρασίες, που σε θερμοκρασίες κοντά ή/και υπό το μηδέν και ειδικότερα στο χιόνι ή στον πάγο έχουμε αντίθετα αποτελέσματα. Οι αλυσίδες φορεμένες σε καλοκαιρινά ελαστικά τους προσδίδουν την ικανότητα σκαψίματος σε τέτοιες συνθήκες, όμως δεν μπορούν να υποκαταστήσουν και το υλικό, με αποτέλεσμα να έχουμε μία βελτίωση αλλά ποτέ δεν θα φτάσει το επίπεδο των χειμερινών. Ας πω και κάποια πράγματα ακόμη και ας με συγχωρέσουν οι αναγνώστες για το μακροσκελές ποστ. Προσωπική μου άποψη συμφέρει να έχει κανείς ένα σετ καλοκαιρινά και ένα χειμερινά και να τα τραμπάρει κάθε χρόνο ανάλογα την εποχή, ειδικά αν πρόκειται για μικρές διαστάσεις διότι με ένα κόστος πάνω κάτω 200 ευρώ μπορείς να έχεις την καλύτερη δυνατή απόδοση και να γλιτώνεις απίστευτη πολλές φορές ταλαιπωρία βάλε-βγάλε αλυσίδες κάτω από αντίξοες συνθήκες, και με σωστή χρήση* και αποθήκευση** τους θερμότερους μήνες του χρόνου να τα έχεις σε άψογη κατάσταση για αρκετά χρόνια, που πιθανότατα σε όλο αυτό το διάστημα οι αλυσίδες να χρειάζονται αλλαγή! Με μόνη εξαίρεση χαμηλότερου κόστους αλυσίδες αλλά και αμφιβόλου ποιότητος, πράγμα που θα μου προκαλούσε ανησυχία στη μέση του πουθενά, οποιοδήποτε ποιοτικό σετ αλυσίδων κοστίζει πολύ κοντά στην τιμή ενός καλού χειμερινού. Οι αλυσίδες που χρησιμοποιούσα μέχρι πριν βάλω τα χειμερινά ήταν κάποιες Clack & Go από την Weissenfels, δεν θυμάμαι το ακριβές μοντέλο, ποιοτικές αλυσίδες και κυρίως πολύ εύκολες στο βάλε-βγάλε αυτό ήταν και το κύριο χαρακτηριστικό τους για το οποίο μου είχαν κοστίσει το 2011 γύρω στα 150 ευρώ, ακόμα τις έχω αλλά τις έχω φορέσει μόνο 2 ή 3 χειμώνες. Με αυτές την χρονιά εκείνη είχαμε ανέβει στον Παλιό Άγιο Αθανάσιο και μέχρι το ΧΚ Καϊμακτσαλάν, ήταν πολύ καλές και δεν είχα παιδευτεί ιδιαίτερα αλλά σε αρκετά σημεία και επειδή τώρα έχω άποψη πώς δουλεύουν τα χειμερινά ελαστικά, με τις αλυσίδες έχανα την αμεσότητα του τιμονιού που με τα χειμερινά νομίζεις ότι είσαι στο στεγνό μια ωραία ανοιξιάτικη μέρα. Αυτή είναι η πολύ μεγάλη διαφορά με τις αλυσίδες, εκτός βέβαια του ότι τα χειμερινά τα βάζεις πάνω και τα έχεις 4 μήνες το χρόνο και πας όπου γουστάρεις χωρίς να σε νοιάζει τίποτα και βέβαια χωρίς να σε περιορίζει το όριο ταχύτητας των αλυσίδων. Τώρα καθένας μπορεί να συμφωνήσει ή να διαφωνήσει, θα σου πει ο άλλος ναι μα εγώ ανεβαίνω στο βουνό μια φορά στα 3 χρόνια, αυτό είναι δεκτό. Όμως πιστεύω ακράδαντα ότι για κάποιον που τακτικά, έστω 1 φορά τον χρόνο πραγματοποιεί χειμερινές εξορμήσεις, τα χειμερινά ελαστικά είναι η σωστή επιλογή που πιθανότατα θα κάνει και απόσβεση. Για το αστείο του πράγματος, χθες για λίγα λεπτά βγήκα με το edition που φοράει τα Toyo Proxes R888, όχι μόνο καλοκαιρινά ελαστικά αλλά και πιστάδικα, δηλαδή Ο,ΤΙ χειρότερο για θερμοκρασίες υπό το μηδέν, βρήκα λοιπόν λίγο πάγο κάτω και πέρασα από πάνω, και για το αλατοπίπερο του πράγματος ο δρόμος ήταν και ελάχιστα ανηφορικός. Λοιπόν ανέβαινα με 10, στην κυριολεξία χάιδευα το γκάζι και το ESP έκανε υπερωρίες. Δεν υπήρχε πρόβλημα βέβαια είχα επιλογή αν το πράγμα χόντρενε, αλλά δείχνει το μέγεθος της διαφοράς ανάμεσα στα δύο άκρα. * Σωστή χρήση χειμερινών σημαίνει, καταρχήν τηρούμε το όριο ταχύτητας για το οποίο είναι σχεδιασμένα, το οποίο είναι πολύ χαμηλότερο των καλοκαιρινών, αποφεύγουμε να φεύγουμε τάπα από το φανάρι (καλό είναι να αποφεύγεται το σπινάρισμα στο στεγνό δηλαδή), και τα αποθηκεύουμε όταν οι θερμοκρασίες ξεπεράσουν τους 20 βαθμούς, δηλαδή αρχές Άνοιξης, διαφορετικά λιώνουν. ** Σωστή αποθήκευση χειμερινών σημαίνει, όπως όλα τα ελαστικά συμπεριλαμβανομένων των καλοκαιρινών, την αποθήκευση σε σημείο που δεν τα βλέπει ο ήλιος, δεν έχει υγρασία, δηλαδή προτιμάμε ξηρό και δροσερό μέρος, και δεν έχει μεγάλες θερμοκρασιακές αυξομειώσεις. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα τα τυλίγουμε ένα-ένα με κάποια μεμβράνη, εγώ χρησιμοποιώ μεμβράνη μεγάλων συσκευασιών με φουσκάλες πλάτους 1 μέτρου, διαφορετικά αν κανείς θέλει να διαθέσει ένα ποσόν για κάτι πιό professional υπάρχουν ειδικά έτοιμα κιτ αποθήκευσης. Είτε με μεμβράνη είτε με έτοιμο κιτ, αυτό που πετυχαίνουμε είναι να διατηρούμε ένα μικροκλίμα εντός της συσκευασίας μας, το οποίο εξασφαλίζει την ακόμα μικρότερη θερμοκρασιακή διακύμανση και βέβαια κρατάει πιό αποτελεσματικά εκτός την όποια υγρασία.
    4 likes
  11. Ευτιχισμένο το 2017 σας εύχομαι να σας γεμίσει με πολλά χιλιόμετρα και πολλά άλογα!!! Και με λιγότερο κρύο!!!
    4 likes
  12. Κατά την προσωπική μου άποψη το diesel αυτοκίνητο πρέπει να είναι 2.0 lt και πάνω. Τα 1.6 lt είτε λέγετε Nissan είτε VW είτε Volvo είτε οτιδήποτε άλλο είναι οριακά. Απλά επειδή ζούμε σ´ αυτή τη Μπανανία για χώρα συμβιβαζόμαστε στα 1,6 lt max
    4 likes
  13. Όπως υποσχέθηκα, παρέλαβα σήμερα. Η εφαρμογή είναι αρκετά απλή στη χρήση και μου άφησε πολύ θετική εντύπωση! Το μόνο ίσως αρνητικό, είναι ότι χρειάζεται σύνδεση στο διαδίκτυο, το οποίο στη περίπτωσή μου ήταν κακό γιατί δεν είχα wifi στο γκαράζ και καθώς είναι υπόγειο, δεν είχα αρκετά καλό σήμα στο κινητό για γρήγορη σύνδεση. Εν τέλει, μέσα σε 10-20 λεπτά είχα τελειώσει τις παραπάνω τροποποιήσεις, πλην του rain closing, είχα κάνει έλεγχο σφαλμάτων κ τσέκαρα στα γρήγορα τι άλλες μετατροπές μπορώ να κάνω. Πολύ καλή εφαρμογή κατά τη γνώμη μου, ειδικά για χρήστες όπως εγώ, οι οποίοι δεν έχουν εξοικείωση με τέτοιου είδους τροποποιήσεις. Για τη δουλειά που το θέλω εγώ, είναι ισάξιο του VCDS - VAGCOM. Δεν λέω ότι είναι ισάξιο για κάποιον επαγγελματία, αλλά για μένα που ήθελα απλά να κάνω κάποιες μικρές τροποποιήσεις, είναι ό,τι πρέπει!
    4 likes
  14. Αγαπητά μας μέλη, Το Hellenic VWClub φορτώνεται άλλον ένα χρόνο στις πλάτες του και έχει μπει πλέον για τα καλά στα εφηβικά χρόνια!!! Για 13η συνεχόμενη χρονιά λοιπόν, σας προσκαλούμε σε μια ξεχωριστή για όλους επέτειο που θα λάβει χώρα την Κυριακή 29/1/2017 και ώρα 09:30 π.μ. Θέλοντας να δώσουμε έναν διαφορετικό χαρακτήρα στα γενέθλια αυτά οργανώσαμε για εσάς μια όμορφη βόλτα ανάμεσα σε κάμπους, βουνά, χειμερινά τοπία, για να καταλήξουμε σε μια από τις ομορφότερες τεχνητές λίμνες της χώρας που θα αποτελέσει και τον καμβά της φωτογράφησης μας για το έτος 2017. Η διαδρομή που θα ακολουθήσουμε έχει αφετηρία την Αθήνα και μέσα από τα μαγευτικά βουνά της ορεινής Κορινθίας θα καταλήξει στην Λίμνη Δόξα της Αρχαίας Φενεού. Εκεί θα έχουμε την ευκαιρία να πεζοπορίσουμε στο μοναδικό φυσικό τοπίο, να επισκεφτούμε το μοναστήρι του Αγ. Γεωργίου με το κρυφό σχολίο αλλά και να πραγματοποιήσουμε την πρώτη για το 2017 φωτογράφηση των οχημάτων μας που θα αποτελέσει διαφήμιση για την λέσχη μας στα κοινωνικά μέσα. Στην συνέχεια θα γευματίσουμε όλοι μαζί σε τοπικό εστιατόριο, θα σβήσουμε τα κεράκια της τούρτας και θα διασκεδάσουμε,όπως πάντα άλλωστε. Στο τέλος της ημέρας και εφόσον το επιτρέπει ο καιρός θα απολαύσουμε το καφεδάκι μας σε τοπικό γραφικό χωριό της περιοχής(Γκούρα) πριν πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής. Για πρώτη φορά στο γεύμα θα εφαρμοστεί προεπιλεγμένο μενού ανά τέσσερα άτομα (4) ως βασικό γεύμα,και οτιδήποτε εκτός αυτού θα υπολογιστεί επιπλέον. Το μενού αφορά: ΟΡΕΚΤΙΚΑ ανά 4 άτομα * σαλατα ανάμεικτη * φέτα * παστό χοιρινό * τζατζίκι / τυροκαυτερή * σπανακόπιτα * πατάτες τηγανιτές ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΑΤΟ ΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΧΟΙΡΙΝΗ ΜΠΡΙΖΟΛΑ ΜΟΣΧΑΡΙΣΙΑ ΜΠΡΙΖΟΛΑ ΠΑΝΣΕΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ ΜΕΡΙΔΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΤΑ ΑΡΝΑΚΙ ΓΑΣΤΡΑΣ ΜΟΣΧΑΡΙ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟ ΧΟΙΡΙΝΟ ΛΕΜΟΝΑΤΟ ΜΕ ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΑΓΡΙΟΓΟΥΡΟΥΝΟ ΣΤΙΦΑΔΟ (+8 ΕΥΡΩ Η ΤΙΜΗ ΑΝΑ ΑΤΟΜΟ) ΠΟΤΑ Ελεύθερη κατανάλωση κρασιού ΜΟΝΟ. Η τιμή ανά άτομο για τα παραπάνω και ένα κυρίως πιάτο της επιλογής του,ανέρχεται σε 16 ευρώ. Για να θεωρηθεί έγκυρη η συμμετοχή σας απαιτείται προκαταβολή δέσμευσης θέσης 10 ευρώ και η δήλωση κυρίως πιάτου (επιλογές μενού) έως την 22/1/2017. Το πρόγραμμα οπότε διαμορφώνεται ως εξής: ΚΥΡΙΑΚΗ 29/1/2017 09:30 : συγκέντρωση μελών Αττικής στα ΣΕΑ Μεγάρων 09:45 : αναχώρηση 12:00 : Άφιξη στην λίμνη Δόξα - φωτογράφηση - ελεύθερος χρόνος 13:15 : Γεύμα μελών στην ταβέρνα ¨Ο Μιχάλης¨ 15: 30 : Καφές μελών στο χωριό Γκούρα ( προερετικό αναλόγως καιρικών συνθηκών) 17:15 : Αναχώρηση για Αθήνα Σας περιμένουμε όλους, παλιά αλλά και νέα μέλη, μόνους ή με την δική σας παρέα, σε μια διαφορετική εκδήλωση να γνωριστούμε και να συζητήσουμε την επικαιρότητα και το κοινό μας χόμπυ, τα vw οχήματά μας. Ενδεικτικά αναφέρουμε χιλιομετρική απόσταση από ΣΕΑ Μεγάρων 136 χλμ.
    3 likes
  15. Καλημέρα παιδιά όπως σε πολλές περιοχές έτσι και εμείς εδώ στη Φθιώτιδα είχαμε αρκετό χιόνι... Έτσι πήγα και αγόρασα χιονοκουβέρτες, μάλιστα υποτίθεται ότι πήρα και τις ακριβές γιατί έχουν μεγάλη αντοχή. Τέλος πάντων η μία κουβέρτα κόπηκε σε μερικά σημεία (που να έπαιρνα αυτή με τα 40 ευρώ). Για να μην πάω και σκάσω πάλι την κατοστάρα είπα να την φτιάξω μόνος μου μιας και γίνεται απλά και οικονομικά (απλά θέλει χρόνο και μία ραπτομηχανή) 1ο βήμα βλέπουμε που έχει κοπή η κουβέρτα.:http://prntscr.com/dw8i7a 2ο βήμα: Αγοράζουμε κλωστή η οποία δεν κόβετε με τίποτα (πήγα σε ένα μαγαζί και του λέω θέλω να μου δώσεις την πιο ισχυρή κλωστή που έχεις) είναι τόσο δυνατή που πιο πιθανό είναι να κόψεις τα χέρια σου παρά την κλωστή. Επίσης αγοράζουμε έναν ιμάντα περίπου ίδιου υφάσματος με την κουβέρτα. Τέλος επιλέγουμε μία κόλλα που να αντέχει σε υγρασία και σε κραδασμούς (να ΜΗΝ κρυσταλλοποιείτε) http://prntscr.com/dw8kjw http://prntscr.com/dw8kq2 http://prntscr.com/dw8kxc 3ο βήμα: Ράβουμε με το χέρι την κουβέρτα (βελόνα - κλωστή) σε όλα τα σημεία που έχει κοπεί. Στην συνέχεια μπορούμε να ξαναράψουμε τα ίδια σημεία με ραπτομηχανή με την μέθοδο ζικ ζακ ( η μάνα μου το έκανε) για παραπάνω ενίσχυση. http://prntscr.com/dw8mjl 4ο βήμα: Στα μεγάλα κοψίματα μετά το ράψιμο εφαρμόζουμε την κόλλα που προανέφερα ή μία δική σας επιλογή με όμοιες ιδιότητες. Ο λόγος που βάζουμε την κόλλα είναι για να κολλήσουμε επάνω τον ιμάντα για παραπάνω ενίσχυση. http://prntscr.com/dw8ok7 http://prntscr.com/dw8or4 5ο βήμα: Είναι το γάζωμα του ιμάντα πάνω στην κουβέρτα... Προσοχή: 1. Επιλέγουμε να ράβουμε από την εσωτερική μεριά της κουβέρτας... 2. Όποιος θέλει μπορείς να βάλει και από την μέσα μεριά ένα κομμάτι ιμάντα και όχι μόνο από την εξωτερική. Κόστος επισκευής: Κλωστή 1,5ευρώ, 1 μέτρο ιμάντας 1,5ευρώ, κόλλα 5 ευρώ ΚΑΙ ΠΕΡΊΠΟΥ 3 ώρες σπαστού χρόνου (για να τραβάει η κόλλα) ΥΓ: Αναμένουμε χιόνια για δοκιμή.
    3 likes
  16. Εγώ πάντως ψώνισα μην έχουμε άλλα... με τις αλυσίδες που είχα στο astra ταλαιπωρήθηκα Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 likes
  17. Αν και σχετικά νωρίς ακόμα το θέμα έχει αρχίσει να ζεσταίνεται...... μέχρι ώρας: * golfaki 4 + passaTrela * Nikos tsi + Dimitra + mike + beba * Lupakos + Liberte * kouliss + EffieT * Tsakas g40 * xristou7 +1 προβλέπεται φοβερή ανάβαση!!!!!
    3 likes
  18. Λοιπον καποιες εντυπωσεις απο το αμαξι. 1. Οποιος θελει να το παρει πρεπει να εχει οπωσδηποτε τα Led φωτα. Λαθος μου που δεν τα εβαλα 2. Αναρτηση που ειναι τρομερη Bilstein B4 Damtronic που γινεται αναβαθμιση σε B6 Performance που εχουν κατι AMG μονο. 3. το αμαξι καιει μετα απο 2000 χιλιομετρα περιπου 7.6 λιτρα με 70% χιλιομετρα πολη και 30% εξω. 4. 18 αρες ουτε κοπανανε ουτε ακουγονται ουτε καταναλωνουν στο 190 ps τωρα στα 1.6 ισως εχει μια αυξηση. 5. DSG-7 πολυ καλυτερο απο το παλιο που ειχα στο Golf VI 1.4 TSI (DQ 250) αλλα δεν ειναι το ιδιο διοτι αυτο ειναι υγρου τυπου DQ 500 με οριο τα 600nm 6. Lane assist κουραζει οταν θες να κανεις προσπερασεις αλλα ενοχλει και οταν οδηγεις διοτι συνεχεια εχεις την αισθηση οτι καποιος αλλος σου κραταει το τιμονι. 7. Πισω εαν εχετε παιδια ειναι πολυ χρησιμο το κιτ με τα προστατευτικα του ηλιου 5 κομματια ειναι και τα βρισκεις περιπου στα 200 ευρω στο E-bay. 8. Ο καθρεπτης επρεπε να ρυθμιζετε αναλογα με το ποιος το οδηγει το αμαξι αυτοματα διοτι καθε φορα με το χερι ειναι κουραστικο. 9. Προσωπικα και μονο με το δεδομενο οτι δεν θα εχω το αμαξι για off-road θα ηθελα να εχω την επιλογη να μην εχει ρεζερβα το αμαξι διοτι ετσι θα ειχα ενα τεραστιο πορτ παγκαζ και λιγοτερο βαρος (λιγοτερη καταναλωση κ.α) 10. Τελος το αμαξι ειναι γρηγορο και παρα πολυ ησυχο σε σημειο που τελικα δεν καταλαβαινεις με ποσα πας. 11. Σαφως και θα το πειραξω μεχρι στιγμης προγραμματα εχουν ( ABT,Superchips,B&B,BR Performance απο τους Γνωστους) με περιπου 220 αλογα και 440-450 ροπη
    3 likes
  19. Ήθελα να ενημερώσω γιατί πολλοί μπορεί κάποια στιγμή να αντιμετωπίσεται το ίδιο πρόβλημα. Σε Golf 5 μου παρουσιάστηκε θόρυβος από το κομπρεσέρ του aircondition. Ο θόρυβος ήταν μόνιμος και ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα, ασχέτος αν δούλευε η όχι το A/C. Με ενημέρωσαν από πολλά συνεργεία ότι ήταν το ρουλεμάν του συμπιεστή και ότι μάλιστα δεν παίρνει επισκευή, θα πρέπει να αλλαχτεί. Το κόστος για Μ/Χ κομπρεσέρ ήταν στα 150 euro και για καινούργιο στα 300 (σαν ανταλακτικό χωρίς εργασία). Επειδή δεν το πίστευα αυτό που μου έλεγαν, κάθησα και ασχολήθηκα μόνος μου να δώ τι γίνεται. Όπως θα δείτε από τις φωτογραφίες, τελικά το ρουλεμάν είναι εξωτερικό και μάλιστα το αλλάζεις χωρίς να χρειαστή να πειράξεις τον συμπιεστή. Το κόστος του ρουλεμάν ήταν στα 30 euro. Thats it.... Για να ξεβειδώσεις το ράουλο, κρατάς με το χέρι το ίδιο το ράουλο και με το αερόκλειδο (7mm) και σε ανάποδες στροφές (σαν να βειδώνεις) σιγά σιγά ξεβειδώνεις τον αποστάτη των σινεμπλόκ. Μετά από μέσα θα δείτε ότι έχει μια ασφάλεια που πρέπει να βγάλεις για να πάρεις όλο το ράουλο στο χέρι με το ρουλεμάν. Με ένα σφυρί μετά και ανάλογης διαμέτρου καρυδάκι, βγάζεις το ρουλεμάν το παλιό, βάζεις το καινούργιο και όλα πίσω πάλι.
    3 likes
  20. Καλημέρα! Όλες οι απόψεις είναι δεκτες, ελπίζω και η δική μου. Drive more ,worry less! Με τα ίδια πετρέλαια κυκλοφορούν επαγγελματίες με common rail από το 1999. Δεν νομίζω να αλλάζει κανείς τους φίλτρο πετρελαίου κάθε 10.000χλμ ούτε και να αλλάζει μπεκ και αντλίες κάθε 100.000χλμ. Η δουλεία του φίλτρου είναι να καθαρίζει τις "βρωμιες". Αν ανοίγαμε το φίλτρο και το βρίσκαμε καθαρό δεν θα υπήρχε ανάγκη για φιλτρο. Και το ίδιο ισχύει και για το φίλτρο λαδιού και του αέρα αλλα και της καμπίνας. Γενικώς είμαι υπέρ της καλής συντήρησης αλλά κατά της υπερβολής. Άποψη μου παντα και χωρίς να θελω να θιξω κανέναν! ☺
    3 likes
  21. Βάλε boost controller καλύτερα.
    3 likes
  22. Ένα πάτημα που έκανα το καλοκαίρι με Colt CZT φουλ 1ο στάδιο είχε δηλώσει 205 ρόδα χωρίς πίσω καθίσματα, ούτε που θυμόμουν ότι το είχαμε το βίντεο. Επίσης δικάβαλος εγώ μόνος αυτός. Χρονικά είναι κοντά με το πάτημα με το Α3 Κ04 που είχα ποστάρει, επομένως φορούσα πρόγραμμα στο DSG αλλά ήμουν με μαμά πολλαπλασιαστές, τους R8 τους έβαλα τον Σεπτέμβρη. Και 2 κολώνες που μου περίσσευαν σε RX8 αγνώστων mods με εξάτμιση, ξεκάπνισα μετά από μέρες ατούρμπιστος από το πάτημα με την Α45 AMG.
    3 likes
  23. Καλησπέρα Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι αυτό που λες αλλά σήμερα κι εμένα μετά την δουλειά είχε 2 παρκαρισμένα και έπρεπε να κάνω s! Πάτησα κι εγώ γκάζι γιατί είδα ότι με "έπαιρνε" αλλά ήρθα κοντά στο μπροστινό αμάξι....και κάνει μια βουτιά στα φρένα κοκκίνισαν όλα μπροστά μόνο κανα κολοχερο δεν έβγαλε να μου πει "που πας βρε νούμερο". Φορούσα ζώνη και γι αυτό είμαι κομπλέ αλλιώς θα μέτραγα δόντια τώρα. Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 likes
  24. https://vimeo.com/197409303 Τα φώτα με λεντ Sent from my iPhone 7 plus using Tapatalk
    3 likes
  25. Το κασκαι εχει 110 αλογα στις 4000 και 26,5 κιλα ροπης απο τις 1750–2750 Το τιγκουαν εχει 115 αλογα στις 2900-4000 και 28 κιλα ροπης απο τις 1700-2900. Εχουμε σαν πρωτο δεδομενο πιο πολλα αλογα στο tiguan που αποδιδονται σε λιγοτερες στροφες και περισσοτερη ροπη. Εγω σαν ιδιοκτητης του tiguan θα σου πω οτι τραβαει καλα απο τις 1750 στροφες ομως εχω διαπιστωσει πως σε ανηφορικη κλιση δεν εχει προβλημα να ανεβαζει στροφες απο τις 1500. Κατω απο εκει ομως δε παει βημα οπως ολα τα diesel. Απο εκει και περα δεν ξερω αν ακουγεται αντικειμενικη η γνωμη μου αλλα περα απο τη διαφορα τιμης που ειναι 2.000-2500 τα δυο αυτοκινητα δεν συγκρινονται σε ποιοτητα,συναρμολογηση,χωρους επιβατων-αποσκευων,ασφαλεια ενω μιλαμε για ενα tiguan που θεωρειται μοντελο 2017 με ενα κασκαι στα τελειωματα. Αν δε κανεις χλμ παρε το κασκαι γλυτωνοντας αρκετα λεφτα αλλιως
    3 likes
  26. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις και τη βοήθεια σας. Αφού πέρασα από το πρατήριο της Shell που χρησιμοποιώ για τον ανεφοδιασμό του αυτοκινήτου μου για να ρωτήσω για wurth,μη καταφέρνοντας να βρω το κατάλληλο μέγεθος,προχώρησα σε αγορά από γνωστη αντιπροσωπεία. Συνολικό κόστος για μπροστινό σετ και τον πίσω 51.10 Ε. Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
    3 likes
  27. Τα κουρτινάκια πρέπει να είναι σαν και αυτά @Patroklos ;
    2 likes
  28. Καλησπέρα στο club μετά από αρκετές οικονομίες κατάφερα να αγοράσω την πανάκριβη εισαγωγή carbonio της apr (360€ από εξωτερικό) και να την βάλω στο αμάξι μου... Μετά από καμία βδομάδα που την έχω πάνω και κάπου στα 500-600 χιλιόμετρα μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι το αμάξι έχει διάφορα μέρα με την νύχτα από ότι με το k&n ελεύθερο φίλτρο στο οεμ φιλτροκουτι... Είναι σαν να οδηγό άλλο αμάξι παιδιά δεν κάνω πλάκα έχω κατά ενθουσιαστεί δεν θέλω να κατεβαίνω από πάνω και μετάνιωσα που για τόσα χρόνια δεν το είχα βάλει πάνω στο αμάξι και έβαζα ένα σορό αλλά πράγματα... Τώρα που την έβαλα και την έχω δοκιμάσει μπορώ να πω ότι αξίζει μέχρι και το Τελευταίο της ευρω...
    2 likes
  29. Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 likes
  30. Για όσους ενδιαφέρονται για screen protector για το composition media 8 ιντσών του tiguan, προτείνω το εξής: Upscreen Reflection Shield Matte http://www.protectionfilms24.com/article/upscreen-reflection-shield-matte-premium-screen-protector-volkswagen-golf-7-discover-pro-navigation-system-2907680.html https://www.amazon.co.uk/dp/B01JV35FW4 (από εδώ το πήρα στα 11,66 ευρώ). Επέλεξα για Volkswagen Golf 7 Discover Pro Navigation System για να είμαι σίγουρος ότι ταιριάζει στην οθόνη των 8 ιντσών. Το έβαλα σήμερα και ταιριάζει τέλεια (η οθόνη δεν είναι εντελώς ορθογώνια, ανοίγει προς τα πάνω περίπου 2 χιλιοστά δεξιά και αριστερά, οπότε το screen protecton αφήνει αυτό το μικρό κενό). Η αφή του είναι ίδια με την αφή της οθόνης.
    2 likes
  31. Πάρα πολύ καλό ελαστικό σε διάσταση 205/55/16 Golf 5 TSI 140ps. Πρώτη φορά μετά από 9 χρόνια του αυτοκινήτου το αισθάνομαι σαν καινούριο στη συμπεριφορά και το πάτημά του. Πέφτεις σε μπάρα και το τιμόνι είναι εκεί. Κύλιση σε στεγνό αθόρυβη και φρενάρισμα σε συνθήκες καθημερινότητας ικανοποιητικότατη. Με εντυπωσίασε ιδιαιτέρως στο χιόνι των τελευταίων ημερών. Δεν έβγαζα το αυτοκίνητο από το γκαράζ επειδή δεν είχα αλυσίδες και την τρίτη μέρα που σταμάτησε να ρίχνει χιόνι και χρειάστηκε να πάω κάπου, αν και είχα στη διάθεσή μου αυτοκίνητο με αλυσίδες, επιχείρησα να το βγάλω... δεν κόλλησε πουθενά με χιόνι σε όλη τη διαδρομή από το σπίτι μου εκτός Λάρισας μέχρι το κέντρο. Στο κέντρο, επειδή όλοι οι δρόμοι είχαν χιόνι, ε λέω... κάπου θα κολλήσω με τα σταμάτα-ξεκίνα (είχα πάρει μαζί μου φτυάρι). Κι όμως δεν κόλλησα πουθενά, εκεί που δίπλα μου έβαζαν αλυσίδες για να βγουν. Το έχω 1 χρόνο, χλμ. περίπου 10000 - 12000, κύρια διαδρομή εθνική.
    2 likes
  32. Καθένας με τις απόψεις του Θα πρέπει όμως να γνωρίζουμε μόνο ότι μεγαλύτερη φθορά στα εμπρός απότι πίσω -> σημαίνει υποστροφή. μεγαλύτερη φθορά στα πίσω από εμπρός -> σημαίνει υπερστροφή. Το πρώτο είναι μερικώς χειρίσιμο από το μέσο οδηγό το δεύτερο όχι. Το φαινόμενο είναι πιο έντονο όσο: α. Αυξάνει το μεταξόνιο (μεγαλύτερες μεταφορές βάρους και κάθετος άξονας δυνάμεων). β. Μεγαλώνει η μεταξύ τους διαφορά στη φθορά των μπρος - πίσω ελαστικών. γ. Χειροτερεύουν οι συνθήκες του οδοστρώματος βροχή, χιόνι, παγωμένο χιόνι. Άλλωστε σε πολλά manual αυτοκινήτων, θα το δούμε και γραμμένο ότι τα καινούργια μπαίνουν πίσω. Βίντεο δεν βάζω έχει πολλά στο Youtube. Η μόνη περίπτωση που φαίνεται να υπερτερεί η τοποθέτηση των νέων εμπρός, είναι το ξεκίνημα σε ανηφόρες και το φρενάρισμα σε ορισμένες συνθήκες (καλό οδόστρωμα και ebd). Προφανώς και συμφωνούμε ότι καλό είναι να μπαίνει τετράδα!
    2 likes
  33. Μαλακά τα Michelin για Ελλάδα... για 5 χρόνια φορούσα τα Pilot Sport Cup, δύο τετράδες φόρεσα. Για ψάχτα λίγο. Κανένα πρόβλημα, και σε λακούβες έπεσα και σε χαντάκια και παντού, στους ελληνικούς δρόμους το κυκλοφορώ. Βέβαια κοινή λογική, δεν πηγαίνεις τάπα σε καρόδρομους και κόβεις όπου χρειάζεται. Άρα ο φίλος, που το πιθανότερο να φοράει πιό πολιτισμένα ελαστικά από τα Cup που είναι πλαστελίνη, είτε: α. ήταν γκαντέμης β. οδηγεί 100% σε κατσικόδρομους γ. δεν κόβει πουθενά και για τίποτα, επιταχύνει κιόλας
    2 likes
  34. Καλησπέρα σας, @Polakias TDIΠαρέλαβα σήμερα το αυτοκίνητο!! Έχω να κάνω μόνο καλές παρατηρήσεις μέχρι στιγμής!! Οι ταχύτητες 1η και 2α έγιναν πιο κοντές (όπως ακριβώς θα έπρεπε να είναι εξ αρχής). Οι αλλαγές ταχυτήτων ομαλές. Με 2α ακόμη και σε χαμηλές στροφές δεν σβήνει το αμάξι (όπως έκανε πριν κ αναγκαστικά κατέβαζα σε 1η). Συντονισμούς δεν αισθάνθηκα (και έκανα αρκετές βόλτες κ με μεγάλες κ μικρές ταχύτητες-χωρίς άλλους ήχους να με αποσπούν). Τον θόρυβο τον περίμενα πολύ περισσότερο (σαν ταξί) αλλά είναι στα όρια του μηδενικού η διαφορά απο πρίν. Την κατανάλωση θα την δω στη συνέχεια (αν και πιστεύω μόνο προς το καλό θα παει γιατι τώρα οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται στην ώρα τους, δεν "συμπλεκτάρεις" αλλά ούτε και χρειάζεται να μαρσάρεις για να μην σβήσει) Καλύφθηκαν όλες οι εργασίες απο την VW και ας είμαι εκτός εγγύησης. Το service σε 2000 χλμ θα το κάνω στην autoclub vw Νέας Φιλαδέλφειας!!
    2 likes
  35. Εγω εβαλα φιμε και στα πισω αφου διαπιστωσα πως οταν εχει ηλιο σε καιει. Πιο λιγο απ οτι μπροστα που δεν εχει καθολου αλλα σε καιει. Σιγουρα προστατευουν απο ακτινοβολια αλλα απο ζεστη το καλοκαιρι χλωμο. Λουμαρ εβαλα στη μεσαια τιμη
    2 likes
  36. Estimate λέει 15-18 Ιανουαρίου.Περιμενω... θα ποσταρω μόλις παραλαβω Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 likes
  37. 2 likes
  38. Καλή χρονιά και σε σένα. Για τους λόγους που είπαν οι προηγούμενοι απέφυγε την λύση decat. Κατά τ' άλλα δεν ξέρω τι 14άρι μοτέρ φοράς, αν είσαι ατμοσφαιρικός που λογικά είσαι μην κάνεις τίποτα στο κομμάτι της βελτίωσης δεν αξίζει, αν σόνι και καλά θες παραπάνω δύναμη πιό οικονομικό σε βάθος χρόνου θα σου βγει να αλλάξεις αμάξι, όπου θα πήγαινες σε τουρμπάτο μοτέρ, π.χ. ένα 14άρι tsi αν ήθελες να παραμείνεις και στα ίδια κυβικά. Αν ήσουν τουρμπάτος θα είχες περιθώρια, τότε θα σου πρότεινα μια ελεύθερη εξάτμιση π.χ. 70άρα και 100άρη καταλύτη που μπορεί να αποδόσει σχεδόν όσο ένα decat setup δηλαδή πρακτικά οι διαφορές είναι μη υπολογίσιμες, και με custom πρόγραμμα (καθώς δεν υπάρχει απ' όσο ξέρω στην αγορά έτοιμο πρόγραμμα κονσέρβα για 100άρη καταλύτη όπως ούτε και για decat άρα αναγκαστικά custom για να ρυθμιστεί σωστά χωρίς λαμπάκια) συν 2-3 ακόμα περιφερειακά που θα έβαζες θα ήσουν κομπλέ. Αλλά σε ατμοσφαιρικό μοτέρ τα όποια κέρδη δεν θα δικαιολογούν τα χρήματα που θα δώσεις.
    2 likes
  39. Η Vw λεει 60.000 χιλιομετρα για το Polo μονο με την προυποθεση καθαρου πετρελαιου με προδιαγραφη ΕΝ590 . 30.000 χιλιομετρα παλι φυσικα με καθαρο πετρελαιο αλλα χωρις ΕΝ590 καυσιμο . 7.500 χιλιομετρα για καθαρο πετρελαιο αλλα μιλωντας για το παλιο πετρελαιο με φουλ θειο μεσα . Εαν δεν μπορουμε να τηρησουμε την προυποθεση "καθαρο πετρελαιο " , ακομα και στα 5.000 χιλιομετρα να το αλλαξουμε , παλι θα εχει περασει η βρωμια μεσα . Το προβλημα ομως δεν ειναι μονο η βρωμια αλλα και η παροχη/ ροη καυσιμου που μειωνεται . Εαν μπορουσαμε να εχουμε τις επισημες min εργοστασιακες τιμες της εταιριας για την ροη καυσιμου η εστω την min επιτρεπτη πιεση στην εισοδο της αντλιας ,θα μπορουσαμε μεσω οργανου να εντοπισουμε ποτε ενα φιλτρο ειναι πραγματικα βουλομενο και οχι ποτε εμεις νομιζουμε οτι ειναι . Τωρα ως αναφορα την βρωμια που περναει απο το φιλτρο , εφ οσων μιλαμε για το εργοστασιακο παντα , ειναι υπολογισμενη και δεν προξενει βλαβες . Τα εργοστασιακα φιλτρα ειναι περιπου συνηθως 10-15 micron ( τα οποια ειναι μικροτερα απο οποιοδηποτε φιλτρο αντλιας ) αρα οτιδηποτε και να περασει κατω απο αυτο το οριο δεν προξενει κακο γιατι ειναι μεσα στις υπολογισμενες ανοχες του κατασκευαστη .Για τα ιμιτασιον φιλτρα δεν ξερω ,εαν ειναι πολυ μεγαλυτερο το νουμερο περνανε σκουπιδακια που δεν εχουν επιτρεπτο μεγεθος , εαν ειναι πολυ πιο μικρο το νουμερο (μεχρι και 1 micron κυκλοφορουνε ) ,δεν υπαρχει σωστη ροη προς την αντλια και τα μπεκ , και πασχουν απο λιπανση και υψηλοτερες απο την επιτρεπτη θερμοκρασιες . Το πετρελαιο ειναι εκ φυσεως βρωμικο ,εκτος και εαν βρεις τροπο για εξτρα φιλτραρισμα στο 1 micron αλλα οχι επανω στην μηχανη . Εως τοτε αρκεστειτε ,γνωμη μου , στα εργοστασιακα φιλτρα και μην κανετε πειραματα . Καθαρο πετρελαιο δεν θα βρουμε ,χυμα καυσιμα αγοραζουμε. Τσεκαρισμα πρατηριου , ναι, για το πιο καθαρο οσο γινεται , αλλα μην περιμενουμε και πολλα . Τελικα το "drive more ,worry less " εχει νοημα , αλλα εξ αναγκης μαλλον ....
    2 likes
  40. Ο θείος μου, χρόνια ταξιτζής, πλέον έχει βγει σε σύνταξη, μου είπε ότι άλλαζε συχνά φίλτρο πετρελαίου, μπορεί όχι στις 10,000 χλμ αλλά στις 20.000 περίπου. Σήμερα άλλαξα κι εγώ φίλτρο πετρελαίου, στις 15.000 χλμ, δεν μπόρεσα να ανοίξω το παλιό φίλτρο ακόμη για να δω σε τι κατάσταση είναι, αλλά επειδή έβαζα συνέχεια από ένα πρατήριο θέλω να δω την ποιότητα του πετρελαίου του. Δεν θεωρώ ότι με 15 ευρώ που κοστίζει το φίλτρο πετρελαίου είναι δα και τόσο μεγάλο έξοδο που μπορεί να θεωρηθεί πεταμένα λεφτά. Προτιμώ να ξοδεύω 30 ευρώ παραπάνω το χρόνο, για 2 φίλτρα πετρελαίου και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, και ξέρω τι μου γίνεται γιατί τσεκαρω το πετρέλαιο που βάζω αλλά και προλαβαίνω τυχόν ζημιές που μπορει να προκαλέσει η επιλογή κακής ποιότητας πετρελαίου. Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 likes
  41. Επειδή ειδα σε προηγούμενο post οτι δεν ανέβασες βιντεο για να μην δείξεις πρόσωπα / πινακίδες ... θα πρεπει να αλλάξεις τα στοιχεία σου αν θέλεις να παραμείνεις ανώνυμος... τουλάχιστον απο εκείνους που δεν πρεπει... βλέποντας το βιντεο που ανέβασες στο YouTube φαίνεται ξεκάθαρα το ονοματεπώνυμο σου ... που παραθέτει στην σελίδα σου στο FB !!! Εκει έχεις μέχρι και την πινακίδα απο το Passat σου !! Και χάρτη απο τα σκοτάδια!!! Απλά σε προειδοποιώ γιατι εδώ στην Αγγλία φίλος που πόσταρε "τελική " στο YouTube έφαγε κλήση 400 λιρες και αφαίρεση διπλώματος για ενα χρονο. Νομιζω πρεπει να το κοιτάξεις ... just in case... δεν υπάρχει λόγος να τους κανεις την δουλειά τόσο εύκολη... Καλή Χρονια !!!
    2 likes
  42. Παιδιά υπάρχει μια παρεξήγηση εδώ. Εγώ έχω το pro, το οποίο και χρειάζεσαι αν θες να κάνεις μετατροπές όπως αυτές που ανέφερα εγώ πιο πάνω. Τα credits στα οποία αναφέρεται ο ψηλός πάνω, δεν είναι απαραίτητα, απλά σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις τις μετατροπές με ένα πάτημα. Μπορείς κανονικά χωρίς credits να κάνεις οποιαδήποτε μετατροπή, όπως θα την έκανες με Vag Com. Απλά τα credits σου δίνουν τη δυνατότητα να το κάνεις άμεσα, ακόμα και αν είσαι άσχετος με κωδικοποίηση, το οποίο είναι πολύ καλό για όσους αρχίζουν τώρα να ασχολούνται. Επίσης, το πακέτο με το οποίο το απέκτησα εγώ, μου έδωσε και 200 credits, τα οποία μπορείς να τα αυξήσεις απλά βλέποντας κάποιες διαφημίσεις. Δεύτερη παρεξήγηση είναι ότι δεν μπορείς να προγραμματίσεις τον εγκέφαλο για να αυξήσεις την ισχύ του κινητήρα. Είναι ένα απλό διαγνωστικό, δεν είναι σε θέση να αλλάξει τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου.
    2 likes
  43. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Μην αγχώνεσαι φίλε μου. Εκείνο που πρέπει να προσέχεις πιο πολύ είναι το τι καύσιμο βάζεις μέσα. Να γνωρίζεις πώς το πρατήριο από όπου γεμίζεις δεν το έχει απατεώνας. Εάν έχεις και τα δύο βελτιωτικά γνώμη μου είναι να τα βάλεις ξεχωριστά. Δούλεψε πρώτα με το ένα και μετά σε άλλο γέμισμα το δεύτερο. Ας έχουν μια απόσταση μεταξύ τους. Δεν ξέρεις πως θα αντιδράσουν τα στοιχεία τους. Οπότε βάλε πρώτα το καθαριστικο για τις επιθκαθισεις και μετά για τους μύκητες για να στο διατηρήσει καθαρό. Καλή χρονιά.
    2 likes
  44. Έκανα το μεγάλο βήμα και πήγα με το up ταξίδι 2500χλμ Αθήνα - Βουλγαρία - Βόρεια Ελλάδα κλπ ορεινά μέρη. Τα χλμ γίνανε απροβλημάτιστα (στις μεγάλες ανηφόρες βέβαια χρειάστηκε να κατεβάσω και 2α) Φυσικό αέριο υπάρχει παντού και με βοήθησε η εφαρμογή της skoda (Skoda CNG), που σου λέει που εχει πρατήρια φυσικού αερίου. Το αμάξι δε ζεστάθηκε και δε χρειάστηκε να κάνω στάσεις πχ 600-700χλμ γίνανε μονορούφι. 2 άτομα με αποσκευές. Μαζι με βενζίνη (κυρίως στην Ελλάδα!), χάλασα περίπου 65ευρω. Το φυσικό αέριο Βουλγαρία έχει 0,5-0,6 ευρω.
    2 likes
  45. για το acc μονο λογια δεν εχω.... το εβαλα λευκαδα και το εκλεισα τσεχια.... γκαζι στο τιμονι, και ρυθμιση σε 5 σταδια αναλογος την αποσταση που θες για να φρεναρει μονο του.... και μετα ξεκιναει παλι μονο του.... τι να πω....
    2 likes
  46. Τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα. Τι ειναι πιο σημαντικο για σενα; Αν ειναι οι επιδοσεις τοτε το νισσαν υπερτερει Σε ολα τα αλλα , χωροι, ποιοτητα κατσκευης, ασφαλεια κλπ Tiguan Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 likes
  47. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Είμαι κάτοχος Tiguan 1.6 tdi και έχω εμπειρία από Nissan X-trail 1.6 (130 hp) που το έχει συγκενικο μου πρόσωπο. Η αλήθεια είναι ότι οδηγώντας το Nissan νιώθεις να έχει πιο νευρικό κινητήρα απο του VW. Και αν συγκρίνεις και τις εργοστασιακές μετρήσεις εχει 15hp και 4 kg ροπής παραπάνω. Αλλά είναι μόνο ο κινητήρας γιατί σε όλα τα υπόλοιπα τα δυο αυτοκίνητα με απλά λόγια ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ. Τρομερή ποιότητα υλικών και κατασκευής απο VW και αίσθημα ασφαλειας. Συνεπώς αν σε ενδιαφέρει μόνο ο κινητήρας και τίποτα άλλο, τότε το Nissan είναι μισό σκαλοπάτι πιο πανω (γιατί οι διάφορες δεν είναι δα και τεράστιες) αλλά στο σύνολο του το Tiguan το θεωρώ πολύ ανώτερο.
    2 likes
  48. Και βίντεο να το πάρεις αν δεν δεχτεί και ο άλλος δεν μπορείς να το ανεβάσεις αν θέλει σε πάει δικαστικά προσωπικά δεδομένα και έτσι πάει η δουλειά ... Και το έχω ξαναπεί ότι αυτά τα τυχαία πατήματα είναι λίγο δύσκολο να τα γράψεις γιατί είσαι χαλαρός δεν πας σε κανονισμένο πάτημα ώστε να έχεις πάρει τα μέτρα σου από κάμερες και συνοδηγο... Ξυπνάς το πρωί να πας στην δουλειά και σκάει μύτη ο νεαρός από το πουθενά και σε κολλάει για πάτημα εκεί η πατάς ή δεν δίνεις σημασία και πας κανονικά στο δρόμο σου ...
    2 likes
  49. 2 likes
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.