Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/17/2019 in all areas

  1. 3 points
    Καθαρισμα στο κυκλωμα με καθαριστικο κι ενα κυκλο λειτουργιας με νερο θελει στη 10ετια, 5ετια αν κανει μονο χιλιομετρα πολης και αλλαγη με g13. ( cc ) Καλοειναι να μπαινει g13 original. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. 2 points
    Έχει πλαστικές ποδιές που αλλάζουν δες το σε μια αντιπροσωπεία με τον αριθμό πλαισίου πιο κομμάτι θες ν΄αλλάξεις Αλλάζουν συνήθως με πλαστικές βίδες ή σφηνωτά.
  3. 2 points
    Έχει ένα τύπο αθήνα και μέσω fb τον βρίσκεις εύκολα. Είχα ρωτήσει παλιά, αλλά μιλήσαμε και για το ξεθώριασμα και μου λέει είναι αρκετά πιθανό με το χρόνο και φοβήθηκα και το γλίστρημα, περισσότερα ας πει μιας και το έκανε και ο @XIONOULIS
  4. 2 points
    Και επίσης στον δημητριάδη που πηγες τωρα δεν χαρίζει αλογα,ουτε το dyno ουτε ο χειριστής.
  5. 2 points
    To 284whp είναι ~330hp άρα σε σχέση με τη μεγαλύτερη τιμή το 366 είναι ~-30hp, αυτό σου λέω. Με εργοστασιακά μπεκ το είχα ξαναγράψει δεν μπορεί το 1.8 Κ04 να περάσει κάποια τιμή ιπποδύναμης και να έχει στρωτή λειτουργία, θέλει μπεκ gti κλπ, είναι πρασινάλογα λοιπόν άσχετα τι βλέπει ο καθένας στα dynoplots. Τώρα που το κατάλαβες προχώρα και θα δεις άλλο αυτοκίνητο.
  6. 2 points
    Σχεδόν 4,5 χρόνια και 120.000 χλμ, ούτε ένδειξη για καμένη λάμπα δεν έχω δει ρε παιδιά.
  7. 1 point
    Αγοράζετε αυτό http://www.ebay.com/sch/i.html?_sop=15&_sacat=0&_nkw=elm327+bluetooth+obd2+android&rt=nc&LH_BIN=1 Κάνετε εγκατάσταση στο android κινητό σας αυτό https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torquefree ...και έχετε αυτό το αποτέλεσμα και πολλές άλλες ενδείξεις
  8. 1 point

    Time Left: 2 months and 19 days

    • FOR SALE
    • USED

    Για όλα τα 1.4 Tsi bmy,blg κλπ. Αυθεντικός βγαλμένος από αυτοκίνητο λειτουργικός και χωρίς πρόβλημα Αποστολή παντού

    50.00 EUR

    - GR

  9. 1 point

    Time Left: 2 months and 19 days

    • FOR SALE
    • USED

    Για μοτέρ 1.4 Tsi bmy,blg,bwk κλπ. Ελεγμένα σε μηχάνημα βγήκαν λόγω big turbo, δουλεμένα σε μοτέρ με 270hp (Παροχή έως 320) 03C 906 036E Πωλούνται μόνο τετράδα.

    150.00 EUR

  10. 1 point
    Ηταν «φτιαγμενο» το παλικαρι δεν καταλαβαινε και πολλα.. Ειχε και m3 οποτε δεν θελει και πολυ να γινει το κακο
  11. 1 point
    Αλλαγη μπεκ εστω και μεταχειρισμενα με ελεγχο συμπιεσης ξανα. Αν χανει παλι χρειαζεται πιστονακι. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. 1 point
    Δεν χρειάζεται να μπερδεύεσαι,βαζεις ενα full synthetic 5w30 και είσαι εντάξει.Αν σου καιει λάδι σε επόμενη αλλαγή δοκιμάζεις και το full synthetic 10w40 .Αυτά πληρούν και πολύ παραπάνω τις προδιαγραφές σου.Αν θέλεις και μόνος σου να το επιβεβαιώσεις ,βάλε στο google oil selector και απο τα site των εταιριών θα προταθούν τ' ανωτέρω.
  13. 1 point
    Γιατί δε βάζεις το γνήσιο της vw? Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. 1 point
    Καλημέρα κάτι παρόμοιο συνέβη και με το αυτοκίνητο του κουνιάδου μου πέρυσι το καλοκαίρι το πήγε για service και στην αλλαγή αντιψυκτικού του βάλανε G12 Το αυτοκίνητο δεν είναι VW και δεν παίρνει g12 αλλά το original έχει παρόμοιο χρώμα σκούρο κόκκινο και έξω από το πλαστικό δοχείο φαίνεται κάπως σαν μοβ Το αποτέλεσμα μετά από ένα μηνα έγινε σαν να ειχε μέσα λάσπη με σκουριά και λαδίλα Πριν κάνει οτιδήποτε το πήγε στο συνεργείο που είχε κάνει το service και του είπε ότι έκαψε φλάντζα του έβγαλε και κοστολόγιο... Για να το καθαρίσω αρχικά έβγαλα τα κολάρα του ψυγείου πάνω - κάτω το ξέπλυνα με νερο με το λάστιχο μέχρι να σταματήσει να βγάζει σαβούρα το ίδιο έκανα και στο block (εννοείτε κρύο) έπλυνα και το δοχείο Στη συνέχεια έβαλα σκέτο απιονισμένο νερό 2 φορές αφήνοντας το μέσα να δουλέψει για 2-3 μέρες κάθε φορά να ξεπλυθεί Στη συνέχεια έβαλα το κανονικό αντιψυκτικό που παίρνει και πάλι μετά από ένα μήνα είχε σκουρύνει το χρώμα του αλλά χωρίς να έχει σαβούρα και κατακάθια τα άλλαξα πάλι και τώρα ένα χρόνο μετά είναι μια χαρά σαν καινούριο Αν κάτσει στραβή με μίξη αντιψυκτικών και πιάσει μέσα μάκα είναι ταλαιπωρία να καθαρίσει και να έρθει στα ισα του
  15. 1 point
  16. 1 point
    Καλησπέρα τον Ιανουάριο αγόρασα και γω το καινούριο πόλο σε όλα τα τεστ drive οδηγούσα μόνο με dsg7 και είχα καταλήξει ότι είναι βασικό στην αγορά του αυτοκινήτου μου. Τελευταίο βράδυ όμως μετά από αμέτρητο διάβασμα στο ίντερνετ κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο σασμάν το dsg7 όχι το dsg6 βγάζει 2 βλάβες αργά η γρήγορα πολυδισκο(σαν να λέμε δίσκο πλατό) και εγκέφαλο σασμάν. Κόστος περίπου 1200 έκαστο και αν θυμάμαι καλά στα 30 ή και στα 50 χιλιάδες χιλιόμετρα. Έτσι λοιπόν επέλεξα το 6αρι μηχανικό που είναι αριστο. Βέβαια χάνω την οδηγική απόλαυση και ευκολία του dsg7 αλλά επαναλαμβάνω προσωπική μου άποψη χωρίς να έχω εμπειρία δεν το εμπιστευτηκα καθώς δεν θα είμαι σε θέση να πληρώσω κάποια τόσο ακριβή ζημιά. Αυτή είναι καθαρά προσωπική μου άποψη. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  17. 1 point
    Αν είναι λειτουργική και όχι πεσμένη, απλό.
  18. 1 point
    Καλησπέρα, Τελικά από το service της αντιπροσωπείας μου είπαν ότι το καλώδιο ήταν φαγωμένο, μάλλον, από τρωκτικά. Πρόσθεσαν ότι τα τρωκτικά πηγαίνουν στα καινούρια και όχι στα παλαιά αυτοκίνητα δίχως βέβαια να μπορούν να το αιτιολογήσουν. Συνέστησαν να ψεκάζω τα καλώδια.
  19. 1 point
    Τσέκαρε τα καλωδιάκια της αν είναι κομμένα στη φύσα και τις υποπιέσεις αν έφυγε/κόπηκε κάποιο σωληνάκι. Καλύτερα με leak test δες όλες τις υποπιέσεις.
  20. 1 point
  21. 1 point
    Δες αν σου έχει κάνει ξεχωριστή παροχή στα ντουί. 4 Η7 έχεις λογικά.
  22. 1 point
    Καμιά φορά το μικρό χαλάει και θέλει αλλαγή, οπότε αναλαμβάνει το μεγάλο συνήθως σε Golf / Audi και δεν υπάρχει πρόβλημα. Εκεί καμιά φορά σε ζόρι (ανηφόρα - ζέστη) και βελτιωμένο θα κάνει η θερμοκρασία ένα spike αλλά μόλις μπεί το μεγάλο θα ξαναπέσει. Μπορούμε να το καταλάβουμε (αν έχει κολλήσει/χαλάσει το μικρό) και όταν ζεστάνει ο καιρός, μόλις το σβήσουμε από πορεία, ανάβει πάντα το μεγάλο για να ρίξει θερμοκρασία. Καλό είναι να αντικατασταθεί για να μην ζορίζεται το μεγάλο και καταναλώνει τσάμπα ενέργεια με το a/c off. (το μεγάλο είναι αρκετά πιο ακριβό)
  23. 1 point
    Βλέπω διαφορές στα dynocharts σε σχέση με πριν Παναγιώτη που φτάνουν και τα -30 στρόφαλο.. καλή επιλογή ο επόμενος προγραμματιστής σου. Με το καλό να το δεις και 400
  24. 1 point
    Για πάρε μια γνώμη καταρχάς για το αν κάνουν και τα δυο για το αυτοκίνητο από δω: https://applications.castrol.com/oilselector/el_gr/c/search
  25. 1 point
    Εχει δικιο ο turbomaniac,ολοι μας σε αυτες τις ηλικιες εχουμε κανει καγκουριες που θα μπορουσαν να εχουν καταληξει σε αναλογα περιστατικα,δυστυχως χρειαζεται ενα μονο δευτερολεπτο για να γινει η μαλ@κι$.
  26. 1 point
    Ο συγκεκριμένος καγκουρας, εχει ιστορικο, ναρκωτικούλια, καταδίωξη απο αστυνομικους, σύγκρουση με μοτοσυκλέτα της ΔΙΑΣ, τραυματισμός δυο αστυνομικών κλπ. . Μπουμπούκι σας λεω!
  27. 1 point
    Εύχομαι πάντα έτσι, τυχερός και αφού όπως βλέπω το έχεις δεν συμπληρώνεις και κανένα Λόττο, joker κλπ, κρίμα να πηγαίνει χαμένο τέτοιο χάρισμα.
  28. 1 point
    Λυπηρό τουλάχιστον. Όταν το αγόρασα, δεν περίμενα πως θα εμφάνιζε τόσα θέματα μηχανικής αξιοπιστίας & τόσες ανακλήσεις... Και όχι μόνο αυτό, αλλά προβαίνεις σε συντηρήσεις σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, με γνήσια υλικά, χαλώντας ένα σκασμό λεφτά, και σου εμφανίζει τα ίδια θέματα, στα ίδια εξαρτήματα. Πραγματικά κρίμα, μετάνιωσα πολύ για την επιλογή μου, το έδωσα, ηρέμησα & παρομοίως δεν πρόκειται να περάσω ούτε από έξω από αντιπροσωπεία VW.
  29. 1 point
    Σε λιγότερο από δυο χρόνια και μετά από μόνο !!! 22.000χμ η αντλία νερού στο πολάκι ξανά καπούτ. Πρόκειται για το γνωστό κλαπέτο που κολλάει. Πάλι γνήσια αντιπροσωπίας(φαίνεται τουλάχιστον με το μάτι πανομοιότυπη με την προηγούμενη), δεύτερη φορά, (δεν βρήκαμε και τίποτα άλλο) 265€ μαζί με το ψυκτικό υγρό σε εξωτερικό συνεργείο (δεν ήθελα να τους δώσω ούτε ένα ευρώ παραπάνω) . Έχουμε λέει τώρα εγγύηση αντιπροσωπίας 1 χρόνο, (ανακουφίστηκα πςςςςςςς).. (άρα έχω ένα χρόνο περιθώριο να το στείλω στον αγύριστο). Περιττό να πω ότι δεν πρόκειται ούτε από απέξω να περάσω από την VW για αγορά αυτοκινήτου στο μέλλον.
  30. 1 point
    Πραγματικά στο εύχομαι!!Μήπως είχες δει τι μάρκα ήταν η αντλια που σου έβαλε?
  31. 1 point
    Τελικα ηταν το ρελε των ανεμιστηρων κωδικος 1j0919506k...Aυτο το ανταλλακτικο μετα την αλλαγη θελει προγραμματισμο με vagcom η οχι?Αν ξερει καποιος θελω τη γνωμη του.....
  32. 1 point
    Ιδου λοιπον η πραγματικη κατασταση χωρις σουξου μουξου. Δυναμόμετρηση του αυτοκινήτου μου για να διαπιστωθεί η δύναμη στο τροχό. Σημειωτέον 1.8 TSI CDAA κλειστό μοτέρ με Κ04-64 τουρμπίνα, μαμα μπεκ με 1.35 οβερ και 1.1 bar στον κοφτη. Με 4η έβγαλε 284 άλογα και περιμέναμε περί τα 290+ με 5η.... δυστυχώς όμως ολοι οι προγραμματιστες ξέχασαν να βγαλουν τον περιοριστη ταχύτητας οπότε στις 5850 στροφές του κινητήρα με 5η ήρθαν τα 250 km/h και τέλος. Αρκετά ικανοποιημένοι σε γενικές γραμμές μιας και το μοτερ δουλευει εξαιρετικα και υπάρχει μέλλον για περίπου +90 άλογα ρόδα με φυσιολογικές αλλαγές ( μπεκ, τούρμπο, μπιελες, πιστόνια). Το οποιο επομενο σεταπ θα προγραμματιστει αποκλειστικα και μονο απο την ACE MOTORSPORTS που κανει τη διαφορα σε σχεση με τα αλλα μαγαζια που προγραμματιζουν.
  33. 1 point
    Ειναι κανονικό..Μετα το πρώτο άνοιγμα του θερμοστάτη στους 87,5 βαθμούς η βελόνα μένει καρφωμένη στους 90 βαθ. περίπου ενώ η θερμοκρασία ανεβαίνει μεχρις τους 102 που παίρνει η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ. Αυτό γίνεται για να μην μπερδευεται ο οδηγός και ψάχνει. Ανησυχούμε αν ο δείκτης ανεβοκατεβαίνει,όπως πχ άν χα΄λάσει ο θερμοστάτης
  34. 1 point
  35. 1 point
    Εσωτερική αναβάθμιση. Μπήκε αυτοκόλλητο σκούρο γκρι βουρτσισμένο. Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  36. 1 point
    Για πες μας λοιπον απο που το ξερεις εσυ? Απο το ίντερνετ ειδε ο φιλος ολα αυτα που εχουν γραφτεί κατα καιρούς οπως Επίσης και αναλύσεις απο τα λαδια του. Κακο ειναι που εχει ψαχτει και ετσι? Πρωτα απο ολα εγω δεν ανέφερα αμα ειναι μαϊμού Ή οχι το μονο που σου ειπα ειναι εφόσον δεν εχεις στοιχεία(εαν εχεις πες ας την εμπειρία σου)μην κατηγορείς δημοσια μαγαζί.επισης σου ειπα πως με την λογικη σου οτι εχει φαει μηνύσεις ο άνθρωπος αυτος και τα μισα συνεργεια μαϊμού βαζουν γιατι τροφοδοτεί άπειρους. Ειναι άσχημο έως ανήθικο να κατηγορείς οποιοδήποτε μαγαζι και προφανως δεν μας νοιαζει εαν θα φας μήνυση και τα σχετικα γιατι μιλας εκ του ασφαλούς κρυμμένος πισω απο το πληκτρολογιο με ενα nickname σε ενα φορουμ εν αντίθεσή με την κατηγορια σου στο μαγαζί που αναφερεις κανονικα πιο ειναι. Μην αγχώνεσαι δεν ψάχνουμε καποιον να μας πει εαν βαζουμε καλα λαδια στα αμαξια μας και δεν παρεξηγηθηκαν τα πελατακια του οπως ειπες.
  37. 1 point
    Καλησπερα. Πηγαινε πισω/βγαλε αυτες τις αηδιες πανω απο το αυτοκινητο και πηγαινε σε μια εταιρια και βγαλε ενα επωνυμο προγραμμα να το ευχαριστηθεις.
  38. 1 point
    1α από όλα διάβασες ποτέ το μανιουαλ;μάλλον όχι. 2ον αυτό που γίνεται είναι ότι το αμάξι σου έχει ξεκινήσει αναγέννηση στο φίλτρο μικροσωματιδιων που έχουν όλα τα ντίζελ για αυτό πρέπει να κάνεις μια μεγάλη βόλτα περίπου για 15 χλμ χωρίς να σβήσεις το αμάξι για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
  39. 1 point
    Καλημέρα φίλε μου. Η τοποθέτηση πως θα γίνει; Αν μπορείς βάλε μας έναν οδηγό όταν την κάνεις...
  40. 1 point
    Oι κινητήρες με υδραυλικά ωστήρια όταν δεν λειτουργούν για αρκετές ημέρες τα ωστήρια ''αδειάζουν'' από το λάδι λίπανσης. Ο θόρυβος που ακούς αυτά τα 1-2'' είναι ο θόρυβος των ωστηρίων μέχρι να γεμίσουν λάδι. Κάποτε είχα Daewoo και Hyundai και τα δυο με υδραυλικά ωστήρια έκαναν ΜΟΝΟ στη ψυχρή εκκίνηση τον θόρυβο που αναφέρεις. Η επιλογή λαδιού 5W-40 και η συχνή αλλαγή γλίτωσες περιπέτειες και χρήματα. Η συχνή αλλαγή λαδιού δεν έκανε ΠΟΤΕ κακό σε κανέναν κινητήρα.
  41. 1 point
    Καλημέρα και στα 16.240 μέλοι αυτου του πετυχημένου club ! Ναι ... είμαι και εγώ ένας απο τους πολλούς που μείνανε στον δρόμο (600χλμ. μακριά )απο DSG7 .To Golfaki μου ( Mk6 1.6 diesel DSG7 περίπου στα 100.000χλμ ) με όλα τα καλούδια επάνω και εντελώς μαμά ,με όλα τα σέρβις μέχρι και σήμερα αντιπροσωπίας στην Αθήνα .Γνώστης της κατάστασης για το συγκεκριμένο σασμάν του συμπεριφερόμουν με αγάπη και σύνεση για να μην τον πιώ σε σφυνοπότηρο όπως καλή ώρα τώρα . Έβαλα όπισθεν ,άφησα το φρένο και έκανε 1 μέτρο πίσω ,ακούω ενα τσάφ και απο εκείνη την στιγμή κάνει αυτο ... Η αντιπροσωπία των Σερρών έχει κλειστό το service της όπου και βρίσκετε το αυτοκίνητο και θα ανοίξει την Δευτέρα . Πιθανά σενάρια : 1. Το φτιάχνω εδώ με κάτι χιλιάρικα που θα βρώ στον δρόμο γιατί η VW μας ,τόσο χρεώνει τα ανταλλακτικά με την μεγαλύτερη συχνότητα βλάβης ...τη θα γίνουν κλέφτες ... φλερτάροντας να ξαναμείνω στον δρόμο του γυρισμού με όλη την οικογένεια μέσα ? 2. Το φορτώνω στην οδική με 7 αλλαγές μέχρι την Αθήνα και οι υπόλοιποι με κτελ ....Ε ρε που φτάσαμε ...και βλέπω Αθήνα που να το πάω ...? Όπως και να έχει ...ρε παιδιά μετά απο τόσα DSG7 που έχουν χαλάσει δέν έχει βρεθεί κάποιος τρόπος - πατέντα να γλυτώσουμε όλη αυτή την ταλεπορία και τα έξοδα ...γιατί αν περιμένουμε απο την VW να πάρει θέση απέναντι στο πολύ σοβαρό αυτό ζήτημα αναξιοπιστίας οχήματος , θα συνεχίσουμε να μένουμε στον δρόμο ,να ταλεπορούμαστε εμείς και οι δικοί μας και στο τέλος να την πληρώνουμε και πανάκριβα ... και οι αντιπροσωπίες να κονομανε οχι μονο απο τα πανάκριβα service αλλα και απο τις επανειλημμένα πολύ συγκεκριμένες πανάκριβες βλάβες ... Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων ... Τάσος !!!
  42. 1 point
    γεια σας και απο εμενα!!!
  43. 1 point
    Τι όμορφο αμάξι που ψωνίσαμε....φτου φτου σκορδα! Sent from my iPhone using Tapatalk
  44. 1 point
    Άλλη μια Sent from my iPhone 7 plus using Tapatalk
  45. 1 point
    Ποσά like μπορώ να κάνω;;;; Sent from my iPhone using Tapatalk
  46. 1 point
    Το περιβάλλον που το ταιριάζει ! Sent from my iPhone 7 plus using Tapatalk
  47. 1 point
    ραούλα αντίστασης και ρολάρισμα με 4η... και όχι με 5η σχέση! Θεωρητικά η 4η σχέση ειναι 1:1 σχέση οπότε είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα (όπως την αντικατοπτρίζει ένα χουβαρντάδικο Maha φυσικά), αλλά στα μοτέρ μας και με τις τουρμπίνες που μιλάμε είναι ένα πολύ καλόβολο μέτρημα που φουσκώνει και τελειώνει πολύ γρήγορα κάνοντας τα πάντα-όλα να φαίνονται βελούδινα! Η λογική μιας μέτρησης ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ δεν θα πρέπει να είναι να δείξει κάποιος νούμερα αλλά να δει πως δουλεύει το αμάξι!!! Αν το σκάσεις λοιπόν με μια 5η σχέση όπου ο χρόνος που θέλει να για να γεμίσει είναι πολύ μεγαλύτερος, θα δεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ όλες τις λεπτομέρειες της καμπύλης και σίγουρα θα βγάλεις χαμηλότερα νούμερα (όπως πχ είχαμε μάθει να παίρνουμε σαν μπούσουλα τόσο καιρό) τότε το παραμύθι αλλάζει! Και για να σου το πάω ρε συ Τασούλη ένα σκαλί πιο πέρα... και άλλα γραφήματα είδαμε κατά καιρούς και μετά έσκαγε το παραμύθι του "ναι μεν αλλά", του "πήγα στον άλλο τον Χ-Ψ-Ω και βρήκα την υγειά μου"!!! Θέλεις ακόμα παραπέρα? Βλέπω συγχαρητήρια στον Χ tuner πχ μερικούς μήνες πριν, και αναλύσεις της τελειότητας... και ξαφνικά μετά ακούω άλλον tuner! τι πήγε στραβά? Που και γιατί πήγε στραβά? Να μην μάθουμε και εμείς τι διάολο παίχτηκε για να ξέρουμε? Ή μήπως όλα είναι για να δείξουμε το μέγεθος της "καρδερίνας" μας??? Ζητάω ταπεινά συγγνώμη για αυτό το "ξέσπασμα" και δεν θέλω να θίξω ΚΑΝΕΝΑΝ, αλλά το αμάξι το έχω από το 2009... και εν έτη 2016 τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου!! Και αφού λέμε που λέμε... πραγματικά δεν κατανοώ την βλακεία όλου του πλανήτη μπροστά στο μεγαλείο μας!! 1.8 TSi Gen3 που από μαμάς του είναι έτη φωτός πάνω από BYT/BZB/CDAA σαν "δυναμική" και οι ξένοι τελειώνουν πολύ πριν από εμάς (γιατί τα άλογα που λες ότι τελειώνει η Κ04 είναι σωστά αλλά δηλώνονται σε εφαρμογή σε 2λιτρο μοτέρ και όχι 1.!!! 2λιτρο S3 οι ξένοι τελειώνουν πριν από τον 1.8 μας... 2λιτρος CAWB που είναι το μοτέρ μας με 200 κυβικά παραπάνω διαδρομής πιστονιού τελειώνει και αυτό πριν από εμας!!!! Και όλα αυτά από εταιρείες οι οποίες έχουν και το brand να μοσχοπουλάνε με διόλου ευκαταφρόνητα ποσά τα διάφορα upgrade kits τους!!! Ή στραβός είναι ο γιαλός... ή εμείς στραβά αρμενίζουμε!
  48. 1 point
    Αντε Ηλια ετοιμο το εργαλειο; να κανουμε κανα πατημα να δουμε αν πανε τα 122αρια....[emoji3] [emoji6]
  49. 1 point
    Χαιρετώ την κοινότητα, είμαι νέο μέλος κι έχω το ίδιο πρόβλημα με την ταπετσαρία του golf 5 tsi ,αγορά νέο τον Ιουνιο του 2007. Δεν έχω κάνει κι εγω βιολογικό καθαρισμό, αλλά δεν έχω και πάρκινγκ, είναι στον ήλιο όλη μέρα. Ρώτησα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν 450€ για να αλλάξουν τον ουρανό με εργοστασιακό. Ρώτησα και σε ταπετσέριδες και μου είπαν 170-200€, αλλά θα προσπαθήσουν να βρουν το ίδιο περίπου χρώμα και δε με έπεισαν ότι θα γίνει όπως το εργοστασιακό. Φίλος απο άλλη αντιπροσωπεία με ενημέρωσε ότι αν παω σε ταπετσέρη, ναι μεν θα είναι φθηνότερο, αλλά θα ξαναχαλάσει στα 2 χρόνια περίπου. Από την πείρα μου θα προτιμήσω την αντιπροσωπεία και την εγγύηση που θα μου δώσουν,παρότι είναι πολλά τα χρήματα. Υπάρχει κάτι νεότερο απο κάποιο μέλος??
  50. 0 points
    Στον 1 χρόνο χρήσης (περίπου στα 2 έτη δηλαδή λόγω χειμερινών) αλλαγή συνήθως με 15,000χλμ.
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...