Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
Welcome to VWClub.GR Forum

Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.

Εγγραφόμενοι στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :

  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here

Δημοσίευση Εικόνας Δημοσίευση Εικόνας Δείτε εδώ βίντεο από τις συναντήσεις του Hellenic VWClub

** Αγγελίες **
Ενεργοποιήθηκε το νέο σύστημα αγγελιών. Στην ενότητα Οδηγίες Απορίες υπάρχει σύντομο βοήθημα για την ανάρτηση αγγελιών.

 

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 04/29/2017 in all areas

  1. 10 likes
    Καλημερα σε ολους!Επειδη ειμαι νεο μελος και λατρης του group vag,και με αφορμη το κουπρα ενος συναδελφου σεατακια παραπανω ειπα να αναρτησω και το δικο μου αλογο,ησυχο αλλα αγαπησιαρικο!
  2. 9 likes
  3. 8 likes
    Κάναμε το σπα μας πλυσιματακι και πέρασμα κερί με χέρι carnauba από chemical guys!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. 7 likes
  5. 6 likes
    Με αφορμή κάποια πρόσφατα, δυσάρεστα περιστατικά, θα ήθελα να επισημάνω στους φίλους του Vwclub, ότι η προμήθεια ανταλλακτικών - εξαρτημάτων - αξεσουάρ κλπ κλπ, θα πρέπει εκτός της τιμής - εμφάνισης να γίνεται με γνώμονα την αξιοπιστία και την ασφάλεια. Είναι κατανοητό ότι σ΄αυτούς τους χαλεπούς καιρούς, η οικονομία από παντού είναι αυτονόητη, ΑΛΛΑ το ακριβό συνήθως είναι φτηνό. Επίσης, υπάρχει σαν ποσοστό η αστοχία υλικού, περιορισμένα, καθώς επίσης και η μειωμένη ποιότητα ακόμη και σε πασίγνωστες φίρμες. Προσοχή λοιπόν, προέχει η ασφάλεια των δικών μας αλλά και των γύρω μας. Περίπτωση 1η: Μπεκ μεταχειρισμένα. Φίλος καλός, ήθελε να φτιάξει ένα setup 2871 στο δικό του αυτοκίνητο, όχι Vag. Τα μπεκ που του πρότεινα ήταν της Siemens, αξιόπιστα και δοκιμασμένα. Του τόνισα βεβαίως ότι με τα μπεκ, ΔΕΝ παίζουν, ΔΕΝ κάνουν τσιγκουνιές, καλύτερα υπομονή 1 μήνα και τον άλλο ρυθμίζεις. Για να μην πολυλογούμε το αμάξι θέλει ξανά επισκευή μοτέρ, λόγω μεταχειρισμένων μπεκ, τα οποία μπήκαν πάνω χωρίς καν έναν έλεγχο (διότι κοστίζει έστω αυτά τα λιγοστά Ε) και ανέβηκε στο dyno. Τα μπεκ, βγήκαν μετά τη ζημιά τα μέτρησα από περιέργεια, ήταν 3 λαλούν και 2 χορεύουν και από παροχή αλλά και ροή, μόνο ένα ψέκασε σωστά. Παρατήρηση: Το παραπάνω ισχύει εις διπλούν για τα μπεκ άμεσου ψεκασμού. Τώρα αν ο φίλος/κολλητός/γνωστός σας λέει ότι ο χ,ψ,ζ δουλεύει άσπαστος και το λιώνει, όταν θα γίνει η ζημιά δεν θα είναι εκεί να σας στηρίζει οικονομικά - ηθικά. Περίπτωση 2η: Καδένα Γνωστός λοιπόν, αφού με είχε συμβουλευτεί στο να αλλάξει σετ και ενώ η απάντηση ήταν πάρε ΟΕΜ και ότι πιο ενημερωμένο σε p/n και άλλαξε μέχρι και την τελευταία βίδα, πήρε ένα σετάκι αγνώστων στοιχείων, το οποίο μέσα είχε μια καδένα και τις γλισιέρες, το οποίο αρνήθηκα να του περάσω στο αμάξι (και μάλιστα παρεξηγήθηκε). Το αμάξι λοιπόν, κάρφωσε βαλβίδες, με αρκετή ζημιά. Παρατήρηση: Το αμάξι του είχε 95,000 χλμ, με το ρυθμό χλμ/έτος, θα ήταν κατ΄εκτίμηση ίσως η μία και μοναδική αλλαγή που θα έκανε μέχρι να το δώσει, καθώς το έχει από το 2006. Ψάχνουμε τώρα λοιπόν για μοτέρ ή και για τροπέτο. Περίπτωση 3η: Κόστος και Value for money Παλαιός φίλος, με ανησυχίες στο Gti του ήθελε Big Turbo. Ως γνωστόν σε μοτέρ, 1ης γενιάς Fsi αλλά και Tsi, οι αντλίες για την υποστήριξη της δύναμης στις μεσαίες στροφές θέλουν αναβαθμισμένα σωθικά. Φυσικά ένα σωστό Project, θέλει και το σωστό υπόβαθρο. Όταν λοιπόν ήρθε η ώρα της αντλίας και των μπεκ, ξεκίνησαν οι διαμαρτυρίες καθώς καινούργια τετράδα μπεκ, εργοστασιακή αντλία και καινούργια σωθικά, πίσω αντλία, ένα ποτηράκι (όχι τσίπουρο) μαζί με αλλαγή όλες τους ιμάντες του μοτέρ και αντλία νερού κοστίζουν όσο ένα μοτέρ μετάχειρο. Βρήκε λοιπόν ο φίλος μπεκ "ανοιγμένα" από "γνωστό" με λίγα χλμ, και αντλία φυσικά, με λίγα χλμ και σωθικά. Αφού τα πήρε σε τιμή αγοράς λαϊκής, βάλαμε το boost control και προχώρησε ένδοξα προς custom map. Για να μην τα πολυλογούμε το μοτέρ, αυτή τη στιγμή είναι στο ρεκτιφιέ και θα μπει ξανά η κ03 επάνω καθώς όλα τα υπόλοιπα είναι προς πώληση για να καλύψει τη χασούρα. Παρατήρηση: Αν δεν υπάρχει το υπόβαθρο γνώσεων - αλλά και το οικονομικό δεν προχωράμε σε τέτοια project. Δεν γίνεται ο χρήστης να θέλει big turbo κι αν ανάβει λαμπάκι να χάνει τον ύπνο του ή να μην μπορεί να πάει στη δουλειά του την άλλη μέρα. Το Big Turbo και τα μεγάλα Project όποιος τα έχει πληρώσει και φτιάξει σωστά τα "φυλάει". Ειδικά αν είναι καθημερινό αμάξι το προσέχει, κι όταν θέλει και μπορεί κάνει 1-2 ανοίγματα και τέλος. Δεν είναι 1ο στάδιο να πατάς και με τρίκυκλο. Η βελτίωση είναι χαρά και αποτελεί την έξοδο από την καθημερινότητα, hobby και ευχαρίστηση. Επουδενί δεν θα πρέπει να γίνει αυτοσκοπός, πονοκέφαλος, σπαζοκεφαλιά και φυσικά κίνδυνος για τους υπολοίπους. Καλές βελτιώσεις και Καλές βόλτες σε όλους και με προσοχή.
  6. 6 likes
    Από βολτούλα πριν κάνα μήνα στο δάσος της Στροφυλιάς και στην παραλία Καλόγριας, δυτική Αχαΐα.
  7. 6 likes
    Ευχαριστώ τον Κώστα (Doggy), για την άμεση ανταπόκριση στις προτάσεις μου που αφορούσε τη δημιουργία αυτής της ενότητας με ολοκληρωμένες παρουσιάσεις - δυναμομετρήσεις. Stage 1 ΦΠΕ Αμάξι : Golf V Tsi BMY μοτέρ Βελτίωση: Εισαγωγή Pipercross, Εξάτμιση 70mm 100άρης καταλύτης, Revo St2 100oct, I/C S3 . Εργοστασιακή Σκάστρα, Εργοστασιακή WG, Βενζίνη EKO 100oct. Το αμάξι είχε πρόγραμμα από το 2008 απροβλημάτιστα χωρίς να το μετρήσω ποτέ. H Δυναμομέτρηση έγινε πριν πάω σε Υβριδικό τούρμπο για να ξέρουμε που βρισκόμαστε. 233άλογα και 31κιλά ροπής Stage 2 Hybrid Μέσα στο 2012 αποφάσισα να μετρήσω το νέο setup: Αμάξι : Golf V Tsi BMY μοτέρ Βελτίωση: Εισαγωγή Pipercross, Εξάτμιση 70mm 100άρης καταλύτης, Etuners 100oct, Αντλία HPFP, I/C S3 Υβριδική Τουρμπίνα K04-023, Εργοστασιακή Σκάστρα, Forge WG (κιτρινο ελατηριο), Βενζίνη EKO 100oct. Το πρόγραμμα ζητήθηκε ασφαλές και όχι με γνώμονα τη μέγιστη απόδοση. Δούλεψα περίπου 1,5 χρόνο το συγκεκριμένο setup, ~45,000 χλμ μέχρι να το αλλάξω το 2013.. 265 άλογα και 37 κιλά ροπή Stage 3 Hybrid Βελτίωση: Εισαγωγή Pipercross, Εξάτμιση 70mm 100άρης καταλύτης, Etuners 100oct, Αντλία HPFP, I/C S3 Υβριδική Τουρμπίνα K04-049/064, Εργοστασιακή Σκάστρα, Forge WG (κιτρινο ελατηριο), Βενζίνη EKO 100oct. 273άλογα και 38κιλά ροπή. Μετά το Dyno η WG σφίχτηκε λιγάκι οπότε πιστέυω είμαστε σίγουρα πλέον 275-280άλογα και 38-39κιλά ροπής. Το setup παίρνει fine tuning εάν και εφόσον βρω λίγο χρόνο και γω και ο προγραμματιστής.. Αλλά επειδή έχω ήδη στα σκαριά άλλο turbo δεν ασχολήθηκα να το πάω παραπάνω. Και πάλι το πρόγραμμα είναι σχετικά ήπιο όπως και πριν (σσ. 6700rpm κόφτης) Stage 3 Hybrid Update... Pending
  8. 5 likes
    Μην τρέχετε παιδιά. Για εσάς, τις οικογένειές σας & τους γύρω σας. Είτε Tiguan έχεις, είτε Polo ή Porsche ή Honda, το αποτέλεσμα μπορεί να είναι το ίδιο τραγικό. Ζώνες ασφαλείας, μην τρέχετε & προπάντων, μην ξεχνάτε τόσο γρήγορα. Πάντα φιλικότατα.
  9. 5 likes
    γυναικα εισαι σωστα?αρα εχεις υπομονη...εχεις και σταθερο χερι γιατι φανταζομαι πως το μακιγιαζ παει συννεφο. αν λοιπον επεσα μεσα και στα δυο πας λοιπον σε ενα καταστημα που πουλαει χρωματα αυτοκινητων. αγοραζεις το χρωμα σου σε ενα μικρο μπουκαλακι σαν αυτο που βαφετε τα νυχια σας (μανω δε λεγεται?εμεις εδω στη θεσσαλονικη το λεμε οζα αλλα δεν ειναι της παρουσης) οπως επισης και ενα ιδιο με βερνικι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ!οχι νυχιων αγοραζεις επισης το πιο λεπτο πινελακι που θα βρεις στην αγορα.ισα ισα να μπορεις να βαψεις Μ Ι Α βρεφαριδα. φανταζομαι καθαροοινοπνευμα εχεις σωστα?σωστα! πας λοιπον στο γκολφ...καθαριζεις ΤΟΠΙΚΑ τη γρατζουνια με το οινοπνευμα... περνεις το πινελακι ναι αυτο το μικρο...και κοβεις τα 2/3 απο τις τριχες του. οτι μεινει το βουτας ΕΛΑΧΙΣΤΑ στο χρωμα και σιγα σιγα κανεις ΜΟΝΟ το ασπρο μερος της γρατζουνιας. καθε φορα που φευγει το χρωμα πανω στο βερνικι καθαριζεις ξανα με το οινοπνευμα και αρχιζεις να βαφεις απ την αρχη.μεχρι να πετυχεις το τελειο μη βιαστεις.κανονικα θα πρεπει να κανεις καπου στο 29λεπτο (το μισαωρο ειναι πολυ)για να το κανεις σωστα. μολις περασεις το χρωμα...περιμενεις να στεγνωσει.ωρα να χαζεψεις facebook twitter instagram να βγεις καμια σελφι με το γκολφ (στανταρ εχεις βγαλει) μολις περασει το μισαωρακι τσεκαρεις το χρωμα.αν εχει ματαρει ειναι στεγνο.αν γυαλιζει λιγο θελει κ αλλο χρονο. νο μορ σοσιαλ μιντια παρε το βερνικι και ξεκινα να το κουνας σα να κουνας με μανια την τελειωμενη λακ λιγο πριν φυγεις σε αργοποριμενο ραντεβου με τον ψηλο μελαχρινο με τα 400 τατουαζ και τους 12 κοιλιακους το βερνικι ειναι ετοιμο καθαριζεις το πινελακι κοβεις λιγες τριχουλες ακομα και αρχιζεις να βαζεις το βερνικι...με δεκα φορες μεγαλυτερη προσοχη οχι σταγονα σταγονα αλλα spot by spot οοοοταν τελειωσεις μια φορα...αν μπορεις φισα το με το πιστολακι για να στεγνωσει γρηγορα αλλιως περιμενε και μετα απο μερικες ωρες ξαναβαζεις βερνικι μεχρι το βερνικι που θα βαλκεις να ξεπερναει ΕΛΑΧΙΣΤΑ την επιφανεια του υπολοιπου αυτοκινητου. λογικα θα πρεπει να βαλεις 3-4 φορες για να ερθει κανονικα. ααααααααααν τα κανεις ολα οσα διαβασες σωστα και με πολυ υπομονη λογικα δεν θα φαινεται τπτ.θα θελει ενα τοπικο ξυσιμο με ενα δυχιλιαρο και ενα τοπικο γυαλισμα και εισαι οκ. ασε πρωτα να περασουν δεκα μερες μαι μετα πηγαινε το να στο γυαλισουν. υγ.ολα αυτα τα κανεις εαν σκαλωνει το νυχι στη γρατζουνια υγ2.ελπιζω να εχεις χιουμορ υγ3.δειξε στο μελαχρινο τι εκανες και θα κερδισεις 2-3 ποντους.αν δεν εντυπωσιαστει...μαλλον την κουναει την αχλαδια
  10. 5 likes
    Λατρεια!![emoji7][emoji7] #poloGTI Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. 5 likes
    Να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι... Καλή Χρονιά και να χαίρεστε τα εργαλεία σας, καλα και ασφαλή χλμ. Στάλθηκε από το GT-I8262 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. 5 likes
    μια πολι ωραια κατασκεβη!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. 4 likes
    Έχεις ένα point, εγώ πάντως μόνο νίκες μετράω από όταν το κανα stage 2+ δηλαδή εδώ και σχεδόν 1,5 χρόνο, ενώ οι μοναδικές μου ήττες ήταν όταν ήμουν ακόμα φίλτρο-πρόγραμμα 322 hp από Ferrari 458 Italia ψηλά στην κηφισίας, ύψος ψυχικού από ένα Evo 8 που είχε παρουσιαστεί στο High Performance και πάλι κηφισίας από Porsche 997 Turbo, και τα 3 στην κατηγορία άνω των 500 hp. Τις θυμάμαι και τις 3 γιατί πολύ απλά ήταν μόνο 3. Πολλά πατήματα βέβαια τα κέρδισα με σκάρτο αμάξι διαφορά είτε λόγω DSG είτε επειδή δεν υπήρχαν αρκετά μέτρα για να φάω σούβλα από αμάξια με καλύτερο top end, τα οποία κέρδιζα μεν αλλά έχοντας χαμηλότερο trap, που όμως και αυτό νίκη είναι. Γενικά σαν φίλτρο-πρόγραμμα δεν έκανα και τις τρελλές διαφορές, οι περισσότερες ήταν εκεί στα 2-3 αμάξια. Όμως από όταν έγινα stage 2+ με 370 hp και κυρίως από όταν σταμάτησα να ενημερώνω το θέμα της παρουσίασης που έβαλα λίγο ακόμη χέρι και πλέον είμαι κοντά στα 400 hp, μετράω συνεχώς κολώνες πολύ λίγες φορές έχω νικήσει με κάτω από κολώνα όπως εκείνη την Carrera S PDK στη σελ. 304 που έφαγε 3 αμάξια και τότε ήμουν ακόμα 370. Τώρα εδώ και καιρό λέμε με τη Νάσια να δοκιμάσουμε, λογικά θα με κρατήσει κάτω από κολώνα. Πάντως έχουμε ξαναπεί σπανίζουν πολύ τα πραγματικά δυνατά πλέον, δηλαδή αν δεν συχνάζεις στις γνωστές "πίστες" της Αττικής που συνήθως μαζεύονται, πολύ δύσκολα να ζοριστείς σε κηφισίες βουλιαγμένες ζάχους κτλ. Και ακόμα και στα γνωστά εκείνα στέκια δεν ξέρω αν ακόμα υπάρχει δράση όπως παλαιότερα, μήπως και εκεί υπάρχει πτώση δεν ξέρω, έχουμε 4-5 χρόνια να πάμε χωριό π.χ. (πηγαίναμε για μπάνισμα πριν 4-5 χρόνια παρέα με άλλο club). Σίγουρα όμως το επίπεδο του ανταγωνισμού δεν θα έχει καμία σχέση με τα τυχαία.
  14. 4 likes
    Μπήκε και το σποιλερακι!! Golf Mk7 1.4 tsi 150hp Act
  15. 4 likes
    Μπήκε και το σποιλερακι!! Golf Mk7 1.4 tsi 150hp Act
  16. 4 likes
    λοιπόν σύμφωνα με ειδικούς που ρώτησα οποιοδήποτε Adblue με iso 22241-1 κάνει για το αμάξι μας και οχι μονο (euro 4,5,6). το 22241 κάνει για τους παλιούς κινητήρες diesel euro 4-5. βρήκα παρεμπιπτοντως και την παραλαβή του δικού μου και είχα σημειωμένο γιατί μου έκανε εντύπωση την εξής απάντηση από τον sales manager της VW : adblue βάζουμε μόνο το συγκεκριμένο iso που αναγράφει η τάπα και κανένα άλλο..το αγοράζουμε από οποιονδήποτε αρκεί να αναγράφει αυτό τον αριθμο 22241-1.οποτε αν δεν μου βγάλει θέμα στα επόμενα 1000km είμαστε οκ αν όχι θα κάνουμε αποστράγγιση !!!!!.
  17. 4 likes
    βρε ναι ολοι θελουμε! αλλα θελουμε και ενα ταψι για φρενα οχι τα cd που βαζει η vw!
  18. 4 likes
    Καλησπέρα ομάδα!!! Golf Mk7 1.4 tsi 150hp Act
  19. 4 likes
    Δεν γνωρίζω τις διαδρομές που περιγράφεις ΑΛΛΑ η πολύ υψηλή κατανάλωση που είδες οφείλεται στον ότι έβλεπες μέση κατανάλωση από τη στιγμή που έβαλες μπρος, το οποίο συνεπάγεται ότι το αυτοκίνητο δεν είχε κουνηθει τουλάχιστον δύο ώρες, άρα ήταν με κρύο κινητήρα. Όταν βάζοντας μπρος κ κινουμαστε με 1η -2η ταχύτητα σε στενά είναι λογική αυτή η κατανάλωση. Το αντίστοιχο σε βενζίνη θα ήταν 12-13 τουλάχιστον. Όπως παρατήρησες κ εσύ, αν έκανες μεγαλύτερη βόλτα θα έπεφτε κ άλλο, πόσο μάλλον αν είχες κ μεγαλύτερη ταχύτητα. Το Renault, αφού δεν έπαιζε με τίποτα η κατανάλωση, έδειχνε μέση κατανάλωση στο γέμισμα ή long term, πάντως σίγουρα δεν έδειχνε από τη στιγμή που ξεκίνησες. Επίσης, δεν μπορείς να συγκρίνεις καταναλωσεις αν δεν έχεις κάνει ακριβώς την ίδια διαδρομή, με τις ίδιες συνθήκες και με το παραδοσιακό τρόπο μέτρησης (αφού μπορεί να χάνουν από λίγο έως αρκετά οι μετρητές κατανάλωσης). Προσωπικά, διεσχισα ολόκληρη τη Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη σε ώρα με τρελή κίνηση κ αν θυμάμαι καλά δεν ξεπέρασα τα 7. Γενικά, μέσα σε πόλη με cold start είμαι στα 5.5-6. Βέβαια, αφού έχει ζεσταθει ο κινητήρας εύκολα βλέπω 4-4.5. Προσωπικά, δεν το άλλαζα το Golf μου με τίποτα! Σήμερα έκανα ταξιδάκι Εγνατία με 3.6 με ταχύτητα γύρω στα 110.
  20. 4 likes
    Τρένο είναι το μοτόρι! 1500 κιλά τράβηξε άνετα χωρίς κιχ. Σίγουρα ήθελε άλλη σχέση αλλά έβαλα και 6η στο ταξίδι μου. Οι καθρέπτες του είναι τεράστιοι και πολύ λίγο χρειάστηκα τους έξτρα.
  21. 4 likes
    Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
  22. 4 likes
  23. 4 likes
    Αυτο το θεμα σημιουργηθηκε για τα μελη που θελουν να συναντηθουν με αλλα μελη ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ για καφε βολτα σουβλακι λουνα παρκ πικνικ κανταδες η οτιδηποτε αλλο και φυσικα σε ασχετη ημερομηνια με τις επισημες συναντησεις της Λεσχης. Οποιος θελει μπορει να ποσταρει το μερος την μερα και την ωρα που θα παει την βολτα του και οποιο μελος θελει και μπορει να ακολουθησει θα επικοινωνει μεσω πμ. Πριν ανεβασουμε τη δημοσιευση μας πρεπει να επιβεβαιωσουμε οτι ημερομηνια μας δεν συμπεφτει με επισημη συναντηση της Λεσχης στην ιδια περιοχη καθως δεν ειναι σωστο απεναντι στους Σ.Σ. Κανουμε την αρχη λοιπον. Καφεδακι στο Balux στη Γλυφαδα Σαββατο 13/9 στις 20.00 με Passatouko και economist. Οποιος αλλος θελει και μπορει να ερθει επικοινωνει με πμ μαζι μου.
  24. 4 likes
    1. queen: επιβάτες 160 κιλά, φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση, intercooler, σκάστρα forge, wastegate forge, χωρίς LC. Επιβεβαίωση μέτρησης: High Performance Επεξήγηση Πίνακα. * Rank = η κατάταξη βάσει χρόνου * Nickname = το όνομα που χρησιμοποιείτε στο φόρουμ * Ημερ/νια = που κάνατε τη μέτρηση * Χρόνος @ Χλμ/ώρα @ Συσκευή = ο χρόνος που κάνατε το 400άρι @ ταχύτητα που είχατε στο 400άρι @ συσκευή που χρησιμοποιήσατε για τη μέτρηση (π.χ. vbox, pbox) * Μοντέλο = του αυτοκινήτου σας (π.χ. ΜΚ5 Polo GTI, ΜΚ5 Golf) * Κινητήρας = ζητάμε κυβικά και τύπο μοτέρ (π.χ. 1.4 TSI, 1.6 FSI) - για σφυρίλατα/υπερκυβισμένα μπαίνει ο νέος κυβισμός (π.χ. 1.6 TSI) * Turbo = του αυτοκινήτου σας (π.χ. Κ03) - αν είναι υβρίδιο θα γράφεται δίπλα (π.χ. αν έχετε K03 με φτερά Κ04-023 θα γράφεται Κ04-023 Hybrid), αν είναι big turbo θα γράφεται και πάλι το όνομά του (π.χ. GTX 3071R), αν ψεκάσατε μεθανόλη θα συμπληρώνεται + meth (π.χ. Κ04-023 Hybrid + meth), αν είναι ατμοσφαιρικό θα μπαίνει παύλα * Κιβώτιο = είτε χειροκίνητο/μηχανικό, είτε διπλού συμπλέκτη είτε απλό αυτόματο μπαίνει εδώ (π.χ. Manual, DSG 7) * Πρόγραμμα/Στάδιο = πρόγραμμα που φοράτε (π.χ. GIAC) και τι στάδιο είστε (π.χ. stage 1, stage 2, hybrid, big turbo) στην Ελλάδα αν φοράει μόνο πρόγραμμα συνηθίζεται να λέγεται "πρόγραμμα" αντί stage 1 και αν φοράει + εξάτμιση "1ο στάδιο" αντί stage 2, όπως επίσης αν φοράει + όλα τα παρελκόμενα περιφερειακά όπως intercooler, αντλία, σκάστρα κτλ "φουλ 1ο στάδιο" αντί full bolt on stage 2 - αν είναι μαμά γράφεται stock * Ελαστικά = μπαίνει το πλήρες όνομα (π.χ. Michelin Pilot Sport 2) * Καύσιμο = πάλι το πλήρες όνομα με τα οκτάνια (π.χ. Shell VPower Racing 100) * Δρόμος/Πίστα = αν κάνατε το πάτημα σε δρόμο ή σε dragstrip Επιπλέον πληροφορίες. Ζητάμε (με κόκκινο τα υποχρεωτικά): - Μέτρηση με vbox, pbox και άλλες αξιόπιστες συσκευές ή σε dragstrip με χαρτάκι, χρειαζόμαστε και επιβεβαίωση δηλ. ένα screenshot ή μια φωτό της μέτρησης που θα δείχνει χρόνο και έξοδο. Μέτρηση από περιοδικό που να φαίνεται ότι είναι δική σας είναι δεκτή. - Προεραιτικά ποστάρετε και βίντεο αν υπάρχει, in-car ή εξωτερική λήψη. - Να λέτε τι φοράει το αμάξι όπως τα ζητάει ο πίνακας. Υποχρεωτικά επίσης πρέπει να αναφέρονται τουλάχιστον οι μηχανικές βελτιώσεις. Προεραιτικά γράψτε και επιπλέον πράγματα πέρα των ανωτέρω π.χ. αν φοράτε ανάρτηση, τι ζάντες φοράτε (με το μέγεθος), αν πατήσατε δικάβαλοι και άλλα, μιας και παίζουν και αυτά το ρόλο τους. Αυτά όλα θα μπαίνουν κάτω από τον πίνακα σε νέα αριθμημένη λίστα, όπου κάθε αριθμός θα συνδέεται με τον αντίστοιχο του πίνακα. - Προεραιτικα, αν έχετε παρουσίαση του αυτοκινήτου, ζητήστε να γίνει link. Μερικές σημειώσεις. Στο θέμα της αξιοπιστίας, αν κάποιος το ρίξει σε γκρεμό για καλύτερους χρόνους δεν θα μπορούμε να το ξέρουμε, αλλά απ' την άλλη να είναι υποχρεωτική και φωτογραφία ή βίντεο του μέρους είναι λίγο τραβηγμένο, οπότε ας προσπαθήσουμε και από την πλευρά μας να κρατάμε την λίστα αξιόπιστη. Οπότε πατήματα σε ίσιο δρόμο. Άλλωστε δεν υπάρχει τρόπαιο, χαβαλές και τροφή για συζήτηση. Μπορεί να βγει και κάτι καλό από όλο αυτό, κάποια χρήσιμα συμπεράσματα που καθένας ας τα αξιοποιήσει όπως νομίζει. Η ιδέα για το ranking δεν ήταν δική μου. Απλά έχοντας δει πάρα πολλά αντίστοιχα rankings στο εξωτερικό, σκέφτηκα να το φέρω στο vwclub με την ελπίδα να αρέσει στους χρήστες και να μεγαλώσει. Για να το φτιάξω βασίστηκα στα δικά τους και πρόσθεσα καινούργια πράγματα, οπότε το δικό μας είναι και πιό εξελιγμένο πλέον. Ξέρω ότι δύσκολα θα πιάσουμε τον δικό τους αριθμό μετρήσεων γιατί εκεί έχουν πολύ εύκολη πρόσβαση σε dragstrips και δεν χρειάζονται συσκευές μέτρησης, ενώ εμείς εν έτει 2016 μόνο έτσι μπορούμε πλην λίγων εξαιρέσεων και φυσικά λίγοι διαθέτουν αξιόπιστες συσκευές σαν αυτές που ανέφερα στην αρχή. Πληροφοριακά τα ξένα rankings ξεπερνάνε τα 50-60 entries, μπορεί να μην τα φτάσουμε και ποτέ, αλλά δεν έχει και σημασία, όσα φτάσουμε. Και φυσικά ποστάρετε ότι αμάξι και αν οδηγείτε, μαμά ή βελτιωμένο, εφόσον ενδιαφέρεστε να μετρήσετε και να μπείτε στο ranking. Έξτρα σημείωση. Προσπαθώ να βρω τρόπο να κάνω import από excel για να μπορώ να βάζω τα links επάνω στον ίδιο τον πίνακα, αλλά δεν είναι απλό. Μέχρι να τα καταφέρω θα τον βάζω ως image, άρα όποιος επιθυμεί να γίνει link το όνομά του με τυχόν παρουσίαση, θα μπαίνει στην λίστα κάτω από τον πίνακα. Αν πάει καλά το συγκεκριμένο ranking μπορούμε στην πορεία να ξεκινήσουμε και άλλες μετρήσεις με παράλληλο ranking. Let the cars do the talkin' baby!
  25. 4 likes
  26. 4 likes
    Με τα μπουζί έχοντας στην πλάτη τους 22,000χλμ περίπου, σε επαναλαμβανόμενα logs είχα επιστροφές -0,8 έως -4,3 Cf. Άλλαξα πάνω από 7-8 βενζινάδικα αλλά η διαφορά ήταν ελάχιστη, Μάλιστα με κάποιες βενζίνες είχα μέχρι -6cf. Οπότε αλλάχτηκαν με μια νέα τετράδα και όλα τα cf μηδανίστηκαν. (από 2000-κόφτη). Άρα αλλαγή ανά 15κ χλμ το πολύ ανά 20κ χλμ επιβάλλεται σε σχέση με τα 30κ χλμ του ΦΠΕ. Τα μπουζί που φοράω είναι τα Bosch F5dp0r και δεν τα συστήνω για ΦΠΕ. Για ΦΠΕ τα νέα εργοστασιακά με προσαρμογή του διακένου είναι ότι καλύτερο. Επίσης άριστη επιλογή τα NGK BKR7EIX για πιο πιεσμένα ΦΠΕ,WG,W/MI κλπ και hybrid turbo με μεγάλες πιέσεις.
  27. 4 likes
    Επίτηδες....για να μπαίνουν πιο γλυκά οι ταχύτητες...... τι παλικάρια έχουμε στο service.....
  28. 3 likes
    ρωταω μιας και τρεχω στο τυμπακι πλεον επισημα εκ μερους του συνεργειου ...αν θα ειναι κανεις εκει...
  29. 3 likes
    Κατι τετοιο εχω στο μυαλο μου οταν το δωσουν σαν επιλογη .. Μαζι φυσικα με με τον πινακα οργανων!!!
  30. 3 likes
    Τιμή δεν ρώτησα για τα 5-40, διότι θα τα αλλάξω σε 5-6 μήνες. Τα 5-40 δεν μου τα πρότειναν. Είναι αυτά που φοράει το αμάξι από το εργοστάσιο. Με τα 5-40 η κατασκευάστρια εταιρία σε προτρέπει για αλλαγή κάθε 30K. Αλλά επειδή εδώ στην Ελλάδα το κλίμα είναι πολύ θερμό + ότι συνήθως τα περισσότερα km γίνονται εντός πόλης με αποτέλεσμα ο κινητήρας να καταπονείται περισσότερο, οι ελληνικές αντιπροσωπείες σε συμβουλεύουν να αλλάζεις λάδια κάθε 15Κ. Και σου βάζουν τα 5-30 για μείωση κόστους. Στα παραπάνω έχω καταλήξει ρωτώντας και διαβάζοντας χωρίς να είμαι ειδικός.
  31. 3 likes
    Μέσα στο ΣΚ, vs Cooper S με εξάτμιση και άγνωστα specs έρχεται δίπλα να με τσιγκλίσει, λέω πολύ αισιόδοξο σε βλέπω, δε βαριέσαι με όλα πατάμε, 60-180 και σπιναριστός μέχρι τα 140 ανοίγω γύρω στις 2-3 καρότσες, στη συνέχεια σε 2ο πάτημα είχα ζεστάνει τα 8άρια και 100+ μέχρι 220 η διαφορά ανέβηκε σε 2+ κολώνες. vs S3 TFSI 2008+ με εξάτμιση και άγνωστα specs 130+ μέχρι 220 εγώ 1 κολώνα. Παρ' όλα αυτά πάντα αγαπάμε αδερφάκι Μερικά ακόμα τυχαία έγιναν το ίδιο βράδυ που έφταναν και ξεπερνούσαν το 3κόλωνο. Αν και τίποτα δεν ήταν στα μέτρα μου με εξέπληξε ευχάριστα το action της βραδιάς μιας και όπως έχουμε ξαναπεί έχει ερημώσει το πράγμα.
  32. 3 likes
    Σκιαχτηκες; Κατά βάθος όλοι θελουμε :-) Sent from my iPad using Tapatalk
  33. 3 likes
    Από την σημερινή εξόρμηση στην φύση! Sent from my iPhone using Tapatalk
  34. 3 likes
    Μετά από πλύσιμο και κερωμα . Τώρα η ζάντα έδειξε Sent from my iPhone 7 plus using Tapatalk
  35. 3 likes
    Τι ακριβώς μετρήθηκε με vagcom? Να κάνεις και κανονική συμπιεσομέτρηση.
  36. 3 likes
    Για τι αμαξι μιλαμε και τι κωδικο μοτερ. (1.4 cavd?) Ειναι χρονολογιας 09-10 το αυτοκινητο; Αν ναι ειχες περασει το update? Ηταν εργοστασιακο η προγραμματισμενο; Στις αλλαγες λαδιων, ποσο λαδι συμπληρωνες; Αφου ξεκινησεις τη διαδικασια και μετρησεις τους κυλινδρους αν θες καποιες συμβουλες για καλυτερο αποτελεσμα μπορω να δωσω. Στο δια ταυτα: Καδενα και τουρμπινα δεν χρειαζεται ναλλαξεις. Δεν πηγαινουν τα κομματια η αντλια λαδιου εχει φιλτρο. Αν η τουρμπινα ειχε τζογο, απο πριν αυτο ειναι αλλο θεμα. Επισης 55,000 και τζογος στην τουρμπινα σημαινει συνεχες ζορισμα απο χαμηλες μεσαιες (overboost). Η συγκεκριμενη μετα τις 120.000 αποκτα τζογο σε εργοστασιακο αμαξι. Η ευαιςθηςια συγκεκριμενης παρτιδας Σε συνδυασμο (ιςως) με κακη βενζινη ηρθε το σπασιμο στα ελατηρια η στα λουκια των πιστονιων. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Για να βοηθησουμε και να συμμετεχουμε αποτελεσματικα σενα θεμα απανταμε συνηθως σαυτο που ρωταει ο θεματοθετης. Αν εχεις αποριες ανοιξε ενα θεμα σαυτο που σαπασχολει ωστε να σου απαντησει καποιος, στο καταλληλο section. Αν εσυ ανοιγες ενα θεμα με σπασμενο μοτερ πως θα σου φαινοταν απο κατω να μπαινει ο καθενας και να ρωταει τα δικα του και να θελει να λυσει τις αποριες του. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
  37. 3 likes
    Σαν το πρώτο CC και το κανονικό εκείνης της περιόδου δεν υπάρχει άλλο... Ούτε με κυάλι... Χωρίς να θέλω να θίξω κάποιον από τους κατόχους νεότερων εκδόσεων.. Προσωπικό γούστο
  38. 2 likes
    Αλλαξε φαναρια (με projector) και μετα βαλε xenon. Sent from my iPhone using Tapatalk
  39. 2 likes
    Είδα αισθητή διαφορά καταρχήν μετά από κάθε βελτίωση κάθομαι και λογκάρω, οπότε μου μείωσε τις επιστροφές (γύρω στις 2 μοίρες), τις οποίες αναγκάζομαι να αποδεχτώ για να δουλεύω το αβάνς που δουλεύω με καλή 100άρα χωρίς μεθανόλες. Οι R8 πολλαπλασιαστές δηλαδή μπορούν να σου δώσουν τη δυνατότητα να ανεβάσεις αβάνς. Ακόμα και τίποτα να μην κάνεις διαφορά θα δεις. Για μένα είναι must σε αυτό το μοτέρ και από έρευνα που είχα κάνει ισχύει και για το δικό σου. Καλύτερα όμως να ρωτήσεις αυτόν που σε ρυθμίζει πριν το κάνεις, εγώ έτσι έκανα. Ρώτα συγκεκριμένα για τον συνδυασμό με αυτά τα μπουζί.
  40. 2 likes
    Γιατί δεν πας σε R888, Cup, AD08R κτλ. Ιδιαίτερη προσοχή μόνο στα λιμνάζοντα, αλλά στους γερμανικούς δρόμους ποια λιμνάζοντα? Στο απλά βρεγμένο δεν υπάρχει πρόβλημα πέρσι με R888 πηγαίνοντας Λευκάδα πέσαμε σε καλοκαιρινή δυνατή μπόρα και δεν είχα κανένα πρόβλημα με 80 χλμ, προφανώς θα κόψεις δεν θα το πηγαίνεις τάπα όπως δεν θα κανες ούτε με all season. Από το 2011 έχω φορέσει 2 τετράδες Michelin Pilot Sport Cup και τώρα είμαι στα μισά της 1ης τετράδας Toyo Proxes R888, το αμάξι Edition 30 κοντά στα 400 μοτέρ, και έχω μόνο τα καλύτερα να πω και για τα 2. Τα R888 έχουν πιό φασαρία από τα Cup, αλλά κατά τη γνώμη μου ακούγονται σκέτη κ@@λα, επίσης ζεσταίνονται γρήγορα, γρηγορότερα από τα Cup. Όταν και τα 2 φτάσουν σε ιδανικές θερμοκρασίες οι όποιες διαφορές τους είναι τέτοιες που δεν έχω την απαιτούμενη εμπειρία να τις διακρίνω, μου φαίνονται στην ουσία το ίδιο καλά, άρα δίνω ένα + στα R888 γιατί ζεσταίνονται πιό γρήγορα. Σε δρόμους που μπορείς να τα αξιοποιήσεις και όχι σε γυαλί, θα κολλήσουν πολύ καλά. Τώρα βέβαια τόσο τα R888 όσο και τα Cup ίσως δυσκολευτείς να τα βρεις καθώς κυκλοφορούν τα R888R και τα Cup 2, για τα οποία δεν έχω γνώμη. Τέλος τα Yokohama Advan Neova AD08R τα φοράει η queen στο Ibiza Cupra DSG περίπου 285 μοτέρ, βρίσκεται σχετικά αρχές της 2ης τετράδας και είναι και αυτά απίστευτα λάστιχα στο στεγνό, ενώ στο βρεγμένο υπερέχει των άλλων 2 και είναι και τα πιό ήσυχα, και εδώ βέβαια ισχύει η προσοχή στα λιμνάζοντα. Γενικά αν δεν σε νοιάζει η γρηγορότερη φθορά τέτοιου επιπέδου ελαστικών, και ειδικά αν τα φοράς μόνο 6 μήνες το χρόνο, και σε τόσο καλούς δρόμους στη Γερμανία, μπορείς να δεις σοβαρά μία τέτοια περίπτωση, είτε αυτά που σου γράφω είτε αντίστοιχα.
  41. 2 likes
    Του εκανα ένα δωράκι σήμερα του μωρού!!! Φίλτρο της DNA!! Golf Mk7 1.4 tsi 150hp Act
  42. 2 likes
    πηγαινε σε ραφτη και παρε μετρα... θα σε ραψω κοστουμι καλο!
  43. 2 likes
    Στο ελληνικό site της VW πρόσθεσαν και μια ενότητα για το adblue http://www.volkswagen.gr/el/service_and_parts/Volkswagen_Service/AdBlueSCR.html
  44. 2 likes
    Τον ίδιο ακριβώς μεταλικό ήχο κατά την εκκίνηση όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και κυρίως με το τιμόνι υπό στροφή ακούω κι εγώ, μέχρι που όταν αναπτύξω ταχύτητα πάνω από 20-30 χλμ εξαφανίζεται. Έχω παρατηρήσει πως ο ήχος αυτός είναι πιο έντονος και εμφανίζεται πιο συχνά κατά τους χειμερινούς μήνες. Δεν έχω καταφέρει να εντοπίσω ακόμα την πηγή προέλευσης του, μου εμφανιζόταν από τους πρώτους μήνες, το ανέφερα σε κάθε σερβις αλλά ποτέ δεν μπόρεσαν να βρουν από τι είναι και απαντούσαν πως πρόκειται για φυσιολογικά λειτουργικούς θορύβους του οχήματος...
  45. 2 likes
    Σχετικά με το πρόβλημα με την όπισθεν, όλα τα VW έχουν το ίδιο θέμα. Αυτό που κάνω εγώ είναι πριν βάλω όπισθεν να βάλω πρώτη κ χωρίς να αφήσω τον συμπλετκη να βάλω μετά όπισθεν. Το θέμα με τους ήχους από το τιμόνι - ανάρτηση είχα κ εγώ, αλλά ήταν τόσο αμυδρός ο ήχος κ δεν εμφανιζόταν πάντα, οπότε τον αγνοώ. Τώρα που ζεστανε ο καιρός νομίζω ότι σχεδόν εξαφανίστηκε
  46. 2 likes
    Το τροχόσπιτο είναι 1500 κιλά μικτό. Ο κατασκευαστής λέει ότι τραβάει 2100. Το 1,6 τραβάει εντυπωσιακά καλά. Περίμενα να ζοριστεί αλλά δε μάσησε καθόλου. Ευχαριστώ πολύ φίλε! Πιστεύω το tiguan ενδείκνυται για αυτό ακριβώς
  47. 2 likes
    συνεχεια απο το προηγουμενο μου topic. Το Golf variant TGI μου εχει συνθετικες φιαλες οπως και εσενα. 2 συνολικη χωρητικοτητα 15κιλα, το οκταβια εχει μεταλλικες ακομα, εχω καπου 12 πρατηρια στην περιοχη εδω κοντα. βασικα στο Βελγιο οπως και Γερμανια - Ολλανδια εχουμε L-CNG kai H-CNG alla kai H+ CNG. Εχει να κανει μετην προελευση του αεριου (αεριο απο Ολλανδια ειναι low CNG, aerio apo Algeria einai H CNG ) και την περιεκτηκοτητα του σε μεθανιο. Τιμες ειναι 0,85ευρο για L eos 1.05Euro gia H+. H+ προερχεται απο LNG. Εχω κανει εως 436χμ με H CNG, αυτοκινητοδρομο και με οικογενεια και αποσκευες μεσα. Με L CNG , ποιοτητα 80-90 τις εκατο στο bordcmputer; κανω 290 - 330 χμ με κρυο καιρο και αδειος σχεδον εχω βαλει εως 16,9κιλα; Ξερω εναν με το octavia g-tec εχει βαλει εως 18κιλα, οι πιεσεις στα πρατηρια ειναι ονομαστικα 200bar alla exo dei kai antlia me 250bar Τελεια που θα ερθει CNG και στην πολη μου εκει τα γιαννενα εστω και με το βυτιο μαλλον σαν LNG; Στην ελλαδα ειναι μονο Η-CNG, απο ρωσια η κανω λαθος? Ποσο τις εκατο ποιοτητα σου εμφανιζει το bord computer tou Golf sou? Τι ειδος πιστολι εχουν τα βενζιναδικα εκει? CNG και ΚΤΕΟ τιποτα special? κατα τα αλλα, προκειται για ενα υπεροχο αυτοκινητο γερμανικης τεχνολογιας, με πολυ καλη οδικη συμπεριφορα, πολλα καλουδια και πολυ δεμενο ανετο ακομα και για οικογενεια με 2 μικρα, Ο χωρος αποσκευων ειναι λιγο πιο μικρος σε συγκριση με το golf variant benzina, αλλα κανενα προβλημα δεν ειχαμε σε διακοπες προσφατως, αυτοκινητο με φυσικο-αεριο το συνιστω ανεπιφυλακτα, Ειχα πριν octavia diesel το πουλησα και ησυχασα. CNG - Οδηγας και γεμιζεις με χαμογελο !!! καλο και για το περιβαλλον αλλα και για το πορτοφολι σου,
  48. 2 likes
    Τελικά υπάρχει κάποιος καλός ταπετσερης απο Αθήνα;;;;; 12 σελίδες και άκρη δεν έβγαλα
  49. 2 likes
    Το 75αρι μου!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  50. 2 likes
    Αυτο που λες για τη θεση ειναι σωστο. Παρολαυτα ειναι απο τα πιο δυνατα μπουζι (πανακριβα) και πετυχαινουν σχεδον παντα ψηλα τις περισσοτερες μοιρες αβανς μαζι με λιγοτερα missfires ψηλα. Συνιστωνται ιδιαιτερα οταν υπαρχει bt Και υψηλη πιεση κοντα στον κοφτη. Η ιδιομορφια του σπειρωματος στον 1.4 δυστυχως (μεσα και γω) μας κανει να χρησιμοποιουμε μπουζι αλλου τυπου. Προσωπικα ομως μονο λογο setup. Φπε και με τα ngk της vw ηταν μια χαρα. Για φπε προτεινομενα ειναι τα b ngk της vw και αν ειναι τεζα setup κλεισιμο με προσοχη και φιλλερ στο 0.7 Για πανω απο 250αλογα, υβριδικη-bt setups bosch f5dpor και ngk br7eix log και βλεπεις τι καθεται καλυτερα. Γενικα υπαρχει και μια μικρη διαφοροποιηση στη λειτουργια και δεκτικοτητα αναλογως του μοτερ, ιδιαιτεροτητες προγραμματος κλπ. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.