Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
Welcome to VWClub.GR Forum

Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.

Εγγραφόμενοι στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :

  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here

Δημοσίευση Εικόνας Δημοσίευση Εικόνας Δείτε εδώ βίντεο από τις συναντήσεις του Hellenic VWClub

** Αγγελίες **
Ενεργοποιήθηκε το νέο σύστημα αγγελιών. Στην ενότητα Οδηγίες Απορίες υπάρχει σύντομο βοήθημα για την ανάρτηση αγγελιών.

 

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 06/26/2017 in all areas

  1. 5 likes
    Δικάβαλος 300-400 μέτρα ευθεία πάω να κάνω ένα ανοιγματάκι μόνος μου χωρίς αντίπαλο, όταν βλέπω καθρέπτη να πλησιάζουν σαν πορσοξένον. Από που σκ@τ@ εμφανίστηκε δεν υπήρχε τίποτα πίσω και το ξέρω γιατί ξεκίνησα από φανάρι που ήμουν μόνος, το άλλο φανάρι που ήταν κόκκινο είχε λίγα αμάξια λέω να δεις που με είδε να περνάω και το πυροβόλησε. Όπως πλησίαζε λοιπόν σκέφτηκα θα μπει μπροστά θα μας χαλάσει το άνοιγμα κάτσε να του φύγω λίγο, αλλά μετά λέω άσε να γελάσουμε. Αφήνω το γκάζι και με το που έρχεται δίπλα τον ακούω να πατάει. Τον αφήνω να φύγει 2 καρότσες και πατάω, παρεπιπτόντως πλέον αν δεν μου γεμίζει το μάτι ο άλλος πατάω καθυστερημένα για το σασπένς. Έλα όμως που βλέπω το συνοδηγό να βγάζει χέρι και να χαιρετάει, πέσαμε σε newbie ακόμα δεν πάτησα και τέλειωσε το πάτημα. Πατάω λοιπόν, είχα μέσα 3η 100, μέσα 4ης έχω μαζέψει, περνώντας από δίπλα βγάζει χέρι η Νάσια και χαιρετάει, του ρίχνω και 3 καρότσες και αφήνω την ταρίφα εκεί. Λογικά έκοψε μάλλον για να χωνέψει τη σούβλα γιατί δεν τον έβλεπα πουθενά, κάνα λεπτό μετά πάω πιό πέρα να γυρίσω και τον βλέπω να περνάει. Αργότερα σε καλή ευθεία πετυχαίνουμε S2K και αυτός με κοπέλα όπου επίσης αφήνω να πατήσει πρώτος, φεύγει κι αυτός 2 καρότσες, μαζεύω και ρίχνω 3 κολώνες.
  2. 5 likes
    θα κανεισ το εξησ .θα ανοιξησ διακοπτη μηχανησ θα πατησησ το κουμπι τησ ανακυκλωσησ να ειναι ΟΝ θα κλεισησ διακοπτη. θα σκυψησ απο την μερια του συνοδηγου και θα βαλησ το χερι σου εσωτερικα εκει που ειναι το κλαπετο τησ ανακυκλωσησ και θα πιασησ την σακουλα.
  3. 5 likes
  4. 5 likes
    Λοιπόν να τα βάλουμε με τη σειρά Η shell και avin ειναι μια εταιρία (motor oil βαρδινογιαννης) το μόνο που ξέρω είναι οτι παράγει ολα τα καύσιμα στο διυλιστήριο της στους αγίους θεωδορους και στα καύσιμα με επωνυμία v power τα πρόσθετα είναι της shell. Τώρα παμε στα γνώριμα δικα μας ολοι οι υπόλοιποι αγοράζουν απο εμάς πετρέλαιο με 5% βιοαιθανόλη (η οποία είναι και πανάκριβη) και βαζουν δικά τους πρόσθετα στο βυτίο η μικρές εταιρίες και στις δεξαμενές τους οι μεγάλες τι πρόσθετα δεν ξέρω. Εμείς σαν ελπε έχουμε την εκο και bp στη ετικέτα bp τα πρόσθετα ειναι τις BASF και έχουν να κάνουν και με τους μύκητες και με τη λίπανση το μοτέρ στην εκο ισχύουν τα ίδια η βάση δλδ το πετρέλαιο είναι το ίδιο προέρχεται κατά 70 % απο το διυλιστήριο μας στην Ελευσίνα το οποίο κατασκευαστικε για να παράγει diesel με σημερινές και αυριανές προδιαγραφές και είναι το πιο σύγχρονο στην Ευρώπη και έχει την τεχνολογία που αναφέρθηκε και στη shell με πρόσμιξη υγραερίου έχει τον υψηλότερο αριθμό κετανίων και σχεδόν μηδενικό θείο και είναι διάφανο σαν νερό το έως 7% bio που αναφέρθηκε ειναι 5 το 7% ειναι υποχρέωση μετα το 2017 αν θυμάμαι καλα με στόχο το 10% το 2020 απο την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Ilias.gr όλα έχουν πρόσθετα για λίπανση και καθαρισμο του κινητήρα απο εμάς ελέγχεται 1 00 φορές πριν φύγει μετά η ιδιώτες βυτιοφορεις και πρατηριούχοι τι κάνουν δεν ξέρω. Για σίγουρα καύσιμα προτιμήστε εταιρικά πρατήρια των διυλιστηριων είτε εκο-bp είτε avin-shell.για να έχετε το κεφάλι ήσυχο
  5. 4 likes
    Μερικές ακόμα φωτογραφίες Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. 4 likes
    Μετά από πλύσιμο και κερωμα . Τώρα η ζάντα έδειξε Sent from my iPhone 7 plus using Tapatalk
  7. 3 likes
    Το tigi με τα νέα του ''καλούδια'' Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. 3 likes
    Η 14η Ιουνίου έχει καθιερωθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), τον Ερυθρό Σταυρό και την Ερυθρά Ημισέληνο ως η Παγκόσμια Ημέρα του Εθελοντή Αιμοδότη. Την ημέρα αυτή τιμάται, διεθνώς, ο ανώνυμος εθελοντής αιμοδότης και ο αλτρουισμός που επιδεικνύει προσφέροντας δύο πολύτιμα αγαθά χωρίς ανταμοιβή: λίγο από τον χρόνο του και μερικά ml αίμα από τα 5 λίτρα που έχει.Σύμφωνα με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας, φέτος το κεντρικό μήνυμα του εορτασμού είναι: «Δώσε αίμα. Δώσε τώρα. Δίνε συχνά.», μήνυμα που προβάλλει την ανάγκη για αίμα όχι μόνο σε περίοδο κρίσης αλλά συστηματικά.Η προσφορά αίματος είναι χαμηλή στη χώρα μας σε σχέση με τον πληθυσμό της, οπότε η ανάγκη για περισσότερους εθελοντές αιμοδότες είναι σταθερή και διαχρονική.Μπορείς κι εσύ να γίνεις αιμοδότης και να βοηθήσεις να σωθούν καθημερινά περισσότερες ζωές. Μη διστάζεις!Δες ποια είναι τα βασικά κριτήρια επιλογής των αιμοδοτών αλλά και απαντήσεις σε συχνές απορίες σχετικά με τη διαδικασία της αιμοδοσίας.1. Τι πρέπει να κάνω ΠΡΙΝ δώσω αίμα;- Να έχεις φάει ένα ελαφρύ γεύμα 3 με 4 ώρες πριν- Να έχεις πιει πολλά υγρά (αλλά όχι αλκοόλ) 2. ΠΟΣΟ αίμα θα δώσω;- Περίπου 450 ml – Ούτε καν μισό λίτρο!3. Τι πρέπει να κάνω ΜΕΤΑ την αιμοδοσία;- Χαλάρωσε και πιες αρκετά υγρά (αλλά όχι αλκοόλ)- Κράτα τον επίδεσμο στο χέρι σου καθαρό και στεγνό για λίγη ώρα- Μη σηκώσεις βαριά αντικείμενα με το χέρι που έδωσες αίμα- Εάν αισθανθείς αδυναμία ή ζάλη, ξάπλωσε ανάσκελα και σήκωσε ψηλά τα πόδια σου4. Σε πόση ώρα ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ το αίμα μετά από μια αιμοδοσία;- Το σώμα σου θα αντικαταστήσει το πλάσμα (το υγρό στοιχείο του αίματος) μέσα σε 24 ώρες5. ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ μπορώ να δίνω αίμα;- Κάθε τρεις μήνες, δηλαδή τέσσερις φορές τον χρόνο6. Πώς θα ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ μετά την αιμοδοσία;- Οι περισσότεροι αιμοδότες δεν αναφέρουν καμία ενόχληση αρκεί να πιούν αρκετά υγρά μετά την αιμοδοσία- Μη σε ανησυχήσει αν νιώσεις μια μικρή αδυναμία, είναι απολύτως φυσιολογικό7. Τι ΕΛΕΓΧΟΙ γίνονται στο αίμα μου;- Για HIV 1 & 2, σύφιλη, ηπατίτιδα Β και C καθώς και για τον ιό HTLV- Εάν τα αποτελέσματα των ελέγχων δεν είναι καλά, το κέντρο αιμοδοσίας θα επικοινωνήσει μαζί σου με εμπιστευτικό τρόπο8. Μπορώ να δώσω αίμα αν δεν ξέρω την ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ μου;- Ναι, αφού κατά τον έλεγχο του αίματος προσδιορίζεται και η ομάδα αίματος σου 9. Υπάρχει κίνδυνος να ΚΟΛΛΗΣΩ κάτι;- Όχι, όλα τα σετ που χρησιμοποιούνται είναι μίας χρήσης, αποστειρωμένα και αχρηστεύονται μετά από τη χρήση10. Εάν είμαι αιμοδότης και ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΑΙΜΑ θα βρω αμέσως;- Τις περισσότερες φορές ναι- Αυτό είναι δύσκολο εάν χρειάζονται πολλές μονάδες αίματος ή ανήκεις σε σπάνια ομάδα αίματοςΓια περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επικοινωνήσεις με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας στο 213 214 6700 ή να επισκεφτείς το ekea.gr Πηγή: onmed.gr https://rss-now.blogspot.gr/2017/06/aimodosia-ethelonths.html
  9. 3 likes
    Το δικό μου μόλις έφτασε
  10. 3 likes
    Το 2009 αν θυμάμαι καλά πήραμε 2 κάμερες Camball της Κορεάτικης Starnex. Είναι μαύρη σε σχήμα μπάλας του πινγκ πονγκ, παίρνει κάρτα micro sd, υπάρχει βάση στήριξης σε σχήμα τετραγώνου όπου μέσα μπαίνει και κάθεται η κάμερα, εκτός και τη θέλει ο χρήστης σκέτη να τη βάλει σε καμιά γλάστρα για το σπίτι μιας και καμουφλάρεται πολύ καλά. Στο αμάξι κάθεται μέσα στη βάση της με ταινία διπλής όψης και χρησιμοποιείται από απλή καταγραφή σε μια ωραία βόλτα, σε κάποιο ταξίδι κτλ μέχρι για λόγους ασφαλείας, "βλέπει" αρκετά καλά και τη νύχτα αλλά με λιγότερα fps. Τότε τις είχαμε πάρει για τις νυχτερινές μας εξορμήσεις μέχρι που άρχισαν τα smartphones να μπαίνουν για τα καλά στο παιχνίδι της βιντεοσκόπησης οπότε οι κάμερες επέστρεψαν στα κουτιά τους. Πάντως η κύρια χρήση τους είναι ως κάμερες παρακολούθησης.
  11. 3 likes
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΕΟΣ EXTRA EXCLUSIVE 30-06-2017 ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ Volkswagen Tiguan EXCLUSIVE Κωδικός Μοντέλου AD14PY/AD14QT/AD146Z/AD148T/AD149T ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ (ΑΠΛΤΠΦ) ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ PJE Ζάντες αλουμινίου ‘’Nizza’’ 7J x 18 με ελαστικά mobility 235 / 50 / R18 130,00 € PJF Ζάντες αλουμινίου ‘’Victoria Falls’’ 7J x 19 με ελαστικά mobility 235 / 50 / R19 618,00 € PJC Ζάντες αλουμινίου ‘’Kapstadt’’ 8J x 20 με ελαστικά mobility 245 / 50 / R20 Μόνο για κινητήρες 2,0 TDI 760,00 € PSF Sport Ανάρτηση 146,00 € WL5 Δερμάτινη ταπετσαρία ''Vienna'' με δερμάτινα & θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα SPORT COMFORT, ηλεκτρικές ρυθμίσεις καθίσματος οδηγού, ρυθμιζόμενα προσκέφαλα σε ύψος / μήκος, συρτάρι αποθήκευσης στο κάθισμα του συνοδηγού, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες με memory function 1.635,00 € WW2 Χειμερινό Πακέτο. Περιλαμβάνει: Θερμαινομενα καθίσματα εμπρός Θερμαινόμενα πιτσηλιστήρια φωτιστικών σωμάτων Τιμόνι με θερμαινόμενη στεφάνη Μόνο σε συνδυασμό με PM6 ή PM5 Για κιβώτια DSG, o κωδικός PM6 αλλάζει σε PM5 362,00 € PM6 Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με θερμαινόμενη στεφάνη 0,00 € PM5 Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια και θερμαινόμενη στεφάνη 0,00 € PXE Προβολείς LED Mid για μεσαία και μεγάλη σκάλα, με δυναμική ρύθμιση δέσμης, στατικό και δυναμικό φωτισμό στροφής, φώτα ημέρας LED 599,00 € WCS Πακέτο καθισμάτων Smart Comfort. Περιλαμβάνει: Sport Comfort καθίσματα (οδηγού-συνοδηγού) εμπρός θερμαινόμενα, με ηλεκτρικές ρυθμίσεις και memory function Δερμάτινη Ταπετσαρία Vienna Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες με memory function 1.911,00 € WPA Park Assist με καμερα οποισθπορείας Rear Assist 470,00 € PRX Park Assist με Area View - Σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου 360 μοιρών 753,00 € PRY Trailer Assist με Park Assist και κάμερα οπισθοπορείας Rear Assist Υποχρεωτικά με 1M6 697,00 € PRZ Trailer Assist με Park Assist και Area View - Σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου 360 μοιρών. Υποχρεωτικά με 1M6 983,00 € PE1 Easy open & close - Σύστημα εύκολου ανοίγματος & κλεισίματος της πόρτας του χώρου αποσκευών (ενεργοποίηση μέσω ανίχνευσης της κίνησης ποδιού). Περιλαμβάνει επιπλέον ηλεκτρικό κλείσιμο πόρτας και σύστημα κλειδώματος/ξεκλειδώματος και εκκίνησης χωρίς κλειδί (KESSY). Σε συνδυασμό με 7AS ο κωδικός αλλάζει σε PEL 576,00 € PEL Easy open & close - Σύστημα εύκολου ανοίγματος & κλεισίματος της πόρτας του χώρου αποσκευών (ενεργοποίηση μέσω ανίχνευσης της κίνησης ποδιού). Περιλαμβάνει επιπλέον ηλεκτρικό κλείσιμο πόρτας και σύστημα κλειδώματος/ξεκλειδώματος και εκκίνησης χωρίς κλειδί (KESSY). 576,00 € 7AS Συναγερμός με αισθητήρες εσωτερικού χώρου και προστασία ρυμούλκησης 255,00 € P14 Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες. 140,00 € P14 WIR Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες σε συνδυασμό με πακέτο R-Line (W1E) 0,00 € PS1 Ηλεκτρικά συρόμενη / ανακλινόμενη γυάλινη πανοραμική οροφή με φωτισμό LED περιμετρικά της οροφής. 976,00 € ZNC Σύστημα πλοήγησης "DISCOVER PRO". Περιλαμβάνει επιπλέον του "DISCOVER MEDIA" (PNC): ■ έγχρωμη οθόνη αφής 8", ■ DVD player, ■ Λειτουργία Rubberband, ■ 10GB διαθέσιμη εσωτερική μνήμη, ■ 3 χρόνια δωρεάν Mobile Online Υπηρεσίες Car-Net "Guide & Inform Plus" 585,00 € ZMF Σύστημα Infotainment "DISCOVER PRO" (MY18). Περιλαμβάνει επιπλέον του DISCOVER MEDIA (PND): ■ Έγχρωμη οθόνη αφής 9,2 ιντσών ■ Online map update - Online ενημέρωση χαρτών απευθείας στο σύστημα Infotainment ■ Gesture Control - Λειτουργία ανέπαφου χειρισμού ■ Voice Control - Χειρισμός συστήματος Infotainment με φωνητικές εντολές ■ DVD player, αναπαραγωγή βίντεο μορφής AVI, MPEG, DivX, Η.264 ■ 10GB ελεύθερη εσωτερική μνήμη ■ Λειτουργία Rubberband ■ 3 χρόνια δωρεάν Mobile Online Υπηρεσίες Car-Net "Guide & Inform PLUS" 585,00 € PST Μπρίζα 230 V & Αποσπόμενος φακός στον χώρο αποσκευών 140,00 € PST WIR Μπρίζα 230 V & Αποσπόμενος φακός στον χώρο αποσκευών σε συνδυασμό με πακέτο R-Line (W1E) 0,00 € 1M6 Αναδιπλούμενος μηχανικός κοτσαδόρος 754,00 € KS2 Head-up Display 425,00 € 4X4 Πλευρικοί αερόσακοι πίσω 338,00 € 4i3 Σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης Keyless Access. Σε συνδυασμό με 7AS, ο κωδικός γίνεται 4F2. 284,00 € 4F2 Σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης Keyless Access. Σε συνδυασμό με 7AS. 284,00 € PSQ Side Assist με Exit Assist Μόνο σε συνδυασμό με P14 338,00 € W36 Extended Safety Pack. Περιλαμβάνει: Park Assist με Area View - Σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου 360 μοιρών Συναγερμός με αισθητήρες εσωτερικού χώρου και προστασία ρυμούλκησης Μόνο σε συνδυασμό με P14 και PSQ 637,00 € W37 Offroad Pack. Περιλαμβάνει: Μπροστινή Μασκα OFFROAD σχεδίασης Θερμαινομενα καθίσματα εμπρός Θερμαινόμενα καθίσματα πίσω (2 εξωτερικά) Θερμαινόμενα πιτσηλιστήρια παρμπριζ Τιμόνι με θερμαινόμενη στεφάνη Για κιβώτια DSG, κωδικός PM6 αλλάζει σε PM5 468,00 € WIE Εξωτερικό πακέτο R-Line. Περιλαμβάνει ■ Πακέτο Εξωτερικής σχεδίασης R-Line ■ Ζάντες Αλουμινίου Sebring 19'' 8,5J x 19 με ελαστικά mobility 255/45 R 19 1.490,00 € WIR Πακέτο R-Line Plus. Περιλαμβάνει: ■ Εξωτερικό πακέτο R-Line ■ Εσωτερική επένδυση οροφής σε μαύρο χρώμα ■ Κατώφλι θυρών με ένθετα διακοσμητικά από ανοξείδωτο ατσάλι, εμπρός με λογότυπο R-Line ■ Πεντάλ και υποπόδιο σε βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλι ■ Σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι R-Line ■ Διακοσμητικά ένθετα ταμπλό και θυρών "Black Lead Grey” ■ Sport Comfort καθίσματα εμπρός ■ Ταπετσαρία καθισμάτων σε σχέδιο "Race", εσωτερικά πλευρικά τμήματα καθισμάτων σε μικροϊνες "San Remo", λογότυπο "R-Line" στα εμπρός καθίσματα, διακοσμητικές ραφές σε γκρι Crystal ■ Διακοσμητικές ραφές γκρι Crystal σε πατάκια και κεντρικό υποβραχιόνιο ■ Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες ■ Μπρίζα 230 V & Αποσπόμενος φακός στον χώρο αποσκευών ■ Σύστημα πλύσης εμπρός προβολέων 1.981,00 € 8X1 Σύστημα πλύσης εμπρός προβολέων 190,00 € 8X1 WIR Σύστημα πλύσης εμπρός προβολέων 0,00 € PJS Ζάντες αλουμινίου ‘’Suzuka’’ Volkswagen R διάστασης 8,5 J x 20 με ελαστικά mobility 255/40 R 20 Μόνο σε συνδυασμό με WIE ή WIR. Σε όλες τις εκδόσεις - εκτός 2,0 TDI - απαιτείται και PSF. 372,00 € 79D Συστήματα Υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης (Traffic Jam Assist), υποβοήθησης έκτακτης ανάγκης (Emergency Assist), Rear Traffic Allert, Side Assist Plus με Lane Assist. Μόνο για κινητήρες με κιβώτιο DSG 338,00 € 9Z4 e-Call 306,00 € YOK Car-Net "Security & Service". Το πακέτο Security & Service Basic προσφέρεται δωρεάν για 10 έτη, και το πακέτο Security & Service Plus δωρεάν για 3 έτη. (Σε συνδυασμό με σύστημα πλοήγησης, ο κωδικός "YOK" αλλάζει σε "YOZ") 0,00 € YOZ Car-Net "Security & Service" + "Guide & Inform 0,00 € Βασικός εξοπλισμός 1N7 Proggresive Steering Wheel - Βασικός εξοπλισμός 0,00 € ZD6 Ηχοσύστημα "Composition Media" - Βασικός εξοπλισμός 0,00 € ΖΕΑ Ηχοσύστημα "Composition Media" (MY2018)- Βασικός εξοπλισμός 0,00 € PNC Navigation για Discover Media - Βασικός εξοπλισμός 0,00 € PND Navigation για Discover Media (MY18) - Βασικός εξοπλισμός 0,00 € 9WX App-Connect και VW Media Control - Βασικός εξοπλισμός 0,00 € W0C Πακέτο χρωμίου - Βασικός εξοπλισμός 0,00 € WTF Πακέτο Technology - Βασικός εξοπλισμός 0,00 € WTI Πακέτο Technology - Βασικός εξοπλισμός 0,00 € PFX Ατσάλινη ρεζέρβα ανάγκης - Βασικός εξοπλισμός 0,00 € WDD Dynamic Chassis Control και Driving Profile Selection - Βασικός εξοπλισμός κινητήρων 2,0 TDI 0,00 € W1E Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € YOW Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € 9IE Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € 7RE Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € 0FW Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € FC1 Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € 3LM Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € S0C Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € S0T Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € 3A0 Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € S2S Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € S77 Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € SA0 Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € S3S Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € SX8 Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € SJ2 Εργοστασιακός κωδικός 0,00 € ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ 2T2T Μαύρο περλέ "Deep Black" 436,00 € H7H7 Μπλε Μεταλλικό "Atlantic" 436,00 € K5K5 Ασημί Μεταλλικό "Tungsten" 436,00 € 7H7H Κόκκινο Μεταλλικό "Ruby" 436,00 € 0N0N Μπεζ Μεταλλικό "Titanium" 436,00 € X3X3 Γκρι Μεταλλικό "Indium" 436,00 € F9F9 Μπλε Μεταλλικό "Carribean" 436,00 € U3U3 Καφέ Μεταλλικό "Nutshell" 436,00 € X1X1 Πράσινο Μεταλλικό "Dark Moss" 436,00 € V9V9 Πορτοκαλί Μεταλλικό "Habanero" 436,00 € 0Q0Q Λευκό Pure 106,00 € 5K5K Γκρι "Urano" 0,00 € 5P5P Κόκκινο Μεταλλικό exclusive "Crimpson" 848,00 € 0R0R Λευκή πέρλα Oryx 848,00 €
  12. 3 likes
    πατημα αφου δεν βρηκαμε τιποτα μα τιποτα πανω απο 200 αλογατα με μηχανη δικαβαλη...με 1.8 που επαιζα μετα απο πολλα χλμ γιατι δεν εχει νοημα να απομακρυνθω και πολυ απο αυτον ..ηθελα να εχω κατι να μην με παρει κ ο υπνος...του φευγα αρκετα αλλα δεν χανομουν κιολας....αρκετα να εχει σασπενς...λολ....υποθετω τα μικρα τα 600αρια πρεπει να ηταν .εγω με κατι λιγοτερο απο 600..ημουν ανετα μπροστα σε ανοιγματα...και στο τελος αν μην τι αλλο μου βαρησε κορνες και με ευχαριστησε για το πατημα...ανταπεδωσα και φυγαμε για τα σπιτια...
  13. 3 likes
    Πατημα με ek civic vti τυχαιο στο δρομο σιγουρα εξατμιση (Golf Gt εγω) καθως γυρνουσα νορμαλ για σπιτι βλεπω φωτα ξενον να μου κολλανε. Μια δυο τρεις. αφηνε παταγε. Μιας και εκατσε να εχω 2α 3,500 στροφες ηρθε διπλα μου με φορα σιγουρα μεσα στο Vtec του (ακουγοτανε). Πατησαμε με αποτελεσμα να φαει 2 με 3 αμαξια μεχρι 4ες. Αν και δν ασχολουμαι πια εκατσε η φαση. Αλλα καλα ηταν το γουσταρα. Μετα διπλα μου στο φαναρι ο τυπος ουτε γυρισε να κοιταξει, εκανε κν δυο σφηνες μονος του, εστριψε δεξια και εξαφανιστηκε. Πρεπει να ετσουξε.
  14. 3 likes
    Καλημερα. Τεστ ταράνδου στα 82, καλυτερα κι απο Porsche BMW κλπ
  15. 2 likes
    καλησπερα σε ολους.σημερα μπηκε προγραμμα στο polo 6c 1.4tdi με delphi ecu απο την revlimit εδω στην πατρα. το αμαξι εβγαλε 95αλογα και 25κιλα ροπης ΜΑΜΑ και μετα το προγραμμα πηγε στα 112 αλογα και 28.5κιλα ροπης!! οπως τα δειτε και στα σχεδιαγραμματα εχει παρει αρκετα αλλα το κυριοτερο ειναι η διαρκεια που εχει και ψηλα παραδειγμα στις 4000 μαμα εχει 78 αλογα ενω μετα τον προγραμματισμο εχει 102 χαοδης διαφορα! γενικα το αμαξι ειναι ζωντανο παντου και ειμαι πληρως ευχαριστημενος! τωρα για καταναλωση με μια βολτα χαλαρη μεσα πατρα οπως πηγαινα και πριν ειναι λιγο πιο κατω,σε εθνικη θα δω το σκ που θα κανω ενα μικρο ταξιδακι σε γνωστο δρομο και θα σας πω αμα και ποσο λιγοτερα η περισσοτερα καιει. το αμαξι τους το πηγα 10:30 και τελειωσαμε κατα τις 4 το απογευμα. ξεχασα να γραψω οτι το dpf και η egr ειναι ΠΑΝΩ στο αμαξι φυσικα.μετα τι σκ που θα σας πω ποσα καιει θα σας πω και ποσο γρηγορα η αργα γεμιζει το pdf
  16. 2 likes
    Καλησπέρα σε όλους. Εμένα ήρθε Εχθές ανυπομονώ να το παραλάβω
  17. 2 likes
  18. 2 likes
    Με καταρακτώδη βροχή και λόγω αυτού ταχύτητα 90km/h το Golf στην ευθεία έχει κατανάλωση 1,9 kg/100km = 1,65€/100km. Ποια ηλεκτρικά... Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. 2 likes
    Μια χαρά τεχνογνωσία έχουν οι Έλληνες προγραμματιστές πλέον. Βρείτε έναν που σας ταιριάζει και θα μείνετε ευχαριστημένοι. Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. 2 likes
    Αφού θες να το κρατήσεις και να μείνεις χαμηλά σε κόστος η λύση που καταλαβαίνω ότι έχει νόημα είναι η πρώτη δεδομένου ότι ξέρει τι κάνει ο φίλος σου. Και εξυπακούεται ότι τα φτιάχνεις όλα δεν είναι ηθικό να δώσεις το αμάξι γνωρίζοντας ότι έχει σοβαρά προβλήματα Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. 2 likes
    Επειδή τους πήρα από αντιπροσωπεια έχουν, 800 ο μπροστά χωρίς σιτακια, καπάκια για πιτσιλιτηρια κλπ τα οποία θα χρειαστεί να τα πάρεις και αυτα,υπολόγισε 80€ αυτά, κάπου στα 850 ο πισω, και από 300 ο κάθε μασιπιες, 600 δηλαδή Στάλθηκε από το E5303 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  22. 2 likes
    Αφού αναφέρουμε όλα τα όμορφα ας αναφέρουμε και αυτό... Εν συντομία το όλο στορυ... Ενας ιδιοκτήτης έτυχε να δει σημάδια σκουριάς κάτω από τα λάστιχα στις πόρτες τόσο μπροστά (προς τη γωνία με τα μαρσπιέ) όσο και στις πίσω πόρτες. Αναφέρομαι στα λάστιχα που στεγανοποιούν όταν κλείνουν οι πόρτες, στο κάτω μέρος... και φυσικά πάνω στο σασί!!! Κατόπιν της αναφοράς του, προέκυψε ότι και σε άλλα CC παρατηρήθηκε αυτό και κατόπιν ελέγχου προέκυψε ότι... α) είτε σε μικρό, είτε σε μεγάλο βαθμό όλα όσα ελέγχθηκαν το έχουν το πρόβλημα β) ακόμα άγνωστο γιατί και πως μαζεύεται το νερό εκεί κάτω και λιμνάζει. Η ουσία παραμένει ότι το νερό εγκλωβίζεται κάτω από το λάστιχο, και το σασί (πάτωμα με πλαινό μαρσπιέ) είναι δεμένο με πονταρισιές οι οποίες δεν είναι και ότι καλύτερο με αποτέλεσμα να επέρχεται διάβρωση. γ) Με έναν απλό έλεγχο μπορείτε απευθείας να δοκιμάσετε να σηκώσετε ελαφρά το λάστιχο με το δάχτυλο και θα δείτε την υγρασία (ή και νερά) που μαζεύονται εκεί. δ) Κάποιοι άνοιξαν τρύπα στο λάστιχο για να μην κρατάει νερό, αλλά είναι άγνωστο αν σαν λύσει λειτουργεί. Φυσικά, σε όλες των περιπτώσεων είναι ένα θέμα που πρέπει να διορθωθεί γιατί η διάβρωση έτσι και ξεκινήσει προχωράει και μπορεί να φτάσει να τρυπήσει ως και μαρσπιέ. Για την επιδιόρθωση απαιτείται το λύσιμο των πλαστικών, και εν συνεχεία o πλήρης καθαρισμός της σκουριάς και η εκ νέου σωστή βαφή του κρυφού αυτού σημείου. Σε ερώτηση άλλου ιδιοκτήτη φυσικά η VW έκανε το πουλί, και του ζήτησαν 900€ για επιδιόρθωση (!!!!)... ενώ σε ένα φανοποιείο η όλη διαδικασία γίνεται με πολύ πολύ λιγότερα λεφτά! Κάνω την αναφορά για να γνωρίζουν όλοι οι ιδιοκτήτες. Από πλευράς μου δεν εχω ασχοληθεί ακόμα με το δικό μου, αλλά τα νερά τα βρήκα όταν έπαιξα λίγο με τα λάστιχα οπότε χλωμό ως κίτρινο το κόβω εγώ να την έχω γλυτώσει! Υ.Γ. Για όποιον σπεύσει να αναφέρει τα 12 χρονια εγγύησης για διάβρωση... ας δει ξανά τα "ψιλά γράμματα". Σύμφωνα με την αγαπημένη μας VW, διάβρωση θεωρείται ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΡΥΠΗΣΕΙ η λαμαρίνα! Μέχρι τότε στρουθοκαμηλίζουμε και λέμε ότι δεν υπάρχει, περίπτωση στην οποία όμως το πρόβλημα παραέχει γίνει σοβαρό! Είναι λυπηρό γιατί μιλάμε για ένα 100% κατασκευαστικό/σχεδιαστικό θέμα.
  23. 2 likes
    Χαλαρώστε Παιδιά 3 φορές που δούλεψε φρέναρε πιο γρήγορα από το πόδι μου. Δουλεύει πολύ καλα Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  24. 2 likes
    Κάποια στιγμή που το είχα ψάξει η κάμερα καταγράφει μόνο εν κίνηση για να πέρνει ρεύμα από την μπαταρία του αυτοκινήτου μόλις σβήσεις την μηχανή σβήνει και αυτή....
  25. 2 likes
    Το κόστος ήταν 400ε. 4μερες δουλειά ! Χωρίς κανένα σπάσιμο στο βγαλσιμο των πλαστικών. Θέλει πολύ προσοχή όμως . Πίσω το defuser έγινε μαύρο γυαλιστερό όπως και μπροστά δλδ τα κομμάτια που ήταν γκρι . Sent from my iPhone using Tapatalk
  26. 2 likes
    Νέες φωτογραφίες με βαμμένα πλεον τα κάτω πλαστικά ! Άλλο αμάξι !! Sent from my iPhone using Tapatalk
  27. 2 likes
    se περιπτωση που δεν το εχετε καταλαβει ζουμε σε ενα νεο τυπο "light" κομμουνισμου
  28. 2 likes
    Έβαλα τα φανάρια της Dectane στο αμαξί μου.. Το οπτικό αποτέλεσμα είναι πολύ κάλο. Με τέτοια φανάρια έπρεπε να βγαίνει από το εργοστάσιο. Τα έβαλε ο φανοπειός μιας και έκανα κάτι γρατζουνιές που είχα και τώρα θα πάει στον ηλεκτρολόγο για να συνδέσει τα led φώτα ημέρας. Λάμπες στην μεσαία σκάλα έχω Philips Crystal vision. Θα δω πως βαράει με αυτές στο σκοτάδι και αν αξίζει η όχι να βάλω ξένον στην μεσαία σκάλα. Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  29. 2 likes
    Λοιπόν σφιξανε λέει ακρομπαρα και ημιαξονια γρασαρανε από κάτω και δεν ακούγετε λέει....Αλλα είναι υπό παρακολούθηση [emoji41][emoji41] Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  30. 2 likes
    Κολλαρο ψυγειου αδειασμα, γεμισμα με απ. Νερο , αδειασμα και g13+απ. Νερο και μετρηση με διαθλασιμετρο να ερθει στη σωστη αναλογια. Η σωστη δουλεια κοστιζει και θελει χρονο. Sent from my iPhone using Tapatalk
  31. 2 likes
  32. 2 likes
    Μια χαρα ειναι απο χωρους το mii δυτη, κανεις και ταξιδι σε σχεση με κουβαδες τυπου seicento κλπ :ρ Εχω το πιο αδυναμο Sent from my iPhone using Tapatalk
  33. 2 likes
    Τσέκαρε και την αντλία υψηλής να είσαι σίγουρος, γύρνα το μαμά και Logαρε το πρώτα έτσι. Λύσε όλα τα προβλήματα hardware και μετά ξαναβάλε το πρόγραμμα. Πές στον προγραμματιστή να το ρίξει λίγο στις μεσαίες να στο flashάρει και να δεις πάλι την αντλία.
  34. 2 likes
    New look. Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  35. 2 likes
    Καλημέρα φίλε. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, το θέμα θα έπρεπε να είναι απλό: πάω σε αυτό το αυτοκίνητο που ικανοποιεί τις ανάγκες μου, σε συνδυασμό με μια αξιοπρεπή τιμή και μια στοιχειώδη αξιοπιστία, αν το χρειάζομαι τώρα, το παίρνω τωρα, αν έχω χρόνο, το ψάχνω λίγο παραπάνω. Έλα όμως που δεν είναι έτσι... Αν είσαι άνθρωπος που με το που βγαίνει το επόμενο μοντέλο κινητού πας και το αγοράζεις (π.χ. iPhone 8 Vs 7S), είναι σχεδόν σίγουρο πως θα μετανιώσεις αν αγοράσεις το παλιό μοντέλο. Και αυτό γιατί πάντα θα σκέφτεσαι πως θα ήταν το καινούριο σε σχέση με αυτό που πήρες. Εδώ το σκεφτόμαστε κάποιοι από εμάς μετά από τόσα χρόνια αγοράς... Όσον αφορά τα χλμ. που κάνεις, είσαι οριακά μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου, αν ζεις ειδικά σε Αθήνα και ενδιαφέρεσαι για πετρελαιο, ίσως θα πρέπει να συμπεριλάβεις και τον παράγοντα "τρέλα του Ελληνικού κράτους", όλο και κάποιον φόρο μπορεί να σκεφτούν μελλοντικά. Επίσης η τιμή του πετρελαίου είναι χαμηλότερα σε σχέση με βενζίνης τώρα, αλλά όλο τη γυροφέρνουν και αυτή. Γενικά όπου υπάρχει καπνός, ε, δεν αργεί να φουντώσει η φωτιά. Το νέο Πόλο να σημειώσουμε πως έχει κινητήρα ντίζελ 1600 κυβικά με λιγότερη ιπποδύναμη ακόμα και από τη μεσαία τωρινή έκδοση με τα 90 άλογα, αλλά υποθέτω ροπή παρόμοια -αν όχι μεγαλύτερη- με τους τωρινούς κινητήρες. Το αναφέρω αυτό σε ο,τι έχει να κάνει με φορολογία, τεκμήρια και ασφάλειες. Αξιοπιστία: το τωρινό μοντέλο θεωρώ πως ό,τι είχε να βγαλει, το έβγαλε σε εμάς. Το νέο Πόλο έχει νέους κινητήρες ντίζελ, έναν κινητήρα βενζίνης νέο 1500 κυβικά και εναν συνδυασμένο βενζίνη - γκάζι. Οι βενζίνης χαμηλής χωρητικότητας θα είναι ίδιοι, οπότε εκεί είσαι οκ, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Όλο και κάτι θα βγάλει το νέο, αλλά οκ, όσο έχεις εγγυηση, όλα επιδιορθώνονται. Ντιζάιν & σύγχρονος εξοπλισμός: αν είσαι γκατζετάκιας, το νέο Πόλο έχει ανέβει ένα επίπεδο πάνω σε θέμα εξοπλισμού. Φαίνεται άμεσα αν ρίξεις μια μάτια στην κεντρική κονσόλα. Η εξωτερική εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα, αν και πάνω κάτω, όπως συμβαίνει και στο Golf, γενιά με γενιά φέρουν πολλά κοινά στοιχεία. Δε γνωρίζω αν η τιμή θα πέσει και άλλο πέραν αυτών που αναφέρεις, πάντως δεν θεωρώ πως είναι σημαντικά χαμηλές οι τιμές για απερχόμενο μοντέλο. Ίσως επειδή ακόμα δεν θεωρείται απερχομενο, τι να πω, ενδεχομένως να πέσει λίγο ακόμα, αλλά τότε να μη βρίσκεις αυτοκίνητο έτσι όπως το θέλεις. Θεωρώ δεδομένο πως το νέο Πόλο θα έχει λίγο πιο αυξημένη τιμή σε σχέση με τώρα και αν υπάρχει περίπτωση να διατίθεται στην ίδια τιμή, τότε δεν θα έχει σε καμία περίπτωση το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού με τωρινό μοντέλο στα ίδια λεφτα. Σε τιμές σερβις, δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι, οι τιμές είναι γνωστές. Και μια προσωπική ιστορία: Όταν ήταν να πάρω το δικό μου Πόλο, ήταν απερχόμενο μοντέλο το παλιό Όπελ Κόρσα ντιζελ. Φουλ εξοπλισμός, ζάντες, Navi, αυτόματος κλιματισμός, τελική 13.600€. Είχα εμπειρία με το αυτοκίνητο επειδή το οδηγούσα ως εταιρικό, σκυλί, αλλά είχε θόρυβο εντός καμπίνας και ένα άθλιο συγκριτικά τιμόνι. Υπήρχαν λίγα διαθέσιμα μοντέλα που συνεχώς εξαντλούνταν, γιατί ερχόταν το νέο (με +2.000€). Μέγιστο budget μου 14-14.500€. Το facelift Πόλο είχε μόλις βγει, στα λεφτά αυτά έπαιρνα το ντίζελ με τη χαμηλή ιπποδύναμη, που ήταν πιο αδύναμο σε σχέση με το Κόρσα, το οδήγησα, ήταν απολύτως αθόρυβο για ντίζελ μες στην καμπίνα, με άψογη κύλιση. Καλώς ή κακώς (πολύ καλώς στην αρχή γιατί είχα ένα άψογο αυτοκίνητο, αποδείχτηκε κακώς στο τέλος με αυτά που έβγαλε το Πόλο με βολάν και ανακλήσεις), πήρα το Πόλο. Πιο σύγχρονο μοντελο, πιο στιβαρό, οδηγικά μου άρεσε περισσότερο έστω και αν ήταν πιο αδυναμο σε επιδόσεις, οπότε έδωσα κάτι παραπάνω και το πήρα. Είμαι σίγουρος πως δε βοήθησα! Χαχχαχαχαχχααχα! Εν κατακλείδι: δες τις ανάγκες σου βάσει των παραπάνω που λέω, βάλτα σε ένα χαρτί και αποφάσισε. Αυτό λέει η λογική. Αν πάλι είσαι του συναισθήματος και της διαίσθησης, κάνε αυτό που νιώθεις και μη μετανιώνεις. Καλή αγορά και να το χαρείς με πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, όποιο και αν αποφασίσεις να πάρεις.
  36. 2 likes
    Στο μοτέρ, αυτό όπως θα διαβάσεις και πιο πριν στο νήμα, το έχω αναφέρει, οι επικαθίσεις είναι σημαντικά λιγότερες από ένα 1.8 ή 2.0 οπότε, αν έχεις πάνω από 150.000χλμ καλό είναι να κάνεις ένα καθάρισμα (εαν σκέφτεσαι να κρατήσεις το αμάξι). Σ΄αυτά τα χιλιόμετρα σίγουρα θα θες επισκευή στους οδηγούς βαλβίδων, βγάλσιμο πολλαπλής και κεφαλής και πλήρες καθάρισμα και τρίψιμο και φυσικά αλλαγή σε όλα τα παρελκόμενα φλάτζες-φλατζάκια. Αυτή είναι η σωστή δουλειά και κοστίζει.
  37. 2 likes
    Γεια σας Είχα κι εγώ πρόβλημα με τον ουρανό στο golf 5 tsi 140 ίππων. Το πήγα πριν 10 μέρες σε έναν ταπετσέρη, απέναντι απο το κλειστό του Περιστερίου(οδός Τζ. Κέννεντυ). Είναι σε ένα στενάκι, η δουλειά ήταν πολύ καλή, και στοίχισε 100,00€ (χωρίς απόδειξη, αλλιώς 124,00€). Θέλει 3 μέρες, δηλ. το ξηλώνουν σε 15΄ περίπου & σου κρατάνε τον ουρανό γιατί θέλει 2 μέρες για να κολλήσει η κόλλα. Πας μετά απο 2 μέρες, σου περνάνε τον ουρανό σε 20΄ & είσαι έτοιμος.
  38. 2 likes
    αυτο θα στο πει σιγουρα ενας λαμαρινας η βαφεας... απ οσο γνωριζω ομως οι τοπικες βαφες στον ουρανο δεν πετυχαινουν παντα... εκτος αν βρεις καποιον να ασχολειθει μετα να το ξησει απο δω κ απο κει να το γυαλισει για να το στρωσει
  39. 2 likes
    Εμείς πάντως δεν έχουμε καθόλου καλή εμπειρία από Βαγιαννάκη. Είχαμε πάει πριν 6 χρόνια περίπου για να ντύσουμε τον ουρανό στο Cupra, αν κάποιος κάνει τον κόπο ας διαβάσει την παρουσίαση της queen για να δει περί τίνος πρόκειται, είναι στην αρχή η 3η φωτό. Είχαμε ζητήσει γυαλιστερό μαύρο 3M που τότε είχε την αντιπροσωπεία ο Βαγιαννάκης. Όλα εντάξει λοιπόν πήγαμε στο ραντεβού μας, μόνο και μόνο για να μας βάλει τελικά μέσα καθυστερημένα και σε στυλ άντε να σας βολέψω και σας. Δεν ξέρω αν του τα χε σπάσει κάποιος πελάτης πριν από μας, αν είχε βριστεί με τους προμηθευτές του ή οτιδήποτε, ο σωστός επαγγελματίας που ενδιαφέρεται για την εικόνα που βγάζει προς τα έξω μαθαίνει να αντιμετωπίζει τον κάθε πελάτη ξεχωριστά σαν να ήταν ο μοναδικός όλης της μέρας. Κερασάκι στην τούρτα, είχε καταλάβει λάθος και νόμιζε ότι είχαμε ζητήσει μαύρο ματ και δεν είχε γυαλιστερό να μας βάλει εκείνη τη μέρα, ούτε την επόμενη γιατί ήταν κλεισμένα τα ραντεβού! Σαν να μην έφτανε η ταλαιπωρία να έρθουμε από του διαόλου τη μάνα, αντί να μας ζητήσει έστω μία συγγνώμη επέμενε ότι εμείς είχαμε κάνει λάθος και του είχαμε ζητήσει ματ! Να σημειώσω επίσης ότι όσο περιμέναμε είχε τουλάχιστον δύο αμάξια μέσα για φιμέ στα παράθυρα που είχαν επιστρέψει γιατί δεν τους είχαν κάνει καλή εφαρμογή. Εννοείται μετά από αυτή την ταλαιπωρία και την αντιμετώπιση δεν ξανακλείσαμε ραντεβού, αντιθέτως στείλαμε email στην μαμά 3M με παράπονα, όπως έκαναν και άλλοι εκείνη την περίοδο. Κατόπιν πήγαμε σε άλλον αντιπρόσωπο, ευγενέστατος και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε. Στην παρουσίαση της queen φαίνεται ο ουρανός όπως τελικά τοποθετήθηκε. Κάποια στιγμή μάθαμε ότι ο Βαγιαννάκης την έχασε την αντιπροσωπεία και τώρα βλέπω ότι δεν την έχει στο site, οπότε μάλλον έτσι εξηγείται. Τώρα καθένας μπορεί να έχει διαφορετικές εμπειρίες, άλλωστε ακόμα και το χειρότερο μαγαζί θα έχει κάποιους -αρκετούς- ικανοποιημένους πελάτες διαφορετικά δεν θα έβγαινε. Το ζήτημα όμως και συγχρόνως το δυσκολότερο δεν είναι να αυξάνεις τους ικανοποιημένους, αλλά να αγωνίζεσαι να εξαφανίσεις τους δυσαρεστημένους, γιατί πάντα ένα παράπονο διαρκεί περισσότερο από έναν έπαινο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται μεγενθυμένο εκατοντάδες φορές. Ελπίζω από τότε να έχει αλλάξει προς το καλύτερο ο κύριος αυτός.
  40. 2 likes
    τελεια που ανοιγουν και αλλα πρατηρια. πρεπει να γινει πιο γνωστη η οδηγηση με φυσικο αεριο, ο πιο πολυς κοσμος ξερει δυστυχως μονο το LPG. Ηλεκτροκινηση ειναι προφανως η πιο φιλικη για το περιβαλλον σχετικα με ρυπους, αλλα πολυ καθαρα καυσιμα ειναι και το CNG που προερχεται απο ανακυκλωση οργανικων ουσιων η το συνθετικο CNG που το προωθει η Audi πολυ. οπως λεει και ο φιλος εδω πιο πανω. ενα Tesla θελει για τα 500χμ του 90000 ευρω αγορα ενω για παραδειγμα το νεο Audi A4 avant gtron or το A5 gtron με τα 19κιλα CNG του και την μιση τιμη αγορας φτανει με ανεση τα 500χμ επισης, Δεν εχω τιποτα εναντιον της Τεσλα, ειναι πολυ ωραια αυτοκινητα αλλα απροσιτα , εδω στο βελγιο κυκλοφορουν πιο πολλα Τεσλα απο τα αλλα ηλεκτρικα-κυριως εταιρικα. τις προαλλες ενα ταξιδι με το Golf TGI μου. ειχα αυτονομια 405χμ με ενα γεμισμα Η-CNG, οδηγησα 105-110 ηρεμα με cruise control και πιο πολυ autostrada. Οποτε τα 410χμ που δινει η VW ειναι εφικτα. καλα φυσικο-αεριο-χιλιομετρα σε ολους
  41. 2 likes
    Και τώρα τι θα κάνουμε είναι το θέμα. Κάθε 40.000 θα αλλάζουμε καδένες; Δεν είναι δουλειά αυτή.
  42. 2 likes
    αν πιανουν τα χερια σου καντο μονος σου.... ετσι εκανα εγω στο πασσατ μου πριν μια εβδομαδα με αριστο αποτελεσμα..κοστος 30ε..τωρα σειρα εχει και το γκολφ μου (6αρι) κρεμασε στην θηκη των γιαλιων αλλα θα περιμενω να γινει βράκα οπως στο πασσατ...και παιδια δεν τελιωνει η βενζινοκολα αλλα το αφρολεξ..εχω οδηγους για το πως να βγαλεις ουρανους αλλα και το πως να φτιαξεις την ταπετσαρια αν θελεις πες μου να σου στειλω τα λινκς..
  43. 2 likes
    η πλαϊνή του όψη καθώς και το εσωτερικό δεν εχουν διαφορες... η πίσω του όψη διαφέρει ουσιαστικά μόνο στα φωτιστικά τα οποία στο καινούριο μ'αρέσουν πολύ. Όμως μπροστα το νέο χάνει πολύ: 1. δεν έχει τα νεύρα που έχει το παλιό και το δείχνουν πιο μυώδες, 2. η διαφορές του με το σενταν είναι πολύ μικρές και η διαφοροποίησή τους είναι αμελητέα, 3. τα φωτιστικά του είναι όμορφα λόγω λεντ αλλά είναι πολύ αδιάφορα σαν σχήμα. Συνολικά σαν σχεδιασμό το παλιό μ'αρεσει πολύ περισσοτερο..
  44. 1 like
    Καθόλου άσχημο!
  45. 1 like
    @diogo Κάτι συγκεκριμένη δεν ξέρω, αλλά πιθανόν η αναβάθμιση να αφορά μοντέλα του 2016. Sent from my iPhone using Tapatalk
  46. 1 like
    Υπάρχει κάποιος που να έχει τιμοκατάλογο με τα έξτρα που μπορείς να βάλεις (r-line πακέτο, led φώτα, ηλιοροφή κτλ)??
  47. 1 like
    Καθε φορα που βγαινουμε μου γ*μ*σ τις νυχτες.. Δυσκολα κοντραρεται αυτο το αμαξι στο δρομο... Ειδικα απο 1ες το αμαξι ειναι απιστευτο. Οπως σου πα παιχνιδι στο δρομο μονο με μηχανακια,δεν παιζει κατι αλλο. Του πορσακια του χαλασαμε τα ονειρα λιγο αλλα δεν πειραζει
  48. 1 like
    Ρεσεις τι του λετε του παιδιου για ελενχους τουρμπινας οπωσδηποτε και χαλασμενες φτερωτες, πρωτα θα παει σε διαγνωστικο να δει τι βλαβη ειναι, και μετα αναλογα θα πραξει, το οτι σταματαει για καποιο λογο να τουρμπιζει σημαινει οτι πεφτει σε safemode γιατι βλεπει καποιο σφαλμα. Πρωτα διαγνωστικο.
  49. 1 like
    Για απόλυτα εργοστασιακό μοτέρ, με ισοκατανομή στη μικτή χρήση πόλης/αυτοκινητόδρομου, με σωστά τακτικά σέρβις (κυρίως φίλτρο αέρα/καυσίμου), σε περιοχές χωρίς πολλή σκόνη, με καλό καύσιμο (όχι το φτηνότερο) οριακά τα βγάζει, με την ανάλογη πτώση απόδοσης φυσικά, ιδιαίτερα μετά τις 20-25.000χλμ. Με μια ορθολογική εκτίμηση, για πλήρως εργοστασιακό μοτέρ με τις παραπάνω συνθήκες, τα 30,000/1έτος εξασφαλίζουν, οικονομία καυσίμου, καλύτερη λειτουργία μοτέρ, απόδοση στο σωστό επίπεδο, απουσία missfires και δυσλειτουργιών, καλύτερη και ευκολότερη εκκίνηση ιδιαίτερα σε κρύες συνθήκες, καλύτερη καύση, ταχύτερη έξοδο της θερμότητας από τον κύλινδρο, επίσης κάνουν τη ζωή των πολλαπλασιαστών ευκολότερη παρατείνοντας τη διάρκεια της. Δεν αναφέρω αυτοκίνητα με κάποιο στάδιο βελτίωσης, καθώς εκεί τα δεδομένα αλλάζουν. Marketing wins..
  50. 1 like
    πολυ καλη κινηση!καντο και αν μπορεις να μας δειξεις και ολη τη διαδικασια!
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.