Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/02/2024 in all areas

  1. Καλησπέρα Ενημερωτικά η Castrol έχει βγάλει νέες συσκευασίες και καινούργιο σήμα στα λάδι της ως εταιρία
    3 points
  2. Εγω,σε 1.6 FFSI,στις 2 τελευταιες αλλαγες εβαλα τα KONI τα πορτοκαλι...Η αλλαγη εγινε μεσα στον αυγουστο που μας περασε.Μου κοστισαν 450ευρω.Ελατηρια εχω ακομα της μανας του. Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος,συμφωνα με το δικο μου οδηγικο προφιλ και απαιτησεις. Ειναι σφιχτες,περιοριζοντας αρκετα τις κλισεις στις στροφες σε σχεση με τα μαμα που αν δεν κανω λαθος ηταν SACHS. Στα προηγουμενα θυμαμαι οτι χρειαστηκε ν αλλαξω το πισω δεξια γιατι ειχε ξερασει τα υγρα,στο σερβις το ειδε ο μαστορας.
    1 point
  3. Ουπς...νομιζα οτι εβγαζε και το passat με αυτο τον κινητηρα. Στα υπολοιπα συμφωνουμε.
    1 point
  4. To οτι χρησιμοποιουνται απο πολλες εταιριες δεν λεει απολυτως τιποτα. Ακομη βγαινουν κινητηρες 1.500 , 1.800 , 2.000 κυβικα....Οπως και να χει...εγω αναφερω την προσωπικη μου αποψη και μονο.Για δικο μου αυτοκινητο δεν θα αγοραζα ποτε καποιο με 1000αρη κινητηρα εκτος αν μιλαμε για την μικρη κατηγορια οπως ενα micra για παραδειγμα. Καποιος μπορει να οδηγειται στην συγκεκριμενη επιλογη για λογους κοστους,οκ....αυτο ομως δεν αναιρει ολα τα υπολοιπα.
    1 point
  5. Μια από τα ίδια και αυτό.... Ένας κινητήρας 1000cc 110 hp δεν είναι πιεσμένος όταν καλείται να σύρει ένα σασί σαν του golf?πόσο μάλλον σ ένα ταξίδι με 3 ή 4 άτομα και γεμάτο χώρο αποσκευών? Προσωπικά θεωρώ λάθος επιλογή για αυτοκίνητα κατηγορίας golf - passat και SUV,αναφερόμενος στον όγκο και τις βάρος τους,να κινούνται από έναν 1000αρι κινητήρα.Ο,τι υλικά και τεχνολογία αν έχει εφαρμοστεί σε ένα τέτοιο μοτέρ ποια θα είναι η αξιοπιστία του μετά από 150Κ ή 200Κ χλμ.
    1 point
  6. Φιλε μου,τι απαιτησεις μπορει να εχει καποιος απο εναν κινητηρα 1000 κυβικων οταν αυτρος πρεπει τραβαει μια καροτσα οπως του golf ή του Α3..... Ειναι ενα μοτερ φουλ πιεσμενο που περα απο τα φθηνα τελη κυκλοφοριας και το χαμηλοτερο κοστος αγορας δε νομιζω να υπαρχει κατι αλλο θετικο....καταναλωση χαμηλοτερη δεν εχει και μετα το πιο σημαντικο για εμενα, ποσο να αντεξει μεχρι να παραδωσει πνευμα ενας τρικιλινδρος.
    1 point
  7. 1 point
  8. Καλησπέρα @Ektoras Το Golf που πήρες είναι ένα ωραίο αυτοκίνητο, αλλά ιδιαίτερο. Έχει τα χιλιόμετρά του και θέλει κάποια ανταλλακτικά να τα αντικαταστήσεις και έχουν αρκετό κόστος. Προφανώς με την απαξίωση των μεταχειρισμένων οι περισσότεροι τα αφήνουν για τον επόμενο, νομίζω το καταλαβαίνεις. Πρέπει λοιπόν να φροντίσεις να βρεις ένα εξειδικευμένο σε αυτά τα μοτέρ συνεργείο και όχι ένα γενικό για να μπορείς να το φέρεις στην κατάσταση που του αξίζει ώστε να το απολαύσεις. Αντλία Υψηλής: Πρέπει να μετρήσεις την αντλία υψηλής, σ΄ένα πάτημα με υψηλό φορτίο και over θα φανεί αμέσως, αν είναι λειτουργική. Η αντλία χαμηλής δεν μετριέται με vagcom στο bmy μόνο με μανόμετρο, εξαιρετικά μεγάλες βυθίσεις στην αντλία υψηλής δείχνουν ότι η χαμηλής θέλει αλλαγή. Γενικά το αυτοκίνητο έχει χιλιόμετρα, θέλει αλλαγή στην υψηλής 99% αν δεν έχει αλλαχθεί να το έχεις υπόψη. Έλεγχος: 1. Παρακολούθηση ένα ένα κύλινδρο για missfires / ms ψεκασμού να δεις τα μπεκ αναλυτικά. 2. Στο/α μπεκ που παρουσιάζει πολλά missfire ξεκίνα με έλεγχο καλωδίωσης, αν δεν βρεθεί κάτι, τράμπα τα μπεκ (πχ 1-> 2, 2->1 ) στον "προβληματικό" κύλινδρο. Μια κακή επαφή μπορεί να επιδεινώνεται με κραδασμό από το μοτέρ ή επανέρχεται ανά διαστήματα. Τα μπεκ είσαι σίγουρος ότι αλλάχθηκαν? Πήρες 4 μπεκ από αντιπροσωπεία στα χέρια σου και τα πήγες γι΄αλλαγή ? Δεν το αποσαφηνίζεις. (Καινούργια ~1000+€) 3. Τσέκαρε 1-1 όλες τις ασφάλειες στο κουτί στο χώρο του κινητήρα και ταυτόχρονα δες αν είναι σφιχτή η γείωση στο σασί, ο θετικός και το καλώδιο του εναλλάκτη προς τη μπαταρία. Δες τους ακροδέκτες της μπαταρίας αν είναι σφιχτοί και τα καλώδια σωστά περασμένα και σταθερά. Να έχει εργοστασιακή εμφάνιση. 4. Πήγαινε για έλεγχο μπαταρίας και δυναμό όχι στο ποδάρι. 5. Απενεργοποίησε προσωρινά συναγερμό και αν έχει ηχοσύστημα με παροχή ενισχυτή από τη μπαταρία, να βγει το καλώδιο. Να αποφύγεις να πατάς: 1. Από χαμηλές στροφές και μεγάλη σχέση το αυτοκίνητο, 2. Πολύ υψηλές ταχύτητες άρα και πολύ υψηλές στροφές μέχρι να λύσεις το πρόβλημα της τροφοδοσίας, αν δεν δουλέψει σωστά, επειδή ειναι narrowband δεν θα προλάβει να διορθώσει ή να μπει σε safe mode και θα στεγνώσει το μοτέρ. Να έχεις υπόψη ότι το αυτοκίνητο θέλει τα παρακάτω στο επόμενο διάστημα: 1. 4 Καινούργιους πολλαπλασιαστές, Ν75, Ν279. 2. 4 Εργοστασιακά μπουζί από αντιπροσωπεία. 3. Νέα Αντλία Υψηλής 4. Νέα Αντλία Χαμηλής μετά τις 300Κ χλμ εφόσον είναι στα 140ps 5. 4 Νέα Μπεκ από αντιπροσωπεία (αν δεν άλλαξες ή έγιναν μαμουνιές) 6. Αλλαγή Βαλβολίνες με εργοστασιακές μόνο. Μετά ανά 60Κ χλμ αλλαγή. 7. Αλλαγή όλου του σετ καδένας και με Vin. Έλεγχος για τα έξτρα parts που θέλει το bmy λόγω αλλαγής revision. 8. Μετά τις 250Κ χλμ αντλία λαδιού. Σου έδωσα ένα μπούσουλα να ξεκινήσεις, θέλει υπομονή και χρήμα δυστυχώς.. Προσπάθησε να δίνεις επαρκές και λεπτομερές feedback κι εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε ξανά..
    1 point
  9. Είναι σωστό αυτό που λές. Για αυτό είπα ΑΝ δεν έχει κατακάθια.
    1 point
  10. Αν φτάσουμε στο σημείο να παρατηρήσουμε κατακάθια στο πάτο του μπουκαλιού τότε πλέον μιλάμε όχι για μειωμένη απόδοση μόνον αλλά και "σπασμένη" δομή του λιπαντικού.
    1 point
  11. Καλησπέρα. Αν το λάδι του 2019 που πήρες- σου έδωσαν δεν έχει στο πατω του το μπουκάλι μέσα κατακάθια μαζέψει τότε πιστεύω ότι είσαι οκ και ας είναι του 19.
    1 point
  12. αν είναι γνήσια δεν θα έχει θέμα. Παρόλα αυτά δεν τα πήρες και φθηνά. Όπως είπα στην θέση σου απλά δεν θα ξαναγόραζα από το ίδιο μαγαζί.
    1 point
  13. δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε φιλτρα αφρου οποτε δεν εχω εμπειρια σε αυτο
    1 point
  14. Τιποτα απολυτως,βεβαια δεν του πινω το αιμα ουτε κανω εκκινησεις στα φαναρια.Εξαλλου τα 7 κιλα ροπη παραπανω δεν ειναι κατι τρομακτικο
    1 point
  15. Ρώτα στην vw Φιλιππαίος στην Ιερά οδό. Εκεί έβαλα πριν Μερικά χρόνια στο Passat
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.