Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 10/20/2017 in all areas

  1. 4 points
    My baby... Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. 3 points
    Το golfaki mou gt 170hp 202.000km Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. 3 points
    ειπα να μαζεψουμε ότι λινκ υπαρχει με αυτά που θελουμε να βαλουμε στα τιγκουαν μας ,ώστε να τα εχουμε καπου μαζεμένα.....είναι λινκ που βρηκα απτα παιδια που εχουν ηδη παρει και τα εχουν ποσταρει σε συζητήσεις εδώ μεσα για το μοντελο αυτό.εγω τα κραταγα σε ένα World για μετα..αλλα ειπα αμα θελει κανεις να παρει κατι και να μην ψάχνεται όπως εγω ας τα βρει καπου όλα.... 1. http://www.carsystems.pl/new-tiguan-2017,c263.html 2. http://www.advanced-incar.co.uk/products/reversing-cameras/vw-tiguan-5n-2016-reversing-camera-retrofit/ 3. http://www.ebay.com/itm/262662459942?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT 4. https://www.ebay.com/itm/322087421535 5. https://www.ebay.com/itm/322087421535 6. http://www.horizonleds.co.uk/exterior-leds/cree-led-headlights/h7-led-headlights-headlamps/h7-5th-gen-4000-lumens 7. http://shop.ahw-shop.de/vw-tiguan-ii-mqb-schutzfolie-original-schutz-folie-einstiegsleiste-schwarz-/-silber-vorn-hinten?c=6856 8.http://www.pancarshop.gr/index.php?target=categories&category_id=677 9.selida gia nadroid update gia tiguan https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-2-7-5739-release/android-auto-maps-media-messaging-voice-2-7-573953-release-android-apk-download/ 10.https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20171103012252&SearchText=volkswagen+tiguan+2017+SPEAKER+accessories https://www.uvcarshades.co.uk/shades-tiguan-2016-p-5817.html
  4. 3 points
    δηλαδη οταν παρκαρει αλλος απο πισω και ειναι ετοιμος να σε χτυπησει...το τιγκουαν θα παει μπροστα απο μονο του?
  5. 3 points
    γιατι δε βαζεις ολο τον καταλογο να ηρεμισεις?
  6. 3 points
    και ναι τελικα το παραγγειλα κ εγω,,,,χιονουλης νο2 ρλινε αυτή την φορα μεσα κ εξω ,χρηση πολης, και 1.4 4motion dsg 150..youpi!!
  7. 3 points
    Από που προκύπτει αυτό; Sent from my iPad using Tapatalk
  8. 3 points
    ενω οταν ηταν οι αλλοι μας τα στελνανε στο σπιτι τα αυτοκινητα! ολοι τα ιδια σκατα ειναι.ΟΛΟΙ ομως
  9. 2 points
    Καλημέρα, έχουμε update πάνω στο θέμα. Μετρήθηκαν τα πιστόνια και είναι οκ. Μετρήθηκαν οι κυλίνδροι όλα οκ. Τα μέταλλα μου είπαν ότι δεν χρίζουν αλλαγής είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Προχώρησα σε παραγγελία σε όλες τις φλάτζες και τσιμούχες. Καινούργιο σετ ελατήρια πιστουνιού. Καινούργιο σετ μπεκ. Καθάρισμα βαλβίδων. Οδηγοί βαλβίδων. Upgrade σετ ελατήρια βαλβίδων. (just in case) Το καπάκι πήγε ρεκτιφιέ. Και μόλις παραλάβω τα πράγματα ξεκινώ επιτέλους το δέσιμο.
  10. 2 points
    Και εγώ έκλεισα 3ετια με 59.000 χιλιόμετρα, δόξα το Θεο απροβλημάτιστα!! Μόνο 2 φορές έχω βάλει προληπτικά για μύκητες στα 20.000χλμ και στα 40.000χλμ. Φρόντισε αυτά που γράφει ο Φανής παραπάνω και όπως λέει και ο Χρόνης να το ξεκαπνιζεις που και που!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. 2 points
    kai συχνα πυκνα να το κοφταρεις και λιγο
  12. 2 points
    Σχετικά με την αντικατάσταση στα πίσω τακάκια σε πασσάτ με ηλεκτρικό χειρόφρενο, υπάρχει τρόπος να τραβηχθεί πίσω το πιστόνι, χωρίς τη βοήθεια ηλεκτρονικού οργάνου. Μπορείτε να το δείτε στο εξής βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=qLVDG2JZRus Την παραπάνω διαδικασία την έκανα μόλις πριν λίγες μέρες στο δικό μου πασσάτ και ήταν ακριβώς όπως τα λέει ο... αρχηγός στο βίντεο. Αφού αφαιρέσεις τον μηχανισμό του χειροφρένου από τη δαγκάνα, στρίβεις με το τορξ δεξιόστροφα μέχρι να τερματίσει και το πιστόνι μετά υποχωρεί στη φωλιά του, ώστε να δημιουργηθεί χώρος για τα παχύτερα καινούρια τακάκια ( εγώ άνοιξα λιγάκι και τον κάθε εξαερωτήρα ώστε να υποχωρήσει το πιστόνι σχεδόν με το χέρι). Υπ΄'όψη, δεν χρειάζεται να αποσυνδέσεις τίποτα άλλο ( ηλεκτρικές φίσες κλπ). Μόνο τις δύο βίδες της δαγκάνας και τις δύο βίδες του μηχανισμού του χειρόφρενου. Από ότι διαπίστωσα, επειδή άλλαξα προηγουμένως και τα εμπρός τακάκια, τα πίσω ήταν κάτω από το όριο φθοράς που δίνει η VW( 2χιλ) και παραλίγο να κάνω ζημιά στους δίσκους. Τα εμπρός είχαν περί τα 4 χιλιοστά ακόμη. Δυστυχώς όμως επειδή τα ενδεικτικά φθοράς (τα γνωστά καλωδιάκια) είναι τοποθετημένα μόνο στα εμπρός φρένα, δεν μου άναψε ποτέ καμμία ένδειξη στο καντράν. Υποψιάστηκα ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής από ορισμένους ανατριχιαστικούς ήχους που άρχισαν να ακούγονται και σκεπτόμενος ότι λογικά θα έχουν φθαρεί τα εμπρός περισσότερο, ξεκίνησα από αυτά... Ήταν η πρώτη αλλαγή σε τακάκια, μετά από 80000κμ.
  13. 2 points
  14. 2 points
    Pilot Sport 4 ένα πολύ καλό overall sport λάστιχο. Bridgestone S001 τρομερά πλαϊνά με αποτέλεσμα κορυφαίο τιμόνι. Επίσης ένα πολύ καλό λάστιχο ένα κλικ πιο κάτω θεωρώ από τα Michelin (πολύ μικρές διάφορες). Πιο οικονομικό το S001 Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. 2 points
    Σε γενικες γραμμες το 7 εχει πολυ καλη ηχομονωση.. Τωρα αν υπαρχει καποιο λαθος στη συναρμολογιση πραγμα που μπορει να συμβει λογικο ειναι να ακουγεται κατι..Απο κει και περα την πορεια αν το αυτοκινητο μενει για ωρες στον ηλιο, κινειται σε δρομους με λακουβες, εχει σπορ αναρτηση ή ζαντες με χαμηλο προφιλ κ.α. με μαθηματικη ακριβεια θα αρχισουν να εμφανιζονται τριγμοι.
  16. 2 points
    Ετοιμα και τα χειμερινά....
  17. 2 points
    ειδα τις λυσεις απο Oettinger και εχει ωραια πραγματα μαλλον θα στραφω προς τα κει μερια.Ειναι πραγματικα εντυπωσιακα χωρις ασχημες υπερβολες
  18. 2 points
    Φαντάζομαι αρκετοί έχετε θέμα με το πόσο βαθύς είναι ο χώρος κάτω από τον τεμπέλη, εδώ είναι η λύση! Γενικά στο ali έχει πάρα πολλά αξεσουάρ https://www.aliexpress.com/item/For-VW-Tiguan-MK2-2016-2017-2018-Armrest-Center-Storage-Box-Container-Glove-Organizer-Case-door/32821416835.html
  19. 2 points
    Τιμόνι από το 2ο μήνα άλλαξα! Μαύρο ουρανό δεν έχω λόγω ηλιοροφης! Και έχω βάλει και πεταλιερες ρ λαιν . Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. 2 points
    47; Έβαλες και σωφέρ; Sent from my iPad using Tapatalk
  21. 2 points
    https://www.*********.com/GeorgePougasImages/photos/ms.c.eJxFU9uRRTEI6mhH8RHtv7GdkKvnl1FARQ2tRNQpmGb0nxIQHK~_uqvwB2lUwiNdWxKsYQKEXOI0HaNfRyIi2aTG7HNAFXAjIqEg6W3QAoC5pVgyp4baY~_nIUW2xl85GuddMrq20~;Wa1znbb4tugDBENalC38ZOHRV0WhA1zhLt~;h4BxOZAEogeWQbJL6Wu8koGdaUum0Vra4D~_lcp~_To9pmlqWIxLVY8w7eP6nwV8o1P4OxO~;VXIVHTYlU2MMTUe~_5w5No7eCpMJjEZz2jqjUjyD5Z4BbMFmTI~_R1Fc2ufX2NfasY6xDixs7Y0wbBHpkEQdM8pkl2xHK6nAIj129xzbkM7Z3iRdc7CkreJfUPZQzlj6zeLNFalpC~_FHHtuKlsCaFUOHG1Ma6G33o5sP9hc50pj0EUsaHWdLYDne7q8t6ZMOYU1tjCv6Lx4wfyVc3359rVqCmwgWMlK6svI19S84XuiWF0ql9G2tWJHbrDwjgH6vv6oQ~-.bps.a.1518618371565743.1073741858.1188319171262333/1518625878231659/?type=3&theater
  22. 1 point
    Tour λαμια-λαρισα-βολο ήταν οτι πρεπει
  23. 1 point
    Ρίξε μια ματιά και στο manual. Πρέπει να κάνει αναζωογόνηση το φίλτρο, το οποίο δεν προλαβαίνει ίσως κάνεις μικρές και συχνές διαδρομές. Και λογικά όταν πάει να κάνει το σβήνεις, έχει ήδη υψηλή θερμοκρασία και δουλεύει ανεμιστήρες για να τη ρίξει.
  24. 1 point
    48.000 χιλιόμετρα αυτή τη στιγμή, μέσα σε ούτε δυόμισι χρόνια, μόνο Avio κ γέμισμα κάθε δύο βδομάδες. Δεν έχω βάλει ποτέ τίποτα χωρίς προβλήματα (χτύπα ξύλο). Αν φροντίζεις να βάζεις καλό καύσιμο, να κινείς αρκετά το αυτοκίνητο κ να είναι αρκετά γεμάτο το ντεποζιτο, δεν χρειάζεται να ανησυχείς.
  25. 1 point
    Το χαλασανε.. μεχρι και 2017 μοντ ηταν πολυ πιο σπορτιφ Sent from my iPhone using Tapatalk
  26. 1 point
    Τα έχω παρατηρήσει και γω σε 7άρι, όχι μόνο vw αλλά σε cupra και fabia Εκτός εγγύησης είσαι στο έλεος της καλής θέλησης της αντιπροσωπείας..
  27. 1 point
  28. 1 point
    Ίδιο μπλοκ, διαφορετικά πιστόνια και πιο δυνατός 101ps
  29. 1 point
  30. 1 point
    Βάλε πρόγραμμα επώνυμο, για το μοτέρ σου, άντε και μια εισαγωγή.
  31. 1 point
    Αφού με το καλό έρθει, προτού παραλάβεις πολύ πολύ καλό ψάξιμο/έλεγχο για οτιδήποτε "περίεργο"-άξιο προσοχής. Άλλα ένα-δύο ζευγάρια μάτια μαζί σου δεν θα ήταν κι άσχημα! Πέρυσι, φίλος και συνάδερφος το παρέλαβε βιαστικά δίχως να το ελέγξει και τις επόμενες μέρες έβρισκε διάφορα..
  32. 1 point
    Δες στο χωρο της μηχανης πατωντας καποιος το γκαζι απο μεσα Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  33. 1 point
    Να σου πω τι έχω δει από πρώτο χέρι, Wossner - DP - CP πιστόνια στα περισσότερα. Μπιέλες Dp, Cp, Veltiosis, Fcp, Zrp. Πριν μερικά ποστ, είχα κάνει μια ψιλοαναφορά. Γενικά αποφεύγουμε "τα φτηνά" και τα προϊόντα όπως οι μπιέλες που δεν είναι για Tsi αλλά διαμορφώνονται-ανοίγονται σε τόρνο. Μοτέρ μια φορά ανοίγουμε και κλείνουμε, οπότε θέλει χρήμα.
  34. 1 point
    Το 2018 προβλεπεται δυνατό και στην φυλακή :lol
  35. 1 point
    καλα ντε!!4 φορες?με μαλωνεις?
  36. 1 point
    Εργοστασιακές βελτιώσεις στο αισθητικό κομμάτι μόνο κατά την αγορά του αυτοκινήτου αν πετύχεις καλή προσφορά ως πακέτο. Αν τα βάλεις εκ των υστέρων με κάποιο μαγικό τρόπο σου ζητάνε τα διπλά ή στην καλύτερη ένα +50%. Και δεν υπάρχει και λόγος στο κάτω κάτω, προσωπικά δηλαδή και από τα ακριβότερα aftermarket με κόστος ας πούμε 3-4 κατοστάρικα παραπάνω σε σχέση με το εκ των υστέρων εργοστασιακό πακέτο, για ένα τόσο καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα εννοοείται θα το προτιμούσα, στην τελική κι ας έκανα υπομονή να τα μαζέψω. Δηλαδή 650 η ζάντα είναι εκτός πραγματικότητας οι άνθρωποι. Μπορείς και να περιμένεις να βγούν περισσότερες επιλογές όπως είπε και ο marvas, ίσως και καμιά καλύτερη προσφορά από τις υπάρχουσες, οι μεγάλοι οίκοι κάνουν κάτι τέτοια sale στις γιορτές.
  37. 1 point
    Καλησπερα ομαδα! Και γω τα ιδια με σενα ηθελα να κανω. Η αντιπροσωπεια δε βοηθησε καθολου κ ειναι και πανακριβα! Σημειωνω οτι για μια 18αρα ζαντα που ρωτησα ζητουσαν 650€ τη μια!!!!!!! Και τα oettinger παλι δε θασου βγουν καθολου φθηνα. Βασικα οτι πληρωνεις παιρνεις. Καποια στιγμη θα το κανω το βημα κ γω αλλα ακομα θα περιμενω να βγουν και αλλες επιλογες γτ ακομα ειναι φρεσκο το αυτοκινητο. Sent from my iPhone using Tapatalk
  38. 1 point
  39. 1 point
    Ευχαριστω για την απαντηση εχω κανει παρα πολλες δουλειες μονος μου αλλα παντα στα τυφλα σε σχεση με το σφιξιμο ολων αυτων των βιδων και παξιμαδιων σε αυτοκινητο παλιο (nissan micra 28 ετων τωρα) αλλα τωρα οτι γνωση εχω θελω να ειναι λιγο πιο προσγειωμενη στο golf Ευχαριστω και παλι.
  40. 1 point
    Γεια ρίξε μια ματιά στο σύνδεσμο: http://workshop-manuals.com/volkswagen/ Να ξέρεις ότι κάνεις δεν χρησιμοποιεί (αντιπροσωπίες - συνεργεία) ροπόκλειδο. Μονό στο μοντάρισμα κινητήρα χρησιμοποιούν ροπόκλειδο. Ως επί το πλείστον δουλεύουν αερόκλειδο. Εγώ έχω πείρα, δεν χρησιμοποιώ ροπόκλειδο για τις εργασίες που αναφέρεσαι, γιατί ξέρω την δύναμη μου. Ακόμα δεν έχω κόψει βίδα. Μπράβο όμως που ψάχνεσαι, κανείς δεν το κάνει.
  41. 1 point
    Ότι να ναι χρεώνει το εργοστάσιο, αν είναι να τα στάξεις για μαμίσιες λύσεις δεν βάζεις καλύτερα aftermarket από γνωστούς οίκους, πιό φθηνά θα σου βγει και με πολύ πιό aggressive αποτέλεσμα και χωρίς ρίσκο να μην κάτσει καλά. Δες π.χ. το bodykit της Oettinger, δε νομίζω να σε χαλάει!
  42. 1 point
    Αμα δε θες να το χαλασεις μη κανεις τιποτα. Συνηθως τα ιμιτασιον δε κουμπωνουν οπως πρεπει Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  43. 1 point
    Πιθανές αιτίες : φθαρμένα λαστιχάκια βαλβίδων , φθαρμένα ελατήρια (δαχτυλίδια) που προσαρμόζονται γύρω από τα πιστόνια. Όμως υπάρχουν και άλλες. Πρέπει να βρεις καλό συνεργείο. Ναι το φίλτρο το αλλάζουμε σε αλλαγές λιπαντικού. Βελτιωτικά και καθαριστικά δεν είναι επί του παρόντος .
  44. 1 point
    Μπορείς για αρχή να δοκιμάσεις ένα καλό 5w-40 προδιαγραφής vw 502 , όπως το LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W40 ή το CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W40 Αν ο κινητήρας όμως έχει βλάβη τότε το λόγο έχει το συνεργείο.
  45. 1 point
    Επτά χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου A7, και τρεις μήνες μετά τα αποκαλυπτήρια του νέου A8, η Audi μόλις αποκάλυψε την δεύτερη γενιά του μοντέλου. Το ντεμπούτο του αυτοκίνητου αυτοκίνητο θα γίνει στην έκθεση του Los Angeles τον Νοέμβριο, με την εμπορική του διάθεση να ξεκινήσει στην Γερμανία από τον ερχόμενο Φεβρουάριο, με τιμή από τα €67.800. Εμφάνιση Όπως βλέπεις, σχεδιαστικά αντλεί στοιχεία από το Prologue concept, με το αυτοκίνητο να έχει μεγαλώσει σε πλάτος χάνοντας κάποια εκατοστά από το ύψος το. Έτσι, έχει μήκος 4.969 χλστ., πλάτος 1.908 χλστ., και ύψος 1.422 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του ανέρχεται στα 2.926 χλστ., 72 χλστ. μικρότερο από το A8. Ο αρχισχεδιαστής της Audi, Marc Lichte, δηλώνει ότι η δεύτερη γενιά του A7 συνδυάζει “την λεπτή κομψότητα με μια εξωστρεφή σπορ σχεδίαση“, έχοντας ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Το νέο A7 είναι σημαντικά πιο κομψό από το προηγούμενο μοντέλο, προσφέροντας ένα σοβαρό αλλά ταυτόχρονα μοντέρνο σχέδιο. Διαθέτει LED προβολείς, πιο φουσκωμένα φτερά και στο εμπρός μέρος, εντύπωση προκαλεί η μεγάλη εξάγωνη χρωμιωμένη μάσκα, με την Audi να έχει ενσωματώσει ένα σύνολο λεπτών laser οριζόντιων προβολέων στα άκρα αυτής. Παρατηρώντας το προφίλ, η Audi λέει ότι έχει σχεδιάσει μια κομψή γραμμή οροφής, χαρίζοντας στο A7 ένα έντονα “κουπεϊδές” σχήμα, με μια χαρακτηριστική γραμμή να διατρέχει το μήκος του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος εντύπωση προκαλούν τα OLED σχεδιαστικά σώματα, τα οποία ενώνονται μέσω μιας φωτεινής λωρίδας, που εκτείνεται στο πλάτος του πίσω μέρους. Αυτό διαθέτει 13 ξεχωριστά τμήματα, και προσφέρει διάφορους συνδυασμούς. Στο τελείωμα της οροφής, και στο πάνω μέρος του καλύμματος του χώρου αποσκευών, υπάρχει μια ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή, η οποία ανοίγει σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ/ώρα. Τέλος, είναι διαθέσιμο σε 15 χρώματα, οκτώ εκ των οποίων είναι καινούρια, ενώ οι ζάντες φτάνουν μέχρι τις 21 ίντσες με ελαστικά 255/35. Εσωτερικό Στο εσωτερικό κλέβει τη παράσταση το πλήρως ψηφιακό ταμπλό με διαγώνιο οθόνη 12,3 ίντσες, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν άλλες δύο οθόνες. Αυτή στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έχει διαγώνιο 10,1 ίντσες, και υποστηρίζει λειτουργίες με χειρονομίες (gestures). Πιο κάτω, η οθόνη 8,6 ιντσών είναι για τον χειρισμό του συστήματος κλιματισμού, με το 3D ηχοσύστημα να είναι της Bang & Olufsen. Tο νέο A7 διαθέτει το αναβαθμισμένο Audi Drive Select, τετραζωνικό κλιματισμό, ενώ τα καθίσματα είναι κλιματιζόμενα και ανακλινόμενα. Υπάρχουν 41 διαφορετικά συστήματα υποστήριξης του οδηγού, head-up display, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να χειρίζεται περισσότερες από 400 διαφορετικές λειτουργίες και φέρει και τη λειτουργία self-learning. Το νέο Α7 προσφέρεται τόσο σε 5-θέσια διάταξη, όσο και σε 4-θέσια, με τον χώρο αποσκευών να ανέρχεται στα 535 λίτρα, που φτάνει τα 1.390 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Τεχνολογίες Η Audi υπόσχεται πως η ενεργή της ανάρτηση “σχεδόν εξαλείφει τις δονήσεις και τους κραδασμούς από το εσωτερικό της καμπίνας”, με την κάθε ανάρτηση σε κάνε έναν από τους τροχούς να διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από ένα 48-volt ηλεκτρικό σύστημα. Εκτός από την βελτίωση της άνεσης, η ανάρτηση ενισχύει την σταθερότητα του αυτοκινήτου, ειδικά στις στροφές, κατά την επιτάχυνση και κατά το φρενάρισμα. Παράλληλα, το νέο A7 εξοπλίζεται και με σύστημα τετραδιεύθυνσης που αυξάνει περαιτέρω την σταθερότητα στις στροφές, ενώ ο κύκλος στροφής του A7 είναι μικρότερος από αυτόν του A4. Η γερμανική ναυαρχίδα εφοδιάζεται με μια πληθώρα αισθητήρων που είναι σε θέση να ανιχνεύουν μια επικείμενη σύγκρουση. Σε περίπτωση επικείμενης πλευρικής σύγκρουσης με ταχύτητες άνω των 25 χλμ, η ανάρτηση της συγκεκριμένης πλευράς ανυψώσει το αυτοκίνητο κατά 80 χιλιοστά μέσα σε μόλις μισό δευτερόλεπτο. Με τον τρόπο αυτό, σύμφωνα με την Audi, οι δυνάμεις από τη σύγκρουση θα κατευθυνθούν προς τα ισχυρότερα μέση του σώματος και το πλαισίου του αυτοκινήτου. Κατά συνέπεια, η επίδραση του φορτίου για τον οδηγό και τους επιβάτες, μειώνεται κατά 50%, με τις πιθανότητες για τραυματισμούς να μειώνονται σημαντικά. Το νέο A7 διαθέτει μάλιστα μια προηγμένη λειτουργία coasting που λειτουργεί από τα 55 έως τα 160 χλμ/ώρα. Έτσι, όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι, ο κινητήρας κλείνει έως και 40 δευτερόλεπτα, προκειμένου να εξοικονομεί καύσιμο. Η ενεργοποίηση του κινητήρα θα γίνεται μόλις ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού. Επίσης εξοπλίζεται με ένα έξυπνο Start/Stop σύστημα που λειτουργεί από τα 22 χλμ/ώρα και ενσωματώνει μια νέα λειτουργία που ονομάζεται “έξυπνη εύκολη εκκίνηση”. Τέλος, υπάρχει η επιλογή διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, και τέσσερις διαφορετικές αναρτήσεις. Στην βάση υπάρχει, η συμβατική με κανονικά ελατήρια, η σπορ ανάρτηση που μειώνει το ύψος του αυτοκινήτου κατά 10 χλστ., η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, και τέλος η πλήρως ενεργή ηλεκτρομηχανική ανάρτηση που μπορεί να ρυθμίζεται αυτόματα προτού το αυτοκίνητο “πέσει” μέσα σε μια λακκούβα, κάνοντας έτσι τις μετακινήσεις των επιβατών όσο γίνεται πιο άνετες. Το σύστημα χρησιμοποιεί μια κάμερα τοποθετημένη στο μπροστά μέρος που σαρώνει τον δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο 18 φορές ανά δευτερόλεπτο. Κινητήρας Το νέο Audi A7 Sportback είναι διαθέσιμο με τον 3.0-λιτρο V6 TFSI κινητήρα, απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm. Αυτός κάνει το τετράθυρο coupe να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα, και έχει μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Στο NEDC, η βασική έκδοση του Audi A7 55 TFSI καταναλώνει 6,8 λίτρα καυσίμου, που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 154 γραμμάρια. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο S tronic κιβώτιο, επτά ταχυτήτων. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος quattro, το οποίο ενεργοποιεί τους πίσω τροχούς ανάλογα με τις ανάγκες. Μελλοντικά θα προστεθούν εξακύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες, βενζίνης και πετρελαίου. Στην οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες, η τεχνολογία MHEV μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 0,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Σε ότι αφορά την κορυφαία έκδοση RS7, θα φορά τον κινητήρα της Panamera Turbo S E-hybrid, απόδοσης 700 ίππων. Το νέο RS7 θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, όταν αυτό κυκλοφορήσει στα τέλη του 2018. Το “entry-level” θα τροφοδοτείται από ένα νέο 4,0-λίτρων twin-turbo V8, που θα παράγει 650 άλογα και 815 Nm ροπής, ενώ η δυνατότερη έκδοση θα είναι υβριδική και θα διαθέτει το ίδιο σύνολο με την Panamera Turbo S E-Hybrid, μόνο που αντί για 680 άλογα που αποδίδει στην Porsche, στην περίπτωση της Audi αναμένεται να έχει μια απόδοση στην περιοχή των 700 ίππων και των 850+ Nm. Πηγή autoblog.gr
  46. 1 point
    περιμενε....κατι θα βρεθει λεμε!!!
  47. 1 point
    nai εχεις δικιο...το καταλαβα αφου ειχα κανει το ποστ αλλα δεν πειραζει
  48. 1 point
    για οποιον τον ενδιαφερει κ το ρλινε.που ρωταω εγω ,επισυναπτω κα την προσφορα για να εχει αποψη,χωρις την επισκεψη στην αντιπροσωπεια. Στην πρώτη προσφορα είναι το TIGUAN 1400 150PS DSG 4X4 R-LINE .Στην δεύτερη προσφορά είναι το TIGUAN 1400 150PS DSG 4X4 R-LINE με πακέτοRLINE PLUS, το οποίο είναι και το μοναδικό πακέτο που αφορά εσωτερικό χώροσε μορφή RLINE. Δηλαδη το εσωτερικο πακετο RLINE είναι ιδιο με το πακετοRLINE PLUS,και όχι κατι ξεχωριστο. Επισης συνδιαζεται απαραιτητα με το PAR(πακετο ambience). 20171019145929667.pdf
  49. 1 point
    Αισθανθηκα την αναγκη εστω κ μετα απο τοσα χρονια να σας ευχαριστησω ολους οσους ενδιαφερθηκατε κ ασχοληθηκατε με το θεμα μου...! Η μετατροπη οπως βλεπεται κ στις φωτο εγινε με επιτυχια...! Ολα καλα...! Καλη συνεχεια σε οπους σας...!
  50. 1 point
    Το αμάξι φτιάχτηκε. 1ον απαράδεκτοι δεν κανανε μια ευθυγράμμιση και πήγα ταξίδι και το αμάξι έφευγε αριστερα. 2ον κάνει ένα θόρυβο μεταλλικό στην κύλιση μεχρι τα 20 χλμ που δεν τον είχε καινούργιο.Καινουργιο ήταν αθόρυβο. 3ον έκανα ευθυγράμμιση μόνος μου 20 ευρώ και είναι τέλειο τώρα. 4ον στα 120-140 έχει ενα τρεμουλο ελαφρυ και μου είπε ο άνθρωπος ότι ασε να πατήσει το αμάξι μετά την ευθυγράμμιση και το ξανάπαω εαν χρειάζεται. 5ον με ρωτάει ο ευθυγραμμισας. Τι έχει το αμάξι? Του λέω παίρνει αριστερά γιατί άλλαξα ρουλεμάν επειδή έπεσα σε λακκούβα. Ρουλεμάν top mount μου λέει όχι του λέω τροχού. Του ποτε είναι το αμάξι ρωτάει, του 2017 του λέω και βάζει τα γελια[emoji23][emoji23][emoji23]. Αυτά δεν γίνονται μου λέει. Ρεζιλι Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×