Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/13/2024 in all areas

  1. Καλησπέρα σε όλους σας. Παραθέτω μερικά νέα στατιστικά στοιχεία του πρόσφατου μικρού ταξιδιού μου προς την Νότια Ελλάδα, του πρώτου μετά από το μεγάλο γενικό σέρβις των 90.000 ΚΜ (και χρήσης του νέου λαδιού Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL). Η κίνηση ήταν με 5 επιβάτες και 5 αποσκευές (εκτιμώμενο συνολικό βάρος 2,5Τ) και οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος πολύ υψηλές. Συνολικά Χιλιόμετρα = 1.059 ΚΜ Περιοχές κίνησης = Σέρρες - Θεσσαλονίκη - Λάρισα - Βόλος - Πορταριά - Λαμία - Άμφισσα (Μπράλος) - Δελφοί - Ιτέα και αντίστροφα. Κόστος διοδίων = 48€ Ταχύτητες Κίνησης = Παντού με τα όρια ταχύτητας, εκτός της κίνησης στις στροφές του Μπράλου (κίνηση σχετικά χαλαρά γιατί τα παιδιά "ανακατεύονται") και στον αυτοκινητόδρομο όπου κινήθηκα με CC στα 130 Km/h παντού. Σύνολο Καυσίμων Diesel Shell V-Power = 87 L Κόστος Καυσίμων = 149 € Μέση Κατανάλωση = 8,2 l/100Km (με 5 άτομα + 6 αποσκευές) Μέση Τιμή Diesel Plus (3 φορές όπου έβαλα καύσιμα, χωρίς προσφορά V-Power τις 2 φορές) = 1,712 € Μέσο κόστος καυσίμων ανά ΚΜ = 0,14€/Km Εξωτερικές θερμοκρασίες κίνησης = Από 20 C (Πορταριά) έως 39 C (Δελφοί) Μέση Εξωτερική Θερμοκρασία (συνήθως) = 33 C Χαμηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 92 C Υψηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 123 C (παρατεταμένη ανηφόρα Δορκάδος με 130 Km/h και CC) Μέση ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού (που έβλεπα την θερμοκρασία τις περισσότερες φορές) = 104 C Σχετικά με τη θερμοκρασία λαδιού, παρατηρώ δύσκολα να ανέβει πάνω από 110 C στις περισσότερες περιπτώσεις και όταν δεν υπάρχει πίεση στο μοτέρ (ή στις τουρμπίνες), πέφτει πάρα πολύ γρήγορα η θερμοκρασία του ακόμα και κάτω από τους 100 C! Πιέσεις ελαστικών = 2,8 εμπρός - 3,3 πίσω. Αυτά τα ολίγα, καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι και καλό καλοκαίρι σας εύχομαι!
    2 points
  2. Ναι συνεχεια το αφηνω στον ηλιο. Ευχαριστω για τον χρονο σας
    1 point
  3. Καλησπέρα. Πριν από ένα χρόνο που άλλαξα αμορτισέρ στο δικό μου αμάξι corolla G6. Άλλαξα τα εξείς. Αμορτισέρ 4αδα kYB exel g. τοπ μαουντ. μπαμ στοπ. σπιράλ αμορτισέρ. Καλό θα είναι να δεις και σινεμπλόκ ψαλιδιών. Μπαράκια ζαμφορ. Ακρομπαρα και υμιμπαρο.
    1 point
  4. Μετά το βίντεο και το άτσαλο άνοιγμα έβαζα ένα νέο, ένα παλιό. Τώρα έχω δυο καινούργια με ομαλή διαδρομή, αγορασμένα από https://amortiser-antallaktika.gr/
    1 point
  5. Στο τρίτο βίντεο δείχνεται και η αφαίρεση του πίνακα οργάνων. Εγώ αγόρασα την οθόνη του δεύτερου βίντεο (minitools} και την τοποθέτησα εύκολα μόνος μου με τη βοήθεια αυτών των βίντεο σε περίπου 90 λεπτά. Θέλει προσοχή κατά το άνοιγμα του καντράν για να μη σπάσεις τα κλιπς και κατά την τοποθέτηση του καντράν στο αυτοκίνητο όσον αφορά την ευθυγράμμιση του φίς του καντράν με του ταμπλό. Αν δεν μπαίνει με σχετική ευκολία μην το πιέσεις αλλά έλεγξε την ευθυγράμμιση. Αναφορικά με την οθόνη όλα φαίνονται καλά απλά νομίζω ότι είναι ποιο φωτεινή από την εργοστασιακή αλλά δεν κάνει αντανακλάσεις όπως παραπονιούνται κάποιοι που αγοράσαν από aliexpress. Εγώ την αγόρασα περίπου 85 ευρώ με μεταφορικά.
    1 point
  6. Κάτοχος passat b7 1.6TDI catch 225.000 mod 2015. Ακόμα δεν έχω αλλάξει κάτι.Θα πάω καλοκαίρι για δισκοπαλτο και βολάν πακέτο..προφανώς και βαλβολινες...δεν έχει κάνει κιχ το αμάξι από αλλαγές ταχυτήτων ή οτιδήποτε άλλο.. κινείται μόνο εθνική μάλλον και για αυτό δεν παραπονέθηκε το αυτοκίνητο...
    1 point
  7. Καλησπέρα στην παρέα. Μου ήρθαν σήμερα κάποια λάδια valvoline που αγόρασα. Ενώ στην φωτογραφία στο σάιτ τα λάδια εμφανίζονταν να είναι full synthetic το μπουκάλι λέει πάνω synthetic. Τα συγκεκριμένα λάδια τα βάζω εδώ και μια 5ετια. Έχοντας και το περσινό μπουκάλι γράφει ξεκάθαρα ότι είναι full synthetic. Ποια η γνώμη σας. Τα κρατάω ή τα επιστρέφω; Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  8. Είπα και εγώ να κάνω μια παρουσίαση για το golf 5 gt tsi 170 αλλά να είναι διαφορετική απο τις άλλες. Όλα ξεκίνησαν το 2004 , πήρα το δίπλωμα οδήγησης και μαζί με αυτό ένα renault clio 1.4 98ps του 2004.Ο γαλλος ήταν ζωηρός στης στροφές και απο μαμά , αλλά το 2006 πήρε πόδι απο εμένα και αντικατασταθηκε απο άλλο γαλλο (saxo vts του 1997) τα 120 ps ήταν καλά και το διασκέδαζα αρκετά. Πήγα και για τρίτο γαλλο αλλά δεν μου έκατσε. Ψάχνοντας την αγορά , χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα με ενα golf 5 gt sport tsi 170 ps σε κόκκινο χρώμα . Τα εξτρά ήταν ηλιοροφη , σταθεροποιητης ταχύτητας , υποβραχιονιο , ηχεία και δεν θυμάμαι κάτι άλλο... Το ποσό των 26.000 και κάτι ψηλά ήταν η τελική τιμή. Όταν πήρα το golf το 2008 την πρώτη εβδομάδα ξεκίνησα με φιμε τζάμια ,φίλτρο πανελ της K&N και τους κλασικούς μασπιεδες του gti . Δεν πέρασε αρκετός καιρός και ακολούθησαν intercooler s3 και εξάτμιση (downpipe και καταλυτης απο την miltek και απο εκει και πίσω μια σωλήνα 63,5 με ενα καζανι οπου τοποθετήθηκε στο σημείο που ήταν το μεσαίο και απο εκει και πίσω μια σωλήνα με τελικό Φ100). Μαζί με αυτά και ένας προφυλακτηρας gti οπου βάφτηκε το επάνω μέρος . Επιτα το φίλτρο πανελ πήρε πόδι και στη θέση του μπήκε φιλτροχοανη της K&N και μαζί με αυτή μια θερμοασπιδα απο περμανιτη . Για το τέλος άφησα το πρόγραμμα της revo που είναι το revo 2 98 οκτανίων . (Σε όλο αυτό τον καιρό δοκιμάστηκαν forge spaicer , westgate forge , σκαστρες με σκληρά ελατήρια , τραβηγμένα μαμα ελατήρια και κατέληξα στο συμπέρασμα οτι είναι ελάχιστη η διαφορά και έτσι έβαλα στο αυτοκίνητο τα μαμά ) ... Ο σκοπός της βελτίωσης ήταν να μπορεί το golf να πηγαίνει σαν ενα focus RS αλλα οχι μόνο να επιταχύνει σαν αυτό αλλα και να στρίβει.. Ξεκίνησα και το θεμα στησίματος , για αρχή 4 ελατήρια 3,5cm της eibach αλλα δεν ηταν αρκετό και λίγες βδομάδες μετά ήρθαν και τα bilstein B8 οπου τοποθετηθηκαν και το αμάξι άλλαξε τελιος συμπεριφορά . Στη συνέχεια ήρθαν και οι ζάντες 18in της Advanti με 8j και ελαστικά michelin pilot sport 3 . με την τοποθέτηση δώσαμε και λίγο αρνητική camper για να βοηθήσει στης ορεινές διαδρομές . . . Μαζί με αυτά στο αυτοκίνητο μπήκαν προφυλακτηρας πίσω r32 με 2 μπουκες Φ100 , εμπρος σποιλερ της vortex , οργανάκια defi πυρομετρο και μπαρομετρο , αυτοκόλλητο carbon στον λεβιέ ταχυτήτων και στον εσωτερικό μασπιε της πόρτας , κόκκινες ραφές στο λεβιέ ταχυτήτων και στο χειρόφρενο , όλα τα εξωτερικά μαύρα κομμάτια βάφτηκαν σε μαύρο χρώμα πλην τους μασπιεδες που βάφτηκαν στο χρώμα του αυτοκινήτου και κάτι ψιλοπράγματα που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή..... Με αυτά ολα και με πολλά χιλιόμετρα γραμμένα σε διαδρομές με ατελείωτες φουρκέτες , εσακια αργά και γρήγορα και κάθε είδους στροφής , κατέληξα στο συμπέρασμα οτι το golf , focus RS δεν γίνεται , αλλα γίνεται ποιο παιχνιδιαρηκο απο οτι είναι ... Στο πρόγραμμα μου είναι να μπουν αντιστρεπτικες της eibach , σινεμπλοκ της powerflex και αν μπορέσω κάποια στιγμή τετραπιστονα φρένα εμπρός και ενα μπλοκε διαφορικό μήπως και φτάσουμε στο ζητούμενο ( λίγο δύσκολο το βλέπω ) ... Υ.Γ. Για να είμαι ειλικρινής την ώρα που γράφω ολα αυτά είναι Κυριακή και ήρθε η στιγμή να σπάσω τα 35.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο του golf μου . (αν και ο καιρός δεν είναι καλός ίσως να μείνει και σήμερα μέσα γιατί οσο απίθανο και αν ακούγεται το αυτοκίνητο εχει μετρήσει λιγότερες απο 10 φορές στη βροχή ). Ευχαριστώ πολλή για την υπομονή σας . Αυτή είναι η γνώμη μου για το golf μου και η παρουσίαση του ... Με εκτίμηση Sta8or . ( φωτογραφίες θα ανεβάσω κάποια άλλη στιγμή ) στο fb : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205190840597259&set=a.4662600409657.2200751.1432870030&type=1&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204561834552501&set=pb.1432870030.-2207520000.1416212068.&type=3&theater
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.