Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Προσοχή!!!

Η Microsoft ξανά έχει πρόβλημα στην παραλαβή emails από εμάς.

Παρακαλούμε πολύ όλοι σας να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε άλλο email address πλην των domains: @hotmail.com / @outlook.com / @windowslive.com κ.α. καθώς και στο παρελθόν είχαμε αντίστοιχα προβλήματα που κράτησαν μήνες μέχρι να τα διορθώσουν!!

 

We are back online!!

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/19/2019 in all areas

  1. 1 point
    Η κινητήρες έχουν διαφορά μεταξύ τούς , δεν είναι μόνο στα άλογα όπως σου είπα και πριν από ημέρες ο ποιο ασφαλής κινητήρας είναι ο CAXA 122hp για εμένα. Στο θέμα του DSG τώρα, έχει κάποια κουσούρια τα οποία σε γενικές γραμμές αυτά τα 2 θέματα που αντιμετωπίζει είναι το καθένα από 1000€ και πάνω. Αν θέλεις αποκλειστικά και μόνο DSG ζεις με την σκέψη ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα πρέπει να πληρώσεις της συγκεκριμένες βλάβες που βγάζει. Σαν οδήγηση όμως το DSG δεν πιάνεται. Στο θέμα λαδιού τώρα όλα είναι αντικειμενικά. Εγώ που είχα το μοτερ TSI με τα 105hp του 2010, Δεν μου έκαψε ΠΟΤΈ ούτε μια σταγόνα λάδι στα 4 χρόνια που είχα το αμάξι Τώρα το Passat που έχω το οποίο το έχω αγοράσει μεταχειρισμένο το 2018 και με 70.000 χιλιόμετρα, και είναι με το μοτέρ CAXA 122HP TSI δεν μου έκαψε ούτε μια σταγόνα σε λάδι. Όπως μου γέμισαν τα λάδια από το service έτσι είναι ακόμα και τώρα.
  2. 1 point
    Αγαπητοι φιλοι καλως βρεθηκαμε και παλι, θελω να αναφερθω σε ενα προβληματακι που αντιμετωπισα κατα την προσπαθεια αλλαγης μπουζι α) Φωτο νο 1 καταστασις μπουζι με 30κ χλμ αποφασισα αλλαγη β) φωτο νο2 διαταξις πολλ/των σε golf 1,4 122 caxa γ) φωτο νο3 θεσις 4ου πολλ/του εγκλωβισμενος απο διαφορα σωληνακια και αφου τον τραβηξα δυο δαχτυλα πανω , λογω θεσης και χωρις μποσικα απο καλωδια φισας στην προσπαθεια μου εσπασα το κλιπς απελευθερωσης φισας που ειναι απο κατω και δεν φενεται στις φωτο , στο κλιπς εμειναν τα δυο τριγωνικα ακρα , καθε προσπαθεια μου με δαχτυλα απεβη ακαρπη , αν λοιπον καποιος φιλος επιθυμει να αλλαξει μονος και παθει αυτο ας εχει υποψιν του την φωτο νο 4 , αριστερα το εργαλειακι εξαγωγης πολλ/των και δεξια ενα μικρο κατσαβιδακι που εκανα την ακρη του ες τελικο καιγοντας το με το γκαζακι , ετσι στα τυφλα πιεζοντας το ακρο του μικρου κατσαβιδιου στο αριστερο εναπωμειναν τριγωνικο ακρο της φισας πολυ ευκολα βγηκε η φυσα , αυτο μεχρι να δω ποτε μπορω να κανω αντικατασταση της , αν καποιος φιλος στα παραπανω ξερει και κανα πιο ευκολο τροπο αντιμετωπισης του προβληματος δεκτος (εκτος να παω σε μαστορα , αυτο το ξερω) γιατι αρχιζω να σκεφτομαι την επομενη φορα αλλαγης μπουζι. Ευχαριστω για φιλοξενια και καλως συναντηθηκαμε και παλι (αυτη τη φορα απροβληματιστα)
  3. 1 point
    Καλησπερα στο φορουμ και καλη αρχη ξανα. Εδω και ενα χρονο ειμαι κατοχος του Polo AW 1.0tsi (B01G ειναι το τουρμπο αν δεν κανω λαθος) 95ps dsg DQ200 με κωδικο κινητηρα CHZ. Απο την πρωτη στιγμη που ηρθε στα χερια μου σκεφτομαι τη βελτιωση, οπως και με το προηγουμενο μου αυτοκινητο το οποιο λογω του οτι ηταν ατμοσφαιρικος ο κινητηρας δεν αλλαξα κατι. Εδω ομως που υπαρχει το τουρμπο αλλαζουν τα πραγματα. Προς το παρον το μονο που εχω κανει ειναι να αλλαξω εισαγωγη αερα στο τουρμπο με ανοξειδωτο σωληνα και ενα ελευθερο φιλτρο αερος. Σκεφτομαι να ξεπερασω το 1ο σταδιο και να παω κατευθειαν σε 2ο σταδιο με ενα προγραμμα, downpipe, καταλυτη και τελικο(το μεσαιο καζανακι ειναι ελευθερο). Και εδω ειναι που γεννιουνται ολες οι αποριες. 1) Για προγραμμα μεχρι στιγμης εχω δει για Revlimit και E-tuners οπου οι τιμες τους παιζουν στα 450€. Ποιον να προτιμησω? Υπαρχουν αλλοι αξιολογοι σε αυτη την τιμη? (για revo οπου εψαξα, περα του οτι ξεφευγει λιγο η τιμη γενικα, για το αυτοκινητο μου δεν υπαρχει ακομα και δεν ξερω πως θα συμπεριφεροταν μαζι με τις υπολοιπες αλλαγες περιφερειακων) 2) Εχει κυκλοφορησει ο συγκεκριμενος κινητηρας αρκετα ωστε να εχουν εμφανιστει τα κουσουρια του ή ειναι νεος ακομη και ειναι λιγο πειραματικα τα προγραμματα? 3) Αξιζει να αλλαξω την ψυξη του τουρμπο σε Intercooler? 4) Μια βαλβιδα ανακουφισης(σκαστρα) θα βοηθουσε το αυτοκινητο ή θα εριχνε την αποδοση του? Και κατα ποσο αξιζει η αγορα της? 5) Υπαρχει καποια αλλη αλλαγη που θα βοηθουσε το αυτοκινητο να πηγαινει καλυτερα προσθετωντας αν ειναι δυνατον και καποια αξιοποιστια? 6) Μια 17" ποιοτικη ζαντα(π.χ. Rota, Work, O.Z. κτλ) θα βαρενε πολυ το αυτοκινητο? Σαν τελικο σταδιο στο αυτοκινητο στο μακρυπροθεσμο μελλον με την προϋποθεση το αυτοκινητο να μην βγαλει τιποτα τρελες ζημιες ειναι να μπει ενα μεγαλυτερο τουρμπο. (π.χ. GT2554R) Κατα ποσο αυτο αξιζει και τι αλλαγες χρειαζεται να γινουν ωστε να ειναι ετοιμο το αυτοκινητο για το μεγαλυτερο τουρμπο? Την ερωτηση αυτη την κανω γιατι φανταζομαι πως αν βαλω το προγραμμα οταν εχω το φιλτρο και την εξατμιση μονο, μετα αν μπουν και αλλα πραγματα πανω θα χρειαστει επαναπρογραμματισμος, οποτε θελω να ειμαι οσο το δυνατον πιο ετοιμος σε λογικα πλαισια χωρις να λεω οτι απαραιτητα πρεπει να ετοιμασω το αυτοκινητο για μεγαλυτερο τουρμπο και μετα να μπει το προγραμμα. Περι εγγυησης μου εχουν πει πως αν κανω αλλαγες και εμφανιστει καποια βλαβη αλλα δεν φταιει η αλλαγη τοτε με καλυπτει η εγγυηση. Πιστευω ομως πως αν βαλω προγραμμα ας πουμε και δεν δουλευει μετα καποιος διακοπτης απο τα παραθυρα λογω εγκεφαλου θα με βγαλουν εκτος. Εχει κανεις καποια εμπειρια περι του θεματος? Συγγνωμη για το σεντονι και ξερω οτι ειναι πολλες οι ερωτησεις αλλα εστω και αν καποιες απο αυτες μου απαντηθουν θα ημουν ευγνωμων.
  4. 1 point
    Η αληθεια ειναι οτι βολευει πολυ, και ειδικα στην εκδοση που το πηρα αντι να εχει 5αρι μηχανικο, η διαφορα ειναι μεγαλη. Καλη αναρωση για το γονατο και υπομονη Κι εγω αυτο θα κανω(ισως βαλω και ενα τελικο αλλα θα πρεπει να κοψω το μαυρο που βρισκεται χαμηλα στον προφυλακτηρα και σκεφτηκα αντι να το εκοβα να εβαζα ενα τετοιο μαυρο απο gti αν υπαρχει και βρω), το μονο που με προβληματιζει ειναι το κοψιμο της εξατμισης. Θα προτιμουσα μια ολοσωμη ωστε να εχει μονο ενα κοψιμο παρα να εχει κοπει σε 2-3 σημεια. Στο προγραμμα αυτο που ειπες το εχω σκεφτει κι εγω αλλα δεν ειχα ρωτησει, βλεπω ομως οτι πολλοι βαζουν αυτες τις δυο επιλογες αν οχι περισσοτερες και τις επιλεγουν μεσω του cruise control.
  5. 1 point
    Με το καλό εύχομαι , ότι και να αποφασίσεις Θοδωρή!! Δυστυχώς και δυο μας περάσαμε πολλά , άλλος λιγότερο άλλος περισσότερο.. στην δικιά σου περίπτωση όμως τράβηξες πολλά, πλήρωσες παρά πολλά και σε ταλαιπώρησαν αρκετά χωρίς να βρεις το δίκιο σου. Εγώ δυστυχώς αν και είχα VW , την πάτησα δυστυχώς στο ότι δεν ξανά πήρα και πάλι vw , παρασύρθηκα κυρίως από τον εξοπλισμό που διαθέτουν τα ford και από την τιμή που είχε τότε... Σε σχέση με τα vw. Δυστυχώς η ford ήταν μια φορά και ένα καιρό, πλέων είναι για τα μπάζα, και από ποιότητα στα υλικά ΟΤΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ ΥΠΆΡΧΕΙ!!! Πρώτη από το τέλος είναι η Ford στην ποιότητα και φινίρισμα στα αμάξια τής
  6. 1 point
    Καλησπέρα σε όλους, δε ξέρω αν γράφω στο σωστό thread. Μετά από μια αρκετά άσχημη εμπειρία με ένα focus 1.0L του 2015 που είχα και μόλις πούλησα, κοιτάω για άλλο αυτοκίνητο. Επειδή όμως το φυσάω και δεν κρυώνει σχετικά με το πρόβλημα που μου έβγαλε στην κυλινδροκεφαλή το προηγούμενο είμαι αρκετά επιφυλακτικός πλέον. Μεταξύ άλλων, είδα στο car και ένα golf του 2013 TSI, 1.4 -122. Διάβαζα για κάποια προβλήματα εδώ για τον TSI. Επειδή όμως δε γνωρίζω καλά με τα μοντέλα και αν αυτά τα προβλήματα ισχύουν και για το συγκεκριμένο κινητήρα (της συγκεκριμένης χρονιάς), οποιαδήποτε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ πολύ
  7. 1 point
    Καλησπέρα επιτέλους είμαστε online προχώρησα τλκ σε αλλαγή λάδιων(polo 2019 1.0 115) στα 5.000 και κατι τελικά μετά από παρότρυνση της αντιπροσωπείας έβαλα castrol magnatec 5w40 professional ενώ έκλεινα προς τα 5w30. Παρατηρήσεις: 1. Βλέπω κάπως καλύτερη κατανάλωση παρόλο που χρησιμοποιώ αιρ κοντισιον βέβαια αυτό ίσως οφείλεται ότι στρώθηκε ο κινητήρας. 2. Όσο αναφορά τη θερμοκρασία λαδιού βλέπω μια λειτουργία που ταυτίζεται με τα λάδια από το εργοστάσιο π.χ σε ταξιδι με 37 βαθμούς και αιρκοντίσιον 140-150 ταχύτητα 100-105 max 3. Στις επιδόσεις δεν παρατήρησα κάτι μιας και δεν το έχω πιέσει. Παρακαλώ κάθε παρατήρηση ή γνώμη πάνω στο θέμα. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. 1 point
    Έχω το 170αρι του 2007. Φοράω εδώ και 10 χρόνια πρόγραμμα και δεν έχει κάνει κιχ το μανάρι μου. Πριν 6 μήνες ξαναμπήκε δυναμομετρο με επαναπρογραμματισμό για 95αρα : 217 hp και 31,7 kg ροπή.
  9. 1 point
    Καλή επάνοδο.
  10. 1 point
    Πύ πύ πύραυλος
  11. 1 point
    Welcome back παίδες! Πάμε δυνατά!
  12. 1 point
    https://imageog.flaticon.com/icons/png/512/0/193.png?size=1200x630f&pad=10,10,10,10&ext=png&bg=FFFFFFFF Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. 1 point
    Μας έλειψε πάρα πολύ το site. Ήταν και είναι τμήμα της καθημερινότητάς μας. Welcome back online guys. ΥΓ: να πούμε και ένα τεράστιο ευχαριστώ στους mods για τη δυνατότητα που μας δίνουν να είμαστε μέλη αυτής της μεγάλης παρέας, αλλά και για την προσπάθεια που έκαναν ώστε να επανέλθουμε δριμύτεροι.
  14. 1 point
    Καλή επάνοδο....μας έλειψε πολύ το site!!!
  15. 1 point
    Μακριά πάντως από εθνική!!! Πληρώνεις πολλά και στο τέλος ούτε που σε γνωρίζουν...!! Ότι χειρότερο σε ασφάλεια αυτοκινήτου. Οπω μια ασφάλεια που έχω μείνει υπέρ ευχαριστημένος είναι της ΑΤΕ ασφαλιστική . Όσες φορές την χρειάστηκαν ήταν άψογοι
  16. 1 point
    1α από όλα διάβασες ποτέ το μανιουαλ;μάλλον όχι. 2ον αυτό που γίνεται είναι ότι το αμάξι σου έχει ξεκινήσει αναγέννηση στο φίλτρο μικροσωματιδιων που έχουν όλα τα ντίζελ για αυτό πρέπει να κάνεις μια μεγάλη βόλτα περίπου για 15 χλμ χωρίς να σβήσεις το αμάξι για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...