Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/09/2024 in all areas

  1. Χαχα κάτσε να σου στείλω το λινκ του youtube
    2 points
  2. Φωτογραφίες από το βιβλίο του αυτοκινήτου που είχα. Post Νούμερο 57.
    1 point
  3. Αναρωτιέμαι αν ισχύει ακόμη το κατά την VW να υπάρχουν δύο τύποι σέρβις: Ανάλογα με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου και τις συνθήκες λειτουργίας, η συντήρησή του ακολουθεί είτε τα σταθερά (fixed) διαστήματα service (ανά έτος ή 15.000χλμ. – όποιο επέλθει πρώτο) είτε τα μεταβλητά (longlife) διαστήματα (ανά 2 έτη ή 30.000 χλμ.) Συχνα για σταθερά (fixed) διαστήματα service η οδηγία ηταν VW 502 μόνο. Επίσης για κινητήρες φυσικού αερίου VW 502 μόνο . Για μεταβλητά (longlife) διαστήματα ηταν σαν πρώτη επιλογή η VW 508 Το φαντάζεστε να είναι έτσι και σε αυτή την περίπτωση ;
    1 point
  4. Μπορείς να "ανεβάσεις" τη σελίδα σέρβις και την αντίστοιχη σελίδα από το βιβλίο οδηγιών ;
    1 point
  5. manual υπαρχει σε φυσικη μορφη,ψηφιακο ειναι το βιβλιαρακι service.
    1 point
  6. Στην θέση θα τα άλλαζα στα 5000 χλμ μαζί με το φίλτρο. Θα έβαζα ότι προτείνει η vw σαν πρώτη επιλογή για τον κινητήρα σου και την χώρα σου. Υπάρχει ηλεκτρονικό βιβλιαράκι είπες? Εάν ναι τράβα κανα screenshot και βάλτο να το δούμε και εμείς. Αν μετά την αλλαγή συνεχίζεις και έχεις μεγάλη απώλεια λαδιού πρέπει να τους πιέσεις στην αντιπροσωπεία
    1 point
  7. Σε ‘’βαριές’’ περιπτώσεις, ίσως και όχι…Εξαρτάται από την πυκνότητα συσσώρευσης και το χρονικό διάστημα που συσσωρεύονται…Σε ‘’χαλαρές’’ περιπτώσεις καρβουνίλας, με μερικά σκισίματα του μοτέρ τα πετάει από αυλούς και βαλβίδες εισαγωγής (εκεί συνήθως μαζεύονται)…Αλλιώς, πάμε για carbon…
    1 point
  8. Δεν ξεκινώ με αφετηρία ότι οι κινητήρες που συντηρώ έχουν μέσα "λάσπη" ούτε προσδοκώ το shampoo να απομακρύνει την "καρβουνίλα". Στα σημεία που έχει καρβουνίλα το shampoo ούτε που θα πλησιάσει. Ένα ξεκόλλημα του παλιού λιπαντικού προσδοκώ. Αν οι κινητήρες μου έχουν μέσα λάσπη τότε έχω αποτύχει παταγωδώς και εγώ και τα λιπαντικά που υποτίθεται εχουν καθαριστικές ιδιότητες.
    1 point
  9. Καλησπέρα στην παρέα Έχουν αναρτηθεί τα τέλη κυκλοφορίας στον gov για όποιον ενδιαφέρεται για το 2025
    1 point
  10. Και εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι η ποσότητα συμπλήρωσης ίσως να ήταν μεγαλύτερη από 450 ml , ειδάλλως η ένδειξη περί χαμηλής στάθμης δεν θα είχε ενεργοποιηθεί. Δεν είμαι γνώστης του τελείως ηλεκτρονικού τύπου μέτρησης της στάθμης αλλά η εμπειρία λέει ότι η τυχόν ένδειξη χαμηλής στάθμης αντιστοιχεί σε έλλειψη ενός λίτρου. Όπως και να έχει το πράγμα η ψυχραιμία είναι απαραίτητη. Μπορώ να "μπω στα παπούτσια" σου και αντιλαμβάνομαι το "γαμώτο" της υπόθεσης. Το καλό είναι ότι το παρακολουθείς.
    1 point
  11. Σε επόμενο ποστ ο @kou διευκρινίζει ότι ήδη έχει συμπληρωθεί λάδι από την αντιπροσωπεία και αναρωτιέται πόση ακριβώς ήταν αυτή η ποσότητα. Κατά δήλωση τους η ποσότητα ήταν 450 ml αλλά ο ίδιος έχει λόγους να αμφιβάλλει (δικαίως) και ότι ίσως να ήταν μεγαλύτερη. Η άποψη μου είναι να μην προβαίνει ο ίδιος σε συμπλήρωση του λαδιού αλλά να το κάνει η αντιπροσωπεία έτσι ώστε να καταγράφεται.
    1 point
  12. Κλασσικά!…Είχα ‘’αποθήκη’’ 4 δοχεία (δλδ. 3,8 λίτρα) από πέρυσι τον Δεκέμβριο, τα έβαλα (+ καινούργιο φίλτρο), περπάτησα με αυτή την ποσότητα το αμάξι χαλαρά για περίπου 50 χλμ (πόλη + περιφερειακό) και την επόμενη μέρα ξανά αποστράγγιση (45λεπτο!) και τοποθέτηση νέων Amsoil 4,3 λίτρα (τόσα παίρνει κανονικά) + καινούργιο φίλτρο…Μας βγήκε λίγο ‘’κοστουμάκι’’, αλλά ΟΚ…Μια φορά στις 30-40 χιλ. χιλιόμετρα, δλδ κάθε περίπου 4 χρονάκια, το λες και vfm... Castrol Engine Shampoo.pdf
    1 point
  13. Αυτούς τους κωδικούς μπαταρίας χρειάζεται το κλειδί σου, με προτιμώμενες τις VARTA : CR2032 Λιθίου 3V CR2025 Λιθίου 3V Αν τους δοκίμασες και πάλι ΔΕΝ, τότε αντιπροσωπεία να το δούνε (αλλαγή κλειδιού, ίσως)
    1 point
  14. Εγώ έβαλα ceratec στα 70 000 χλμ. Είδα διαφορά σε σχέση με τις δονήσεις του 3 κύλινδρου και στον θόρυβο. Εμένα πριν έκανε και ένα άλλο θόρυβο σαν να έχεις ένα καπάκι σε μια χύτρα που δεν είναι καλά σφραγισμένη Δεν ξέρω αν μπορείς να με καταλάβεις Μου είπανε οτι είναι από την wastegate. Μετά το ceratec δεν πολύ ακούγονται. φυσικά και δεν είναι προς πάσα νόσο και χρήση. Το βάζεις κάθε 40000 χλμ. Κάτι θα κάνει. Επίσης παίζει και το λάδι ρόλο. Εμένα με castrol έκανε μέτριο θόρυβο, με mobil πολύ θόρυβο και με LM μέτριο. Όλα 5w30 Στην πρώτη αλλαγή στην αντιπροσωπεία μου είχαμε βάλει 5w40 castrol και έκανε πάρα πολύ θόρυβο. Άλλο αμάξι…… θα σου πρότεινα αρχικά να πας στην προδιαγραφή που σου συνιστά ως πρώτη το βιβλιαράκι σου.Σε castrol. Πιστεύω οτι θα δεις μεγάλη διαφορά. Μετά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο βάζεις και ceratec για να έχεις έξτρα προστασία λόγω χαμηλού ιξώδους.
    1 point
  15. μαλιστα..πηγα πισω και δεν βρηκα κατι επιληψιμο να σε χαρακτηρισα εκτος απο το μετεξεταστεος που δηλωσα οτι ειναι πλακα.τα υπολοιπα που γραφεις σε εκθετουν στους αλλους και σε χαρακτηριζουν αναλογα.που βγαινεις και τιμητης τωρα με ολα αυτα τα απαραδεκτα λογια που λες. εγω μιλησα και φερθηκα σαν κυριος.τα γραπτα σου αφηνουν να φανει οτι δεν εχεις επιπεδο. μεινε λοιπον εσυ εδω και διαφωτισε με τον αψογο αδαμαντινο χαρακτηρα σου ..κριμα παντα σε καθε φορουμ να υπαρχει ενας-δυο που χαλανε ενα καλο κλιμα επειδη εχουν προβληματα χαρακτηρα. αντιος αμιγκος!
    1 point
  16. Υπολόγισε τελεια και κοντά πάμε όλοι όσοι είναι Αττική μάγκες και μαγκισες
    1 point
  17. Εχει γραναζακι στο πισω μερος στην ακρη. Αν τον ανοιξεις θα θες τα κομματια. Δες μηπως βρεις φτηνα εναν μεταχειρισμενο φθαρμενο να αλλαξεις μονο το καπακι με το καλυμμα με το καλο δικο σου (βγαινει). Στον τεμπελη, οταν ειναι στον αερα δεν στηριζομαστε πληρως (ολο το σωμα) γιατι σπαει.
    1 point
  18. Ίσως το πλέον συνετό και ειδικά αν θέλω να χρησιμοποιώ ένα και μόνο λιπαντικό και για το VW golf V fsi και για το Opel Z14XE, αυτό να είναι το 5W-40, ACEA A3/B4. (Μαλλον το Helix Ultra 5W-40, ACEA A3/B4 , VW502) Πάντως για να δεις/δείτε μέχρι που φτάνει ο παραλογισμός, στο find the right oil της shell φιγουράρει το Helix Ultra ECT C3 5W-30 (ACEA C3 low saps) ως βέλτιστη επιλογή για το Opel Z14XE. Το αντίθετο δηλαδή από αυτό που λένε Valvoline & Motul Helix Ultra ECT C3 5W-30.pdf
    1 point
  19. Κατά την VW υπάρχουν δύο τύποι σέρβις: ανάλογα με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου και τις συνθήκες λειτουργίας, η συντήρησή του ακολουθεί είτε τα σταθερά (fixed) διαστήματα service (ανά έτος ή 15.000χλμ. – όποιο επέλθει πρώτο) είτε τα μεταβλητά (longlife) διαστήματα (ανά 2 έτη ή 30.000 χλμ. Όλοι εμείς μάλλον ακολουθούμε το σταθερό ετήσιο (fixed) οπότε και στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι επιτρεπτή (και) η οδηγία VW 502 (5W-40 και άλλα) Το “ελάττωμα” τους είναι ότι δεν είναι low saps. Χρειαζόμαστε όμως όντως low saps λάδια όταν δεν υπάρχει φίλτρο σωματιδίων ; Όλα τα λιπαντικά παράγονται μονοτυπα 0 SAE , 10ρια , 20αρια ,30αρια και ούτε κάθε εξής. Το μεταβλητό multigrade (πχ 5w-40) επιτυγχάνεται με τη χρήση προσθέτων. Το vw 508 έχει αναγκαστικά λιγότερα πρόσθετα που ρυθμίζουν το multigrade , καθώς και η επίτευξη low saps αναγκαστικά οφείλεται σε λιγότερα πρόσθετα. Η τέφρα φωσφόρου και θείου (Sulfated ash) δεν προστίθεται στο λιπαντικό κατά την παραγωγή του , όπως νομίζουν κάποιοι. Η τέφρα δημιουργείται, όταν "καίγονται" κάποια πολύ χρήσιμα πρόσθετα όπως τα αντιοξειδωτικα, καθαριστικά ,αντιτριβικα κλπ. Στην προδιαγραφή vw504(5w30) & vw508(0w-20) αναγκάζονται να μειώσουν την περιεκτικότητα αυτών των πολύ χρήσιμων προσθέτων για να επιτύχουν χαμηλά SAPS levels. Αφορμή για αυτές τις σκέψεις στάθηκε ένα mail που έστειλα στην Valvoline κατά πόσο είναι επιτρεπτό να χρησιμοποιήσω το SYNPOWER™ XL-III C3 SAE 5W-30 και σε Opel Corsa C (2002) 1.4 Z14XE (για λόγους δική μου ευκολίας) Dear support Can I use Valvoline SYNPOWER™ XL-III C3 SAE 5W-30 to Opel Corsa (2002) 1.4 Z14XE ? Your oil finder / adviser says its better to use SYNPOWER 5W-30 which meets ACEA A3/B4 but since my other (VW) car is using SYNPOWER™ XL-III C3 SAE 5W-30 I would like to stay in one type only for for my own convenience. Can I use Valvoline SYNPOWER™ XL-III C3 SAE 5W-30 to Opel Corsa (2002) 1.4 Z14XE without a problem ? Kind regards Η απάντησή τους ούτε λίγο ούτε πολύ είναι (αφού έκαναν και μνεία στο ελληνικό καλοκαίρι) ότι ο Opel 1.4 Z14XE απαιτεί high SAPS 5W-40 Thanks for your inquiry! SynPower XL-III C3 Motor Oil SAE 5W-30 can be a perfect fit for your VW, but unfortunately this is not case with your second car- Opel Corsa with 1.4 Z14XE from 2002. XL-III C3 5W30 is a low SAPS passenger car motor oil while Opel 1.4 Z14XE requires for high SAPS lubricants. In your case, considering that most probably you are driving it in hot summer conditions (lie in Greece or Cyprus), I do recommend you to try switching to SAE 5W-40 like: SynPower 5W40, MaxLife 5W40 or All Climate 5W40. Of course, OPEL recommends using of SAE 5W-30 as well, but most probably the engine has gone >200 000 km drain interval and going up one viscosity grade will have good impact on your engine. In conclusion, please do not use SynPower XL-III C3 Motor Oil SAE 5W-30 for Corsa with 1.4 Z14XE from 2002, since this engine oil doesn’t fit OPEL recommendations. Best Regards Το παράδοξο είναι ότι σε άλλες μηχανές oil finder (Total) συνιστούν για τον Opel 1.4 Z14XE λάδι προδιαγραφής ACEA C3 το οποίο είναι low saps !!! TDS_TotalEnergies_Quartz-Ineo-MDC-5W-30_CUP_EN.pdf Έχω μπερδευτεί !
    1 point
  20. Μπορείτε να δείτε την δημοσίευση: https://www.volkswagen.gr/el/50-years-golf-50-days-celebration.html αναφορικά με τους εορτασμούς στην Ελλάδα για τα 50 χρόνια Golf.
    1 point
  21. Η ανταλλαγη με τα 500€ ειναι για να γελας
    1 point
  22. ειναι ακριβως το παραδειγμα που ο βλακας απο το αλλο φορουμ κοροιδευε..θυμασαι τι ειπαμε στην αρχη ? οτι η μονη καιρικη συνθηκη που επηρεαζει το λαδι οταν πιασει θερμοκρασια ειναι το υψομετρο.μολις καταλαβατε γιατι.ολη την διαφορα κανει η διαφορα οξυγονου στο υψομετρο.αρα αν δεν υπαρχει προβλημα καπου,οπως εβγαλε σε εμενα μαλλον τσιμουχες βαλβιδων, τοτε φταιει μονο αυτο.. απο εκει και περα,στο σπασιμο του φιλμ σε τετοιες συνθηκες μετραει μονο η καλη ποιοτητα λαδιου και το συνοδευομενο hths.οχι το ιξωδες.example: In my VW CC Mobil1 0W40 API SM, which people claimed drops immediately to high 30 grade, dropped from 13.5cst to 13.3cst after 5k in the DI engine. Let's say there is MOE, so it is 13. Still, in grade. I would say it depends on numerous different factors, exploitation primarily. Here is my Castrol UOA in BMW. Right column is 0W30, left is 0W40. VOA of 0W30 is 11.6cst, but let;s assume it is 12.1cst. 0W40 starts around 13.1, and that oil batch has a lot of track miles, including sessions 1 1/2 hours long at 101f at 5,100ft altitude. For such exploitation time, drop in grade is absolutely insignificant. 0W30 spent time in winter in a really, really cold environment. γενικα να ξερεις τα Liqui Molly ειναι υπερτιμημενα.εκτος 2-3 40ρια λαδια αυτο το φωσφοριζε πρασινο και το μωβι,που ειναι αλλη ιστορια και τα πιο ιστορικα λαδια της, ολα τα αλλα ειναι ιδια και ισως χειροτερα απο μερικα μετρια καστρολ.σε μετρησεις που γινονται σε καποια γνωστα κλαμπ λαδιου φαινονται να χανουν γρηγορα τις ιδιοτητες τους.μαλλον γιατι χρησιμοποιουν φθηνες βασεις λαδιου,προσθετων και παραγωγης.μαλλον χρησιμοποιουν φθηνους και πολλους vii για πετυχουν τα τεστ και να παρουν την εγκριση τους. θα μπορουσα να σου προτεινω πολλα 40αρια αλλα βαση τιμης /ποιοτητας νομιζω το Shell Helix Ultra 5W-40 ειναι το φαβορι. αν θες να ανεβεις λιγο σε τιμη τοτε για μενα τα καλυτερα ειναι τα motul xcess gen 2 5-40,fuchs titan supersyn 5-40.στην ελλαδα δεν υπαρχουν πολλα καλα 5-40,0-40 λαδια..υπαρχει το mobil 0-40 fs αλλα εχει πολλα saps 1.3 ,δεν το συνιστω ..το νεο sp που εχει κοντα στα 1.1 ειναι οκ,αλλα δεν ηρθε ακομα και δεν ξερω αν θα ερθει. αν θες ποιοτικο 30αρι ,υπαρχουν πολλα να διαλεξεις,ειχα ποσταρει ενα καταλογο στην αρχη.αν βρεις αυτο παρτο..ναι δεν τα διαφημιζουν πολυ αλλα ειναι σιγουρο στοιχημα,με την fuchs δεν χανεις ποτε.https://www.fuchs.com/gr/el/proion/product/108671-TITAN-GT1-PRO-C-3-SAE-5W-30/ επισης mobil 1 esp 5-30 ,motul xclean+ 5-30, Valvoline SynPower XL-III 5W-30 .αυτα ειναι ποιοτικα 30αρια . φυσικα αυτο του τοπμαρ ειναι πολυ καλο αλλα πρεπει να το βρεις εξω. τελος υπαρχει και τι καθεται καλα στον κινητηρα σου και την χρηση του.2 ατομα με ιδιο κινητηρα και διαφορετικη συντηρηση μπορει με το ιδιο λαδι να εχουν διαφορετικα απολεσματα.η διαφορετικη χρηση σε πολη,αυτοκινητοδρομο,υψομετρο ,εχουν επισης διαφορετικα αποτελεσματα σε ιδιο λαδι-κινητηρα αρχιζω απο το δευτερο μπολντ,σχετικα με το παχυ και ψιλο..μετεξεταστεος κυριε παφση ..ειπαμε οτι το θεμα παχυ,ψιλο εχει να κανει μονο με το hths, grade is irrelevant..το Shell Helix Ultra 5W-40 εχει hths,κοντα στο 3.7 ενω το Mobil 1 ESP 5w-30 εχει 3.5. μην σε μπερδευει το viscosity 100 C .ξερω νεες σκεψεις και ινφο.θελει χρονο να το εμπεδωσεις, το ιδιο εκανα και εγω. παμε στο πρωτο που χωραει μεγαλη συζητηση και πολλες διαφορετικες γνωμες.γενικα ,ναι υπαρχει η πεποιθηση οτι οσο μεγαλυτερο το ευρος τοσο μικροτερη διαρκεια ζωης.αλλα εκει σταματαει αυτη η πεποιθηση και εδω μπαινει ο δευτερος κανονας..αυτο που μετραει ειναι το τελικο προιον.δλδ αναμεσα στο λαδι που βαζει τωρα ο geopro το LM 5-30 και το Shell Helix Ultra 5W-40 μερα με την νυχτα ποιο θα κρατησει πιο πολυ,δεν συζηταω καν για τα αλλα δυο 40αρια που ειπα. εισαι τυχερος γιατι υπαρχει ενα θεμα στο bitog σχετικα που συζητιεται αυτο..ειναι απο μερικα μελη που εινα εκει μεσα τιτανες και οτι λενε ισχυει. 1. Depends on the quality of the VII. In general, no, the “greater spread” does not mean “greater shear”. So much depends on base stocks and quality of VII that you can’t make that assumption. shear? protection? 0-40 and 0-30? 5-30 or 5-40? if you read bitog all we read is castrol 0-30,0-40 , mobil 0-40 or motul xmax 0-40 ,mobil 1 esp 5-30, motul xcess gen 2 5-40 bcs. these oils have a better final product as experts say. so to your question in terms of grade , should be which 0x or which 5x ,not the grade in general..its not the brand or the grade but the final product that matters.there are excellent 0x or 5x and there are less good oils. in terms of specs and explotation=City driving and short trips will definitely do shear oil whatever the grade is. It is final product. All things equal, 5W40 will be more shear stable than 0W40. But that is ALL things equal, same quality base stock polymers etc. But that is rarely the case. most 5W40 oils will use cheaper base stocks than 0W40. Castrol is prime example. Exception would be HPL, Motul 300V series etc,motul xcess,xclean gen 2 5-40,fuchs sypersyn 5-40 e.t.c. I ran mobil 0W40 on track, and motul xcess gen 2 5W40 in mountains starting at -42f. "All else being equal" a 0W-40 will have more VII than a 5W-40. But all else is rarely equal and a narrower spread may in fact have MORE VII than a 0W-40, by virtue of using less expensive base stocks. I've posted several examples from the Mobil blending guide in the past that illustrate this. Euro approvals also have "Stay in grade" requirements that limit the amount of permitted viscosity loss due to shear. 0W-40 became a popular grade due to its ability to be recommended and remain appropriate basically anywhere on the planet, regardless of ambient conditions. When manufacturers like Porsche, BMW, Mercedes, and other high performance marques, recommend 0WXX, and have developed their own certifications and approvals, it’s quite clear that a 0WXX can meet a very high standard for both performance and durability. απολυτως σωστο! βασικα ακομα δεν εχω καταλαβει την ακριβη μεταφραση..στο εξωτερικο το διαχωριζουν με την ορολογια τους..πειρακια το λενε engine knock και το lspi κατι αλλο..εγω παλι το μεταφραζω το ιδιο σαν κατασταση λειτουργιας. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0360128522000715 παντως την μεγαλυτερη προστασια την δινεις με το να βαζεις την σωστη ταχυτητα ,στις σωστες τροφες και πολυ καλο καυσιμο ,με τα μεγαλυτερα οκτανια που μπορει να παρει ο κινητηρας σου.το λαδι ερχεται επικουρικα.να μην ειναι κριτηριο μονο το lspi ,αν υπαρχει στην επιλογη σου ενα καλυτερο λαδι χωρις αυτο.εξαλου ακομα δεν ξερουμε ποσο βοηθαει στην πραγματικοτητα,ειναι καινουρια απαιτηση στα τεστ.και τα τεστ γινονται σε ιδανικες και οχι πραγματικες συνθηκες. το κακο με το SP ειναι οτι εχει εξαφανισει την εγκριση porsche A40/c40 απο σχεδον ολα τα λαδια SP. επειδη ειχαμε πει οτι για να κρινουμε την ποιοτητα λαδιου μετραμε και τις αλλες εκγρισεις ,η porsche A40/c40 ειναι πολυ σημαντικη γιατι προερχεται απο ενα πολυ δυνατο τεστ στην διασημη γερμανικη πιστα.οποτε καλυτερα να αγορασω ενα λαδι SN οποιαδηποτε στιγμη στην ημερα,παρα ενα SP χωρις αυτην την εκγριση.γιατι οπως ειπα για το lspi το λαδι δεν μετραει τοσο πολυ.
    1 point
  23. Αυτός είναι ο κυρίως λόγος. Θέλω να δοκιμάσω και κάτι άλλο. Μιας και η τιμή του LM top tek 4200 είναι υψηλή τότε υπάρχει διάθεση για δοκιμή σε κάτι άλλο.
    1 point
  24. Ισχύουν αυτά που έγραψε ο Gmis
    1 point
  25. Αυτό, ίσως να δικαιολογεί εν μέρει το κάψιμο...και πάλι όμως είναι υπερβολή να αλλάζεις ιξώδες προς τα πάνω, επειδή μια φορά σε κάποια δύσκολη διαδρομή, σου έκαψε 250 ml. Ε, πες το ντεεε...Χαχα!...Από μένα, πάσο!...Σου εξήγησα πιο πριν και τα περί κόστους και τα περί mobil 1 5w-30...However, the choice is yours.
    1 point
  26. Δες αν είναι με προδιαγραφή sn η sp αυτό που έχεις. Αν είναι sn είναι παλιά παρτίδα 4200 οπότε χρησιμοποιείς όσο έχει μείνει και μετά βάζεις την καινούργια με sp. Η sp είναι η πλέον διαδεδομένη γιατί σε προστατεύει από τα πυράκια. δες εδω https://shell.petropoulos.com/catalog/fainomeno-lspi/ καλύτερα να σου καίει λάδι και να συμπληρώνεις
    1 point
  27. Ίσως να φταίει και το γεγονός ότι την τελευταία φορά είχα βάλει παλιά παρτίδα τετραετίας Liqui Molly , όχι new gen ,(αν και είχε αγοραστεί από γνωστό κατάστημα της Φραντζή) Γενικά πάντως ψάχνομαι για αλλαγή λιπαντικού διότι θεωρώ το Top Tec 4200 και ακριβό πλέον. Πάντως θεωρώ ότι και με το 5W-40 δεν απομακρύνομαι από τα στάνταρντ του κινητήρα 1.4 FSI
    1 point
  28. Ο κινητήρας και το σύστημα λίπανσής του (αντλία, αυλοί, κουζινέτα, ανοχές κλπ) σχεδιάζονται για κάποια ιξώδη…Το να βάζεις παχύτερο λάδι του προβλεπόμενου για να μειώσεις την όποια κατανάλωση του, επειδή την διαπίστωσες ΜΙΑ ΦΟΡΑ σε κάποια ζόρικη διαδρομή, είναι μερικές φορές λάθος…Ιξώδες μεγαλύτερο του προβλεπόμενου, μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου, χειρότερο στροφάρισμα, χειρότερη ροή λαδιού, μικρότερη απαγωγή θερμότητας…Υπολόγισε και το ότι, όσο μεγαλύτερο είναι το εύρος του λιπαντικού, τόσο πιο μικρή είναι η διάρκεια ζωής του…Οπότε, το ζήτημα ‘’οικονομίας’’ πάει περίπατο…Είναι ‘’μια η άλλη’’…Τέλος και απ’ όσο γνωρίζω, τα Shell Helix Ultra 5W-40 που λες είναι καλά λάδια μεν, αλλά είναι ψιλά 40άρια…Σε κάθε περίπτωση ένα Mobil 1 ESP 5w-30 που είναι παχύ 30άρι, θα προτιμούσα να το δοκιμάσω πριν πάω σε οποιοδήποτε 5w-40.
    1 point
  29. Καλησπέρα, με τα τωρινά δεδομένα τα κόστη των τελών παραμένουν αμετάβλητα για το 2025 (δημοσίευμα 25.9.24): "...Αρχές Νοεμβρίου αναμένεται να αναρτηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2025 και σύμφωνα με ρεπορτάζ του Carandmotor.gr δεν θα υπήρχαν αλλαγές οπότε και οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα καταβάλλουν τα ίδια ποσά με πέρυσι εξαιτίας της οικονομικής και ενεργειακής κρίσης..." https://www.carandmotor.gr/themata/ayta-einai-ta-teli-kykloforias-2025-ti-tha-plirosete Βέβαια στο παρακάτω λινκ (δημοσίευμα 9.10.24) λέει στην τελευταία σειρά: "... Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που φέρουν θερμικούς κινητήρες βενζίνης ή diesel, πάλι -και ειδικά τα παλαιότερης γενιάς- το ποσό μάλλον θα αυξηθεί, έστω και ελαφρώς. Πάντως, προς το παρόν τίποτα δεν είναι βέβαιο. Οι τελικές αποφάσεις αναμένονται..." https://www.ieidiseis.gr/auto-moto/264728/teli-kykloforias-2025-oi-times-ti-tha-ginei-me-tin-pliromi
    1 point
  30. Δεν γνωρίζω να σου πω την αλήθεια τις διαφορές τους. Εγώ πήρα τις 2ες γιατί δεν ήθελα να "τραυματιστούν" οι ζάντες που έχω βάλει.
    1 point
  31. Πλύνε το χώρο του κινητήρα είναι μέσα στη λάσπη
    1 point
  32. αποτι βλεπω αλλα 2 καταστηματα μονο το εχουν..και το πρακτικερ εγω δεν το προτιμω γενικα.γιαυτο μαλλον θυμαμαι οτι δεν το ειδα μαζικα. παντως διαβασα ολες τις κριτικες στο αμαζον και ειδα το φυλλαδιο ασφαλειας .. ειναι πιο απαλο καθαρισμα μαλλον για συχνη χρηση ,προληπτικα.ειναι λαδι με καθαριστικα οχι προσθετο καθαριστικο.το καλο ειναι οτι δεν εχει διαλυτες που ειναι καλο για τις τσιμουχες ελαστομερη,το μειονεκτημα του ειναι οτι ειναι απαλο και αργο καθαριστικο ας πουμε κατι καλυτερο απο το να αλλαζεις 2-3 λαδια σε συντομο διαστημα χιλιομετρων ,τον παραδοσιακο τροπο. για καινουριες μηχανες ειναι μια χαρα,για παλιοτερες με καταπονηση οπως η δικια μου χρειαζεται ενα ισχυροτερο καθαριστικο. και ομως φιλε,στο bitog ψαχνοντας για το καστρολ ,βγαινει ενας και λεει 50% λαδι και 50% πετρελαιοναι ο μαστορας εμενα μου αρεσε,θα ηθελα ενα διαλογο μαζι του,δυστυχως δεν τον προλαβα και ειναι και σαλονικιος.πολλα απο αυτα που ελεγε τα επιβεβαιωσα στο bitog,μερικα ειναι ξεπερασμενα,το 40αρι δλδ. χαχα..
    1 point
  33. Φίλε μου. Βλέπε ότι στο forum αυτό εδώ . https://www.drive2.ru/l/560930976268552010/ https://www.drive2.ru/l/617542356081594820/ Χρησιμοποιούν πολύ αυτό εδώ το καθαριστικό της LM Και αποτι βλέπω και αυτό https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/products/automotive/automotive-engines/engine-shampoo.html
    1 point
  34. Καλησπέρα σε όλους. Γράφω εδώ μιας και είναι λίγο πολύ σχετικό το συγκεκριμένο θέμα. Για όποιον ενδιαφέρεται το LIDL θα έχει της επόμενες ημέρες κάποια προϊόντα για το αυτοκίνητο https://www.lidl-hellas.gr/p/ultimate-speed-diagnostiko-mpatarias-aytokinitoy-usbd1-a1/p10044179?pageId=10055869&tabCode=Next_Sales_Week https://www.lidl-hellas.gr/c/aytokinito-24kw39/a10055869?tabCode=Next_Sales_Week ΥΓ Το όργανο που έχει για τον έλεγχο της μπαταρίας του αυτοκινήτου, είναι αντίστοιχο με αυτό που έχω εγώ που είχα αναφέρει σε αυτό εδώ το θέμα https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/67860-χώρα-παραγωγής-μπαταριών-varta-bosch-και-έτος-κατασκευής/&do=findComment&comment=674543
    1 point
  35. Να σου πω, να σου δώσω μια ιδέα? Για ρώτα να το κάνεις με ντύσιμο... alcantara? Όπως έχει κάνει ένας τύπος εδώ (σε άλλο αμάξι βέβαια) αλλά δες το δεν χάνεις τίποτα https://www.drive2.ru/l/616081929761984653/
    1 point
  36. Καλησπέρα και καλό μήνα. Εχτές βάλαμε μπαταρία στο αμάξι του ξαδέρφου μου , η μπαταρία ήταν varta Όπως βλέπετε στην φωτογραφία, η μπαταρία γράφει το νούμερο 475 Όπως έχω πει αν πάμε και δούμε τον πίνακα που έχω ανεβάσει πιο πίσω η μπαταρία είναι κατασκευασμένη τον Ιούλιο του 2024
    1 point
  37. αν και αυτην την στιγμη δεν εχω αμαξι απο το γκρουπ να συνεισφερω την γνωμη μου για 2 καλα συνεργεια ανατολικα. το ενα ειναι ο λαμπρης ,καλο παλιο συνεργειο,τιμες κανονικες. το αλλο που εχει αναφερθει ειναι ο σωτηριαδης,στην συνδικα,που εχω παει και εγω και αλλοι με bmw.τα 2 αδερφια ειναι πολυ καλοι μηχανικοι δευτερης γεννιας,τιμες κανονικες πιο κατω απο αντιπροσωπειας φυσικα αλλα εκει που υπερεχουν ειναι η τιμιοτητα.το να βρεις τιμιο μηχανικο ειναι το δυσκολοτερο.ειναι τιμιοι και πολυ καλα παιδια.
    1 point
  38. Αν και παλαιό το θέμα, το ανανεώνω ώστε να υπάρχει μία αναφορά. Τα φώτα οροφής στη συγκεκριμένη έκδοση δεν μπορούν να αφαιρεθούν, διότι είναι διαφορετική γραμμή παραγωγής και η συνδεσμολογία των φώτων καθώς και η καλωδίωση είναι διαφορετική όπως επίσης λείπει ένας εγκέφαλος για την διαχείριση!!!
    1 point
  39. Φιλε το EPC δεν ειναι τιποτα το τρομερο,απλα μην ξαναβαλης βενζινη απο το τελευταιο βενζιναδικο που εβαλες.Σκαρτη βενζινη με λιγα λογια.
    1 point
  40. Το πρόγραμμα που έβαλα είναι της ΜΤΜ - VW - Audi. Με όλα τα χαρτιά και εγγύηση μηχανικών μερών 2 έτη. Δουλεύει άριστα από την αρχή σαν εργοστασιακό. Πολύ πιο φουσκωμένη καμπύλη ροπής και κρατάει και πιο ψηλά. Πολύ ευχαριστημένος. Α, ξέχασα 1100 ευρώ....
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.