Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/23/2024 in all areas

  1. Καλησπέρα καλό μήνα με υγεία σε όλους! Το νέο όχημα
    3 points
  2. Χαχα κάτσε να σου στείλω το λινκ του youtube
    2 points
  3. παρακαλω,δεν κανει τιποτα για αυτο ειμαστε εδω να βοηθαμε γιατι βλεπω οτι διαφωνουμε - συμφωνουμε εχει πολυ ωραιο επιπεδο συζητησης.αυτο το αυτοκινητακι ειναι ενα απο τα πολλα που εχει και αλλαζει.το ειχε δωσει σε μαντρα να φυγει αλλα πηγε και το πηρε πισω να το φτιαξει ξανα.το οδηγει κυριως πολη ,οποτε καταλαβαινεις.παντως οποιοδηποτε παει μονο πολη οτι και να κανεις την μουργα θα την πιασει. ευτυχως ο δικος σου αλλαξε γνωμη,θεωρω οτι κανει το πιο σωστο,ειναι καινουριο και χωρις θεματα ακομα..παντως αν θελει να πιασει με αυτον τον τροπο το καθαρισμα του κινητηρα ,πρεπει να κανει τις αλλαγες καθε 3000χλ//2-3 αλλαγες και θα ειναι εκει που το θελει. επισης να πω οτι αν βρειτε προσθετο με εστερες η' αν θελετε να ξοδευτειτε για 1-2 αλλαγες παρτε λαδι εστερικο λαδι οπως το motul300v , η' fuchs,redline που εχουν αρκετη δοση ,βαλτε τα γιατι οι εστερες εχουν μεγαλη καθαριστικη ικανοτητα.απλα θελουν αλλαγη αν οδηγειτε αργα καθε 5.000χλ,γρηγορα καθε 3000χλ. αν ο φιλος σου ,δεν λογαριαζει και θελει τον σωστο τροπο ας παρει μια δοση motul300v για 5000χλ. φυσικα,ειναι και ο κινητηρας τι προδιαθεση εχει.αλλοι μαζευουν αμεσως και αλλοι καθολου.παιζει μεγαλο ρολο η κατασκευη του .αυτο το μαθαινεις απο εξειδικευμενα μαστορια και απο τα φορουμ. ποσο συμφωνω μαζι σου.σαν προπονητης παντα διδασκω οτι ολα ειναι θεμα καλης ψυχολογιας και ετοιμοτητας. αν συμφωνειτε και εσεις,να μεταδωσετε σε νεους γονεις με μικρα παιδια,οτι αν ολα τα παιδια πριν την εφηβεια πηγαιναν σε ενα ψυχολογο αν μαθουν ενα μουσικο οργανο αν αρχισουν ενα αθλημα τοτε ο κοσμος μας θα ηταν πολυ καλυτερος και ειρηνικος βλεπω οτι οι διαφορες που αναφερεις δεν ειναι και μεγαλες,οποτε αφου και εσυ το παραδεχεσαι ,δεν το χρειαζεσαι.. αφου κανεις καλη συντηρηση. πρωτη φορα το ακουω.μηπως ο κινητηρας αυτος υπαγεται σε αυτους που λογω κατασκευης εχει προδιαθεση για καρβουνιλα και επιβαλεται?ψαξτο σε καποιο φορουμ για το πετρελαιο μου θυμισες καποιον πολυ πιο πισω ,ΜΑΣΤΟΡΑ,ηταν ανεπαναληπτος.λες να ειχε δικιο τωρα που το βλεπεις και αλλου? εμενα μου εχει προτεινει τυπος να βαζω,οπως κανει και εκεινος λαδι για μηχανη ας πουμε το 5100 μοτουλ.η συνθεση τους ειναι ιδανικη για ενα λαδι..υψηλο φλας ποιντ,χαμηλοτατο noack, υψηλο hths και συνθεση με ΡΑΟ η' εστερες.υπαρχουν πολλοι που τα χρησιμοποιουν ειδικα οταν εχουν και μηχανη. στο bitog εχει ενα μελος τον tigeo με vw που ειναι τρελλος φαν της μαρκας LM ξερει τα παντα αμα θες γραψου και μιλα του.αυτος χρησιμοποιει το τελευταιο.. το σαμπουαν απο το καστρολακι το ειχα δει πριν χρονια.δεν ηξερα οτι εχει τοση ζητηση,το εχια υποτιμησει γιατι ειναι διαφορετικο αλλα και τοτε δυσκολο να βρεθει εντος ελλαδας.γενικα σε ολα τα φορουμ απο αμερικη μεχρι εδω το LM σαυτα επικρατει σε προτιμηση,μαλλον κανει καλη δουλεια.προσοχη μετα για τα ελαστομερη..βαλτε καλου κακου ενα φθηνο λαδι για ενα 20' να τρεξει να παρει ολο το υπολοιπο απο το καθαριστικο και μετα λαδι,προτιμοτερο ενα ακριβο με εστερες και για να συνεχισει καλυτερα ,απο ενα απλο ,τον καθαρισμο και για να επαναφερει τα ελαστομερη στην αρχικη τους κατασταση γιατι το κανουν και αυτο οι εστερες.
    2 points
  4. σίγουρα μαθαίνουμε…. Αυτό είναι της LM https://www.liqui-moly.com/el/gr/motor-clean-p000008.html#1883 Και αυτό https://www.liqui-moly.com/el/gr/engine-flush-plus-p003601.html#2657 και αυτο…. https://www.liqui-moly.com/el/gr/pro-line-engine-flush-p000065.html#20810 δεν μπορώ να καταλάβω τις διαφορές τους. Λογικά το τελευταίο κάνει βαθύ καθαρισμό. Ένα mail στο support της LM θα μας λύσει την απορία πιστεύω
    2 points
  5. Μαζί σου!…κι εγώ αυτό του λέω…Δύο αλλαγές...Στα 500 χλμ + φίλτρο και στα επόμενα 500 + φίλτρο…Για να ‘’ξεπλυθεί’’ με την πρώτη αλλαγή το μοτέρ από τα προηγούμενα υπολείμματα ιξώδους (5w-30 & 0w-20) και τη δεύτερη φορά θα κάτσει στα πιο ‘’καθαρά’’ το λάδι...Αυτός όμως ξύνεται για καθαριστικό, γιατί βαριέται να ασχολείται με πήγαινε-έλα σε συνεργείο για 2 φορές αλλαγή…Εγώ δεν τα πολύ-εμπιστεύομαι αυτά τα πρόσθετα σε μοτέρ με σχετικά λίγα χιλιόμετρα…Σε αρκετά περπατημένο μοτέρ βέβαια (π.χ. > 150.000 χλμ) από όσο ξέρω κάνουν δουλίτσα και μάλιστα άφοβα…Στα 36.500 χλμ όμως, μου μοιάζει λίγο ρώσικη ρουλέτα!
    2 points
  6. Καλησπέρα σε όλους. Γράφω εδώ μιας και είναι λίγο πολύ σχετικό το συγκεκριμένο θέμα. Για όποιον ενδιαφέρεται το LIDL θα έχει της επόμενες ημέρες κάποια προϊόντα για το αυτοκίνητο https://www.lidl-hellas.gr/p/ultimate-speed-diagnostiko-mpatarias-aytokinitoy-usbd1-a1/p10044179?pageId=10055869&tabCode=Next_Sales_Week https://www.lidl-hellas.gr/c/aytokinito-24kw39/a10055869?tabCode=Next_Sales_Week ΥΓ Το όργανο που έχει για τον έλεγχο της μπαταρίας του αυτοκινήτου, είναι αντίστοιχο με αυτό που έχω εγώ που είχα αναφέρει σε αυτό εδώ το θέμα https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/67860-χώρα-παραγωγής-μπαταριών-varta-bosch-και-έτος-κατασκευής/&do=findComment&comment=674543
    2 points
  7. αν κατάλαβα καλά έβαλες ceratec ενώ έχουν περάσει 20000 χλμ από την τελευταία φορά που είχες βάλει. Σωστά? Εάν ναι δεν υπάρχει πρόβλημα. Εγώ να φανταστείς βάζω κάθε φορά που αλλάζω λάδια:) Δεν υπάρχει καμένα πρόβλημα να βάζεις και ανά 20000 χλμ. Σήμερα δεν έχει σημασία τόσο το λάδι πΧ αν είναι PAO κτλ αλλά τα πρόσθετα που έχει. Αυτό ήταν σπόντα για να γραφτούν άλλες 3 σελίδες στο υπάρχον θέμα
    2 points
  8. μαλιστα..πηγα πισω και δεν βρηκα κατι επιληψιμο να σε χαρακτηρισα εκτος απο το μετεξεταστεος που δηλωσα οτι ειναι πλακα.τα υπολοιπα που γραφεις σε εκθετουν στους αλλους και σε χαρακτηριζουν αναλογα.που βγαινεις και τιμητης τωρα με ολα αυτα τα απαραδεκτα λογια που λες. εγω μιλησα και φερθηκα σαν κυριος.τα γραπτα σου αφηνουν να φανει οτι δεν εχεις επιπεδο. μεινε λοιπον εσυ εδω και διαφωτισε με τον αψογο αδαμαντινο χαρακτηρα σου ..κριμα παντα σε καθε φορουμ να υπαρχει ενας-δυο που χαλανε ενα καλο κλιμα επειδη εχουν προβληματα χαρακτηρα. αντιος αμιγκος!
    1 point
  9. Υπολόγισε τελεια και κοντά πάμε όλοι όσοι είναι Αττική μάγκες και μαγκισες
    1 point
  10. Εχει γραναζακι στο πισω μερος στην ακρη. Αν τον ανοιξεις θα θες τα κομματια. Δες μηπως βρεις φτηνα εναν μεταχειρισμενο φθαρμενο να αλλαξεις μονο το καπακι με το καλυμμα με το καλο δικο σου (βγαινει). Στον τεμπελη, οταν ειναι στον αερα δεν στηριζομαστε πληρως (ολο το σωμα) γιατι σπαει.
    1 point
  11. Ίσως το πλέον συνετό και ειδικά αν θέλω να χρησιμοποιώ ένα και μόνο λιπαντικό και για το VW golf V fsi και για το Opel Z14XE, αυτό να είναι το 5W-40, ACEA A3/B4. (Μαλλον το Helix Ultra 5W-40, ACEA A3/B4 , VW502) Πάντως για να δεις/δείτε μέχρι που φτάνει ο παραλογισμός, στο find the right oil της shell φιγουράρει το Helix Ultra ECT C3 5W-30 (ACEA C3 low saps) ως βέλτιστη επιλογή για το Opel Z14XE. Το αντίθετο δηλαδή από αυτό που λένε Valvoline & Motul Helix Ultra ECT C3 5W-30.pdf
    1 point
  12. Κατά την VW υπάρχουν δύο τύποι σέρβις: ανάλογα με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου και τις συνθήκες λειτουργίας, η συντήρησή του ακολουθεί είτε τα σταθερά (fixed) διαστήματα service (ανά έτος ή 15.000χλμ. – όποιο επέλθει πρώτο) είτε τα μεταβλητά (longlife) διαστήματα (ανά 2 έτη ή 30.000 χλμ. Όλοι εμείς μάλλον ακολουθούμε το σταθερό ετήσιο (fixed) οπότε και στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι επιτρεπτή (και) η οδηγία VW 502 (5W-40 και άλλα) Το “ελάττωμα” τους είναι ότι δεν είναι low saps. Χρειαζόμαστε όμως όντως low saps λάδια όταν δεν υπάρχει φίλτρο σωματιδίων ; Όλα τα λιπαντικά παράγονται μονοτυπα 0 SAE , 10ρια , 20αρια ,30αρια και ούτε κάθε εξής. Το μεταβλητό multigrade (πχ 5w-40) επιτυγχάνεται με τη χρήση προσθέτων. Το vw 508 έχει αναγκαστικά λιγότερα πρόσθετα που ρυθμίζουν το multigrade , καθώς και η επίτευξη low saps αναγκαστικά οφείλεται σε λιγότερα πρόσθετα. Η τέφρα φωσφόρου και θείου (Sulfated ash) δεν προστίθεται στο λιπαντικό κατά την παραγωγή του , όπως νομίζουν κάποιοι. Η τέφρα δημιουργείται, όταν "καίγονται" κάποια πολύ χρήσιμα πρόσθετα όπως τα αντιοξειδωτικα, καθαριστικά ,αντιτριβικα κλπ. Στην προδιαγραφή vw504(5w30) & vw508(0w-20) αναγκάζονται να μειώσουν την περιεκτικότητα αυτών των πολύ χρήσιμων προσθέτων για να επιτύχουν χαμηλά SAPS levels. Αφορμή για αυτές τις σκέψεις στάθηκε ένα mail που έστειλα στην Valvoline κατά πόσο είναι επιτρεπτό να χρησιμοποιήσω το SYNPOWER™ XL-III C3 SAE 5W-30 και σε Opel Corsa C (2002) 1.4 Z14XE (για λόγους δική μου ευκολίας) Dear support Can I use Valvoline SYNPOWER™ XL-III C3 SAE 5W-30 to Opel Corsa (2002) 1.4 Z14XE ? Your oil finder / adviser says its better to use SYNPOWER 5W-30 which meets ACEA A3/B4 but since my other (VW) car is using SYNPOWER™ XL-III C3 SAE 5W-30 I would like to stay in one type only for for my own convenience. Can I use Valvoline SYNPOWER™ XL-III C3 SAE 5W-30 to Opel Corsa (2002) 1.4 Z14XE without a problem ? Kind regards Η απάντησή τους ούτε λίγο ούτε πολύ είναι (αφού έκαναν και μνεία στο ελληνικό καλοκαίρι) ότι ο Opel 1.4 Z14XE απαιτεί high SAPS 5W-40 Thanks for your inquiry! SynPower XL-III C3 Motor Oil SAE 5W-30 can be a perfect fit for your VW, but unfortunately this is not case with your second car- Opel Corsa with 1.4 Z14XE from 2002. XL-III C3 5W30 is a low SAPS passenger car motor oil while Opel 1.4 Z14XE requires for high SAPS lubricants. In your case, considering that most probably you are driving it in hot summer conditions (lie in Greece or Cyprus), I do recommend you to try switching to SAE 5W-40 like: SynPower 5W40, MaxLife 5W40 or All Climate 5W40. Of course, OPEL recommends using of SAE 5W-30 as well, but most probably the engine has gone >200 000 km drain interval and going up one viscosity grade will have good impact on your engine. In conclusion, please do not use SynPower XL-III C3 Motor Oil SAE 5W-30 for Corsa with 1.4 Z14XE from 2002, since this engine oil doesn’t fit OPEL recommendations. Best Regards Το παράδοξο είναι ότι σε άλλες μηχανές oil finder (Total) συνιστούν για τον Opel 1.4 Z14XE λάδι προδιαγραφής ACEA C3 το οποίο είναι low saps !!! TDS_TotalEnergies_Quartz-Ineo-MDC-5W-30_CUP_EN.pdf Έχω μπερδευτεί !
    1 point
  13. Μπορείτε να δείτε την δημοσίευση: https://www.volkswagen.gr/el/50-years-golf-50-days-celebration.html αναφορικά με τους εορτασμούς στην Ελλάδα για τα 50 χρόνια Golf.
    1 point
  14. Η ανταλλαγη με τα 500€ ειναι για να γελας
    1 point
  15. ειναι ακριβως το παραδειγμα που ο βλακας απο το αλλο φορουμ κοροιδευε..θυμασαι τι ειπαμε στην αρχη ? οτι η μονη καιρικη συνθηκη που επηρεαζει το λαδι οταν πιασει θερμοκρασια ειναι το υψομετρο.μολις καταλαβατε γιατι.ολη την διαφορα κανει η διαφορα οξυγονου στο υψομετρο.αρα αν δεν υπαρχει προβλημα καπου,οπως εβγαλε σε εμενα μαλλον τσιμουχες βαλβιδων, τοτε φταιει μονο αυτο.. απο εκει και περα,στο σπασιμο του φιλμ σε τετοιες συνθηκες μετραει μονο η καλη ποιοτητα λαδιου και το συνοδευομενο hths.οχι το ιξωδες.example: In my VW CC Mobil1 0W40 API SM, which people claimed drops immediately to high 30 grade, dropped from 13.5cst to 13.3cst after 5k in the DI engine. Let's say there is MOE, so it is 13. Still, in grade. I would say it depends on numerous different factors, exploitation primarily. Here is my Castrol UOA in BMW. Right column is 0W30, left is 0W40. VOA of 0W30 is 11.6cst, but let;s assume it is 12.1cst. 0W40 starts around 13.1, and that oil batch has a lot of track miles, including sessions 1 1/2 hours long at 101f at 5,100ft altitude. For such exploitation time, drop in grade is absolutely insignificant. 0W30 spent time in winter in a really, really cold environment. γενικα να ξερεις τα Liqui Molly ειναι υπερτιμημενα.εκτος 2-3 40ρια λαδια αυτο το φωσφοριζε πρασινο και το μωβι,που ειναι αλλη ιστορια και τα πιο ιστορικα λαδια της, ολα τα αλλα ειναι ιδια και ισως χειροτερα απο μερικα μετρια καστρολ.σε μετρησεις που γινονται σε καποια γνωστα κλαμπ λαδιου φαινονται να χανουν γρηγορα τις ιδιοτητες τους.μαλλον γιατι χρησιμοποιουν φθηνες βασεις λαδιου,προσθετων και παραγωγης.μαλλον χρησιμοποιουν φθηνους και πολλους vii για πετυχουν τα τεστ και να παρουν την εγκριση τους. θα μπορουσα να σου προτεινω πολλα 40αρια αλλα βαση τιμης /ποιοτητας νομιζω το Shell Helix Ultra 5W-40 ειναι το φαβορι. αν θες να ανεβεις λιγο σε τιμη τοτε για μενα τα καλυτερα ειναι τα motul xcess gen 2 5-40,fuchs titan supersyn 5-40.στην ελλαδα δεν υπαρχουν πολλα καλα 5-40,0-40 λαδια..υπαρχει το mobil 0-40 fs αλλα εχει πολλα saps 1.3 ,δεν το συνιστω ..το νεο sp που εχει κοντα στα 1.1 ειναι οκ,αλλα δεν ηρθε ακομα και δεν ξερω αν θα ερθει. αν θες ποιοτικο 30αρι ,υπαρχουν πολλα να διαλεξεις,ειχα ποσταρει ενα καταλογο στην αρχη.αν βρεις αυτο παρτο..ναι δεν τα διαφημιζουν πολυ αλλα ειναι σιγουρο στοιχημα,με την fuchs δεν χανεις ποτε.https://www.fuchs.com/gr/el/proion/product/108671-TITAN-GT1-PRO-C-3-SAE-5W-30/ επισης mobil 1 esp 5-30 ,motul xclean+ 5-30, Valvoline SynPower XL-III 5W-30 .αυτα ειναι ποιοτικα 30αρια . φυσικα αυτο του τοπμαρ ειναι πολυ καλο αλλα πρεπει να το βρεις εξω. τελος υπαρχει και τι καθεται καλα στον κινητηρα σου και την χρηση του.2 ατομα με ιδιο κινητηρα και διαφορετικη συντηρηση μπορει με το ιδιο λαδι να εχουν διαφορετικα απολεσματα.η διαφορετικη χρηση σε πολη,αυτοκινητοδρομο,υψομετρο ,εχουν επισης διαφορετικα αποτελεσματα σε ιδιο λαδι-κινητηρα αρχιζω απο το δευτερο μπολντ,σχετικα με το παχυ και ψιλο..μετεξεταστεος κυριε παφση ..ειπαμε οτι το θεμα παχυ,ψιλο εχει να κανει μονο με το hths, grade is irrelevant..το Shell Helix Ultra 5W-40 εχει hths,κοντα στο 3.7 ενω το Mobil 1 ESP 5w-30 εχει 3.5. μην σε μπερδευει το viscosity 100 C .ξερω νεες σκεψεις και ινφο.θελει χρονο να το εμπεδωσεις, το ιδιο εκανα και εγω. παμε στο πρωτο που χωραει μεγαλη συζητηση και πολλες διαφορετικες γνωμες.γενικα ,ναι υπαρχει η πεποιθηση οτι οσο μεγαλυτερο το ευρος τοσο μικροτερη διαρκεια ζωης.αλλα εκει σταματαει αυτη η πεποιθηση και εδω μπαινει ο δευτερος κανονας..αυτο που μετραει ειναι το τελικο προιον.δλδ αναμεσα στο λαδι που βαζει τωρα ο geopro το LM 5-30 και το Shell Helix Ultra 5W-40 μερα με την νυχτα ποιο θα κρατησει πιο πολυ,δεν συζηταω καν για τα αλλα δυο 40αρια που ειπα. εισαι τυχερος γιατι υπαρχει ενα θεμα στο bitog σχετικα που συζητιεται αυτο..ειναι απο μερικα μελη που εινα εκει μεσα τιτανες και οτι λενε ισχυει. 1. Depends on the quality of the VII. In general, no, the “greater spread” does not mean “greater shear”. So much depends on base stocks and quality of VII that you can’t make that assumption. shear? protection? 0-40 and 0-30? 5-30 or 5-40? if you read bitog all we read is castrol 0-30,0-40 , mobil 0-40 or motul xmax 0-40 ,mobil 1 esp 5-30, motul xcess gen 2 5-40 bcs. these oils have a better final product as experts say. so to your question in terms of grade , should be which 0x or which 5x ,not the grade in general..its not the brand or the grade but the final product that matters.there are excellent 0x or 5x and there are less good oils. in terms of specs and explotation=City driving and short trips will definitely do shear oil whatever the grade is. It is final product. All things equal, 5W40 will be more shear stable than 0W40. But that is ALL things equal, same quality base stock polymers etc. But that is rarely the case. most 5W40 oils will use cheaper base stocks than 0W40. Castrol is prime example. Exception would be HPL, Motul 300V series etc,motul xcess,xclean gen 2 5-40,fuchs sypersyn 5-40 e.t.c. I ran mobil 0W40 on track, and motul xcess gen 2 5W40 in mountains starting at -42f. "All else being equal" a 0W-40 will have more VII than a 5W-40. But all else is rarely equal and a narrower spread may in fact have MORE VII than a 0W-40, by virtue of using less expensive base stocks. I've posted several examples from the Mobil blending guide in the past that illustrate this. Euro approvals also have "Stay in grade" requirements that limit the amount of permitted viscosity loss due to shear. 0W-40 became a popular grade due to its ability to be recommended and remain appropriate basically anywhere on the planet, regardless of ambient conditions. When manufacturers like Porsche, BMW, Mercedes, and other high performance marques, recommend 0WXX, and have developed their own certifications and approvals, it’s quite clear that a 0WXX can meet a very high standard for both performance and durability. απολυτως σωστο! βασικα ακομα δεν εχω καταλαβει την ακριβη μεταφραση..στο εξωτερικο το διαχωριζουν με την ορολογια τους..πειρακια το λενε engine knock και το lspi κατι αλλο..εγω παλι το μεταφραζω το ιδιο σαν κατασταση λειτουργιας. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0360128522000715 παντως την μεγαλυτερη προστασια την δινεις με το να βαζεις την σωστη ταχυτητα ,στις σωστες τροφες και πολυ καλο καυσιμο ,με τα μεγαλυτερα οκτανια που μπορει να παρει ο κινητηρας σου.το λαδι ερχεται επικουρικα.να μην ειναι κριτηριο μονο το lspi ,αν υπαρχει στην επιλογη σου ενα καλυτερο λαδι χωρις αυτο.εξαλου ακομα δεν ξερουμε ποσο βοηθαει στην πραγματικοτητα,ειναι καινουρια απαιτηση στα τεστ.και τα τεστ γινονται σε ιδανικες και οχι πραγματικες συνθηκες. το κακο με το SP ειναι οτι εχει εξαφανισει την εγκριση porsche A40/c40 απο σχεδον ολα τα λαδια SP. επειδη ειχαμε πει οτι για να κρινουμε την ποιοτητα λαδιου μετραμε και τις αλλες εκγρισεις ,η porsche A40/c40 ειναι πολυ σημαντικη γιατι προερχεται απο ενα πολυ δυνατο τεστ στην διασημη γερμανικη πιστα.οποτε καλυτερα να αγορασω ενα λαδι SN οποιαδηποτε στιγμη στην ημερα,παρα ενα SP χωρις αυτην την εκγριση.γιατι οπως ειπα για το lspi το λαδι δεν μετραει τοσο πολυ.
    1 point
  16. Αυτός είναι ο κυρίως λόγος. Θέλω να δοκιμάσω και κάτι άλλο. Μιας και η τιμή του LM top tek 4200 είναι υψηλή τότε υπάρχει διάθεση για δοκιμή σε κάτι άλλο.
    1 point
  17. Ισχύουν αυτά που έγραψε ο Gmis
    1 point
  18. Αυτό, ίσως να δικαιολογεί εν μέρει το κάψιμο...και πάλι όμως είναι υπερβολή να αλλάζεις ιξώδες προς τα πάνω, επειδή μια φορά σε κάποια δύσκολη διαδρομή, σου έκαψε 250 ml. Ε, πες το ντεεε...Χαχα!...Από μένα, πάσο!...Σου εξήγησα πιο πριν και τα περί κόστους και τα περί mobil 1 5w-30...However, the choice is yours.
    1 point
  19. Ο κινητήρας και το σύστημα λίπανσής του (αντλία, αυλοί, κουζινέτα, ανοχές κλπ) σχεδιάζονται για κάποια ιξώδη…Το να βάζεις παχύτερο λάδι του προβλεπόμενου για να μειώσεις την όποια κατανάλωση του, επειδή την διαπίστωσες ΜΙΑ ΦΟΡΑ σε κάποια ζόρικη διαδρομή, είναι μερικές φορές λάθος…Ιξώδες μεγαλύτερο του προβλεπόμενου, μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου, χειρότερο στροφάρισμα, χειρότερη ροή λαδιού, μικρότερη απαγωγή θερμότητας…Υπολόγισε και το ότι, όσο μεγαλύτερο είναι το εύρος του λιπαντικού, τόσο πιο μικρή είναι η διάρκεια ζωής του…Οπότε, το ζήτημα ‘’οικονομίας’’ πάει περίπατο…Είναι ‘’μια η άλλη’’…Τέλος και απ’ όσο γνωρίζω, τα Shell Helix Ultra 5W-40 που λες είναι καλά λάδια μεν, αλλά είναι ψιλά 40άρια…Σε κάθε περίπτωση ένα Mobil 1 ESP 5w-30 που είναι παχύ 30άρι, θα προτιμούσα να το δοκιμάσω πριν πάω σε οποιοδήποτε 5w-40.
    1 point
  20. Καλησπέρα, με τα τωρινά δεδομένα τα κόστη των τελών παραμένουν αμετάβλητα για το 2025 (δημοσίευμα 25.9.24): "...Αρχές Νοεμβρίου αναμένεται να αναρτηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2025 και σύμφωνα με ρεπορτάζ του Carandmotor.gr δεν θα υπήρχαν αλλαγές οπότε και οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα καταβάλλουν τα ίδια ποσά με πέρυσι εξαιτίας της οικονομικής και ενεργειακής κρίσης..." https://www.carandmotor.gr/themata/ayta-einai-ta-teli-kykloforias-2025-ti-tha-plirosete Βέβαια στο παρακάτω λινκ (δημοσίευμα 9.10.24) λέει στην τελευταία σειρά: "... Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που φέρουν θερμικούς κινητήρες βενζίνης ή diesel, πάλι -και ειδικά τα παλαιότερης γενιάς- το ποσό μάλλον θα αυξηθεί, έστω και ελαφρώς. Πάντως, προς το παρόν τίποτα δεν είναι βέβαιο. Οι τελικές αποφάσεις αναμένονται..." https://www.ieidiseis.gr/auto-moto/264728/teli-kykloforias-2025-oi-times-ti-tha-ginei-me-tin-pliromi
    1 point
  21. Δεν γνωρίζω να σου πω την αλήθεια τις διαφορές τους. Εγώ πήρα τις 2ες γιατί δεν ήθελα να "τραυματιστούν" οι ζάντες που έχω βάλει.
    1 point
  22. Πλύνε το χώρο του κινητήρα είναι μέσα στη λάσπη
    1 point
  23. λοιπον ψαχνοντας βρηκα απαντηση,οντως το τελευταιο ειναι το πιο δυνατο,το ειδα στο bitog απο εναν χρηστη που χρησιμοποιησε to δευτερο και τριτο.λεει για πολυ καταπονημενη μηχανη το τριτο. παντως ψαχνοντας το φυλλαδιο ασφαλειας ειδα οτι ειναι και αυτα ουδετερα για τα ελαστομερη και οτι περιεχουν και αυτα εκτος απο διαλυτες και εστερες προφανως για την προστασια τους μετα το καθαρισμα των διαλυτων. μαλλον γιαυτο μου ειπε και εμενα οτι δεν χρειαζεται με τα LM καθαριστικα να βαλουμε μετα προχειρο λαδι,εχει εστερες ηδη το καθαριστικο.γιαυτο μαλλον τα προτιμουν σε ολο τον κοσμο.οκ η LM εξαλου ειναι η πιο ειδικη σε προσθετα,απο αυτο ξεκινησε.
    1 point
  24. Έχω τις 2ες χωρίς ωστόσο να εχει χρειαστεί εώς τώρα να τις βάλω πάνω για να σου πω εντυπώσεις. Σαν ποιότητα πάντως φαίνονται καλές.
    1 point
  25. αποτι βλεπω αλλα 2 καταστηματα μονο το εχουν..και το πρακτικερ εγω δεν το προτιμω γενικα.γιαυτο μαλλον θυμαμαι οτι δεν το ειδα μαζικα. παντως διαβασα ολες τις κριτικες στο αμαζον και ειδα το φυλλαδιο ασφαλειας .. ειναι πιο απαλο καθαρισμα μαλλον για συχνη χρηση ,προληπτικα.ειναι λαδι με καθαριστικα οχι προσθετο καθαριστικο.το καλο ειναι οτι δεν εχει διαλυτες που ειναι καλο για τις τσιμουχες ελαστομερη,το μειονεκτημα του ειναι οτι ειναι απαλο και αργο καθαριστικο ας πουμε κατι καλυτερο απο το να αλλαζεις 2-3 λαδια σε συντομο διαστημα χιλιομετρων ,τον παραδοσιακο τροπο. για καινουριες μηχανες ειναι μια χαρα,για παλιοτερες με καταπονηση οπως η δικια μου χρειαζεται ενα ισχυροτερο καθαριστικο. και ομως φιλε,στο bitog ψαχνοντας για το καστρολ ,βγαινει ενας και λεει 50% λαδι και 50% πετρελαιοναι ο μαστορας εμενα μου αρεσε,θα ηθελα ενα διαλογο μαζι του,δυστυχως δεν τον προλαβα και ειναι και σαλονικιος.πολλα απο αυτα που ελεγε τα επιβεβαιωσα στο bitog,μερικα ειναι ξεπερασμενα,το 40αρι δλδ. χαχα..
    1 point
  26. Φίλε μου. Βλέπε ότι στο forum αυτό εδώ . https://www.drive2.ru/l/560930976268552010/ https://www.drive2.ru/l/617542356081594820/ Χρησιμοποιούν πολύ αυτό εδώ το καθαριστικό της LM Και αποτι βλέπω και αυτό https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/products/automotive/automotive-engines/engine-shampoo.html
    1 point
  27. Κοίτα η vw, και γενικά το group vag δεν έχουν καθαριστικό flush engine (από όσο έχω δεί) . Άλλα πιστεύω ότι αν κάποιος ακολουθεί της συχνές αλλαγές λαδιών, δεν θα έχει πρόβλημα πιστεύω...? Όπως σου έγραψα, αποτι έχω δεί από το corolla μιας και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που από 1998 έκανε τα service στην Toyota στο χρόνο γινόντουσαν 2 αλλαγές λαδιών. Το ενδιάμεσο και το γενικό... ΥΓ Αν θέλεις κάποιος ας ρίξη μια ματιά εδώ καθαρά για πληροφόρηση ποιο πολύ, με καθαρισμό με πετρέλαιο (αντί για τα flush engine χημικά) Αν δείτε της φωτογραφίες πριν και μετά φαίνεται να έχει καθαρίσει καλά. https://www.drive2.ru/l/550799801252315877/
    1 point
  28. Αυτή είναι μια καλή ‘’είδηση’’, που ίσως δίνει τροφή για σκέψη σε όσους αναρωτιούνται για πραγματοποίηση ή όχι του flush engine…Λογικά, η φιάλη με additives της Toyota δεν θα πρέπει να περιέχει και πολύ ισχυρά καθαριστικά, εφόσον μπαίνει σε κάθε service…δηλαδή, τόσα όσα και χώσιμο κάθε χρόνο!…Ίσως να είναι και αναγκαίο όπως είχα γράψει πιο πριν, κυρίως σε αμάξια με πολλά χλμ χαμηλών ταχυτήτων σε αστικό κύκλο, ζέστη, σκόνη κλπ, που η καρβουνίλα είναι εύκολη υπόθεση. Χρήσιμη πάντως η πληροφορία σου…Μαθαίνουμε…
    1 point
  29. Θα σου πω τι έχω πληροφορηθεί, Η Toyota στο lexus (και λογικά και στο Toyota?) το flush engine το έχει ως χρήση σε κάθε αλλαγή λαδιών στα service της. Μου έχουν πει ότι την ημέρα του service, βάζουν ένα μπουκάλι στο κινητήρα πριν αλλάξουν τα λάδια.
    1 point
  30. -Με προβληματιζε λιγο ειναι η αληθεια. -Θα πρεπει να τονισω οτι δεν μιλαμε για μεγαλες διαφορές,τουλαχιστον στο δικο μου αυτοκινητο που εχει 310,000χλμ και ειναι καλοσυντηρημενο δηλ τυπικοτατος στα σερβις,δεν το ζοριζω αν δεν εχει ζεσταθει καλα,βενζινη απο συγκεκριμενα 3 πρατηρια(40% 100σταρα , 40% 98αρα)κτλ. -Οι διαφορές που εχω δει ειναι λιγο πιο ηρεμο και αθορυβο ρελαντι,λιγοτερος θορυβος στις υψηλες στροφες και ελαχιστα χαμηλοτερη καταναλωση (περιπου 0,3 lt/100). -Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και μετανιωνω που δεν το χρησιμοποιουσα και πολυ νωριτερα.
    1 point
  31. Έτυχε να βάλω σε 2 συνεχόμενες αλλαγές.Δεν το επεδίωξα. Απλά ήθελα να σου εξηγήσω οτι δεν χάθηκε ο κόσμος που πέρασαν μόνο 20000 χλμ από την τέλευταία φορά που έβαλες cerarec. Γενικά εσύ έχεις παρατηρήσει διαφορές μετά την χρήση του ? Για πες εμπειρίες
    1 point
  32. Παιδιά τα χιλιόμετρα που λέτε, είναι πολύ λίγα αλίμονο αν με τόσα χιλιόμετρα έπιναν μάκα... εμένα το corolla που είναι με 234.000 αν κοιτάξεις με κάμερα μέσα από την τάπα λαδιού δεν έχει πιάσει τίποτα. Πεντακάθαρα όλα μέσα και , σέρβις ανά 5με6 χιλιάδες χιλιόμετρα (σύμφωνα με το πρόγραμμα service της Toyota)
    1 point
  33. ξεχασα να γραψω ,υπαρχει και αλλο μελος ,παλιο και εμπειρο που εκανε την ιδια διαδικασια με μερικες διαφορες,πιο κοστοβορα για τον φιλο σου που δεν λογαριαζει..ταιριαζει πιο πολυ γιατι ειναι στα ιδια χιλιομετρα,αν δεν πειστει και με αυτο ..
    1 point
  34. λοιπον εδω θα σε εντυπωσιασω μεταφεροντας γνωμη απο ενα ελληνικο μελος, και οχι απο το γνωστο αμερικανικο σαιτ,που εκανε ενα πολυ συντομο περασμα απο το δικο μας φορουμ bmwfans.gr σε θεμα με λαδια: εγω προχθες αλλαξα λαδια..εχω ενα προβλημα οτι ξαφνικα αρχισα να καιω 1λτ/3500 χιλ.. για την μαρκα μου ειναι φυσιολογικο..για μενα επειδη εγινε αφου αλλαξα μπεκ και μετα οχι..θεωρω οτι προερχεται απο τα τσιμουχακια βαλβιδων το προβλημα ,επειδη μαλλον καποια μπεκ ,κατουρησαν καυσιμο στο λαδι και εκαψε τα ηδη γερασμενα τσιμουχακια,που ομως ειναι γνωστο προβλημα της μαρκας ,με τον καιρο χαλανε και σχεδον ολοι τα αλλαζουν.εμενα ισως εγινε με την αφορμη που ειπα.ομως..ρωτησα μηπως δεν ειναι αυτο τον μηχανικο και αν ισως δοκιμαζαμε ,λογω του fuel dilution που υπεστη ενα σοκ ο κινητηρας ,ενα καθαριστικο,παροτι ειμαι κατα,μπας και συνελθει τελικα και δεν ειναι τσιμουχακια. μου ειπε οτι εχει ενα Liqui Moly απο γερμανια που δεν υπαρχει εδω και το βαζεις πριν τα τελευταια 1000χλ πριν αλλαξεις λαδια.εχει και ενα αλλο μαλλον αυτο που ειπες .αλλα μου προτεινε το εξ γερμανιας .βασικα επειδη δεν εχω ασχοληθει ,υπαρχει τετοιο καθαριστικο αυτης της μαρκας που δεν υπαρχει εδω? ας μας πει καποιος που τα γνωριζει παρακαλω και αν το ξερει ας μας πει.εγω υποψιαζομαι οτι μαλλον λεει μπαρουφες για να το κανω σαυτον αλλα ποτε δεν ξερεις. τον ρωτησα για τα ελαστομερη και μου ειπε οτι τα 500μλ που μπαινουν στο ντεποζιτο δεν κανουν ζημια για μια φορα.εχω ακουσει και διαβασει ομως στο ιντερνετ απο αυτος που βαζουν οτι αν χρησιμοποιησουν κατι τετοιο,καλο ειναι μετα να βαλουν ενα φθηνο λαδι για 10 λεπτα στο ρελαντι ,να το αδειασουν και μετα να βαλουν το κανονικο λαδι.. η δικη μου αποψη ειναι και καλο θα ηταν να βαλουν καποιο με εστερες μεσα που εχουν την ιδιοτητα να μαλακωνουν τα ελαστομερη.οκ,μια φορα ας ξοδευτουμε λιγο παραπανω ,οι εστερες κοστιζουν. τωρα οπως ειπαμε σιγουρα υπαρχει συμβατοτητα μεταξυ των ιξωδων οταν ειναι στην ιδια προδιαγραφη.αλλα υπαρχει και αυτη η αποψη που λεει οτι καλο ειναι να μπαινει 1-2 το πολυ ιξωδη και για 3-4 αλλαγες το καθενα,οχι μια το ενα μια το αλλο..πιθανοτατα γιατι ο κινητηρας δεν μπορει να συνηθισει τα διαφορετικα προσθετα.γιαυτο καλο θα ηταν να ειναι τα διαφορετικα ιξωδη απο την ιδια μαρκα που θα εχουν τα ιδια προσθετα..δλδ. μοτουλ 5-30 και 5-40 π.χ. απο την αλλη υπαρχει και μια αλλη αποψη που λεει οτι καλο ειναι να μπαινουν λαδια απο διαφορετικη εταιρεια για να υπαρχουν διαφορετικα προσθετα υπολλειματα απο το πρηγουμενο,εφοσον ξερουμε οτι ειναι διαφορετικα απο την συσταση,ωστε ο κινητηρας να εχει πολλες ιδιοτητες.εγω δεν την πολυπιστευω αυτην την αποψη.αυτα. α και στο τελος για να με απαγοητευσει ο μεκανικ,ειδικος στη μαρκα μου ,ειπε οτι στον δικο μου κινητηρα δεν εκανε ποτε πλυση με καθαριστικο,γιατι τα θεματα του δεν ειναι τετοια.και ελπιζα να λυσω το προβλημα μου ευκολα.
    1 point
  35. Καλησπέρα αν δεν θέλετε χρήση καθαριστικού στον κινητήρα, τότε ας κάνει 2 αλλαγές λαδιών με φίλτρο λαδιού μαζί . Ας πούμε να αλλάξει τα λάδια στα 500-με 1000χλμ. Ούτος η άλλος στης αλλαγές λαδιών ο κινητήρας δεν αδειάζει στο 100% από το λάδι πάντα μένει σε κάποια σημεία μέσα μια ελάχιστη ποσότητα λαδιού
    1 point
  36. Ετσι ακριβώς είναι.Κάτι κερδίζεις αλλά κάτι χάνεις..Καλό απόγευμα να έχεις και σε ευχαριστώ που τα είπαμε.
    1 point
  37. Δεν γνωρίζω, δεν το έλεγξα ο ίδιος, κακώς βέβαια. Σήμερα θα πάω να μου τοποθετήσει την παλιά αντλία στο αυτοκίνητο διότι προτιμώ να μην παίρνει εύκολα μπρος το πρωί απ' το να μου σβήνει καθώς πλησιάζω σε ένα φανάρι με αποτέλεσμα να σκληραίνουν τα φρένα και το τιμόνι. Θα επανέλθω μόλις έχω νεότερα.
    1 point
  38. Καλημέρα, την μια που μου έμεινε την έβαλα στο Hyundai i30, μπήκε μια λίγο σφικτά αλλα έκατσε ωραία. Θα βάλω φωτογραφία το απόγευμα
    1 point
  39. Ωωωω...Όμορφο!...Καλοτάξιδο OMINUS , με πολλά χιλιόμετρα και να το χαρείς!
    1 point
  40. Με γεια το νεο τουτου, καλα χιλιομετρα! Πως και εδωσες το Passat?
    1 point
  41. Το ταξίδι είναι πολύ όμορφο, και ευτυχώς είχες καλό καιρό. Είχα κάνει πολλές φορές περίπου αυτή τη διαδρομή αλλά και πιο Βόρεια, με κακό ομιχλώδη και συννεφιασμένο καιρό. Οι θερμοκρασίες ήταν ιδανικές για ταξίδι και τούρμπο 17-33 / MT 25oC και οδηγική απόλαυση. Ο νέος δρόμος του Μπόμπολα νομίζω κάτι λέει σε σχέση με τα παλιά χάλια.. Καλά χιλιόμετρα ...
    1 point
  42. το επιασα το υπονοουμενο! σιγουρα τα προσθετα σημερα περισοτερο απο ποτε παιζουν τον πρωταγωνιστικο ρολο,εχουν εξελιχθει πολυ.τα καλα λαδια ομως εχουν και καλη βαση.καλη δεν σημαινει απαραιτητα μονο ΡΑΟ.εχει και αλλες χημικες συνθεσεις,VISOM,POE,AN'S κ.λ.π που ειναι το πιο συχνο και λογω κοστους και λογω θεμιτου αποτελεσματος.οπως ειχα αναφερει σε προηγουμενο ποστ ,πλεον και οι αναμιξεις γρουπ κατηγοριων βασης ειναι must .το hths ειναι η τελευταια αμυνα του λαδιου οταν ολα τα αλλα εχουν εξασθενησει.
    1 point
  43. Να σου πω, να σου δώσω μια ιδέα? Για ρώτα να το κάνεις με ντύσιμο... alcantara? Όπως έχει κάνει ένας τύπος εδώ (σε άλλο αμάξι βέβαια) αλλά δες το δεν χάνεις τίποτα https://www.drive2.ru/l/616081929761984653/
    1 point
  44. Το αμάξι είναι θα έλεγα ΑΡΚΕΤΆ καλό και ποιοτικό, πιστεύω ότι αν μπει κάποιος μέσα σου δίνει την εντύπωση ότι είσαι σε BMW η VW. Και από εμφάνιση εσωτερική και εξωτερική Με το σαλόνι μέσα στο αμάξι έχω πάθει την Πλάκα μου! Το αμάξι είναι το 1500αρι με τα 160hp το Νline.και hybrid Το πήρα ελαφρός ελαφρός μεταχειρισμένο, με 4000χλμ, χρόνο δεν έχει κλείσει ακόμα το αμάξι. Και το πήρα έτσι όπως το ήθελα και προπαντός μεταχειρισμένο (Το καινούργιο το μοντέλο που έχει βγει τώρα η τιμή για το ΝLine είναι στα 27.000€++ και υπόψην το καινούριο μοντέλο βγαίνει πλέον με 140hp λόγο ρύπων) Και στα λεφτα που το πήρα και στα χρήματα που διέθετα ήταν η ποιο τίμια επιλογή που μπορούσα να κάνω. Υ/Γ Το corolla G6 του 1998 εννοείται ότι το έχω κρατήσει, με έχει βγάλει παλικάρι το αμάξι αυτό...
    1 point
  45. Καλησπέρα και καλό μήνα. Εχτές βάλαμε μπαταρία στο αμάξι του ξαδέρφου μου , η μπαταρία ήταν varta Όπως βλέπετε στην φωτογραφία, η μπαταρία γράφει το νούμερο 475 Όπως έχω πει αν πάμε και δούμε τον πίνακα που έχω ανεβάσει πιο πίσω η μπαταρία είναι κατασκευασμένη τον Ιούλιο του 2024
    1 point
  46. αν και αυτην την στιγμη δεν εχω αμαξι απο το γκρουπ να συνεισφερω την γνωμη μου για 2 καλα συνεργεια ανατολικα. το ενα ειναι ο λαμπρης ,καλο παλιο συνεργειο,τιμες κανονικες. το αλλο που εχει αναφερθει ειναι ο σωτηριαδης,στην συνδικα,που εχω παει και εγω και αλλοι με bmw.τα 2 αδερφια ειναι πολυ καλοι μηχανικοι δευτερης γεννιας,τιμες κανονικες πιο κατω απο αντιπροσωπειας φυσικα αλλα εκει που υπερεχουν ειναι η τιμιοτητα.το να βρεις τιμιο μηχανικο ειναι το δυσκολοτερο.ειναι τιμιοι και πολυ καλα παιδια.
    1 point
  47. Αν και παλαιό το θέμα, το ανανεώνω ώστε να υπάρχει μία αναφορά. Τα φώτα οροφής στη συγκεκριμένη έκδοση δεν μπορούν να αφαιρεθούν, διότι είναι διαφορετική γραμμή παραγωγής και η συνδεσμολογία των φώτων καθώς και η καλωδίωση είναι διαφορετική όπως επίσης λείπει ένας εγκέφαλος για την διαχείριση!!!
    1 point
  48. Ωραία ιδέα... Τόσα χρόνια δεν τους είχε κόψει να το κάνουν;;;
    1 point
  49. Φιλε το EPC δεν ειναι τιποτα το τρομερο,απλα μην ξαναβαλης βενζινη απο το τελευταιο βενζιναδικο που εβαλες.Σκαρτη βενζινη με λιγα λογια.
    1 point
  50. Νάτος αραχτός κι ο νεαρός, παρευρισκόμενος στο 1ο Circuit Beetle Cup του a.b.c.. Φτύστε τον μη μου τον ματιάσετε!!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.