Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: 16α Γενέθλια Hellenic VWClub - Αττική - 15/1/2020 :excl:

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg :excl:

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/19/2019 in all areas

  1. 4 points
    Εκλεισα τελικα το 1.5 θα επανελθω οταν με το καλο παραλαβω με εντυπωσεις. ευχαριστω πολυ ολους
  2. 3 points
    Σωωωωωωωπα ρε???? Σοβαρα???? Αλλες χρονιες σε παρακαλουσαμε μηηηηηηηηηηνες για να κανεις μια ενοτητα.... και τωρα τι? Απλα ανοιγεις μια επειδη πηρες αμαξι??? Οοοοοοοοοοοοοοοοοοχι καργιολακι! Του χρονου το χειμωνα!
  3. 3 points
    Αν και εντελώς καινούργιος στο φόρουμ νομίζω ότι θα ήταν πολύ καλή ιδέα ώστε να αναφέρουμε όλοι αυτά που θέλουμε στο κατάλληλο νημα Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. 3 points
  5. 2 points
    Απλά φίλε μου αν μου καίει κοντά στα 7 και το βενζινοκίνητο καίει 7.5 δεν βλέπω τον λόγο κάποιος να πάει σε πετρέλαιο. Που είναι η υποτιθεμενη οικονομια και οι blue motion κινητήρες πετρελαίου αν και με βενζίνη καις τα ίδια σχεδόν; Με το πετρέλαιο λογικά θα έπρεπε να είχες 2 λίτρα χαμηλότερη κατανάλωση. Αν κάποιος άλλος με πετρέλαιο μπορούσε να μας πει καταναλώσεις στο δικό του... Καλά Χριστούγεννα και χρόνια πολλά σε όλους!!!
  6. 2 points
    Καλά Χριστούγεννα για όλα τα μέλη και τους ανθρώπους τους!
  7. 2 points
  8. 2 points
    Με το χειμερινό σετ ελαστικών+ζάντες, πεντακάθαρα και φρεσκογυαλισμενα 241ΗΡ... [emoji7][emoji41] Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
  9. 1 point
    Μηπως ανέβηκες κανα περίεργο πεζοδρόμιο η σε καμια λακούβα απο αυτες τι ωραίες που τερματίζει η αναρτηση και αλλάξε απο το χτύπημα η γεωμετρία της ζάντας η κανα καρόυμπαλο στο λάστιχο? Μάλλον με ζυγοστάθμιση θα είσαι μια χαρά αλλα δεν νομίζω οτι φταίει η ακινησία 3(!) ημερών. Δηλάδη στις 15 μέρες το λάστιχο έχει γίνει ερπύρστρια?
  10. 1 point
    εχεις να στειλεις καποιο λινκ φιλε μου γιατι ενδιαφερομαι;
  11. 1 point
    Δεν έχω διαβάσει κάτι για reset....έχεις να μου στείλεις κάποιο link να το δω; Έχεις κάνει κάτι αντίστοιχο;
  12. 1 point
    Η τελευταία ζάντα είναι όλα τα λεφτά! Υγ Ξέρεις ότι είναι αντιγραφή απο mercedes το σχέδιο αυτό
  13. 1 point
    φιλε μου υπαρχουν αμαξια του γκρουπ που ειναι πολυ αξιόπιστα . αλλα σ ενα αμαξι εκτος απο τυχη πρεπει να το συντηρεις σωστα και ευλαβικα και στην περιπτωση που δεν το παιρνεις καινουργιο δυστυχως δεν μπορεις να ξερεις τι εκανε ο προηγουμενος
  14. 1 point
    εχεις προγραμμα στ αμαξι;; το κακο στα πενταρια ειναι οτι τα πιστονια τους δεν εχουν και τις τρελες αντοχες και σπαει το δαχτυλιδι που εχουν και οσο συνεχιζει το μοτερ να δουλευει το ξεσκιζεις το μπλοκ μεσα. το ιδιο ισχυει και στα 6αρια. στο 7 και τωρα στο 8 το εχουν φτιαξει αυτο υποτιθεται. απο λαδια κτλ πως τα πας;; εχεις χασει καθολου;; τα εχεις κοιταξει αυτα;; η θα πας σ αλλο μηχανικο να στο δει ή αν ειναι κατι απλο θα σου απαντησει ο μεγαλος γκορου (nikdev)
  15. 1 point
    Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Εάν δεν κάνω λάθος, όλες οι ζάντες του ομίλου ταιριάζουν σε όλα τα οχήματα τους. Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
  16. 1 point
  17. 1 point
    Καλησπερα, χρονια πολλα! Το παρακατω site θα σε βοηθήσει. Εχει τα χαρακτηριστικα ζαντων απο καθε μοντελο αυτοκινητου. Νομιζω παντως οτι κανουν διοτι εχουν το ιδιο καρε.
  18. 1 point
    Χρόνια πολλά σε όλους! Καλά Χριστούγεννα σ εσάς και τις οικογένειές σας!! Και χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες και τις εορτάζουσες του φόρουμ!
  19. 1 point
    Καλησπέρα και χρόνια πολλά παιδιά Θα συμφωνήσω και εγω με τον φίλο παραπάνω. Είναι πεταμένα λεφτά ή τουλάχιστον η αποδοτηκοτητα του είναι 50-50 πιθανότητες να δουλέψουν όλα σωστά. Ουσιαστικά παρεμβαίνεις στο βασικό πρόγραμμα του εγκεφάλου με έναν παράλληλο εγκέφαλο αλλά το κύριο πρόγραμμα έχει ένα κάρο πληροφορίες που το chip μπορεί να παρακάμπτει. Με αποτέλεσμα να ξεκινάμε με check engine, λαθοι στην καύση και κακή εκτίμηση στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Λάβε υπόψη σου ότι δεν πάνε όλα τα αμάξια το ίδιο με τα χρόνια. Ο βασικός εγκέφαλος είναι έξυπνα προγραμματισμενος να προσαρμόζετε συνέχεια. Αυτού του είδους η μετατροπή κόλλαγε παλιά σε κάποια ατμοσφαιρικά αλλά στα σημερινά τουρμπο είναι πρόβλημα. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  20. 1 point
    Κοίτα : αν καταφέρεις να σου καίει γύρω στα 7 λ/100 χλμ (μικτή οδήγηση) εκτιμώ ότι είναι καλά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δεν νομίζω ότι θα καταφέρεις ποτέ να πετύχεις μικρότερη κατανάλωση. Ωστόσο, έναν έλεγχο στα μπεκ κάνε τον για να σου φύγει η περιέργεια και η αμφιβολία. Πιστεύω ότι είσαι σχετικά καλά με την κατανάλωση, για αμάξι 1,5 τόνου. Καλά Χριστούγεννα !
  21. 1 point
    Είδες που στο είπα ,θέμα συνήθειας ειναι. Εσένα μπορεί να μην σε βολεύει η να μην σου αρέσει η συγκεκριμένη διαδικασία ως προς την οδήγηση. Αλλά τώρα πλέον πολλά αυτοκίνητα έχουν την συγκεκριμένη διαδικασία στα οχήματα τους. Όπως είπα είναι μια διαδικασία που την αναφέρει το βιβλίο του κάθε αυτοκινήτου για να πετύχεις χαμηλή κατανάλωση. Καλά Χριστούγεννα και σε εσένα αγαπητέ!
  22. 1 point
    Καλά Χριστούγεννα σε όλη την παρέα, υγεία πάνω από όλα και άντε το 2020 με ένα καλό αυτοκίνητο!!!!! Του Ομίλου φυσικά
  23. 1 point
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία σε όλη την παρέα!!!
  24. 1 point
    Χρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά σε όλη την παρέα.....
  25. 1 point
    ούτε καν!!! δεν μπαινει σε αυτή την διαδικασία άλλη vw η γερμανιας και άλλη η vw ελλαδας αυτο θα σου πουν η μόνη λύση ειναι να πας να το πάρεις Εσύ
  26. 1 point
    Εμένα ηταν 47 /19 κ το περιμενω μες την εβδομάδα να με παρει ο ντιλερ. Αλλα κ γω Ιανουάριο θελω ν το παραλάβω εκτός των αλλων ειμαι Κινα τωρα και δεν μπορω χαχαχα.
  27. 1 point
    Παιδιά πήγα σήμερα ξανά ο υπάλληλος ευγενεστατος 2 ώρες έκανα δε μου είπε τπτ. Κάτι που ξέχασα να πω. Υπάρχει επίσης πιστόλι αέρα που είναι δωρεαν χωρίς κέρματα. Και φυσητήρας να στεγνώνεις το αμάξι επί πληρωμή φυσικά. Εγώ εκεί πάω περίπου ένα χρόνο! Από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο γτ αλλού δεν με άφηναν να χρησιμοποιώ τα δικά μου προϊόντα. Πάτε άφοβα. Καλύτερα καθημερινή. Σκ δεν έχω πάει. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  28. 1 point
    Καλημέρα σας παιδιά! Ολοκαίνουργιος στο φόρουμ, ηδη κάτοχος του Eos 2008 1.4 tsi και αναμένω την παραλαβή του Troc 1.5 dsg experience! Είχε εβδομάδα κατασκευής την 48/19 και έμαθα ότι έχει κατασκευαστεί. Μου είπαν ότι θα είναι εδώ πριν τα Χριστούγεννα αλλά θελω το παραλάβω για λόγους τελών κυκλοφορίας αρχές Ιανουαρίου! Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  29. 1 point
    Καλησπέρα chrisantz, ο κινητήρας για να γυρίζει (άρα και να γυρίζουν όλα τα υπόλοιπα συστήματα μαζί του) χρειάζεται ενέργεια αλλιώς οι αδράνεια του θα τον σταματήσει και θα σβήσει. Αυτη την ενέργεια είτε την κλέβει άπο το αμάξι έχοντας κουμπωμενη ταχύτητα άρα μειωνωντας την κινητική ενέργεια βλέπε ταχύτητα του οχήματος είτε άπο την βενζίνη βλέπε ψεκασμο καύσιμου όταν πας με νεκρά όποτε ο κινητήρας είναι απομονωμένος άπο το υπόλοιπο αμάξι.. Άπο εκεί και πέρα οι μικρολεπτομερειες κάθε οχήματος μπορεί να αλλάξουν έως ένα βαθμό τα αποτελέσματα αλλά η βασική ουσια δεν αλλάζει... Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  30. 1 point
    Το βασικό δεν είναι εάν τους πίστεψα ή όχι αλλά τι μου έδιναν ως χειμερινά ελαστικά με ζάντες ως σετ, οπότε συμβιβασμός λέγεται αυτό. Εξάλλου, το εργοστάσιο πουλάει τα σετ χειμερινών ελαστικών με συγκεκριμένες ζάντες, αυτό ίσως να λέει κάτι. Το συγκεκριμένο σχέδιο ζάντας είναι η Auckland 19". Εδώ όλα τα σχέδια για τα VW Tiguan: https://shops.volkswagen.com/de_DE/web/zubehoer/felgen-komplettraeder/winterkomplettraeder?f=CARMODEL_SERIES%21Tiguan%7CYEAR%212017&sort=name_asc&pageSize=20 ΥΓ: Για την ειδική βαφή, ίσως μία αναζήτηση στο Google μας διαφωτίσει. Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
  31. 1 point
    Ωραία σχέδιο ζάντας αυτό
  32. 1 point
    Καλησπέρα σε ολους ανοίγω αυτο το θεμα για να μπορούμε να γράφουμε και να βοηθήσουμε και άλλους , το πως θα ξεχωρίζουμε ΓΝΉΣΙΑ λάδια από μαϊμού που κυκλοφορούν στην αγορά. Επειδή εγώ έχω μπουκαλι από CASTROL μάρκα, θα γράψω για το castrol. Όποιος φίλος έχει βαλει άλλη η άλλες μάρκες, ας μας ενημερώσει το τι παιζει με αυτές Castrol magnatec Professional A3 5W-40 Προδιαγραφές VW 502/505 (ΑΓΟΡΑΣΜΈΝΑ ΑΠΟ ΕΠΊΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑ ΤΗΣ VW ) το γνήσιο Castrol Φαίνεται και από την εμφάνιση του μπουκαλιού ( αυτοκόλλητα μπρος-πίσω ) ( καπάκι με στάμπα castrol, και δακτυλίδι ασφαλειας που επίσης έχει στάμπα castrol ) Επίσης τα μαϊμού λάδια έχουν (Και φαίνεται κιόλας εύκολα ) πολύ καλοφτιαγμένες στάμπες Castrol και καπάκια . Και το ίδιο ισχύ και και για της Ετικέτες που έχουν τα μαϊμού Castrol τα οποία είναι πολύ καλοφτιαγμένες, σε σχέσει με τα γνήσια λάδια Castrol. Και επίσης όταν ανοίξουμε το καπάκι θα πρέπει να ειναι σφραγισμένο με αλουμινένιο αυτοκόλλητο. (το βλέπετε στην φωτογραφία ) και επίσης από τα στοιχεία που έχει το μπουκαλι επάνω του, το οποίο το ξεχωρίζουν σε σχέσει με τα μαϊμού λάδια castrol. Και εξηγώ: Στον κίτρινο κύκλο που έχω μαρκάρει, είναι το γυαλιστερό σήμα της Castrol. (To συγκεκριμένο βέβαια υπάρχει περίπτωση να ψηλό διαφέρει από χώρα σε χώρα) (Δηλαδή να είναι το ίδιο αλλά όχι γυαλιστερό). Με τον κόκκινο κύκλο χαμηλά στο μπουκάλι η ημερομηνία συσκευασίας (23/1/19) αυτό σημαίνει φρέσκια παρτίδα λαδιού. Επίσης από χώρα σε χώρα έχει μια διαφορά, στην φωτογραφία μου βλέπετε ότι είναι με μαύρα γράμματα, σε άλλα μπουκάλια από άλλες χώρες είναι χαραγμένο επάνω στο μπουκάλι. Στο πορτοκαλί τετράγωνο κουτάκι υπάρχει το βέλος που βλέπετε, αυτό σημαίνει ότι το αυτοκόλλητο (Στο πίσω μέρος της συσκευασίας) είναι διπλό (εχει άλλη μια σελίδα με πληροφορίες ,όταν το τραβάς). Τα μαϊμού έχουν μόνο μία. Και όχι διπλή. Και στην άλλη φωτογραφία που βλέπετε τον πάτο του μπουκαλιού. Στην φωτογραφία με το βέλος το κόκκινο υπάρχει μια ημερομηνία. Επειδή πολύς κόσμος κάνει το λάθος και λέει ότι αυτή η ημερομηνία που γράφει είναι το έτος του λαδιού, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΆΘΟΣ!!! ΑΥΤΉ η στάμπα με την ημερομηνία (Στο τετράγωνο κουτάκι το κόκκινο ) είναι ΜΌΝΟ η ημερομηνία που κατασκευάστηκε το ΜΠΟΥΚΆΛΙ! όχι η παραγωγή του λαδιού. ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΥΚΆΛΙΑ ΛΑΔΙΏΝ ΕΧΟΥΝ ΤΈΤΟΙΑ ΣΤΆΜΠΑ. Στην δικιά μου περίπτωση το μπουκάλι , η ημερομηνία του είναι 2018. Δηλαδή τότε φτιάχτηκε το μπουκάλι και μόνο. ΓΙΑ ΕΔΩ ΕΛΛΆΔΑ ΑΝ ΘΈΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΟΎΜΕ ΓΝΉΣΙΑ ΛΆΔΙΑ CASTROL . ΘΑ ΚΆΝΕΤΕ ΕΝΑ ΤΗΛΈΦΩΝΟ ΣΤΗΝ BP ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΤΉΣΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΊΣΗΜΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΈΣ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΆ ΠΕΡΙΟΧΉ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΊ. Τα λάδια αυτά είναι από το επίσημο δίκτυο της BP Ελλάς. Και όχι πάρα εισαγωγή.
  33. 1 point
    Καλησπέρα σε όλους, Αρχικά θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη εάν το συγκεκριμένο θέμα που ανοίγω υπάρχει ήδη κάπου στο φόρουμ. Με μια - γρήγορη οφείλω να ομολογήσω - αναζήτηση που έκανα δεν εντόπισα κάτι για αυτό και ανοίγω καινούριο θέμα. Είμαι κάτοχος ενός golf mk5 του 2008. Θέλω στην θέση του ραδιοφώνου/cd player να τοποθετήσω multimedia οθόνη με bluetooth gps κ.α. Έχει προχωρήσει κανείς στην μετατροπή αυτή στο μοντέλο αυτό; Αν ναι θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής: Υπάρχουν προτάσεις καταστημάτων που μπορεί να πραγματοποιηθεί η μετατροπή αυτή; Διάφορες οθόνες (με links αν είναι εύκολο) που μπορούν να τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο; Ευχαριστώ όσους μπουν στον κόπο να ασχοληθούν και να μου απαντήσουν!!
  34. 1 point
    Φίλε μου εγώ στο polo του 2010. Είχα βάλει αυτή εδώ την οθόνη, https://www.megasound.com.gr/vw_tiguan_2008-εργοστασιακή_οθόνη.el.aspx Ακριβώς την ίδια, η συγκεκριμένη βέβαια δεν είναι android. Αυτή που είχα εγώ όλα αυτά που γράφεις τα είχε. Τώρα όπως σου είπα όλες η οθόνες που σου έβαλα στα link κάνουν ΚΑΙ στο δικό ακριβώς χωρίς να χαλάει το αισθητικό κομμάτι της μονάδας. Επίσης είχε στην συσκευασία του καλώδια antenna GPS . Τηλεχειριστήριο για να δουλεύει την οθόνη. Και Can bus. Και μερικά ακόμα. Να ξέρεις όμως είτε έχεις χειριστήρια είτε όχι ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ Can bus. Για να μην σου τρώει ρεύμα από την μπαταρία του αμαξιού. Γιατί χωρίς can bus και σβηστό να είναι το αμάξι τραβάει ρεύμα. Και εγώ στο polo δεν Είχα χειριστήρια. Αλλά έπρεπε να έχει can bus.
  35. 1 point
    τα 500 ευρω για αυτες της οθονες ειναι παρα πολλα ειναι ολες κινεζικες πηρα απο allexpress με 180 ευρω και εδω την πουλουσαν 490 και χωρις wifi και μου εκανα δωρο καμερα οπισθοπορειας θελει μονο προσοχη απο που θα την στειλουν για να μην πληρωσεις δασμους εμενα μου την εστειλαν απο Γερμανια. και gps με ελληνικου χαρτες και ελληνικη γλωσσα.
  36. 1 point
    Χαιρετώ την παρέα κι επιστρέφω στο θέμα που είχα ανοίξει πριν 2,5 χρόνια, αλλάζοντας εσωτερικά τον τίτλο σε: 3o SERVICE Σύντομο ιστορικό των service: Αγορά (καινούργιο): 11/2016 1ο service (αλλαγή λαδιών, φίλτρων πετρελαίου, λαδιού και καμπίνας): 8/2017 (~15K ΧΛΜ) - πλήρης ετήσια χρήση 2ο service (αλλαγή λαδιών, φίλτρων πετρελαίου, λαδιού, εισαγωγής και καμπίνας, αλλαγή παραφλού):12/2018 (~30K ΧΛΜ) - από 9/2018 είχα πλέον εταιρικό αυτοκίνητο οπότε το Polo σταμάτησε ουσιαστικά να κυκλοφορεί κανονικά. 3ο service: ? [αυτή τη στιγμή (1/12/2019) είναι στα ~31Κ ΧΛΜ] Τους τελευταίους 12 μήνες (από το τελευταίο service) το Polo έχει κάνει ακριβώς 1200 χλμ. Αυτά τα χλμ έχουν γίνει ως εξής: από τη στιγμή που μου δόθηκε εταιρικό αυτοκίνητο και χρησιμοποιώ αποκλειστικά εκείνο, κάθε 15 ημέρες το κάνω μια βόλτα περίπου 20-25 χλμ κατ' ευθείαν σχεδόν σε Εθνική οδό. Προηγείται min. 5' ζέσταμα στο ρελαντί και κλιμακωτό άνοιγμα στροφών στη διαδρομή που κάνω. Στο τέλος πάλι 2' στο ρελαντί πριν κλείσω. Επίσης στο ενδιάμεσο λειτουργώ και κλιματισμό/καλοριφέρ για να κινούνται κι εκείνα τα συστήματα. Στο ρεζερβουάρ (αδειάζει/γεμίζει 2 φορές το χρόνο) μπαίνει μια το 6μηνο και το γνωστο βελτιωτικό/αντιμυκητιακό της Wurth. Οπότε για να θέσω το ερώτημα μου και να πάρω τις πολύτιμες γνώμες σας: Πότε κρίνεται πλέον απαραίτητο να κανώ το επόμενο service με το αυτοκίνητο να έχει κάνει μόνο 1200χλμ σε ένα χρόνο από το ακριβώς προηγούμενο και τί θα πρέπει να περιλαμβάνει αυτό; Επίσης στο site της VW θυμάμαι να αναφέρεται κάπου πως τα εργοστασιακά υγρά φρένων προτείνεται να αλλαχθούν μετά τα πρώτα 3 χρόνια όπως και του λαδιού κιβωτίου. 3 χρόνια έχουν ήδη κλείσει από την αγορά του, αλλά, όπως είπα τους τελευταίες 15 μήνες το αυτοκινήτο το μόνο που κάνει είναι η βόλτα συντήρησης που περιέγραψα πιο πάνω. Θα πρέπει λέτε να τα αλλάξω; Να σημειώσω πως με την παραπάνω τακτική συντήρησης το μοναδικό "πρόβλημα" που εμφανίστηκε ήταν η ένδειξη για πτώση απόδοσης της μπαταρίας (μου το έβγαζε σποραδικά για 3 μήνες περίπου) αλλά έκανα ένα ταξίδι (Θεσσαλονίκη-Κοζάνη και πίσω) και "έστρωσε".
  37. 1 point
    Polo 6N 1997 Semi - rebuilded Ceramic coat by CarPro Professional Sent from my iPhone using Tapatalk
  38. 1 point
  39. 1 point
    Καταλαβαίνεις γενικα την κατάσταση του μοτέρ. Αν κάποιος κύλινδρος πέφτει κάτω απο τα 150 περίπου psi είναι ένδειξη να πας για αλλο αμαξι σιγά σιγά για να αποφύγεις ακριβές επισκευές. Αφού τα κανεις μόνος σου πάρε ενα σετ. από το ebay, 10 ευρω εχει. Compression check tool. Τα τσιμουχακια και να χάνουν λιγο δεν κάνουν τόσες αναθυμιασεις. Αναθυμιάσεις κάνουν τα αέρια που περνάνε στο στροφαλοθαλαμο Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
  40. 1 point
    Καλημέρα φίλε μου. Η τοποθέτηση πως θα γίνει; Αν μπορείς βάλε μας έναν οδηγό όταν την κάνεις...
  41. 1 point
    ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Από την έναρξη είναι πολιτισμενη και με χαμηλό θόρυβο, στο ρελαντί δεν ακούγεται απολύτως τπτ, διαπιστωνεις ότι ειναι σε λειτουργία κοιτώντας το στροφόμετρο, αλλά και στο ταξίδι με 140km/h συζητούσαμε με φυσιολογικά dΒ και ακουγόμασταν στο πίσω κάθισμα με το ραδιόφωνο σχετικά χαμηλά....απλά να ακουγεται. Ο ήχος όταν το ανοιξεις ακούγεται αρκετά καλός και μπορεί να βελτιωθεί λίγο ακόμα με στοιχειώδεις ρυθμίσεις παραμετροποίησης που σου παρέχονται. Σημειωτέον ότι δεν μου χρειάζεται home cinema 7.1 στο αυτοκίνητο, μου αρκεί να ακούω χωρίς να τσιρίζει, χωρίς να μπουκώνει, με λίγα μπάσα, σχετικά ποιοτικά στα πλαίσια ενός αυτοκινήτου και σε ένταση που να μπορείς να ζήσεις άνετα σε αυτόν τον περιορισμένο χώρο. Και μέχρις εκεί το κάνει πάρα πολύ καλά. Με το mode στο eco, δεν "αρπάζει" εύκολα, λειτουργεί σαν ένα συμβατικό ας πούμε αυτοκίνητο....100ίππων να κινήσουν 1300kgr και εξ αυτού νομίζω θα ισορροπώ στην οικονομία με την απενεργοποίηση του start stop κινούμενος μέσα στην πόλη. Στο normal "αρπάζει" λίγο γρηγορότερα, δείχνει σαφώς πιο ψυχωμένος χωρίς ξεσπάσματα. Στο sport, στις 1400-1500rpm ξυπνάει άμεσα κι έντονα κι αν συνεχίσεις αποφασιστικά να πατας το δεξί σου πόδι νοιώθεις λίγο ένα μικρό τίναγμα και την πλάτη σου να ακουμπάει σε αυτή του καθίσματος. Απο εκεί και πέρα, οι ανωμαλίες φιλτράρονται ικανοποιητικά, δεδομένου και των σφιχτά - εκτιμώ - ρυθμισμένων αναρτήσεων. Δεν σε κουράζει καθόλου, στις 3,5 ωρες συνεχόμενα που το οδήγησα βγήκα ατσαλάκωτος, ούτε στο πίσω κάθισμα όπως μου είπαν και σε ανθρώπινους ρυθμούς όπως αυτοί του πρώτου ταξιδιου και μεχρι τα πρωτα 1500km - όπως μου επισήμαναν κατά την παράδοση - δεν καταλαβαίνουν απολύτως τπτ. Οι ενδοιασμοί μου αρχικά για τον ημιάκαμπτο πίσω έχουν αμβλυνθεί κάπως αφού σε καμιά από τις 3-4 περιπτώσεις έντονης εγκάρσιας ανωμαλίας του δρόμου σε ταυτόχρονη καμπή δεν ένοιωσα να αναπηδάει ή να ξεκολλάει εν γένει το πίσω μέρος. Επομένως ότι διαβαζω περί της σημασίας πρώτιστα του στησίματος του αυτοκινήτου και κατόπιν της επιλογής ημιάκαμπτου πολλαπλών κλπ υλοποιήεων ανάρτησης, τουλάχιστον για τα νορμαλ αυτοκίνητα που χρησιμοποιούμε όλοι οι μεσοι άνθρωποι, με τις καθημερινές απαιτήσεις και ανάγκες, πιθανότατα να ευσταθεί πλέον, δεδομένης και της εξέλιξης σε καθε περίπτωση. Οδηγώντας το σε ανοιχτό δρόμο με το adaptive cruise control (ACC) σε λειτουργία, η ταχύτητα ρυθμίζεται πολύ ευκολα (τη ρύθμισα στα 140km/h) , δεικνύεται με ωραία γραφικά, την απόσταση τη ρυθμίζει μόνο του απο την by default ρύθμιση, εγώ δεν πείραξα κάτι. Επιτάχυνε και φρέναρε άψογα, είναι λίγο τρομακτικό στην αρχή, με το να περιμένεις να φρενάρει, όμως μετά συνηθίζεις. Με το ACC επιταχύνει ακόμα και με 6η απο τα 80km/h ακόμα και σε ελαφρά ανωφέρεια, ράθυμα στην αρχή...και από τις 2000rpm και πάνω (και με την κατάλληλη σχέση) τόσο εντυπωσιακά, τ΄σοσο τρομακτικά στην αρχή μεχρι να συνηθίσεις, σχεδόν σαν ηλεκτρικό μέχρι να φτάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα. Το lane assist (LA) ενεργοποιείται σε ταχύτητες πάνω απο τα 75km/h όταν δεις το σηματάκι στο κάτω μέρος της AID να γίνεται πράσινο κι αν προσπαθήσεις να αλλάξεις λωρίδα χωρίς φλας νοιώθεις το τιμόνι πολύ βαρυ, να αντιστέκεται.....και πρέπει να επιμείνεις. Τράβηξα τα χέρια μου...ίσα μόλις....και το άφησα, έστριψε μόνο του ακολουθώντας τη διαγράμμιση του δρόμου όπως παρατηρούσα απο τους δύο εξωτερικούς καθρέφτες και κάποια στιγμή έκανε γκλον και έγραψε "...αναλάβατε τη διεύθυνση του οχήματος...", αλλά συνέχισε να πορεύεται και το άφησα να πάρει κι ελαφρά στροφή....το έκανε κι αυτό... Στην ευθεία στον αυτοκινητόδρομο, πολύ σταθερό, ευθύβολο. Σε καποιο απο τα ταξίδια μου είχε αρκετό αέρα και πήρα μια πρώτη γεύση. Το αυτοκίνητο μέχρι τα 140km/h δεν έδειχνε κάποια ιδιαίτερη διαφορά από ότι ένα σύνηθες "χαμηλό"...κάποιες στιγμές το ένοιωθα να προσβάλλεται αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο που να με κάνει να σκεφτώ να κόψω....τέλος πάντων ήταν πολύ λιγότερο από όσο περίμενα, έχοντας οδηγήσει ενα RAV4 του 2010. Αεροδυναμικοί θόρυβοι μέχρι τα 140km/h τίποτα το ιδιαίτερο, από τα 150km/h ξεκινούσε ένα βουητό από τους καθρέφτες που για να είναι σαφες στα αυτια μου χαμήλωσα το ράδιο, όταν έπαιζε νορμάλ...σχετικά χαμηλά...ίσα που αρχιζα να αντιλαμβάνομαι κάτι. Σε στροφές που τις γνώριζα, ήμουν μόνος μου και συνειδητά πήγα "με πολλά"....ή περισσότερα απο τους συνήθεις οικογενειακούς ρυθμούς, δεν ένοιωσα έντονη κλίση ούτε κάτι να παρεμβαίνει. Με το ACC ενεργοποιημένο και με αλλαγές ταχύτητας όπως πρότεινε (2000rpm - 3000rpm) τα 150km/h έρχονται αβίαστα και σε μικρό χρόνο, είτε σε ευθεία είτε σε ανωφέρεια (όπως π.χ. ξεκινώντας από τα διόδια της Νεμέας και ανεβαίνοντας, που σκέφτηκα να το παρατηρήσω...και σχολίασα μόνος μου...σκέψου να ανεβάσω λίγο τις αλλαγές στις 3000 με 3500rpm...γενικώς δεν θα πω ότι "...δεν το λες κι αργό...", αλλά ότι "...μάλλον εξίσου - λίγο πολύ - γρήγορο με το αντίστοιχου κινητήρα Golf το λες...". Το τιμόνι ικανοποιητικό, ένοιωθα πού πατούσαν οι ρόδες κάθε στιγμή και πού κοιτούσαν όταν το έστριβα. Ο επιλογέας κουμπώνει εύκολα, άνετα και θετικά...ακόμα και απο 5η σε 6η που χρειάστηκα μερικές αλλαγές για να το συνηθίσω. Η απενεργοποίηση κυλίνδρων λειτουργεί συνεχώς, ανάλογα με το πώς...και πόσο βαριά ή ελαφριά πέφτει το πόδι πάνω στο δεξί ποδωστήριο και ο μόνος τρόπος να το αντιληφθεί κανείς ότι συμβαίνει, ειναι να κοιτάξει στο πάνω μέρος του AID, όπου συνεχώς αναβοσβήνει μια μικρή ένδειξη eco. Με άλλον τρόπο, δεν γίνεται αντιληπτό. ΦΡΕΝΑ Πολύ πολύ αποτελεσματικά. Στην πρώτη βόλτα στη Βουλιαγμένης πετάχτηκε αδέσποτο και κοκκάλωσε πατώντας δυνατά από τα 50km/h περίπου. Με ACC στα 140km/h βλέπω τον στη δεξιά λωρίδα κινουμενο ότι θα βγει μπροσ΄τα μου σε μικρότερη απόσταση από οτι εχω διαπιστωσει ότι θα φρενάρει. Ακαριαία σκέφτομαι να το αφησω να δωτι θα κάνει και προετοιμάζομαι για κάθε ενδεχόμενο. Πριν τελειώσω τη σκέψη μου όντως βγαίνει και μόλις γινεται αντιληπτός απο το ραντάρ φρέναρε τρομακτικά δυνατα κανοντας εναν εντονο θόρυβο...γκαπ...έβγαλε μια κόκκινη ένδειξη επικείμενης σύγκρουσης κι αντανακλαστικά βέβαια φρέναρα κι εγω....κατέβασα ταχύτητες....ολοκλήρωσε ο μπροστα την προσπέραση του, μπηκε δεξιά..κι άρχισε να ανεβαίνει μόνο του...μόνο ταχύτητες άλλαζα (τοτε ενοιωσα να μου λείπει ένα DSG, αλλά ας τα έφτιαχναν αξιόπιστα...) μέχρι τα 140km/h που είχα ορίσει. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Δεν μου τρέχουν απο τα μπατζακια αλλά δεν θα πολυενδιαφερθώ, δεν θα αλλάξω τον οδηγικό μου χαρακτηρα...οδηγω ουδέτερα στην πολη, σπανιότατα επιθετικά και γρηγορα εντος πόλης....εκτός πόλης, απο 120-150km/h και σε κάποιες ευθείες 160...170....στα τσακιρ κέφια και πριν ακούσω και φωνές απο δίπλα.Ενδεικτικά, το πρωτο ταξιδι με ACC στα 140km/h και συνεχώς clima on, φτάνοντας, μετά απο 230km, φούλαρα στο βενζινάδικο, δεν ασχολήθηκα με ενδειξεις trip computer, χαρτακι μολυβάκι και: φούλαρα με 27 ευρω, ήτοι: 16,7lt/230km ή 7,3lt/100km (ένδειξη στο trip computer: 7,8lt/100km) ή 11,7euro/100km, με τη βενζίνη στο 1,61ευρω/lt. Not bad εκτιμώ. Από εκέι και πέρα κοιτάω στο trip computer...στο τελευταίο ταξίδι με ΑCC στα 150km/h και μερικά ανοίγματα ακόμα μέχρι τα 180km/h...και για λίγα δευτερόλεπτα 200km/h είδα στο τέλος του ταξιδιού 8,9lt/100km για την ίδια διαδρομή που μέτρησα στο πρώτο ταξίδι. ΛΑΣΤΙΧΑ Φοράει BRIDGESTONE TURANZA 215/55/17, πίεση βάζω 33, εκεί το σέταρα, αλλά ο τεχνικός σύμβουλος μου είπε να τα κοιτάω μια φορά το μήνα ή πριν απο ταξίδια και να μην εμπιστεύομαι τον ηλεκτρονικό δείκτη. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ Οι σταθμοί FM πανεύκολα ανευρίσκονται είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα, εξίσου εύκολα αποθηκεύονται σε 18 θέσεις μνήμης. Άψογο και παιδικά απλό στη χρήση GPS. Έβαλα πανεύκολα και κλείδωσε ακαριαία μία διεύθυνση, μου παρέσχε 3 εναλλακτικές διαδρομές με πράσινο, πορτοκαλί και κόκκινο χρώμα, επίλεξα τυχαία χωρίς να ασχοληθώ τη μια και με καθοδήγησε μιά χαρά με φωνητικές οδηγίες στα αγγλικά (κακώς μεν αλλά οκ).Το στίγμα είναι συνεχώς διαθέσιμο στο χάρτη ακόμα και κατά τη διάβαση πολλών (όχι όλων) τούνελ. Τα σήματα με τα όρια ταχύτητας τα διαβάζει αμέσως. Λίγο υπερβάλλει με το απαγορευτικό προσπέρασης, το οποίο βλέπω στην οθόνη πολύ συχνότερα από ότι στο δρομο....ίσως έχει να κάνει με τη διπλή διαχωριστική γραμμή που πιθανώς διαβάζει.....δεν ξερω.... Να σημειωσω εδω..ισως έπρεπε να το κανω στην αρχη, ενα θεμα εργονομίας....το ειχα διαπιστωσει πιο έντονα σε καποιο αυτοκίνητο όταν κοιτουσα στις αντιπροσωπείες πριν την αγορά, δεν θυμαμαι όμως σε ποιο...έχει να κανει με τη θεση των διακοπτών των ηλεκτρικων παραθυρων του οδηγού. Όταν ακουμπά κανεις το βραχίονα τα δάχτυλα ξεπερναν τους διακόπτες αρκετά...σχεδόν ο καρπός βρίσκεται στο ύψος των διακοπτών...πρέπει να τραβηξει λοιπόν ο οδηγός πίσω όλο το χέρι για να βρει τα κουμπιά ή το διακόπτη για τους ηλεκτρικούς καθρεφτες.....μετα απο 2,5 μηνες αυτό δεν το εχω συνηθισει και πρεπει να κοιταξω εκει για να το βρω....πράγμα που με αποσπά....για αυτό το λόγο το θεωρώ σοβαρό φάουλ. Αυτό που θα ήθελα να ρωτησω άλλους χρηστες του turbo μοτέρ 1,5 evo ...και όχι μόνο....αν μετα απο ταξιδι με υψηλές ενδεχομένως στροφές,το αφηνουν στο ρελαντί για καποιο χρόνο πριν το σβησουν....αυτο που έκανα εγω είναι να κοψω 3-4km πριν το τελος της διαδρομης...να το οδηγω χαλαρα (1500-3000rpm) και να το σβήνω μισο λεπτό αφ ότου σταματησα....το εγχειριδιο δεν αναφέρει τπτ επ αυτού...όπως και ποιά θερμοκρασία πρέπει να έχουν τα λάδια για να ειναι τελείως ασφαλές να το σβησεις;..ουτε επ αυτου λεει κάτι και μια φορά που περιμενα 2-3 λεπτα....δεν ειδα να πέφτει η θερμοκρασία λαδιού κατω απο 102.....103 βαθμους κελσίου......όποιος μπορεί και ξερει και θελει...ας αναφερει κάτι επ αυτών. Αυτές είναι λοιπόν εν συνόλω και όσο αναλυτικά μπορούσα οι εντυπώσεις μου απο τους 2,5 πρώτους μήνες και 3200km στο οδόμετρο του t-roc 1,5 experience. Είμαι στη διάθεση του οποιουδήποτε δυνάμει αλλά και ήδη κατόχου, αν μπορώ να απαντήσω....
  42. 1 point
    στην αρχη ελεγα να παρω ξανα το κορυφαιο μοντελο της clifford και να το συνδυασω με ένα τρακερ .μετα ακουσα για το ρωσσικο συστημα που εχει χαζεψει στο εξωτερικο τους κλεφτες το pandora 5000 λεγομενο...οσοι ξερουν τι αποψη εχουν για αυτό το συστημα.το κορυφαιο της πανδωρας?
  43. 1 point
    Αν εισαι απο Θεσσαλονικη εχω να σου πω εγω τι εκανα. Εβαλα προφυλακτηρα απο GTi (οχι edition 30) κ μετα πηγα στον γιαλατζη. Μου εκανε κοψιμο κ εβαλε δικια του μπουκα ολα στα 80 ευρω. Το αποτελεσμα: Sent from my iPhone using Tapatalk
  44. 1 point
    αυτο το αποτελεσμα θελω, αλλα και εσενα,πριν αλλαξεις μπουκες ηταν σαν το δικο μου; Που κοπηκαν,και αν υπαρχουν οι καινουριες μπουκες, πριν τοποθετηθουν Επισης, ποσο κοστισε,και να γινεται που το εβαλες!
  45. 1 point
    Εγω θα πω την δικη μου αποψη πανω στο θεμα service η οποια διαφερει απο καινουργιο σε μεταχειρισμενο. Οταν το παρεις καινουργιο το παιρνεις γιατι το επελεξες,το γουσταρεις και θες να λειτουργουν ολα αψογα. Οσο ισχυει η εγγυηση πας στον καλυτερο εξουσιοδοτημενο της επιλογης σου και προσπαθεις να διατηρησεις τις καλυτερες δυνατες σχεσεις,για να σε καλυψει οταν χρειαστει αναγκη. Χρειαζεσαι την σφραγιδα για να ισχυει το book service... Μετα το περας της εγγυησης και αναλογα με την διαπροσωπικη σχεση εμπιστοσυνης που θαχεις αποκτηση, ειναι στην κριση σου η επομενη kai μεθεπομενη επιλογη του service. Σκεφτεσαι τα υπερ και τα κατα και αναλαμβανεις την αποκλειστικη ευθυνη της επιλογης σου. Στο μεταχειρισμενο ειναι εντελως διαφορετικα τα πραγματα διοτι παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες... 1)Για να επιλεξεις μεταχειρισμενο,θα πει οτι τα οικονομικα σου ειναι μετρημενα και τα υπολογιζεις ολα. 2)Μπορει να μην γουσταρεις την αντιπροσωπεια και ναχεις καποιο γνωστο της εμπιστοσυνης σου. 3)Εφ'οσον εισαι εκτος εγγυησης δεν εισαι υποχρεωμενος να ακολουθησεις το δικο τους προγραμμα και ρυθμο. 4)Μπορει ναναι μεταβατικο σταδιο και να θες να το πουλησεις συντομα. 5)Ισως ναχεις καλες εντυπωσεις και να εμπιστευεσαι μονο την αντιπροσωπεια διοτι δεν εχεις αλλους γνωστους εμπιστους εξω. 6)Αν πιανουν τα χερια σου τα κανεις μονος σου και γλυτωνεις αρκετα. Ο καθενας απ'την μερια του σε οποια κατηγορια κι αν ανηκει, εχει δικιο,γιατι ''οσα ξερει ο νοικοκυρης δεν τα ξερει ο κοσμος ολος''.
  46. 1 point
    Το εχω ξαναπει και αρπαζεστε. Ανεβαζω την τιμη και πανω κατω ειναι αυτη που ισχυει για αυτους που κανουν τα σερβις εντος αντιπροσωπειας ωστε να ενημερωσω. Απο κει και περα σου αναφερω οτι ειναι τελειως διαφορετικο να βλεπω εναν ανθρωπο να χτυπαει στο κομπιουτερ τους κωδικους και τα χιλιομετρα μου με το προγραμμα που εχει και δεν το εχει ο κυρ Τασος της γειτονιας και να μου αναφερει οτι σε αυτα τα χιλιομετρα και βαση της ελληνικες συνθηκες πρεπει να αλλαχθουν 1,2,3,4 πραγματα και διαφορετικα να πηγαινω στο συνεργειο της γειτονιας,αντιπαρερχομαι το γεγονος οτι μπορει να μην εχει ιδεα για τον συγκεκριμενο κινητηρα και να το κοιταει το αμαξι μου σα να ειναι ενα μοντελο του 1970 που το ελυνες και το εδενες μονος σου και να μην γνωριζει ποιες αλλαγες προτεινονται για το εν λογω αμαξι. Δεν ειναι ολα τα αμαξια το ιδιο,δεν εχουν ολα τα αμαξια την ιδια ευπαθεια,δεν ειναι ολα τα αμαξια ιδιοι κινητηρες. Για να στο πω αλλιως και εδω μπορεις να κανεις μια απονευρωση με 150 μεχρι 200 ευρω και να σου εξηγησει τι κανει και στη Βουλγαρια με 25 ευρω λεγοντας σου μη μιλας. Δικαιωμα του καθενος ειναι να επιλεγει αυτο που θεωρει οτι ειναι σωστο εξαλλου ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος, Επειδη ομως το εψαξα θα σου πω οτι τα λαδια που βαζουν ειναι νομιζω τα castrol 5 40 χωρις να ειμαι σιγουρος με κοστος 6,50 ευρω απο σκρουτζ ξερεις ποσο στο χρεωνουν 10 στην αντιπροσωπεια Πωωω σωθηκα με 3,50 επι 4 μπουκαλια που θα φαει θα δω μεγαλη διαφορα στα οικονομικα μου.(ενταξει γνωριζω ειναι ακριβες οι εργασιες τους αλλα τους εμπιστευομαι απο καποιον που δεν εχει ειδικευτει πανω σε αυτο το κομματι) Αλλα οκ θα προτιμησω τον κυρ Τασο που ενω ο κατασκευαστης μου, μου αναφερει ποια να βαλει αυτος θα προτεινει mobil γιατι αυτος ξερει.
  47. 1 point
    Αν και διαφοροποιείται η διαδικασία απο σύστημα σε σύστημα, συνήθως τα περισσότερα "χρειάζονται" και κάρτα sim ώστε να επικοινωνούν με τον έξω κόσμο. Η βαθμίδα του GPS υπάρχει απλά για να εντοπίζει σήμα και να καταγράφει στίγμα. Τα παραπάνω στοιχεία κοινοποιούνται στον ιδιοκτήτη ή τον υπεύθυνο στόλου, fleεt manager, μέσω GSM και μόνο. Η βαθμίδα GPS "καταργείται" όταν δεν υπάρχει οπτική επαφή με δορυφόρο και μόνο τότε ενεργοποιείται επικουρικά η βαθμίδα GSM η οποία μέσω της μεθόδου του τριγωνισμού εντοπίζει, στο περίπου, το στίγμα του οχήματος έως ότου επανέλθει η βαθμίδα GSM. Εχω ασχοληθεί υπερβολικά με το σύστημα λόγω θέσης, Ασφαλιστική Εταιρεία, και έχω παρακολουθήσει απίστευτο αριθμό παρουσιάσεων. Θα εφιστούσα τη προσοχή όσων θα ήθελαν να εγκαταστήσουν τέτοιο σύστημα να διαβάσουν προσεκτικά τις τεχνικές προδιαγραφές του προϊόντος καθώς στη χώρα μας διατίθενται μοντέλα που ήδη στο εξωτερικό έχουν κριθεί ως ανεπαρκή. Επίσης μη σας "παραμυθιάζουν" στις τιμές, κάντε και μία έρευνα αγοράς, κοιτάξτε και στο εξωτερικό Η βέλτιστη τεχνολογία αυτών των συστημάτων έχει αναπτυχθεί στο Ισραήλ. Οποιος χρειάζεται κάτι περισσότερο, ας στείλει ΠΜ.
  48. 1 point
    DO it στη Βαρκιζα. Και πολυ χωρο εχει καιωραια ευθεια λιγο ποιο περα και στροφες! Ειναι πολυ καλη περιπτωση και ικανοποιει ολα τα γουστα!
  49. 0 points
    Καλησπέρα.... Κανένα νεότερο ακόμα... Μετρήθηκαν πιέσεις του αυτοκινήτου είναι φυσιολογικές σε όλες τις λειτουργίες του... Το. Πρόβλημα όμως παραμένει... Μόλις πάει να τουρμπισει που λέμεsefe mode και η διάγνωση φτωχό μιγμα... Περιμένω τώρα να τσεκάρει ο. Μηχανικός πεταλούδα καλωδίων μηοως κάποιο από αυτά έχει κάποιο θέμα... Και μετά πάμε για τσεκ στον εγκέφαλο.. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που θυμηθηκα εκ των υστέρων... Μια βδομάδα πριν παρουσιαστεί αυτό το θέμα μ είχε μείνει το άλλο μου vw golf από μπαταρία κ προασθαησα να τα συνδέσω..τα καλώδια όμως κοντά.. Το αυτοκινητι το ένα πιο. Μεγάλο από το άλλο... Βγήκε το καλώδιο την ώρα της συνδέσεις ακούμπησε σε μέταλλο και μπαμ..εβγαλε σαν σπινθηρα σαν λάμψη και έσβησε το pick up.. Δούλευαν ομως όλα κανονικά... Μετά από αυτό υπάρχει περίπτωση σε μια βδομάδα να έβγαλε θέμα ο εγκέφαλος? Δεν θα το είχε δείξει Ίσως και κατευθείαν?
  50. -1 points
    Λάδια δεν έχω χάσει. Όλα καλά. Αλλά παιδιά μακάρι να βρω το πρόβλημα χωρίς να ξοδέψω αλλά λεφτά γιατί στο τέλος θα το πετάξω και σίγουρα όταν θα αγοράσω κάτι καινούριο σε καμία περίπτωση vw. Τις προάλλες με έβγαλε στοπ. Έφυγε όλο το παραφλου. Πάω στον μάστορα με λέει ηλεκτροβανα... πραγματικά έχω ξεπαραδιαστεί. Σκέτος μπελάς
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...