Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/02/2020 in all areas

  1. 5 points
  2. 5 points
    Μαστορα..Τα μοτέρ + λάδια εποχής 1975-1990, ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ. Η γενικότερη τάση με τους σύγχρονους κατασκευαστικά κινητήρες και τα υπέρ-εξελιγμένα λάδια (κυρίως σε πρόσθετα) είναι να πέφτουν τα ιξώδη. Ήδη ξέρεις, ότι στην Αμερική πουλάνε 0w15 όσο και αν αυτό πονάει στους λάτρεις π.χ. του 10w40. Αν το μοτέρ είναι φτιαγμένο για 0W-20 ή 5W-20, θα το προστατέψει μια χαρά. Τα σύγχρονα μοτέρ θα σου ρίξουν την ιπποδύναμη όσο χρειάζεται για να μην υπερθερμανθούν, εκτός και εάν το σκίζεις σε κάθε μετακίνηση…εκεί, πάμε σε άλλη κατάσταση, σε άλλα standards, σε άλλη συζήτηση. Είναι δυνατόν όμως να λες ότι το συνιστώμενο από κατασκευαστή π.χ. 5W-30, καλό είναι να το κρατάμε μόνο για το στρώσιμο και μετά πρέπει να μπαίνει παχύτερο??..!! Τι ασύλληπτες και κυρίως αυθαίρετες εμμονές είναι αυτές?... και γιατί καλά και σώνει, π.χ. με το 5w-30 ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ θα καίω λάδι? 7 χρόνια passat 1.4 - 122hp με 5W-30 και 85.000 χλμ + 8 χρόνια με δύο fiesta ecoboost (Trend 100hp + Titanium 125hp) με 5W-20 και 70.000 χλμ περίπου το καθένα, και δεν έμαθα ακόμη τι θα πεί κάψιμο λαδιού! (οι αλλαγές σε ΟΛΑ : 8-10.000 χλμ) Είναι εντυπωσιακό, το ότι βγάζεις απατεώνες όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και ευκολόπιστους και απληροφόρητους όλους τους πελάτες – κατόχους τους! Εσύ λοιπόν βάλε 10w40 στο επόμενο καινούργιο που θα αγοράσεις και που ο κατασκευαστής θα συστήνει π.χ. το 5w-30, και αν τυχόν αρχίσει να σου καίει, σε βλέπω με επόμενη ρευστότητα στη βαλβολίνη! (φιλικά πάντα, παρά την ‘ένταση’ του γραπτού λόγου!)
  3. 4 points
    Έτοιμος και ο πλαστικός θόλος. Αφού βρήκα χρόνο (και κυρίως χώρο) έκατσα και τον έβγαλα από το αμάξι. Τον κόλλησα με το Κολλητήρη που έχω. Το έλιωσα λίγο λίγο και έτοιμο Σε ένα σημείο μάλιστα έβαλα και ένα κομμάτι από μεταλλική ψιλή σίτα, (βλέπε φωτό) Ζεστενα το πλαστικό με την σίτα από πάνω και αυτό έμπαινε μέσα στο ίδιο το πλαστικό καθώς έλιωνε. Γλυτώσαμε το 50€
  4. 3 points
    touran 1.4 tsi 140αρι dsg μοντελο 2008 140κ χλμ του βαζω παντα 5w30 castrol και μια φορα motul xclean 5w30...δεν καιει σταγονα και ως tsi μοιραζει τσάι...
  5. 3 points
    Σιγά μη το κρατήσω 30 χρόνια. 10 χρόνια είχα το γκολφ με 5 30 προδιαγραφής 504 και δεν έκαιγε. 4 χρόνια τώρα το τιγκουαν με 504 πάλι δε καιει. Σιγά μην ακούσω εσένα να βάλω χοντροτερο να μη λιπαίνεται στα στενά τοιχωματα ενώ ο κατασκευαστής λέει 504. Εσένα που έχεις μείνει ακόμα στη δεκαετία του 80. Χάλασε λέει το αμάξι πελάτη σου που άλλαζε λάδια ανά 15000 και δε θα χάλαγε αν άλλαζε ανα 7500. Γελάνε τα τσιμεντα Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. 3 points
    Πώς θα βάλεις σε datsun σημερινό 5 30 ρε μάστορα? Μας δουλεύεις? Έτσι στηρίζεις τα λεγόμενά σου? Θα βάλεις χοντρό λάδι γιατί έτσι σχεδιάστηκε. Όσον αφορά το άλλο που λες ότι καταστράφηκε η μηχανή πελάτη σου επειδή άλλαζε λάδια ανά 15000 και όχι ανά 7500 είναι για γέλια. Εγώ στο δικό μου βάζω 504 προδιαγραφή και αλλαγές στο χρόνο η 15000. Σιγά μην αλλάζω κάθε τρεις και λίγο λάδι. Επίσης τα σημερινά λάδια ουδεμία σχέση έχουν με τα παλιά. Αν εγώ από Κρήτη πάω Έβρο δε θα αλλάξω λάδια αφού με ένα 5 30 καλυπτομαι Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. 3 points
    Επιστροφή στο καλοκαιρινό σετ ελαστικών [emoji7][emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  8. 2 points
    Καλησπέρα. Για όποιον ενδιαφέρετε για φισες καλωδίων και ανταπτορες και τα λοιπά. σας βάζω αυτο το site για να δειτε πως ειναι και τι κωδικούς έχουν. https://passatworld.ru/showthread.php/236133-Kontakty-piny-razemy-provoda-ispolzuemye-v-avtomobilyah-VAG και εδω τα κλιπς για την ταπετσαρία https://passatworld.ru/showthread.php/236132-Klipsy-ispolzuemye-v-avtomobilyah-Volkswagen-Skoda-Audi-(VAG)-i-ih-artikuly
  9. 2 points
    φιλε ρωτα πρωτα τι παιζει και τι μπορει να κανει ο βιολογικος και βλεποντας και κανοντας...υποψιν οτι ο καλος βιολογικος θεωρειται καλος οταν η σκουπα υγρων που εχει ο καθε μαστορας ειναι δυνατη...το λεω γιατι πολλοι κανουν βιολογικο και κοροιδευουν τον κοσμο...πχ εγω τελευταια φορα που εκανα βιολογικο ο τυπος εφερε ενα μηχανημα σαν διαστημοπλοιο...το πραμα αυτο λοιπον ηταν ικανο να ρουφηξει τα παντα μεσα απο 60 εκατοστα υλικου(οπου υλικο εννοω πχ αφρολεξ, μοκετες κλπ)..ο συγκεκριμενος ασχολιοταν με καθε λογης καθαρισμου οπως χαλια, επιπλα κλπ...
  10. 2 points
    Οι εποχές μας είναι ταραγμένες και δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι. Αν δεν ειμασταν όμως θα σού έλεγα να αλλάξεις μάστορα. Το ψυγείο τού καλοριφέρ είναι συνήθης ύποπτος και τό ελέγχουμε πάντα. Η δε υγρασία στη μοκέτα σέ ποσότητες της τάξης του λίτρου- λίτρων πρέπει να γίνονται αντιληπτές από το μάστορα.
  11. 2 points
    αξιώθηκα...αν και αφου το βάλαμε συνειδητοποιησα οτι δεν εχει φωτισμό στα κουμπιά του. οποτε οταν ξανααξιωθω πρέπει να το ξαναβγαλω εξω για να συνδέσω το πορτοκαλί καλωδιακι ´ill´...και ελεγα αυτο το καλώδιο τι ρολο παίζει άραγε;;;;; εντυπωσεις....μονο καφέ δεν κάνει...και η ποιότητα ήχου έχει τεράστια διαφορά σε σχέση με την μαμισια πηγή...ελπίζω να είστε όλοι καλά και μέσα..
  12. 2 points
    Καλησπέρα σας κύριοι Ανοίγω αυτό το θέμα, για να μπορούμε να ξέρουμε όλοι μας (Παλιά και νέα Μέλη) Ποια είναι η σωστή Ροπή Nm (Newton -Nιούτον) που θα πρέπει να σφίγγουν τα μπουλόνια στης ζάντες. Αυτό αφορά και της ζάντες αλουμινίου και της σιδερένιες. Στο βιβλίο γράφει ποια είναι τα σωστά Nm που θα πρέπει να είναι σφιγμένα τα μπουλόνια. Πάμε όμως να δούμε τι γράφει το βιβλίο επίσημα από την ίδια την VW. Και ποιες είναι η προειδοποιήσεις που λέει. Και τα γράφω όπως ακριβώς τα λέει στο βιβλίο μέσα. ΡΟΠΉ ΣΎΣΦΙΞΗΣ ΜΠΟΥΛΟΝΙΩΝ ΤΡΟΧΩΝ. Η προβλεπόμενη ροπή σύσφιξης τον μπουλονιών στης ατσάλινες ζάντες και στης ζάντες αλουμινίου είναι 120Nm . Μετά από αλλαγή τροχού φροντίστε για τον άμεσο έλεγχο της ροπής σύσφιγξης με ένα ΔΥΝΑΜΟΚΛΕΙΔΟ που να λειτουργεί άψογα. Διαβρωμενα η δυσκινητα μπουλόνια πρέπει να αντικαθίστανται , ΠΡΙΝ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ της ροπής σύσφιξης. Και να καθαρίζονται τα σπειρωματα τον υποδοχων στην πλημνη του τροχού. Τα μπουλόνια και τα σπειρωματα των αποδοχών ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΛΙΠΑΙΝΟΝΤΑΙ Η ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΔΩΝΟΝΤΑΙ !. Ακομα και με την προδιαγραφομενη ροπή συσφιγξης μπορούν να χαλαρώσουν κατα την διάρκεια της οδήγησης. Αν τα μπουλόνια σφιχτουν με πολύ μικρή ροπή σύσφιξης, ενδέχεται κατά την διάρκεια της οδήγησης να λασκαρουν τα μπουλόνια και η ζάντες. Μια πολύ μεγάλη ροπή σύσφιξης τον μπουλονιών μπορεί να οδηγήσει σε ζημιά των μπουλονιών η τον σπειρωματων. Αυτά που έγραψα τα γράφω όπως ακριβώς τα λέει το βιβλίο της VW.
  13. 2 points
    180 nm στο amarok! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. 2 points
    επίσης σχετικά με το δυναμοκλειδο . ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΤΆΜΕ δεξιά και αριστερά. μετά από κάθε χρήση το βάζουμε στο κουτί του, προτιμήστε να έχει θήκη για περισσότερη ασφάλεια. προσέχουμε να μην μας πέσει κάτω. μετά από κάθε χρήση ξελασκάρουμε το δυναμοκλειδο από το κάτω μέρος, ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ να ειναι ΠΌΤΕ βιδωμένο όταν το αποθηκεύουμε γιατι χαλάει το ελατήριο που έχει μέσα του.
  15. 2 points
    για όσους δεν γνωρίζουν το πως δουλεύει το δυναμοκλειδο μερικά video για να πάρετε μια εικόνα
  16. 2 points
    Σκυλί ο κινητήρας του Punto και 500000 Χιλιομετρα να εκανες πάλι θα άντεχε.
  17. 2 points
    ετσι πρεπει. μενουμε σπιτι. εγω εχω βαλει στην ακρη το γκολφ και χρησιμοποιω το αλφα ρομεο για να μην μπαινω σε πειρασμο για βολτες
  18. 2 points
    Φιλος εχει κοψει μπουζονια (mazda) για να βγαλει ζαντα, τελευταια που θυμαμαι, εσπασα 2 17αρια της force για να ξεβιδωσω τα μπουλονια, πηγα στον λαστιχα και αφου πρωτα ακουσα την ειρωνια του οτι πρεπει να εχεις δυνατα εργαλεια για να κανεις δουλεια, και αυτος ιδρωσε να τα ξεβιδωσει, απο τοτε μετα τον λαστιχα μονο δυναμοκλειδο... Εχω δει να χωροπηδανε πανω στο κλειδι για να βγαλουν κλαταρισμενη ζαντα, και αυτο να μην κανει κιχ... στα συνεργεια βαρανε με τα αεροκλειδα λες και δεν υπαρχει αυριο, μονο κανα 2 μαστορια ξερω που εχουν 2α αεροκλειδα και ρυθμιζμενα για ζαντες.
  19. 2 points
    Καλημέρα, τελικά η ροπή είναι διαφορετική στο δικό μου της υπογραφής όχημα, είναι 140 Nm VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  20. 2 points
    Κολλαει βαλε παμπριζοκολλα Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. 2 points
    καλοκαιρινο πσκ στην Ανδρο...τσαντηρι....
  22. 2 points
    Ο Κώστας (Μόσχος) πάντως είναι πραγματικά πολύ καλός στη δουλειά του και τις τιμές του. Όλα τα χρόνια εκεί αλλάζω λάστιχα στο αυτοκίνητο μου. Και όπως προαναφέρατε το σφύξιμο των μπουλονιών γίνεται με ροπόκλειδο..
  23. 2 points
    Τα ίδια ισχύουν για όλους φυσικά συνεχίστε χωρίς χαρακτηρισμους και ειρωνείες. Καθένας έχει τη γνώμη του, δεν χρειάζεται να την επιβάλλει. Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. 2 points
    Ηρεμα.. Να λείπουν οι εκφράσεις και οι χαρακτηρισμοι, την επόμενη φορά που θα επανέλθω θα έχει ποινές. Sent from my iPhone using Tapatalk
  25. 2 points
    Φίλε μου δεν έχεις ιδέα . Δεν έχω καμία διάθεση να συνεχίσω κάθε διάλογο μαζί σου και να γράφω σεντόνια. Είναι δικαίωμα σου να πιστεύεις και εσυ οτι θέλεις. Ο λόγος που πόσταρα είναι για να προστατεύσω αυτούς που σε ακούνε και δεν έχουν κρίση. Μην βάζετε τα ίδια λάδια που έμπαιναν στα datsoun του 80 στους σύγχρονους κινητήρες σας. Ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή. Ο κατασκευαστης δεν θέλει το κακό του κινητήρα σας !!!
  26. 2 points
    Για τη συζήτηση και μόνο, κάποια από τα σύγχρονα βενζινοκίνητα έχουν πλέον “dpf”, δηλαδή φίλτρο σωματιδίων, που λέγεται OPF ή GPF (https://www.caroto.gr/2018/04/22/καταλυτικά-συστήματα-από-τα-dpf-στα-opf-και-gpf/).
  27. 2 points
    Ωωωωωω!!!!...και full face το εργαλείο!..Attraction η άφιξη!! Καλορίζικο, καλοτάξιδο, ασφαλές και με πολλά πολλά χλμ..!!
  28. 2 points
    Κατοχος απο τον περασμενο Ιουνιο!
  29. 1 point
  30. 1 point
    Έτσι ακριβώς. Επίσης δεν ξέρουμε πόσο μούσκεμα είναι. Διέρρευσαν 500ml ή 3 λίτρα ; Είναι τοπικό ή εκτεταμένο το μούσκεμα ; Έχει "κετσέ" που μούσκεψε ; Ο ταπετσιέρης είναι ο άνθρωπός μας.
  31. 1 point
    Εκτός των άλλων , η μοκέτα πρέπει να αφαιρεθεί και νά στεγνώσει για μέρες. , Ειδάλλως θά μουχλιάσει και θά μυρίζει άσχημα. Πολύ άσχημα.
  32. 1 point
    Τελικά η θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με το DOOM και DOOM ETERNAL που είχαν να κάνουν γύρω από τον ήρωα του παιχνιδιού. επιτέλους ήρθαν στο φως; και ΝΑΙ ο χαρακτήρας του παιχνιδιού ειναι ο ίδιος με τον χαρακτήρα του 1993 Αν δειτε το παρακάτω video θα καταλάβετε
  33. 1 point
    Και επιπλέον δεν τυφλώνεις κανεναν. Τα υλικά τα αγορασα από aliexpress, υπάρχουν και καλύτερα ποιοτικά, ενδεχομένως, όπως από site όπως το retrofitlab, το retrofitsource κτλ, αλλά το κόστος ανεβαίνει αρκετά παραπάνω, αν και αυτοί από Κίνα αγοράζουν.
  34. 1 point
    Εμένα ακόμα ζουν αλλά από τότε που έκανα τα φανάρια bixenon (εδώ και ένα χρόνο περίπου) με προτζεκτορα, τις έχω στη μεγάλη, σκαλα.
  35. 1 point
    Αγόρασα το Polo 1.0 tsi 95PS και τα σπάει!!!
  36. 1 point
    Χωρίς να είμαι σίγουρος, έχω την εντύπωση ότι πάνε από Ιταλία για να πιάσουν λιμάνι και να φορτώσουν σε καράβι για Πειραιά ή και Ελευσίνα...Ωστόσο, μην απελπίζεσαι a priori...Πιθανόν οι εμπορευματικές μεταφορές να μην εντάσσονται στα μέτρα απαγόρευσης διελεύσεων...Ίσως σε διαφωτίσει καλύτερα η Kosmocar, κάποια εταιρία διεθνών μεταφορών, κάποιος εκτελωνιστής..
  37. 1 point
    Η ροή του ψυκτικού υγρού είναι πρακτικά αθόρυβη. Αυτό το οποίο ακούγεται είναι (μάλλον) ροή νερού μαζί με φυσαλίδες αέρα. Οι φυσαλίδες μέσα σέ υγρό παράγουν ήχους. Πρέπει νά γίνει μια καλή εξαέρωση και βλέπουμε.
  38. 1 point
    Οπως εγραψε το μελος S8N πριν 13χρονια, οι πυροσβεστιρες του κιλου απο τα σουπερ μαρκετ ειναι ικανοι να σβηνουν κερια και αναμμενους αναπτηρες μονο, ειναι παντελως αχρηστοι και απορω γιατι τους πουλανε, ειναι σαν να εισαι αστυνομικος και αντι οπλου να εχεις νεροπιστολο!!! Εγω σε καθε αμαξι μου εχω απο εναν 2κιλο σκονης, ο οποιος αναγωμονεται και (ευτηχως δεν μου εχει χρειαστει) βλεποντας βιντεακια τι κανει, απλα σωζει περιουσιες!! Κοστος??? 20€ απο μαγαζι με χαρτια κανονικος επαγκελματικος, μαζι με την βαση του που την βιδωσα ψιλα στην πλατη του πισω καθησματος στο πορτπαγκαζ, ευκολα προσβασιμος. Κανονικα καλα ειναι ο πυροσβεστηρας να εχει και λαστιχο μανικα εμπρος, αντι σκετης σκανδαλης, για ποιο αποτελεσματικη κατασβεση σε φωτια στον κινητηρα πριν ανοιξεις τελειως το καπο. Καλος της vw οπτικα και ωραια να τον βλεπεις στην θεση του συμαζεμενος, σενιος, αλλα, 1ον ειναι μικρος, 1 κιλο ειναι λιγος, και 2ον λογικα εχει ημερομηνια ληξης, και οταν ερθει η ωρα της αναγομωσης??? Μπωρει να αναγομωθει??? ή θα σκασεις ξανα € σε 3πλασιο νουμερο??? για καινουριο, γιατι πυροσβεστηρας ληγμενος και μη ελεγμενος, δεν ξες αν θα ανταποκριθει....
  39. 1 point
    Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  40. 1 point
    η σκηνη οροφης ειναι δυνατη ναι...αξιζει η αγορα της απο καθε αποψη...
  41. 1 point
    Λυπάμαι φίλε Μαστορα, αλλά γίνεσαι είρων καθ' υπέρβαση και εντελώς αναίτια...χάνεις το όποιο δίκαιο έχεις ή έστω νομίζεις ότι έχεις Απαράδεκτη και υπέρμετρα επιθετική έκφραση - συμπεριφορά Επαναλαμβάνεις την ειρωνεία (!!) Δεν νομίζω ότι το να μην αφήνεις έστω και ένα μικρό 'άρωμα' εδώ μέσα, αυτό σε κάνει πιο 'ωραίο'..με VPN στα γραπτά σου, αδήλωτος τόπος διαμονής, αδήλωτη μάρκα αυτοκινήτου..πάλι καλά που δήλωσες το φύλο! κατ' εξακολούθηση η ειρωνεία, εεε??..!!! Συγγνώμη που κάνω τον 'δικηγόρο του διαβόλου', αλλά είναι κάποια πράγματα που θεωρώ ότι κατακρεουργούν άνευ σοβαρής αιτίας τον υγιή διάλογο και την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων...κυρίως δε, υποβαθμίζουν το ίδιο το forum.
  42. 1 point
    Εσυ και εγω!!! Το ιδιο κανω, οπως και για ολες τις βιδες εντος μηχανης μιας και ποιανομαι, εχω 2 ενα μεγαλο και ενα μικρο της force, πολυ καλα για τα λεφτα τους. Οποτε βγαζω ροδες, τις βγαζω χωρις να σταξει δακρυ!! Ξεβιδονουν πανευκολα, οποτε γυρναω απο λαστιχα??? Τρωω καλα πριν ξεβιδωσω...
  43. 1 point
    Και ο σωστός τρόπος για το σφίξιμο τον μπουλονιών.
  44. 1 point
    Το 5w30 δεν κανει περα απο μερικες χλδ πρωτα χλμ σαν στρωσιμο . Απο εκει και μετα 40αρι , ακομα και εαν δεν καιει το 30αρι . Εγω στα 1κ χλμ τα πεταγα παντα και πηγαινα στο 5w40 , οτι και μηχανη να ειχα . Μετα οταν ανεβαιναν τα χλμ , ανεβαζα σε 10w40 , 15w40 κτλ . 30αρι ειναι για παρα παρα πολυ κρυο , βλ. σκανδιναβια , καναδα κτλ , παροτι βλεπω αρκετους να βαζουν και εκει 40αρι . Σκεψου οτι ενα τυπικο 5w40 εχει ροη κατω απο τους -40 . Σαν ζεστη στους 40+ . Αρα δεν εχω λογω να βαζω 30αρι , συμφωνα με τις κλιματικες συνθηκες που υπαρχουν στο 90% του κατοικησιμου πλανητη . Το 30αρι η και τα λεπτοτερα νεα που εχουν βγαλει ειναι καθαρα για να επιταχυνουν την φθορα της μηχανης . Στη Ελλαδα εχουμε χοντρικα απο -20 εως +45 . Οτι πρεπει για ενα 5w40 η 10w40 .Εαν εισαι και νοτιοτερα ανετα 15w40 ακομα και χειμωνα . Το 30αρι ναι μεν θα τρεξει στην μιζα γρηγοροτερα αλλα κανενας δεν σου εχει πει οτι στραγγαει γρηγοροτερα απο τους κυλινδρους και στην ζεστη ειναι πολυ ρευστο , τοσο ρευστο που περναει ανετα απο τα κενα της μηχανης και καιγεται . Οταν πρωτοβγηκε η τρελα με τα συνθετικα , 2-3 δεκαετιες πισω , οσοι τα εβαζαν το πρωτο που ειχαν ηταν διαρροες στην φλατζα . Τοτε οι εταιριες ελεγαν οτι ηταν απο τα νεα σουπερ καθαριστικα προσθετα που ειχαν και καθαριζαν την μηχανη μεσα . @@. Δεν καθαριζαν τπτ , απλως ηταν παρα πολυ λεπτα και τρυπωναν μεσα στα κενα που εβρισκαν . Εκτος αυτου εαν καθαριζαν , οταν ανοιγαμε μηχανες , επρεπε να γυαλιζουν . Δεν εχεις δει τι καφε/χρυσαφι λαπα αφηναν μεσα .... Και αυτο γιατι εχαψαν το παραμυθι οτι ειναι τα καταλληλα για την μηχανη τους ..... Εαν μιλαγαμε φυσικα για πολικες συνθηκες οπου η μεγιστη θερμοκρασια θα ηταν 5 βαθμοι , οκ , βαλε 30αρι , γιατι δεν χρειαζεται το ευρος το 40αριου για 40+ βαθμους . Αλλα με τετοιες θερμοκρασιες που εχουμε Ελλαδα, με Μαη που πιανει σχεδον 30 βαθμους , ειναι αστειο να εχω 30αρι λαδι . Και μην γελοιεσαι οτι το λαδι δεν μετριεται απο την εξωτερικη θερμοκρασια , οτι δεν επιρρεαζεται δλδ . Το λαδι παει συμφωνα με την εξωτερικη θερμοκρασια . Παντα υπαρχει απαγωγη θερμοκρασιας προς το περιβαλλον απο την μηχανη . Αλλιως κρυωνει μια μηχανη στους -20 αλλιως στους +40 . Το ιδο ισχυει και για την σταθερη της λειτουργια ειτε σαν ρελαντι ειτε σαν σταθερο γκαζι . Το 30αρι λοιπον ειναι η αρχικη ρευστοτητα αλλα κανει μονο για στρωσιμο . Απο εκει και μετα 40αρι .....και ας μην καιει . Αλλιως απορροφα την θερμοκρασια της μηχανης ενα παχυ λαδι απο ενα ψιλο . Αλλιως συγκρατει τις βρωμιες και την καπνα ενα παχυ απο ενα ψιλο . Και με το "αλλιως" εννοω καλυτερα , το παχυ εχει περισσοτερο υλικο σαν λαδι ,περισσοτερη χωρητικοτητα και για να κρατησει περισσοτερες βρωμιες στην ιδια χρηση και να κρατησει περισσοτερη θερμοκρασια ανα ιδιο ογκο σε σχεση με το 30αρι. Τα 30αρια δεν ειναι καλα λαδια ...
  45. 1 point
    Τα ρουφηχτα λαδια δεν ειναι το τελειο αλλα πολυ πιο καλο απο το να τα αφηνεις μεσα . Δλδ καλυτερα ρουφηχτα ανα 5κ παρα η ιδια σαβουρα ανα 10κ . Απλως να ειναι σε κλιση το αμαξι προς την στεκα για να τραβας τα περισσοτερα . Εαν ειναι μπροστα η στεκα, η μουρη σε κατηφορα , εαν η στεκα ειναι πισω , σε ανηφορα εαν ειναι στο πλαι , η αντιθετη της στεκας πλευρα ψηλοτερα . Τα λαδια λειτουργουν σωστα απο τα πρωτα λεπτα μεσα , δεν υπαρχει χρονικο οριο σε χλμ το ποτε θα λειτουργουν σωστα . Δλδ τα λαδια δεν θελουν στρωσιμο . Με νεο λαδι ξεκινας απο το 100% και καθε λεπτο κατεβαινεις % , για να το πω πιο απλα . Δεν υπαρχει περιοδος χαριτος . Αν υπηρχε κατι τετοιο , καθε φορα που συμπληρωναμε λιτρο μεσα ειναι σαν να του κανουμε καλο και ας καιει . Δεν παει ετσι ομως . Τα προσθετα ειναι ετοιμα προς χρηση απο την πρωτη στιγμη και με το που ανοιγεις το μπουκαλι μετρανε αναποδα χρονο . 99 , 98 , 97 ..... Το κακο ειναι η πλυση εγκεφαλου που εχει γινει στις νεοτερες απο μενα γενιες . Τους δικαιολογω εν μερει γιατι δεν ειχαν παλιο αμαξι με παλαια σερβις ωστε να υπαρχει συγκριση και δεν μπορουν ετσι να δουν ευκολα την αληθεια . Δεν υπηρξε αμαξι με 10κ+ χλμ σερβις που να αντεξε με σωστη την μηχανη πανω απο 200κ χλμ . Αντιθετα στα 3κ αλλαγη που ηταν τα παλια σερβις ξερω αμαξια με κλειστη μηχανη στα 600κ χλμ και ακομα τσουλανε . Δεν φταιει ουτε η τεχνολογια, ουτε τα μεταλλα ουτε τπτ ( εξαιρω κακοτεχνιες φυσικα ). Το λαδι ειναι το Α και το Ω της μηχανης . Οσο πιο τακτικα το αλλαζεις , τοσο περισσοτερο κραταει η μηχανη . Το ξερουν οι εταιριες και εχαναν λεφτα . Ετσι επινοησαν τα δηθεν σουπερ λαδια που κραταν ενα χρονο μεσα η πολλες πολλες χλδ χλμ . Τριχες, παλαιο λαδι ισον φθορα και μειωμενη λιπανση αρα τα λεφτα φευγουν απο την τσεπη σου και πανε σε αλλη . Συνεργειο δουλευω και κυριολεκτικα εχω δει καταστροφη μηχανης επειδη ο πελατης ηθελε εγγυηση . Οταν αρχισε να καιει λαδι και ηταν φυσικα εκτος εγγυησης του εκανα μια ερωτηση .Ποσα λεφτα γλυτωσε την 5ετια της εγγυησης απο λαδια, ποσα γλυτωσε απο το εαν εκανε αλλαγη στα 7.5κ αντι 15κ που επεμενε . Εβγαινε καπου στα 500 ευρω . Και του λεω το εξης . Ποσο κανει ενα αμαξι σαν αυτο που εχεις τωρα για να το ξανα αγορασεις η ποσο κανει εαν ηξερε μια μηχανη . Το αμαξι σαν μεταχειρισμενο εκανε 9κ+ και η μηχανη με τα εργατικα μου και φυσικα το σερβις της (δεν βαζω μηχανη μεταχ. επανω εαν δεν αλλαξω τα παντα ) 1.5κ . Και του ξαναλεω "Εισαι ακομα σιγουρος οτι γλυτωσες λεφτα με αυτη την τακτικη που ακολουθησες ; " ......Φυσικα και οχι . Τα λαδια λοιπον ειναι η καλυτερη επενδυση . Μακαρι να ειχα το συνεργειο μονο για αλλαγες λαδιων . Θα ειχα 20+ χρονια τα ιδια αμαξια , τους ιδιους πελατες οι οποιοι με την σειρα τους θα μου εφερναν αλλους κτλ . Ολοι με το χαμογελο θα ημαστε .... Η εμπιστοσυνη ειναι δυσκολο πραγμα ....
  46. 1 point
    Η βενζίνη δεν έχει φίλτρο DPF Είναι εντελώς διαφορετική νοοτροπία το ένα με το άλλο.
  47. 1 point
    Καλησπέρα και πάλι, προς πληροφόρησή σας, αφού επικοινώνησα με τα κεντρικά της VW στην Ελλάδα και μου είπαν πως αυτό που ζητάω δεν γίνεται/δεν υπάρχει μετά από διερεύνυση (και καλά), έστειλα email στη Γερμανία, επικοινώνησαν αυτοί με την ελληνική αντιπροσωπεία και με φώναξαν άρων-άρων σε κάποιο υποκατάστημα όπου ξαφνικά διαπιστώθηκε ότι.. είχα δίκιο και ότι όντως έλειπε το απαιτούμενο software.
  48. 1 point
    πανεμορφο...καλοταξιδο και να το χαρεις....
  49. 1 point
    ναι...η tvs υποστηριζει οτι μετα το update του λογισμικου του dsg, το κιβωτιο δεν βγαζει βλαβες...φαινεται να εχουν εξειδικευση πανω σε αυτο το ειδος του κιβωτιου...επισης στο remap του dsg πεφτει ο χρονος των αλλαγων..πραγμα που βρισκω ενδιαφερον οχι μονο σε βελτιωμενο αυτοκινητο αλλα και σε "μαμα"....
  50. 1 point
    Ωραιος...Αναλυτικός και σωστος. Μου δινεις κουραγιο μιας και εχω κανει μονο 20.000+ χιλιομετρα σε 6 μηνες. Εγω ειμαι καπως το αντιθετο με σενα,μιας και το δικο μου Passat εχει 215.000 αριστα συντηρημενα χιλιομετρα,δεν τριζει τιποτα,και ολα στην εν τελεια,με ρυθμιζομενη αναρτηση,εχω ουσιαστικα οτι θελω εκτος απο πολυ γκαζι. Εθνικη οδο ταξιδευω παντα με μεγαλες ταχυτητες,με αεριο παντα,σε φασμα στροφων 5.000+. Και γενικα οσον αναφορα το σκισιμο,ολη μερα κατεβαζει τα κοκκινα. Στην αθηνα σήμερα που μιλαμε το αεριο εχει 0.645. Πραγματικη απολαυση,ουσιαστικα εχω ενα αμαξι που μου επινε το αιμα με βενζινη,τωρα του πινω εγω το δικο του.
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...