Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/17/2018 in all areas

  1. 7 points
  2. 6 points
    Άντε παιδιά καλό καλοκαίρι Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. 5 points
    Eos 1.4 Tsi ΦΠΕ Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. 5 points
  5. 4 points
    Καλησπερα στην ομαδα δεν ξερω αν ειναι το καταληλο topic αλλα θεωρω οτι σχετιζεται με τα αυτοκινητα μας απλα σε μορφη video οριστε λοιπον μια επιταχυνση 100-180 απο το polo μου ελπιζω να σας αρεσει. https://m.youtube.com/watch?v=sE3B77duG7A
  6. 3 points
    οπως εχει αναφερθει ηδη... απο τη 45η εβδομαδα εγιναν καποιες αλλαγες οπως: 1.καταργηση του συρομενου καπακι, ερχεται με ανοιχτο και σταχτοδοχειο 2.acc στον βασικο εξοπλισμο μαζι με lane assist etc. 3.αλλαγη στις ζαντες, το advance ερχεται με τις βασικες ζαντες, τις μονοχρωμες (Montana) 4.νεα οθονη, ολη touch, χωρις κουμπια, μονο δυο περιστρεφομενους διακοπτες 5.δυο θυρες usb μπροστα συμφωνα με το προσπεκτους το ρεζερβουαρ ειναι 58λιτρα.
  7. 3 points
    Στον οδηγό δεν έχει γιατί υποτίθεται ότι φοράει την ζώνη συνέχεια και δεν χτυπάει. Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. 3 points
    Το polo μου gti 1.8 tsi 6c χειροκινητο
  9. 2 points
    @XIONOULIS Λευτερη, μου φαινεται περιεργο που τα 5-30 είναι για long και τα 5-40 για short. θα περιμενα να ισχυει ακριβως το αντιθετο. παιδια, το σασμαν πως σας φαινεται? μου φαινεται ότι αργουν αρκετα να ζεσταθουν οι βαλβολινες του και ακούγεται λιγακι στα πρωτα χλμ. επισης, εχετε παρατηρησει μετατοπίσεις του μοτερ? θα πω ένα παράδειγμα για να γινω πιο κατανοητος. η πυλωτη της πολυκατοικίας μου εχει μια εντονη κλιση για να μπεις και ουσιαστικα ανεβαινεις με "φορα". όταν παταω συμπλεκτη για να σταματήσω κ να παρω θεση για να παρκαρω, νιώθω ένα τράνταγμα παρολο που εχω αφησει τις στροφες να πεσουν αρκετα γυρω στις 1000 (ουσιαστικα καθυστερώ να πατησω συμπλεκτη μηπως κ γλυτωσω αυτό το τράνταγμα)
  10. 2 points
    Νίκο με συζητήσεις που έχω κάνει η οικονομία που κάνει είναι μηδαμινη. Συν της άλλης έχεις φθορά στην μπαταρία (κάποιοι την άλλαξαν σε 2 χρόνια) και στην μίζα με το σβήσε άναψε συνέχεια ειδικά μέσα στην κίνηση. Ο XIONOULIS έχει αναφέρει ότι του το πέταξε εκτός μέσα σε κίνηση. Επίσης είσαι σε ταξίδι η τουμπινα δουλεύει σε αρκετά υψηλές στροφές και σταματάς σε πάρκινγκ για νερό ή σε μαγαζί για καφέ, μόλις σταματήσεις βάλεις νεκρά και αφήσεις και συμπλεκτη το αμάξι θα σβήσει. Όμως η τουμπινα σου έχει ακόμα κάποιες χιλιάδες στροφές, εκεί θα δουλευει στο ξερό δλδ χωρίς λίπανση γιατί η αντλία λαδιού θα είναι σβηστη. Εγώ πιστεύω ότι ότι το Start stop είναι πλέον το εφέ της εποχής για τα αμάξια ότι και καλά σου κάνουν οικονομία στο καύσιμο, που για να πούμε την αλήθεια είναι 0.2-0.3, σε σχέση με τις ζημιές που θα σου εμφανιστούν αργότερα...
  11. 2 points
    Το να απαντήσουν ΓΡΑΠΤΑ είναι κάτι που προφανώς τους προκαλεί αλεργία! ΟΥΤΕ σε εμένα απαντούσαν γραπτά, και μόνο αφότου πίεσα υπερβολικά τη Γερμανία και εμμέσως πλην σαφώς τους "την είπα" που δεν απαντάει η Ελλάδα, έλαβα μετά από κανένα 10ήμερο απάντηση... η οποία και φυσικά ήταν ο ορισμός της διπλωματίας, και του πετάγματος της μπάλας στο εργοστάσιο. Μάλιστα όταν δεν μου απαντούσαν την πρώτη φορά είπαν και το μαγικό ότι "έχασαν τα στοιχεία μου γιατί ποτέ δεν πήγα σαν πελάτης στην Καρέντα" (άσχετα φυσικά με το ότι τα 2 πρώτα service τα έκανα εκεί και έχω στο book τις σφραγίδες του Μανδύλα!). Πραγματικά οτι να'ναι... Γενικά στο τηλέφωνο λένε πολλά και μαγικά πράγματα. Στην Καρέντα εδώ που μιλούσα με τα παιδιά, απέφευγαν σαν το διάολο το λιβάνι να σχολιάσουν δηλώνοντας απλά ότι "δεν θέλουμε να εμπλακούμε στη μέση" (και καλά έκαναν φυσικά οι άνθρωποι). Το όλο παραμύθι πάντως με την "τρελή χρέωση" και μετά τον παπά με το 50% το έχουν πει και σε άλλους! Εκεί είναι και το πιο προσβλητικό κομμάτι γιατί σου συμπεριφέρονται λες και είσαι κλινικά νεκρός νοητικά αντί να πουν τουλάχιστον στα ίσια την πραγματική τους στάση επί του θέματος! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εταιρεία, και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ δίκτυο! Από όπου και αν το πιάσεις... απλά απαράδεκτο και για αυτό μπήκα στον κόπο να δημοσιεύσω το τι έγινε. Υ.Γ. Στη φτωχή και ταπεινή Seat ο βαφέας μου ξεκαθάρισε ότι τέτοια ζημιά ούτε για πλάκα δεν θα τολμούσε να μου πει ότι "δεν με καλύπτει η εγγύηση"!
  12. 2 points
    Τις ίδιες μαλακίες μου έλεγαν και μένα και μάλιστα ζητούσαν και περισσότερα (1100 ευρώ) με έκπτωση και καλά 50% καλή τη πίστη. Όταν τους ρώτησα γιατί κάνουν έκπτωση αφού λένε ότι το αμάξι δεν έχει σχεδιαστικό πρόβλημα και είμαι εκτός των όρων της εγγύησης, κοιτούσαν ψηλά. Ένα άλλο θέμα που δείχνει ολτι φυλάγονται γιατί μάλλον θορυβήθηκαν από όσους τους μιλήσαμε είναι ότι δεν μου απάντησαν σε κάνενα μέηλ μου. ΚΑΝΕΝΑ. Μόνο με έπαιρναν τηλέφωνο. Αυτό και μόνο δείχνει τη λερωμένη φωλιά τους.
  13. 2 points
    Πρόταση για 83η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ , Ημερομηνία διεξαγωγής : 08/09/2018 έως 16/09/2018. Οπότε μπορούμε να τα συνδυάσουμε και τα 2 και να περάσουμε όμορφα.
  14. 2 points
    Λοιπόν ήρθε η η ώρα να πω κ γω την εμπειρία μου για τα λάστιχα 185/60/15 του polo 1.2tsi. 1. Τα εργοστασιακά dunlop sp sport 1 άντεξαν 40.000χλμ. Ετυμηγορία: Απαράδεκτα ειδικά στο βρεγμένο. Ποτέ ξανά. 2. Βάζω continental eco contact (335€). Άντεξαν 75.000χλμ(!). Ετυμηγορία: Εξαιρετική πρόσφυση πάντα και παντού αν και λίγο θορυβώδη. 3. Βάζω michelin crossclimate+ (370€). Έχω κάνει ήδη 25.000χλμ και απομένει 5χιλ. πέλμα. Πρόβλεψη θα αντέξουν τουλάχιστον άλλα 50.000χλμ. Ετυμηγορία: Χειρότερα από τα continental στο στεγνό αλλά καλύτερα στο βρεγμένο-παγωμένο. Αθόρυβα και σίγουρα συνήθως. Σημείωση: Το αυτοκίνητο φυλάσσεται πάντα σε κλειστό υπόγειο χώρο και τα 2/3 των χιλιομέτρων είναι σε εθνική χωρίς τρελά γκάζια και σπινιαρίσματα.
  15. 2 points
    Καλημέρα και απο εμένα στη παρέα, είμαι ο Φώτης και τις τελευταίες 15 ημέρες είμαι κάτοχος ενός Golf Gti IV( με πολλά μαζέματα)
  16. 2 points
    Ρίξε μια ματιά στα προτεινόμενα συνεργεία Χρήστο. https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/forum/33-μηχανικά-μηχανολογικά/
  17. 2 points
    Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες σε παρακαλω. Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. 2 points
    Αν και είναι 2-3 γενιές πιο καινούργιο το Audi πάλι για εμένα δεν.... Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  19. 2 points
    Αν και δεν το έχω εδώ και χρόνια το αμάξι αυτό. Ας βάλω και μερικές φωτογραφία από τερατακι που είχα Και καμιά με ήλιο γιατί Πολύ μαυρίλα έπεσε.
  20. 1 point
    Εμένα με βάλατε σε περιέργεια να δω και στο Passat τι παίζει. Εμένα η ζώνες έχουν και η δύο τέτοια τσόχα, και ένας λόγος που την έχουν (αρκετά αμάξια) είναι ο έξεις. 1 να μην τρίζει όταν δεν κουμπωνουμε την ζώνη ασφαλείας. 2 να μην κάνει φθορές στα πλαστικά της κονσόλας όταν ακουμπάει επάνω τους το κουμπωμα τους.
  21. 1 point
     ποσότητα καυσίμων για ανεφοδιασμο και επάνω δεξιά start/stop απενεργοποιημενο μόνιμα!
  22. 1 point
    Εννοείς στο δικό σου μοντέλο το προγενέστερο με τον 14άρη γιατί το δικό σου δεν βγαίνει με dsg. Στα 14άρια πράγματι το dq200 ήταν μεγάλο bottleneck, βέβαια όπως πάντα υπάρχουν περιπτώσεις που δεν έκαναν κιχ ακόμα και υβρίδια. Τώρα γιατί δεν σας έβαλαν εσάς το dq250 που φοράτε και 18άρι μοτέρ και θα σας ήταν λουκούμι, μόνη υπόθεση που μπορώ να κάνω ότι αν σας έβαζαν και το dq250 θα ανέβαινε κι άλλο το κόστος καθιστώντας τα μη ελκυστικά συγκριτικά με τη μεγαλύτερη κατηγορία golf leon και a3. Μαρκετινίστικα είναι όλα αυτά για τον ίδιο λόγο που στο edition 30 ενώ του έβαλαν ολόκληρο το μοτέρ από s3 πλην του κούλερ, το ρύθμισαν να αποδίδει 230 ονομαστικούς ίππους και να δουλεύει 0.8 γιατί έπρεπε στην κορυφή του γκρουπ να βρίσκεται το s3 με τους 265 ίππους αντίστοιχα. Για τον ίδιο λόγο και το leon 2 cupra έβγαζε 240 ονομαστικούς ενώ φοράει και αυτό το ίδιο μοτέρ.
  23. 1 point
    Στο χωρο μηχανης δες τις μεγαλες Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. 1 point
    Όπως το πήρα. Θα υπάρξουν κι άλλες εν καιρώ
  25. 1 point
    Καλημερα...χθες ξεκινησε και το λυσιμο. Μεχρι της 10 το βραδυ τα ξυλωσαμε ολα μπροστα...Δεν ηθελα να φυγω...πηγα σινεμα και εβλεπα στην οθονη βιδες παξιμαδια και σωληνακια... Το παρτυ ξεκιναει απο βδομαδα :* Καλο ΣΚ να εχουμε.
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×