Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/21/2020 in all areas

  1. 5 points
    Όποιος φύγει απ' το μαντρί, τον τρώει ο λύκος.
  2. 4 points
    Πιτσιλιστήρια (πιτισλήθρες κατ' άλλους!) Έτοιμα! Το όλο σκηνικό κράτησε περίπου 15 μέρες. Η αρχική ιδέα ήταν να βρω και να μαζέψω τα δεκάδες ψιλολόγια από ξένα ή εγχώρια μαγαζιά (ξένα: Autodoc και τέτοια παρόμοια, εγχώρια: από καταστήματα με γνήσια ανταλλακτικά). Το κόστος πλησίαζε τα 300 και βάλε! Χαζολογώντας στο καρ, βρήκα ένα προφυλακτήρα ίδιο με το δικό μου, αλλά ΜΕ πιτσιλιστήρια πάνω! Στην Πρέβεζα! Τον αγόρασα (100 ως εδώ). Στη συνέχεια λείπαν μια τρόμπα (το παγούρι μου έχει θέση για 2η τρόμπα και είναι και το μεγάλο των 5,5 λίτρων!), μια γωνίτσα να συνδεθεί η τρόμπα με τα υδραυλικά του προφυλακτήρα και μια τσιμούχα για την τρόμπα. (29 αυτά). Τέλος, τα ηλεκτρικά. Εδώ ψωνίσαμε Kufatec που φτιάχνει ένα σκασμό καλωδιώσεις για retrofit. (48 αυτά). Δόθηκε ο προφυλακτήρας στον ζωγράφο (και όχι... βαφέα!) εξουσιοδοτημένου SEAT γνωστού μου καταστήματος και 3 μέρες μετά τοποθέτηση. (80 η βαφή). Στην αρχή δεν παίξανε! Φτου! Ευτυχώς... βρήκα λύσεις στα VwVortex και δεν χρειάστηκε να ξαναβγεί ο προφυλακτήρας! Μια αλλαγή στην Κωδικοποίηση ήθελε! Αρχικά φοβήθηκα ότι μπορεί να ήταν βουλωμένα τα μπεκ! Ελάττωμα; Ναι το είπαν ΟΛΟΙ: Γίνεται κ@λ@ς το αμάξι, εδικά αν είναι φρεσκοπλυμένο! Υγεια! Τελικό κόστος? Μικρότερο από το αρχικά υπολογισθέν, συν την ευκολία της "έτοιμης" μισής υδραυλικής εγκατάστασης! http://steliosh.net/golf/lightswashers/index.html Σε τρία μέρη! Και Video φυσικά! https://youtu.be/Wh9sbn7a8RA
  3. 4 points
    Δες τη σταθμη των υγρων πρωτα αν ειναι ενταξει και μετα πρεπει να δεις τη γραμμη που ξεκινα απο το τυμπανο του σεβρο και καταληγει πισω στο μοτερ. Καποια τσιμουχα η σωληνακι ειναι προβληματικο. Εχω αλλαξει και στο δικο μου και σε αλλα, με τον καιρο παλιωνουν Sent from my iPhone using Tapatalk Υγ. Στο over πανω αν ξεφυσα ειναι σιγουρη η διαρροη.
  4. 3 points
    Καλημέρα! (Σορρυ δεν το ειδα νωρίτερα!) στην Ευρώπη είναι υποχρεωτικά δια νόμου, αν έχεις Xenon. Εγω εχω βάλει ρετροφιτ φανάρια με προτζέκτορες (Ζεφκ@ς) και λάμπες LED στα μεσαία (λευκές Philips στα μεγάλα και ομίχλης, για φουλ λευκό Look). Δεν ρυθμίζονται. Η μάλλον... ρυθμίζεται μόνο το "μεσα-εξω" τους, λίγα χιλιοστά, ώστε να μην "παίζει" το καπάκι τους. Ζελεδάκια... οχι, πρώτη φορά είναι (εχω πάρει 4 φορές καλωδιώσεις Kufatec μέχρι τώρα)!!!!. Εχουν κι' άλλο... ελάττωμα: Αδειάζει το 5,5λιτρο σε ένα βράδι! Πήγα σε μια συνάντηση Golf Maniacs, και όλοι θελαν να τα δούνε να... πιτσιλάνε! (Πιο πολύ σε κέρχερ φέρνει πάντως!). Οπότε... σε 20 λεπτά... άδειο! χαχα
  5. 3 points
    To clio 1500cc φοράει το μοτέρ της Renault που βγάζει 400-500κ χλμ άνετα, το ίδιο φοράει και το qashqai και το πήρε κι η Mercedes. Μιλάμε για χιλιόμετρα που τα Tsi θέλουν 1 ρεκτιφιέ για να τα πιάσουν.
  6. 3 points
    Καλημέρες από τη ανοιξιάτικο Sydney Μένω εδώ πια 5 χρόνια πια και μόλις πήρα μεταχειρο το πρώτο μου EOS 2.0lt Turbo βενζίνη Εδώ δεν έχουμε τεκμήρια όλοι ίδιο σήμα έχουμε εκτός εξαιρέσεων Καλημέρα λοιπόν Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. 3 points
    Κατάλαβα τι θέλεις να του πεις, ωστόσο ας είμαστε και σωστοί στην αναγραφή όσων λέμε, να μένει στο forum καθώς διαβάζουν και πολλοί που δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι. Οι προδιαγραφές, αναγράφονται στο λάδι με τον τύπο "βενζίνη"/"πετρέλαιο" -> 502/505 ή 504/507 κλπ κλπ Εκτός αν είναι μόνο για πετρέλαιο πχ 507
  8. 3 points
    Με αφορμή όλους τους φίλους που έγραψαν πριν, ώστε να έχουμε τις πληροφορίες για τα λάδια που ζητάει το οποιοδήποτε μέλος, ξανά ποστάρω τις προδιαγραφές μαζί με την τελευταία, αυτή για τα νέα μοτέρ με ιδιαίτερα λεπτόρρευστα λάδια. Volkswagen Motor Oil Specifications VW 500.00 Volkswagen specification for multigrade engine oils for gasoline engines with SAE 5W-X/10W-X viscosity. This is an "old" oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification. VW 501.01 Conventional motor oils suitable for some VW engines built before MY 2000. This is an “old” oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification. VW 502.00 Oil for gasoline engines. Successor of VW 501.01 and VW 500.00 specification. Recommended for those which are subject to arduous conditions. It must not be used for any engines with variable service intervals or any which are referred to under other specifications. VW 503.00 Long-life gasoline engine oil for VW cars with WIV (system for longer service intervals). Also meets ACEA A1, SAE 0W-30 or 5W-30 specification. VW 503.01 This specification is specifically for Audi RS4, Audi TT, S3 and Audi A8 6.0 V12 models with outputs of more than 180bhp, running with variable service intervals (30,000km or 2 years). Now superceeded by the VW 504.00 specification. VW 504.00 The VW 504 00 specification superceedes the VW 503 00 and VW 503.01 specifications. VW 504 00 oils are suitable for engines meeting the demands of Euro IV emissions standards. VW 505.00 Passenger car diesel engine oil specification, minimum performance level CCMC PD-2. Lists viscosities SAE 5W-50, 10W-50/60, 15W-40/50, 20W-40/50 requiring 13% max. evaporation loss and SAE 5W-30/40, 10W-30/40 requiring 15% max. evaporation loss. VW 505.01 Special engine oil for VW turbodiesel engines with pump-injector-unit and for the V8 Commonrail turbodiesel engines. Meets ACEA B4 SAE 5W-40 specification. VW 506.00 These oils are suitable for diesel engines with extended service intervals of up to 50,000km / 2 years. Not for use on engines with a single injector pump. Oil change is indicated by the electronic service indicator. Viscosity is SAE 0W30. VW 506.01 These oils are especially for "Pumpe-Düse" (unit injector or "PD" engines) running on extended service intervals (30,000 - 50,000km / 24 months). Oil change is indicated by the electronic service indicator. VW 507.00 Low SAPS oils suitable for Euro 4 engines and almost all VAG diesel engines from 2000 onwards with extended service intervals, unitary injector pumps and also Pumpe-Düse ("PD") engines. Excludes V10, R5 engines and VW Commercial vehicles without fitted DPF (diesel particulate filters) – these must use a 506 01 specification oil. VW 508.00/509.00 This specification combo (508.00 for petrol, 509.00 for diesel) requires a 0W20 viscosity, fuel economy oil with long life additives. These specifications are NOT backward compatible with the eariler VW specifications. Recommended for the new 2.0 TFSI 140 kW and 3.0 TDI CR 160 kW VW/Audi engines. Ακολουθεί ένα πινακάκι, με ένα "σχετικό" συγκριτικό τι χάνουμε-κερδίζουμε με τις επιλογές μας στα ήδη ορισμένα από τον κατασκευαστή περιθώρια επιλογών για τους κινητήρες μας
  9. 3 points
    ανοιχτο χρωμα..ξανθο με μπλε ματι και μπικινι...
  10. 2 points
    60 ευρώ μου πήραν για εργασία και φίλτρο λαδιού μαζί με επιθεώρηση κτλ με δικό μου λάδι. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. 2 points
    Η αλλαγή μόνο του φίλτρου δεν έχει να μας δώσει τίποτα. Αντίθετα θα χάσουμε χαμηλά, εκεί που δουλεύουμε περισσότερο το αυτοκίνητο δηλαδή.
  12. 2 points
    Το εκρυψα το number που ειπες... Απλα εχει μεινει στο δικο σου οστ. Αν θες σβηστο κ εσυ γιατι δεν το προσεξα... Θα περασω εννοειται να το δουν. Παντα 100ρα βαζω απο ενα συγκεκριμενο βενζιναδικο.... Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις σας κ τοσο αμεσα!!!
  13. 2 points
    ο συγκεκρυμενος εχει πολλα βιντεακια...επειδη τον εχω παρακολουθησει κανει παπαδες...αξιζει να τον παρακολουθησετε...ενας Ελληνας (απο τους πολλους) στο Γιοχανεσμπουργκ που δειχνει τον δρομο...
  14. 2 points
    Πολλαπλασιαστες Διαρροες υποπιεσης Αντλια - μπεκ Μαφ Και τουρμπινα για τζογο και πολλαπλη για ραγισμα Αυτα με ελεγχο σε καποιον που ξερει, οχι με το δεν φαινεται, δεν θα βγαλεις ακρη Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. 2 points
    Παιδιά είναι πολύ εύκολο, πάτε εδώ και βάζετε σωστά το μοντέλο αυτοκινήτου και το μοντέλο Infotainment. Μετά, σας βγάζει τον τελευταίο χάρτη. Διαλέγετε όλη την Ευρώπη (ή τον αντίστοιχο που υπάρχει στην υπάρχουσα έκδοση της δικής σας κάρτας SD) και τον κατεβάζετε. Στην ίδια σελίδα, στο τέλος υπάρχει και το PDF αρχείο με σαφής οδηγίες στα Αγγλικά φυσικά, ακολουθήστε τον κατά γράμμα (από τον έλεγχο της υπάρχουσας έκδοσης, μέχρι τον τρόπο εξαγωγής από το αυτοκίνητο και τον τρόπο της αναβάθμισης)!! Βάζετε την κάρτα πίσω στο αμάξι και... Έτοιμοι!! https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/ VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  16. 2 points
    έτσι όπως έχουνε ψευτίσει τα βερνίκια οι εταιρείες τα τελευταία 10 χρόνια ότι και να πέσει πάνω αφήνει κουσούρι και στάμπα
  17. 2 points
    Επειδή στο προηγούμενο αμάξι ειχα πιτσιλιστηρια ομολογώ οτι σε τέτοια σημείο το αμαξι δεν γινόταν μεσα στα νερά. Δες αν τα μπεκ που εχουν μπορεις να τα ρυθμίσεις και να τα κάνεις να βαράνε ποιο χαμηλά Υγ Διαφωνώ λίγο και κρατάω μια μικρή επιφύλαξη στο οτι δεν εχουν πρακτική αξία Δοκίμασε τα εν κινήσει (και οχι σταματημένος) αν και εκει σου γεμίζει το αμάξι όλο με νερά οπως στην φωτογραφία που έβαλες. Αλλά εν κινήσει ΥΓ 2 Ρε φίλε μια ερώτηση σε παρακαλώ. Ειδα τον οδηγώ που εκανες με την εγκατάσταση και το τι υλικά θα χρειαστείς (με την ευκαιρία τα θερμά μου συγχαρητήρια τα χέρια σου πιάνουν ) Λύσε μου μια απορία η kufatec όταν αγοράζεις προϊόντα τους σου κάνουν και δώρο ενα σακουλάκι με ζελεδακια ???? Γιατι καπου εχει ξανα παρει το μάτι μου κατι τετοιο με τα ζελεδακια
  18. 2 points
    να στε καλα @forza και @OMINUS...δεν ηξερα οτι υπηρχε καν αυτο το μοντελο..το βρηκα στο car...φαινεται ενδιαφερον αν και βλεπω πολυ πετρελαιο...
  19. 2 points
    συμφωνω...επισης το ιδιο ισχυει και στα ιαπωνικα..οσο πιο παλια τοσο πιο καλα..η πεθερα μου εχει corola του 97’ και οταν το οδηγω γουσταρω απιστευτα...μπαινεις μεσα ανοιγεις a/c και στο καπακι το αμαξι γινεται ψυγειο..πολυ φοβαμαι οτι τετοια αξιοπιστια δεν την εχουν τα τωρινα ιαπωνικα μοντελα...επισης παιδια αλλαζει σιγα σιγα η αγορα..ο ξενος παιρνει αμαξι και το αλλαζει σε μαξ 3-4 χρονια..κατι τετοιο αρχιζει και γινεται και εδω σε μας με αργους ρυθμους βεβαια..αυτο σημαινει αυτοματα οτι και τα αυτοκινητα κατασκευαζονται για τον αναλογο κυκλο ζωης...
  20. 2 points
    Καλή σου μέρα, εφόσον έχεις πάρει την απόφαση σου ευνοείται το φτάνεις στο τέρμα απλά να σου παραθέσω την άποψη μου γιατί ήμουν ακριβώς στο ίδιο δίλημμα. Είχα το Polo 9n του 2004 για το οποίο άλλαξα και πιστόνια μετά από τρελή κατανάλωση λαδιού. Αυτό από μόνο του μαζί με 2 άλλες σοβαρές βλάβες στα 15 χρόνια που το είχα έφτασαν τα 2500€. Τα πιο πολλά που περιγράφεις είναι αναλώσιμα. Πχ πολλαπλασιαστές άλλαξα και εγώ μία φορά και μάλιστα 4 όχι 2, αμορτισέρ φούσκες το ίδιο. Αυτά ξαναλέω είναι όλα αναλώσιμα τα οποία είναι μέσα στο πρόγραμμα από φυσιολογική φθορά. Εγώ πριν ένα χρόνο έλεγα να πάρω καινούργιο Ιάπωνα αρκεί να μην ανοίγω καπό για βλάβες. Οι περισσότερες που περιγράφεις δεν είναι μηχανικές αρά επιφυλάσσομαι για το τι θα σου βγάλει και ο Ιάπωνας. Όταν λοιπόν διαπίστωσα ότι στη κατηγορία που έψαχνα δεν μου άρεσε κανένας Ιάπωνας έκατσα και σύγκρινα τιμές αναλωσίμων. Εάν έχεις τρόπο για περίπου ίδια οχήματα (πχ εάν έχεις golf σύγκρινε το με civic ίδιας χρονολογίας εννοείται) έλεγξε τιμές στα αναλώσιμα τους.. Θα κλάψεις.. Αυτά σε συνδυασμό με του ότι δεν μου άρεσε κάτι τη περίοδο που έψαχνα με επανέφεραν στο group. Φιλικά, καλή απόφαση!
  21. 2 points
    Όντως ξεκίνησε με περγαμηνές, αλλά στην πορεία.. 'θύμωσε' (!), θυμώνοντας και υποψήφιους αγοραστές...Όταν δουλεύει σωστά (στις αρχές) διαπιστώνει κάποιος ότι πράγματι ένα πολύ καλό κιβώτιο...Ωστόσο, δεν αγαπάει τη ζέστη και τις συχνές αλλαγές ταχυτήτων μέσα σε πόλη, με αποτέλεσμα να φθείρονται πολύδισκο ή Mechatronic (τουλάχιστον για το DQ 200 που φοράει το δικό μου)...Άρα, γενικώς ακατάλληλο για Ελλάδα και κυρίως το καλοκαίρι (παραδοχή γνωστού μου τεχνικού, υπαλλήλου αντιπροσωπείας VW)...Η αντοχή του, είναι μέχρι περίπου 150.000 km...Τουλάχιστον στις αντιπροσωπείες, τεχνικοί με κατάρτιση + απαιτούμενα εργαλεία για σωστή επιδιόρθωση ή σωστή αντικατάσταση, δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχουν... Βοήθειά μας!!
  22. 2 points
    αυτο που σου παν γιατι δεν το γραφουν και στο βιβλιο του αυτοκινητου αραγε;;;οεο... εγω ενα ξερω: οτι το dsg σαν κιβωτιο ξεκινησε με τις καλυτερες περγαμηνες και τωρα εφτασε να ειναι λογος μη αγορας ενος πχ μεταχειρισμενου vag...
  23. 2 points
    λοιπόν επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της κοσμοκάρ το οποίο απαντάει πάντα και είναι σοβαρό από οτι φαίνεται. Η ερώτηση μου ήταν για το αν και πότε πρέπει να αλλάξω λάδια στο dq200. Τους ζήτησα να απαντήσουν γραπτά...αλλά τελικά μιλήσαμε προφορικά στο τηλέφωνο. Η απάντηση είναι οτι ναι μεν είναι life time τα λάδια του κιβωτίου αλλά καλό θα είναι να αλλαχθούν στις 100 000 χιλιάδες χλμ. Όμως κατά την γνώμη τους και να τα αλλάξω δεν διασφαλίζω οτι δεν θα τα παίξει το mechatronic. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο μου είπαν. Αυτά......
  24. 2 points
    τα Mobil formula esp έχουν καταργηθεί...υπάρχουν τα Mobil esp με λίγο αλλαγμένα χαρακτηριστικά https://www.mobil.com/en-GB/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GL-XX-Mobil-1-ESP-5W30
  25. 2 points
    Είδα παλιά φωτό Κωστή άστα.. Χρόνο δεν βλέπω
  26. 2 points
  27. 2 points
  28. 2 points
    αν δεν τσιμπαει εννοειται να συνεχιζεις 5w30...τα amsoil ειναι ψαγμενο λαδι οντως...σημαντικο πολυ να κανεις σωστα τις αλλαγες..ανα 7,500 χλμ μαζι με φιλτρο..ισως και να παιρνεις vw502/504 τσεκαρε το βιβλιο σου...επισης εξαιρετικο λαδι για τα βαγκ και ολα γερμανικα ειναι και της lm και τα castrol μια χαρα ειναι...καταλαβσινεις οτι η εννοια ´καλυτερο λαδι ´ ειναι υποκειμενικη...σε αλλο μοτερ καθεται καλα ενα λαδι σε αλλο οχι...δοκιμαζεις και παρακολουθεις...
  29. 2 points
    Λογικά είσαι σε προδιαγραφή 504.00 / 507.00...Αν είσαι και ψείρας όπως λες, προσωπικά θα σου πρότεινα αυτά που έχω καταλήξει και χρησιμοποιώ στο δικό μου T-Roc : AMSOIL...Βέβαια λίγο 'τσιμπημένη' η τιμή τους (14 € / λίτρο) αλλά αξίζουν....
  30. 2 points
    εκλεισα ραντεβου καρεντα 9/9 για διαγνωστικο ελεγχο...μεχρι τοτε απο το ψαξιμο παιζει να το χω φτιαξει μονος μου..λεμε και καμια μ@@@@κια να περναει η ωρα..για την ωρα εχω σβησει το σφαλμα..τα λαμπακια καθονται φρονιμα και σβηστα..αναβουν μονο στο αρχικο τσεκ που κανει...εχω κανει output test στο abs με το obdeleven και κοιταω που και που τον σωληνα απο το σερβο στην εισαγωγη..τον κοιταω τον μπαλαμουτιαζω σε λιγο θα κανουμε και τιποτα αλλο...αυριο θα κανω μια μινι εκδρομη...ευελπιστω οτι θα ξαναβγαλει το σφαλμα..δεν θα σβησω τιποτα για να το δουν και τα μαστορια μετα...ειδομεν...
  31. 2 points
    Tι πρόβλημα να δημιουργήσεις σε ενα δίσκο που είναι για τα σκουπίδια; Πήγαινε να στον αλλαξουν.
  32. 2 points
    Όντως και μένα με δυσκολεύει πολύ να δω την στάθμη του υγρού φρένων. Ακόμα και όταν το φωτίζω πλάγια με φακό. Χωρίς πλάγιο φωτισμό είναι αδύνατον να το δεις.
  33. 2 points
    Για να μην ταλαιπωρήσε άδικα, παρε εναν φακό (και το φλάς του κινητού σου κάνει )άναψε τον και βάλτο να χτυπάει το φως προς το δοχείο τον υγρόν φρένων θα το ακουμπήσεις- κολλήσεις το φώς επάνω στο δοχείο ετσι θα εχεις ποιο έντονα φωτισμό και θα δεις πεντακάθαρα την στάθμη του υγρού φρένων
  34. 2 points
    Το τυμπανο με το τρομπακι ειναι πισω απο τη μπαταρια και φτανει με σωληνακι πισω απτο μοτερ. Πανω στο τρομπακι ειναι το δοχειο υγρων φρενων. Τα συνηθη υποπτα ειναι, τα τσιμουχακια εδρασης του δοχειου, το τσιμουχακι υποδοχης απο το σωληνακι με την ανεπιστροφη και το ιδιο το σωληνακι. Πρεπει να τα δεις ολα αυτα και να δεις στο over αν ξεφυσα. Ακομα και ρελαντι αν ειναι ξεχαρβαλωμενα ξεφυσαει. Επισης ελαχιστη σκληροτητα στο πενταλ αν νιωσεις η πιο αργη αντιδραση. Το σωληνακι εχει αλλαξει part number βγηκε βελτιωμενο απο αυτο που φορας
  35. 2 points
    Το να μπουν ειναι ενα εικοσαλεπτο υποθεση κ αυτο γιατι στην αρχη πας σιγα σιγα να μην κανεις καμια ζημια στο πλαστικο που βγαινει... Μετα δυο βιδες ειναι κ τα εβαλες... Εγω τα εχω κανενα 6μηνο κ οντως ειναι εντυπωσιακα κ κανουν κ καλη δουλεια το βραδυ. Φαινεται δηλαδη οταν αναβουν στο στριψιμο του τιμονιου. Δεν ξερω βεβαια αν βοηθανε σε ομιχλη μιας κ ειναι ασπρο το φως...
  36. 2 points
    Το αποτέλεσμα για τα δικά μου θέλω είναι άκρως εντυπωσιακό. Υπάρχει πλέον η ομοιομορφία που ζητούσα.
  37. 1 point
    Η αναβάθμιση χαρτών ολοκληρώθηκε με επιτυχία, με το εύχρηστο πρόγραμμα DiscoverCare. Διάρκεια: 3 ώρες. Νέα έκδοση χαρτών: 1430 (από 1310). Θα δοκιμαστούν λίαν συντόμως σε σημεία που υπάρχουν νέοι δρόμοι τους οποίους δεν έβρισκε με την προηγούμενη έκδοση χαρτών. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  38. 1 point
    Τελικα τα καταφερα με τον τροπο που μας λεει εδω ο φιλος ,δουλευει μια χαρα ,σε 10 λεπτα ξεκλειδωσα την back camera ... Ευχαριστω για ολα ...
  39. 1 point
    η αγκραφα της ζωνης μηπως χτυπαει στο πλαστικο;;;
  40. 1 point
    1 χρόνο, κάθε χρόνο αλλαγή... 2 έτη σέρβις.... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  41. 1 point
    Αυτο θα έλεγα τώρα, εννοείται οτι θα τα τρίψω πρώτα, δεν έχω να χάσω κάτι, θα πάω μια μέρα στο συνεργείο στο φίλαράκι μου, θα τα ξυλώσω και θα τα τρίψω! Γιατι ετσι όπως είναι πάνω δεν γίνεται, θα τα κάνω σωστά με αλοιφαδόρο [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk
  42. 1 point
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Γιάννη να σαι καλά.!!!!Και συγνώμη αν ήταν λίγο χαζό αυτό που ρώτησα.
  43. 1 point
    αισθανομαι οτι αυτο αρχιζει και εχει ηδη αρχισει να αλλαζει...
  44. 1 point
    Θα πρέπει να προσέξεις, φαντάζομαι έχεις ασχοληθεί με το να ψάξεις τα λάδια στο BITOG, ότι το engineered for , δεν είναι το ίδιο με το approved oil by Vw. Αν ξεπεράσουμε το τυπικό και γιατί γράφετε έτσι για να μην μακρηγορήσουμε, παρακάτω έχω ένα πινακάκι με 2 από τα σημαντικότερα λάδια της αγοράς. To Mobil 1 Esp Formula 5w30 και το Liqui Moly Toptec 4200 5w30 σε σχέση με το Amsoil που παραθέτεις Mobil LM Amsoil Flashpoint 254 232 228 Viscosity 40 72.8 70 68.4 100 12.1 12.3 11.6 Προσωπικά με το Troc, που το πήρες καινούργιο φαντάζομαι θα πήγαινα με ένα από τα 2. Γενικά ενώ είχα πολλά μοτέρ βελτιωμένα ή εργοστασιακά, ποτέ δεν μου έκατσαν καλά τα λάδια amsoil ώστε να τα βάλω. Λίγο θες η τακτική παλαιότερα να μην αναγράφουν καμιά πληροφορία, λίγο η μυστικοπάθεια, λίγο το hype που υπήρχε τα είχα αποφύγει. Φυσικά, καθένας κρίνει και βάζει στο καμάρι του αυτό που κρίνει ο ίδιος καλύτερο..
  45. 1 point
    συμφωνω με teo18480...εαν δεν γραφεις χιλιομετρα τοτε το tsi ειναι η σωστη επιλογη..εχε υποψιν οτι το ντιζελ γενικα θεωρουνται πιο σκυλια απο τα μοτερ βενζινης αλλα αμα βγαλει κατι το καταλαβαινεις καλα στην τσεπη σου...εαν εχεις βαρυ ποδι παρε το 160αρι..
  46. 1 point
    502/504 ειναι σε μενα που χω παραπλησιο μοτερ.. 1.4 tsi 140ps...υπεθεσα μηπως εχει την ιδια προδιαγραφη
  47. 1 point
    Κατα κυριο λογο μετακινήσεις αθηνα σημαινει οτι δεν θα κανεις πανω απο 8000-10000 χλμ το ετος. Μονόδρομος λοιπον η βενζινη. Το 1,4 122 hp εχει γενικα πολυ καλες κριτικες. Εγω πηρα το golf plus στα 95000χλμ και εχω κανει 6-7000 απροβληματιστα..ολα καλα μεχρι στιγμης. Τμπορω να σου στειλω και τα σερβις απο Gratsia να δεις περιπου τι ζημιές εχει βγαλει.. το πιο σημαντικο ειναι οτι αλλαξε mechatronic ο προηγουμενος ιδιοκτητης στις 80000χλμ. Κοστος 900€ Sent from my iPhone 8 using Tapatalk
  48. 1 point
    καλα και γιατι πηρες ντηζελ;;;με την εννοια οτι αφου δεν κανεις πολλα χιλιομετρα νομιζω το ντηζελ μοτερ δεν ειναι και η καλυτερη επιλογη..
  49. 1 point
    Αισθητηρα καπω η αισθητηρα λαδιου θελει Sent from my iPhone using Tapatalk
  50. 1 point
    Κατά την άποψή μου η γενική αρχή στη μεταπωληση είναι η εξής. Οσο λιγότερα κομμάτια έχουν κυκλοφορήσει από ένα αμάξι τόσο πιο δύσκολα πουλιούνται, σε μεγαλύτερη όμως τιμή.
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...