Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/17/2018 in all areas

  1. 3 points
    Φίλε μου η εισαγωγή δίνει ελάχιστα στο στάδιο που βρίσκεσαι και θες και downpipe με αλλαγή καταλύτη ή catless setup για stage 2 άρα προς το παρόν stage 1 είσαι με ήχο. Δε θέλω να στο χαλάσω λοιπόν αλλά αυτές οι τρελλές διαφορές που περιγράφεις για μόνο πρόγραμμα είναι όνειρο θερινής νυκτός. Ισχύει ότι γενικά στα 14άρια οι κονσέρβες είναι πιό αδύναμες από τα custom αλλά οι διαφορές σε αυτό το στάδιο δεν είναι ούτε 1 αμάξι το 400άρι. Φαντάσου στο 14άρι Cupra της κοπέλας μου όταν μάλιστα ήταν stage 2 revo με εισαγωγή-εξάτμιση full 70 με 200άρη καταλύτη-σκάστρα-waste-κούλερ με 100άρα 241 άλογα πίσω στο 2012, οι διαφορές από τα δυνατά της εποχής αρκετά από τα οποία catless, ήταν 6-7 άλογα. Με αυτές τις διαφορές ζήτημα είναι αν βλέπαμε και σκάρτη καρότσα στο 400άρι, μη σου πω μάλιστα ότι λόγω χάρτη ήταν πιό δυνατό το αμάξι στις μεσαίες και υστερούσε μόνο ψηλά σε σχέση με τα catless, όπου δεν προλάβαιναν να μαζέψουν και βλέπαμε το revo ένα φτερό μπροστά π.χ. Στα λέω για να καταλάβεις ότι οι διαφορές για μόνο πρόγραμμα είναι ελάχιστες, πολύ μικρότερες από ένα ολοκληρωμένο 1ο στάδιο. Εκτός και το ένα έχει ρυθμιστεί για 95 και το άλλο για 100 ή το ένα αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, ή ο οδηγός δεν το χει και πολύ με τις αλλαγές αν πρόκειται για manual. Επαναλαμβάνω στα 14άρια όντως τα custom είναι πιό δυνατά σε γενικές γραμμές αλλά οι διαφορές ειδικά στο στάδιό σου είναι ελάχιστες, όταν καλά καλά τα καυσαέριά σου πρέπει να περάσουν από διατομή σε μέγεθος μπρελόκ. Έκατσα και στα γραψα όλα αυτά με όλη την καλή διάθεση και δίχως να έχω κάποιο συμφέρον γιατί θυμήθηκα που κάποτε γράφαμε και μεις σελίδες ολόκληρες με tsi wars και άκρη δε βγάζαμε, μην σας φουσκώνουν τα μυαλά οι βελτιωτές-προγραμματιστές, καθένας το ψωμί του βγάζει και διαφημίζει το προϊόν του. Να χαίρεστε τα αμάξια σας και καλές βελτιώσεις.
  2. 3 points
    Μολις παρέλαβα και εγώ το θηριάκι μου!!! Απο όπου και να το δεις *μέσα έξω , είναι κουκλί ! Εύχομαι σε αυτούς που περιμένουν παραλαβή , σύντομα να έχουν την ίδια χαρά!!
  3. 3 points
  4. 3 points
    Με τις νέες ζάντες DOTZ Shift Pinstripe Red 8x18
  5. 2 points
    Το νέο θέμα θα φιλοξενεί αποκλειστικά κωδικοποιήσεις και κρυφό μενού του Μκ7 - 7,5 με τη νέα οθόνη.
  6. 2 points
  7. 2 points
    Καλωσήρθες στο Club, δεν είναι πάρε βάλε όπως λες, έχει μια διαδικασία. https://ru.aliexpress.com/item/multifunction-Steering-wheel-SWITCH-button-gateway-Wire-harness-FOR-Volkswagen-VW-Golf-7-MK7-5Q0-907/32361020214.html πιθανότατα θες και εγκεφαλάκι, τιμόνι αν έχεις το εντελώς απλό.
  8. 2 points
    Παιδιά μια ενημέρωση. Μετά από αλλαγή και των 4 μπροστά σινεμπλόκ αλλά και με αλλαγή ελαστικών σε Hankook Kinergy 4s (τετράδα) το αυτοκίνητο πάει άριστα! Πραγματικά καλά αμορτισέρ και σε συνδυασμό με αυτές τις δουλίτσες ήρθε και έσφιξε το μπροστινό μέρος.
  9. 2 points
    Δεν υπήρχε αμφιβολία. Αφαίρεσε το και δώσε το στον άνθρωπο που το ζητάει.
  10. 2 points
    αν βάλεις 17αρα τοτε πας σε 225/45/17 . για την συγκεκριμενη διασταση υπάρχει ανοιχτο θεμα
  11. 2 points
    και πάλι σκ@τ@ θα γίνει! Τα πλαστικά είναι injection painted (χρώμα σε πούδρα που γίνεται μίξη μαζί με τους κόκκους του πλαστικού κατά τη μορφοποίηση του). Δεν υπάρχει πιθανότητα με βαφή σπρέι να καθίσει σωστά και να φαίνεται "φυσική" η οποιαδήποτε βαφή.
  12. 1 point
    Δες τις αγγελίες, μεγάλο κουμπί πάνω.
  13. 1 point
    Το αλκαντάρα κομπιάζει, άσε το original έχει και χαρακτήρα
  14. 1 point
    Απαράδεκτο εν έτει 2018 να υπάρχουν τέτοιου είδους προβλήματα και ειδικά από μια εταιρεία που προβάλει την αξιοπίστια και την ποιότητα των αυτοκινήτων της! Προφανώς πρόκεται για σχεδιαστικό σφάλμα. Με τι βουλώνουν οι υδροροές ? Με κόκους σκόνης? Αν και δεν σε γνωρίζω προσωπικά, από τις αναρτήσεις σου δεν μου φαίνεσαι για άνθρωπος που αφήνεις για εβδομάδες άπλυτο το αυτοκίνητό σου. Δηλαδή τι ακριβώς προτείνουν, για να αποπευχθεί η ζημιά? Διάβασα προσεκτικά το manual και το μόνο που αναφέρει σχετικά είναι " Remove leaves and other loose items from the glass roof guide rails at regular intervals using a vacuum cleaner, or by hand ". Ας κρίνει ο καθένας πόσο χρήσιμη και κατατοπιστική τεχνική οδηγία συντήρησης είναι αυτή.... Και στο κάτω-κάτω της γραφής, αν δεν είσαι σίγουρος για την αξιοπιστία/σωστή λειτουργία της ηλιοροφής σου ΜΗΝ την προσφέρεις σαν αξεσουάρ στα αυτοκίνητά σου για να προστάψεις τους πελάτες σου. Μήπως στην περίπτωσή σου εντόπισαν από που προκλήθηκε το πρόβλημα? Αναγνώρισαν τουλάχιστον κάποια υπαιτιότητα από μέρους τους ή έριξαν την ευθύνη εξ' ολοκλήρου σε εσένα? Καλή δύναμη
  15. 1 point
    Volkswagen αποζημίωση: Δίνει χιλιάδες ευρώ σε Έλληνα για το σκάνδαλο των ρύπων Volkswagen αποζημίωση: Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, τα οποία φέρουν το παράνομο λογισμικό παραποίησης των εκπομπών ρύπων, μπορούν να διεκδικήσουν μεγάλη αποζημίωση από τη VW Group. Περίπου 30.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, τα οποία φέρουν το παράνομο λογισμικό παραποίησης των εκπομπών ρύπων, μπορούν να διεκδικήσουν μεγάλη αποζημίωση από τη VW Group. Ειδικότερα, η γερμανική εταιρεία, η οποία είχε ασκήσει έφεση επί της πρωτόδικης απόφασης, που δικαίωνε Έλληνα καταναλωτή, αποφάσισε να μην προχωρήσει με τη διαδικασία και έτσι υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση, ύψους 5.200 ευρώ. «Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, με τιμή κτήσης 13.400 ευρώ», σημειώνει στον «Ελεύθερο Τύπο» ο δικηγόρος παρά Πρωτοδίκαις, Ηλίας Μπέτζιος, υπογραμμίζοντας πως η παραίτηση από το δικόγραφο της έφεσης ισοδυναμεί με παραδοχή ήττας από την πλευρά μιας από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές παγκοσμίως Η πρωτόδικη απόφαση Με βάση την απόφαση 5286/2017 του Ειρηνοδικείου Αθηνών, η Volkswagen υποχρεώθηκε να καταβάλει στην κάτοχο ενός VW Polo 1.2 αποζημίωση, ύψους 5.200 ευρώ, πλέον των δικαστικών δαπανών. «Η ενάγουσα υπέστη ζημία, που ανέρχεται στο ποσό των 4.000 ευρώ, το οποίο, κατά την κρίση του δικαστηρίου, είναι το υπερβάλλον του τιμήματος, που κατέβαλε, σε σχέση με την πραγματική αξία του αυτοκινήτου, που αγόρασε, το οποίο είχε μία σειρά από ελλείψεις. Κατά συνέπεια, στο ως άνω ποσό ανέρχεται η συνολική θετική ζημία, την οποία υπέστη η ενάγουσα και οφείλει να αποκαταστήσει η εταιρεία, ευθυνόμενη ως κατασκευάστρια, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων του ν. 2251/1994, όπως αναφέρονται στην υπό στοιχείο Β΄ μείζονα σκέψη της παρούσας, σε συνδυασμό με τα άρθρα 330, 298 και 914 επ. ΑΚ, διότι προμήθευσε στην ενάγουσα, έναντι ανταλλάγματος, το όχημα, από το οποίο έλειπε επίμαχη η συνομολογημένη ιδιότητα. Τέλος, η ενάγουσα υπέστη ηθική βλάβη, προς αποκατάσταση της οποίας, εκτιμωμένων των συνθηκών, υπό τις οποίες τελέστηκε η σε βάρος της αδικοπραξία, του είδους και του βαθμού της ζημίας που υπέστη, της ψυχικής ταλαιπωρίας που υπέστη έκτοτε και της κοινωνικοοικονομικής θέσεως των μερών, πρέπει να της επιδικασθεί ως χρηματική ικανοποίηση το ποσό των 1.200 ευρώ», τονίζεται στην απόφαση και προστίθεται: «Σύμφωνα με τα παραπάνω, η ένδικη αγωγή πρέπει να γίνει δεκτή ως βάσιμη και κατ’ ουσίαν κατά την επικουρική αυτής αξίωση και να αναγνωριστεί η υποχρέωση αυτής να καταβάλει στην ενάγουσα το συνολικό ποσό των (4.000 + 1.200 =) 5.200 ευρώ, με νόμιμο τόκο από την επομένη της επίδοσης προς αυτήν της αγωγής». Τα δικαιώματα των αγοραστών «Οι ιδιοκτήτες των επίμαχων Ι.Χ. μπορούν να κινηθούν νομικά ενάντια της μητρικής εταιρείας, καθώς η πενταετία από τη γνώση του “σκανδάλου”, όπως ορίζεται ως προϋπόθεση, λήγει το 2020», εξηγεί ο κ. Μπέτζιος. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο νόμος (ΑΚ άρθρο 540) ορίζει πως σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα, ο αγοραστής έχει τα εξής δικαιώματα: 1. Για διόρθωση ή για αντικατάσταση του πράγματος, 2. Για μείωση του τιμήματος, 3. Για υπαναχώρηση από τη σύμβαση (να δώσει, δηλαδή, πίσω το αυτοκίνητο που παρέλαβε και να λάβει το αρχικό αντίτιμο που κατέβαλε). «Σε περίπτωση, όμως, που ο πωλητής γνώριζε ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό και παρόλα αυτά προχώρησε στην πώληση (όταν, δηλαδή, ενήργησε με δόλο), τότε ο αγοραστής – εκτός των ανωτέρω δικαιωμάτων – έχει δικαίωμα και για αποζημίωση», τονίζει χαρακτηριστικά και καταλήγει: «Στην προκειμένη περίπτωση η πωλήτρια εταιρεία έχει δημόσια παραδεχτεί ότι η πώληση των εν λόγω αυτοκινήτων, με το συγκεκριμένο προβληματικό λογισμικό μέτρησης εκπομπής καυσαερίων, τελούσε εν γνώσει της. Με άλλα λόγια, η VW ενήργησε με δόλο, προμηθεύοντας τα εν λόγω προβληματικά οχήματα! Συνεπώς, εκτός των άλλων δικαιωμάτων, ο αγοραστής έχει δικαίωμα και για αποζημίωση από την αγορά του ελαττωματικού προϊόντος. Η αποζημίωση αυτή σημαίνει να βρεθεί ο αγοραστής στην οικονομική κατάσταση που θα ήταν εάν είχε αγοράσει ένα αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα Πηγή εδώ https://www.pagenews.gr/2018/11/23/ellada/volkswagen-apozimiosi-dinei-xiliades-euro-se-ellina-gia-to-skandalo-ton-rypon/amp/
  16. 1 point
    Τα νεότερα Golf έχουν ένα πολύ απλό κάλυμμα μπαταρίας (σε αντίθεση πχ. ακόμα και με τα trendline του 2005) που δεν καλύπτει καλά την μπαταρία και είναι επίφοβο σε πλύσιμο του μοτέρ. Σε μένα το πρόβλημα οξύνθηκε όταν μου άλλαξαν μπαταρία (στην εγγύηση!!!!) και έβαλαν μεγαλύτερη, 61Ah. Λόγω μεγαλύτερου μεγέθους, το κάλυμμα δεν τη χώραγε. Τι χρειάζεται λοιπόν: 13άρι κλειδί 10άρι κλειδί γάντια (προς αποφυγή τζιιιιζ) Πλαστικά καλύμματα μπαταρίας 3C0 915 336A (πίσω κάλυμμα) 3C0 915 335 (εμπρός κάλυμμα) 3C0 915 443A (καπάκι) Σύνολο μου βγήκαν 20κάτι ευρώ. (παλιά είχαν το πρόθεμα 1Κ0 αλλά αντικαταστάθηκαν από τα 3C0). Αφαιρούμε τα καλώδια από τους πόλους (οι οδηγίες λένε πρώτα τον αρνητικό) με το 10άρι κλειδί και ξεβιδώνουμε το "πιατάκι" που συγκρατεί τη μπαταρία με το 13άρι κλειδί. (κίτρινος κύκλος) Προσοχή στον κίτρινο κύκλο στην κάτω φωτό, πριν αφαιρέσετε τη μπαταρία δείτε πώς κουμπώνει εκεί ένα ποδαράκι - προεξοχή της. Άρα στην επανατοποθέτηση, πρώτα προσέχουμε να κουμπώσει εκεί που δείχνει ο κύκλος. Αφαιρούμε τη μπαταρία και πετάμε το παλιό κάλυμμα στην ανακύκλωση. Πριν βάλουμε τα νέα πλαστικά, δοκιμάζουμε πώς κουμπώνουν μεταξύ τους το μπρος και το πίσω. Τοποθετούμε πρώτα το πίσω και μετά το μπροστά κάλυμμα. Το πώς κουμπώνουν στη βάση, δε μπορώ να το περιγράψω. Έχουν κάποια δοντάκια που άλλα κουμπώνουν μέσα, άλλα έξω από το χείλος της βάσης. Δεν είναι δύσκολο, θα δείτε. Και φυσικά, αν κάνατε λάθος, ξεκουμπώνουν σχετικά εύκολα. EDIT: Βάζοντας το εμπρός κάλυμμα, το καλώδιο παραμένει από μέσα! Υπάρχει κενό μεταξύ βάσης και καλύμματος για να βγαίνει έξω από το "κουτί". Αφού μπουν, επανατοποθετείτε τη μπαταρία (ΠΡΟΣΟΧΗ στο πώς θα μπει, πρώτα θα μπει το "ποδαράκι" στη βάση όπως είπα πάνω!!). Το πίσω καλώδιο (αρνητικός πόλος) μπαίνει πάνω από το κάλυμμα (έχει ειδική εσοχή) ενώ το μπροστά (θετικός πόλος) παραμένει μέσα στο κάλυμμα. Βιδώνουμε το μεταλλικό "πιατάκι" που συγκρατεί την άλλη πλευρά της μπαταρίας και αφού δούμε ότι όλα κάθονται ΟΚ, συνδέουμε ξανά τους πόλους και σφίγγουμε με το 10ράκι κλειδί. Οι Γραφές λένε ότι πρώτα συνδέουμε τον θετικό και μετά τον αρνητικό. Το κάνουμε φορώντας γάντια (αν και δε χρειάζεται, απλά για το φόβο των Ιουδαίων) και το κάνουμε αποφασιστικά, αν πεταχτούν τίποτα σπίθες κατά τη σύνδεση του δεύτερου πόλου, μη φοβηθούμε (όπως εγώ...) Τέλος, τοποθετούμε το καπάκι (τα 2 αυτάκια που έχει πίσω, μπαίνουν στις υποδοχές του πίσω καλύμματος) και μόλις ακούσουμε το κλακ (ότι ασφάλισε στο μπροστινό κάλυμμα), τότε JOB DONE!! Καλού κακού ελέγχουμε τα πλαϊνά αυτάκια του καπακιού μην μπήκαν μέσα και όχι έξω από τα μπρος-πίσω καλύμματα. Τελικό αποτέλεσμα: Δυστυχώς πληρώνουμε τις γυφτιές κάποιων... DISCLAIMER: Για οτιδήποτε άσχημο συμβεί αν ακολουθήσετε τις οδηγίες μου, δε φέρω καμία ευθύνη. Το καντράν χάνει τις ρυθμίσεις του (μηδενίζουν τα trip computers) αλλά το RCD δεν έχασε τους σταθμούς του, ούτε μου ζήτησε κωδικό. Το τι άλλο μπορεί να συμβεί αφού αποσυνδέσετε τη μπαταρία, δεν ξέρω.
  17. 1 point
    Εγω έβαζα το 225 σε χιονολάστιχο και δεν είδα κάποια ιδιαίτερη διαφορά . Στην επόμενη αλλαγή το γυρισα και στα καλοκαιρινα και έχω τουλάχιστον 6-7 χρόνια αποροβληματιστα. Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ σημαντική .
  18. 1 point
    Πλέων έχουν βγει xenon τα οποία δεν τυφλώνουν ούτε στραβώνουν τους άλλους οδηγούς , οπότε δεν υπαρχει λόγος να λέμε ''ΌΧΙ'' στα xenon. Τα προηγούμενα χρόνια που όση έβαζαν ξένον , τύφλωναν όλον τον κόσμο γιατι , πρώτον ήταν κακά ρυθμισμένα, και κυρίως τα έβαζαν σε φαναρια τα οποία δεν είχαν προτζεκτορες. αλλα τα κλασικά κατωπτρα. και κανονικά τα φανάρια που έχουν κατοπτρα ,θέλουν βάψιμο το κατοπτρο για να μην σκορπάει το φως τον xenon και στραβώνεις τους πάντες. αλλα πλέων εδώ και καιρό δεν υπαρχει θεμα με της λάμπες xenon, γιατι έχουν βγει νέες λάμπες xenon με καινούργιους τύπους λάμπας και ετσι ''ΔΕΝ ΤΥΦΛΏΝΟΥΝ'' ΠΛΈΩΝ σε λάμπα τύπου H7. ΥΠΆΡΧΟΥΝ η εξής λάμπες που διαφέρουν από την απλή λάμπα xenon Η7 και ειναι η εξής λάμπες. οι H7R η οποία ειναι ετσι Η λάμπα αυτή ειναι κατασκευασμενη για αμαξια τα οποία δεν έχουν τα φανάρια προτζεκτορα και χάρης αυτο το λαμακι που έχουν επάνω τους δεν στραβώνουν τους απέναντι. όπως επίσης υπάρχουν και άλλη 2 τύποι λάμπας. Οι H7C και H7CR Τα οποία ειναι ποιο κοντά σε μήκος και τα οποία βγαίνουν και αυτά με λαμακι επάνω τους (όπως η H7R) για το θεμα λάμπες LED εγώ είμαι κάθετος γιατι δεν διαχέουν το φως που βγάζουν και σωστά. εκτός και αν πας σε ακριβές λύσης αν ρίξετε μια ματιά στο video θα καταλαβετε ότι τα led δεν βγαζουν σωστό φως αν το πάτε το video στο 8:07 θα δειτε τι φως βγάζει το led και τι το xenon
  19. 1 point
    Νομίζω το Longlife III πρόκειται για κατηγορία που πρόσθεσε η VW σε συνεργασία με την Castrol, όπου και εκτός αυτού για να ξεχωρίζουν τα ονόμασε και Professional, και αυτό γιατί τα "απλά" ας το πούμε (τα όχι Professional) φτάνουν μέχρι Longlife II, όπου συναντάμε την προδιαγραφή 0-30, την οποία δεν συνιστά πλέον η VW (παλαιότερα την συνιστούσε *), αλλά συνιστά όπως ξέρουμε 5-30. Φυσικά η Castrol δίνει και τα 5-30, και χωρίς τις ευλογίες της VW, αλλά τα κατηγοριοποιεί ως Longlife III μόνο με τις ευλογίες της (Volkswagen recommends Castrol Edge... και εγένετο Professional). Έχω συνεπώς την εντύπωση ότι τα 5-30 που δίνει η Castrol εκτός VW, δεν μπορεί να τα πει Longlife III, και κατ' επέκταση Professional, λόγω συμφωνίας των δύο εταιριών. Δεν παίρνω όρκο αλλά θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να έχουν οποιαδήποτε διαφορά, παρ' όλα αυτά και εγώ τα Professional βάζω καθώς τα παίρνω με ειδική έκπτωση, όπως και όλα τα ανταλλακτικά, ώντας πελάτης 20 χρόνια και έχοντας κάνει γνωριμίες τόσο καιρό. Μπορεί να μην κάνω πιά τις εργασίες μου στον χώρο τους (πολλά τα κάνω ο ίδιος, και για όσα δεν έχω τον εξοπλισμό πάω σε ανεξάρτητο, καλό συνεργείο), ωστόσο εξακολουθεί να είναι η πρώτη μου επιλογή για ανταλλακτικά. * περισσότερα εδώ στην 2η σελίδα, παράγραφος What is LongLife III oil? Μην σε ξενίζει το SLX Professional Powerflow για το οποίο μιλάει το κείμενο, πρόκειται για τον πρόγονο του EDGE Professional, στην προ-FST εποχή με τα όσα παραπάνω προσδίδει στα χαρακτηριστικά του λαδιού. Και εκείνα τότε ήταν VW recommended, και τα έβαζα και εγώ.
  20. 1 point
    αυτα βαζουν μετα αμα το απαιτησεις .που ειναι και το σωστο για μενα...τωρα απλα παιζουμε σε τι τιμη τα πουλανε εξω και σε τι τιμη τ απουλανε αυτοι.
  21. 1 point
    Ξεκινα να το ανοιγεις δεν θα πατησουν τα ελατηρια σωστα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. 1 point
    Ευχαριστώ. Τα σκιάδια από εδώhttp://shop.ahw-shop.de/original-vw-tiguan-ii-mqb-sonnenschutz-system-5-teilig-kofferraumscheiben-heckscheibe?c=6856 Sent from my iPhone using Tapatalk
  23. 1 point
    www.d***n-tweeks.co.uk Από εκεί είχα πάρει κ το 1ο σετ. Συνεργάσιμοι κ εξυπηρετικοί, σε 6 μέρες ήταν εδώ κ όχι παραγωγή της πλάκας, 21η βδομάδα του 16 παρακαλώ!
  24. 1 point
    160hp απο 1.6 TDI αν καταλαβα καλα ειναι νομιζω αρκετα αισιοδοξο νουμερο! Οπως και να εχει λυσεις υπαρχουν για καθαρισμο της EGR και του DPF χωρις να γινει αντικατασταση απλα αρκει μια μικρη ερευνα στο google Πριν φτασουμε ομως στην επισκευη ολα ξεκινουν απο την σωστη συντηρηση και τον τροπο χρήσης του αυτοκηνίτου.. μικρες διαδρομες ειναι θανατος για τα DPF οπως θα ξερεις αφου δεν αναπτύσσονται μεγαλες θερμοκρασίες για την αναζωογονηση του φιλτρου. Υπαρχουν ομως τροποι για να αντιμετοπιστουν τα παντα και λέγεται προληψη.. δεν ξερω την οδηγια για service σε TDI αλλα στο Cliακι που αγορασα προσφατα οι οδηγιες για service ειναι τελειως κουλες αφου οπως καταλαβαινει κανεις αναφερονται σε ιδανικές / ιδεατες συνθήκες που απλα δεν υπαρχουν.. Με Service λιπον σε φυσιολογικά χιλιομετρα προληπτικος καθαρισμος EGR , προσοχη στον τροπο που δουλευει το DPF και φυσικα προσοχη δυστυχως που πρεπει να δινουμε στα καυσιμα που βαζουμε στην Ελλαδα και τα προβληματα θα μινουν μακρια απο την πορτα σου. Ειναι κριμα κατα τη γνωμη μου να ξηλωσεις ζωτικά κομματια απο ενα τεχνολογικα προηγμενο συνολο σε καινουριο αυτοκινητο για το οποιο εχουν δαπανηθει χρονος και χρήμα για εξέλιξη και ερευνα. Αν κυνυγας τα αλογα τοτε συγνωμη αλλα πηρες λαθος αυτοκινητο κατα τη γνωμη μου! με πολυ φιλικη διαθεση ολα τα παραπανω και ευχομαι καλη επιτυχια στο project
  25. 1 point
    Τελικά παιδιά κάνει κανονικά το πλαστικό κουτί της μπαταριάς σε golf 6. Το πήρα σήμερα και έκανα και την τοποθέτηση (που ήταν παν εύκολη). Ισχύουν κανονικά αυτοί οι κωδικοί : 3C0 915 336A (πίσω κάλυμμα) 3C0 915 335 (εμπρός κάλυμμα) 3C0 915 443A (καπάκι) και μου στοίχησε 22.84€ με έκπτωση 10%.
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×