Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/08/2022 in all areas

  1. Βγήκε η τουρμπίνα και στάλθηκε για έλεγχο, θα ενημερώσω όταν έχω νεα
    2 points
  2. Δεν απενεργοποιείται μόνο αυτή η λειτουργία μεμονωμένα... Δεν ξέρω αν πας σε ηλεκτρολόγο γνώστη με καλό VAGcom να μπορεί να σου κάνει παραμετροποίηση...
    1 point
  3. Δεν το πλακώνεις είτε είναι κρύο είτε είναι ζεστό. Αλλαγές στις 3Κ σαλ περίπου. ΄Οχι κατεβάσματα. Ήρεμη χαλαρή οδήγηση. Αλλαγή λαδιού + φίλτρου στα 1Κ χλμ. Δούλεψε το έτσι για 3Κ χλμ και μετά άνοιγε το προοδευτικά όχι σπασίματα. Να βάζεις καλό λάδι και αλλαγή στα 7Κ χλμ. Στην κρύα εκκίνηση περίμενε 1-2 λεπτά. Θα σου πρότεινα την τοποθέτηση turbo timer.
    1 point
  4. Μέσω ενός γνωστού επικοινώνησα με φίλο του που δουλεύει στην LPC που εμπορεύεται τα λιπαντικά valvoline και βλέποντας τις φωτογραφίες μου είπε ότι είναι οκ. Πλέον η ετικέτα στον εν λόγω λιπαντικό γράφει synthetic και καλύπτει τις προδιαγραφές. Δεν έχω λόγο να τον αμφισβητήσω οπότε θα τα κρατήσω. Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  5. Κλειδωνει Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. Κάνε το καθαρισμό πεταλούδα και έλεγξε αν είναι οκ τα μπουζί μπουζοκαλωδια
    1 point
  7. ριξτου και κανά τέτοιο https://www.skroutz.gr/s/13663841/Liqui-Moly-Fuel-Injection-Cleaner-Πρόσθετο-Βενζίνης-300ml.html?from=featured&product_id=111344508 μετά από γέμισμα του τεπόζιτου και βγες σε κάνα αυτοκινητόδρομο να το πατήσεις λίγο
    1 point
  8. Κάνε κι έναν καθαρισμό και κωδικοποίηση στην πεταλούδα σου
    1 point
  9. εμενα ειχαν κανει μια φορα απορω αν θα εχει ακομα ενημερωση ο fsi
    1 point
  10. Επισκευαζονται και τα δυο. Β6 και Β8. Πρεπει να δεις τα αμορτισερ και τα ελατηρια που φορας. Μετα πρεπει ναποφασισεις τι θες οδηγικα. Και φυσικα πρεπει να ορισεις ανωτατο κοστος. Θεωρητικα να μιλαμε, απλα δεν θα βρεις τη σωστοτερη λυση. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. Αμφιβαλλω οτι θα λυθει το προβλημα σου με soda blasting. Δες αν δουλευει σωστα το αυτοκινητο πρωτα Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. Ψάξε στο fb για "the soda blasters"
    1 point
  13. Αντιπροσωπία, στη μισή τιμή (δε θυμάμαι πόσο μου κόστισαν ακριβώς το καλοκαίρι, για πεντάπορτο τα 2 μπροστινά) από ό,τι το βλέπεις από ebay.
    1 point
  14. Ναι συγνώμη δεν ηταν σωστή η ερώτηση μου, στους TSI & TFSI εννοουσα
    1 point
  15. Τελικά 288 φοραω μπροστά 230 πισω. Παρηγγειλα ΑΤΕ.
    1 point
  16. Το σύνηθες είναι το V σε αυτή τη διάσταση, ενώ στις ταχύτητες που κινείσαι μπορείς να κατέβεις και σε H...όσο μεγαλώνει ο δείκτης ταχύτητας είναι και πιο ενισχυμένος ο σκελετός του ελαστικού, άρα και πιο σκληρό το ελαστικό...
    1 point
  17. Το primacy 4+ θεωρητικά έχει μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση από το απλό...
    1 point
  18. 'Eχω 68.000 σε golf 7 του 2013 και παρουσίασε πρόβλημα στο σασμάν και συγκεκριμένα στο γρανάζι της έκτης. Συγκεκριμένα ξεβίδωσε η βίδα που κρατάει το γρανάζι με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί τρύπα στην ουρά του σασμάν. Ευτυχώς κατάλαβα τη διαροή βαλβολίνων και πρόλαβα χειρότερη ζημιά στο σασμάν, μόνο βίδα καπάκι γρανάζι κλπ, 400 ευρώ. Έχει συμβεί η έχετε ακούσει κάτι αντίστοιχο ?? Στην Karenta που ρώτησα δεν έχει αναφερθεί κάτι.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    1 point
  19. Δες εδώ το σχετικό θέμα με την κωδικοποίηση και της μπαταρίες
    1 point
  20. Δες από εδώ ποια μπορείς να βάλεις στο μοντέλο σου. https://www.varta-automotive.gr/el-gr/battery-finder?type=pc&year=2016&make=121&model=36223&engine=122007&etn=580+901+080%7C570+901+076%7C570+500+076%7C&rec_etn=570+500+076%7C&ss_etn=580+901+080%7C570+901+076%7C570+500+076%7C&literal_search=%7B%22type%22%3A%22%CE%91%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF%22%2C%22year%22%3A%222016%22%2C%22make%22%3A%22VW%22%2C%22model%22%3A%22TIGUAN+%28AD1%2C+AX1%29%22%2C%22engine%22%3A%221.6+TDI+%2885+kW+%2F+115+PS%29%22%7D Εννοείται μπορείς να βάλεις αφτερ και να τη πληρώσεις στη μισή τιμή. Μερικά ηλεκτρολογία μπορούν να στη δηλώσουν στο εγκέφαλο. Ρώτα
    1 point
  21. Καλησπέρα, Μετά το θέμα που είχα στο σασμάν στο γρανάζι της έκτης (αρχικό post) αλλάζω βαλβολίνες στο golf 7 tsi 1.2 που έχω, παίρνει 2,3 lt στην Karenta Αργυρούπολης. Το έχω ψάξει λίγο και φοράει μονότυπη την G 052527A2 high performance transmutation fluid. Κόστος 68 ευρώ το κιλό...,αλλά θέλω να είμαι ήσυχος και σίγουρος, μετά το πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Τώρα μετά από 3000 χλμ από την μερική επισκευή που έκανα είχα την κλασική βαλβολίνη των συνεργείων, 75-90W.
    1 point
  22. Χιλια ευχαριστω πραγματικα,αλλα δεν χανει απο τις βιδες,χανει απο το επανω μερος της ενωσης και μου φαινεται περιεργο γιατι τον εχω αλλαξει πριν 3 χρονια οπως περιεγραψα,Μαλλον εχει λασκαρει τι να πω... Θα επανελθω με νεoτερα..
    1 point
  23. Ίσως είναι αυτό που λες, ας ελπίσουμε να βγάλει και 11 έτη κι αυτός! VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  24. Βγάλε το πίσω κάθισμά. Στο κέντρο του πίσω καθίσματος υπάρχει μία βαλβίδα. Στο vcds αναγνωρίζει σαν βαλβίδα G202. Η είναι η βαλβίδα χαλασμένη η τεντωμένα τα καλώδια της! Συνήθως φτιάχνουμε ενα μεταλλικό "σκέπαστρο" και το βιδώνουμε στις βίδες που βιδώνει η βαλβίδα ετσι ωστε να είναι "σκεπασμένη" και οταν μπαίνει κόσμος να μην πιέζεται! Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  25. Δεν τα ειπες ολα… Οταν ανοιχτηκε κατι δεν εγινε σωστα μην ψαχνουμε τωρα αδικα. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  26. Έχω υπόψη αποκόλληση 5ης λόγω υπερθέρμανσης από κακή ποιότητα βαλβολίνης και από μειωμένη ποσότητα. Επίσης 3ης, αλλά σε εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Το συγχρονιζέ σε τι κατάσταση ήταν? Σε ρώτησα και πριν, ήταν φθαρμένο ? Επίσης εφόσον έσπασε από πίσω δεν μπορείς να ξέρεις αν μέσα έλειπε ποσότητα βαλβολίνης. Πολλές φορές το καλοκαίρι ξεγελά ο λεβιές, λόγω θερμοκρασίας της βαλβολίνης. Στα 4 χρόνια/60Κ όποιο έρθει πρώτο μια αλλαγή χρειάζεται. Σίγουρα το όριο αλλαγής είχε παρέλθει, αλλά και πάλι θα έλεγα αστοχία υλικού ή μειωμένη ποσότητα βαλβολίνης στο σασμάν. Είσαι σίγουρος ότι δεν αλλάχτηκε ποτέ η βαλβολίνη ή δεν ανοίχτηκε το κιβώτιο ?
    1 point
  27. Aπό την ακινησία είναι. Με 7.5k/y τι περιμένεις. Υγ: Επίσης , το σημαντικότερο. Στην πρώτη δημοσίευση, όποτε και να έγινε εγγραφή, χαιρετάμε και απο τη δεύτερη και μετά λέμε τον πόνο μας.
    1 point
  28. Σωστός. Το ίδιο κάνει και κατά την εκκίνηση γυρνώντας το κλειδί και αφού ολοκληρωθεί το check και σταματήσει η αντλία αυτό ακούγεται ακόμη.
    1 point
  29. Καλώς ξαναβρεθήκαμε πρόεδρε the ressurection του vw club είναι γεγονός και αυτό οφείλεται σε σένα. Το όνομά μου είναι Μιχάλης, 31 ετών και κάτι ψιλολοϊδια, έχω μια γκολφάρα τέταρτης γενεάς με λίγα πραματάκια επάνω: εξάτμιση, φίλτρο, ζαντολάστιχα ενώ το body kit πήρε πρόσφατα πόδι γιατί έφαγε κλωτσιά από πεζοδρόμιο. Με το νέο έτος ετοιμάζω το καινούριο βόδι κιτ αφού περάσουμε και το ΚΤΕΟ κάτα τον Μαίο. Αν στο μεσοδιάστημα κάτσει κανένα τζόκερ κανένα λαχείο καμμιά κληρονομιά άντε γειά στο 4άρι πάω φουλαριστός για το 5άρι το GTI. Ήδη το έχω κάνει παραγγελία............. στον Άϊ Βασίλη
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.