Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/18/2021 in all areas

  1. Καλησπέρα, σήμερα ειδική περιποίηση για το θηρίο μου, κάτι που θα έπρεπε να είχα κάνει εδώ και χρόνια.... γυάλισμα και κεραμική επίστρωση [emoji7][emoji3590] Το αποτέλεσμα εκπληκτικό, πραγματικά εκπληκτικό, σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο, καθρέφτης έγινε [emoji7] Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    5 points
  2. Η αλλαγή λαδιών (βαλβολίνες) σε αυτόματα κιβώτια, όπως και σε κιβώτια dsg δεν γίνεται σε οποιοδήποτε συνεργείο... Όλα τα συνεργεία έξω θα σου αλλάξουν βαλβολίνες αλλά όχι όλες, ένα μικρό ποσοστό μόνο (περίπου το 1/4 με 1/3)... Οι βαλβολίνες στα αυτόματα έχουν διαδικασία ολόκληρη να αλλαχθούν (δες βίντεο στο ίντερνετ).... Ακόμα και για το καθάρισμα υπάρχει ειδική διαδικασία, και μάλιστα με μηχάνημα (κάτι αντίστοιχο σε εμφάνιση με το μηχάνημα που κάνει πλήρωση στο φρέον του κλιματισμού, ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ DSG)
    2 points
  3. Καλησπέρα παιδιά Έφτιαξα αυτό το topic για να βοηθήσω όσους αντιμετωπίζουν τριγμούς στο αυτοκίνητο τους και συγκεκριμένα στο golf 5 μιας και εγώ επειδή είμαι ψύρας με τους ήχους, τα έλυσα όλα και πλέον δεν ακούγεται το παραμικρό. 1. Αν ακούτε κάποιο τριγμό μέσα απο το ντουλαπάκι του συνοδηγού και συγκεκριμένα όταν πέφτετε σε λακκούβες ή το αμάξι περνάει απο τραχύ δρόμο ή σε πολύ χαμηλές ταχύτητες η λύση είναι μία. Κάτω απο το ντουλαπάκι υπάρχουν 3 βίδες που πιθανόν είναι για τον αεραγωγό του κλιματιστικού, αυτές λόγω των ετών χαλαρώσανε. Βιδώστε τις καλά και οι τριγμοί θα εξαφανιστούν. Είχα το πρόβλημα για πάνω απο έναν χρόνο και δεν μπορούσα να βρω την λύση με τίποτα. Εν τέλει την βρήκα και όλα καλά. 2.Αν ακούτε κάποιον τριγμό στο ρελαντί απο το ύψος της κολώνας του συνοδηγού, οφείλετε στο σωληνάκι της βενζίνης που το κλιπ που το κρατάει έχει χαλαρώσει ή ο σωλήνας της βενζίνης λόγω χρόνου έχει μαλακώσει. 3.Αν ακούτε έναν εκνευριστικό ήχο απο την εσοχή των παραθύρων την ώρα που πέφτετε σε λακκούβες ή περνάτε απο τραχύ δρόμο οι λύσεις είναι οι εξής. 1. βάζετε σιλικόνη στην εσοχή των τσιμουχών, αν το πρόβλημα συνεχίσει κοιτάξτε τις πόρτες όταν είστε απέξω αν την ώρα που είναι κλειστές εφαρμόζουν ακριβώς στο σασί, υπάρχει η πιθανότητα να έχουν ένα μικρό κενό και απο εκεί να έρχεται ο ήχος ή και ακόμα σε μεγάλες ταχύτητες να ακούτε τον αέρα. Σε αυτήν την περίπτωση πάτε σε έναν φανοποιό και τραβώντας την πόρτα μέσα σε δευτερόλεπτα επαναφέρει την πόρτα στο σωστό σημείο και ο ήχος σταματάει. Αν και πάλι ο ήχος συνεχίζει όσο παράξενο και να ακουστεί βάλτε λάδι στους μεντεσέδες της πόρτας. Λόγω σκληρότητας όταν το αμάξι πέφτει σε λακκούβες ο ήχος μεταφέρεται απο εκεί σε όλο το τζάμι. Μετά απο πολύ καιρό σε αυτό εν τέλει βρήκα την λύση. Αν και πάλι μετά απο όλα αυτά ο ήχος παραμένει για να βρείτε τι ακριβώς φταίει κάντε το εξής: Κατεβάστε ελαφρά το παράθυρο και τοποθετήστε ένα πολύ λεπτό ύφασμα στο τζάμι στο πάνω μέρος και στη συνέχεια ανεβάστε το παράθυρο έτσι ώστε το ύφασμα να ακουμπήσει το πάνω μέρος του πλαισίου(παραθύρου). Δοκιμάστε να περάσετε απο τραχύ δρόμο η λακκούβα αν ο ήχος σταμάτησε τότε σημαίνει ότι θέλει άλλαγμα η τσιμούχα. Αν ο ήχος συνεχιστεί δοκιμάστε να βάλετε σιλικόνη στην τσιμούχα που βρίσκεται περιμετρικά της πόρτας δηλαδή πάνω στο σασί. Αν σταματήσει ο ήχος σημαίνει ότι οφείλεται στην τσιμούχα αυτήν, ένα έξυπνο κόλπο είναι να μετρήσετε το πάχος της τσιμούχας(σασί) σε κάποια πόρτα συνήθως στις πίσω που δεν τρίζει και μετά να μετρήσετε το πάχος της πόρτας που τρίζει, προκειμένου να δείτε την φθορά της. 4.Αν ακούτε τριγμούς απο την ταπετσαρία κάποιος πόρτας, να το πάτε σε φανοποιό ο οποίος θα βάλει απο μέσα αφρολέξ με κόλα και οι τριγμοί θα εξαφανιστούν. 5.Αν ακούτε τριγμούς απο την κεντρική κονσόλα ρίξτε μπόλικη σιλικόνη και οι τριγμοί εξαφανίζονται. 6. Αν ακούτε τριγμούς απο το πλαστικό την κολώνας του τιμονιού, ρίξτε σιλικόνη. 7.Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το πορτ παγκάζ δηλαδή μια να ανοίγει και την άλλη να μην ανοίγει δύο είναι οι πιθανές αιτίες α) έχει πρόβλημα ο διακόπτης την ώρα που τον πατάτε και θέλει άλλαγμα (κόστος 30 ευρώ) β) υπάρχει κάποιο πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Το σύνηθες είναι το α. 8.Το συχνό κεντρικό κλείδωμα στις πόρτες μετά απο ένα διάστημα χαλάει κάποια κλειδαριά. 9.Όταν σταθμεύετε το αυτοκίνητο να έχετε το τιμόνι πάντα ευθεία με τις ρόδες, έτσι ώστε στην διάρκεια του χρόνου να μην προκαλούνται στο σύστημα φθορές και να μην χρειάζεται ευθυγράμμιση. 10.Αν στην πίσω πινακίδα του αυτοκινήτου η οποία έχει 2 λαμπάκια για να την φωτίζει το βράδυ τοποθετήσετε κάμερα αυτή θα αντικαταστήσει το αριστερό λαμπάκι, αν ξαφνικά σβήσει η πινακίδα και δεν φωτίζει καθόλου, αλλάξτε το δεξί λαμπάκι και αμέσως θα λειτουργήσει κανονικά όλη. Το λαμπάκι της κάμερας( που καταλαμβάνει την αριστερή θέση) είναι ενσωματωμένο και δεν αλλάζει. Σκέφτηκα να τα μοιραστώ όλα αυτά μαζί σας γιατί μετα απο 14 χρόνια που έχω το αμάξι πλέον δεν υπάρχουν καθόλου τριγμοί σαν να βγήκε πρώτη μέρα απο το εργοστάσιο και όλα τα υπόλοιπα που σας περιέγραψα πλέον λειτουργούν κανονικά. Στην εποχή που ζούμε είναι κρίμα να σπαταλάς χρήματα για πράγματα που εν τέλει μπορεί και να μην θέλουν αντικατάσταση. Ήμουν έτοιμος να αγοράσω τσιμούχες και ταπετσαρία όσο αφορά τα τριξίματα και να ξοδέψω περιττά χρήματα για τα άλλα που περιέγραψα σε ηλεκτρολόγο χωρίς να υπάρχει λόγος. Ελπίζω να σας βοήθησα αν έχετε τα συγκεκριμένα προβλήματα και ότι θέλετε να ρωτήσετε κάτι πάνω σε αυτά θα χαρώ να σας απαντήσω.
    2 points
  4. δεν χρειαζεται να αλλαξεις ελατηρια εκτος εαν παρατηρεις μειωμενη αποσταση απο το εδαφος με το ιδιο αμαξι αλλαξα αμορτισερ στα 190000 sachs και ολα καλα
    2 points
  5. Τελικά παρήγγειλα απο amazon το καινούριο μοντέλο (Ctek MXS 5.0 Test & Charge) μιας και έβγαινε σχεδόν στα ίδια λεφτά με το να πάρω από Ελλάδα το προηγούμενο μοντέλο (Ctek MXS 5.0). Θα το δοκιμάσω και θα σας πω εντυπώσεις.
    2 points
  6. Η εμπειρία, μοναδική! Γνώρισα τον Κώστα από κοντά και τον Παναγιώτη επίσης εκείνη την μέρα! Μετά που κατάλαβα τι άτομο είναι ο Κώστας όταν αρχίσαμε να μιλαμε λέω 420 χλμ χαλάλι τους! Πήγαμε, βρεθήκαμε, γνωριστήκαμε, καναμε τις τρελές μας και περάσαμε υπέροχα! Ευχαριστούμε πολύ Κώστα για όλη την οργάνωση! Αναμένουμε το επόμενο event που θα παρεβρεθουμε πάλι σαν club!
    2 points
  7. Καλημερα σε ολους! Πριν λιγες μερες ειχα την τυχη κ τη χαρα να κανω ενα 2ημερο ταξιδακι με ενα σπανιο και μοναδικο μοντελο της VW ,το Volkswagen Transporter t3 η t25 camper van του 1984. Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλα συντηρημενο ,φρεσκοβαμενο, εχει γινει γενικο σερβις , οπως εχουν προστεθει καποια πραμματακια εδω κ κει. Λεπτομερειες δε ξερω μιας και ειναι ενος κολητου μου απο Θεσ/κη κ η βολτα ηταν προς Δεβελικι Χαλκιδικης. Εδω και ενα βιντεακι απο τη σχετικη βολτα
    2 points
  8. Αν και είναι παλιό το θέμα απαντάω για να υπάρχει ως αρχείο... Τα Amarok δεν φοράνε DSG κιβώτιο... Φοράνε κιβώτιο της ZF το οποίο είναι σαν μετατροπέας ροπής... Γενικώς θεωρούνται πολύ αξιόπιστα και ακριβά κιβώτια τα ZF (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ZF_transmissions) Ο λόγος απλός... Το DSG έχει δίσκους και στην περίπτωση του Amarok που έχει ελκτική δύναμη που φτάνει τα 3.200 κιλά (με το αυτόματο κιβώτιο), ακόμη και σε ανηφορική διαδρομή με κλίση 12%, ή 1.000 κιλά ωφέλιμο φορτίο σε 45% ανηφορική ή και κατηφορική κλίση οι δίσκοι αυτοί δεν θα άντεχαν... Το Amarok το 2.0 έως και το 2016 (το 2017 βγήκε σε 3.0 ν6) έβγαινε με αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων και πάντα σε συνδυασμό με τον κινητήρα απόδοσης 180 PS. H πρώτη ταχύτητα είναι για χρήση εκτός δρόμου και για τη μεταφορά ρυμουλκούμενου φορτίου έτσι ώστε να μην υπάρχει ανάγκη να κατεβάζεις ταχύτητα. Η όγδοη ταχύτητα από την άλλη πλευρά, έχει μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης και έχει σχεδιαστεί για οικονομική οδήγηση σε χαμηλότερες στροφές.
    2 points
  9. Καλησπέρα, Προέκυψε κάποιο πρόβλημα και δύστυχος δεν θα μπορέσω να έρθω με το γιό μου αύριο στην Αράχοβα. Την επόμενη φορά. Ευχαριστώ. CT_VW Costas
    1 point
  10. Καλησπέρα φίλοι μου. Μετά από ένα σύντομο διάλλειμα ενός έτους με ένα leon 5f 1.8tsi επέστρεψα αγοράζοντας ένα b8 1.4tsi 4motion μεταχειρισμένο με 15000χλμ. Το αυτοκίνητο φαίνεται πραγματικά άθικτο σε κατάσταση βιτρίνας μέσα και έξω. Ωστόσο υπάρχει ένα μικρό θέμα... η αλλαγή από 1η σε 2άρα δεν θυμίζει κιβώτιο vw. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος είναι σκληρή και καμία φορά γρατζουνάει ενώ έχω την αίσθηση ότι κάθε κούπωμα 2αρας είναι διαφορετικό από το προηγούμενο!!! Ο συμπλέκτης φαίνεται δυνατός και φυσικά δεν πατινάρει ενώ είναι προοδευτικός. Δεν είναι ότι έχει αστοχήσει ποτέ να μπει η δευτέρα ακόμα και με υψηλές στροφές απλά δεν συμπεριφέρεται όπως πρέπει ή όπως στις άλλες ταχύτητες. Κουμπώνει η πρώτη με χιλιόμετρα? ναι κανένα πρόβλημα. Οι υπόλοιπες ταχύτητες? ναι μια χαρά τις ρουφάει όπως πρέπει. Η όπισθεν? κανένα πρόβλημα! το κατέβασμα από 3η σε 2αρα? κανένα πρόβλημα και σαφώς πολύ καλύτερα από 1η σε 2αρα. Ένα άλλο που έχω παρατηρήσει είναι ότι αν πατήσεις απότομα τον συμπλέκτη πχ για να ανεβάσεις ταχύτητα ακούς το βολάν να ψιλοχτυπάει!!! Αλλαξα βαλβολίνες με τις γνωστές προδιαγραφές (75 μονότυπη) και έβαλα και ένα ενισχυτικό τελευταίας γενιάς της liqui moli. Η κατάσταση βελτιώθηκε σίγουρα αλλά και πάλι δεν είμαι ευχαριστημένος. Βρήκα ένα video στο youtube σχετικά με την ρύθμιση των συρματόσχοινων του επιλογέα και λέω να ζητήσω από το συνεργείο μου να το κάνει. Υπάρχει καμία άποψη πάνω στο θέμα? Ευχαριστώ πολύ.
    1 point
  11. Κάνε μια έρευνα, και κοίταξε να πας σε μάστορα που ασχολείται ΜΌΝΟ με φρένα και τίποτα άλλο. Στην περίπτωση που λές ότι σου έβαλαν Brempo δίσκους και τακάκια textar Τα τακάκια μήπως ήταν σκληρά? Και σου γονάτισαν τους δίσκους? Μηπως ο συνδιασμός ήταν εξαρχής λάθος της μάρκας? Πριν κάνεις το οτιδήποτε πήγαινε σε κατάστημα που είναι αποκλειστικά για φρένα.
    1 point
  12. Βαλε αγγελια ζητησης Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. 1 point
  14. Δεν ξέρω... θα σιγουρευτώ ότι το συνεργείο έχει το special tool για την συγκεκριμένη δουλειά (ουσιαστικά πρόκειται για τον πύρο ακινητοποίησης του επιλογέα) και θα κάνουμε την ρύθμιση. Νομίζω ότι κακό δεν πρόκειται να κάνουμε σε καμία περίπτωση. Δυστυχώς δεν μπορώ αυτή την εβδομάδα... θα πάω όμως σίγουρα την επόμενη και θα γράψω εδώ τις εντυπώσεις μου.
    1 point
  15. Αλοιφή θες γυαλισματος.τωρα με το χέρι είναι δύσκολο να φύγει,θες αλοιφαδορο με μικρό pad να μονωσεις και την άκρη εκεί στην ηλιοροφή να μην ακουμπήσει πάνω στ πλαστικό. Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  16. Για δοκίμασε αυτό Liqui Moly Hydraulic Lifter Additive 300ml. Η τιμή του είναι περίπου στα €6,96
    1 point
  17. Scan για σφαλματα Και ψαξιμο τη γραμμη επιστροφης και αναθυμιασεων Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  18. Έχει ένα πάνω από το πετάλι του συμπλέκτη κι ένα πάνω στο κιβώτιο...αν δεν έχεις αλλάξει υγρά φρένων πρόσφατα κάνε τους μια αλλαγή και εξαέρωση...
    1 point
  19. 1 point
  20. Σε κάτι τέτοια αντιλαμβάνεται κάποιος την αξία ενός φόρουμ...
    1 point
  21. Ωραίος... Σου εύχομαι πολλά, ευχάριστα, και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, και να συνεχίσεις να το χαίρεσαι και να το έχεις μεράκι το αμάξι...
    1 point
  22. Θα πας σε κλειδαρά (αυτοκινήτων) και κατά 90% θα σου επισκευάσει την κλειδαριά που ήδη έχεις... Κόστος χαμηλό...
    1 point
  23. μεσα και εγω παιδια.. 2 ατομα!! απο θεσσαλονικη θα ξεκινησω κ αναλογως την ωρα και την συννενοηση, η εκκινηση μου θα ειναι απο Τρικαλα!!
    1 point
  24. Έχω τον ίδιο κινητήρα του 19 μοντέλο.ειχα ρωτήσει γ πρόγραμμα μου είχαν πει 300 ευρώ και θ γινόταν σα το 75αρι Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  25. ΄Αλλαξε μηχανικό διότι αυτός πάει να σε δαγκώσει άσχημα. Τα ωστήρια φθείρονται εσωτερικά και όχι εξωτερικά. Ο θόρυβος ακούγεται ψηλά στον κινητήρα από το καπάκι των βαλβίδων. Βασικά αίτια φθοράς είναι: 1. Όταν πλακώνουμε τον κινητήρα κρύο (δεν έχει προλάβει να ανεβάσει λάδι) 2.΄Οταν δεν αλλάζεται έγκαιρα το λάδι + φίλτρο 3. Όταν βάζουμε άλλον τύπο λαδιού από τον προβλεπόμενο
    1 point
  26. Τα ελατηρια δεν θα εχουν προβλημα για πολλα χλμ ακομα. Δες silent blocks, μπαρακια ζαμφορ μπρος πισω και ακρομπαρα Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  27. Καλησπέρα παιδιά KOSTAS MK5 + 1 Πάμε να περάσουμε καλά και να τα πούμε μετά από τόσο καιρό ……
    1 point
  28. https://www.ebay.co.uk/itm/Volkswagen-UP-Fuel-Filler-Flap-12E809857AGRU-NEW-GENUINE/382769531294?pageci=df821834-309b-49cf-a280-422f97634144&redirect=mobile Δεν χρειάζονται αντικατάσταση όλες η κλειδαριές. Τι ακριβώς έχει σπασει ξέρεις? Έχει σπασει το button που ασφαλίζει την ώρα που πετάς το καπάκι και κληδώνει? Η έχει σπασει η εγκοπη που είναι στο πορτάκι επάνω και δεν μπορεί να κλειδώσει?? Θα βοηθούσε αν έβαζες μερικές φωτογραφίες
    1 point
  29. Ευχαριστώ πολύ! Είσαι Κατατοπιστικός φίλε
    1 point
  30. Αν ξυλωσεις το πλαστικο του πορτ μπαγκαζ θα τον δεις ευκολα, στα αριστερα του σηματος. Πανω στον κυκλο με κοκκινο ειναι ο μικροδιακοπτης και απο κατω το ελασμα. Κουνας παραλληλα το σημα να δεις πως πιεζεται ο μικροδιακοπτης απο το ελασμα. Η φωτο την βρηκα στο ιντερνετ (ενοειτε δεν χρειαζετε να απο συναρμολογησεις το σημα οπως φαινετε στη φωτο, καθως το ελασμα ειναι προσβασιμο ανετα αν βγαλεις το πλαστικο του πορτ μπαγκαζ)
    1 point
  31. Το ανοιξα σημερα, τελικα ηταν το ελασμα που παταει τον μικροδιακοπτη. Στραβωσα λιγο το μεταλικο ελασμα ωστε να του δωσω μια κλιση, ωστε να παταει με ποιο πολυ δυναμη τον μικροδιακοπτη. Μετα απο αυτο πλεον το πορτμπαγκαζ ανοιγει με την πρωτη! Πλεον δεν χορταινω να βαζω πραγματα στο πορτ παγκαζ
    1 point
  32. Υπέροχα!!! Και εγώ θα έρθω από Λαύριο!!!
    1 point
  33. Τέλεια, Darth_Cotsos από Αθήνα! Κωστάκη θα είσαι εδώ?
    1 point
  34. Εγώ το αγόρασα από το ιταλικό άμαζον Link με το άμαζον σαν πωλητή στα 86 ευρώ περίπου με μεταφορικά. Σαν πωλητής ήταν το άμαζον, και τώρα το έχει κατόπιν παραγγελίας για όποιον ενδιαφέρεται.
    1 point
  35. Δεν πρόσεξα ότι έγραψες το "κίτρινο"... δικό μου λάθος...
    1 point
  36. Also maybe the electrical pump of the hydraulic power steering has its issues...
    1 point
  37. Έριξα wd40 το κίτρινο,σιλικόνη...πάει νερό πάνω....μια χαρα Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  38. 23 πρατήρια υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε όλη τη Ελλάδα. Νοθεία δεν παίζει μέχρι τώρα. Τα περισσότερα πρατήρια παίρνουν απευθείας από τον αγωγό. Το αέριο είναι ρωσικό με ποσοστό μεθανίου 98%, αρίστης ποιότητας σε σχέση με το αλγερινό με ποσοστό μεθανίου 91%. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  39. Συνήθως τα ιμιτασιόν αντικατάστασης και τα εργοστασιακά θέλουν προγραμματισμό (coding). Αν πάρεις απλώς κάποια led φανάρια που θα σου αρέσουν, δεν χρειάζονται προγραμματισμό, αφού είναι για να τοποθέτηση από τον ίδιο τον χρήστη...
    1 point
  40. http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/PA/year/2010/drive_standart/656/hg_ug/839/subcategory/839000/part_id/3690211/lang/e
    1 point
  41. Εγώ έχω ακούσει κάποια περίεργα και χρησιμοποιώ 2 γεμίσματα 100αρα μετά 1 95αρα. Ας μιλήσουν και οι γνωστες… Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  42. Για όσους ενδιαφέρονται για τους CAX κινητήρες το ίδιο σετ με τους twincharged παίρνουν και τα δικά μας. Άλλαξα στο δικό μου (golf vi tsi 122ps) στα 155.000km γιατί είχε αρχίσει να κροταλιζει. Το γνήσιο σετ με μεταβλητό κλπ γύρω στα 370-380€ έχει αυτήν την περίοδο συν κάποια έξτρα πράγματα που χρειάζονται για να ικανοποιηθεί η τελευταία τεχνική οδηγία.
    1 point
  43. Σ'ωραιος ρε φίλε... Καλορίζικο το νέο σετ.... VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  44. το μοτερ μας ολα τοποθετημενα και περιμενουμε ενα φιλο για προγραμμα,,, https://imagizer.imageshack.com/img923/3031/ANkWyC.jpg
    1 point
  45. Προσωπική εμπειρία και άποψη: Δεν θα έβαζα ποτέ ξανά την βάση με τους ιμάντες... Τρομερά αναξιόπιστη λύση με μεγάλες πιθανότητες ζημιάς σε αμάξι (ζημιά στην πόρτα ή και στο τζάμι και μεγάλο βάρος στην πόρτα), ποδήλατα (γρατζουνίζονται μεταξύ τους ή γρατζουνάνε το αμάξι) και το κυριότερο, τραυματισμό άλλων (να φύγει κάνα ποδήλατο εν κινήσει, να τραυματιστεί πεζός ή δικυκλιστής όταν την αφήνουν οι περισσότεροι πάνω στο αμάξι χωρίς ποδήλατα και είναι σαν πιρούνια!!!)... Ούτε εγώ θα έβαζα σε "ψηλό" αμάξι βάσεις οροφής... Εκτός αύξησης της αστάθειας, υπάρχει πιθανότητα να χτυπήσεις κάπου (διόδια με περιοριστή ύψους, καράβια, γκαράζ κλπ) Η πιο καλή που έχω δοκιμάσει είναι αυτή που μπαίνει στον κοτσαδόρο, αλλά όπως το λέει και η λέξη, θα χρειαστείς κοτσαδόρο, κάτι που αυξάνει το κόστος. Από πλευράς όμως αξιοπιστίας και ευκολίας στην τοποθέτηση, μάλλον είναι η καλύτερη λύση...
    1 point
  46. Εγω παντως λογω προσωπικης που ειχα παρει κατι ρουμανικα (κ καλα για καλυτερα) 450€ κ ενας φιλος κατι κινεζικα στα 400€ κ τα δυο χαλια. Παιρναν φουλ νερα κ απο φως τιποτα. Κ τους ειχα κ led λαμπτηρες. Στην κατω φωτο οι δυνατες οριζοντιες ηταν τα μεσαια κ τα τριγωνακια ηταν τα μεγαλα. Πεταμενα λεφτα.. πηγαινα βραδυ κ τα μεσαια φωτιζαν 10μετρε μπροστα απ το αυτοκινητο κ τα μεγαλα φωτιζαν τις ψηλες ταμπελες της εθνικης. Δε μπορεσε κανεις να τις ρυθμισει να ερθουν ευθεια ποτε!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  47. Πήγα σήμερα να βάλω τις βαλβολινες και μου τις πετούσε από έξω πολύ περίεργο τελικα από πού τις βάζουμε από την τάπα στα πλάγια ή από την φούσκα της όπισθεν ?? Και για να βγούναι όλες αρκη να βγάλουν την τάπα που είναι κάτω ή θέλει και το ανάγλυφο συματακι της vw?? Vw golf 5 gt blg
    1 point
  48. Βάλτα... τα έχω στο δικό μου mk7. Άξιζουν... και στην μεγάλη σκάλα ξημερώνει κιόλας . Πολύ καλή ποιότητα φωτός.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.