Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 08/25/2017 in all areas

  1. 5 points
    Καλησπέρα και απο μένα.. Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. 4 points
    Βρίσκω απόλυτα σωστό να είσαι συνεπής με τους λόγους για τους οποίους διάλεξες το αμάξι σου. Εφόσον μεταξύ άλλων το διάλαξες για οικονομία, θεωρώ αυτονόητο να το αφήσεις μαμά, τουλάχιστον στο μηχανολογικό κομμάτι. Υπάρχουν ωστόσο μοτέρ που από μόνα τους σου φωνάζουν να τα βελτιώσεις, έστω και με μόνο πρόγραμμα αν όχι παραπάνω. Ο λόγος είναι ότι τέτοια μοτέρ έχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης, που για εμπορικούς λόγους το εργοστάσιο τα λανσάρει detuned, δίνοντας όμως (και με το αζημίωτο) στον ιδιοκτήτη το hardware για εύκολη, φθηνή και απροβλημάτιστη βελτίωση, πάντα μέχρι ένα συγκεκριμένο στάδιο βελτίωσης που ποικίλλει ανάλογα το μοτέρ. Τέτοια μοτέρ μπορείς να βρεις από τη μικρή μέχρι τη μεγάλη κατηγορία, από hot hatch μέχρι sport limo και suv. Έτσι, ακόμα και αν το αμάξι το έχει κανείς για ταξίδια με την οικογένεια, θεωρώ ότι αφήνει το μοτέρ ανεκμετάλλευτο αν δεν βάλει έστω πρόγραμμα, που δεν χρειάζεται σόνι και καλά να κάνει κόντρες, ακόμα και για ασφάλεια στο ταξίδι είναι χρήσιμο να την έχει την έξτρα δύναμη, το ίδιο το ταξίδι γίνεται πιό άνετο και ασφαλές. Απλά η αλήθεια είναι ότι συνήθως αν ξεκινήσεις τη βελτίωση μετά δεν θες να τελειώσεις. Γι' αυτό και λέω tuning is a curse.
  3. 4 points
    Λοιπον το παρηγγειλα.volkseagen tiguan 2.0 tsi 180 ps exclusive. Χρωμα λευκο και μαυρα καθισματα.extra εβαλα μονο ηλεκτρικους καθρεφτες γιατι η exclusive εκδοση εχει σχεδον τα παντα πανω.Μου ειπαν περιπου 75-80 μερες,επισης μου ειπε οτι ειναι 39η εβδομαδα παραγωγης 2017.Ειμαι πολυ χαρουμενος.
  4. 4 points
  5. 3 points
    Πριν το καινουργιο setup,χρειαζοταν νομιζω WIDEBAND εγκεφαλος απο το επομενο Passat 2001-2005.
  6. 3 points
  7. 3 points
  8. 2 points
    καλημέρα, κάτοχος ενός cc 1.8tsi bzb και μετά από πολλά διαβάσματα σε διάφορα forum (μετά από ένα πολύ σύντομο 0.5sec διαφορετικό από συνήθως ήχο κατά την εκκίνηση τα πρωινά και όχι πάντα) είπα να πάρω την γνώμη σας όσο αφορά την προληπτική αλλαγή του τεντωτήρα-αλυσίδας και γλυστρών. Είμαι σε φάση που περιμένω τιμή από ενα συνεργείο (το οποίο εμπιστευομαι απόλυτα πολλά χρονια τώρα). Επειδή φοβήθηκα με όλα αυτά που διαβάζω και επειδη σίγουρα έχω την παλιά έκδοση του τεντωτήρα με συμβουλέυετε να προχωρίσω με την αλλαγή? (εάν ήμουν άνετος οικονομικά δεν θα το συζητούσα καν- αλλά επειδη δεν είμαι και αν γίνει κάποιοα στραβή μετά τα πράγματα θα είναι δυσκολα) Το αμάξι σκοπεύω να το κρατήσω καθώς το έχω κάνει όπως το ήθελα και έχω αφιερώσει πολύ χρόνο σε αυτό.
  9. 2 points
    Πριν λίγες μέρες τοποθέτησα το πολυόργανο της p3cars που δείχνει αρκετές ενδείξεις μέσω της obd2 όπως πίεση, θερμοκρασία νερού, θερμοκρασία εισαγωγής, βολτ, 0-100 κ.α..Επίσης αντικατέστησα τους αεραγωγούς με αυτους του passat b7 με την φωτιζόμενη ροδέλα. Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. 2 points
    2 πατηματα απο μενα σημερα Subaru forester turbo το παιδι δηλωσε 300 αλογα. Του πα να παμε απο 1ες να τον βολευει καλυτερα αλλα ηθελε 2ες. 2ες 70 200 περιπου 1.5 κολωνα μπροστα το πασσατ. Tdm 900 φιλτρο εξατμιση καμια 70ρια κιλα οδηγο,ρολλ 90 μου εκανε ενα καλο Ανοιγμα τον κλειδωσα μαζεψα πολυ δυνατα αλλα αφησα γιατι μπηκε μπροστα μου και φοβηθηκα..
  11. 2 points
    Ανοιξα ενα θεμα με τα σερβις αν θελετε να τα εχουμε μαζεμενα Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. 2 points
    Ασφαλεια κλοπης και στα φρυδια σου Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. 2 points
    αυτο με την ελβετια που ειναι παντου πεντακαθαρα χειμωνα καλοκαιρι πολυ με εκνευριζει
  14. 2 points
    Τις μαμά τις έχω και θα βάλω χιονολάστιχα. Οπως και θα πάρω ακόμα ένα σετ 17άρες για να βάλω λάστιχα 50% off road και 50% on
  15. 2 points
    ok... μου αρέσει πάρα πολύ! Απλά εγώ θα έδινα άλλο ένα 20άρικο για να μου το περάσει κάποιος επαγγελματίας διότι αν το κάνω μόνος μου με βλέπω μετά να αλλάζω όλο το τιμόνι!
  16. 2 points
    Πολυ ασχημη ζαντα. Ο τυπος της πανω στο αμαξι μοιαζει σαν 15αρα. Αν αρεσει στο φιλο ομως πασο Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  17. 2 points
    Και πιστεύεις του πηγαίνει αυτή η ζάντα; Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. 2 points
    Μερικές από το δικό μου ακόμα. Αν ξέρει κάποιος τι λαμπες φοράει στα φωτα ημερας ας απάντηση για να τις αλλάξω σε led
  19. 2 points
    CC Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  20. 2 points
  21. 1 point
    οχι φιλε δεν ψωνιζω απο αμερικη,το λινκ το εβαλα για τις οδηγιες απο κατω! απο ali και ebay κανω ψωνια. εχει μεσα μερικα στηριγματα και συσκευασια με τα φωτα,οποτε ειναι οκ. ασε γιατι τωρα σκεφτηκα οτι εχω παραγγειλει και του διακοπτες των παραθυρων,και για του συνοδηγου και των πισω,πρεπει να βγει το πανελ,οποτε παιζει να περιμενω και αυτα και να τα βαλω ολα μαζι με ενα ξηλωμα. θα δω πως θα το κανω.
  22. 1 point
    εβγαλε η audi την μλκια το Q2 να μη βγαλει και η vw μια παρομοια μλκια?
  23. 1 point
    2 μηχανικοί του δικτύου VAG γενικότερα μου είπαν ότι προειδοποιεί, ΑΛΛΑ έχει τύχει να σπάσει - το μοτέρ - και χωρίς το παραμικρό "προεόρτιο" σε 2 αμάξια που γνωρίζω (ένα Passat μπερλίνα και ένα CC). Έχε κατά νου για να μην τα μπερδεύουμε ότι το πρόβλημα δεν είναι μην σπάσει η καδένα, αλλά μην σου κάνει κανένα γερό πήδημα και γίνει βαλβίδα/πιστόνι ένα σώμα μια ψυχή...
  24. 1 point
    καλησπέρα, και εγώ πέρασα ενα τετοιο κάλυμα στο τιμόνι και μετά από 2 χρόνια είναι ακόμη σε πολύ καλή κατάσταση. το είχα πάρι κάπου 40ε αν θυμάμαι καλά.
  25. 1 point
    Βάλε ένα ρέβο κατευθείαν
  26. 1 point
    δεν εχω καποιες φωτο, ουσιαστικα επισκευασα την μπετουγια σε μαστορα στην Αγιου Μελετιου και στη συνεχεια μου ηρθε το σετ επισκευης να το χω σαν εφεδρεια , μιας και στο corrado δεν ταιριαζει αλλη μπετουγια απο τα VAG
  27. 1 point
    απολυτο δικιο εχει ο alej, και εγω μετα απο 1χρονο με αυτοκινητο golf CNG πιστευω οτι ειναι η καλυτερη λυση στο μεσοδιαστημα πριν γινουν τα ηλεκτρικα για το ευρυ κοινο. τα αυτοκινητα πετρελαιου που ειναι πρωταθλητες στους επικινδυνους ρυπους, σιγα σιγα απομακρυνονται απο την αγορα,σε πολλες χωρες ηδη αποφασιστηκε η απαγορευση πωλησης diesel αυτοκινητων μετα απο σε μια δεκαετια, θα ακολουθησει και εδω ,οπως παντα καθυστερημενα ,και η ελλαδα.
  28. 1 point
    εγω ο λογος που δεν την βαζω ειναι αυτος φοβαμαι τα νερα λογω γυναικας και μη εχων δευτερο γκαραζ κ για το τιγκουαν..και επι τοπλειστον γιατι θα ειναι της γυναικας το οικογενειακο με οτι αυτο συνεπαγεται...
  29. 1 point
    στα άμεσου ψεκασμου όπως είναι γνωστό χτιζεται μάκα στις βαλβίδες ,με την συγκεκριμένη μεθοδο καθαρίζοννται και οι βαλβίδες,επίσης ακουλουθεί όλη την διαδρομή που ακολουθεί ο αερας όποτε στο διμό μου πχ αμαξι περναει απο κομπρεσορα τουρμπινα intercooler ,βαλδίδες και μετα περνάει στον κυλινδρο,με το καθαριστικό στα λάδια δεν θα μπορόυσε να γίνει κάτι τέτοιο
  30. 1 point
    Ποτέ δεν επιλέγεις μπουζί βάση τιμής αλλά με βάση το πιο δουλεύει καλύτερα στο μοτέρ. Και τα PZFR6R αν βάλεις και τα μειώσεις στο 0.7mm διάκενο, θα δουλέψουν καλά
  31. 1 point
    Ψηλέ έκανα εγώ στο polo που έχει 204.000χλμ σε αυτό που είναι στη Θέρμη. Πίσω από την εξάτμιση έβγαλε πολύ πράγμα, στο ρελαντί δουλεύει καλύτερα και ακούγεται πιο ήρεμο, τα κόμπιασματα όταν έβαζα το A/C σε αλλαγή ταχύτητας έφυγαν τελείως επιταχύνει πιο άμεσα και γενικά έχει βελτιωθεί όλη η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Κάνε το και θα με θυμηθείς! Sent from my iPhone using Tapatalk
  32. 1 point
    Η πλάκα είναι ότι απάντησα και στις δύο άλλες ερωτήσεις στη μία σου αναλύω ακριβώς αυτό που ζητάς με αριθμούς και τι αντιπροσωπεύουν και σου δίνω εναλλακτικές και στην άλλη σου απαντάω και σου ζητάω να μου δώσεις ένα νούμερο. Και ενώ στην πρώτη ερώτηση σου έχω ήδη απαντήσει πας και ανοίγεις νέο θέμα ρωτώντας το ίδιο πράγμα. Στην δεύτερη ερώτηση δεν έλαβα ποτέ το νούμερο. Άσε τώρα τα δικαιώματα και ξεκίνα να διαβάζεις, εμένα το ίδιο μου κάνει. Λοιπόν πάμε άλλη μία απάντηση, φυσικά και θα δεις διαφορά με το πρόγραμμα, υποθέτω το πρώτο σου τουρμπάτο αμάξι πρέπει να είναι. Η revo για τα 14άρια tsi έχει file για 95, 98 και 100άρα βενζίνη με ανάλογο αποτέλεσμα. Πάντως όπου και να καταλήξεις, αν το ζητούμενο είναι η βελτίωση, πρώτα πρόγραμμα και μετά περιφερειακά. Και ξεκίνα να χρησιμοποιείς το search όλα αυτά που ρωτάς έχουν ήδη απαντηθεί δεκάδες φορές.
  33. 1 point
    Πασσάτ Tsi 1.4, μοντέλο 2008, όλη του η ζωή όταν δεν κινείται είναι σε υπόγειο γκαράζ. Παρόλα αυτά, το πανί του ουρανού ξεκόλλησε ξεκινώντας από την περιοχή γύρω από τη μεσαία πλαφονιέρα. Σε γνωστό μου ταπετσέρη, ξυλώσαμε τον ουρανό, μου κόλλησε καινούριο πανί και ξανά τοποθέτηση! Ο ταπετσέρης μου πήρε 150 ευρώ για εργασία και υλικά, ενώ μου είπε ότι γενικά τόσο περίπου κρατάει 8 - 10 χρόνια. Πραγματικά είχε και άλλα αμάξια εκεί με το ίδιο θέμα, διαφόρων μαρκών όπως Toyota Auris, Renault megane κ.α.
  34. 1 point
    Ωραίο το βίντεο. Φαντάζομαι την κόκκινη πάστα τη βάζει για να γεμίσει τη γρατζουνιά ώστε να έρθει στο επίπεδο του υπόλοιπου τμήματος πριν τη βαφή με το πινελάκι. Εγώ πάω κατευθείαν στο πινελάκι και ανάλογα το βάθος της ζημιάς απλά το περνάω 2-3-4 χέρια εννοείται αφήνοντας να στεγνώσει κάθε φορά. Και τελειώνω με ένα πέρασμα βερνίκι. Ετσι κάνω για τις γρατζουνιές κάτω από το χειλάκι λόγω χαμηλώματος συνήθως 2 χέρια απαιτούνται, όπως επίσης για ένα σημαδάκι από χαλικάκι στο καπό που είχα φάει πριν μερικά χρόνια που ήθελε παραπάνω χέρια. Χρησιμοποιώ το κιτάκι χρώματος-βερνικιού και το αποτέλεσμα είναι άριστο θα έλεγα. Οπότε λοιπόν περνώντας πρώτα την πάστα στην αρχή πετυχαίνουμε κάτι άλλο εκτός του να απαιτείται στη συνέχεια μόνο ένα πέρασμα με το πινελάκι ανεξαρτήτως βάθους ζημιάς?
  35. 1 point
    Άμα σκαλώνει το νύχι τότε δεν διορθώνεται με αλοιφές και αλοιφαδόρους η ζημιά έχει προχωρήσει πιο κάτω από το βερνίκι στο base coat(χρώμα) με αποτέλεσμα να θέλει βάψιμο είτε τοπικά (ανάλογα και το χρώμα-απόχρωση π.χ στο ασημί θα ξεχωρίζει στο φως η καινούρια από την παλιά μπογιά) είτε βάψιμο όλο το καπό ή σε ακραία περίπτωση αν βρεθεί ολόκληρο το καπό βαμμένο και άθικτο στον ίδιο κωδικό χρώματος του αυτοκινήτου σε μεταχειρισμένα (δεν αξίζει βέβαια για μία γρατζουνιά γι'αυτό και λέω ακραία περίπτωση) Αλλιώς μετά μπορεί να περαστεί με αλοιφαδόρο και 3-4 αλοιφές να φαγωθεί το βερνίκι σε εκείνο το σημείο αρκετά έτσι ώστε να μην χτυπάει τόσο στο μάτι (η γρατζουνιά όμως θα παραμένει εκεί) Ή μετά υπάρχει και μια άλλη λύση είναι σε αυτό το βίντεο Με άλλα λόγια την καλύπτει προσεκτικά με έναν σκληρυντή στόκου μια κόκκινη συνήθως ''πάστα" σε σωληνάριο το αφήνει να στεγνώσει καλά (στεγνώνει γρήγορα) και μετά το σκουπίζει προσεκτικά με ένα διαλυτικό έτσι ώστε να περιορίσει την πάστα στην ζημιά του και στην συνέχεια με ένα πινελάκι με μικρή ποσότητας μπογιά το περνάει προσεκτικά πάνω από την γρατζουνιά.Την μπογιά την βρίσκεις είτε σε χρωματοπωλείο που φτιάχνει μπογιές για αυτοκίνητα ή από αντιπροσωπεία.Αφού στεγνώσει καλά μερικές μέρες ,μπορεί να περαστεί από επάνω με αλοιφαδόρο ή και με το χέρι μια γυαλιστική κρέμα έτσι ώστε να "δέσει" καλύτερα και να έχει καλύτερο φινίρισμα.
  36. 1 point
    13,60 εδω Κρητη το adblue 10λ χωρις να παιρνουν εργασια Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  37. 1 point
    Έχω τα συγκεκριμένα paddles για αυτόματο κιβώτιο . Τα δίνω Γτ δεν μπαίνουν στο τιμόνι μου .εχω από r . Τιμή όσο τα αγόρασα 33ευρω . Οποίος ενδιαφέρεται πμ. Δόθηκαν !!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  38. 1 point
    Μια συμβουλή για όσους θα παραλάβετε. Βρείτε ένα καλό car wash και πείτε στην αντιπροσωπεία να το πάνε εκεί με έξοδα δικά σας. Εμένα, ήρθε με βροχή. Αποτέλεσμα να το πλύνουν όπως όπως (έτσι κάνουν πάντα) και να γεμίσει "αραχνιές" τις οποίες ανάκαλυψα αργότερα. Θα με θυμηθείτε! Sent from my iPhone using Tapatalk
  39. 1 point
    Έγινε η παραγγελία σήμερα του δέρματος που έχει στο βίντεο. Μέσα σε ένα μήνα θα το έχω στα χέρια μου και θα το περάσω μόνος μου... Κόστος 39€. Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  40. 1 point
    1ο και πιο συμαντικό για ένα μεσαίο αυτοκίνητο σαν το fsi το δικό μου και για τα tsi δεν ζεστένετε εύκολα το λάστιχο οπότε δεν αποδίδει σε φρενάρισμα κτλ. για να αποδώσει αυτό το λάστιχο θέλει υψηλές ταχύτητες κτλ 2ο σίγουρα θα είναι ακριβά κα για αγορά κ για καταναλωση οπότε για μένα στη διασταση 205 55 r16 δεν κάνει. αν έπερνα καμια μαζεράτι κ έβαζα 16αρα ζάντα θα έκαναν, αυτά..
  41. 1 point
    Το μαμα ειναι το ιδιο αν αγοραστει απο αντιπροσωπεια ή απ εξω Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  42. 1 point
  43. 1 point
    Καλησπέρα, έχω το 1.6 tdi . Ήταν δική μου επιλογή η αλλαγή λαδιών σε 15000χλμ και 9 μήνες από την αγορά, το αυτοκίνητο έδειχνε ακόμα 15000 υπόλοιπο (90% των χιλιομέτρων τα κάνω εκτός πόλης) .
  44. 1 point
    Τα λάστιχα τα έκανα κοντά στα 3.000 χλμ μέσα σε έναν μήνα Ελλάδα. Το κράτημα καλό ο ήχος ανάλογα σε τι κομμάτια πατάω. Η κατανάλωση πιο αυξημένη 0.5 λίτρο μιας και τα λάστιχα έχουν και χειρότερη βαθμολογία στην κατανάλωση λόγο μεγέθους. Σπορ λάστιχα και οικονομία δεν πάει μαζί.. Σε λίγες μέρες θα κάνω ταξίδι Γερμανία και θα απολαμβάνω στην άσφαλτο εκεί όπου θα γράψω και εντυπώσεις σε στεγνό και βροχή. Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  45. 1 point
    Με την ίδια λογική, να μην πάρουμε και αυτοκίνητα με τιμόνι, η αυτόνομη οδήγηση είναι το μέλλον, όσα παιδιά γεννηθούν τώρα δε θα οδηγήσουν ποτέ ούτε με τιμόνι, ούτε με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μη μπαίνετε στο τρυπάκι του καταναλωτισμού και των κατασκευαστών. Χαρείτε την οδήγηση & κάντε αγορές βάσει των πραγματικών σας υπαρκτών αναγκών.
  46. 1 point
    2 σεναρια: 1. Εχουν βουλωσει οι τρυπες απορροης κατω απο τις πορτες και ιταν οι πορτες γεμισουν αρκετα νερο τοτε γλυφει προς το πατωμα. Τσεκαρε με το χερι σου κατω απο τα πατακια και μπροστα αλλα και πισω. 2. Στον χωρο του κινητηρα εκει που μπαινει το φιλτρο γυρης -δεν θυμαμαι ακριβως- κοιτα το ιδιο σεναριο σε seat forum για τα leon/toledo. Σε αυτο το σεναριο γλυγει καπου μπροστα απο τα ποδια του συνοδηγου και ισως να μαζευει κατω απο την μοκετα. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  47. 1 point
    Προσπάθησε, στη νέα αντλία να την προσέχεις περισσότερο, λόγω της διπλής λειτουργίας της ως μαγνητικός συμπλέκτης, ως εξής: Όταν χρειάζεται να παρκάρεις ξεπαρκάρεις (ιδιαίτερα όχι σε ανηφόρα) μην πατάς το γκάζι βαθιά, καθώς δεν σβήνει, παρά μόνο με συμπλέκτη μπρος και πίσω. Απέφυγε επίσης τα περιττά γκαζώματα στις χαμηλές στροφές για ανούσιους λόγους. Όσο λιγότερο γίνεται εμπλοκή/απεμπλοκή τόσο το καλύτερο.
  48. 1 point
    +1 Άλλη δουλειά κάνει ο καταλύτης, άλλη το DPF. Τα μικροσωματίδια που κρατάει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το DPF ευθύνονται για χιλιάδες αναπνευστικές παθήσεις και καρκινογενέσεις στους ανθρώπους. Τι μου φταίνε οι λοιποί γύρω μου και τα παιδάκια να εισπνέουν περαιτέρω καρκίνο; Αν είναι έτσι, πάμε να τα βγάλουμε όλοι, να αποχαιρετίστουμε & σε καμία 10αριά χρόνια, τα λέμε στην κόλαση.
  49. 1 point
    εγώ είμαι κάθετος για το dpf στο να βγει, πολύ μαυρίλα και καρκίνος για 4-5 άλογα παραπάνω.
  50. 1 point
    Με τον κωδικο του αυτ/του που εχεις στο παρ-μπριζ, αν παρεις τηλ. την karenta/ανταλλακτικα για παραδειγμα θα σου πουν το p/n και την τιμη. Με το p/n μπορεις να ψαξεις στα σαιτ των εταιρειων που φτιαχνουν αμορτισερ (πχ Bilstein, Kayaba, Sachs, Monroe) για oem aftermarket αν θελεις.
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×