Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/25/2021 in all areas

  1. Επισήμως πλέον το Amarok ήρθε στην κατοχή μου!!! Έκδοση Canyon 2,0λ του 2016 με τα 180 άλογα, αυτόματο 8αρι κιβώτιο (της ZF, όχι DSG που φοράνε σε όλα τα αμάξια του ομίλου) και 4Motion.
    6 points
  2. Καλησπέρα σε όλους, είμαι ο Ηλίας από Πάτρα. Είμαι κάτοχος ενός Golf Mk4 1.6 16v (BCB) Generation του 2001 από το 2007 με 235.000χλμ. Το φόρουμ το είχα επισκεφθεί αρκετές φορές στο παρελθόν μα έφτιαξα τώρα λογαριασμό και είμαι και επίσημα μέλος. Ορίστε και το Golfακι μου.
    4 points
  3. @vastil Στο kit της vialle, αν αναφέρεσαι, υλοποιεί τα όσα προσφέρει, λειτουργεί σωστά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλά κοστίζει και έχει το ρίσκο του στο μοτέρ. Λειτουργεί σε αυτοκίνητα χωρίς βελτίωση και λειτουργία σε νορμάλ συνθήκες (όχι σκισίματα και να του βγάζεις το λάδι). Με 13-15Κ βρίσκεις μεταχειρισμένο Polo φυσικό αέριο πλέον, δεν αξίζει να πάρεις το Gti και να βάλεις υγραέριο.
    4 points
  4. Καλημέρα!! Ο φίλος το αμάξι το βρήκε, και συγκεκριμένα βρέθηκε στην Κομοτηνή!!! Θέλω να ευχαριστήσω τους διαχειριστές για το βήμα που μου δόθηκε για το συγκεκριμένο θέμα και το ενδιαφέρον και την ανάδειξη του, και σαφος όλα τα μέλη για το ενδιαφέρον ! Αφού βρέθηκε πάλι καλά!
    4 points
  5. το μοτερ μας ολα τοποθετημενα και περιμενουμε ενα φιλο για προγραμμα,,, https://imagizer.imageshack.com/img923/3031/ANkWyC.jpg
    3 points
  6. Η Audi παρουσίασε το νέο RS3 το οποίο προσφέρεται τόσο ως Sportback, όσο και ως sedan. Το μοντέλο κρύβει κάτω από το καπό του τον πεντακύλινδρο 2.5 TFSI κινητήρα που παράγει 400 άλογα μεταξύ 5.600 – 7.000 σ.α.λ με 500 Nm ροπής στις 2.250 – 5.600 σ.α.λ., που συνδυάζεται με αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα, με τα 280 χλμ/ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση, ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ/ώρα. Τα νούμερα αυτά καθιστούν το νέο Audi RS3 το καλύτερο στην κατηγορία του σε ότι αφορά την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Τα βασικά φρένα αποτελούνται από αεριζόμεους διάτρητους ατσάλινους δίσκους διαστάσεων 375×36 mm μπροστά και 310×22 mm πίσω και με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά. Τα κεραμικά φρένα διαθέτουν δίσκους 380×38 mm στον μπροστινό άξονα, μειώνοντας το βάρος κατά 10 κιλά. Ο μπροστινός άξονας έχει διευρυνθεί κατά 3,3 εκατοστά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ στο Sportback, ο πίσω άξονας έχει αυξηθεί κατά 1 εκατοστό. Σχεδιαστικά ξεχωρίζει από το φαρδύτερο αμάξωμα, από τους νέους προφυλακτήρες, τη νέα κυψελωτή γρίλια, από τον διαχύτη, από τους επανασχεδιασμένους LED προβολείς (LED Matrix στον πρόσθετο εξοπλισμό), από τα πίσω LED φωτιστικά σώματα με δυναμικά φλας, όπως επίσης από τις διπλές οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 19″ και η Audi προσφέρει για πρώτη φορά στον πρόσθετο εξοπλισμό, semi-slick ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero “Trofeo R”. Το πακέτο Alu-Optic Trim βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό και προσθέτει στο μοντέλο ασημί λεπτομέρειες στον μπροστινό προφυλακτήρα, στον διαχύτη και στο πλαίσιο των παραθύρων. Για τα ίδια μέρη υπάρχει και η επιλογή τοποθέτησης carbon, με τα καπάκια των καθρεφτών, και η αεροτομή να είναι κατασκευασμένα και αυτά από ανθρακονήματα. Το νέο RS3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS3, την RS Torque Rear – ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Επίσης υπάρχει και η λειτουργία RS Performance, ειδικά για την πίστα. Η στάνταρ σπορ ανάρτηση RS διαθέτει νέα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων και τα δύο ειδικά για το RS3, με την ανάρτηση να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης ακόμα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Η σπορ ανάρτηση RS plus με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες διατίθεται προαιρετικά. Το νέο RS3 είναι κατά 1 εκατοστό πιο χαμηλά στο έδαφος σε σχέση με το S3 και κατά 2,5 εκατοστά σε σχέση με το A3. Στο εσωτερικό, συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων virtual cockpit plus 12,3 ιντσών, οθόνη αφής 10,1″, το οποίο διατίθεται στάνταρ. Εμφανίζει το στροφόμετρο με τη μορφή ραβδόγραμμων και προβάλλει ισχύ και ροπή ως ποσοστά. Προαιρετικά, η ένδειξη των στροφών είναι διαθέσιμη στη νέα σχεδίαση “RS Runway”, με τις τιμές να εμφανίζονται με τρόπο που μοιάζει οπτικά με διάδρομο αεροπλάνου – την υψηλότερη ταχύτητα στο προσκήνιο και τη χαμηλότερη ταχύτητα στο βάθος. Διαθέσιμες και οθόνες για g-force, χρόνους γύρου και επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα, 0-200 χλμ/ώρα, τέταρτο μιλίου και όγδοο μιλίου. Υπάρχουν carbon διακοσμητικά, σπορ RS καθίσματα και δερμάτινο τιμόνι RS Sport τριών ακτίνων με επίπεδη βάση. Διαθέτει ενσωματωμένα paddles από χυτοσίδηρο και όσοι επιλέγουν το design πακέτο λαμβάνουν, εκτός από το σήμα RS, μια λωρίδα-ένδειξη στο σημείο 12 ωρών για ταχύτερη αίσθηση της θέσης του τιμονιού κατά τη δυναμική οδήγηση. Στα δεξιά του τιμονιού βρίσκεται το νέο κουμπί RS Mode, για επιλογή των λειτουργιών Audi drive RS Performance, RS Individual ή την πιο πρόσφατη λειτουργία που χρησιμοποιήθηκε. Και στις δύο λειτουργίες RS, η οθόνη των οργάνων και η head-up οθόνη έχουν μια ακόμη πιο σπορ εμφάνιση, με μια ένδειξη αλλαγής ταχύτητας που αναβοσβήνει. Τα Audi RS3 Sportback και RS3 Sedan θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι. Στη Γερμανία οι τιμές τους ξεκινούν από τις 60.000 ευρώ και 62.000 ευρώ αντίστοιχα. Πηγή Αutoblog.gr
    3 points
  7. Ακριβως Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  8. Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Audi RS3 Sedan χωρίς ίχνος καμουφλάζ. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από το επιθετικό bodykit, τις διπλές οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων, τις μεγάλες ζάντες και τα μεγάλα φρένα, με την απόσταση από το έδαφος να είναι μειωμένη. Κίνηση παίρνει από τον 2,5-λίτρων TFSI πεντακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 400 ίππων μεταξύ 5.600 και 7.000 σ.α.λ με 500 Nm ροπής, με την κίνηση να στέλνεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 290 χλμ/ώρα. Η Audi έχει εξοπλίσει το νέο RS3 και με “drift mode”, με το σύστημα να στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο RS Torque Splitter που επιτρέπει τον ενεργό, πλήρως μεταβλητό διαμοιρασμό ροπής μεταξύ των πίσω τροχών. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το σύστημα τετρακίνησης με πολύδισκο συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Πηγή autoblog.gr
    3 points
  9. μια χαρά περιμένουμε εντυπώσεις από τα καινούργια λάδια
    3 points
  10. Όντως τώρα; Εμένα 99-100 ειχα δει 103 και 105 με 39 βαθμούς κάπου στα 150χιλ/ωρα εννοείται με αιρ-κοντίσιον κτλ. Λάδι Castrol που κοντεύει τα 10.000. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  11. Έχει πολλή ζέστη μια χαρά είναι Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  12. Έτοιμο για ταξίδι.... Με 7 θέσεις και 615 L αποθηκευτικό χώρο ταυτόχρονα! [emoji7][emoji2956] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  13. Είχα το mail μου...γιατί δεν ηξερα από φόρουμ. Το έχω αυτό εδώ και αρκετά χρόνια. Μόνο διάβαζα τόσα χρόνια Εδώ έχω λίγα ποστ.και σε συνάντηση έχω έρθει μια φορά πριν πολλά χρόνια...που είχε γίνει στον αταλο στο Καματερο. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  14. Εξωτερικά έχει όλο το κουστούμι ενός golf mk2 gti. Smoke φλας , προβολης με προτσεκτορα γνήσια gti, φλας μκ4 στα φτερα, φαναρια εμπρός σμοκ με Σταύρο και bundles μασκα χωρις σήμα και πίσω φαναρια από μκ2 gti μαυρο κόκκινο. Την όμορφη εικόνα συμπληρώνουν οι σπάνιες διαιρούμενες 3 σημείων ζάντες της Ronal ACT SC με τις εμπρός να έχουν διαστάσεις 15x7 και et38 και τις πίσω 15x7,5 και et25. Ως πρώτο σετ. Επίσης υπάρχει και το δεύτερο και ποιο εξτριμ σετ απ με lenso bsx 16x9 et20 Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  15. Διαθέσιμο για παραγγελία είναι πλέον το Audi Q4 e-tron στην Ελλάδα, με το ηλεκτρικό crossover να ξεκινά από τις 44.900 ευρώ. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην MEB πλατφόρμα και προσφέρεται σε εκδόσεις με έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες με αυτονομία έως και 520 χιλιόμετρα ανά φόρτιση. Το Audi Q4 e-tron έχει μήκος 4,588 μέτρα, πλάτος 1,865 μέτρα, ύψος 1,632 μέτρα (1,614 μέτρα η Sportback έκδοση) και μεταξόνιο 2,764 μέτρων. Χάρη στην MEB πλατφόρμα το μοντέλο παρότι είναι κατά 9 εκατοστά μικρότερο από το Q5 προσφέρει περισσότερους χώρους στο εσωτερικό από αυτό. Μηχανικά προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Η βασική έκδοση είναι η Q4 35 e-tron που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης 170 ίππων με 310 Nm ροπής, με την μπαταρία των 52 kWh (55 kWh ακαθάριστο) να χαρίζει αυτονομία 349 χλμ. Ακολουθεί η πισωκίνητη έκδοση Q4 40 e-tron απόδοσης 204 ίππων με 310 Nm ροπής με την μπαταρία των 77 kWh (82 kWh ακαθάριστο) να του προσφέρει αυτονομία 520 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8,5 δευτερόλεπτα. Η τετρακίνητη Q4 50 e-tron quattro φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που αποδίδουν 299 άλογα με 460 Nm ροπής, με την αυτονομία να ανέρχεται στα 488-497 χλμ, χάρη στη μπαταρία των 77 kWh (82 kWh ακαθάριστο). Η τετρακίνητη έκδοση κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Για μεγαλύτερο βαθμό ενεργειακής απόδοσης, ο κινητήρας στον μπροστινό άξονα ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται υψηλή ισχύς ή ισχυρή πρόσφυση. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας στην εξοικονόμηση ενέργειας κατά την οδήγηση είναι η έξυπνη ανάκτηση, η οποία ενσωματώνει επίσης στοιχεία πλοήγησης και τοπογραφικά δεδομένα. Χάρη στη μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης 125 kW, σε ιδανικές συνθήκες το αυτοκίνητο μπορεί μέσα σε 10 λεπτά φόρτισης να αποκτήσει αυτονομία 130 χλμ (WLTP). Οι πισωκίνητες εκδόσεις έχουν ικανότητα ρυμούλκησης βάρους έως 1.000 κιλά, με τις quattro εκδόσεις να μπορούν να φτάσουν έως και τα 1.200 κιλά. Στο εσωτερικό του συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25″ και οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,1″ ή 11,6″. Επίσης μπορεί να εξοπλιστεί με head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ υποστηρίζει και φωνητικές εντολές, έχοντας και το βοηθό “Hey, Audi”. Ο έλεγχος του συστήματος κλιματισμού γίνεται μέσα από μια ακόμη οθόνη αφής, με το τιμόνι να μην έχει φυσικά κουμπιά, αλλά επιφάνειες αφής. Στο εσωτερικό του υπάρχουν επίσης αρκετοί χώροι για την αποθήκευση αντικειμένων, χωρητικότητας 25 λίτρων. Ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 520 έως 1.490 λίτρα. Audi Q4 e-tron 35 €44.900 Audi Q4 e-tron 40 €52.100 Audi Q4 e-tron 50 quattro €58.450 Πηγή Autoblog.gr
    2 points
  16. Κύρια διαφορά - Απεσταγμένο έναντι απιονισμένου νερού Το απεσταγμένο νερό και το απιονισμένο νερό είναι δύο μορφές νερού που ποικίλουν ανάλογα με τη μέθοδο καθαρισμού. Το απεσταγμένο νερό παράγεται με απόσταξη νερού, δηλ. Με βρασμό που ακολουθείται από συμπύκνωση. Το απιονισμένο νερό παράγεται με απιονισμό, που περιλαμβάνει την αφαίρεση όλων των φορτισμένων σωματιδίων από το νερό. Το απιονισμένο νερό είναι τόσο καθαρό όσο το απεσταγμένο νερό, ίσως ακόμα καθαρότερο. Το αποσταγμένο νερό είναι πόσιμο, αλλά δεν έχει θρεπτική αξία αφού αφαιρούνται όλα τα ορυκτά. Το απιονισμένο νερό μπορεί να περιέχει αφόρτιστα σωματίδια και μόρια που δεν μπορούν να απομακρυνθούν στη διαδικασία απιονισμού. Η κύρια διαφορά μεταξύ αποσταγμένου νερού και απιονισμένου νερού είναι αυτή το αποσταγμένο νερό παράγεται με βρασμό ακολουθούμενο από συμπύκνωση ενώ παράγεται απιονισμένο νερό χρησιμοποιώντας ρητίνες ανταλλαγής ιόντων.
    2 points
  17. Καλημέρα, έγινε σήμερα και το ετήσιο σέρβις στο αυτοκίνητο της υπογραφής (VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater), στα 41400 ΚΜ, στην αντιπροσωπεία της πόλης. Περιελάμβανε τα εξής: -αλλαγή λαδιών (δικά μου) και φίλτρου λαδιού -αλλαγή υγρών φρένων (3ετια) -αλλαγή υγρού συστήματος HALDEX -αλλαγή φίλτρου καμπίνας -έλεγχος ανάκλησης κοτσαδορου (μια χαρά ήταν, δεν απαιτείται κάτι) -λίπανση θυρών -διαγνωστικός έλεγχος (0 βλάβες) Κόστος (μετά από έκπτωση) εργασιών και ανταλλακτικών (πλην λαδιών κινητήρα): 225€ Έτοιμο για το επόμενο βήμα-έκπληξη τώρα και το μεγάλο ταξίδι [emoji41] Καλό καλοκαίρι σε όλους. Υ.Γ: Μπήκε και το νέο λάδι Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00 προς δοκιμή και σύγκριση με το προηγούμενο Castrol Edge Professional III 5W-30 VW 507 00. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  18. Παρόμοιες θερμοκρασίες έχω κι εγώ στον 2,0 Biturbo, σε ταξίδι κλπ και έχω και κοντά το διπλάσιο βάρος αυτοκινήτου... Οπότε μάλλον καλά είμαστε...
    1 point
  19. Καλησπέρα... Εγώ έχω 2,0... Δεν το αναφέρω "μικρό" από πλευράς επιδόσεων αλλά από την πλευρά σωστής απόδοσης... Η ιστορία στην αυτοκίνηση έχει δείξει ότι όσο λιγότερα τα κυβικά σε κινητήρα πετρελαίου, τόσο περισσότερα προβλήματα... Πρέπει απλά να συνειδητοποιήσουμε ότι οι κινητήρες πετρελαίου είναι "καυστήρες". Δουλεύουν με την αρχή του κύκλου Carnot και γι' αυτό χρειάζονται μεγάλη θερμοχωρητικότητα, ώστε να γίνεται και πιο σωστά η "καύση" του καύσιμου. Χρησιμοποιώ σκόπιμα την λέξη καύσιμο, διότι στις χώρες της νότιας Ευρώπης P.I.G.S. (Portugal Italy Greece Spain όπως μας λένε οι βόρειοι της Ευρώπης), δεν έχουμε "καθαρό" πετρέλαιο αλλά μίξη με βιοντίζελ σε ποσοστό που με τα χρόνια μεγαλώνει. Στις βόρειες χώρες χρησιμοποιούν πιο καθαρό πετρέλαιο και αντιπαγωτικά μίγματα. Θα έχετε παρατηρήσει πόσες εταιρίες καυσίμων διαφημίζουν το πετρέλαιο κίνησης που διαθέτουν ότι περνάει από φίλτρα για καλύτερη καθαρότητα και έχουν και αντιμυκητιακά... (το έχω γράψει και σε άλλο post στο forum, συγγνώμη προκαταβολικά στους διαχειριστές). Δεν ξέρω εάν έχετε παρατηρήσει ότι μέχρι και πρόσφατα στα ταξί δεν επιτρεπόταν η χρήση κινητήρα πετρελαίου κάτω των 1,9 λίτρων. Ο λόγος ήταν για τους ρύπους που παρήγαγαν οι μικρότεροι κινητήρες... Η τεχνολογία εξελίχθηκε και οι μικροί κινητήρες πετρελαίου έγιναν πιο φιλικοί στο περιβάλλον, αλλά έχουν πολλά συστήματα πάνω ώστε να είναι σύμφωνοι με τα περιβαλλοντικά πρότυπα. Θα έχουμε ακούσει σίγουρα πόσα θέματα με αντλίες καυσίμου έχουν τέτοια αυτοκίνητα και πόσο συχνά έχουν "αναμμένα" λαμπάκια...
    1 point
  20. Το 128 ισως να οφειλεται στην ιδιαιτεροτητα του μοτερ. Ισως τα 2 turbo???Παντως στο δικο μου βενζινης που σερνω κ βαρκα ενος τονου στα βουνα κ με φορτωμενο αμαξι, δεν εχω δει ποτε πανω απο 112. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  21. Οτι θες κανεις με το προγραμμα. Κ διπλασια νουμερα αν θελεις βλεπεις. Το θεμα ειναι η μακροζωια...... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Εντυπωσιακό αποτέλεσμα μόνο από ένα πρόγραμμα. Προσωπικά πάντως θα ήθελα να δω και το afr.
    1 point
  23. Για Ελλάδα γενικά, είναι μια χαρά VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  24. Αν σου πω ότι έχω αυξημένη φθορά στα ελαστικά και στα αμορτισέρ πλέον, λόγω ροπής, θα με πιστέψεις; [emoji12][emoji1787] Βεντούζα πίσω, κάθισμα και εκτίναξη εμπρός, είναι αυτό που νιώθω πλέον.... [emoji7] Στο δρόμο, απόλαυση... Σκέτη βολίδα πραγματικά [emoji2956][emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  25. Μια χαρά πήρε! Άσπαστο εύχομαι! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  26. Χωρίς λόγια... Ή αλλιώς, άφωνος... [emoji7][emoji2956][emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  27. Καλησπέρα παίδες! Mετα από πολλά χρόνια ειπα να ξανα ασχοληθώ λίγο ποιο ολοκληρωμένα με τα club! Οποτε ας ξεκινήσω με μια παρουσίαση της δικιάς μου δουλειας στο αμάξι! Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  28. Ναι αστυνομία. Τώρα το ποίο κλιμάκιο της αστυνομίας το βρήκε δεν το ξέρω. Από τι μου είπε το παιδί ,του είπαν ότι μάλλον για διακίνηση το έκλεψαν...
    1 point
  29. Παράδειγμα έφερα, για τα λάστιχα που έβαλα για να σου πω τα βήματα που ακολούθησα γι αυτό σου έγραψα "Καλό θα ήταν να δεις καταρχάς τις ανάγκες σου και μετά να αποφασίσεις αναλόγως την τιμή, το πόσο νέο (σαν μοντέλο ή/και σχεδίαση) είναι το ελαστικό, την ημερομηνία παραγωγής και φυσικά την διαθεσιμότητα..." Θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω, γιατί είναι τίμια λάστιχα για την τιμή τους τα παραδείγματα που έφερε... Δεν αποκλείω βέβαια και άλλα τα οποία μπορεί να έχουν εξίσου καλή αναλογία τιμής/απόδοσης... Τέλος επειδή αναφέρεις ότι χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο και οδηγείς σβέλτα δεν θα έβαζα κάποιο λάστιχο ανώνυμο ή "κινέζικο" γιατί το φθηνό, μπορεί να σου βγει πανάκριβο στην περίπτωση αυτή!!!
    1 point
  30. Υπαρχουν ανοιχτα θεματα για το συγκεκριμενο για προγραμματα και εξατμισεις. Καλωσηρθες, μπορεις να κανεις αναζητηση στο forum για τα θεματα που σε απασχολουν. Το παρον κλειδωνει Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  31. Αν στείλεις την αγγελία ίσως σε βοηθήσουμε περισσότερο.
    1 point
  32. Ο θόρυβος που ακούς είναι από τα υδραυλικά ωστήρια βαλβίδων μέχρι να γεμίσουν λάδι. Είναι χαρακτηριστικό των κινητήρων με υδραυλικά ωστήρια βαλβίδων. Η διάρκεια ζωής τους όπως πολλών εξαρτημάτων εντός του κινητήρα εξαρτάται από την κατάσταση του λιπαντικού.
    1 point
  33. Παλιό ψευδώνυμο; Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  34. φιλε καλημερα ...επεσα στην περιπτωση και εγω με το δικο μου εχει ξεκινησει και μου κανει τα ιδια . Σε ερωτηση μου εχθες που πηγα το αμαξι μου για το τυπικο του service μου ειπαν οτι ευθυνεται ο διακοπτης μεσα στο βραχιονα . η τιμη για αντικατασταση ? 210 ευρω . βεβαια ακονα ειναι στο σταδιο που δεν το κανει καθε μερα και θελω να δω πως θα παει το θεμα μολις δω τα σκουρα εφυγε για αλλαγη!
    1 point
  35. Στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι Recaro προερχόμενα από BMW E21,ζώνες 4αρων σημείων,κονσόλα είναι της Vortex, τιμόνι της GT βαθύ τετράκτινο με κώνο αποσπώμενο ασφαλείας,όργανα που έχει αλλαξη ο φωτισμός σε κόκκινο από πράσινο απο φουλ έκδοση gti 8v με βελονες και υπολογιστή ταξιδιού, χρωματισμοί σε πλαϊνά κολώνας και ουρανό σε μαύρο χρώμα από gti, πλαφονιερα απο audi 80, τεμπέλης, και η ταπετσαρίες ειναι μαύρες με κόκκινες ραφές. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  36. Πέρα από το μηχανικό κομμάτι η ακαμψία και το στήσιμο του οχήματος έχει ενισχυθεί και με άλλα καλούδια οπως γέφυρες από το GTi εμπρός πίσω,φρένα από το G60 280mm με σωληνάκια υψηλής παντού και ρυθμιζόμενη ανάρτηση Raceland επίσης μπάρες θόλων εμπρός-πίσω και κάτω από τα μπροστινά καθίσματα. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  37. έχω πάει και 110 με τον κινητήρα σου 98 είσαι μια χαρά.
    1 point
  38. Χωρίς να είμαι σίγουρος το 7P0 πρέπει να είναι κωδικός για Αμερική όχι ότι δεν ταιριάζει και στα Ευρωπαϊκά. Στην πρώτη σελίδα κάποιος που το έχει βάλει είναι 7P0 αγορασμένο από Αμερική
    1 point
  39. Καλησπέρα μπορεί να έχει απώλειες με το κλέφτη. Επίσης είναι 2dp αν όχι δεν θα δουλέψει
    1 point
  40. Ρευμα παιρνει απο τη φισα (quadlock) του rcd510 με κλεφτη ή ματιση . 1. Το κοκκινο καλωδιο (+) απο την επαφη Β-15 2. Το καφε καλωδιο (-) απο την επαφη Β-12 3. Το πορτοκαλι/μωβ καλωδιο (can high) στην επαφη Β-9 4. Το πορτοκαλι/καφε καλωδιο (can low) στην επαφη Β-10 5. Η πρασινη φισα -> κουμπωμα στο quadlock (κατω απο την ασφαλεια) 6. Το μικροφωνο -> δρομολογηση μεχρι την πλαφονιερα. Η αλλη καλωδιωση ειναι οπως ειπατε βαλε-βγαλε Εγω βρηκα ενα μοντουλ απο το ebay με p/n 5K0 035 730 B , εχω δοκιμασει ενα σωρο κωδικοποιησεις στο vcds και δεν μου δουλευει με τιποτε. Μπορει και να ειναι χαλασμενο
    1 point
  41. Πρεπει να το παρουμε αποφαση οτι υπαρχει σοβαρο προβλημα με την ποιοτητα υπηρεσιων στο σερβις αυτοκινητων και μοτοσυκλετών. Στις αντιπροσωπειες δε, ειναι σχεδον στον πατο η ποιοτητα της υπηρεσιας και ταυτόχρονα στο θεό οι τιμές. Σημαντικότατος λόγος που δεν αγοράζω καινούργια αυτοκίνητα. Ο ψυχολογικος "εχει εγγυηση, να το παω στην αντιπροσωπεια" Πηγα Suzuki Vstrom σε εξουδιοτημενο για πρωτα λαδια. Πόσο δύσκολο ειναι να αλλαξεις λάδια σε ενα μηχανάκι? 2700 παιρνει με το φιλτρο. 3 λιτρα εριξε μεσα, γιατι βαριοταν να κοψει το χερι του λιγο πριν. Να τον παρεις να τον κοπανας στον τοιχο μεχρι να φτυσει το γαλα της μάνας του!
    1 point
  42. Πες πρώτα ένα γειά, ευγένεια γαρ. Θα σου πω τι έχει, μετά την γνωριμία που θα κάνεις με το φόρουμ.
    1 point
  43. Υπάρχουν λύσεις πολλές αλλά εγώ δεν ήθελα να αλλάξω το εργοστασιακό ράδιο (RCD510). Γιατί δεν ξέρω αν οι άλλες μοναδες συνεργαζονται και με τον εργοστασιακο ενισχυτή που εχει extra το αυτοκινητο
    1 point
  44. Καλημέρα έτοιμο και το bluetooth το εργοστασιακό εχω και φωτογραφίες αλλά δεν μου βγάζει για να ανεβάσω. Διαβάζει τον τηλεφωνικό ( με μετατροπη των ονοματων σε λατινικους χαρακτηρες) κατάλογο παίζει μουσική απο το κινητο και για να κανουμε και λιγο πλακα με μια παραπνω ρυθμιση μπορει να φτιάχνει και καφε χαχαχαχα. Ο κωδικός της μοναδας που εβαλα εγώ είναι 3C8 035 730 A
    1 point
  45. Ωχ... Κατάλαβα... Σπανίζουν οι σωστοί επαγγελματίες πλέον και μετά τρέχουμε εμείς σαν παλαβοί να κλείσουμε την βλακεία τους... Να δώσω όμως κι ένα παράδειγμα σωστού επαγγελματία. Έβαλα το Σάββατο σε αμάξι φίλου μεμβράνες. Suzuki Vitara 2018. Τα περισσότερα από αυτά τα αυτοκίνητα έχουν πλαστικά καλύμματα στις κολόνες από τις πόρτες. Δυστυχώς λόγω σκλήρυνσης του πλαστικού το ένα έσπασε. Ο εν λόγω επαγγελματίας το κόλλησε ώστε να μην φαίνεται άσχημο και κατά την παραλαβή μας είπε ότι παρήγγειλε κομμάτι τέτοιο πλαστικό και θα μας το τοποθετήσει μέσα στη βδομάδα. Μαζί με το "συγγνώμη" για την ταλαιπωρία που θα υποστούμε για να πάμε ξανά εκεί! Νομίζω πως τέτοια επαγγελματική στάση σπανίζει στις μέρες μας.
    1 point
  46. Μαγκες λιγα πραγματα ενημερωτικα για τις μεμβρανες.Καταρχην εχω παρακολουθησει 2 σεμηναρια τοποθετησης μεμβρανων απο ανθρωπους που ηρθαν απο Αμερικη μεσω της εταιριας GLOBAL η οποια ειναι και η προμηθευτρια εταιρια των υπολοιπων εταιριων που εμπορευονται τις μεμβρανες.Οπως ειναι και η 3M,LUMMAR και πολλες αλλες.Οτι ακουσεται διαφορετικο ειναι παντελως αναληθες.Η GLOBAL ειναι η μοναδικη εταιρια που κατασκευαζει μεμβρανες με 3 γραμμες παραγωγης και προμηθευει τις υπολοιπες εταιριες με τις β διαλογης μεμβρανες.Λοιπον τι πρεπει να προσεξουμε αφου αποφασισουμε να τοποθετησουμε μεμβρανες. 1.Εγγυηση. Η εγγυηση που διδεται απο τις εταιριες αφορα το χρωμα τους και την αντιχαρακτικη του ιδιοτητα.Παραδειγμα η GLOBAL δινει για το χρωμα και για την χαραξη (εφ ορου ζωης)εφοσον δεν την χαραξουμε με καποιο εχμηρο αντικειμενο.Εαν ο τοποθετητης τις βαλει με τα (ποδια) ειναι αυτος και αποκλειστικα ο υπευθυνος για τις γρατσουνιες τα μπιμπικια και οτι αλλο περιεργο δουμε πανω στα τζαμια μας.Απαραιτητη προυποθεση για ενα καλο αποτελεσμα ειναι μια καλη μεμβρανη,καθαρα τζαμια αλλα τον μεγαλυτερο ρολο τον παιζει ο ΤΟΠΟΘΕΤΗΤΗΣ. 2.Μεμβρανες με χρωματα πρασινα,κιτρινα,καθρεπτες δεν εχουν καλη UV προστασια ισως και καθολου,που αυτο ειναι και το ζητουμενο.Την μεμβρανη φιλοι μου δεν την βαζουμε για να κανει το αμαξι μας πιο ομορφο πιο αλλητικο,πλεον η UV μεμβρανη εχει λειτουργικο χαρακτηρα.Δεν καιγεται το σαλονι μας δεν καιγομαστε εμεις οι ιδιοι απο τον ηλιο που τον εχουμε και μπολικο στην χωρα μας.Διαβασα παραπανω πως δεν βοηθα την λειτουργια του A/C,εννοειται πως το A/C δεν θα σβησει αλλα θα χαμηλωσει κατα 50% την ισχυ που χρειαζεται για να ψηξει το σαλονι μας.(η UV προστασια δεν εχει να κανει καθολου με την σκουροτητα της μεμβρανης ειτε η πιο ανοιχτοχρωμη ειτε η πιο σκουροχρωμη εχει την ιδια προστασια). 3.Πριν τοποθετησουμε μεμβρανες ζηταμε απο τον εκαστοτε τοποθετητη εαν εχει την ειδικη αδεια και αν εκδιδει το απαραιτητο για ΚΤΕΟ και αστυνομια συνοδευτικο εγγραφο τοποθετησης αντηλιακων μεμβρανων.Και καλα ειναι να κινηθουμε στα πλαισια του νομου οσο αφορα για την σκουροτητα.Η αστυνομια αν και δεν εχει οργανο μετρησεως της σκουροτητας αν δει το οχημα σου μαυρο σαν την χηρα δεν προκειται να ξεφυγεις χωρις το ροζ χαρτακι και αντε βρες το δικιο σου μετα ας εχεις και πιστοποιητικο. Και ξαναλεω για σωστο αποτελεσμα,επιλογη καλης μεμβρανης,καθαρα και αγρατσουνιστα τζαμια αλλο πανω απο ολα καλος τοποθετητης.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.