Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/17/2019 in all areas

  1. 3 points
    Καλησπέρα, τρίτο φουλάρισμα μετρήσεων και συνεχίζουμε πτωτικά, αφού μαθαίνω τον τρόπο οδήγησης του συγκεκριμένου οχήματος. Από τα 11+ στο πρώτο φουλάρισμα (που περιλάμβανε πολλές δοκιμές με το γκάζι στο πάτωμα και σε Sport Mode διαρκώς), πέσαμε στα 9,95 στο δεύτερο (με γρήγορη οδήγηση σε Sport Mode ως επί το πλείστον) και τώρα 8,95 με μεικτή οδήγηση. Πιστεύω ότι 1 λίτρο/100Km ακόμα μπορώ άνετα να κατέβω και μάλλον κοντά στα 7,5 - 8 να είμαι σε γενικές γραμμές. Μια χαρά για το συγκεκριμένο πακέτο μοτέρ + σκάφος Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
  2. 3 points
    Καλησπέρα, άλλη μια δοκιμή σήμερα, στην ίδια διαδρομή με τις προηγούμενες (και με 2ο άτομο όμως) με τα παρακάτω αποτελέσματα: Γ ) Διαδρομή Θεσσαλονίκη - Σέρρες (100ΚΜ) Ρυθμός: Χαλαρος CC: Ναι στα 120Km/h Ταχύτητες: 100-120 Engine Mode: Eco DSG Mode: D Μέση Κατανάλωση BC: 5,9l/100Km Πιστεύω ότι κάπου εδώ γύρω στα 5,5l/100 είναι το κατώτατο όριο καταναλωσεων στο συγκεκριμένο όχημα, σε κάθε περίπτωση πάρα πολύ καλή τιμή! Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
  3. 2 points
    Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
  4. 1 point
  5. 1 point
    Γνωμες?!?!?!?!?!?!?!
  6. 1 point
    Καλησπέρα σε όλους. Σήμερα παρέλαβα το VCDS της RossTech. Με την νέα έκδοση του 2019 19.6.0 Και εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ το μέλος marsias που με καθοδήγησε για το πού μπορώ να αγοράσω το συγκεκριμένο διαγνωστικό. Φίλε marsias σε ευχαριστώ και πάλι για την πολύτιμη βοήθεια Τιμή για αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία 47€ μαζί με τα μεταφορικά τού.(από Ιρλανδία ) βάζω και ένα video από youtube πως ειναι
  7. 1 point
  8. 1 point
    Εγινε καθαρισμός πεταλούδας καθώς το ερρορ ήταν στο σύστημα εισαγωγής, ολα οκ
  9. 1 point
    τωρα πηγαινε στον πρωτο και ζητα τα λεφτα σου πισω
  10. 1 point
    σε κάποιο ποστ εδώ στο φόρουμ είχε γράψει νομίζω ο nikdev ότι καλό είναι κάθε 80,000 χλμ να γίνεται ένας καθαρισμός στα κλαπέτα γιατί όντως κολλάνε μπορεί και να θυμάμαι λάθος βέβαια γιατί τα είχα διαβάσει αυτά όταν είχα πρωτοπάρει τ αμάξι
  11. 1 point
    Πηγα αλλού και το βρήκε
  12. 1 point
    Καλησπέρα κάτοχος passat 1.4 act 2015 με 36.000 χλμ. Σήμερα μετά το ετήσιο σέρβις μου ανέφεραν πρόβλημα στην αντλία νερού με κόστος 490 € !! Απορία.... σε τόσα λίγα χλμ ??? 490€ Όταν υπάρχουν διαφορές αντλίες με πολύ μικρότερο κόστος?? Θα ήθελα την άποψή σας . Ευχαριστώ!
  13. 1 point
    Ominus ευχαριστώ για την απάντηση. Θα πάρω ανακατασκευασμένο απο γερμανία ώστε τουλάχιστον να έχω το κεφάλι μου ήσυχο 2 χρόνια. Το ψάξιμο Αθήνα έπρεπε να είχε γίνει πέρυσι που εμφανίστηκε το θέμα. Αν και με 1 που μίλησα από Αθήνα μου ανέφερε 750 για ανταλλαγή με ανακατασκευασμένο, όταν με 660€ έρχεται από γερμάνια με 2 χρόνια εγγύηση.
  14. 1 point
    Τελικά θα παραγγείλω από γερμανία ένα ανακατασκευασμένο, δίνουν 2 χρόνια εγγύηση, ελπίζω να ξεμπερδευω με τους μάστορες...
  15. 1 point
    θα συμφωνήσω μαζί σου, και θα προσθέσω ότι σε ολα τα club ανεξάρτητα την μάρκα του αμαξιού όλοι στο τέλος της κονσέρβες τα ξήλωσαν και τα πέταξαν. και όλοι γράφουν ότι αυτο το οποίο λέει ότι κάνει στο τέλος αποδεικνύετε ότι δεν κάνει τίποτα. και στο τέλος καταλήγεις στο να κάνεις ένα σοβαρό remap από μια επώνυμη εταιρια
  16. 1 point
    Είχαμε βάλει σε 2 ίδια αυτοκίνητα BMW E90 320d τον παράλληλο αυτό της RaceChip, αφενός δεν έβγαζε τα ΗΡ που υποσχόταν (σε όποια ρύθμιση κι αν το βάζαμε, πριν βγάλει Safe Mode το μοτέρ!), αφετέρου στο ένα εκ των δύο, χάλασε το ρυθμιστή πίεσης μπεκ Diesel (χωρίς να μπορεί να αποδειχθεί ότι όντως έφταιγε 100% ο παράλληλος). Προσωπικά δεν το συνιστώ.... Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
  17. 1 point
    Το γνωρίζω καθότι Εδεσσαιος! Ευχαριστώ!
  18. 1 point
    Παίδες τελικά το ρελε ανοίχτηκε και είχαν ξεκολλήσει δύο επαφές..... Επισκευαστηκε καθότι το γνήσιο και όλα οκ.....
  19. 1 point
    η σωστή πίεση στον κινητήρα σου, σύμφωνα με τον κωδικό AHW είναι 2 ατμόσφαιρες στις 2000 στροφές και την θερμοκρασία στους 80 βαθμούς και η μέγιστη πίεση στις μέγιστες στροφές 7 ατμόσφαιρες. η ελάχιστη πίεση δε πρέπει να είναι ποτέ κάτω από μια ατμόσφαιρα. πρώτα αυτό πρέπει να μετρήσει, με ένα απλό πιεσόμετρο που όμως μετράει σωστά και μετά ανάλογα τι θα δείξει συνεχίζει.
  20. 1 point
    O 1400 TSI 122hp είναι ίδιο μοτέρ σχεδόν πάνω κάτω. Αλλά κοίτα για νεότερα μοντέλα με το μοτέρ αυτό.. Για εμένα 1400 μοτέρ caxa από τα πιο ασφαλή σε θέματα με βλάβες.
  21. 1 point
    Πήγες να ρωτήσεις στο υπουργείο συγκοινωνιών νομίζω θα σε κατευθύνουν.... Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  22. 1 point
    Έτσι ακριβώς ! Και μάλιστα μπαίνει πολύ πιο εύκολα από ότι υπολόγιζα. Λίγο βαζελίνη ή λάδι και μπαίνει μόνο του...
  23. 1 point
    Βαλε 100 αρα βενζινη και 1/4 torco στα 20λιτρα βενζινης να εισαι σιγουρος Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. 1 point
    τι λες τωρα ρε φιλε!!!!!
  25. 1 point
    Lupakos+ liberte ίσως και ακόμα ενας
  26. 1 point
  27. 1 point
    Λέω να περάσω μια βολτίτσα!! edit: ενδέχεται +2 αλλά θα το ξέρω τελευταία στιγμή
  28. 1 point
    Καλησπέρα κ από μένα αδέρφια. Πρωτάρης εδώ μέσα.. μόλις πριν λίγους μήνες πήρα στα χέρια μου ένα 9n 1.4 αέριο. Περιμένω να κανονιστεί εκδρομή ή συνάντηση καφέ.
  29. 1 point
    Λοιπόν, πήγα στη VW είναι η αντλία νερού μου είπαν ότι δεν χρειάζεται αλλαγή για την ώρα μόνο αν ο ήχος γίνει χειρότερος. Μια βδομάδα έχει που το κάνει. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, το προσέχω ρε δεν το πίνω το αίμα :). Μικρό το κακό
  30. 1 point
    Αυτό ψάχνεις https://www.onparts.gr/vw/polo-6n2-1999-2001/1400-75hp/ilektriko-systima/rele/rele-antlia-kafsimou-hella-4rp008189151-hella http://ows.tecdoc.net/hella/home.jsp?server=3&time=10/10/2019-19:52:16#fa9ffa2fd735c6d08d9b1fb17383d828
  31. 1 point
  32. 1 point
    Ψάξε να βρεις μεταχειρισμένο τεπόζιτο από τρακαρισμένο. Είτε στα γνωστά car sites ή με επί τόπου επισκέψεις. Απλά πρώτα σιγουρέψου πως φταίει το τεπόζιτο & όχι πχ κανένα σωληνάκι!!!
  33. 1 point
    Βοήθησε με, αντάπτορες από που. Υπάρχουν έτοιμοι η πρέπει να φτιάξω εγώ? Υπάρχει κάποιος που κάνει τέτοιες παρεμβάσεις? Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  34. 1 point
  35. 1 point
    Καλησπέρα τον Ιανουάριο αγόρασα και γω το καινούριο πόλο σε όλα τα τεστ drive οδηγούσα μόνο με dsg7 και είχα καταλήξει ότι είναι βασικό στην αγορά του αυτοκινήτου μου. Τελευταίο βράδυ όμως μετά από αμέτρητο διάβασμα στο ίντερνετ κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο σασμάν το dsg7 όχι το dsg6 βγάζει 2 βλάβες αργά η γρήγορα πολυδισκο(σαν να λέμε δίσκο πλατό) και εγκέφαλο σασμάν. Κόστος περίπου 1200 έκαστο και αν θυμάμαι καλά στα 30 ή και στα 50 χιλιάδες χιλιόμετρα. Έτσι λοιπόν επέλεξα το 6αρι μηχανικό που είναι αριστο. Βέβαια χάνω την οδηγική απόλαυση και ευκολία του dsg7 αλλά επαναλαμβάνω προσωπική μου άποψη χωρίς να έχω εμπειρία δεν το εμπιστευτηκα καθώς δεν θα είμαι σε θέση να πληρώσω κάποια τόσο ακριβή ζημιά. Αυτή είναι καθαρά προσωπική μου άποψη. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  36. 1 point
    Τελευταια πινελια ανοιξα τις γριλιες τελειως και κρατησα μονο το πλαισιο γυρω γυρω. Στάλθηκε από το SM-J330FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  37. 1 point
    Απο τα τελευταια κατορθωματα... αρκετα προς το παρων... εχω φτασει σε καλο επιπεδο φουλ πρωτο σταδιο. Στάλθηκε από το SM-J330FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  38. 1 point
    Καλησπέρα στην ομάδα. Παιδιά εγώ έχω το ΜΥ18 1.6TDI. Τις λάμπες στα φανάρια τις άλλαξα όλες σε Led εκτός από την μεγάλη σκάλα. Αν κοιτάξετε το thread πιο πίσω θα τις δείτε έχω και τα λινκ. Η διαφορά καμία σχέση. Και το λινκ
  39. 1 point
    Καλορίζικο το "καινούριο" αυτοκίνητο! Ομολογουμένως εντυπωσιακά τα νούμερα, έχω το ίδιο μοντέλο. Η αλήθεια είναι πως με τον τρόπο που οδηγώ & κινούμαι δε θέλω κάτι παραπάνω, έχω συνηθίσει πλέον το ήπιο (και βαρετό κάποιες αρκετές φορές θα έλεγα) στυλ οδήγησης. Ωστόσο όταν είδα την ανάρτησή σου, χμμμμμμ, ζήλεψα! Καλορίζικο & καλοτάξιδο, όταν έχεις αξιόπιστα νούμερα για κατανάλωση, ενημερώνεις σε παρακαλώ.
  40. 1 point
    επειδη απ οτι καταλαβα μιλαμε με παντελως ασχετο ανθρωπο οσων αφορα την αγορα και παροχη υπηρεσιων θα μπω στη διαδηκασια να του εξηγησω μιας και δεν το εκανε καποιος απ τον κυκλο του μπας και ξεστραβωθει. Εστω οτι σου ανηκει ενα συνεργειο και εχεις σε μια μερα να κανεις 5 αλλαγες λαδιων. κοστος σε σενα 17x4=68 σωστα?σωστα. δε θες με το βγαλε ανεβασε ραμπα 1-2 φορες να μιλησεις με τον πελατη και οτι προκυψει,1 ωρα το λιγοτερο?θες. αρα θες περιπου εξι ωρες γι αυτα.σου ξαναλεω εχεις δικο σου συνεργειο. αν χρεωσεις απο 50 ευρω θα παρεις 250 σωστα?σωστα θα μου πεις. αν αφαιρεσεις απο τα 250 τα 68 μενουν 152 ευρω,απο αυτα εχεις ηδη ξοδεψει ενα 10ρικο το πολυ για ρευμα. βγαζεις ως μαστορας που εισαι το μεροκαματο σου 50 ευρω ας πουμε και μενουν ακομα 102 ευρω. απο αυτα θα πρεπει να δωσεις ενα μεροκαματο 35 ευρω στο βοηθο σου σωστα?σωστα.τι μενει?67 ευρω. τεβε δε θα πληρωσεις?θα πληρωσεις.ακομα 30 ευρω ΤΗ ΜΕΡΑ. 67-30 εχουμε αποτελεσμα 37. ενοικιο στο μαγαζι?δε θα χεις ενα 500αρικο?17 τη μερα.αρα εχουμε 37-17=20 ευρω. τηλεφωνο?1 ευρω τη μερα με 30 παγιο δε 8α χεις? 19 ευρω νερο?αναλοσιμα? αν ακομα δεν καταλαβες οτι με 50 ευρω δεν κανεις αλλαγη λαδιων μη μπεις στον κοπο να μου απαντησεις. εισαι παντελως ασχετος με τον τροπο που δουλευει η αγορα και θα σου προτεινα να πεις καποιον δικο σου ανθρωπο πατερα θειο ξαδερφο που ξερει,να σου πει πως λειτουργει η αγορα και να σου ανοιξει τα ματια. *edit ολα αυτα συγχωρουνται αν εισαι 19 χρονων δεν εχεις δουλεψει ουτε δευτερολεπτο στη ζωη σου και το αυτοκινητο στο αγοραζει ο πατερας σου (να ναι καλα ο ανθρωπος) επειδη διαβαζεις απο τοτε που γεννηθηκες για να περασεις σε ενα καλο πανεπιστημιο για να γινεις γιατρος η δικηγορος.
  41. 1 point
    Ξεκινάς απο τα φτηνά και μετά πας στα ακριβά... Απο μπαταρία τώρα... Αν πανω στην μιζιά βγάλει ένδειξη στο πολύμετρο κάτω απο 8-9Volt η μπαταρία σου είναι τελειωμένη... Επίσης πρέπει να δείχνει 14 Volt όταν το αμάξι δουλεύει ρελαντί και 12.5Volt όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο με σβηστή μηχανή. Θα με βοηθούσες αρκετά λέγοντας μου τους κωδικούς βλαβών που σας βγάζει το διαγνωστικό π.χ P0123 . Επίσης δοκιμάστε να καθαρίσετε πεταλούδα να περάσετε βασική ρύθμιση (ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ) και κάνε του ενα test drive..
  42. 1 point
    Η μπαταρία παίζει μια χαρά ρόλο στα περίεργα που σου κάνει το αυτοκίνητο.. Πόσο καιρό την φοράς απάνω? Επίσης όταν πας να βάλεις μπροστά, βαριέται να πάρει ή παίρνει τσακμάκι?
  43. 1 point
    Ενας οδηγος για να μην ανοιγουμε το vcds και ψαχνουμε ενα ενα τα καναλια να δουμε ποιο ειναι τι. ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ LAPTOP. Καλες Μετρησεις. http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/000.html groups 1-9 General Engine Data http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/001-009.html groups 10-19 Ignition and Missfires detection http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/010-019.html groups 20-29 Knock control http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/020-029.html groups 30-49 Mixture control O2S Heating Catalytic http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html groups 50-59 Engine Speed control http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/050-059.html groups 60-69 Throttle Valve control http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/060-069.html groups 70-79 ECS http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/070-079.html groups 80-85 Control module identification http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/080-085.html groups 90-98 Camshaft & Intake Manifold Control http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/090-098.html groups 99-100 Compatibility Groups http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/099-100.html groups 101-109 Fuel Injection http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/101-109.html groups 110-119 Load Registration & Boost Pressure Control http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/110-119.html groups 120-129 Communication Between Control Modules http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/120-129.html groups 130-137 Engine cooling http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/130-137.html groups 140-147 BDE http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/140-147.html groups 160-169 Lambda Control for SULEV-ULEV http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/160-169.html
  44. 1 point
    Γιώργο να ξερεις ότι τους άφησες πολύ χαλαρά επί του θέματος. Σύμφωνα με νομοθεσία της Ε.Ε. ειναι υποχρεωτική η διατήρηση ΠΛΗΡΟΥΣ παρακαταθήκης ανταλλακτικών από τον επίσημο αντιπρόσωπο για οτιδήποτε εισάγει για διάρκεια ελάχιστη 10 ετών από την ημερομηνία διακοπής παραγωγής του εν λόγω προιόντος! Επομένως ήταν υποχρεωμένοι να έχουν ανταλλακτικό διαθέσιμο, ή στη χειρότερη περίπτωση να σου παρέχουν ανταλλακτικό άμεσα και εντός ολίγων ημερών (αερομεταφορά δηλαδή). Εχε υπόψη ότι η VW θα πληρωθεί ΚΑΝΟΝΙΚΑ το ανταλλακτικό και δεν σου κάνουν καμία απολύτως εξυπηρέτηση στην προκειμένη καθότι η επέκταση αποτελεί ξεχωριστό ασφαλιστικό προιόν από την Allianz! Επομένως με λίγη πίεση και ενδεχομένως υπό την απειλή καταγγελίας στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτή, στο ΙΝΚΑ, και ενδεχομένως στις ελεγκτικές αρχές της Ε.Ε. θα τους έκανε να το δουν λίγο πιο "θερμά" το όλο θέμα. Αυτά δεν σου τα λέω σαν "θεωρία" καθότι σε παρόμοια θέση στο παρελθόν, και όταν πίεσα η απάντηση "σε 30 μέρες περίπου θα έχουμε ανταλλακτικό" μετατράπηκε σε "ελάτε σε 4 μέρες, το αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο" Επίσης, καθαρά και μόνο για το γ@μώτο της ιστορίας, ζήτησε να δεις το νέο σαζμαν όταν έρθει και δες αν έχει κανένα X κάπου κατά το τέλος του κωδικού ανταλλακτικού που έχει χτυπημένο στο κέλυφος του. Αν έχει Χ τότε ειναι ανακατασκευσμένο σαζμάν, που ήταν σύνηθης πρακτική για καλύψεις εντός εγγυήσεως τουλάχιστον στο παρελθόν. Περίπτωση όμως στην οποία ΛΟΓΙΚΑ δεν θα πρέπει να υπάγεσαι καθότι δεν σε καλύπτει η ίδια η VW με εγγύηση όπως σου προανέφερα, αλλά η ασφαλιστική εταιρεία!
  45. 1 point
    Οι συμβουλοι σερβις στην πλειοψηφία ειναι άσχετοι και ξέρουν λιγοτερα και απο εμας ! Με τους αρχιμηχανικους να μιλάτε του συνεργείου αν θελετε οντως να μάθετε . Όλοι λένε το 7αρι ειναι ξηρό, δεν εχει λάδι, δεν γινονται αλλαγες κλπ σορρυ κιολας αλλα ειναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ! Ας το ξαναπω, το 7αρι εχει 1.7L βαλβολινης καθαρά για λίπανση του κιβωτιου (δεν γινεται κιβωτιο χωρις λυπανση) , την ιδια ποσοτητα βαλβολινης σχεδόν παίρνει και το 6ταχυτο χειροκινητο του group(αυτο γιατι δεν το λέμε ξηρό?) . Έχει επίσης 1l υδραυλικου υγρού (οπως αυτό στο τιμονι) που το διαχειριζεται το mechatronic και μεσω βαλβιδών και εμβόλων ελεγχει το συμπλεκτη και τις αλλαγες . Το mechatronic συνηθως χαλαει γιατι περνάει στην πλακετα το υδραυλικο υγρο . Το μόνο ξηρό μερος ειναι ο συμπλέκτης στο 7αρι DSG όπως και ενα χειροκινητο σασμαν με δισκοπλατο(Αυτα γιατι δεν τα λεμε ξηρα?). Βασικα το 7αρι DSG εχει παραααα πολλες ομοι Οι VW οντως δενπροτείνει αλλαγη ουτε βαλβολινης ούτε υδραυλικου υγρου, αλλα οχι οτι δεν γινεται να βγουν και να μπουν καινούργια αλλα ουτε οτι δεν εχουν και ειναι ''ξερα΄΄(χαχαχαα) ΑΛΛΑ Η VW ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ! Αλλα ολοι τις αλλαζουν γιατι ειναι κατι εύκολο! Ε και στα DSG7 αλλάζει . Παρτε ενα PDF που έφτιαξα για την αλλαγή βαλβολίνης στο 7αρι DSG https://docs.google.com/file/d/0B4ZtcmOPPBCOdDdyWFFLZjl5QTg/edit
  46. 1 point
    Καλησπερα παιδια, ψαχνω για αυτοκινητο και εξεταζω διαφορα.. Οσον αφορα το polo εχω μια απορια. ΓΙα το ηχοσυστημα λοιπον.. Δεν θελω εαν ειναι να μου ερθει με το βασικο. Σκεφτομουν λοιπον να βαλω το rns 310. Τι λετε; Ποια ειναι η αποψη σας; Να παω σε κατι λιγοτερο ή σε κατι καλυτερο ή ειναι το ιδανικο; Ακομη, εχει navi; Πσο παει το μαλλι; Και κατι τελευταιο τωρα που το θυμηθηκα. Στην highline το τιμονι ειναι δερματινο και πολυλειτουργικο; Η ειναι εξτρα; Μηως γενικοτερα υπαρχει καποιος αλλος καταλογος για το ighline περα απο τον επισημο; Πιο λεπτομερης δλδ;
  47. 1 point
    Ναι και επίσης πριν ακόμα υπογράψεις για την παραλαβή του πρέπει να κάνεις εκτός του check της κρεμαγιέρας τα ακόλουθα : -Με ένα μέτρο θα μετρήσεις τα χιλιοστά φθοράς των ελαστικών, πρέπει να είναι ανάλογα. -Με ένα μέτρο που χρησιμοποιούμε για να δούμε το πάχος του χρώματος θα τσεκάρεις όλο το αυτοκίνητο, πρέπει να είναι το ίδιο παντού. -Πρέπει να έχεις μαζί σου laptop και vag-com για να διαγνώσεις τυχών βλάβες. -Θα τσεκάρεις τα παράθυρα να δείς αν ανοίγουν και αν κάνουν κανα περιέργο κόλπο. -Θα μπεις μέσα στο αυτοκίνητο και θα πεις στον αντιπρόσωπο να αρχίσει να το κουνάει απ έξω για να δεις αν ακούγεται κανένας τριγμός. -Θα έχεις μαζί σου ακουστικά ιατρικής εξέτασης και καθώς το αυτοκίνητο θα είναι στο ρελαντί θα τσεκάρεις στον χώρο της μηχανής για τυχών θορύβους α και κάτι σημαντικό, λύσε το μοτέρ πριν το πάρεις εκεί επι τόπου με τον μηχανικό σου να δεις άμα είναι όλα οκ.. και κάτι τελευτέο προτείνω να ανοιχτεί ξεχωριστό section στην ενότητα golf με ονομασία ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΓΚΟΛΦ και βάλτε moderator τον thano katsa να γράφει εκεί τα δικά του και να φοβίζει τον κόσμο που δεν γνωρίζει.
  48. 1 point
    Καλησπέρα παιδιά, Ενώ περιμένω στο τέλος της εβδομάδας που έρχεται το νέο polo tsi ψάχνω ήδη για ένα καλύτερο(περισσότερες λειτουργίες) ηχοσύστημα από το rcd 210 που θα έχω. Είδα το κινέζικο witson D723V και έχει τα πάντα με περίπου 480€. Τα ερωτήματα που με απασχολούν είναι : 1) Είναι καλό ή να ψάξω για εργοστασιακό και ας μην έχει τόσες λειτουργίες παρόλο το αυξημένο κόστος; 2) Το συγκεκριμένο μπαίνει στο νέο polo; 3) Θα είναι πράγματι συμβατό με τα χειριστήρια τιμονιού αν μπαίνει ;
  49. 1 point
    Πριν καμία εβδομάδα άρχισε να τρίζει κάτι σα μέταλλο στην εξάτμιση , κάτω από τη θέση του οδηγού. Σηκώσαμε με το μηχανικό το αμάξι και είδαμε ότι η εξάτμιση δεν 'έπαιζε' κάπου και πως ο θόρυβος ερχότανε από τον καταλύτη κυρίως όταν πάταγα γκάζι σαν να πήγαινε πάνω κάτω ένα μέταλλο εσωτερικά. Τον καταλύτη θα μου τον αλλάξουν μέσα στη εγγύηση. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω εγώ είναι το εξής: Το πρόβλημα από ότι μου είπε ο μηχανικός μου προήλθε επειδή πριν 2 εβδομάδες είχα βάλει μία σκούπα στο αμάξι και λόγω μεγαλύτερης εισαγωγής αέρα γι'αυτό 'χάλασε' ο καταλύτης.Ισχύει κάτι τέτοιο? Και αν μετά την αλλάγή του καταλύτη ξαναβάλω τη σκουπα, μιας και την έβγαλα για να μην μου πούνε τίποτα στην αντιπροσωπεία ότι ήταν δικό μου το λάθος, υπάρχει περίπτωση να ξαναχαλάσει ο καταλύτης?
  50. 1 point
    Εγω παλι ενω ξερω την απεχθεια, στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ενος μεγαλου ποσοστου του κοσμου προτεινω την Rorris.ΕΠΕ διοτι ειδικα σε αυτα η προσοχη που δινουνε ειναι μεγαλυτερη ειδικα σε μελη του club μας κατοπιν συννενοησης δικης μου. Ακομα υπαρχει και μια ΕΚΠΤΩΣΗ της ταξης του 30% συνολικα! καθοτι σαν μελοι του vwclub μπορειτε να πατε και να εχετε 15 σε ανταλακτικα και 15 σε εργασια! Ακομα υπαρχει αψογη εξυπηρετηση την οποια την εχω δει εγω προσωπικα και μερικα παιδια απο το club αλλα και γενικως φιλοι μου που εχουν παει. Αποψη μου αξιζει να δοκιμαστει ειδικα με την ιδιοτητα του μελους!
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...