Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/18/2019 in all areas

  1. 4 points
    Σήμερα καθώς έψαχνα κάτι στον υπολογιστή μου έπεσα πάνω σε φώτο που είχα τραβήξει από το Polo του '79 λίγο πριν το πουλήσω το 1998. Το πήρα από την μάνα μου και πάνω σε αυτό έκανα τα πρώτα μου χιλιόμετρα το μακρινό 1993. Έτσι απλά το ανεβάζω γιατί με έπιασε μια νοσταλγία και ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας...
  2. 4 points
    Το βιβλίο του κατασκευαστή σε καμιά περίπτωση δεν αναφέρει ιξώδη . Αυτό που αναφέρει είναι: προδιαγραφή 502 για κανονικής διάρκειας service και 504 για παρατεταμένης διάρκειας service. Η προδιαγραφή 502 (5w-40) ούτε είναι υποδεέστερη ούτε αντικαταστάθηκε από την 504 (5w-30). Είναι και οι δυο ενεργές ,απλώς είναι διαφορετικές. Η προδιαγραφή 504 απαντάται σε ιξώδες 5W-30 μόνον. Η συγκεκριμένη προδιαγραφή είναι προσανατολισμένη σε (δήθεν περιβαλλοντολογικούς λόγους και αν το θέλετε και σε λόγους marketing. Ας αναρωτηθούμε γιατί μόνο το 5w-30 μπορεί να υπάρξει σε long life λιπαντικό; Η μοναδικότητα της προδιαγραφής 504 να απαντάται μόνον σε 5W-30 οφείλεται στον περιορισμό ότι πρέπει να διατηρείται το ιξώδες για δυο χρονια και αυτό είναι τεχνικά εφικτό μόνον όταν η “ψαλίδα” του ιξώδους είναι μικρή , (όπως το 5w-30) Αυτό έχει οδηγήσει πολλούς να θεωρούν (λανθασμένα) ότι αυτό είναι το μοναδικό ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής. Η προδιαγραφή 502 απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα. Οπότε υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ. Σαν να μην έφτανε αυτό, η προδιαγραφή 504 σε 5W-30 έχει ναι μεν “αντοχή ιδιοτήτων του ιξώδους” για δυο χρόνια , αλλά δυστυχώς ασθενέστερο φιλμ προστασίας έναντι του 5W-40. Η vw 502 δέν διατηρεί τό ιξώδες γιά δύο χρόνια , όμως γιά τον ενα χρόνο που το διατηρεί τό κάνει μια χαρά! Ένα λιπαντικό μπορεί να είναι εξαιρετικό καί να αντέχει μόνο για μια ημέρα. (Έτσι είναι τά αγωνιστικά λιπαντικά) Ακόμα χρήσιμα πρόσθετα όπως αντιοξειδωτικα , αντιτριβικα (και άλλα) είναι αναγκαστικά σε μικρότερη περιεκτικότητα στην 504 (5W-30). Το “δυστύχημα” με την 504 είναι ότι είναι αποτέλεσμα της βεβιασμένης ανάγκης για παρατεταμένης διαρκείας service. Η vw ήθελε να δείξει ένα καλό πρόσωπο απέναντι στις εταιρίες leasing , ενοικιάσεων και να δηλώσει στους πελάτες της ότι τα service μπορούν να γίνουν οικονομικά κάθε δυο χρόνια ή 30.000 Km. Στην Αμερική κυριαρχεί το 5W-40. Στη Γερμανία “παίζει” δυνατά και 0W-30 και 0W-40 (καμιά τους δεν είναι vw504 παρεμπιπτόντως) Στην Ελλάδα ακόμα ψαχνόμαστε ....
  3. 3 points
    Συνάντηση κορυφής τις γιορτές @Speedy και ο Κοσμάς, στη φωτογράφηση του νέου τουτουνιού του. Ρε σεις βάλτε και δω φωτό! Μας έφαγαν οι υποχρεώσεις δυστυχώς..
  4. 2 points
    Αγαπητοι φιλοι επανερχομαι στο αρχικο θεμα . τελικα η αλλαγη υγρων με μπλιντερ που εκανα και παροδο 6 μηνων δεν με ικανοποιησε ειχα καλο φρενο οχι σπογγωδες αλλα ηταν καπως αποτομο και ετσι παραγγειλα απο κινα μια ανεπιστροφη με κοστος 1,7 ευρω , αφησα στην ακρη το μπλιντερ και δουλεψα σημερα που ο καιρος ηταν ξηρος , αλλαξα σε καθε φρενο 250 ml (πατα αφηνε φρενο) και τα αποτελεσματα ηταν σαν να το πηρα απο την αντιπροσωπεια , η βαλβιδα βοηθαει απιστευτα γιατι ημουν ενα ατομο σας παραθετω και μερικες φωτο αν λοιπον καποιος θελει να ασχοληθει μην αγορασει μπλιντερ εγγυημενα μια ανεπιστροφη με μολις 1,7 ευρω (αλλα εναμιση μηνα περιμενε απο κινα). Ευχαριστω για φιλοξενια και παντα στην διαθεση σας . Σπυρος ΥΓ ασχοληθηκα μονος γιατι εδω στο νησι (αργοσαρωνικος )κανεις δεν μου αναλαμβανε αλλαγη υγρων
  5. 2 points
    Και για να μην ζορίζεις μπιέλες και αντλία υψηλής.
  6. 2 points
    Γενικά δεν πατάμε από χαμηλά με κρεμασμένες ταχύτητες καταπονείται πολύ ο κινητήρας. Πιο πολύ μου κάνει ότι το λένε για τη σωστή λειτουργία παρά το ότι έχει κάποιο θέμα το προγραμμα τους. Και οι 3 πολύ αξιόλογοι το αμάξι πια είναι πολύ γνωστό δεν έχεις εκπλήξεις Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. 2 points
    Δες για καμιά μικρή διαρροή μετά έναν έλεγχο στην τουρμπίνα & wg. Ένα Log req/actual Πίεσης και Ν75 γι΄αρχή.
  8. 2 points
  9. 2 points
    Να το και το εργαλείο μου!!!1,5 150hp Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. 2 points
    Και συνεχίζει... Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. 2 points
    Λοιπόν κύριοι πριν από λίγο με πήραν τηλεφονο από την Kosmocar σχετικά με τον αυτόματο πιλότο. Λοιπόν έχουμε και λέμε η απάντηση είναι από την kosmocar, ότι cruise control ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΜΠΕΙ!!! Μου εστιλαν τον κωδικό του cruise control που μπαίνει στο Passat B7 Και ο οποίος είναι ο εξής. 3AA054690C https://shops.volkswagen.com/en_GB/web/zubehoer/p/automatic-cruise-control-system-for-passat-b6-passat-b7-volkswagen-cc-without-mfd-or-with-mfd-and-mfsw-3aa054690c-10 https://shop.ahw-shop.de/tempomat-nachruestsatz-gra-vw-passat-b6-b7-limousine-variant-cc-alltrack-3aa054690c Μου επιβεβαίωσαν ότι μπορεί να μπει στο αμάξι μου, και για αναλυτικό κόστος να απευθυνθώ σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο vw. Χωρίς να θέλω να κανω διαφήμιση, θέλω να ευχαριστήσω την kosmocar για την ταχύτατη εξυπηρέτηση. Και την κυρία Μαργαρίτα Ρ. Που επικοινώνησε τηλεφωνικά αλλά και στο email μου για τον cruise control.
  12. 1 point
    Νομιζω ειναι υπερβολικα πολλα τα χρηματα.Θα μπορουσες να το κανεις οικονομικότερα πιστευω. Εγω ειχα cc αλλα δεν ειχα πολυλειτουργικο τιμονι οποτε αναγκαστικα ναναλλαξω την φλασιερα και πηρα αλλη ωστε να καλυπτει και cc και χειριστήρια. Την πηρα απο ebay 120 ευρω.Και τα εκανα ολα μονος μου.Βεβαια εσενα που δεν ειχε απο μαμα cc χρειαζεται και 2καλωδια απο τον εγκεφαλο του τιμονιου προς το εγκεφαλο της μηχανης. Υπαρχουν παιδια που κανουν ολες αυτες της μοντιφες εκτος vw και με πολυ λιγοτερα χρηματα. Με το καλο η τοποθετηση.
  13. 1 point
    εμενα μου γραφει δεν υποστηριζεται...για advance παντα...μηπως εχεις αναδιπλουμενους καθρεπτες?
  14. 1 point
    Είμαστε μέσα! 2 άτομα Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. 1 point
  16. 1 point
    απο 110 εως 130. αλλα με άδειο να το πω ετσι το πορτ μπαγκαζ ,, και με κάπως λιγο κίνηση στην διαδρομή
  17. 1 point
    Γενικα για το ζεσταμα ειναι και λιγο μυθος μπορεις απευθειας να ξεκινησεις να οδηγεις αρκει να ναι σε χαμηλες στροφες με ηπιο γκαζι για να ζεσταθουν ολα τα εξαρτηματα ομοιομορφα περα της μηχανης. Εξαλλου αν μενεις με τον κινητηρα ανοιχτο σου βγαζει μηνυμα στην οθονη οτι να αποφευγεις να μενει ανοιχτος σε ακινησια. Στο σβησιμο αναλογα σε τι θερμοκρασια ειναι το λαδι, αμα στην οθονη λεει πχ 105 βαθμους καλο ειναι να περιμενεις να πεσει στους 90 και σβηνεις . Αυτο με το κολλημα στην ανηφορα το παθαινα και εγω ειδικα οταν ηταν και ο κλιματισμος ανοιχτος, και αμα σπινιαρες τις ροδες για να παρει μπρος μυριζε πολυ καμμενο , τωρα το χειμωνα ειναι καλυτερα. Τωρα με τη βενζινη αυτο που λες δεν το χω ξανακουσει το manual λεει να καταναλωνεις οση εχεις βαλει ανα 6 μηνες, καλο ειναι να βαζεις 100 οκτανια να σαι σιγουρη οτι δε θα ναι νοθευμενη. Αυτο το τριξιμο στη νεκρα εγω πιστευω ειναι κατασκευαστικο λαθος δεν ακουγεται για feature :P , και στο 1o service θα τους εχω μαζεμενες ερωτησεις , οπως πχ να μου απενεργοποιησουν το start stop μονιμα. Φιλικα.
  18. 1 point
    Δεν κοστίζει πολύ, οι περισσότεροι προγραμματιστές στο κάνουν.
  19. 1 point
    10 χρόνια... Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  20. 1 point
    Έκανε την εμφάνιση του το νέο golf . To μοντέλο θα κυκλοφορήσει στο Δεύτερο μισό του 2019 , και θα είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά πλέον σε Πεντάπορτο. (Τα 3θυρα και wagon εκδόσεις που είχε καταργούνται) Περισσότερα εδώ https://www.autoblog.gr/2019/01/18/neo-volkswagen-golf-auto-einai/
  21. 1 point
    Πάντως το AliExpress ψάχνοντας για "Tiguan" βγάζει πολλά πραγματακια
  22. 1 point
    215/55 R16 φοράω. 500 ευρουλάκια Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  23. 1 point
    Εκτός ότι βιαζόμουνα και είχα πράσινο να στρίψω, ψιλοέβρεχε
  24. 1 point
    Αγαπητό μέλος, υπάρχει θέμα ήδη ανοιχτό στο οποίο ήδη συμμετέχεις. Δεν ήταν απαραίτητο να ν΄ανοιχτούν άλλα 2 θέματα για να ρωτάς τα ίδια. Τα ποστ μεταφέρθηκαν εδώ.
  25. 1 point
    Φοράει σετ ελατηρίων μετά την ανακατασκευή του μοτέρ. Και με τα εργοστασιακά παρόλαυτά δεν είχα missfires ή valve float. Αλλά στο rebuild δεν έμεινε τίποτα παλιό και πήραν κι αυτά πόδι. 2.2ob και 1.8ct έχει δουλέψει μέγιστο. Αυτή τη στιγμή είναι περίπου (1,9ob - 1.65ct).
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×