Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/26/2021 in all areas

  1. Οχι japan στο polo βάλε μια σωστή ζάντα. Θα βγαλεις την εργοστασιακη και θα βαλεις αυτη τη σαβουρα; Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  2. +1 για llumar... απόλυτα ευχαριστημένος στα τόσα χρόνια που τις έχω και τις βάζω και στα αμάξια μου... Όσον αφορά το χρώμα της μεμβράνης να ξέρεις ότι δεν παίζει ρόλο... Ακόμα και η διάφανη μεμβράνη κάνει την ίδια δουλειά με την έγχρωμη... Η προστασία που προσφέρει είναι φανερή άμεσα (δεν σε καίει ο ήλιος, αποδίδει καλύτερα ο κλιματισμός) και μακροπρόθεσμα (προστατεύει το εσωτερικό του αυτοκινήτου)...
    3 points
  3. Το ξέθαψα από τα παλιά, όπως θα δεις το ίδιο βιολάκι η VW στα κιβώτια της.
    3 points
  4. Είναι κουσούρι πολλών εκ των κιβωτίων της VAG από το 80 κυρίως σε μικρά μοντέλα κιβωτίων, τα υψηλών επιδόσεων κιβώτια είναι εξαιρετικά. Υπάρχει θέμα στο VW CLUB, παλιότερα που υπήρχαν πολλά Polo ή Golf που το εμφάνιζαν και είχαμε μια συζήτηση τότε. Συνήθως τα συγχρονιζέ, η πίεση της άνω αντλίας συμπλέκτη, η βαλβολίνη και μερικές φορές η κατασκευή στο χτένι (δισκοπλατό) πλατό είναι παράγοντες που επηρεάζουν. Πιθανολογώ ότι υπάρχει συνδυαστικά με τα προαναφερθέντα μικρή πτώση πίεσης στο κύκλωμα του συμπλέκτη μέσω της άνω αντλίας κατά το start-stop. Κατά το Stop,
    3 points
  5. Έχω βάλει μεμβράνες Llumar και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Έχω βάλει και στο μπροστά μπαμπριζ . Σίγουρα είναι μεγάλο ατού πιο πολύ το καλοκαίρι.
    2 points
  6. Από προσωπική εμπειρία δεν θα έβαζα ξανά τα continental... Αντιθέτως τα scorpion verde είναι ελαστικό σχεδιασμένο για suv & sav και αντέχει σαφώς περισσότερα χλμ απ' ότι κοινά ελαστικά ΙΧ...
    2 points
  7. Καλησπέρα παιδιά. Είμαι ο Δημήτρης και έχω ένα Skoda Octavia Combi 2015 μοντέλο 2.0TDI DSG. Ήμουν για χρόνια στο Group με ένα Scirocco αλλά η οικογένεια μεγάλωσε...
    2 points
  8. PDF που περιέχει σχεδόν τα πάντα με τα τεχνικά specs του 1.0 tsi Το βρήκα πολύ χρήσιμο και μου έλυσε κάποιες απορίες https://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/2013284d1591243717-skoda-rapid-1-0l-tsi-petrol-now-launched-rs-7-49-lakhs-ssp-539_1_0-l_3-cylinder_tsi_engine.pdf
    2 points
  9. Αν σε ένα χρόνο που το έχεις θέλεις πρόγραμμα απλά έκανες λάθος επιλογή εξαρχής. Έπρεπε να πάρεις από την αρχή πιο δυνατο μοντελο
    2 points
  10. Αλλαξα μπουζι, ngk, αλλαξα πολλαπλασιαστες, beru, αλλαξα και μπαταρία. Το αμαξι δε μου κανει μια κοψιματα. Δινει κανονικα. Αφηστε πουβτο νιωθω και πιο ζωντανο. Πιστευω να ξεμπερδεψα..
    2 points
  11. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  12. Εμένα έχει σκληρύνει πολύ ο συμπλέκτης και έχουν "βαρύνει" οι ταχύτητες στις αλλαγές, από ότι μου είπε ο μηχανικός, έχει σκληρύνει το πλατό και παρότι δεν πατιναρει το αμάξι πρέπει να τον αλλάξω όσο πιο σύντομα γίνεται, δεν ξέρω αν παίρνει να βάλω τον μεγαλύτερο που υπάρχει κατά 2mm για μεγαλύτερη μακροζωία και αποδοση πάντα sachs φυσικά.
    2 points
  13. Από όσο θυμάμαι κι εγώ, αυτά ήταν που πονούσαν... ανάλογα τη χρήση , άλλα το έβγαζαν νωρίς κι άλλα πιο αργά (είχε να κάνει με το πόσο "χεράς" ήταν ή όχι ο καθένας μας...χαχαχα)
    2 points
  14. Η ασφαλειοθήκη έχει και γραμμές ρεύματος αφού βγάλεις το κλειδί. Θα κάνεις μια καινούργια θέση με νέα ασφάλεια και θα πάρεις από εκεί. Οι κοννέκτορες έχουν 2 μεγέθη, όπως φαίνεται λόγω 2 μεγεθών ασφαλειών Για το gps βάλε αυτά N90732703 4,8mm και μια καινούργια ασφάλεια. Έτσι θα γίνει σωστή και καθαρή εγκατάσταση. Και μην νομίζεις ότι είναι δύσκολο, αρκεί αυτός που θα το κάνεις να είναι γνώστης και σωστός ηλεκτρολόγος.
    2 points
  15. Ας παρουσιάσω και εγώ το δικό μου Polo 6N. Για όσους δεν με ξέρουν, ονομάζομαι Ηλίας Τσακουλέρης και είμαι μηχανικός που έχω συνεργείο στο Περιστέρι (παλιότερα ήταν στο Αιγάλεω) και είμαι εδώ και πάρα πολλά χρόνια υποστηρικτής του VWClub. Αρκετοί έχετε δει την παρουσίαση του doggy (Κώστα) με το Polo του. Τα μηχανικά του είναι λίγο πολύ φτιαγμένα με την ίδια λογική όπως το δικό μου, απλά εγώ παίζω σε λίγο μεγαλύτερα νούμερα (πλέον). To δικό μου Polo ήταν ένα 6N 1.4 16v, 101hp. Αρχικά τουρμπίστηκε με κορμό από 1.6 8v μαντεμένιο συν πιστόνια-μπιέλες και ότι άλλο χρειάζε
    2 points
  16. Χρόνια Πολλά σε όλους τους φίλους, θαυμαστές και κατόχους VW, τα μελη μας. Χρόνια Πολλά σε όλους πίσω από αυτή την όμορφη προσπάθεια, παρόντες ενεργοί χρήστες αλλά και όλους αυτούς που πέρασαν κι άφησαν ένα λιθαράκι ή ακόμα και τώρα παρακολουθούν διακριτικά. Η δική μου ευχή, είναι φέτος να ξεμπερδεύουμε επιτέλους με την πανδημία και να μπει σε μια κανονικότητα το club, ώστε να επανέλθουν και οι «εξωσχολικές» δραστηριότητες. Τι να το κάνεις το έρμο άλλωστε αν δεν μπορείς να το χαρείς ; Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  17. Πριν βάλεις πρώτη, βάλε δευτέρα και χωρίς ν΄αφήσεις συμπλέκτη βάλε πρώτη, μπαίνει σωστά τώρα ?
    2 points
  18. Μεταφέρθηκαν εδώ @odv μπορείς να ρίξεις μια ματιά. Τα φρένα χωράνε κανονικά τα είχα φορέσει πολύ παλαιότερα κι εγώ σε αυτοκίνητο με 16άρα κανονικά.
    2 points
  19. Tελικα αποκατασταθηκε το πρόβλημα ηταν σωστά στο 18 19 απλα ηταν λαθος τα καλωδια + και - για καποιο λογω στις μπροστινες πορτες το - ηταν το γκρι ενω το + ηταν το μαυρο. Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας και την βοηθεια.
    1 point
  20. Ο 87αρης θα εχει προβλημα για να μην κρατας θερμοκρασια Sent from my iPhone using Tapatalk Υγ. Εκτος αν εισαι τοσο τυχερος να εχεις 2/2
    1 point
  21. Και σφουγγάρι κανονικά από αυτά που έχω δεί Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  22. Η απάντηση σε αυτό είναι ότι το 90% του πελατολογίου των αντιπροσωπειών είναι εταιρίες leasing, ασφαλιστικές και εγγυήσεις...
    1 point
  23. Ποτε βγάζεις το asr; Τώρα στο χιόνι για παιχνίδι το έκανες ή και άλλες φορες; Η κατανάλωση γιατί επηρεάζεται απ αυτό το σύστημα. Και εγώ έχω το τετρακίνητο πετρέλαιο και δε το έχω βγάλει ποτέ. Στα χιόνια δεν είχα θέμα αλλά δεν ήταν και χιόνι βουνού αυτό της Αθήνας εκτός κάποιων εξαιρέσεων στα βπ. Το λάστιχο για εμένα είναι σημαντικό στο χιόνι πέρα από τη τετρακίνηση. Για να κανείς σωστή οδήγηση ακόμα και με τετρακίνηση χρειάζεται λάστιχο χιονιού. Αλλιώς παίζεις με τη τύχη σου (γενικά μιλάω) και εγώ δε τα κάνω αυτά πια. Αν μιλάμε για περιπτώσεις όπως ο φίλος Μαρούσι - Ηράκλειο και σούπερ πας πρ
    1 point
  24. Πάρε ένα καινούργιο κάπου στα 5 ευρώ έχει έτσι κι αλλιώς τοσο έχει και η κόλα! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  25. επειδή και εμένα μου αρέσει να είναι τακτοποιημένα , και να μην είναι σαν ξένο σώμα μέσα στο αμάξι. κάνε μια ερώτηση εδώ να δείς https://www.p3cars.com/ https://m.facebook.com/p3carshellas/posts/608968585881317
    1 point
  26. Άλλαξε φίλτρο καμπίνας Και ξεβούλωσε τις υδρορροές Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  27. και τα σηγκεκρημενα τύπου αμορτισέρ πρέπει να είναι και μάρκα MONROE VW . δεν ρίχνεις μια ματιά σε καταστήματα που κάνουν επισκευές αμορτισέρ Μπας και παίρνουν καμία επισκευή??? 2 Μάρκες που παίζουν για DCC είναι τα KW https://www.awesomegti.com/shop-by-car/volkswagen/tiguan-mk2/kw-ddc-plug-play-coilovers-tiguan-mk2-with-dcc/ και ίσως τα Bilsteine B16 αν υπάρχουν για το Tiguan?? https://www.ebay.es/itm/Bilstein-B16-Damptronic-Coilover-Kit-VW-Golf-R-Mk7-Leon-Octavia-DCC-Compatible-/254335
    1 point
  28. Το γράφω επάνω, στο τέλος του προηγούμενου μηνύματος μου. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  29. Γνώμη μου να φτιάξεις τον δικό σου με 150 ευρώ περίπου μαζί με κωλονακια Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  30. Ναι το ειχα σκεφτει αυτο στην αρχη αλλα προτιμω κατι πιο ομοιομορφο στο χρωμα δηλαδη να ειναι ολο το προβολακι κιτρινο γιαυτο και αποφασισα τη μεμβρανη. Εντωμεταξυ βλεπω σε παρα πολλα γκολφ κιτρινη μεμβρανη και απορω πως δεν υπαρχει διαθεσιμη πουθενα.
    1 point
  31. Πολυ ωραια. Σ ευχαριστω που με κατατοπισες.
    1 point
  32. Είχα βάλει στο γκολφ όταν το πήρα λουμαρ. 10 χρόνια τις είχα και δε επαθαν τίποτα. Τώρα έχω στο τιγκουαν 4 χρόνια και πάλι είναι σα καινουριες. Τοποθέτηση είχα κάνει στη λουμαρ Βουλιαγμένης
    1 point
  33. p0343 βγάζει ? Αισθητήρα στροφάλου γιατί δεν δοκίμασες έναν άλλο ? Άλλαξες κανένα ιμάντα πρόσφατα ? Η πεταλούδα με το reset άσχετη.
    1 point
  34. Καλωσήρθες στο VW Club Νίκο Να σου υπενθυμίσω ότι γράφουμε με μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες. Θα βοηθούσε επίσης να αναφερθεί μοτέρ και μοντέλο, καθώς δεν ξέρουμε τι αυτοκίνητο έχεις, παρά μόνο αν κάποιος σκαλίσει το garage. Επίσης αν έχεις κάποια διάγνωση με vas ή vagcom
    1 point
  35. Το μάτι στροφάλου το δοκίμασες να το αλλάξεις;;; Το ότι το κάνατε reset δεν σημαίνει ότι δουλεύει τώρα!!! Δεν θυμάμαι αν το μοντέλο σου έχει και βαλβίδα ψυχρής...
    1 point
  36. έδωσα τον αριθμό πλαισίου και μου ειπαν αυτά μπαίνουν. Οπότε μπαίνουν αυτοκόλλητα μάλλον.
    1 point
  37. το dsg είναι καταπληκτικό κιβώτιο. Αλλάζει ταχύτητες σαν το πάτημα της γάτας. Όμως το συγκεκριμένο κιβώτιο που αν δεν κάνω λάθος φοράει και το polo που θες να πάρεις είναι σχεδιασμένο να αντέχει μέχρι 250NM ροπής. Επίσης τα πιο παλιά μοντέλα εμφάνισαν αρκετά προβλήματα με το megatronic. Με λίγα λόγια όποιος έχει dsq ξηρού συμπλέκτη πρέπει να είναι προετοιμασμένος κάποια στιγμή να αντιμετωπίσει προβλήματα.Προβλήματα= χιλιάδες euro μιας και δεν υπάρχουν αρκετοί που μπορούν να το επισκευάσουν. Παρόλα αυτά αν πας το αμάξι στην αντιπροσωπεία. Το ελέγξεις μηχανολογικά και φαν
    1 point
  38. Ζεις επικίνδυνα...
    1 point
  39. Εξαρτάται τη ζάντα, αν πας σε ακριβή-ελαφριά όχι, αν πας σε φτηνή συνήθως είναι βαρύτερη ναι θα κόψει, το πέλμα επίσης από 235 (εκτός αν μείνεις σε 235) θα μεγαλώσει, οπότε δεν υπάρχει μία απάντηση, αλλά ανάλογα το τι θα κάνεις. Σαφώς παράγοντας σημαντικός είναι και η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, τα άλογα δεν είναι πολλά (240) και με φτηνή ζάντα και μεγαλύτερο πέλμα θα κόψει ρεπρίζ και σίγουρα +0,5-1l/100. 100-200 με 19άρες ίσως ξεπεράσεις τα 20sec Στο στάδιο που είσαι κυμαίνεσαι στο 18,0-20 αναλόγως τσιτώματος. Ένα με περίπου 300ps ~14.5-15.5Sec Βλέπ
    1 point
  40. Το παρόν ανοίχθηκε για γενική συζήτηση των κατόχων - ενδιαφερόμενων για το T - Cross. Η αγορά των SUV συνεχίζει και καλπάζει, προσφέροντας όλο και περισσότερες επιλογές προς τους υποψήφιους αγοραστές. Στην “τρέλα” αυτή της εποχής, η Volkswagen ισχυροποιεί τη θέση της προς το κάτω άκρο της κατηγορίας, λανσάροντας το T-Cross. Πρόκειται για ένα μικρό “αστικό” SUV, με σύγχρονη σχεδίαση, αρκετούς χώρους για τα 4,1 μέτρα του και βεβαίως έντονη πρακτικότητα. Το T-Cross είναι 12 εκ. μικρότερο από το T-Roc και πρακτικά τοποθετείται κάτω από το αδελφό μοντέλο. Βασίζεται στην πλατφόρμ
    1 point
  41. Αν είσαι bt ή κ04 full ή υβρίδιο καλό είναι ν΄αλλάξεις έστω τον εισαγωγής, βοηθάει το μοτέρ στις υψηλές στροφές.
    1 point
  42. Τα αμορτισερ μετριουνται σωστα εκτος αυτοκινητου. Οι μετρησεις στα κτεο ειναι ανακριβεις. Αν τα φορας τοσα χιλιομετρα ειναι για πεταμα και τα 4, εφοσον κυκλοφορεις στην Ελλαδα. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  43. καλησπέρα σε όλους τα σήματα r line που μπαίνουν φτερό και πόρτα 27 ευρω η κάθε πλευρά το r line στο μπροστινό προφυλακτήρα 29 ευρω και στην είσοδο κάθε πόρτας τ προστατευτικό 69 του οδηγού και 69 του συνοδηγού βάση του αρ πλαισιου μου.
    1 point
  44. αυτο το παιχνιδι με τα μαιμου λαδια αρχιζει και παιρνει επικυνδυνες διαστασεις...οσο και ψαγμενος εισαι ωστε να ξεχωριζεις τα αυθεντικα απο τα μη παντα ο εμπορος θα κανει τα δικα του...αρα και διατριβη στην αναγνωριση των λαδιων να κανουμε δεν μπορεις να εισαι σιγουρος ποτε...κυριοι εδω η μονη λυση ειναι να παρουν θεση οι πετρελαικες και βεβαια και το κρατος..με μια λεξη δηλαδη να υπαρχει ελεγχος σοβαρος και οποιος παραβατει να επωμιζεται τις συνεπειες...ο καταναλωτης μπορει να ελεγχει τα αυτοκολλητα, τις ταπες, το αλουμινοχαρτο μετα την ταπα κλπ αλλα και παλι ο καλλιτεχνης πηγαινει ενα βημα π
    1 point
  45. Αλλαγη Ακρα - αμορτισερ. Φορας fs3 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  46. bit, εννοείται πως δεν θα ήθελα να χρειαστεί να φρενάρω στο σημείο εκείνο με τόσα χλμ... Να προσθέσω πως ο σκαθάρης μου δεν έχει McPherson γόνατα, έχει τον παλιό τύπο (άξονα).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.