Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 12/23/2017 in all areas

  1. 5 points
    Κατ αρχήν μην γίνεσαι εχθρικός. Αυτά που γράφουμε δεν αφορούν μόνο εσένα προσωπικά, αλλά όλους όσους διαβάζουν ώστε να έχουν άποψη αν χρειαστεί να κάνουν κάποια βελτίωση. Με το να καις λιγότερα καύσιμα δεν σε κάνει πιο οικολόγο αφού αυτό που εξετάζουμε είναι τα κατάλοιπα της καύσης που δεν συγκρατεί πλέον το βγαλμένο dpf. Επίσης μόνος σου αναφέρεις ότι μυρίζεις πετρέλαιο από έξω και φαντάζομαι σε ενοχλεί. Ο καθένας λοιπόν με τον τρόπο του θα πρέπει να βοηθάει αυτόν τον τόπο όπως μπορεί. Δεν χρειάζεται να μετράμε ποιός προσφέρει περισσότερα αλλά να κάνουμε ότι μπορούμε εμείς, χωρίς να περιμένουμε κάποια ανταμοιβή. Όσο για την αστυνομία ( και κάθε άλλο φορέα), δεν χρειάζεται να την φοβάσαι αλλά να την σέβεσαι όπως σεβόμαστε κι εμείς εσένα. Τέλος δεν λέμε όχι στην βελτίωση, αλλά με τον σωστό τρόπο. Γνωρίζεις πολύ καλά πως μπορείς να το πετύχεις, αλλά θα πρέπει να βάλεις το χέρι λίγο βαθύτερα στην τσέπη. Δίνεις ένα σκασμό λεφτά για προγραμματισμό κλπ. και είναι αμαρτία να μην δώσεις λίγα παραπάνω για να το κάνεις σωστά. Ελπίζω να κατάλαβες γιατί όταν διαβάζουμε για βγαλμένα dpf μας ενοχλεί. Αν το σκεφτείς λίγο καλύτερα είμαι σίγουρος πως θα συμφωνήσεις μαζί μας. Ευχαριστώ Παύλος.
  2. 3 points
    Καθε 60.000 Γιαννη. Αν η χρηση ειναι νορμαλ βαλε τις μαμα. Ενα κλικ πανω motul gear 300. Μετα δες τις redline. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. 3 points
    Καλό σ.κ. σ' όλους μας, από Σαλόνικα!!! Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. 3 points
    Αφού δεν θα απουσιάζω εκτός Ελλάδας θα έρθω και εγώ ίσως και με λίγο ανανεωμένο το lupo Στάλθηκε από το Lenovo P70-A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. 3 points
  6. 3 points
    Το παρέλαβα,είναι το ωραιότερο πράγμα που έχω δει στην ζωή μου!!!!!!
  7. 3 points
  8. 2 points
  9. 2 points
    Το εργαλείο γεμίζει Super plus. Αχ για κανένα Tesla είμαι. Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. 2 points
    Καλώς στα βρήκα παιδιά. Χαιρετίσματα από Βύρωνα ! Golf GTI mk5 εντελώς μαμά και ξεκινάω σιγά σιγά για stage 1.
  11. 2 points
  12. 2 points
    Καλησπερα ειμαι καινουργιο μελος στο club και ειπα να συστηθω.... Ονομα: Αγγελος Επωνυμο: Μαμας Επαγγελμα: Γραφειο τελετων Αυτοκινητο: PASSAT 1.8T του 2003 station 193 αλογα με προγραμμα της revo ετσι το αγορασα και τωρα ειμαι σε φαση να το φτιαξω για να ανεβασω αλογα! Ελπιζω σε καποια συναντηση αν γινει να μπορεσω να ερθω ( λογο δουλειας οι Κυριακες μου ειναι γεματες μεχρι τις 1.30) να γνωρισω και ολο το club απο κοντα να ανταλλαξουμε ιδεες και αποψεις....
  13. 2 points
    Στις 2000 έχει 120 Στις 2500 έχει 150 Στις 3000 έχει 180 Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. 2 points
    Εγώ πάντως ένα έχω να πω, μια φορά στη ζωή σου απλά να μπεις όχι να οδηγήσεις τουρμπάτο αμάξι, δεν ξαναγυρνάς σε ατμόσφαιρα. Τουλάχιστον όχι εμείς οι κοινοί θνητοί, γιατί αν είχαμε από ένα V10 θα άλλαζε το πράγμα. Και χέσε εμάς τους τρελλούς, και νορμάλ άνθρωπος να είσαι και να θες απλά να πας το ταξιδάκι σου με την οικογένεια ή να κινηθείς χαλαρά στην πόλη, τη φτερωτή κάποια στιγμή θα την εκτιμήσεις. Δεν έχει νόημα, σήμερα εν έτει 2018 με τόσες επιλογές να πας από 1.4 σε 1.6 ατμόσφαιρα.
  15. 2 points
    Σε Πολο πετρελαιο . Εχω δοκιμασει και σε αλλα αμαξια γνωστων μου και δουλευει οπως πρεπει . Προοδευτικη αλλαγη αριθμων χωρις ξαφνικες αλλαγες δειχνει οτι η μηχανη ειναι σε καλη κατασταση . Εαν δω για παραδειγμα απο 3 σε 6 κατευθειαν ,κατι συνεβει στα λαδια και μονο ,μπορει δηλαδη να ηταν κακης ποιοτητας λαδι . Αυτο γιατι σε νερο η μεταλλικα ρινισματα δειχνει κατευθειαν 10 και αναβοσβηνει πολυ γρηγορα ,συνιστωντας αμεση κυριολεκτικα αλλαγη λαδιων και ελεγχο μηχανης . Σε γενικες γραμες παντως , τα λαδια δεν πιανουν τα χιλιομετρα σερβις του κατασκευαστη με τιποτα , για τα πετρελαια παντα . Συνηθως βλεπω απο 7+ μεχρι αρκετα δυσκολα 10+ ακομα και σε αμαξια με λιγα χιλιομετρα αλλα και με long life λαδια που υποτιθεται κρατανε παραπανω . Οι βενζινες με καλη χρηση ισως πανε λιγο εως αρκετα παραπανω απο τα 12κ αλλα με καλο λαδι παντα οχι με κανενα 10-40 κακης ποιοτητας . Εχω αμαξι που εχει 5-40 αλλα δεν κανει πανω απο 5κ το χρονο . Ακομα ειναι στο 1 με 2 στην συσκευη. Μεχρι και την φρεζα μετραω και εδω και δυο χρονια ειναι ακομα στο 2 με 5-30 μεσα . Αρα δεν παιζει ρολο ο καιρος αλλα η χρηση , τα χιλιομετρα που κανει , πως και που τα κανει καποιος . Σε γενικες γραμμες , εαν γινει σωστη χρηση της συσκευης , κερδιζεις . Με το σωστη χρηση εννοω να γινεται καλος καθαρισμος του αισθητηρα που εχει και να μην γινονται μετρησεις σε πολυ κρυο η πολυ ζεστη συμφωνα με τον κατασκευαστη. Προσεξα με λειζερ θερμομετρο οτι θελει απο 17 μεχρι 25 βαθμους για να δειχνει σωστα , περιπου δηλαδη θερμοκρασια δωματιου . Οποιαδηποτε παρεκκληση απο αυτο το ευρος θερμοκρασιας ισουτε με λαθος αποτελεσμα .
  16. 2 points
    20/11/2017 παραγγελια 14/12/2017 ανακοινωση εβδομαδας παραγωγης: 02/18 `Ξερετε επειδη το μοντελο ειναι σχετικα καινουριο, μπορει η εβδομαδα παραγωγης να ανεβει κατα 2 ή 3 νουμερακια’ Να λοιπον που ειναι και σε κατι συνεπεις. Σημερα μου τηλεφωνησαν και μου ειπαν οτι η πραγματικη εβδομαδα παραγωγης ειναι 05/18! Αρα παραδοση μεσα Μαρτιου και βλεπουμε... Δε λεω τι αυτοκινητο γιατι θα αρχισει τη γκρινια ο Χρονης
  17. 2 points
    αν σε ηξερα προσπωπικα θα ελεγα οτι κανεις σα την κακια την πεθερα που πειμενει το γιοκα της απο την αξεστη τη νυφη αλλα επειδη δε σε ξερω προσωπικα δε στο λεω για να μη στραβωσεις.
  18. 2 points
    τελικές εντυπώσεις απο το πρόγραμμα...το αμάξι έγινε φυσιολογικό, τραβάει μια χαρά δεν συντονίζει ουτε ζοριζεται για να ανέβει ανηφόρα όπως πρίν κ έχει ομαλή λειτουργια. πριν το βάλω ηταν πολύ κουραστικό στην οδήγηση γτ κατα την γνώμη μ δεν τράβαγε απο χαμηλά κα απλως εσκαγε η ροπή στις 1800 με 2300 περιπου κ μετα κρεμαγε...μονο καλες εντυπώσεις. οποίος είναι σε σκεψη να προχωρησει δεν θα το μετανιώσει. ΥΓ. "πατησα" κ ενα α1, μάλλον πρεπει να ηταν αυτό με τα 105 άλογα!!!
  19. 2 points
    Με μεγαλη χαρα καλα μου φιλαρακια,σας αναγγελω οτι απο την προηγουμενη Παρασκευη ηδη εχει ανοιξει (με τεραστια καθυστερηση πανω απο χρονο ειναι ολα ετοιμα) το νεο πρατηριο φυσικου αεριου που περμεναμε 19ο ΧΛΜ Λ.ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ -ΚΟΡΩΠΙΟΥ(λιγο πιο κατω απο ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ & INTRACOM) Σημερα πριν απο λιγο γεμισα κι εγω εκει και ρωτησα το ωραριο λειτουργιας και ειναι ολες τις μερες απο 6,30π.μ εως 10μ.μ. Το ιδιο ωραριο ισχυει και ολα τα Σαββατοκυριακα.
  20. 2 points
    Ειναι Golf mk7 2015 1.6tdi 105ps εργοστασιακα. Δυναμομετρημενο στην Unlimited Exelixis στον Πειραια προ διμηνου. Φοραει φιλτρο pipercross στον παπά, προγραμμα Revo τοποθετημενο στην Cargate και εξατμιση απο καταλυτη και πισω Supersprint. Συντομα θα μπει αναρτηση Koni και ζαντες. Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. 2 points
  22. 2 points
    η αλλαξε αυτοκινητο η συμβιβασου
  23. 2 points
    Ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή στο club. Χρόνια πολλά σε όλους και καλή χρονιά με υγεία.
  24. 2 points
    Ο Χ Ι ΑΛΛΟ ΦΑΓΗΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλή Χρονιά σε όλους παίδες, υγεία, περισσότερα χαμόγελα, μεγαλύτερη ασφάλεια στα εθνικά δίκτυα & φθηνά καύσιμα εύχομαι για το 2018 Ε τώρα όποιοι μπορούν να αποκτήσουν & περισσότερα άλογα μες στο 2018, δεν είναι κακό αρκεί να υπάρχει πάντοτε & παντού στο δρόμο η σχετική σύνεση. Καλή Χρονιά & ό,τι καλύτερο σε όλες & όλους.
  25. 2 points
  26. 2 points
    Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Γιατί επικροτείτε την αφαίρεση του dpf. Έχει δίκιο ο takpanos. Απαράδεκτο για όσους το κάνουν. Στον βωμό της απόδοσης θυσιάζετε την υγεία σας και την δική μας. Να γνωρίζετε πως η αφαίρεση dpf ειδικά σε euro 6 είναι ποινικό αδίκημα και πως στα ΚΤΕΟ πλέον θα το ψάχνουν το θέμα. Για αυτό μην το αφαιρείτε. Αν έχετε πρόβλημα με λίγα λεφτά που μπορείτε να διαθέσετε σας το καθαρίζουν 100%.
  27. 2 points
    Το front assist με βοήθησε σε απρόσμενο μποτιλιάρισμα που βρέθηκε μπροστά μου και με βοήθησε με το φρενάρισμα. Το φρενάρισμα κατά το παρκάρισμα με έσωσε καμιά 10αριά φορές από εμπόδια που δεν έβλεπα
  28. 2 points
    Πίσω δεν έχω. Τα μπροστινά που αγόρασα (80€ με 50% έκπτωση) μου αρέσουν γιατί 1. Έχουν ίδια χρώματα με τα μαμά 2. Είναι αρκετά φαρδιά και καλύπτουν και τα πλαϊνά φουσκώματα που κάνουν τα μπακετ καθίσματα 3. Φαίνεται να είναι αρκετά ποιοτικά (διπλά καραβόπανα, ανθεκτικό προστατευτικό ύφασμα στις άκρες για έξτρα προστασία λόγω τριβών)
  29. 2 points
    Καλωσήρθες Τάσο, μπορείς ναπεράσεις από τα νέα μέλη για να συστηθείς. Επίσης το κουμπί αναζήτηση πολλές φορές θα σου φανεί χρήσιμο σ΄αυτά που αναζητείς. Στα μετέφερα γι΄αρχή εδώ. Θα βρεις μέσα στις υποενότητες του Passat αρκετές πληροφορίες για 1ο στάδιο, όπως επίσης και στο Golf για τον 20Vt. Είναι ένα πολύ αξιόπιστο και καλό αυτοκίνητο. Από την πλευρά μου θα σου πω, πριν κάνεις το οτιδήποτε να κάνεις μεγάλο σερβις ιμαντες όλους μαζί με όλους τους τεντωτήρες, μπουζί, φίλτρα, λάδια και να τσεκάρεις βάσεις μηχανής και όλα τα silent block, όπως και το σύστημα διεύθυνσης. Επίσης θα πρέπει να δεις την ανάρτηση καθώς επίσης και τα φρένα, πριν προχωρήσεις σε αύξηση ιπποδύναμης. Στη συνέχεια να τσεκάρεις την αντλία καυσίμου και να πας τα μπεκ για μέτρηση. Επίσης θα πρέπει να δεις την κατάσταση της τουρμπίνας. Όλα αυτά, θα χρειαστούν καλό εξειδικευμένο συνεργείο σε VAG. Αυτά διότι το αυτοκίνητο είναι πολύ παλιό σχεδόν 20ετών κι ενδεχομένως μετά να μην βγάζεις άκρη εύκολα και να σου κοστίσει σε χρόνο και χρήμα. Καλή αρχή..στο σκάλισμα λοιπόν! ΥΓ. Καλό θα ήταν νάναφέρεις κωδικό μοτέρ και τι χρήματα διαθέτεις και ότι χρειαστείς εδώ είμαστε.
  30. 2 points
    Το 1.4 Tsi, κάνει cold start σχεδόν πάντα στις 1150-1250. Μόνο σε πάρα πολύ χαμηλή θερμοκρασία (μου τυχαίνει όταν είμαι σε χώρα με πολλά - & υγρασία) δεν ανεβάζει τόσες πολλές στροφές και πέφτει σύντομα σε ρελαντί αλλά και όταν έχει καύσωνα (πχ 40+) κρατάει λίγο και ρίχνει αμέσως και το έχω δει κι εγώ στο δικό μου αλλά και σε πολλά ακόμη. Επίσης είναι σημαντικό πόσες ώρες ήταν ακίνητο ώστε να πάρει μετρήσεις η ecu για να κάνει ή όχι, αλλά και για πόσο χρόνο cold start. (Έχω δει αρκετά Tsi μετράει ?) Μερικές Διαπιστώσεις από μένα προς τους ενδιαφερόμενους: Τα περισσότερα ανεβάζουν περίπου καυσαέρια στους 400-600oC ανάλογα το στάδιο και την εξάτμιση, τα νερά περίπου +25-40οC και το AFR στα περισσότερα κυμαίνεται από 12,1-13,7 αναλόγως του προγράμματος και της χρονικής στιγμής του cold start. (Προς το τέλος φτωχαίνει ανεβαίνοντας προς τη στοιχειομετρία όπου σχεδόν σταθεροποιείται ) Γενικά σχεδόν όλα τα Vag από 20Vt και μετά περίπου έτσι λειτουργούν με περίπου ίδια διάρκεια cold start με μικροδιαφορές ελάχιστες. Cold Start λοιπόν, για να αυξήσουμε τη θερμοκρασία των προκαταλυτών και καταλυτών, ώστε να έχουμε άμεσα κατά την κίνηση φτωχότερο μίγμα (οικονομία - κατάλοιπα καύσης) και άμεση σχεδόν λειτουργία καταλύτη στο οφέλιμο φάσμα λειτουργίας για σωστή εκπομπή ρύπων. Τα έμμεσα οφέλη είναι η αύξηση θερμοκρασίας στο μοτέρ, στον περιβάλλοντα χώρο της μηχανής άρα λάδι και G13 ανεβάζουν θερμοκρασία, επίσης ξεκινά η σταδιακή διαστολή όλων των μετάλλων.. Άστο Μήτσο τι ψάχνεσαι μια χαρά λειτουργεί και κάνει και καλό γιατί να το κόψεις. Έχω ξεχάσει να γυρνάω το κλειδί μέχρι, όλο remote start για να έχω τα οφέλη του cold start.
  31. 2 points
    Συμπληρωνωντας 3κ περιπου χιλιομετρα απο την αλλαγη λαδιων , ηρθε ο καιρος να τα τσεκαρουμε . Αποτελεσμα : 3 . Καλα Χριστουγεννα σε ολους .
  32. 2 points
    Χρόνια πολλά καλές γιορτές !!! Καλά Χριστούγεννα Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  33. 2 points
  34. 2 points
    Και πάντα προσοχή και σύνεση στην οδήγηση στους δρόμους !
  35. 2 points
    κατι σαν αυτο λες να υποθεσω ε?
  36. 2 points
  37. 2 points
    Μέχρι το Πολύκαστρο και τα Σκόπια έφτασε η χάρη του! Η απόλυσή μου από τον στρατό συνοδεύτηκε από ένα ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Πολύκαστρο και πίσω με κόστος φυσικού αερίου μόλις 30 ευρώ!
  38. 1 point
    Πολύ λιγότερο από το δικό σου καίει [emoji16] Sent from my iPad using Tapatalk
  39. 1 point
    Είναι πακέτο δεν μπορείς να το βγάλεις. Αλλά η διαφορά τιμή της είναι μεγάλη. Όπως πρανέφερα παλιά το navi έκανε 700 και τωρα μαζι με αναδιπλουμενους και keyless 450. Και γω δε θα το βαζα για να ειμαι ειλικρινης από μόνο του γιατί αν χαλασει αυτο τι κανεις; Όσον αφορά τις ζάντες δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη διάσταση των 17 και ίσα ίσα την προτιμώ απο 18 ή 19 λόγω άνεσης και μελλοντικού κόστος των ελαστικών. Το ζήτημα είναι οτι πριν προχωρήσουν στις αλλαγες του tiguan του 2018 ( που προσθέσαν στην εκδοση advance adaptive cruise control και μια θύρα usb) το αυτοκίνητο ερχόταν στις 3 διαφορετικές εκδόσεις του με 3 διαφορες ζαντες. Με montana (17)το active , με tusla (17)το advance και kingston (18) το exclusive. Πλέον προφανώς για να γλιτώσουν κόστος βαλανε και στο advance την ζάντα του active που δε μαρεσει καθόλου. Γιαυτό αποφασισα να βάλω την kingston που ειναι κλασσική και ομορφη αποδεχομενος οτι ειναι 18αρα. Καλά για 19άρα στην Ελλάδα με τίποτα. Και δε θα εχει καμία σχεση η ποιότητα κύλησης και θα χτυπηθούν στο πρωτο 3μηνο.
  40. 1 point
    Το πηρα και γω
  41. 1 point
    Downpipe δεν αλλαζω γιατι μετα θα γινει σαν το Queen Marry 2 .. θα μου κουναει ολος το Πειραιας μαντηλια..🤪 Sent from my iPhone using Tapatalk
  42. 1 point
    σε ευχαριστώ φιλε, κ εγώ το κοιτάζω για ζάντα τώρα. για 16αρα σκέφτομαι μ ειπαν για το polo ειναι η καλύτερη επιλογη σε θέμα οικονομίας και σε θέμα επιδόσεων . τώρα έχω 15αρα. κοιταγα για 17 αλλά όλοι μ ειπαν μακρυά γτ δεν συμφέρει. το καλοκαίρι θα αλλάξω λάστιχα κ θα βάλλω τοτε.
  43. 1 point
    Συνθετικό 5-30 λέει ο κατασκευαστής 3.8 λίτρα.
  44. 1 point
    καλησπερα χρονια πολλα και καλη χρονια να κανω μια ερωτηση συγχωρεστε με αν ειμαι εκτος τοπικ εχω ενα passat μοντελο του 2003 με 220000χλμ. πανω και απο τοτε που σταματησαμε να το κανουμε σερβις στην αντιπροσωπια και το κανουμε σε εξωτερικο συνεργειο γνωστου μας χρονια τωρα μας βαζει το λαδι της Αραλ 10w-40 ειναι καλο αυτο το λαδι για το συγκεκριμενο αυτοκινητο η τωρα που εχει μαζεψει χιλιομετρα θελει να αλλαξουμε και ποιο ειναι κατα της γνωμη σας ενα καταλληλο?
  45. 1 point
  46. 1 point
    Ωραια λογικη. Μπραβο Γιωργο συγχαρητηρια. Οσα και να εβγαζε ομως υπηρχε ενα dpf και κρατουσε καποια. Αυτο ειναι δικαιολογια για σενα για να αναπνεεις εσυ και τα παιδια σου? Φανταζομαι δεν εχεις γιατι δεν θα ησουν ωριμος για ν απροβεις σε τετοια κινηση. Οταν θα αποκτησεις θα λες:καποτε μου ελεγε ενας takpanos για θεμα υγειας και εγω απαντουσα για καταναλωσεις και dieselgate. Παλια δεν υπηρχαν ζωνες. Γιατι φορας τωρα? Φοβασαι? Αντε καλη χρονια και καλα μυαλα
  47. 1 point
  48. 1 point
    Πάρε κι ένα καθαριστικό μπεκ όπως σου λέει ο Νίκος λίγα ποστ πιο πάνω και ρίξτο μέσα.
  49. 1 point
    Καλησπερα σε ολους κ Χρονια Πολλα. Ειχα κι εγω το ιδιο προβλημα στο Golf V. Πριν απο ενα μηνα πηγα στον Κορολη στον Νεο Κοσμο. Παλιος κ πολυ εμπειρος στο επαγγελμα, εμεινα εξαιρετικα ικανοποιημενος. Εβγαλε τον ουρανο σε 1,5 ωριτσα, τον κρατησε 2 ημερες κ πηγα για την τοποθετηση που κρατησε περιπου 2 ωρες. Το υλικο ειναι ολοιδιο με το αυθεντικο και η εφαρμογη εξαιρετικη χωρις "κυμματα" ή λακουβες.
  50. 1 point
    Ακόμα παει. Κοπανανε αλλά όχι πολυ! Απορώ και εγω! Σκυλιά βγήκαν!
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×