Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. NioniosZante

    Golf Mk4 00 1.6 8v sr

    Κανείς δεν έχει το ίδιο μοτέρ να στείλει μια φωτογραφία τα κολλάρα η να ξέρει που μπορώ να βρώ τον σωστό τρόπο σύνδεσης?
  3. Today
  4. Δεν υπαρχει κανενα σημαδι......το δοκιμασα εν στασει.... δεν δακρυζει πουθενα στο μοτερ....
  5. Χμ, δοκίμασες να βάλεις το AC ενώ δεν είσαι σε πορεία; Να δεις για σημάδια διαρροής στο δρόμο εκεί που το έχεις σταθμευμένο; Κάποιο κολάρο δεν θα έχουν σφίξει σωστά. Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
  6. Αυτό το δοκίμασα. Συγκεκριμένα τον έβγαλα και τον έβγαλα ξανά αλλά και πάλι τίποτε. Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
  7. Εμενα συχνα φτανει να πατησω λιγο το ρελε πανω απο τη μεσα ασφαλειοθηκη στο κατω μερο; του ταμπλο ....
  8. Μια φορα στο τοσο ....οταν δουλευω το a/c στο 2-3 και σε πορεια εκτος πολης....αδειαζει το δοχειο νερου του ψυγειου και ανναβει το λαμπακι στο ταμπλο....χωρις να ανεβαινει η θερμοκρασια......βαζω νερο και ολα καλα μεχρι την επομενη φορα......ξερει κανεις τι παιζει? Αντλια νερου προσφατα αλλαγμενη ....polo 1.4 Ava 16v 75 hp .μαμισιο
  9. Yesterday
  10. Καλησπέρα. Αφυγραντή έχεις αλλάξει καθόλου??? Τα υγρά τα έχεις αλλάξει ποτέ??? Πλύσιμο το ψυγείο A/C έγινε ποτέ??? Ο κομπρεσορας του A/C του έκαναν κενό για να καθαρίσει ,και δεν δουλεύει??? Γνώμη μου είναι για τέτοιες Δουλειές να της ΑΠΟΦΕΎΓΕΤΕ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΈΣ... Πέρνα μια βόλτα από εδώ http://www.climagas.gr/el/κλιματισμοσ/ Πιστεύω ότι με κάνα 70€ θα την βγάλεις καθαρή? Αν δεν έχεις κάτι ποιό χοντρό.... Αλλά μην πας στην αντιπροσωπεία δεν αξίζει; Το συγκεκριμένο μαγαζί έχει μηχάνημα και τα παιδιά έχουν γνώσεις και θα σου εξηγήσουν ότι απορίες έχεις.
  11. OMINUS

    golf gt η scirocco

    Μην ξεχνάτε της κρεμαργιερες τιμονιού που έβγαζαν προβλήματα... Και πήγαινες για καινούργια κατευθείαν.
  12. οκ καταλαβα, ειχα δει το επομενο αρθρο σε τοπικο website https://www.epiruspost.gr/reportaz/politics/62143-etoimo-to-proto-pratirio-fysikoy-aeriou
  13. alexandros29

    golf gt η scirocco

    Προσωπικη αποψη θεμα γουστου δεν μου αρεσει καθολου το σιροκο.Εχω το gt βολικο ταξιδιαρικο γρηγορο με ολα τα καλα και γνωστα κακα του.Εχω μπει στο σιροκο αβολο κ οχι καλη ορατοτητα ειδικα πισω.Τωρα ο φιλος μας ποιο πανω που γραφει καλυτερο το σιροκο στις στροφες τι να πω δεν θα πας για αγωνες πιστευω πανω κατω τα ιδια με καλυτερη ανεση το γκολφ. Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. Για όποιον γνωρίζει. Δεν είναι καινούργιο είναι 15 ετών και έχει 200κ χιλιόμετρα. Είναι όμως σε γκαράζ κλειστό και super συντηρημένο. ΟΜΩΣ η VW είναι η μόνη εταιρία στο YOUTUBE με πρόβλημα στο evaporator. Και μόνο την κατεύθυνση αέρα να ενεργοποιήσω χωρίς A/C ούτε καν ECON, δηλ. μόνο για να μπαίνει έστω αέρας απέξω, το αυτοκίνητο (κινητήρας) κάνει διακοπές (κόβει) κάθε λίγα δευτερόλεπτα. Μόνο στο τελείως OFF είναι εντάξει. Μόλις βάλω A/C το αυτοκίνητο δεν οδηγείται (έντονες επαναλαμβανόμενες διακοπές - κόψιμο) βγάζει για λίγο κρύο αέρα και μετά χλιαρό προς ζεστό. Η σωλήνα του A/C στον χώρο του κινητήρα είναι όμως τελείως παγωμένη και το ψυκτικό εννοείται full. Το επίσημο service αφού μου άλλαξε εγκέφαλο A/C (κεφαλάκι) τώρα λέει ότι ο κομπρέσσορ είναι μεν ΟΚ αλλά τα σφουγγαράκια από το evaporator έχουν διαλυθεί (πράγματι φαίνονται κατά καιρούς κομματάκια στους αεραγωγούς) και έτσι μπερδεύονται οι ροές αέρα, δεν λειτουργεί σωστά το κύκλωμα του A/C και μπερδεύονται οι εντολές ή κάτι τέτοιο και κοντολογίς θέλει φιλικά περίπου 300 ευρώ να βγει το ταμπλώ κλπ. κλπ. και να γίνει κάποιο ψευτομάζεμα. Έλεος ρε παιδιά, σίγουρα είναι αυτό; 300 ευρώ είναι το 10% της αξίας του αυτοκινήτου!!!
  15. nikdev

    Φίλτρο Καυσίμου Σε Golf 5 Fsi 1.4

    Το πιο φτηνο Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε.κ εγώ κάτι τέτοιο θέλω.πιο σφιχτό απ' το sachs, χωρίς κοπανηματα.μαλλον θα τα τιμήσω
  17. Last week
  18. takman82

    golf iv 1.6 fsi 2002 model 2πορτο

    Time Left: 1 month and 12 days

    • FOR SALE
    • USED

    Πωλείται golf IV, 1.6 fsi (bad κινητήρας), 2002 μοντέλο, δίπορτο με ηλιοροφή, 268000χλμ, σε άριστη κατάσταση.

    3,700.00 EUR

  19. Έχει βάλει σε Polo φίλος μου τα πορτοκαλί και ήταν κανονικά για την τιμή τους. Ελαφρώς πιο σφιχτά από τα μαμά που είχε. Τίμια επιλογή αν δε θες να δώσεις 600+ για τα κίτρινα.
  20. super

    Dynavin n6 vw

    Time Left: 1 month and 12 days

    • FOR SALE
    • USED

    Dynavin n6 για vw Υψηλής ποιότητας οθόνη 7″/16:9. LCD οθόνη αφής (800 x 480 ανάλυση). CANBUS solution integration. FM RDS δέκτης με συγκάλυψη θορύβου. 30 σταθμοί αποθήκευσης. Ενσωματωμένος επεξεργαστής ήχου DSP με Equalizer. Ενισχυτής 4 x 50 Watt. 4V προενίσχυση. AV είσοδος/έξοδος. Αναπαραγωγή δίσκων. Parrot bluetooth για ανοιχτή ακρόαση & μουσική. Λειτουργία διπλής ζώνης (απολαμβάνετε τη μουσική σας συγχρόνως με τη χρήση της πλοήγησης). Αναπαραγωγή πολυμέσων μέσω USB,SD card reader και εσωτερικού σκληρού δίσκου 4GB. Σύνδεση στο Internet (αναμονή). Κάμερα οπισθοπορείας,τηλεόραση (προαιρετική αγορά) Made for iPhone-iPod-iPad. Πρόγραμμα πλοήγησης με 3D απεικόνιση και POIS. Screen Size: 7 inch Wide VGA ScreenNumber of Picture Elements: 384000 pixelsIllumination System: LEDOperating Temperature (c): -10c - +70cOn-board 4GB HDD Μεταφορά πληροφοριών, όπως ραδιοφωνικών σταθμών -τραγουδιών κλπ από την κεντρική μονάδα Dynavin στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων του αυτοκινήτου.Multifunctional display (MFD+)integration.Όπου διατίθεται. Υποστήριξη λειτουργιών χειριστηρίου τιμονιού Και πολλά ακόμα. Δείτε περιγραφή και όλες τις πληροφορίες εδώ http://www.dynavin.center/dynavin-n6-vw-volkswagen-multimedia-gps-amarok-beetle-caddy-eos-golf-5-crafter-golf-6-jetta-multivan-t5-passat-passat-alltrack-passat-cc-polo-scirocco-sharan-tiguan-touareg-touran-volkswagen-cc.html

    Free

  21. OMINUS

    golf gt η scirocco

    Καλησπέρα. Φίλε μου καλύτερα να το ξεχάσεις το Scirocco... Πλέων δεν αξίζει να το πάρει κάποιος, αμάξι το οποίο έχει σταματήσει εδώ και ένα χρόνο από την παραγωγή. Θεωρείτε αντιεμπωρικο Το αμάξι αυτό θα το πληρώσεις πάνω από 11.000€ (πιστεύω). Αν το πάρεις το scirocco πλέων το παντρεύεσαι μια και καλή, πλέων θεωρείτε "ιδιαίτερο" αμάξι μιας και δεν βγαίνει. Πλέων θα έχει πολύ ποιό ακριβά ανταλλακτικά. (Για καινούργια μιλάω) Καλύτερο είναι να πάρεις golf η κάτι άλλο. Γιατί και εγώ τον Φεβρουάριο ήταν να πάρω και εγώ scirocco, και ΕΥΤΥΧΏΣ που δεν το πήρα...!!! Πήρα ένα Passat B7 του 2014 με τα ίδια λεφτά!!! Που μου ζητούσαν για το scirocco του 2010... Ο έμπορος το αμάξι αυτο ήταν να πάρω ακόμα το έχει ΑΠΟΎΛΗΤΌ!!!! Έχουμε Αύγουστο τώρα, καταλαβαίνεις τι εννοώ;
  22. NioniosZante

    Golf Mk4 00 1.6 8v sr

    Όχι δυστυχώς
  23. giabritsos

    Φίλτρο Καυσίμου Σε Golf 5 Fsi 1.4

    Εγώ στην αγορά βρίσκω 6.4 και 6.6 bar .το σωστό ποιο είναι ; Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. Kazuhiro

    golf gt η scirocco

    Να συμπληρώσω Νίκο ότι πονάνε και στην καδενα αρκετά μέχρι το 2010! Πιστεύω πως σε ευθεια το γκολφ ίσως είναι λίγο καλύτερο από το σιροκο! Λόγω βάρους πιο πολύ θα το έλεγα! Σε στροφές νομίζω το σιροκο ειναι λίγο καλύτερο! Έχω οδηγήσει και τα δύο αμάξια αλλά με τέρμα διαφορετικό setup! Έχουμε στο σπίτι σιροκο hybrid setup είναι ένα πολύ καλό αμάξι όμορφο αλλά και άβολο ταυτόχρονα για την καθημερινότητα. Βασικός παράγωντας και το budjet! Με τα ίδια λεφτά θεωρώ πως παίρνεις πολύ καλύτερο golf από ότι scirroco! Διάφορες σε απόδοση δεν θα βρεις μεγάλες... Αλλά σε βολικοτητα και ειδικά αν θες να βάζεις και άτομα πίσω η μέρα με τη νύχτα.
  25. gtse

    Golf Mk4 00 1.6 8v sr

    δυστηχώς δεν ξερω τον σωστό κωδικό. την αλλαγη την εκανες σε vw συνεργείο?
  26. Το φίλτρο είναι πάλι στο γούστο του καθενός! Θέλεις μανιτάρι; θέλεις να πας σε βαρελάκι σε πάνελ; είναι πόσα λεφτά θες να δώσεις και πόσο θες να ακούς την τουρμπίνα σου! Και φυσικά τι θα σου προτείνει ο προγραμματιστης σου! Η αλήθεια είναι μεγάλη διαφορά δεν θα δεις!! Προγραμμα για το αμάξι σου τώρα, εγώ σαν Κυριάκος θα σου προτείνω να μην πας σε κονσέρβα αλλά να γίνει το πρόγραμμα πάνω στο δυναμόμετρο(και δρόμο φυσικά). Τα πιο πολλά προγράμματα ξεκινάνε από 350ε και φτάνουν μέχρι 500.  Αρα η δουλειά που θες γίνεται από 450 μέχρι 800ε χοντρικά. Για να έχεις ένα άμαξι, περίπου 130-135 άλογα αλλά αρκετά πιο σβελτο.  Προγραμματιστες θα σου αναφέρω μερικους: Apr, Revo, Revlimit, Rtmg, Overload, Etuners, Microchips Tuning. Αν ψάξεις αντιστοιχα θέματα θα βρεις αρκετές πληροφορίες! Ρίξε μια ματιά στο φόρουμ.... Κοίτα και στα golf και στα Polo. Και αν χρειαστείς κάτι πιο συγκεκριμένο ξανά ρωτάς!
  27. Σε ευχαριστω για την απαντηση.Οντως δεν εχω περιεργο ηχο. Σημερα το πρωι παρατηρησα οτι παλι δυσκολευτηκε και πηρε και καπακια εσβησε.Μου εμφανισε την ενδειξη start the engine manually και το σημα του start/stop στο καντραν. Μετα πηρε κατευθειαν. Διαβασα στο ιντερνετ και καλα για update που εχει βγει οτι το λυνει το θεμα,αλλου οτι με την αλλαγη της μπαταριας πρεπει να ενημερωσεις τον εγκεφαλο με vag-com και αναρωτιομουν μηπως το αντιμετωπισε κανεις με αυτον τον τροπο.
  28. Καλησπερα φιλε το μυαλο μου θα πηγαινε σε διαφορες αιτιες.. ισως να μην φορτωνει το δυναμο σου...ισως φθορα μιζας(καρβουνακια) αλλα δεν ανεφερες περιεργο θορυβο στην εκκινηση οποτε δεν νομιζω να ειναι μιζα..και 3ο και τελευταιο που θα σκεφτομουν ισως να ειναι η ταση της μπαταριας και σε αυτην που ειχες(πεσμενη λογο χρησης και στην καινουργια που εβαλες)..διοτι στα καινουργια αυτοκινητα απο οσα διαβαζω ο εγκεφαλος δεν επιτρεπει την εκκινηση αν η ταση της μπαταριας ειναι κατω απο καποιο νουμερο..δηλαδη ο κινητηρας δεν ξεκιναει ευκολα αν δεν εχει συγκεκριμενες στροφες κατα την εκκινηση του..
  29. καλησπερα σε ολους. Επαναφερω το θεμα μηπως υπαρχει καποια λυση που δεν αναφερθηκε. Εχω ενα leon 1.6 tdi του 2015 με 82,000km και τις τελευταιες ημερες δυσκολευοταν να ξεκινησει το πρωι.Ετυχε να δυσκολευει,πηρε μπρος και εσβησε και μετα την δευτερη φορα πηρε τσακμακι. Μετρησα μπαταρια και ηταν στα τελευταια της και την αλλαξα γιατι δεν μου λειουργουσε το start/stop (varta agm 70ah) Την επομενη μερα παρατηρησα παλι οτι δυσκολευτηκε να παρει και εσβησε παλι. Μολις ξαναγυρισα διακοπτη ολα καλα σαν να μην εγινε τιποτα. Εχει παρατηρησει κανεις το ιδιο γιατι ειναι κατακαλοκαιρο και οχι χειμωνας η κρυα.
  1. Load more activity

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×