Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Δεν αναφέρεις: 1. Στα πόσα χλμ έκανες το αυτοκίνητο γκαζιέρα. 2. Πόσα χλμ έχει γράψει ως γκαζιέρα. 3. Αν έχει γίνει ποτέ έλεγχος στο διάκενο βαλβίδων. 4. Μία λύση είναι να βάλεις μεταχειρο κινητήρα αφού πετάξεις από το αυτοκίνητο ότι έχει σχέση με το γκάζι.
  3. Επίμονο Πρόβλημα Κινητήρα - VW Polo 9N3 1.4 Βενζίνη+LPG (2006) Καλησπέρα σε όλους! Αντιμετωπίζω ένα αρκετά επίμονο πρόβλημα με το VW Polo 9N3 του 2006 (1.4L Βενζίνη + LPG) και θα ήθελα τη βοήθειά σας. Περιγραφή Προβλήματος: Τον τελευταίο καιρό, ο κινητήρας παρουσιάζει τα εξής συμπτώματα: * Σβήσιμο στο ρελαντί: Αν το αυτοκίνητο μείνει να δουλεύει στο ρελαντί (π.χ. σε φανάρι, ή σταματημένο), συνήθως μετά από 5-10 λεπτά, ο κινητήρας σβήνει. * Διακοπές εν κινήσει: Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει, κάνει μια μικρή διακοπή δευτερολέπτου (χωρίς να σβήνουν τα ηλεκτρικά). Μετά την επάνοδο, κάποιες φορές συνεχίζει κανονικά, ενώ άλλες "μπερδεύει" και δεν ανεβάζει στροφές πάνω από τις ~3000 σ.α.λ. Σημείωση: Το πρόβλημα εμφανίζεται τόσο όταν λειτουργώ με βενζίνη όσο και με LPG, κάτι που αποκλείει σε μεγάλο βαθμό θέματα αποκλειστικά του συστήματος υγραερίου. Τι έχει γίνει μέχρι στιγμής (και δεν έλυσε το πρόβλημα): Το αυτοκίνητο βρίσκεται σε συνεργείο για πάνω από μία εβδομάδα, αλλά δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Έχουν γίνει οι παρακάτω έλεγχοι/ενέργειες: * Δεν εμφανίζει κανέναν κωδικό βλάβης στο διαγνωστικό. * Έγινε καθαρισμός πεταλούδας. * Μπουζί έχουν αλλαχθεί πρόσφατα. * Αισθητήρας Λ (λάμδα) έχει ελεγχθεί και λειτουργεί κανονικά. * Γενικά, έχουν ελεγχθεί τα περισσότερα βασικά σημεία. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα στο παρελθόν; Οποιαδήποτε συμβουλή, ιδέα ή πιθανή αιτία που δεν έχει εξεταστεί θα μου ήταν πολύτιμη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο και τη βοήθεια σας!
  4. Last week
  5. Αγαπητά μας μέλη, Λίγες ώρες έμειναν για την πανελλήνια εκδρομή. Όσοι είστε από Αθήνα, ραντεβού το Σάββατο το πρωί στις 8:00π.μ. στα McDonalds Πολυδενδρίου (Καπανδρίτι) (εδώ). Από εκεί θα αναχωρήσουμε στις 8:15π.μ. Τα μέλη που θα έρθουν μόνο για το φαγητό το Σάββατο βράδυ ή για την φωτογράφιση την Κυριακή πρωί ραντεβού στο ξενοδοχείο Mouzaki Palace (εδώ). Σάββατο βράδυ στις: 8:00μ.μ. Κυριακή πρωί στις: 11:00π.μ.
  6. Τελικά για 3ο σταδιο ως 370-380 άλογα πιο σεταπ εξατμισης ειναι το ιδανικότερο;
  7. Καλησπέρα φίλε μου! Έχω το πρόβλημα που περιγράφεις σε VW Polo 2006, μπορείς μήπως να βοηθήσεις?
  8. Καλησπέρα! Έχω το πρόβλημα που περιγράφεις σε VW Polo 2006. Μπορείς μήπως να βοηθήσεις?
  9. Καλημερα παιδια, εμενα για να ξεκολλησει, στο polo 2012, το παλιο σκιαδιο της ηλιοροφης που ειχε μαγκωσει στο μηχανισμο και να τοποθετησει το καινουργιο, ζητησε για εργασια μονο, 350 € !!!
  10. Αν ρίχνει όντως 1 λίτρο πιστεύω αυτή είναι η πιό συμφέρουσα αναβάθμιση, χωρις να πειραχτούν καζανάκια για θορύβο, και μετά ένα πρόγραμμα.
  11. Ευχαριστώ να σαι καλά. HJS ειναι. 500€-550€ αν θυμάμαι καλα πήγε.
  12. Πολυ ωραιες ολες οι αναβαθμισεις! Ο καταλύτης ποιό μοντέλο είναι; Πόσο στοίχησε η εξάτμιση απο downpipe μέχρι μέση;
  13. Earlier
  14. Καλησπέρα ομάδα θέλω τα φώτα σας έχω αλλάξει προφυλακτήρα και έχω βάλει τύπου wrc ανάβουν οι ενδείξεις στις λαμπες επειδή δεν έχει προβολακια στην μια φυσα έχω συνδέσει μια λάμπα Η8 γνωρίζουμε τον κωδικό της άλλης φυσας που μπαίνει η λάμπα αλογόνου;
  15. Λοιπόν επανέρχομαι. Επειδή όπως είπα η κλειδαριά οδηγού μου επέστρεφε βλάβη στο VCDS και παρά το ότι δούλευε χωρίς προβλήματα, αποφάσισα να την αλλάξω εκ' νέου με αγορά μεταχειρισμένης σε πολύ καλή κατάσταση την οποία τοποθέτησα και όλα είναι ΟΚ. Ο κωδικός που μου δώσαν από τη VW ειναι ο τελευταίος αναθεωρημένος και είναι ο σωστός αφού και η μεταχειρισμένη που αγόρασα έχει πάνω της αυτό τον κωδικό.
  16. Tdi power

    Golf mk6

    Golf
  17. Καλό απόγευμα, έχεις κάποιο νεότερο σχετικά; Ανέφερες το πρόβλημα στις ψηφιακές Υπηρεσίες; Σου έδωσαν λύση; John P.
  18. Καλησπέρα. Έχω ένα VW GOLF 1.6 TDi 2014 μοντέλο. Έχω θέμα με την τουρμπινα και είμαι σε διαδικασία αλλαγής. Μου έχει ανάψει λαμπάκι κινητήρα χωρίς να βγάζει κάποια ένδειξη προβλήματος το Car, το πήγα σε διαγνωστικό και μου έβγαλε κάποια ζητήματα τα οποία όπως μου είπε είναι από την μπαταρια η οποία είναι πεσμένη και βγάζει σε όλα τάση τροφοδοσίας. Ο μηχανικός μου, μου είπε ότι αν δεν το ζοριζω το αμάξι θα με πηγαίνει κανονικά αλλά σήμερα σε μια ανηφόρα σαν να κόλλησε, άναψε το λαμπάκι του προθερμαντηρα (σπιραλ) κι από τότε δεν τραβάει καθόλου. Πάει μέχρι 2.000 στροφές με το ζόρι και μένει εκεί. Αν σβήσω το αμάξι, σβήνει η ένδειξη προθερμαντηρα αλλά μόλις πατήσω λίγο το γκάζι και πλησιάσει τις 2.100 στροφές ξαναναβει. Το πρόβλημα με την μηδενική επιτάχυνση παραμένει πάντα. Λες και μπήκε το αμάξι σε safe mode και δεν πάει καθόλου... Θα το πάω σε συνεργείο εννοείται αλλά θα ήθελα και μια γνώμη αν κάποιος είχε παρόμοιο θέμα.
  19. Καλησπερα στο φορουμ! Είμαι κάτοχος ενος VW Polo 1.4 TDI 6R 75ps bluemotion του 2017 το οποιο αγοράστηκε 2ό χερι τον Μαιο του 2024. Το αυτοκινητο γενικα το περιποιουμαι αρκετα, οδηγικα ειμαι ηρεμος σπανίως να κανω καμια απότομη επιταχυνση και κανω διαδρομες 40-50 χλμ την ημερα και καθε ΣΚ μια διαδρομη Κορινθο-Αθηνα και πισω. Δυστυχως μια μερα που γυρνουσα απο Αθηνα με 100χλμ/ω στην δεξια λωριδα του ρευματος προς Κορινθο στο υψος του Χαιδαριου πάτησα μια λακουβα η οποια ηταν ΠΟΛΥ δυνατη. Αρκετα δυνατη που εκρινα σωστο να σταματησω με αλαρμ στην ακρη του δρομο για να ελεγξω το αμαξι και φυσικα τις ζαντες αν ολα καλα. Οπτικα δεν μπορεσα να διακρινω κατι ετσι και συνεχισα την επιστροφη μου. Μετα απο περιπου 2 εβδομαδες μου πεταγεται ενδειξη οτι μου τελειωνει το αντιψυκτικο και οντως το δοχειο ειχε σχεδον αδειασει και πηγα και το συμπληρωσα με g12. Fast forward 2 βδομαδες μετα ειχα παει το αμαξι για σερβις λογω του οτι εφτασα τα χλμ που μου ειχαν υποδειχθει. Ο μαστορας παιρνοντας μια τζουρα απο το μηχανοστασιο μου κανει την ευλογη ερωτηση αν εχω συμπληρωσει αντιψυκτικο οπου και του ειπα τι συνεβη. Μην τα πολυλογω 2 ψυγεια ΑΟΥΤ και ζημια 350 ευρω! Παει εφυγε αυτο καινουρια ψυγεια και ησυχο μυαλο. Τωρα εχοντας το αυτοκινητο ετοιμο εδω και 5 μερες, οδηγοντας το εχω την εντυπωση οτι σαν να η τουρμπινα να μαζευει πιο πολυ αερα απο πριν και να ακουγεται πιο εντονα το χαρακτηριστικο φσσσσσ οσο γκαζωνω. Ενα αυτο, όμως αυτο που με ανησυχει λιγο παραπανω ειναι οτι συγκεκριμενα στην 3η ταχυτητα οταν γκαζωνω 6/10 φορες νιωθω το αμαξι λιγο να δυσταζει να δωσει δυναμη. Κατι σαν εναν μινι λοξυγγα που γινεται 1-2 φορες η μια μετα την αλλη. ΜΑΚΑΡΙ να μην εχει να κανει η τουρμπινα με αυτο. Δεν ειναι κατι που καθιστα το αμαξι δυσκολοδηγητο προσθεου την δουλεια μου μια χαρα την κανω αλλα τα φωτα σας!! Ευχαριστω!
  20. Γεια σας, εχω ενα golf 7 και χρειαζομαι ανταλλακτικα για τα εμπροσθια φτερα. Τι μου προτείνετε να παρω και απο που;
  21. Καλημέρα Έχω εχω golf 5 και δεν μου λειτουργεί ο πίσω υαλοκαθαριστήρας! Για αρχή κοίταξα τις ασφάλειες Στην θέση που προβλέπεται δεν βρήκα ασφάλεια! Υπάρχει περίπτωση να μην είχε από την μάνα του? Ξέρει κάποιος??
  22. Σε Polo 9n τι αμορτισέρ να προτιμήσω: Zacks ST ή Κayaba Excel-g; Τώρα έχει Bilstein B4 και με ενδιαφέρει να έχει καλό κράτημα και μια σχετική άνεση.
  23. Αν δεν επιλέξεις ένα ποιοτικό 5W-30 σε λίγο καιρό θα ψάχνεις που πάει το λάδι. Γιατί αυτά τα σούπερ ουάου λεπτόρευστα λάδια 0W-20, 0W-16, 0W-8 που θα σώσουν τον πλανήτη έχουν υψηλό βαθμό εξάτμισης. Ένα λάδι με γελοίο δείκτη HT/HS στους 150C 2.6 το μόνο που κάνει είναι να τρώει τον κινητήρα. Τυχαίο ότι οι κατασκευαστές δικύκλων στα υγρόψυκτικα βάζουν 10W-40 (HT/HS στους 150C 3.5) και στα αεροψυκτικα 10W-50. Η Ferrari βάζει 5W-40 C3 API SN (HT/HS στους 150C 3.5) Η Nissan για το GT-R35 βάζει 0W/40 (HT/HS στους 150C 3..7. Εναλλακτικά 10W-40 (HT/HS στους 150C 3.5) όμως με άμεση αλλαγή. Αν θε να γράψεις πολλές χιλιάδες χλμ κάνε αυτό που σου λέω δεν έχεις να χάσεις τίποτα.
  24. Καλησπέρα!!!! Και εγώ το ίδιο έπαθα. Μου είπαν για ζημιά στον κομπρεσσορα. Αν το μερεμετισει με κάποια ανταλλακτικά είναι στα 700€ περίπου,μετά πάει καινούριο όλο το σύστημα περίπου 1500€. Έβιβες!!!
  25. Καλησπέρα. Αν και δεν έχω Polo, το Hyundai i30 που έχω με τον 1500cc και 160hp λάδι 0W-20 λέει ο κατασκευαστής, έχω κάνει συνολικά 8000χιλιομετρα και δεν έχω εντοπίσει να καίει λάδια.. Και σαν εναλλακτική η Hyundai δίνει και το 5W-30 για τον κινητήρα τον ίδιο. Συγκεκριμένα μου γράφει για τα λάδια το εξής API SN PLUS: 0W20 Και ACEA A5/B5: Helix Ultra AH 5W30
  26. Για πίεσε τον κινητήρα και ανέβασε στροφές για να μάθουμε αν καίγεται το νεράκι 0W-20.
  27. Νεκρα.. για δωσε αυτοκόλλητα στο λαο
  28. Όχι δεν του εχω αλλαξει καδενα και στο βιβλίο σερβις που εχω δει ούτε ο προηγουμενος πρέπει να του είχε αλλάξει. Τώρα ίσως κάνει έναν μικρό θόρυβο αλλα εφόσον δεν το αγοράσει κάποιος το αμαξι θα του τις αλλάξω σίγουρα. Ευχαριστώ για την συμβουλή του καθαρισμού θα την κάνω σιγουρα μόλις αλλαχτεί η καδενα.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.