Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Πρέπει να πας σε αξιόπιστο φαρνατζή να μετρήσει το αυτοκίνητο διότι μπορεί να είχε ατύχημα που δεν επισκευάστηκε ή δεν επισκευάστηκε σωστά.
  3. Yesterday
  4. Και ακραξόνια, πολλές φορές στραβώνουν από χτύπημα πεζοδρομίων
  5. Θα συμφωνησω με τον φιλο....ελεγξε ακρομπαρο ημιμπαρο και κυριως το δευτερο.
  6. Ωραια ολα αυτα αλλα εγω βλεπω εναν χρηστη που γραφτηκε για να πει αυτα και δεν εχει ξανασυνδεθει. Υπαρχουν επισημα καπου αυτα τα στοιχεια; Σε Nissan micra 1.5dci που συνηθως βαζω απλο ΕΚΟ και εβαλα σε BP εταιρικο Χαλανδρι, ως να καψω ολο το ντεποζιτο βρωμαγε πολυ ασχημα απο την εξατμιση μυρωδια πετρελαιου. Οταν ειχα Golf 1.0 Tsi παλι με bp 98αρα σε αλλο εταιρικο μου εκοψε δυναμη το αμαξι και δεν ξαναβαλα bp. Σε Golf 1.6 tdi που εχω βαζω eko avio και avin action diesel σε 2 πρατηρια στη Πετρου Ραλλη με Λεωφ. Κηφισου. Δεν εχω δει διαφορα στην καταναλωση μεταξυ τους ή στην αποδοση για να ειμαι ειλικρινης. Shell δεν βαζω που ειναι και σε εκπτωση τις Πεμπτες γιατι πολλοι λενε για προβληματα. Δεν εχω βρει ομως πουθενα επισημη αναφορα για το πιο ειναι το καλυτερο
  7. Last week
  8. Δυστυχώς μόνο με αλλαγή θα το δεις. Και εγώ είχα πρόβλημα πριν χρόνια στο Polo και ο μάστορας που το είχα πάει μου είπε άλλαξε ακρομπαρο και υμιμπαρο Τα άλλαξα και αμέσως είδα διάφορα
  9. Time Left: 1 month and 13 days

    • FOR SALE
    • USED

    Ελάχιστα χρησιμοποιημένο, βγήκε από την συσκευασία δοκιμάστηκε στο αυτοκίνητο αλλά τελικά δεν εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο αγοράστηκε. https://www.skroutz.gr/s/48925323/Carlinkit-Antaptoras-Aytokinitou-USB-CPC200-TBOX.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

    100.00 EUR

  10. Time Left: 1 month and 13 days

    • FOR SALE
    • NEW

    Πωλείται η εικονιζόμενη μονάδα για αυτοκίνητα του vw group (VW, SEAT, SKODA) σε άριστη κατάσταση τόσο λειτουργικά όσο και εμφανισιακά (βλ. Φωτογραφίες). Προσοχή είναι η έκδοση Desay όχι το Noname. https://www.rcd330.com/product/desay-187b-with-rear-usb/ Για περισσότερες πληροφορίες, φωτογραφίες είμαι στη διάθεση σας.

    150.00 EUR

    Παλαίο Φάληρο, Αθήνα / Αττική - GR

  11. Καλησπέρα σας. Θα ήθελα τη βοήθεια σας σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Το αυτοκινητο τραβάει δεξιά πάρα πολύ. Έχει γίνει αλλαγή αμορτισέρ, ρύθμιση γωνίας τιμονιού και αλλαγή σινεμπλοκ ψαλιδιων μπρος πισω. Επίσης έγινε δοκιμαστικά και τράμπα των δύο μπροστά ελαστικων. Η ευθυγράμμιση έδειξε πρόβλημα στη δεξιά μπροστά πλευρά. Μπορεί να είναι από ψαλίδι,ακραξονιο, γεφυρα ή κάτι άλλο; μπορούν αυτά να τσεκαριστούν ή μόνο αλλάζοντας τα; μπορεί να το μετρήσει λαμαρινάς;
  12. Αντλία από 10 εώς 15€. Βγαίνει η ποδιά του θόλου και αλλάζεται.
  13. Έχει αλλάξει κάποιος την αντλία στο δοχείο νερό πλύσης? Εχθές πατώντας για να καθαρίσω το παρμπρίζ, ενώ οι υαλοκαθαριστήρες δούλευαν κανονικά δεν ακουγόταν το μοτέρ και δεν πετούσε νερό. Πήγα σήμερα για έλεγχο μου είπαν ότι έχει καεί το μοτέρ. Αξία μοτέρ μαζί με την φλάντζα 70 ευρώ αλλά για να αλλαχτεί πρέπει να βγει ο προφυλακτήρας.
  14. Το πρόβλημα rough idle δεν διορθώθηκε μετά την αλλαγή βάσης σασμάν, απλώς έγινε λιγότερο αισθητό. Κάποια στιγμή έβγαλε σφάλμα στον 3# κύλινδρο και άναψε λαμπάκι check engine. Συνήθως αυτό παραπέμπει σε πολλαπλασιαστή αλλά "κοψίματα" δεν έχω, οπότε δεν θα τον αλλάξω παρά μόνο αν ξαναβγάλει ξανά το ίδιο σφάλμα , έτσι μου είπαν στο συνεργείο. Αρχίζω και σκέφτομαι σοβαρά το καθαρισμό soda blasting αν και είναι κάπως δαπανηρός. Είτε δώσει λύση στο rough idle είτε όχι, μάλλον είναι αναγκαίος στις 180.000 Km. Όταν καθαρίστηκε η πεταλούδα γκαζιού και η απόληξη του σωλήνα που έρχεται από την egr το θέαμα των επικαθίσεων ήταν σοκαριστικό. Αναρωτιέμαι τι θα επικρατεί πίσω από τίς βαλβίδες....Οι φωτογραφίες μετά από soda blasting είναι αρκετά υποσχόμενες. Αρχίζω και υποψιάζομαι ότι τα συνεργεία εργάζονται κάπως σπασμωδικά στο troubleshooting. Θα το βάλουν το διαγνωστικό ,δε λέω, αλλά ίσως δεν είναι αρκετό. Μήπως θα έπρεπε να γίνουν πολλά περισσότερα όπως: το να μετρηθεί η συμπίεση ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο ; Να βγουν έξω οι αισθητήρες όπως του οξυγόνου λ και μάζας αέρα maf και να καθαριστούν και να μετρηθούν; Μπορεί να στέλνουν λάθος στοιχεία και να παραπλανούν τον ¨εγκέφαλο" σε λάθος αυτορυθμισεις. Επίσης και τα μπεκ το να τα μετρήσουν ειναι δύσκολο ; Οι πολλαπλασιαστές κάπως θα μετριούνται και αυτοί. Τυχόν διαρροές κενού Vacuum Leak ; Θα το προτιμούσα να πήγαινα κάπου και να μου έλεγαν ότι θα τα βγάλουμε έξω να τα καθαρίσουμε και να τα μετρήσουμε και μετά να κριθεί τί πορεία θα ακολουθηθεί. Δηλαδή να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα με τις λιγότερες δυνατές εικασίες. Καλύτερα να δώσω ένα ποσό για τους ελέγχους και να γνωρίζω στο μέτρο του δυνατού τί έχω στα χέρια μου παρά να βαδίζω στο "μήπως αυτό ;" μήπως το άλλο ;"
  15. Earlier
  16. Στο τρίτο βίντεο δείχνεται και η αφαίρεση του πίνακα οργάνων. Εγώ αγόρασα την οθόνη του δεύτερου βίντεο (minitools} και την τοποθέτησα εύκολα μόνος μου με τη βοήθεια αυτών των βίντεο σε περίπου 90 λεπτά. Θέλει προσοχή κατά το άνοιγμα του καντράν για να μη σπάσεις τα κλιπς και κατά την τοποθέτηση του καντράν στο αυτοκίνητο όσον αφορά την ευθυγράμμιση του φίς του καντράν με του ταμπλό. Αν δεν μπαίνει με σχετική ευκολία μην το πιέσεις αλλά έλεγξε την ευθυγράμμιση. Αναφορικά με την οθόνη όλα φαίνονται καλά απλά νομίζω ότι είναι ποιο φωτεινή από την εργοστασιακή αλλά δεν κάνει αντανακλάσεις όπως παραπονιούνται κάποιοι που αγοράσαν από aliexpress. Εγώ την αγόρασα περίπου 85 ευρώ με μεταφορικά.
  17. Στην προσπάθεια να βρεθεί λύση έγινε αλλαγή βάσης σασμάν (όχι από την πλευρά του κινητήρα) η οποία όντως είχε πάρει μπόσικα. Το πρόβλημα της αστάθειας, (μοτέρ που πάλλεται στο ρελαντί), δεν λύθηκε ολοκληρωτικά αλλά βελτιώθηκε αισθητά. Ίσως εμπλέκονται και άλλοι παράγοντες. Αυτό που λύθηκε ανέλπιστα είναι ότι κατά την εκκίνηση από θέση στάσης (όταν βάζουμε πρώτη, πατάμε λίγο γκάζι και συμπλεκτάρουμε για να κινηθούμε εμπρός) είχε μερικές φορές ένα γκακ γκακ γκακ όχι ακουστικό αλλά μηχανικό. Το είχα αποδώσει λανθασμένα σε πρόβλημα του δίσκου - πλατώ.Φαίνεται ότι ήταν χαλαρή η βάση του σασμάν και εμφάνιζε ταλαντώσεις. Συνεχίζω το ψάξιμο γιατί ενώ το τρέμουλο βελτιώθηκε εντούτοις δεν εξαλείφθηκε.
  18. Μετά από 1 χρόνο.... Με την πίσω αντιστρεπτική θα είναι μεγαλύτερα τα οφέλη στο body roll effect σε σύγκριση πχ με αντικατάσταση αμορτισερ. Δεν ξέρω ποια έκδοση έχεις (εμενα ειναι MK7.5 estate κι έχει 19mm πίσω απο το εργοστασιο) Στις απλές εκδόσεις οι πισω αντιστρεπτικές είναι συνήθως 18-19mm. Αν βάλεις μια παχύτερη κατά 2mm η διαφορά είναι αρκετά αισθητή. Επίσης είναι μια αλλαγή με άμεσα αποτελέσματα που συνδυάζεται πολυ αποτελεσματικά ακόμα και με OEM setup. Η h&r βγαζει παχύτερες αντιστρεπτικές, πρέπει να προσέξεις να πάρεις την σωστή. Εφόσον πίσω έχεις άξονα και όχι ψαλίδια. Σε αυτούς που έχουν ψαλίδια πίσω ενα καλο upgrade είναι αυτές απο τα golf R και τα 4WD που συνήθως φοράνε 21.7mm. ... αν έκανες κάποιο upgrade εως σημέρα θα χαρώ να το μοιραστείς εδώ. ΥΓ. Αν σκεφτείς την αντικατάσταση αμορτισερ προσπάθησε να αποφύγεις οτιδηποτε σε twin tube τεχνολογια, ειναι χειρότερα απο τα εργοστασιακά.
  19. μια και το εχεις ηδη κανει,οταν βρεις χρονο βαλε ενα link εδω απο το yt και απο που την αγορασες,να το δουν και τα παιδια που μπορει να θελουν να το κανουν μονοι τους. θεωρεις οτι ειναι κατι ευκολο ή θα δυσκολευτει καποιος?
  20. τον τελευταιο καιρο(40 μερες) εχω και εγω αυτο τα θεματα. τρεμουλο(ελαχιστο) στο ρελαντι ΚΑΙ πιο εντονο τρεμουλο(οχι τρελα πραγματα) στο cold start. βλεπω στο μπαρομετρο οτι δεν ειναι σταθερη η βελονα στο ρελαντι ,στο -0,7 ,οπως ηταν παντα. ο δεικτης του μπαρομετρου εχει ενα μικρο τρεμουλο.επισης μετα απο 10-15 δευτερα που θα σταματησω στο ρελαντι κανει ενα στιγμιαιο πεταγμα απο το -0,7 στο -0,5 και αμεσως επανερχετε στα κανονικα.ειχα παει για σερβις αλλα δεν βρηκαν καποιο σφαλμα.σκεφτηκα για carbonoff αλλα δεν ξερω να θα βοηθησει.
  21. εχω ευχαριστα νεα. το ηδη δημοφιλες Shell Helix Ultra 5W-40 στην αναβαθμιση του σε SP δινει φοβερα χαρακτηριστικα : noack 5,7%pour point -57 viscosity index 12 εδω φαινεται πολυ χαμηλο και θεωρειται σνα χοντρο 30αρι αλλα οπως ειπαμε αυτο που χαρακτηριζει ενα λαδι ψιλο η' χοντρο ειναι το hths και οχι ο βαθμος βαρους η' το ιξωδες στους 100. ομως μεχρις στιγμης δεν εχει βρεθει αυτη η πληροφορια.φανταζομαι οτι ειναι περιπου στο 3.7 και πανω.συνηθως εκει ειναι για την σελ,μενει να το δουμε παντως για να βγαζει τοσο χαμηλο pour point σιγουρα εχει δυνατη συνθεση
  22. ας πω και εγω την γνωμη μου εδω. για καστρολ να καλεσετε τους επισημους αντιπροσωπους,ναι ειναι πολλοι,και να ζητησετε σε ποια καταστηματα δινουν.τα στοιχεια στο γουγλ.εγω μιλησα με τον διευθυντη ενος απο αυτους τυχαια και καναμε μια συζητηση πανω απο μιση ωρα.ηταν της θεσσαλονικης. για liqui moly οπως ξερετε ειναι η skama αλλα ειναι παντα πιο ακριβη.τους ρωτησα προσφατα και μου μιλησαν για todos.gr οτι δινει ,οπως και carshop.οι οποιοι κανουν προσφορες. motul , το carshop ειναι επισημος διανομεας. γενικα μπορειτε σαν οδηγο για να καταλαβετε ποιο ειναι επισημοι διανομεις και ποιοι οχι να μπαινετε στο σκρουτζ και εκει κατω απο τα καταστηματα το γραφει. για τα motul εχω μπερδευτει λιγο. μεσα στην σελιδα,μερικα λαδια αναφερει οτι τα βγαζει σε 1λτ και 5 λτ.και εγω βλεπω στο carshop που ειναι επισημος διανομεας να εχει μπουκαλι 4λτ.
  23. Καλημερα σε ολους !!!! Μια ερωτηση μονο.. Μου χαλασε το μεγαλο βεντιλατερ ψυγειου στο Golf 4 μετα απο χρονια..(Γυρναει παρα πολυ αργα) Καποια καλη μαρκα αναζηταω για καινουριο με δυο ταχυτητες που εχει και το παλιο επανω Καθε προταση δεκτη.. Σας ευχαριστω πολυ
  24. σε ευχαριστω για την κατανοηση.εχεις δικιο πρεπει να δειχνουμε υπομονη σαυτους που δεν καταλαβαινουν,ειναι διαφορετικη περιπτωση. καλα διαβασματα ,καλη συνεχεια στο φορουμ!
  25. Τελος παντων,δεν υπαρχει λογος να επαναλμβανομαι και επειδη καθε περιπτωση πρεπει να αντιμετωπιζετε αναλογα σου απαντω λοιπον. ΝΑΙ,εχεις δικιο,εκανα λαθος. ΝΑΙ οι σελιδες εκει,διαψεθηκα.
  26. Με πρόβλημα αστάθειας στο ρελαντί 1.4 fsi με 180.000 Km και εγώ. Από παλιά έκανε κάποια κλωτσίματα στο ρελαντί (όχι πάντα) αλλά τώρα χειροτέρεψε αρκετά και ο κινητήρας πάλλεται. Στο διαγνωστικό δεν έχει βγάλει πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές. Οι μόνες ενδείξεις που εμφανίζονται περιστασιακά είναι P0441 & P2096 Έχει καθαριστεί επιμελώς η πεταλούδα γκαζιού καθώς και το σημείο από κάτω πού έρχεται ο σωλήνας από την egr. Τόσο η πεταλούδα όσο και ο σωλήνας από egr είχαν έντονη καρβουνίλα. Εδώ θα ήθελα να εκφράσω το προβληματισμό μου αναλογιζόμενος τίς επικαθήσεις άνθρακα που θα έχουν αναπτυχθεί στις βαλβίδες και αλλού. Μετά το καθαρισμό όμως δεν είδα σημαντική βελτίωση. Αναζητώντας πρόβλημα με διαρροή αέρα δεν εντοπίστηκε κάτι. Βγάζοντας την βέργα του λαδιού το τρέμουλο χειροτέρεψε οπότε η βαλβίδα pcv εξαερισμού στρόφαλοθαλάμου λειτουργεί. Οι βάσεις κινητήρα δεν δείχνουν να έχουν πρόβλημα. Μπεκ δεν έχω ελέγξει σε μηχάνημα. Πλέον έχουν εξαντληθεί και τα δικά μου τα όρια και του συνεργείου. Για δώστε μου τα φώτα σας, παρακαλώ. Το αυτοκίνητο το έχω κούκλα και δεν θέλω να το παρατήσω. Που να πάω ;
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.