Jump to content
The search index is currently processing. Activity stream results may not be complete.

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Continental PremiumContact 7 αυτα εβαλα εγω πολυ καλα ειναι στην ιδια διασταση καθε μερα ειμαι πολη-κηφισο καθε σκ εξοχικο εθνικη
  3. αρα αν καταλαβα καλα φιλε topmar εκανες 7.148 μεχρι αυτην την μετρηση και εκαψε μονο 75 μλ? και με τοσες επιβαρυνσεις με ζεστο καιρο,ταχυτητες,φορτωμενος ,πολυ καλη επιδοση,μου φαινεται βρηκες το λαδι σου.δεν ηταν τυχαιες οι κριτικες που ακουσαμε. παντως ειδατε? ψαχνουμε μαρκες ακριβες και αγνωστες κ.λ.π. και η ταπεινη σελ εχει ενα τετοιο θησαυρο. το θεμα ειναι οτι καθε εταιρεια εχει 1-2 λαδια πολυ καλα,αν ταιριαζουν με τις προδιαγραφες σας,και οτι καθε κινητηρας ακομα και ιδιοι εχουν διαφορα στην εφαρμογη του ιδιου λαδιου,αναλογα την καταπονηση και την συντηρηση και φυσικα το στυλ του οδηγου πρεπει να βρεθει ο τελειος συνδυασμος.και θεωρω οτι εδω βρεθηκε κανε το πειραμα σου στα 10.000 χιλ αλλαγη γιατι σιγουρα αντεχει αλλα εγω συνιστω μετα στην επομενη να αλλαζεις μεχρι τα 8.000.συνηθως εκει αρχιζουν τα περισοτερα λαδια να χανουν αργα τις ιδιοτητες τους.για να εχεις ενα καλο κινητηρα φορ εβερ.
  4. Last week
  5. Δεν θα στο πρότεινα και εγώ να το επισκευάσεις……που να πρωτοδουλέψει η καλίμπρα? πραγματικά στεναχωρήθηκα γιατί βλέπω το έχεις πένα το αμάξι και λόγω παλαιότητας θα σε ρίξει η ασφαλιστική.
  6. Ωωωωω ρε φίλε τι έπαθες.... Φίλε δύσκολη περίπτωση... δυστυχώς δεν ξέρω αν το αναλαμβάνει κανείς? Ο εμπειρογνώμονας από την ασφαλιστική εταιρεία τι σου έχει πει? (Κανονικά αυτό έτσι όπως είναι θα πρέπει να στο βγάλουν για ολική ζημιά) Καταλαβαίνω το συναισθηματικό κομμάτι που έχει για εσένα, αλλά το κόστος σε μια τέτοια περίπτωση (αν επισκευάζεται)μπορεί να ξεπερνάει και την αξία ενός ίδιου μεταχειρισμένου...
  7. Επεσε δέντρο στο πίσω μέρος και το διέλυσε. Θέλω να το επισκευάσω γιατι έχει συναισθηματική αξία, τα δύο φανοποιεία που ρωτησα δεν το αναλαμβανουν. Η βλακεία είναι πως το αυτοκίνητο δουλεύει άπταιστα κινείται κανονικά αν και προφανώς δεν το μετακινώ.
  8. Καλημέρα, έχεις καμία φωτογραφία από την ζημιά? Έχει πάρει όλος ο ουρανός? Πώς ακριβώς είναι η ζημιά?
  9. Πρόκειτε να αλλάξω τα ελαστικά στο cc, και θα ήθελα την γνώμη σας για τις παρακάτω επιλογές: Continental PremiumContact 7 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 HANKOOK VENTUS PRIME 4 Διάσταση 235/45/17 Η χρήση είναι κυρίως για αστικές μετακινήσεις.
  10. Καλησπέρα, Γνωρίζετε κάποιο φανοποιείο Αττική που να αναλαμβάνει δουλειές που δεν κάνει κανείς πχ επισκευή οροφής από πτώση δέντρου ενώ ηταν παρκαρισμένο? Ευχαριστώ πολύ
  11. Μπορείτε να δείτε την δημοσίευση: https://www.volkswagen.gr/el/50-years-golf-50-days-celebration.html αναφορικά με τους εορτασμούς στην Ελλάδα για τα 50 χρόνια Golf.
  12. Χχχμμμ…Τελικά, δεν ήσουν απλά λίιιιιιγο υπερβολικός όπως σου είχα γράψει, αλλά πολλύυυυυ υπερβολικός!! Απ’ την άλλη πάλι, αναρωτιέμαι πόση κλίση μπορεί να είχε το αμάξι στη δική σου μέτρηση, ώστε να δεις απώλεια 300-350 ml;;;…Κλίση π.χ. 15% ;;;…Σίγουρα θα την είχες διαπιστώσει και δεν θα μετρούσες…Αν όμως όντως, μετά από ένα τέτοιο ταξίδι (με τα Α,Β,Γ,Δ,Ε, που σου ανέφερα) έκαψες max 75 ml, τότε μιλάμε για λάδι-θεούλης!...Συνεχίζεις φυσικά την παρακολούθηση και μακάρι τα επόμενα δεδομένα, να κινούνται και αυτά πάνω κάτω στα πλαίσια της τελευταίας μέτρησης (σε VW)
  13. Καλησπέρα σε όλους σας. Νεότερα επί του θέματος του λαδιού (παράθεση προηγούμενης ανάρτησής μου), σήμερα η επίσκεψη στην αντιπροσωπεία έδειξε ότι μάλλον θα είχε κλίση ο δρόμος όταν μέτρησα το λάδι στο δείκτη!! Η σημερινή μέτρηση από τον μηχανικό της VW, μπροστά μου, έδειξε 50-75ml απώλεια λαδιού τελικά, δηλαδή απολύτως αμελητέα! Οπότε λάθος μου που κατηγόρησα το λάδι, ήταν και σε αυτόν τον τομέα άψογο!! Υ.Γ: Πατήστε εδώ για να δείτε φώτο από το δείκτη λαδιού.
  14. Τελικά υπάρχει καμιά πατέντα για να μην τρεμοπαίζουν οι προτζέκτορες σε ΟΕΜ γνήσια φανάρια bi-xenon χωρίς το σύστημα auto-leveling?
  15. michelin pilot sport 4 μεχρι τα 15-20 χιλιαδες ηταν σχετικα καλα κυριως στο βρεγμενο μετα ηταν για πεταμα γλυτραγαν κι ας θελουν ζεσταμα που λενε τα κρατησα μεχρι τα 30 χιλιαδες και εβαλα continental premium contact 7 και βρηκα την υγεια μου θα δειξει ο καιρος βεβαια
  16. Καλησπέρα. Εμπειρία σήμερα με τα Pirelli Scorpion Verde Seal Inside που έχω από 16/3/2022 και έχουν διανύσει 29.820 ΚΜ έως σήμερα: Στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Σέρρες το μεσημέρι, εν μέσω καταρρακτώδους βροχής, η συμπεριφορά τους ήταν κάτι παραπάνω από άψογη, με τέλεια διαχείριση νερού, απόλυτη σταθερότητα και ούτε ίχνος (ούτε καν υποψία) υδρολίσθησης σε όλη την διαδρομή (ακόμα και σε ταχύτητες υψηλές!). Και μιλάμε για ελαστικό με ήδη 2,5 χρόνια & 30.000 ΚΜ "στην πλάτη του" με βάθος πέλματος γύρω περί τα 5,8-6,2mm όπως το υπολογίζω. Απόλυτα ικανοποιημένος over all από τον συγκεκριμένο τύπο ελαστικού και στην επόμενη αλλαγή πάλι τα ίδια θα βάλω!
  17. Καλησπέρα σε 1.8t 20v auq κωδικός με ρεβο από αντιπροσωπεία τότε . Όλα είναι ελεγμένα τεστ καπνού μαφ λαμδα Bosch map Bosch μπεκ καθάρισμα , μπουζί, πολλαπλασιαστές,ν75 σκάστρα κτλπ. Πήγα σε 3 προγραμματιστές και σε 3 συνεργεία αλλά μάταια παρακάτω ανεβάζω κάποια logs σε σταθερό γκάζι και τέρμα https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IJvy_L7ilqG7dD_5DaEz23AH4ukYxiyR/edit?usp=drivesdk&ouid=105367819851796571211&rtpof=true&sd=true https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ik9HS2BsMF6o1IGG0t8PHfsYwWVgDwgY/edit?usp=drivesdk&ouid=105367819851796571211&rtpof=true&sd=true https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ImkSBq10RqdOHlAK1pnLckaJc2Iir1MK/edit?usp=drivesdk&ouid=105367819851796571211&rtpof=true&sd=true https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IMTalzq4XOfrMwm2gOOin5VI9Rn9vkJq/edit?usp=drivesdk&ouid=105367819851796571211&rtpof=true&sd=true https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IaP-gLaoxfxWjgJbqhp9oBLXbXXeBeZq/edit?usp=drivesdk&ouid=105367819851796571211&rtpof=true&sd=true
  18. topmar : Αν υποθέσουμε ότι ήσουν και λίιιιιγο υπερβολικός με τη μέτρηση απώλειας (!), δεν νομίζω ότι πρέπει να πολύ-προβληματίζεσαι για την ποσότητα καψίματος λαδιού, καθώς οι συγκυρίες Α) πρόσθετο βάρος στο όχημα Β) θερμοκρασίες που συνάντησες Γ) ταχύτητες που ανέπτυσσες Δ) απόσταση που διάνυσες και μάλιστα συνεχόμενα, Ε) λάδι που είχε ήδη +5.000 χλμ στην ‘’πλάτη’’ του, νομίζω ότι δικαιολογούν τη συγκεκριμένη απώλεια και μάλιστα σε πρωτοφορεμένο λιπαντικό στον κινητήρα σου…Ωστόσο και για πιο ολοκληρωμένη άποψη, το παρακολουθείς μέχρι τις 10.000 χλμ (όπως κι εσύ έγραψες)
  19. Άλλαξε επιτέλους το ηχοσύστημα με αυτό, πολυ καλό έβαλα και χειριστήρια στο τιμόνι , κάμερα οπισθοποριας και dash cam . Όλα μαζί 600 κάτι.
  20. Καλησπερα στην παρεα.Γνωριζει καποιος που μπορουμε ν βρουμε προγραμμα με τεχνικα στοιχεια κτλ οπως αυτα που εχουν τα συνεργεια? Βρηκα καπου για καποιο που λεγεται hyanes αν το λεω σωστα αλλα δεν ξερω αν ειναι αυτο
  21. Δεν έχω ξαναδεί σακούλα μέσα σε θόλο / φτερό σε VW. Θα συμφωνήσω με την άποψη του @PERIS 1964, ίσως να πρέπει να βγει ο θόλος και να δει κάποιος το τι βρίσκεται εκεί μέσα. επίσης, σε αντίστοιχη τρύπα στο άλλο φτερό, βλέπεις κάτι παρόμοιο;
  22. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Είδες είναι ψαρωτικο από το πλάι , δεν είσαι ο μόνος που μου το είπε αυτό μέχρι και 116μου το πέρασαν
  23. αυτό με τον κομπρέσσορα με ταλαιπωρεί και εμένα εδώ και χρόνια σε Polo 6N. Αλλά στην δική μου περίπτωση δεν το κάναμε ακόμη γιατί έχω custom εσωτερικό και είναι μανούρα η όλη δουλειά. Αλλά από τα όσα μου λες, μου ακούγεται σαν κομπρέσορας.
  24. Ναι, είναι δυνατόν στην επόμενη αλλαγή να καταναλώνει λιγότερο ή καθόλου.
  25. Καλορίζικο το εργαλείο!!! Δε θα πω ψέματα όταν φόρτωνε η φωτογραφία λέω ώπα 8άρι Golf πήρε; :-) Πολύ όμορφο, έχει πουλήσει αρκετά το Ι30 στην Ολλανδία.
  26. Στο χθεσινο service ο μαστορας μου βρηκε ανομοιομορφη φθορα στα πισω αριστερα τακακια σε σχεση με τα δεξια η οποια φθορα ηταν μεγαλυτερη στο επανω μερος. Διαπιστωσε οτι η πισω αριστερη ροδα δεν γυρναγε ελευθερα οπως η δεξια γιατι προφανως εσφιγε η δαγκανα,μου ειπε οτι τα τακακια ειχαν αρχισει να βρισκουν σιδερο... μου τα αλλαξε μαζι με υγρα φρενων αλλα το προβλημα παρεμεινε και μου ειπε οτι θα χρειαστει ν αλλαξω δαγκανα φρενων πισω αριστερα. Το αυτοκινητο ειναι golf 1,6 fsi με 310,000κμ στην πλατη και το εχω παρει αποφαση οτι ολο και κατι θα ζηταει πλεον περα απο τα τυπικα σερβις.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.