Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Τους διάτρητους ξέχασε τους είναι μάπα το καρπούζι, ραγίζουν ακόμα και των κορυφαίων κατασκευαστών...Χαρακτους που έβαλε ένας γνωστός σε clio έχει όντως θόρυβο
  3. Καλησπερα Queen ποσο σου κόστισε ? Πόσο κόστισε η μεμβρανη και ποσο η εργασία?
  4. Επίκαιρο λογω 2ημερου, με ελευθερη εισοδο και τις δυο ημερες για ολους. Θα εχει αρκετες συμμετοχες και απο εξωτερικο, ενα διημερο track day, με διοργανωση της Track-Speed. Οι δοκιμες ξεκινουν 10.00 το πρωι και συνηθως απογευμα τελειωνουν.
  5. Γεια σας! Ξέρει κάποιος εάν βάλω χαρακοτους η με τρύπες δίσκους θα έχω θόρυβο σε σχέση πάντα με τους απλούς?
  6. Κάπως καλύτερες δισκόπλακες μπορείς να βρείς. Έχω βάλει αντί για ΑΤΕ Brembo τρυπητές μπρος πίσω και τα είχα συνδυάσει με textar τακάκια (πλέον ΑΤΕ τα τακάκια). Λίγο καλύτερο φρενάρισμα θα έχεις αλλά μάλλον placebo είναι. Δεν υπάρχει αισθητή διαφορά. Αν θές να έχεις καλύτερο φρενάρισμα μπορείς να διαλέξεις να βάλεις δισκόπλακες και δαγκάνες από s3. Αν και σχετικά βαριές είναι η πιο φθηνή αναβάθμιση νομίζω αναλογικά με άλλα setups. Χωράνε στις 17ρες σου νομίζω του rline. Δε γνωρίζω τι ανταλλακτικό χρειάζεται ακριβώς για κουμπώσουν πάνω σε σένα. Ξεκίνα πρώτα με τα μπροστινά και μετά βάζεις και τα πίσω. Τα πίσω συμμετέχουν στην πέδηση περίπου 30% ενώ τα μπροστά 70%.
  7. Φοβερό! Το δοκίμασα και γώ σε T-roc 1.5tsi @150hp (Δεν έχω ακόμη το remap) και έχω δεί πίεση bar μέχρι 2.2 αλλά το πιο κουλό είναι το εξής. 4η με 4k rpm το δυναμόμετρο καρφώνετε σταθερα στα 110kw (150hp) αλλά αρπάζει ακόμη το νιώθω μέχρι τις 5k. (και ο κατασκευαστής λέει αποδίδει 100% στις 5K). Αλλά το δυναμόμετρο έκει ...110kw. Κάτι παίζει... Αλλά οκ είναι ενα καλό εργαλείο να πάρεις ενα πρώτο feedback.
  8. Last week
  9. Μπες σε αυτό το θέμα, έχει οδηγίες https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/65391-obdelevenvagcom-κωδικοποιήσεις/&page=6#comment-666229 Σήμερα έγινε η δοκιμή του Performance Monitor, για να δω εάν διαβάζει σωστά τα νέα δεδομένα του βελτιωμένου μοτέρ. Έδειξε σε full throttle, πίεση τούρμπο 3,78 bar (-1 bar ατμόσφαιρας υπολογίστε) και 220 KW, ακριβώς όσο έδειξε και το δυναμόμετρο του βελτιωτη (299,3 HP).... Ή μάλλον 0,7 HP λιγότερο! Υ.Γ: Στη φωτογραφία, χαλαρή οδήγηση 120 Km/h με CC
  10. Μπες σε αυτό το θέμα, έχει οδηγίες https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/65391-obdelevenvagcom-κωδικοποιήσεις/&page=6#comment-666229
  11. Είχα στο δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας, σε 195/65R15 τα Kleber Quadraxer 2 All Season. Μέτριο παντού, δεν έχω πάνω από 15Κ ΚΜ και είναι 6 ετών, ξεραμένο για πέταμα. Για 1-2 μέρες το χρόνο χιόνια, δεν αξίζει.
  12. Κάτοχος VW JETTA 1.4 TSI 140PS (2008 μοντέλο)απο το 2014....Γεινικα έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος....Σκέφτομαι να αγοράσω ενα jetta 1.2 TSI BMT 105PS (Μοντέλο του 11)...Θα ήθελα να ρωτήσω αν 1)ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι αξιόπιστος ή έβγαλε προβλήματα? 2) Αν έχει αλλαχτεί όλο το σετ καδένας με γνήσια, υπάρχει περίπτωση να μου εμφανίσει ξανά πρόβλημα?
  13. Τι εννοείς σε sport? Εαν δεν κανω λαθος και το gti 312 φοραει αλλα δεν ξερω για την δαγκανα εαν εχει διαφορα ισως εχει μεγαλυτερο εμβολο. Λογικα εαν αλλάξεις δαγκανα δεν θες αλλες βάσεις
  14. Εχω ενα GOLF VI 1.4 160PS 2011 μοντελο. Φοραει τους μαμα δισκους και θα ηθελα να τους αλλαξω σε sport. Εχω καποιες ερωτησεις. Α)Εκτος απο τον δισκο θα πρεπει να αλλαξω και καποια βαση? Αν δεν κανω λαθος 312mm ειναι κ αυτοι τωρα. Β)Πρεπει να αλλαξω και δαγκανες για να πιασω την αποδοση του δισκου? Γ)Μπαινουν και πισω sport δισκοι?Εχει νοημα σε αμαξι 160 ιππων? Δ)Το break thickness παιζει ρολο μονο στο οτι εχει απλα εξτρα υλικο να φαγωθει?
  15. όχι Αθήνα είμαι. Αλλά μια στις τόσο που χιονίζει γιατί να αγχώνομε? Όπως είπα το αμάξι δεν το οδηγώ πλέον εγώ και θέλω να είμαι σίγουρος για κάθε ενδεχόμενο. Επίσης δεν βγάζει κάτι άλλο η pirelli σε συμβατικό και θέλω να πάρω pirelli λόγω έκπτωσης. Εσύ ποιό είχες? σου κρατήσανε γενικά πολλά χιλιόμετρα?
  16. Καλησπέρα σε όλους, Θα ήθελα τη γνώμη σας για επιλογή μπουζί σε Golf IV 1.4 με κινητήρα BCA. Να παραμείνω στα προτεινόμενα NGK BKUR6ET-10 (γνήσιο number 101 000 033 ΑΑ) ή να δοκιμάσω σε αντιστοιχία τα Denso K20TT ; Ο λόγος που θέλω να δοκιμάσω τα Denso είναι το γεγονός ότι είναι μονοάκιδα και έχω διαβάσει ότι προσφέρουν καλύτερη απόδοση σε σχέση με τα NGK που είναι τριάκιδα και ενδείκνυται για long life. Επίσης ποια η γνώμη σας για Bosch ή Beru ;
  17. Κινείται σε χιόνια ή πάγο; Εάν όχι, είναι πεταμένα λεφτά... Μιλώ εκ πείρας...
  18. καλησπέρα σε όλους. Τα goodyear Goodyear EfficientGrip 185/60 15 για το πολάκι παρέδωσαν πνεύμα στα 35 χιλιάδες χιλιόμετρα. Τα πήγα για έλεγχο ρουτίνας πρώτη φορά και έχουν σκάσει στο πέλμα και τα τέσσερα στη μέση……Παίζει να είναι έτσι καιρό.Ο λαστιχάς μου είπε οτι είναι ελαττωματικά και θα μου δώσει μια έκπτωση για καινούργια. Σκέφτομαι να βάλω τα all season της Pirelli. Τι εμπειρίες έχετε από all season ελαστικά. Το αμάξι χρησιμοποιείτε για δεύτερο και δεν με νοιάζουν καθόλου οι επιδόσεις. Μόνο η ασφάλεια και να καρατήσουν πολλά χιλιόμετρα
  19. Το διάβασες το post μου? Για πιο λόγο καλό ειναι το 0w20? Η εικόνα που ποσταρες έχει να κάνει απλα και μόνο με τις θερμοκρασίες. με αυτη τη ν εικόνα το σωστό λαδι για Ελλάδα θα ήταν 10w50... Δες και το video στα προηγούμενα post μου. Εξηγεί οτι αν πάς σε πίστα εκει προτείνουν πιο πυκνο λάδι τόσο γιατι έχουν υψηλότερες θερμοκρασίες αλλα και απο τη στιγμή που είσαι σε πίστα δε σε νοιάζει η καταναλωση καυσίμου και ρύπων.
  20. [url=https://postimg.cc/xXgrZxjb][img]https://i.postimg.cc/KYhZRwdQ/Citroen-Approved-Engine-and-Gearbox-Oils-French-Car-Wiki-1-page-0001.jpg[/img][/url]
  21. Μετά από επισκευή γενική tsi caxa 1.4 έχω διακοπή στην καύση 1-3-4 κύλινδρο ανάβει το λαμπάκι και ρεταρει μήπως γνωρίζετε κάτι ευχαριστώ.
  22. Καλησπέρα σε όλους. Έχω κάνει κάποιες μετατροπές νααβαθμήσεις στο αυτοκίνητο (Troc 1.5 150hp 2020 DPCA μοτερ). Μια απο αυτές τηα αλλαγές ειναι μια σκάστρα της forge. Μέσα στο κουτί της έγραφε οτι αν γίνει remap στο μοτερ θα πρέπει να βάλω το παρεχώμενο μπλέ ελατήριο (που αν θυμαμαι καλα είναι για 25=30psi) στο wastegate actuator. Το πρόβλημα μου ειναι οτι αυτο σε εμενα δεν ειναι το κλασικό που ειναι σαν κουτάκι με το εμβολο απο κάτω αλλά έτσι. Στο manual δείχνει αυτό, και απο την περιγραφεί υποψιάζομαι οτι είναι ηλεκτρονικο... σωστά? αυτο ειναι θεωρητικά καλύτερο και δεν χρειαζεται το ελατήριο για spring modulation?
  23. Εντάξει 45-47+ να έχεις 10-15 μέρες το χρόνο όπως και -5 ή -10. Αλλα αν δεν καις το λάδι σημαινει οτι οι ανοχές και η προστασια που αναφέρει ο κατασκευαστής ειναι σωστές άρα και εισαι προστατευμένος. Επίσης αν δεν γονατιζεις το μοτερ γενικότερα, πάλι Οκ εισαι και εχεις και χαμηλότερο θορυβο-κατανάλωση-καυσαέρια. Τώρα στις χώρες που αναφέρεις με τοση ζέστη προφανώς και θα χρειάζονται πιο πυκνα λάδια.. γιατι εκει το 45+ το πάει σχεδόν όλο το καλοκαιρι... και για εκει θεωρώ οτι θα υπάρχει διαφορετική οδηγία απο τον κατασκευαστή.
  24. Στην Σαουδική Αραβία, ΗΑΕ, Αφρική, τι λάδι βάζουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων; Σίγουρα όχι 0W-16, 0W-20. Με θερμοκρασίες στην Ελλάδα 47,1C (Λαγκαδάς 2021) και -7C Νευροκόπι το 0W-20 με την πάροδο χρόνου θα φάει το κινητήρα εσωτερικά. Ελατήρια, έμβολα, κύλινδροι, μέταλλα στρόφαλου, εκκεντροφόροι, υδραυλικά ωστήρια, στρόφαλο, μέταλλα μπιελών και οτιδήποτε λιπαίνεται από το λάδι του κινητήρα. Βέβαια το 0W-20 (-45C) είναι ιδανικό για την Ανταρκτική, την ρωσία του πουτίνγκα, Ισλανδία, Σκανδιναβικές χώρες, Βόρειο - Νότιο Πόλο κλπ.
  25. Λεπτομέρειες σε αυτό το θέμα. https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/65391-obdelevenvagcom-κωδικοποιήσεις/&page=6#comment-666220
  26. Μπαινει σε ολες τις οθονες? Εγω εχω το "καλο" υποτιθεται. Τωρα που το εκανες εχω μαζεμενες τις οδηγιες και το αρχειο που πρεπει να κατεβασω?
  27. Καλησπέρα, έγινε σήμερα και μία νέα προσθήκη στο Infotainment, που την είχα απωθημένο. Μπήκε το Performance Monitor, μέσω ενός script, με χρήση SD Card χωρίς να χρειάζεται OBDEleven ή VCDS. Τις επόμενες ημέρες θα το δοκιμάσω να δω εάν δείχνει σωστά τα kW, που είναι 220 μετά την βελτίωση (από 176 εργοστασιακό).
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.