Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Οπα . Οταν λες την καινούρια ? υπάρχουν και παλιές καδένες ? ? τι μπορώ να ζητήσω κάποια ονομασία κάποιος κωδικούς η μάρκα ?
  3. Αν δεν βαλεις την καινουργια θα εχεις τα ιδια. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Όταν λες εκτός πόλης ? μεγάλα ταξίδια? Το golf 1.4 tsi προφανώς και ήταν πολύ καλύτερο για ταξίδια. Με το polo δεν θα έχεις την ίδια συμπεριφορά, ειδικά σε θέματα όπως είναι το προσπέρασμα και ταχύτητες πάνω από 100
  5. Δεν γνωρίζω αδερφέ μου τι μου πέρασε ο μάστορας ... αλλά το κόστος ήταν 390 μαζί με φίλτρο και λαδιά . Απο ευδομαδα θα το ξανα ανοιξει και θα περασει καινουρια χωρις επιβαρυνση ...
  6. Τι καδενα εβαλες; Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Καλησπερα σας , θα ήθελα την βοήθεια σας, σκέφτομαι να αγοράσω ένα μετάχειρισμένο polo 1200cc 75 ίππων του 2013 &2014που έχω βρει. Παλαιότερα είχα το golf 1.4ccτο tsi και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένη .. δυστυχώς έπρεπε να πουληθεί και τώρα κοιτάω κάτι πιο οικονομικό όπως το polo όμως δεν είμαι σίγουρη αν θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες μου.. θέλω ένα αυτοκίνητο για εκτός πόλης με σχετικά αραιή χρήση καθώς έχω μηχανάκι και το θέλω μόνο για σαβκα στην ουσία και εκδρομές... θεωρείτε ότι αξίζει το polo ?
  8. Καλησπέρα στην ομάδα . Εχω ένα Τsi 1.4 122 2009 και πρόσφατα αλλαξα καδένα (2 μήνες πριν) σήμερα το πρωί όταν το έβαλα μπρος ακούστηκε ξανα το κροτάλισμα για 2 δευτερόλεπτα και μετά σταματισε , το μεσημέρι ξανα . Υπάρχει περίπτωση να είναι φυσιολογικο ? το αμάξι από το σέρβις δεν εχει κάψει σταγόνα λάδι . Απο εβδομάδα θα το στείλω ξανα στον μαστορα να το ξανα ανοίξει και να περάσει καινούρια καδένα (χωρίς επιβάρυνση φυσικά)
  9. Last week
  10. Ναι σε εξουσιοδοτημένο αλλά δεν είναι κ σίγουρη έτσι δεν έχω κάνει τίποτα !!!! Ενημέρωσε φίλε μου σε λίγες μέρες πως θα πάει μήπως το αλλάξω κ εγώ να ησυχάσω γιατί μου έχει σπάσει τα νεύρα .Από ότι είδα είναι κ φτηνό ανταλλακτικό . Sent from my iPad using Tapatalk Pro
  11. από την άλλη σήμερα το πήρα το αυτοκίνητο...δεν έχει ακόμα τεσταριστεί 100% αν θα μου το ξαναβγάλει το μήνυμα..
  12. καλησπέρα, φταίει αυτό το διακοπτάκι switch που ενεργοποιείται / απενεργοποιείται όταν βάζουμε βγάζουμε ταχύτητα απο την θέση παρκινγκ στο D. Κατά πάσα πιθανότητα έχεις το ίδιο θέμα και εσύ! Σε εξουσιοδοτημένο πήγες?
  13. Φίλε μου καλησπέρα. Έχω ένα polo tdi 2015 και μου βγάζει κ εμένα στιγμιαία την ίδια βλάβη . Μάλλον σ αυτή αναφέρεσαι κ εσυ Μου έχουν πει ότι φταίει ο επίλογεας ταχυτήτων κόστος 500 ευρώ το ανταλλακτικό .. Εσένα σου άλλαξαν άλλο ανταλλακτικό από ότι κατάλαβα. Σταμάτησε το πρόβλημα ;;; Το ανταλλακτικό που σου άλλαξαν τι ακριβώς είναι ;;; Sent from my iPad using Tapatalk Pro
  14. ευτυχώς καλύφθηκε από την ασφάλεια επέκτασης της εγγύησης που είχα κάνει. Έμεινα βέβαια χωρίς αμάξι 5 μέρες..... Όταν λήξει σε μερικούς μήνες να δούμε τι θα κάνω...
  15. οτι να ναι δηλαδη....μαλιστα....αντε να δουμε τι αλλο μας περιμενει..ποσο πηγε το μαλλι αν επιτρεπεται;;
  16. Για ενημέρωση του forum. Είχα και άλλη βλάβη στο polo αυτή τη φορά σχετίζεται με τον αισθητήρα του λεβιέ του κιβωτίου.Αντικατάσταση διακόπτη θέσης parking επιλογέα ταχυτήτων Το νούμερο του ανταλλακτικού είναι 5Q0713128A SWITCH. Το σύμπτωμα που είχα (και το είχα αναφέρει και σε άλλα ποστ) ήταν οτι σε τακτά χρονικά διαστήματα μου έβγαζε το παρακάτω error message: “”Workshop! Only leave vehicle in position P”” Το παραπάνω μήνυμα το έβγαζε συνήθως όταν ξεκινούσα το αυτοκίνητο το πρωί. Το μήνυμα εμφανιζόταν για ένα δέκατο του δεπτερολέπτου και μετά εξαφανίζονταν.....επίσης στο διαγνωστικό δεν εμφανίζονταν κανένα σφάλμα, ούτε υπήρχε κάτι αποθηκευμένο .... Αυτά τα τελευταία τα αναφέρω για να τονίσω πόσο πολύ της πλάκας είναι η παρακολούθηση και η πληροφόρηση που δίνει η VW σχετικά με τα προβλήματα του οχήματος. Αυτά...με τις υγείες μας
  17. Καλημέρα σε όλους. Έχω ένα Polo 6N2 1000cc του 2001, στο οποίο ακούγεται ένας θόρυβος από το σασμάν. Ο θόρυβος γίνεται αισθητός όταν κινείται το αυτοκίνητο και σε όλα τα χλμ. Όταν βάζω μπροστά δεν καταλαβαίνεις τον ήχο, αλλά αν πέσεις από κάτω ακούς έναν μεταλλικό θόρυβο. Αρχικά νόμιζα ότι είναι ρουλεμάν τροχών, αλλά όχι. Ρουλεμάν συμπλέκτη όχι, γιατί και πατώντας συμπλέκτη ο θόρυβος συνεχίζει. Καταλήγω λοιπόν σε ρουλεμάν σασμάν. Το αυτοκίνητο έχει 137 χιλ. χλμ. Γνωρίζεται κάποιο συνεργείο Αθήνα που να κάνει επισκευές στο σασμάν; Έχω ρωτήσει σε κάποια συνεργεία αλλά αν έχει κάποιος να μου προτείνει κάποιον... θα με βοηθούσε. Ευχαριστώ
  18. Καλημέρα ! Μετά από ταξίδι παρατήρησα ότι στον εξωτερικό αριστερό καθρέφτη έχει ξεκολλήσει το τζαμί από το κάτω μέρος μόνο; Αν το σπρώξω προς τα μετά υπάρχει περίπτωση να κουμπωσει; Αν δεν γίνεται έτσι, χρειάζεται αλλαγή όλος ο καθρέφτης, μόνο το τζαμί, το πάω σε συνεργείο και ξανακολλουν το υπάρχον τζαμί;
  19. Ευχαριστώ. Θα πάω σε ένα τουρμπινά να το δει.
  20. Καλύτερα τούρμπο παρά μοτέρ, εννοείτε
  21. Δες τον άξονά της, θα έχει κάποια μπόσικα και σίγουρα τα δαχτυλίδια στεγανοποίησης θα έχουν φυσιολογική φθορά. Με ένα cartridge ξεμπερδεύεις και είναι σαν καινούργιο.
  22. Έχει 225.000 χλμ, αλλά το φαινόμενο άρχισε να εμφανίζεται μετά τα 170,000 χλμ. Επίσης, περίεργο μου φαίνεται το γεγονός ότι μπορεί μέχρι πχ τα 3000 - 4000 χλμ να μην κάψει λάδι και στα επόμενα 1000 - 2000 να θέλει 1 λίτρο σχεδόν συμπλήρωμα. Αυτό έχω διαπιστώσει. Επίσης, τα μπουζί (τα αλλάζω κάθε 30.000 χλμ στο μισό απ΄ότι λέει ο κατασκευαστής) όταν τα βγάζω είναι καθαρά, δεν έχουν υπολείμματα. Να φταίει η τουρμπίνα; δε ξέρω. Μαζεύει μάκα στο σημείο σύνδεσης της τουρμπίνας με το φίλτρο αέρα, αλλά στο συνεργείο είπαν ότι είναι οι αναθυμιάσεις. Πάντως με το amsoil βλέπω το αυτοκίνητο πιο πρόθυμο, τουλάχιστον σε αίσθηση, σαν να ανέκτησε δύναμη, βέβαια βάζω πλέον 98αρα βενζίνη αντί 95, καθώς και με χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης σε σχέση με το LM 4100 top tec που έβαζα μέχρι πρόσφατα.
  23. Να αλλάξω αντλία λαδιού οι έχω φθορές στον κινητήρα και είναι για πέταμα
  24. Ειχα κι εγω αυτο το προβλημα,δεν επαιρνε αμεσως. Ενω η μπαταρια εδειχνε καλη,εχω και φορτιστη και τη φορτιζα,ειχα SOC 90-100% και παλι μιζαριζα 2 φορες. Τη πρωτη εκτεταμενο μιζαρισμα,εκλεινα διακοπτη και με τη δευτερη επαιρνε. Ειχα διαβασει και για το φιλτρο πετρελαιου,το αλλαξα αλλα δεν ειδα τιποτα διαφορετικο. Ετσι πηγα μεχρι τα μεσα Ιουλιου που αλλαξα τη μαμα varta 68A με varta 70A επειδη δεν κραταγε ρευμα οσο μεγαλη διαδρομη κι'αν εκανα. Απο τοτε,εδω και 2 μηνες δεν ξερω τι ειναι το δευτερο μιζαρισμα,παιρνει αμεσως,τσακμακι που λεμε. Προφανως η παλια δεν ειχε αρκετα cca(αμπερ εκκινησης) η δεν μπορουσε να δωσει σωστο ρευμα στους προθερμαντηρες.
  25. Πολύ ευχαριστημένος, με αθόρυβο και χωρίς το παραμικρό τρέμουλο το ρελαντί, κατά πάγια τακτική αλλάζω λάδια πάντα σε 7.500-8.000 km επειδή κινούμαι αρκετά σε πόλη, κατανάλωση δεν έχω δει πάνω από 100-150 ml τα οποία συμπλήρωσα πρόσφατα με περίπου 2.800 χλμ που τα έχω μέσα και βέβαια δεν μιλάω για κατανάλωση εντός πόλης, αλλά για 3-4 ταξίδια που έκανα με ταχύτητες μεταξύ 120-170 km/h...κι επειδή το παρακολουθώ τακτικά, στην πόλη δεν χάνει σταγόνα...
  26. βρηκα μοτερ ανακατασκευασμενο καδενα επανω 2ης γεννιας και πιστονια επισης 2ης.Ειναι bmy και οχι blg αλλα ολα επανω του ειναι blg.Κολες γνησιες vw χρονισμενο μου ειπε και στα 1000 ευρω
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...