Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Καλησπέρα στην ομάδα! Έχω το golf 5 gt 2007 κ άλλαξα κατραν από μικρή οθωνη που είχα σε μεγάλη πλούσια οθωνη! Το θέμα μου είναι ότι δεν μπορώ να μπω στο setup μενού! Δεν έχω χειριστήρια στο τιμόνι! Ξέρει κανείς πως γίνεται να το ενεργοποιήσω; Θέλει μήπως κάποιο εγκέφαλο κ αν ναι πιο; σας ευχαριστώ πολύ για οποιαδήποτε βοηθεια
  3. Today
  4. Yesterday
  5. Ξεκινα με ρεγουλαρισμα στις ντιζες Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Υπαρχει θεμα ανοιχτο με αυτο που ψαχνεις. Μια αναζητηση βοηθαει Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. http://amortiser-antallaktika.gr/old/
  8. καλησπερα παιδια μηπως ξερει καποιος πως απενεργοποιηται τελειως το lane assist;γιατι το απενεργοποιώ και οταν το ξαναβαζω μπρος ενεργοποίηται μονο του
  9. καλησπερα παιδια μηπως ξερει καποιος πως απενεργοποιηται τελειως το lane assist;γιατι το απενεργοποιώ και οταν το ξαναβαζω μπρος ενεργοποίηται μονο του
  10. Time Left: 1 month and 12 days

    • FOR SALE
    • USED

    Πωλείται Οθόνη 2DIN Kenwood DNX 520 vbt με οθόνη αφής TFT 7.0" ιντσες Κατάλληλη και ειδικά σχεδιασμένη για οχήματα VW αλλά και για μοντέλα αυτοκινήτου Seat -Skoda. Η Συγκεκριμένη οθόνη, ήταν και στον επίσημο κατάλογο αξεσουάρ της VW για το GOLF 6 και με επίσημο κωδικό Part number της VW. Πλήρως λειτουργική και χωρίς κανένα απολύτως θέμα. Σε Υπέρ άριστη κατάσταση! Έχει και ελληνικό μενού (βλέπε Φωτογραφίες ) Είναι με canbus το οποίο σας επιτρέπει την πλήρη λειτουργία και από τα χειριστήρια τιμονιού. Είναι με ενσωματωμένο χάρτη της GARMIN. Διαθέτει USB AUX BLUETOOTH της Parrot Δυνατότητα να βλέπετε ταινίες DVD. Μπορεί να δεχτεί Αποκωδικοποιητή και να βλέπετε τηλεόραση (ψηφιακά κανάλια) MPEG2 / MPEG4 Μπορείτε να βάλετε και κάμερα παρκαρίσματος. Μπορεί να συνδεθεί και με ipod iPhone με ειδικό καλώδιο. Μπορείτε να συνδέσετε κανονικά το κινητό σας τηλέφωνο (Εγώ το δούλευα με κινητό Android και δεν είχα κανένα θέμα ) και να βλέπετε τα μηνύματα σας και της κλήσης σας Μπορεί να σας τα εμφανίσει στα ελληνικά. Έχει ενσωματωμένο ανεμιστήρα στο πίσω μέρος της μονάδας(φαίνεται στην φωτογραφία) που δεν επιτρέπη να ανεβάσει θερμοκρασίες και να γίνει υπερθέρμανση. (κάτι που δεν έχουν τα κινέζικα της αγοράς ) Και ένα σορό αλλά που ούτε και εγώ τα θυμάμαι καλά, σας ανέφερα τα ποίο κύρια που έχει. (ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ ΔΕΊΤΕ ΤΟ site της KENWOOD. Που έχω βάλει ποιο κάτω.) ΜΑΖΊ με την οθόνη , θα πάρετε τα εξής. Καλώδιο κεραίας GPS. καλώδιο μικροφώνου για ομιλία με το κινητό. καλώδιο για σύνδεση με την εργοστασιακή φίσα του αυτοκινήτου. καλώδιο κεραίας για σύνδεση με το ραδιόφωνο. Και τον αντάπτορα can bus για πλήρη λειτουργία με το αμάξι και με τα χειριστήρια τιμονιού. ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ καμία μετατροπή και δεν κόβεται ΤΊΠΟΤΑ! Μπαίνει κανονικά χωρίς μετατροπές. Τιμή καινούργιας κόστιζε 1300€..!!! Την δίνω στα 350€. Για οποία απορία έχετε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Δεν έχω την αρχική συσκευασία της Kenwood και τα βιβλία με της οδηγίες στα Ελληνικά. Για άτομα από Αθήνα , μπορούμε να συναντηθούμε κάπου με το μετρό Και να την παραλάβετε. Για όποιον θέλει μπορώ να του την στείλω με μόνη προϋπόθεση ότι θα γίνει πρώτα κατάθεση τον χρημάτων. για οποιαδήποτε απορία στείλτε μου μήνυμα. Τεχνικά χαρακτηριστικά Τύπος : 2 DIN. • Λειτουργία : DVD με δυνατότητα DivX, MPEG 1/2 Video File & JPEG File, AAC, WMA, MP3 playback. Radio με Text Plus RT+ can add Tag information to conventional Radio Text. Διαθέτει θύρα ανάγνωσης micro SD slot για update του προγράμματος πλοήγησης. USB 1.2/2.0 , MP3/WMA/AAC/WAV Decode, D/A Converter. • Χαρακτηριστικά GPS : Υψηλής ευαισθησίας δέκτης GPS με TMC(pro) decoder built-in) περιλαμβάνει το Garmin Navigation system (new platform), V.12 με απεικόνιση χαρτών , επιλογή Auto Zoom , εύκολο στην χρήση γραφικό περιβάλλον. • Οθόνη : Αφής TFT 7.0" Wide , 4 mode (Full/Just/Zoom/Just) , ρυθμίσεις (Brightness/Tint/Color/Contrast/Black Level/Dimmer). • Ήχος : 4 x 50 W , Subwoofer με δυνατότητα ρύθμισης έντασης , Dual Zone Source & Volume Control , Dual Zone (FRONT / REAR Switchblade) , Source Tone Control & Memory , Balance/Fader Control , Loudness Control , System QEX (Preset & Manual Sound Control). • Video : Audio/Video έξοδος (1 RCA) , Audio/Video είσοδος (Mini-jack) , Video in for Rear-View Camera. • Συνδεσιμότητα : External Media Control (KAB) , Wired Remote Control , Parking Sensor wire , Reverse Sensor wire , Power Control wire , 2-way mute wire , Dimmer Control wire , TV Tuner Control , είσοδος κεραίας GPS. • Χαρακτηριστικά Bluetooth : εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις , απόρρητες κλήσεις, Voice output SP setting , διακοπή κλήσης , Dual Tome Multi Frequency (DTMF) , SMS , ένδειξη ισχύος σήματος. • USB : 1.2/2.0 , MP3/WMA/AAC/WAV Decode, D/A Converter. https://www.kenwood.eu/car/navigation_multimedia/navigation/DNX520VBT/?view=details Ταιριάζει στα έξεις μοντέλα VW. Golf 5. Golf 6. Passat B6. Passat B7. Passat CC. Scirocco. Polo 6R (πιθανόν και σε 6C). Eos. Transporter. Caddy. Jetta. Tiguan. Touran. Σε skoda. Octavia 5. Fabia. Superb. Yeti. Roomster Σε Seat Leon 2. Altea Toledo

    350.00 EUR

  11. Καλησπέρα παιδιά Γνωρίζει κάποιος που πουλάνε τσιμούχες για το εσωτερικό του παραθύρου (Golf 5 122 ps) και ποιό είναι το κόστος; Διότι πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν 150 ευρώ για κάθε παράθυρο. Θέλω να τις αλλάξω διότι μετά απο 14 χρόνια κατοχής του αυτοκινήτου σε τραχύ δρόμο ακούγεται ένα κροτάλισμα, όταν του ρίξω σπρέι σιλικόνης σταματάει τελείως για 2-3 μέρες αλλά μετά ξανά τα ίδια. Με όσους μίλησα μου είπαν ότι θέλουν πλέον άλλαγμα. Επίσης ήθελα να τις αλλάξω επειδή στο σημείο που κάνει γωνία με το την κολώνα του συνοδηγού ακούγεται ένα τρίξιμο. Το έψαξα και δεν ήταν τα σωληνάκια της Βενζίνης καθώς μετά απο έλεγχο ήταν οκ και παλιότερα αυτά τρίζανε μόνο στο ρελαντί και τα είχα φτιάξει. Σηκώσαμε το αμάξι δεν είχε ξεκουμπώσει κάτι απο κάτω, ανοίξαμε την πόρτα δεν είχε κάποιο πρόβλημα και μετά από όλα αυτά κατέληξα στις τσιμούχες, το κάνει όταν πηγαίνω πολύ αργά μέχρι 20 χιλιόμετρα μετά σταματάει. Ο θόλος κάτω απο την δεξιά( το πλαστικό μέρος) ρόδα λίγο παίζει και έχω σκοπό να τον αλλάξω. Κατά τα άλλα το αμάξι είναι σαν καινούργιο μέσα και έξω, αλλά αυτό το συγκεκριμένο όταν οδηγάω μου έρχεται να το σπάσω!!!. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθεια σας.
  12. Καλημέρα καλορίζικη και καλοφόρετο και από μεσα στο ταμπλό να την αφήσεις δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα εμένα να φανταστείς είναι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και πιάνει μια χαρά και ότι αλλο χρειαστείς πες μου
  13. Last week
  14. Καλησπέρα σας Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος να με βοηθήσει. Έχω ένα golf 5 fsi 1,4 και εδώ και καιρό μου βγάζει μια βλάβη στο διαγνωστικό. P2202 nitrogen oxide (NOX) sensor bank 1 low input. Θέλω απλα να μάθω ποιος ακριβώς ειναι. Έχει έναν ακριβώς πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής λαμδα και ένα ακριβώς πιο κάτω πιο λεπτό για τον οποίο ο μηχανικός μου μου είπε ότι είναι αυτός. Υπάρχει και άλλος ένας μετά τον καταλυτη αλλά εκείνος δεν είναι σίγουρα. Είναι ένας από τους 2 πρώτους αν ξέρει κάποιος ας με βοηθήσει για να μην αγοράσω λάθος αισθητήρα Ευχαριστώ πολύ
  15. Καλησπέρα. Είμαι ο Σάκης από Λάρισα. Κάτοχος εδώ και περίπου 2 μήνες ενός Golf 8 TGI DSG7 2021. Καλώς σας βρήκα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. Μια ερώτηση σχετικά με τα μπεκ εχω το 1.6 με τα 105 αλογα τα μπεκ του καθαρίζονται?
  17. Εγώ φοράω τις κλασσικές του Golf Mk4 Generation (Montreal 1 16αρες) Είχα δοκιμάσει και 18αρες τις οποίες τις έχω ακόμα, αλλά το αμάξι είχε πολύ υψηλή κατανάλωση και δεν τράβαγε. Έχω και χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 3 πόντους.
  18. Γεια σε όλο το φόρουμ, Είμαι κάτοχος ενός Golf 4 1.6 16v, 5-ταχυτο με 235.000χλμ. Πριν 15.000χλμ πήγα το αμάξι για γενικό σέρβις και μαζί με λάδια, φίλτρα κτλ αλλάχτηκαν και το σετ συμπλέκτη καθώς και όλο το σασμάν (είχε πάθει γερή ζημιά και δεν πολύ άξιζε να το φτιάξω και πήρα ένα έτοιμο με ένα 300αρι. Μετά λοιπόν από καν 3μηνο και 10.000χλμ καθημερινής χρήσης, άρχισε να μην κουμπώνει εύκολα η 1η. Ήθελε δηλαδή να πιέσω κάτω τον λεβιέ και μετά να βάλω πρώτη όπως συνηθίζεται. Επίσης η όπισθεν έμπαινε μόνο καρφωτή. Δεν θα είχα ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά το θέμα είναι πως το αμάξι το οδηγώ μέσα στην πόλη και φοβάμαι μην μπερδέψω τις ταχύτητες και πέσω πάνω σε άλλον σε κάνα φανάρι. Το αμάξι δεν είχε αλλάξει συμπλέκτη για 14 χρόνια που το έχω, και πρόβλημα με τις ταχύτητες δεν είχα εντοπίσει εκτός από πριν μερικά χρονάκια που αφού το πήγα στον μάστορα φτιάχτηκε. Το θεωρώ κάπως περίεργο να μου βγάλει τέτοιο πρόβλημα μέσα σε μόνο 10.000χλμ Μπορείτε μήπως να μου πείτε τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ προκαταβολικά.
  19. Οπότε πρέπει να είναι κοντά στο μπαμπριζ. Ευχαριστώ!
  20. Στο golf πηγαίνει στη δεξιά μπροστινή κολώνα (pillar A), το ίδιο υποθέτω και στο passat. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  21. Καλωσήρθες!! Sent from my KB2003 using Tapatalk
  22. Καλησπέρα και καλώς ήρθες στο club! VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
  23. Καλησπέρα σε όλους, είμαι ο Ηλίας από Πάτρα. Είμαι κάτοχος ενός Golf Mk4 1.6 16v (BCB) Generation του 2001 από το 2007 με 235.000χλμ. Το φόρουμ το είχα επισκεφθεί αρκετές φορές στο παρελθόν μα έφτιαξα τώρα λογαριασμό και είμαι και επίσημα μέλος. Ορίστε και το Golfακι μου.
  24. Ξέρουμε μήπως, σε ποιό σημείο από το εργοστάσιο πάει και τοποθετείτε η κεραία του τηλεφώνου η GSM??? Κανονικά που πάει ακριβώς??
  25. Μπράβο ρε συ τερματίζεις όλα τα αμάξια σου, με το καλό να σου δώσει τα αποτελέσματα που θέλεις απροβλημάτιστα για άπειρα χιλιόμετρα. Υ.Γ.: πήρε μήπως το μάτι μου το γκολφ σου σε φωτό από προχθεσινή συνάντηση σε πάρκινγκ σουπερμάρκετ; Σαν να ζαλίζονταν οι φίλοι παρατηρώντας αυτά που έχεις κάτω από το καπώ λολ.
  26. Όταν λες "... κοντά το διπλάσιο βάρος αυτοκινήτου...", σε σχέση με ποιο; Πόσο βάρος έχει το δικό σου; VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
  27. Γράφεις και μιλάς για «ιστορία» Κάποτε υπήρχαν 2λιτροι με 100 άλογα Έχει υπάρξει εξέλιξη και κινητήρες 800cc με 100+ άλογα πλέον Κοίτα το παρόν και το τώρα συγκεκριμένα Εγώ προσωπικά με 1.6 TDI και μετά από 4μιση χρόνια και 56k χιλιόμετρα δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα Τουναντίον αν και το φοβόμουν κι εγώ στην αρχή, ο κινητήρας και το αυτοκίνητο γενικά «περπατάει» μια χαρά Ο κινητήρας αυτός υπάρχει σε χώρες που υπάρχει πρόβλημα με τα τέλη κυκλοφορίας Ο κουμπάρος μου που ζει μόνιμα στη Γερμανία και έχει το ίδιο αυτοκίνητο (κυβικά) με σένα, να είσαι σίγουρος πως έχει «άλλο» αυτοκίνητο. Και δεν μιλάω μόνο όσον αφορά τον εξοπλισμό αλλά και τον κινητήρα Sent from my iPhone using Tapatalk
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.