Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Πατήσαμε και λγ χιόνι φέτος[emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Last week
  4. Καλησπέρα, οι τιμές δυστυχώς είναι περιπου τόσο αλλαξα και γω προχθες σε polo και μόνο για λάδια και φίλτρο πηγε 150 σε αντιπροσωπεία. Χρεώνουν τουλάχιστον 50 € εργασία
  5. Σήμερα πήγα να δω ξανά τα παλιά ελαστικά μου, Continental ContiSportContact 5 SUV, με 45.000 ΚΜ θυμίζω. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες (του καλύτερου από τα 4 σε βάθος πέλματος ανέβασα), είναι στον πρώτο δείκτη φθοράς (3mm), στον μικρό δείκτη (ο δεύτερος δείκτης είναι πιο μεγάλος σε μέγεθος και είναι στα 1,6mm). Διαβάζοντας και το ανάλογο άρθρο στην ιστοσελίδα της εταιρείας Continental, η διαφορά στο φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο, μεταξύ ενός νέου ελαστικού και αυτού με φθορά στα 3mm και ενός άλλου στα 1,6mm, είναι: Νέο (8mm) = 42,3m Φθορά στα 3mm = 51,8m Φθορά στα 1,6mm = 60,9m Ειδικά στους ελληνικούς δρόμους, καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι να έχεις καλά ελαστικά. VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  6. Καλησπέρα και καλωσήρθες! Με το καλό να παραλάβεις το Taigo. Ακόμη φόρουμ όντως δεν υπάρχει για αυτό. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ενότητα των other VW προσωρινά. Αν υπάρξει ενδιαφέρον, θα δημιουργήσω ξεχωριστό section για αυτό. Sent from my KB2003 using Tapatalk
  7. Καλημέρα και καλώς σας βρήκα, είμαι ο Νίκος από Δράμα, είμαι νέος κάτοχος VW Taigo το περιμένω από βδομάδα Δεν υπάρχει ακόμα φόρουμ για το συγκεκριμένο μοντέλο απ'οτι είδα πιθανώς γιατί είναι ακόμα νέο.
  8. Καλησπερα, Ήθελα να ζητήσω τη βοήθεια σας στο παρακάτω πρόβλημα: Έχω ένα Polo TDI 1.2, μοντέλο του 2010 και εδώ και ένα δίμηνο εχω παρατηρήσει οτι μετά απο κάποια χιλιόμετρα πορείας, οταν σταματήσω επι τοπου στο ρελαντί τρεμει όλο το μοτέρ, σαν να κλοτσάει. Επίσης πριν λίγες ενω συνέβαινε το ίδιο ξεκίνησε να αναβοσβήνει η λυχνία προθμερμανσης και παρατηρησα οτι ζοριζόταν και δυσκολευοταν να ανεβασει στροφες ακομα και με τριτη ταχυτητα και τερμα γκαζια. Οταν εσβησα το αυτοκινήτο εσβησε και η λυχνία. Απο τοτε δεν εχει ξανα αναψει, το τρεμουλο ομως παραμένει. Επιπλεον έχω παρατηρήσει οτι το αμάξι ρετάρει ειδικα οταν ξεκινάει. Υποψιάζομαι οτι φτάει η βαλβιδα egr η οποια είναι μόνιμα αναμμένη. Στο συνεργείο μου είπαν κακή ποιότητας καύσιμο. Αν το έχει ξαναδεί κανείς και μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμήσω. Ευχαριστώ πολύ.
  9. σε διασταση 235/45 R17 τι προτεινετε ? pilot sport 4? falken?
  10. Αν δε κανείς δουλειά παρε εργαλείο αφαίρεσης πλαστικων
  11. Δε χρειάζεται να αφαιρέσεις τίποτα γιατί στεγνώνει. Προτίμησε κάποιο σπρέι επαφών χωρίς λαδι
  12. Χωρις να αφαιρεσω προσοψη;Ποιο προτεινεις;WD40 σπρει ηλεκτρικων επαφων;κανει;
  13. Καλημερα σας!Θελω να αφαιρεσω τη προσοψη του climatronic μου για να καθαρισω λιγο τα κουμπια που κολλανε μεσα οταν τα παταω.συγκεκριμενα το ECON και το κουμπι διανομησ αερα πανω (βελακι προσ το προσωπο του οδηγου).Εκτος αν ξερετε εσεις κανεναν τροπο να τα φτιαξω χωρις να αφαιρεσω το climatronic (φωτο σαν το δικο μου climatronic)
  14. Έχει κι άλλα μειονεκτήματα το cng πχ χρειάζεται μεγαλύτερη δεξαμενή κ.α.
  15. Αν μπορείς στείλε μου το τηλ να τον πάρω φίλε μου.ευχαριστω
  16. Υπάρχει ο καλυτερος πανω σε αυτα αλλα ειναι Ναυπλιο εαν μπορεισ να πας πες μου να σου στειλω
  17. Πιθανολογώ ότι κάποιος αισθητήρας σου αρχίζει να τα παίζει... Όταν σου ξανακάνει θέμα το συνδέεις με το διαγνωστικό της αντιπροσωπείας...
  18. Αυτό είναι... Και τα δύο είναι το ίδιο πράγμα...
  19. ΤΈΛΟΣ στα γνωστά λουκάνικα της vw. https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/business-stories/ine-gegonos-afto-to-proion-katirgise-i-volkswagen-an-ke-moschopoulouse/
  20. Σίγουρα lpg πιο πολύ λόγω πρατηρίων γτ cng δε βλέπω και πολλά πρατηρια Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  21. Γενικά οι mpi κινητήρες του group τα πάνε καλά με το αέριο...αν το μετατρέψεις τελικά προτίμησε το lpg από το cng
  22. Κι από ακρομπαρα-ημιμπαρα θα μπορούσε να είναι , αλλά να έχουν τζόγο με 54.000km μου φαίνεται απίθανο
  23. Το σκέφτηκα κ αυτό...θα δω πως θα πάει κ βλεπουμε Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  24. Εντάξει το 4 με 4.5 που μπορεί κάνοντας και περισσότερα χιλιόμετρα καθώς θεωρώ θα είναι σε ανοιχτό δρόμο να πέσει κ παρακάτω, δεν νομίζω πάλι να αξίζει να ρισκάρεις με το υγραέριο. Χίλιες φορές να του βάλεις πωλητήριο και να βρεις ένα έτοιμο με φυσικό αέριο παρά η μετατροπή
  25. Εγώ είμαι και γκαζιαρης...[emoji1787][emoji1787] Το ένιωθα πιο ζωντανό και πιο άμεσο στο γκαζι...ειδωμεν μόλις τ κανω Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  26. Οκ ο καθένας έχει τα στάνταρ του. Κ από εμένα πέρασαν και τα 2. Διαφορα δεν υπήρχε αλλά οκ. Η ουσία είναι πάντως ότι γίνεται ο προγραμματισμός. Ρωτήστε και στον Κρίτωνα. (Γράφω όνομα καθώς είδα ότι έχει αναφερθεί κ ο Γιώργος από Μοσχάτο. Εάν θεωρείται διαφήμιση ας σβηστεί.)
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.