Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Panagiotis giannopoulos

    Καθαριστικο dpf

    Γεια σε ολους. Γκολφ 7 1.600 tdi μοντελο του 2017. συνιστατε τη χρηση καθαριστικου για το φιλτρο μικροδωματιδιων; Κ αν ναι ποσο συχνα;
  3. nightmare

    VW Tiguan 2016 - αγορά!

    καλησπερα. οπως τα λες ειναι τα πραγματα. μεσα στην πολη, δεν θα σε προβληματισει κατι, ειδικα αν κινεισαι με τους ρυθμους που αρμονιζει σε ενα τετοιο αυτοκινητο. οσον αφορα το ταξιδι, σιγουρα δεν θα βαλει φωτια στο δρομο, οπως αλλωστε ουτε το 150αρι κανει. σιγουρα ομως θα μπορεσεις να ταξιδευσεις ησυχα, ανετα, ξεκουραστα και οικονομικα. οσον αφορα τις προσπερασεις, στην τελικη απλως κατεβαζεις μια και εισαι οκ. μεχρι τα 180 που το εχω ανοιξει, 2 ατομα μεσα στο αμαξι συν ενας σκυλος(30κιλα) με το box του στο πορτ μπαγκαζ(γυρω στα 15κιλα), ανεβαζε σχετικα προθυμα, αργα αλλα σταθερα. να εχεις υποψιν σου οτι μεγαλη σημασια εχει το αυτοκινητο το οποιο οδηγουσες μεχρι τωρα λογω οτι με αυτο θα κανεις τις συγκρισεις στο μυαλο σου. αρα αν εχεις ενα νορμαλ απο αποψη βαρους αυτοκινητο με 150αλογα, ναι τοτε θα σου φανει αρκετα πιο αργο. αν ομως το αυτοκινητο σου ηταν γυρω στα 125αλογα, λογικα θα το νιωσεις ενα κλικ πιο αργο κυριως οσο ανεβαινουν τα χλμ. αν ομως ηταν ακομα πιο αδυναμο, λογικα θα σου φανει κ πιο γρηγορο το tiguan.
  4. Κώστας Ζαφειρίου

    VAGCOM ΣΕ POLO 6R ΠΡΟΒΛΗΜΑ

    Καλησπέρα σας! Έχω το εξής πρόβλημα, δεν μπορώ να συνδεθώ στο δικό μου το αυτοκίνητο ενώ σε άλλα μπαίνω κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα, ακόμα και σε ένα άλλο polo 6r που το δοκίμασα δούλευε κανονικά. Τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ προκαταβολικά
  5. Εδώ και καιρό έχω δεν ξεκλειδώνει η πίσω πόρτα (πίσω από τον οδηγό) . Θα ήθελα βοήθεια κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο για κλειδαριές που να είναι οικονομικό. Ευχαριστώ
  6. Εχω ένα POLO 9Ν του 2005 και θέλω να βάλω αμορτισέρ οι επιλογές που μου έχουν συστήσει είναι Koni Street T (τα πορτοκαλί) ή Kayaba Ultra SR (χρυσα) Με ενδιαφέρει κυρίως αντοχή στον χρόνο. Αν έχει κάποιος γνώμη για αυτά τα δυο ή κάποια άλλη καλή επιλογή Ευχαριστώ
  7. spdrosin

    Ζαντες Για Τα Polo....

    Τί "φοράει" τώρα;
  8. Polakias TDI

    Αγορά polo 1.0 tsi

    Συμφωνώ εν μέρει με τον φίλο @Passatoukos, τα εργοστασιακά αυτοκίνητα CNG ή αυτά με εγκατεστημένο σύστημα LPG είναι αυτή τη στιγμή τα πιο οικονομικά από πλευράς καυσίμου (τα ηλεκτρικά δε τα θεωρώ αυτοκίνητα ). Ωστόσο: δεν παρέχεται ο συνδυασμός κατανάλωσης-αυτονομίας που αυτή τη στιγμή προσφέρει ένα πετρελαιοκίνητο από κανένα άλλο όχημα. Και αυτό το λέω γιατί αναφέρθηκε η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη που θα διανύει το αυτοκίνητο. @emminad Ρίξε μια ματιά στον 1.6 TDI λοιπόν & εδώ είμαστε να το μιλήσουμε αν θες.
  9. Stamg

    VW Tiguan 2016 - αγορά!

    Χαιρετω την παρεα! Σκεφτομαι να παραγκειλω το Tiguan με το μοτερ βενζινης 1.4 των 125ps. Θα προτιμουσα με τα 150 αλογα αλλα δεν θελω 4κινηση ουτε αυτοματο. Το rline φυσικα και μου αρεσει πολυ αλλα ανεβαινει αρκετα η τιμη του. Το αυτοκινητο το εχω κανει td με το μοτερ των 125ps και ειδα οτι εχει επαρκη δυναμη τουλαχιστον στις χαμηλες εως 4000 στροφες. Ο ενδοιασμος μου ειναι πως θα πηγαινει φουλ φορτωμενο σε ταξιδι. Περιμενω βεβαια να μην εχει την ιδια αποδοση με αδειο αλλα σε τι βαθμο; Θα αγκομαχαει για μια προσπεραση; Θα ήθελα λοιπον αν καποιος εχει αυτο το μοτερ να μου πει τις εντυπωσειςτου σε διαφορερικες σθνθηκες φορτωσης και δρομου. Ευχαριστω!
  10. emminad

    Αγορά polo 1.0 tsi

    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις..η Αλήθεια είναι ότι το diesel μοτέρ δεν το πολύ σκέφτηκα λόγω των όσων διαβάζω για πετρελαιοκινητήρες και σταδιακή διακοπή παραγωγής τους από εταιρίες αλλά μάλλον αξίζει να του ξαναριξω μια μάτια..Σίγουρα την οποια διαφορά προκύπτει στην τιμή θα την κάνω απόσβεση από τα καύσιμα ..Και όσον αφορά αυτο που μου είπες φίλε polakias tdi σχετικά με τα service θα συμφωνήσω απόλυτα!!Η σωστή συντήρηση είναι το πρώτο πράγμα που μου έμαθε ο πατέρας μου πριν κάτσω πίσω από το τιμόνι αυτοκινήτου και ως τώρα πορεύομαι έχοντας την σε πρώτη μοίρα..Όποτε συνοψίζοντας ας ρίξω και μια μάτια στον 1.6tdi!!!!
  11. Passatoukos

    Αγορά polo 1.0 tsi

    Προφανως το να παρεις βενζινη με 40.000χλμ τον χρονο ειναι αυτοκτονια,ακομα χειροτερα tsi. Υ.Γ το πιο οικονομικο απο ολα,ειναι να ξαναπαρεις το leon και να το κανεις υγραεριο,κανω 50.000 τον χρονο με 20vt(300hp) και αεριο
  12. Περικλης Σαμαρας

    Προβλημα με θερμοκρασια skoda octavia 5

    παλικαρια λιγο τα φωτα εχω ενα skoda octavia 5 και κοντευω να τρελαθω το αμαξι κρυο το περνω παω δουλεια ολα καλα μολις το περνω μετα απο 4 ωρες παλι ο δεικτης θερμοκρασιας παει στο 90 σε 30 δευτερολεπτα και ανοιγει το βεντιλατερ αλλα μενει σταθερα 90 ουτε ανεβενει ουτε κατεβενει και εδω ειναι το παραδοξο της ιστοριας αν σβησω το αυτοκινητo και ξαναβαλω μπροστα ειναι ολα νορμαλ δηλαδη σβηνει το βεντιλατερ και ολα ειναι νορμαλ ειναι ενδηξη για θερμοστατη,Αισθητηρα θερμοκρασιας που αρχιζει να τα παιζει η κατι χειροτερο?
  13. Yesterday
  14. Τέλος εποχής και απαξίωσης πλέων και των EURO 5 Αυτοκινήτων στην Γερμανία από το 2018. Η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Γερμανίας αποφάσισε την απαγόρευση των παλαιότερης τεχνολογίας πετρελαιοκίνητων οχημάτων, σε ορισμένες σημαντικές οδικές αρτηρίες, αρχής γενομένης από την 31η Μαΐου, ούσα η πρώτη πόλη που εφαρμόζει το μέτρο σε γερμανικό έδαφος Το μέτρο αφορά όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα που εξοπλίζονται με κινητήρες που εφοδιάζονται με κινητήρες προδιαγραφών Euro5 ή προηγούμενων. Ως εκ τούτου, το δικαίωμα κίνησης στην ιδιαίτερα σημαντική οδική αρτηρία, Max Brauer Αllee η οποία ξεκινά νοτιανατολικά του σταθμού Altona καθώς και σε ένα τμήμα μήκους 1,6 χλμ. της εξίσου σημαντικής Stresemannstrasse όπου θα ισχύσει αρχικά το μέτρο, θα αποτελεί εφεξής αποκλειστικά προνόμιο των diesel οχημάτων με προδιαγραφές Euro 6 ή μεταγενέστερων ( Euro 6d). Αξίζει να σημειωθεί ότι με δεδομένο ότι οι προδιαγραφές Euro 6 τέθηκαν σε εφαρμογή το 2014 κάτι που σημαίνει ότι ουσιαστικά ότι τα αυτοκίνητα που θα αποκλειστούν από τις παραπάνω οδικές αρτηρίες του Αμβούργου δεν ξεπερνούν στην πλειονότητά τους την πενταετία. Η πρωτοβουλία του Αμβούργου αποτελεί απότοκο, απόφασης γερμανικού δικαστηρίου το Φεβρουάριο η οποία στον απόηχο του dieselgate επέτρεψε στις γερμανικές δημοτικές αρχές να προβούν σε απαγορεύσεις που σχετίζονται με την κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων οχημάτων στα όρια τους σε μια προσπάθεια να μειωθεί η ατμοσφαιρική ρύπανση. Ενδεικτικό είναι ότι το 2017, σύμφωνα με τις μετρήσεις ατμοσφαιρικής ρύπανσης περισσότερες από 65 γερμανικές πόλεις υπερέβαιναν σε τακτά χρονικά διαστήματα τα ανώτερα επιτρεπόμενα όρια οξειδίων του αζώτου τα οποία εκλύονται κυρίως από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα και θεωρούνται επικίνδυνα προκαλώντας αναπνευστικά προβλήματα ή και σοβαρότερες ασθένειες του αναπνευστικού. Έτσι λοιπόν από την 31η Μαΐου σε συγκεκριμένες λεωφόρους και δρόμους της πόλης θα επιτρέπεται να κυκλοφορούν μόνο τα diesel οχήματα τεχνολογίας ρύπων Euro 6 (από τα τέλη του 2015 και ύστερα), ενώ έχουν τοποθετηθεί ήδη και οι σχετικές πινακίδες που προειδοποιούν τους οδηγούς των Euro 5 και παλαιότερων diesel ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία τους σε αυτούς του δρόμους. Το πρόστιμο για όποιον βρεθεί να κυκλοφορεί με παλαιότερο diesel μέσα σε αυτά τα όρια είναι 25 ευρώ για τα επιβατικά οχήματα και 75 ευρώ για τα φορτηγά. Υπολογίζεται ότι η απαγόρευση αυτή αφορά 214.000 diesel οχήματα Euro 5 και παλαιότερης τεχνολογίας, σχεδόν δηλαδή τα 2/3 των αυτοκινήτων diesel που κυκλοφορούν στην πόλη. Πηγή εδώ http://www.newsauto.gr/news/amvourgo-i-proti-germaniki-poli-pou-apagorevi-ta-diesel/
  15. Polakias TDI

    Αγορά polo 1.0 tsi

    Γεια σου Μανώλη. Δεν ξέρω αν σε φόβισαν οι μπιέλες της ντιζελοκίνητης Toyota, πάντως με 30 & 40 & 50.000 χλμ. σε εθνικό δίκτυο ετησίως, σε βενζίνη δεν πας φίλε μου... Βεβαίως, το αγορασμένο μεταχειρισμένο Yaris των 144.000 χλμ. έφτασε τα 190.000 χλμ. & παρέδωσε πνεύμα, οπότε μάλλον φοβάσαι να πας πάλι σε ένα μεταχειρισμένο VW Polo με το σχετικά δοκιμασμένο πλέον 1.4 TDI και λογικό το βρίσκω. Υπό αυτό το πρίσμα, να μας ρωτήσεις για το αν ο νέος 1.6 TDI της VW βγάλει πρόβλημα, είναι πιο λογικό. Οι περισσότεροι θα σου απαντήσουν πως ο χρόνος θα δείξει. Με τον TSI πάλι, θα βγάλεις χλμ. (για διάφορα προβληματάκια μπορείς να δεις τα σχετικά θέματα στο φόρουμ καθώς τα γραπτά μένουν), αλλά θα σου στοιχίσουν συνολικά +30-40%. Γιατί αυτά να μην τα ξοδέψεις κάπου αλλού; Δεν ξέρω, διάβασα το μήνυμά σου & προσπάθησα να μπω στη θέση σου, οπότε αν παρεκτράπηκα λίγο με συγχωρείς, πάντα καλοπροαίρετα γράφω (& αν όχι πάντα, σχεδόν πάντα). Εννοείται πως ότι & αν πάρεις, TSI ή TDI, αν δεν κάνεις σωστή συντήρηση με το φορτίο που πρόκειται να έχουν & τα χιλιόμετρα που θα γράφουν, θα τα πάρεις στα χέρια & τα δύο.
  16. XIONOULIS

    κωδικοποιησεις με obd11

    Oxi δεν έχω βρει τίποτα ακόμη. Αυτό που βρήκα πλέον είναι ότι επιτέλους δουλεύει το High beam assist.. Το δοκίμασα επαρχία κ είναι άλλο πράγμα... Έφταιγαν τα φώτα της πόλης μάλλον υποθέτω κ δεν το καταλάβαινα ότι δούλευε... Εδώ στα σκοτάδια φάνηκε αμέσως. Κ το άλλο είναι ότι σε off Road mode το σπορ στο σασμάν δεν δουλεύει
  17. dasauto

    Golf 4 20vt Συμπλεκτης

    Σημερα δεθηκε το αμαξι, ολα καλα, το εκανα μια βολτα δεν το ζορισα μεχρι να πατησει λιγο ο δισκος, το πενταλ του συμπλεκτη πραγματικα σε σχεση με πριν μαλακωσε, πριν ηταν πολυ σκληρο, κουραστικο θα ελεγα, τωρα ειναι απολαυση!! Ενα θεμα με τις ντιζες του λεβιε εχω επειδη αλλαξα τα ακρα τα οποια ηταν σε κατασταση ''αποσυνθεσης''!!! ...και θελουν λιγο καλυτερη ρυθμιση νωμιζω, θα το πετυχω. Και ενα δευτερο που παρατηρω και δεν ξερω αν ειναι σωστο, ειναι οτι το πενταλ του συμπλεκτη ποιανει τερμα χαμηλα, νωμιζω πριν εποιανε καπου στην μεση, δεν ξερω αν ωφειλετε στον νεο δισκο, ή μηπως θελει εξαερωση το κυκλωμα, πομπακι συμπλεκτη δεν αλλαξα.
  18. takpanos

    Αγορά polo 1.0 tsi

    Προφανώς το γιατί δεν είχε 140000 αλλά πολύ παραπάνω. Βενζίνη με 40000 το χρόνο δε παιρνεις
  19. emminad

    Αγορά polo 1.0 tsi

    Καλησπέρα παιδιά,είμαι ο Μανώλης 27 χρονων από Σέρρες,ένα ορεινό χωριό γι την ακρίβεια,και είμαι προς αναζήτησή νέου αυτοκινήτου...Ήμουν(και είμαι ακόμα θεωρητικά)κατοχος ενός Leon 20vt 05’ το οποίο λόγω πολλωωωωων χιλιόμετρων ,40.000 περίπου ετησίως και με τέτοια τιμή που ανέβηκε η 100αρα,το παραχώρησα στον πατήρ και απέκτησα πέρυσι ένα Yaris d4d 09’ μεταχειρισμένο με 144.000.Αφου λοιπόν διενυσα σ ένα χρόνο σχεδόν 50.000 με το Yaris κι έχοντας αλλάξει και μηχανή γιατί μας βάρεσε μπιέλα(πάρε Yaris εγγύηση ο Ιάπωνας μου λέγανε),πηρα την απόφαση μα ξαναγυρίσω σε vw group κι άρχισα να γλυκοκοιταζω το polo 1.0tsi στην έκδοση beats με τα 95 αλογατα...Οι απορίες μου λοιπόν είναι οι εξής: Από θέμα κινητήρα ο χιλιαρης έχει βγάλει σοβαρά προβλήματα;; Λέτε να έχει θέμα αν βαράω τόσα χιλιόμετρα ετησίως και να πάθουμε κανα κοκομπλοκο στην 3ετια,4ετια; Ξέρω ότι αν είναι ένα αυτοκινητο να βγάλει ζημιά μπορεί να στην βγάλει κι από το 1ο χιλιόμετρο που λέει ο λόγος..Σε θέμα όμως χιλιομέτρων πολλών είναι αξιόπιστοι οι 1.0tsi??Η αλήθεια είναι ότι με τα όσα διαβάζω περί ντίζελ τρόμαξα λίγο,και επειδή κατεβαίνω και 3-4 φορές εβδομαδιαίως Θεσσαλονίκη είπα να στραφώ αποκλειστικά σε βενζινοκινητήρες Υ.Γ. Συγχωρέστε με για το σεντόνι που έγραψα σαν πρώτο μου post!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. klenar

    Αλλαγή σε led φωτα

    πολυ σωστη υπενθυμιση φιλε μου! οι περισσοτεροι το θυμουνται καλα αυτο συνεχεια!
  21. thpap

    κωδικοποιησεις με obd11

    Βρήκες κάμερα που ενεργοποιείται με ανίχνευση κίνησης ή χτύπημα?
  22. OMINUS

    Αλλαγή σε led φωτα

    Μια μικρή παρατήρηση να κάνω γενικά προς όλους, να προσέχετε τα υποτιθέμενα philips η και osram που πολλοί λένε ότι είναι. κυκλοφορεί πολύ μαϊμού και για καλό δικό σας να κάνετε μια έρευνα πριν αγοράσετε. Να θυμίσω πριν από μερικά χρόνια κυκλοφορούσαν ΜΑΪΜΟΎ κιτ xenon της Bosch τα οποία μόνο Bosch δεν ήταν.... Μέχρι και Bosch Ελλάς είχε βγάλει ανακοίνωση για τα κιτ αυτά. Ότι ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΚΑΜΙΆ ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΤΗΝ Bosch. Και ότι δεν κατασκευάζει κανένα είδος ΚΙΤ ΧΡΌΝΟΝ , μόνο λάμπες xenon σκετες έχει, ούτε μπαλαστ ούτε πλεξούδα καλωδίου για xenon
  23. Καλησπέρα σε όλους και σε Όλες!! Νέο μέλος και θα ήθελα τα φώτα σας έμπειροι συμφορουμιτες. Λοιπόν κοιτάζω να πάρω ένα polo gti 6n2 2001 με 139.000 χλμ πραγματικά. Μου αρέσει απίστευτα για πολλούς λόγους. Έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα και το πήρα μια βολτίτσα εφόσον θα ειναι και το πρώτο δικό μου και μου άρεσε πολύ. Τι προβληματάκια μπορεί να βγάλει σε γενικό βαθμό? Τα ανταλλακτικά του είναι ακριβά? Από κατανάλωση τι λέει γενικά? (9-10/100 εντός??) Τι να προσέξω στον έλεγχο με τον μηχανικό μου? Ο έλεγχος θα γίνει μέσα στη βδομαδα πληροφορίακα. Ειμαι αρκετά ενθουσιασμένος και θα ήθελα ως γνώστες να μου δώσετε συμβουλές κλπ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  24. Κώστας Ζαφειρίου

    ΕΙΚΟΝΑ ΦΙΛΤΡΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΑ 20.000χμ

    Polo 6r 1.2tdi Αυτή την ένδειξη βγάζει και μετά από 5-6 φορές που θα τη σβήσω ανάβει το check engine. Φίλτρο Είχα αλλάξει πριν δύο χιλιάδες χιλιόμετρα μετά ξανά άλλαξα τώρα πάλι αλλά πάλι τα ίδια. Μέτρησα επιστροφές από μπεκ και είναι εντάξει μέτρησα την αντλία τη βοηθητική του σηκώνει πάνω από 6 bar πίεση οπότε όλα καλά. Για αυτό τώρα θα αλλάξω το κάτω το φίλτρο Μήπως φταίει αυτό. Τι άλλο να κάνω;
  25. Το λαμπάκι της προθερμανσης είναι.... Μόνο αυτή την βλάβη σου βγάζει? Ποιο πόλο έχεις? Μήπως έχεις καιρό να αλλάξεις τα φίλτρα και σου βγάζει την ένδειξη χαμηλή πίεση στο κύκλωμα? Η έχεις κάπου απώλεια η τα παίξε η αντλία.... Δεν ξέρω τι να πω.... Μακάρι να μην είναι κατι σοβαρό....
  26. Κώστας Ζαφειρίου

    ΕΙΚΟΝΑ ΦΙΛΤΡΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΑ 20.000χμ

    Και το check engine ανάβει που και που όμως όχι συνέχεια. Το άλλο πιο πολύ.
  27. Το λαμπάκι check engine σου ανάβει? Πάντως αυτή η ένδειξη είναι χαμηλή πίεση μπεκιερας... Μην ξεχάσεις να το γεμίσεις πριν βάλεις το καινούριο φίλτρο πάνω.... Εγώ τα άλλαξα και τα 2 μαζί και έβαλα και ένα καθαριστικό στο ντεποζιτο....
  1. Load more activity

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×