Jump to content
The search index is currently processing. Activity stream results may not be complete.

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ευχαριστώ Ominus. Το αμάξι είναι εκτός πόλης. 90% εθνική. Όσον αφορά στην αναγέννηση, οι εταιρείες έχουν την απαίτηση να διαβάζει ο χρήστης ένα βιβλίο 350 σελίδων ; ας είμαστε σοβαροί, κανείς δεν το κάνει αυτό. Το μαθαίνεις όπως το μάθαμε εμείς τώρα: παθαίνοντας. Το αμάξι όταν το αγοράζεις θα έπρεπε να είχε ΜΙΑ σελίδα στο παρμπρίζ με ΠΕΝΤΕ πράγματα που πρέπει να προσέξει ο νέος οδηγός. Τόσο απλό. Εκτός αυτού, όπως διαβάζω, η αναγέννηση γίνεται παθητικά και ενεργητικά, άρα ακόμη κι αν δεν γινόταν στην εθνική, δεν θα την έκανε το αμάξι μόνο του; Το αμάξι δεν βγάζει ενδεικτικό όταν βουλώνει η dpf που μπορεί να προκαλέσει τόσο σοβαρή ζημιά ; Κάτι δε πάει καλά εδώ.
  3. Yesterday
  4. Καλημέρα, κανονικά αναγέννηση στο φίλτρο DPF θα μπορούσε να στο κάνει η ίδια η αντιπροσωπεία μέσω διαγνωστικού αφού το πήγαινες στην vw.. Αν οδηγάς το αμάξι αποκλειστικά μέσα στην πόλη ναι γίνεται να βουλώσει το DPF. Για να κάνει αναγέννηση,θα πρέπει να οδηγήσεις το αμάξι σε ανοιχτό δρόμο με 3η η 4η Και σε λίγο ψηλές στροφές για να κάνει την αναγέννηση. Είναι όμως μία διαδικασία που αν δεν κάνω λάθος κατά 99%την γράφει και στο βιβλίο του αυτοκινήτου σου... Κανονικά όμως θα μπορούσε να στο είχε κάνει και η ίδια η αντιπροσωπεία μέσω του διαγνωστικού της.
  5. Το αμάξι εχει 130 000 και το εχω από καινούργιο. Η διάγνωση είναι σπάσιμο φτερωτής από υπερστροφία και γρέζια παντου. Άρα επισκευή τούρμπο, καθάρισμα φίλτρου μικροσωματιδίων και όλης της μηχανής: 3000 ευρώ χωρίς την έκτπτωση. Το αμάξι με κανονικά σέρβις στην αντιπροσωπεία αλλά longlife λάδια (δεν ξέρω αν αυτό έπαιξε κάποιο ρόλο). Αφού έπαθε τη ζημιά το αυτοκίνητο έβγαλε προειδοποιητικά λαμπάκια και πήγε κατευθείαν συνεργείο με οδική. Πιο πριν τίποτα. Ο μηχανικός που μου την επισκεύασε λέει ότι φταίει το φίλτρο μικροσωματιδίων που δεν αναγεννιόταν σωστά. Για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω πως γίνεται αυτό, κανείς δεν μας το είπε.
  6. Last week
  7. Καλημέρα φίλε, πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι σου ? Το αμάξι το έχεις από καινούργιο πρώτο χέρι? Αν είναι η τουρμπίνα και δεν έχει αρπάξει η φτερωτή από μέσα να κάνει ζημιά στο εσωτερικό του σαλιγκαριού μπορεί να κάνεις επισκευή την ίδια τουρμπίνα που έχεις με πολύ λιγότερα αποτι σου είπανε η να βάλεις άλλη εκτός αντιπροσωπείας, η τουρμπίνα σου η mitsubishi είναι, η της honeywell? Το διάστημα πρίν χαλάσει το αμάξι σου , δεν σου παρουσίασε τίποτε? Ούτε πτώση στην απόδοση του αμαξιού σου η κόψιμο? Από ήχο δεν σου παρουσίασε κάτι? Σαν να έχει αλλάξει? Σε Nissan Navara που είχαμε στην οικογένεια όταν χάλασε το τούρμπο το αμάξι είχε χάση την δύναμη του και δεν τράβαγε, η Nissan ζητούσε κάπου στα 3500 με 4000€ για αλλαγή, την έστειλε ο ξάδερφος μου σε μάστορα που κάνει επισκευές σε τούρμπο και την έφτιαξε με 400€/450€. Το αμάξι μέχρι και την ημέρα που πουλήθηκε δεν είχε κανένα θέμα.
  8. Κατά την επίσκεψη μου σε νησί και μετά από δύο μέρες με γέμισμα με ντόπια βενζίνη άναψε check engine. Μετά από έλεγχο έβγαλε κωδικό P2187 φτωχό μείγμα στο ρελαντί. Κατά την επιστροφή με σταθερή ταχύτητα 160 και αφού κατανάλωσα την βενζίνη μετά από μια στάση και επανεκκίνηση του κινητήρα το λαμπάκι έσβησε. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο , έχω golf V GTi edition. 30. Ευχαριστώ
  9. Ευχαριστώ Gmis. Ναι εννοώ κατασκευαστικό ελάττωμα του οποίου η επίπτωσημπορεί να εμφανισθεί μετά από έναν μήνα ή μετά από 10 χρόνια αν οφείλεται σε συνθήκες οδήγησης. Η δικιά μου εκτίμηση μέχρι στιγμής είναι ότι προκλήθηκε από ένα ταξίδι 2 ωρών με συχνές αλλαγές ταχύτητας 2α-3η και κάποιες φορές 1η. Λόγω κακής σχεδίασης, λέω εγώ, το τούρμπο υπερστροφάρει με αποτέλεσμα να διαλυθούν τα πάντα. Συμφωνώ μαζί σου ότι η VW δύσκολα θα αποδεχθεί κάτι τέτοιο, αλλά δε χάνω τίποτα να προσπαθήσω. Το τούρμπο και το φίλτρο αναγέννησης έχουν πάει σε εξωτερικά συνεργεία και ο αντιπρόσωπος μου έκανε ήδη κάποια έκπτωση στην εργασία και ανταλλακτικά, Αλλιώς μιλάμε για 4000 +. Τέλος πάντων, ένα είναι το σίγουρο VW τέλος (μετά από 30 χρόνια και 3 μοντέλα). Όσο δε για τη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία, σαν ένα βήμα μπροστά 2 πίσω να πηγαίνει. Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοιες ζημιές χωρίς προειδοποίηση τη στιγμή που έχουν προειδοποίηση ακόμη και για τον αέρα των ελαστικών.
  10. Καλησπέρα Τάσο, κρίμα που μπαίνεις σε τέτοια περιπέτεια με τόσα πολλά έξοδα. Κατ'αρχάς δεν έχω ντίζελ, έχω βενζίνη με τουρμπο-κομπρέσσορα, οπότε ειδικές αναλύσεις δεν ξέρω να σου κάνω. Θα μιλήσουμε για αυτά που διαβάζω από σένα. α) Το αμάξι σου είναι του 2014. Πόσα χλμ έχεις κάνει συνολικά; Το να τα φτύσει η τουρμπίνα σου 10 χρόνια μετά την αγορά, με πολλά χλμ (150k+), με λιγότερα αν έχεις πρόγραμμα, είναι φυσιολογικό. Αυτό είναι βλάβη από χρήση και προφανώς χρήζει επισκευής με δικά σου έξοδα. Και πολύ λίγα χλμ να είχες, από τη στιγμή που είσαι εκτός εγγύησης, πάλι επωμίζεσαι το κόστος επισκευής-αντικατάστασης. β) Δεν καταλαβαίνω, υπαιτιότητα με ποιά έννοια θεωρείς ότι δεν έχεις και έχει η εταιρία VW; Μήπως υποννοείς ότι υπάρχει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα; Γιατί δεν φάνηκε στα πρώτα 1, 2 χρόνια και φάνηκε 10 χρόνια μετά; Σε αυτό το σημείο να σου υπενθυμίσω ότι υπάρχουν πολλά παραδείγματα άτυχων ιδιοκτητών με τον 1,4 τουρμπο-κομπρέσσορα που πήραν τα πιστόνια στη μασχάλη με χαλαρή χρήση, ή για μεγάλη κατανάλωση λαδιού και μόνο όσοι ήταν εντός της διετούς εγγύησης κάπως μπόρεσαν να μικρύνουν τη χασούρα. Βλάβες που αποδείχθηκαν ότι ήταν από κατασκευαστική αστοχία. γ) Για τα γρέζια στο σύστημα δεν ξέρω, μήπως όταν σπάσει η τουρμπίνα και δεν το πάρεις γραμμή νωρίς γίνεται αυτή η ζημιά; δ) Μπορείς να το πάρεις το αμάξι να το πάς σε κάποιο εξειδικευμένο για VW συνεργείο (όχι αντιπροσωπεία) να σου πούν και αυτοί ενα κόστος επισκευής; Σίγουρα θα σου στοιχίσει μπορεί και πάνω από 1000€ φθηνότερα. Αλλιώς έκπτωση στα εργατικά;
  11. αν και αυτην την στιγμη δεν εχω αμαξι απο το γκρουπ να συνεισφερω την γνωμη μου για 2 καλα συνεργεια ανατολικα. το ενα ειναι ο λαμπρης ,καλο παλιο συνεργειο,τιμες κανονικες. το αλλο που εχει αναφερθει ειναι ο σωτηριαδης,στην συνδικα,που εχω παει και εγω και αλλοι με bmw.τα 2 αδερφια ειναι πολυ καλοι μηχανικοι δευτερης γεννιας,τιμες κανονικες πιο κατω απο αντιπροσωπειας φυσικα αλλα εκει που υπερεχουν ειναι η τιμιοτητα.το να βρεις τιμιο μηχανικο ειναι το δυσκολοτερο.ειναι τιμιοι και πολυ καλα παιδια.
  12. Καλησπέρα παιδιά, μου παρουσιάσθηκε κι εμένα το σχετικό πρόβλημα σε Polo 1.4 TDI bluemotion του 2014. Συγκεκριμένα, μετά από γέμισμα με EKO Avio, άναψε το λαμπάκι της προθέρμανσης και με το ζόρι ανέβηκε την ανηφόρα για το σπίτι μου. Την επομένη (23/8) το πήγα στην αντιπροσωπεία και μετά από πέντε μέρες μου ανακοίνωσαν ότι το τούρμπο τάπαιξε και γέμισε γρέζια όλο το σύστημα. Για να μη τα πολυλογώ ένα κονδύλι γύρω στις 3.000 Το θέμα είναι ότι όλο αυτό δεν οφείλεται σε δική μου υπαιτιότητα. Υπάρχει περίπτωση η VW να δεχθεί ότι κάτι φταίει από μέρους τους ; έχουμε κάποιο προηγούμενο ;
  13. οπως γραφω στο τελος δεν ειναι ολα τα λαδια της αμσοιλ με την ιδια συνθεση,εχει και τα φουλ-πληρη συνθετικα της. τωρα γιατι ο κοσμος αρχισε να ψαχνει για το καλυτερο συνθετικο για να κανει 5-10.000χιλ δεν το ξερω.ξερω σιγουρα οτι αρχισε καπου στα μεσα της δεκαετιας του 2002-2012 ολο αυτη η ταση.μαλλον γιατι αλλαξαν οι κινητηρες και στις περισοτερες μαρκες εβγαλαν προβληματα.και το λαδι ειναι η ευκολη αιτια αλλα και η λυση.βρεθηκαν και καποιοι λιγοι εμποροι το εκμεταλευτηκαν και το ολο θεμα εγινε rumour.οτι πιο ευκολο για να αρχισει ενα μαρκετινγκ δυνατο και να δημιουργηθει ταση.υπαρχουν αυτοκινητα που εχουν κανει 300-500.000χιλ και ειδικα επαγγελματικα,ταξι π.χ με λαδια υδροκαρμπον συνθεσης . τα αμερικανικα λαδια τυπου ρεντλαιν και αμσοιλ φτιαχτηκαν για σκληροτερη χρηση,αγωνιστικη,ομως και αυτη η χρηση ακομα ειναι ξεπερασμενη λογω οτι τα υδροκαρμπον εχουν εξελιχθει πολυ.και εξηγω: εφοσον δεχομαστε οτι το βαρος ενος λαδιου ειναι το hths οσο πιο μεγαλο τοσο πιο μεγαλη αντισταση=μεγαλυτερη θερμοτητα στον κινητηρα.με ολα τα συνεπακολουθα. αν η προδιαγραφη μας ειναι για ενα λαδι 3.5-4.00 hths οπως ειναι η 504 τοτε αν υπερβουμε το οριο οπως το κανουν μερικα απο αυτα τα λαδια θα εχουμε χειροτερο αποτελεσμα.θα ζοριζεται ο κινητηρας.γιαυτο εχουμε πει το σωστο λαδι για την σωστη χρηση και τον χρυσο κανονα που ακολουθει αυτην την χρηση. as thin as possible as thick as necessary
  14. Τα ζυγίζεις (κατά κάποιο τρόπο) και βλέπεις τι θα θυσιάσεις και τι όχι, στο Passat είχα για λίγο διάστημα εγώ την Kenwood dnx520 VBT ποιοτικά ήταν εξαιρετική αλλά έχανες κάποια πράγματα σε σχέση με την εργοστασιακή. Τα επόμενα μοντέλα στα Kenwood είχαν διορθώσει τα θέματα αυτά. Η επώνυμες είναι επώνυμες όπως και να το κάνουμε. Σε android μια που θα σου έλεγα να κοιτάξεις, αν την βρεις είναι κάτι οθόνες της Lenovo, δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά λόγο ότι είναι Lenovo και έχει κάποιο όνομα μήπως είναι ποιο ποιοτικές σε σχέση με της πολύ κινέζικες...
  15. Από το 2011 είχα βάλει τις πρώτες dynavin 99 (android 2) Τώρα έβαλα digital iq (android 13, ram8/128), από τις τελευταίες εκδόσεις που έχουν κουμπιά και υποδοχή DVD. Δεν βρίσκω εύχρηστο όλα να είναι σε touch screen. Όλα δουλεύουν ρολόι εκτός από το wifi που πάντα είναι off και πρέπει να το ανοιγω manual για να συνδεθεί στο hotspot του κινητού (δεν είναι θέμα ρυθμισεων) Η dynavin είχε σαφώς πιο καλό ήχο και ελάχιστα καλύτερη ραδιοφωνική λήψη, αλλά έτσι κι αλλιώς ακούω ιντερνετικούς σταθμούς. Με τις επώνυμες λύσεις θα έχεις καλύτερη διαχείριση ήχου και ραδιοφωνική λήψη, αλλά και διπλάσιο/τριπλάσιο κόστος. Στο τέλος δεν ξέρω αν μετράνε όλα αυτά, αφού με το android auto όλα γίνονται μέσω κινητού. Ακόμη και το google maps βολεύει να το έχεις από το android auto. Στην οθόνη μόνο youtube και εφαρμογές που δεν επιτρέπονται στο android auto. Οπότε ναι, να πετάξεις την zenec.
  16. Καλημέρα. Έχει νόημα να αγοράσουμε κάποιο OBD scanner και να παρακολουθούμε το αμάξι μας μέσω app? Κάπου είχα διαβάσει εδώ στο forum για κάποια μέλη που το έκαναν για να βλέπουν δεδομένα σχετικά με το DPF, αλλά τώρα δεν μπορώ να βρω το thread. Πέρα από το DPF λοιπόν, μπορούμε να δούμε/κάνουμε κι άλλα πραγματάκια χρήσιμα ή μόνο να χαζεύουμε τα νούμερα; Προτείνει κάποιος κάτι σχετικά αξιόπιστο και οικονομικό; Λάμπρος Golf 7 TDi 1.6 105PS
  17. Καλώς τον ‘’σεντονίστας’’ (κατά το Σαντινίστας!)…χαχα! Αναλυτικός, περιγραφικός και σωστός!...Τότε λοιπόν, γιατί πολλοί ορκίζονται στα AMSOIL ότι είναι ΟΛΑ φουλ ή 100% συνθετικά?...Έτσι βγήκα κι εγώ ‘ψεύτης’ στο φιλαράκι μου, που από AMSOIL 5w-30 που έβαζε (κατόπιν σύστασης μου) το γύρισε στο AMSOIL 0w-20 (με δική του πρωτοβουλία), αλλά κάτι δεν του κόλλαγε για πλήρως συνθετικό όταν διάβασε το SDS του…Θέλει προσοχή λοιπόν στα λάδια και το τι είναι το καθένα…Άντε να βρεις πλήρως συνθετικό του συνθετικού ώ συνθετικό!!...Στην τελική και με τη χρήση που εγώ προσωπικά κάνω πλέον, ούτε που σκάω και πολύ!
  18. you need a sentoni now! οπως ειπαμε ολα ειναι συνθετικα πλεον.τωρα εσυ θες να μαθεις αν ειναι φουλ συνθετικο δλδ. ΡΑΟ βαση η' κατι αλλο.θα πω μονο κατι..πλεον στις μερες μας δεν εχει τοση σημασια.οποιος ανησυχει για την φθορα κινητηρα ,οι εγκρισεις ειναι αυτες που τον προστατευουν.οχι το τι βαση εχει.γιατι ενα λαδι για να παρει εκγριση σημαινει οτι περναει τεστ .τωρα αν καποιο το περναει με 10 και το αλλο οριακα ,οποιο και αν ειναι αυτο το οριο,αυτο μετραει μονο οσον αφορα το διαστημα αλλαγης..δλδ αν θελεις να κρατας λαδι για 15.000 χιλ μεσα στην μηχανη σου τοτε ναι θες ενα λαδι που να εχει μια φουλ συνθετικη ΡΑΟ/εστερ βαση η' οτι αλλο συνθετικο υλικο υπαρχει στις μερες μας..τα μορια του αντεχουν περισοτερα χιλιομετρα καταπονησης..μεχρι 10.000 χιλ βαλτε οτι θελετε σαν βαση. τωρα πλεον στις μερες μας ολα τα λαδια αναμιγμυονται με διαφορετικες βασεις λαδιων.το ιδιο κανει και η αμσοιλ και η ρεντ-λα-ιν.υπαρχουν 3 γκρουπ ταξινομησης βασεων λαδιων,ολα συνθετικα λεγονται.. Group III. Petroleum based with synthetic additives. BMW-approved oils must be a Type III. If you want a BMW stamp of approval it must be a Type III, even though it is not a full synthetic and IV and V are a better basis for high-performance oil. Many Group III oils will use PAO and/or ester synthetics in their blend and are quite capable as good oil, until you ask too much of it. The chemical strength of the petroleum base can only do so much. Group IV. True synthetic using poly-alpha-olefin (PAO). The true synthetic allows engineers to tailor a Group IV oil to be stronger than a III oil. This is especially important in sheer strength where a III oil would break down and allow more friction. IV oils can also be engineered to have less evaporation, leaving a better lubricating oil behind even under extreme temps. The PAO formula seems to offer the best of all worlds. Group V. True synthetic using esters. These oils are also true, full synthetic and will exceed the strength of a Group IV in critical areas. They are more miscible than a IV oil so it mixes with other chemicals easier. Group V esters also have drawbacks that limit their application to being an additive for IV oils. Esters tend to also be more expensive to produce. Ultra premium oils will draw from Type IV and V base stocks to create a blend suitable for their needs. No one Group is better than the others but they each have specific strengths that make them more appealing for certain uses. Create a formula using a mix of IV and V and you have the best of all worlds. καθε γκρουπ εχει τα μειονεκτηματα και τα πλεονεκτηματα του.δεν υπαρχει 100% ΡΑΟ Η΄ΕΣΤΕΡΙΚΟ ΛΑΔΙ βασης.το Motul 300V 5W40 για παραδειγμα που ειναι το πιο αγωνιστικο ραλυ λαδι στην ιστορια των λαδιων,που διαφημιζει οτι ειναι εστερικο λαδι μπλα,μπλα,εχει σιγουρα 40% Group III στην βαση λαδιου.εχει εστερες παρα πολλους ,σιγουρα μπορει και 50% ομως δεν ειναι φουλ εστερες οπως διαφημιζει.το ιδιο ισχυει και για ολα τα φουλ συνθετικα λαδια. στην συνχρονη εποχη των λαδιων,το λαδι βασης εχει τοση σημασια οση και τα προσθετα.υπαρχει μια διαφορα παλι στα χιλιομετρα. στα συνχρονα λαδια ,τα δημοφιλη υδροκαρμπον περισοτερο ρολο παιζουν τα προσθετα.μεχρι τα 10.000 χιλ αυτα προστατευουν τον κινητηρα.αυτα αποτελουνται απο viscosity modifiers, detergents, anti-wear additives, dispersants, and oxidation inhibitors.το hths αναλαμβανει την προστασια οταν αυτα μειωνονται στο ελαχιστο,ειναι το τελευταιο οχυρο προστασιας του κινητηρα. στα Group IV ομως αναμεσα στα προσθετα και το τελευταιο οχυρο υπαρχει μια καλυτερη βαση λαδιου που παιζει ρολο στο κατα ποσο τα προσθετα θα μειωσουν την προστασια τους πιο γρηγορα.γιαυτο αντεχουν απλοικα περισοτερα χιλιομετρα. ομως και παλι αυτο που μετραει ειναι το συνολικο απποτελεσμα,μονο αυτο μετραει.υπαρχουν λαδια που εχουν ελαχιστους εστερες εως 2% η' και ΡΑΟ και ομως ειναι εφαμιλλα απο τα φουλ συνθετικα σαν αμσοιλ.ενα τετοιο παραδειγμα ειναι το μοτουλ xcess 5-40 gen 2 ,xlean gen 2.ο συνδυασμος των 2,προσθετων και βασεων λαδιου ειναι αυτο που μετραει για ενα καλο συνολικο προιον και οχι τοσο η καλυτερη βαση.π/χ η repsol που διαφημιζει οτι ειναι φουλ ΡΑΟ βγαζει μετρια λαδια,προφανως δεν κανει καλο blending. και αφου σε σεντονιασα παλι σου απαντω οτι και η αμσοιλ εχιε καποια λαδια που ειναι βασης hydrocarbon.cas no hydrogenerated που αναφερει στο τμημα 3 ειναι τετοιο και οχι φουλ συνθετικο οπως λεγεται. https://www.chemicalbook.com/ChemicalProductProperty_EN_CB3921757.htm
  19. Ερώτηση προς τους πολύ ψαγμένους με τα λάδια : Από την παράγραφο 3 που αναφέρει ‘’σύνθεση/πληροφορίες για τα συστατικά’’, βγάζετε συμπέρασμα αν το συγκεκριμένο λάδι είναι συνθετικό ή συνθετικής τεχνολογίας ή οτιδήποτε άλλο?? EZTQT-SDS-ENG.pdf
  20. Καλημέρα , είχα ανάλογα προβλήματα σε BLF 1600 FSI ... μου βγήκε η πίστη μέχρι που έβαλα "κλέφτη" πριν τον "λαμδα" . Από τότε όλα ΟΚ ( και στις ενδείξεις και επί της ουσίας ). Τσέκαρε πρωτίστως τον καταλύτη και τον λάμδα σου και εάν είναι όλα ΟΚ , επέλεξε την λύση του κλέφτη.
  21. OMINUS

    VW Tiguan II

    Η κωδικοποίηση χρειάζεται για τα ηλεκτρονικά κτλπ που έχει το αμάξι για να λειτουργήσει ποίο σωστά από ρεύματα κτλ. Αν πας μια σελίδα πίσω στο θέμα, θα δεις το θέμα που έχω κάνει για την κωδικοποίηση στo Group vag, ακόμα η μάρκα που βάζεις στην μπαταρία παίζουν ρόλο. Αν προσέξεις τα αμπέρ από της μπαταρίες της vw είναι σε διαφορετική κατηγορία αμπέρ (69A αμπερ) αν πας στα site μπαταριών θα δείς για το ίδιο αμάξι μπαταρία 70A . Παίζουν με της λέξεις η εργοστασιακές....αλλά έστι είναι δηλωμένα από το εργοστάσιο στον εγκέφαλο.
  22. Γιατί ακριβώς χρειάζεται κωδικοποίηση; Πριν 15 ημέρες έμεινα κι εγώ από μπαταρία στο μερσεντές . Η παλιά ήταν Varta silver dynamic E38 . Πρακτικά ίδια ισχύς με την Ε39. Την παράγγειλα στον Ευάγγελο στη Λαρισα 115 ευρώ και την πέρασα μόνος μου σε 10 λεπτά μέσα. Αρκεί να έχεις καστάνια καρυδάκια και προέκταση…..
  23. topmar

    VW Tiguan II

    Διότι δεν υπάρχει αντίστοιχη στο εμπόριο, αλλά παραπλήσια (περισσότερα Ah + CCA). Ναι, η διαφορά με του εμπορίου ήταν +115€ (με κωδικοποίηση) ή αλλιώς +50% επιπλέον.
  24. Πάνε καλά? Σερρών?
  25. Καλησπέρα.... Μετά από επικοινωνία με έμπορο και αντιπροσωπία. Μπαταρία από έμπορο στα 150 ευρώ + 14 ευρώ μεταφορικά + 10 με 20 ευρώ σε αντιπροσωπία για ενεργοποίηση του start stop. (Σε περίπτωση παραγγελίας θα την έχω σε 2-3 μέρες). Μπαταρία από αντιπροσωπία στα 165 ευρώ με τοποθέτηση και ενεργοποίηση. (Δεν την έχει διαθέσιμη, μπορεί να την έχει σε μία εργάσιμη).
  26. Καλησπέρα παιδιά, δεν ξέρω αν αυτό το νήμα είναι ενεργό ακόμη, αλλά μου παρουσιάσθηκε κι εμένα το σχετικό πρόβλημα σε Polo 1.4 TDI bluemotion του 2014. Συγκεκριμένα, μετά από γέμισμα με EKO Avio, άναψε το λαμπάκι της προθέρμανσης και με το ζόρι ανέβηκε την ανηφόρα για το σπίτι μου. Την επομένη (23/8) το πήγα στην αντιπροσωπεία και μετά από 2 ώρες δεν μπορούσαν να βγάλουν άκρη, παρά μόνο ότι μάλλον έχει θέμα το τούρμπο. Από Δευτέρα θα το ξαναδούν. Υπάρχουν κάποια νέα δεδομένα ή μένω σε ότι έχει ήδη γραφτεί εδώ ; Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων.
  27. καλημέρα PASSAT B6 1.8 TSI BZB 210,000χλμ βγάζει pending error P0420 στο διαγνωστικό δεν το βγάζει στο καντράν , καθότι δεν το ανιχνεύει συχνά και το θεωρεί τυχαίο όταν ξεκινάει το πρωί ( καλοκαίρι) η κατανάλωση στο ρελαντί είναι 3.0 lt/100km και έπειτα από 2-3 λεπτά πέφτει στο 0,9 - 1,0 αφού κάνει πορεία 10 λεπτών πέφτει στο 0,8 θεωρώ ότι έχει καλά αρπάγματα στο ταξίδι ( 200σαρίζει σχετικά εύκολα) και δεν έχω παρατηρήσει αξιοσημείωτη πτώση απόδοσης πρόσφατα έκανα ένα carbon off μήπως βοηθήσει σε τίποτα βουλωμένα μπεκ αλλά ξαναέβγαλε pending error P0420 στο διαγνωστικό παράλληλα έριξα και ένα καθαριστικό της PROTEC για καταλύτες και αναμένω να δράσει αφού κάψει όλο το ρεζερβουαρ Επόμενο βήμα σκέφτομαι για αλλαγή αισθητήρα " λ" καθότι δεν μου αρέσουν οι κυματομορφές στο διαγνωστικό (στο ρελαντί είναι σταθερά στο 0,7-0,8 volt με κάποιες ύποπτες αυξομειώσεις) Δε θέλω να σκέφτομαι την αλλαγή στον καταλύτη! οποιεσδήποτε ιδέες ευπρόσδεκτες
  28. Ποιος ο λόγος να πας σε αντιπροσωπεία για μπαταρία και να πληρώσεις 350€ ??
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.