Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. angelosl

    Passat B6 (1.8T) αναρτηση "axle tramp"

    Ευχαριστω πολυ και παλι παιδια. Οπωσδηποτε καταλαβαινω τη λογικα του tuning, απλως δεν ειναι για μενα, πλεον, οικονομικα και...οικογενειακα. Περισσοτερο μου κανει εντυπωση η αντιδραση του αυτοκινητου στα κακα λαστιχα, την αναρτηση που ισως εχει κατσει κτλ. Το να σπιναρε θα το καταλαβαινα, αλλα αυτο το κοπανημα, γιατι; Ενας μαστορας σημερα μου ελεγε για λαστιχα και μετα, πιθανοτατα, βασεις αναρτησης και/ή βασεις μηχανης. Προσπαθω να αποφασισω αν το παρω ή οχι. Οποτε πρεπει να ξερω με λογικες πιθανοτητες οτι δεν ειναι κατι που το κανει γενικα το αυτοκινητο τοσο πολυ, αλλα ουτε και καποια ζημια με.μεγαλο κοστος επισκευης... Καποιος σε ξενο forum, μου εγραψε αυτο, αντε να βγαλεις ακρη: "It has been an endemic issue since the PQ34platform came out in 1998 and has carried on through PQ35 and 46 into MQB and is down to the side engine support design for refinement and the lower torque control arm being too compliant so it kicks back and rebounds, repeatedly...."
  3. Today
  4. Αν και έχει περάσει ένας μηνας + ... είχα βάλει το τιμόνι και τον εγκέφαλο με το απλό καλώδιο για μερικές μέρες μεχρι να έρθει αυτό με την extra σύνδεση για τα χειριστήρια και είχα επιλέξει στο coding του εγκεφαλου (1) 3 spoke steering wheel without malfunction για να μη βγάζει βλάβες και είχε ως αποτέλεσμα να μην δουλεύει η κόρνα σήμερα που ήρθε το καλώδιο και έβαλα τη σωστή κωδικοποίηση δούλεψε και πάλι η κόρνα μαζί με τα κουμπιά Δεν ξέρω τι αυτοκίνητο έχεις αλλα σίγουρα κάπου έχει κάποιον εγκέφαλο που έχει και τις λειτουργίες του τιμονιού αν δεν έχεις τον κατάλληλο που να υποστηρίζει τις λειτουργίες δεν θα δουλέψουν Επίσης δεν ξέρω και αν επηρεάζει σε κάτι το mix 'n match που έχεις κάνει με τα χειριστήρια... ίσως αν από αριστερά δεν βάλεις τα κουμπιά να το βλέπει σαν βλάβη - προβληματικά και να μην παίζουν ούτε τα αριστερά πάντως αν το αυτοκίνητο έχει CC δεν χρειάζεται αλλαγή η σερπαντίνα τουλάχιστον στο golf v με τον εγκέφαλο κάτω από το τιμόνι Mπέρδεμα με τα χειριστήρια στο τιμόνι δεξιά και τα κουμπιά στον διακόπτη των υαλοκαθαριστήρων για τον υπολογιστή ταξιδιού δεν γίνετε απλά τα έχεις διπλα, δεν ξέρω τι αυτοκίνητο έχεις αλλα στο golf μπορείς να πάρεις τα παλιότερα χειριστήρια νομίζω πριν του 06 και να μην έχει για τον υπολογιστή ταξιδιού αλλα επιπλέον λειτουργίες του το RCD
  5. forza

    VW Tiguan II

    Ευχαριστώ!
  6. Μιλησα μαζι του γιατι ειχα περιεργεια,το αμαξι στα χαρτια ειπε ειναι 1.400 αλλα κανονικα ειναι 2000cc..ειναι μηχανικος μου ειπε κ φανταζομαι εκανε μονος του την μετατροπη
  7. Sotirios merkouris

    Audi a8

    Kαλησπερα έχω ένα Audi a8 θέλω να αλαξω το κομπρεσέρ της αερανάρτηση την έχω κλειδώσει και το έχω συκοση ξέρει κανείς όταν είναι να το βάλω μπροστά να το κατεβάσω και να ξεκλειδοσω την ανάρτηση γεια να σηκωθούν τα αμορτισέρ ευχαριστω
  8. takpanos

    VW Tiguan II

    Ναι
  9. Kαι βέβαια θα αλλάξεις την καδένα αλλά και τις γλίστρες της καδένας. Επειδή είναι πάρα πολλά τα χλμ να γίνει έλεγχος στα δόντια των γραναζιών για τυχόν φθορά. Επειδή δεν γνωρίζω, η αντλία λαδιού του κινητήρα σου από που παίρνει κίνηση; Π.χ στον δικό μου κινητήρα (Νissan) παίρνει κίνηση με καδένα από τον στρόφαλο. Αν είναι και στον δικό σου κινητήρα το ίδιο άλλαξε και αυτήν καδένα.
  10. nikdev

    Polo mod.'79 (Nostalgia)

    Το ξανάδες από τότε ? Από το 2άρι μου έχω κρατήσει μόνο το 1.8 μοτέρ Gti (ήταν 1,3) το σκαρί αγνοείται.
  11. @Natasa Savvari εφόσον λοιπόν δεν κοιτάς για Diesel, αλλά για Tsi Golf 5/6 υπάρχουν 2 ήδη ανοιχτά θέμα στην ενότητα του Golf. Μπορείς να αναζητήσεις εκεί μερικές γνώμες - απόψεις.
  12. Look Gti είναι το αυτοκίνητο, καλό είναι αν δεν ξέρουμε να μην πετάμε κοτσάνες.
  13. +1 Σιγά μη βάλεις και R888 στο Passat. Mια χαρά είναι το αυτοκίνητο, άλλαξε λάστιχα και προγραμμάτισε αργότερα τ΄αμορτισέρ.
  14. nikdev

    Μπουζί NGK Bkr7eix

    Time Left: 3 months and 21 hours

    • FOR SALE
    • NEW

    Καινούργια τετράδα

    40.00 EUR

  15. Φίλε και Εγώ όταν Τον πήρα το gt 170hp 2007 όταν το πήγα αντιπροσωπεία για σέρβις στα 15.000 χιλιόμετρα μου είπαν πως έχουν εντολές το πρώτο σέρβις στα 30.000 κ έμεινα παγωτό λίγο λαδιών κ καλά longline.Να μην στα πολυλογω Μέχρι τα 60.000 έκανα 2 αλλαγές λαδιών μέχρι να το ψάξω καλυτερα κ Επειδή είχα κάποια θέματα με ν75 ν249 καδένα, ήχο τρακτέρ.Πιστευω πως αν τα έκανα όλα στα 15.000 θα γλίτωνε αρκετά η τουλάχιστον θα γινότανε πολύ αργοτερα Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  16. pipis13

    απορια για λαδια

    Εψαχνα 5λιτρο για να εχουμε καβατζα και κανα λιτρο για συμπληρωμα
  17. nikdev

    απορια για λαδια

    Καλύπτουν κάποιες νέες νόρμες εταιριών(πχ Mercedes 229,52) σε κινητήρες diesel, με καθαριστικά, χαμηλές εκπομπες κλπ. Την άλλη φορά πάρε τ΄άλλα και 4λτ
  18. pipis13

    απορια για λαδια

    Το βρηκα και σε αυτο το site. Και απο οτι καταλαβαινω μηπως αλλαξε η ετικετα και απο δω και περα θα ερχεται ετσι https://lubes.mobil.com/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-1-esp-5w30.aspx Με το χαρακτηριστικο dexos 2.
  19. pipis13

    απορια για λαδια

    Ok σιγουρα. Απλα δε το προσεξα καθολου τωρα. Νομιζα οτι ηταν τιποτα μουφα αλλα ειδα οτι υπαρχουν και αυτα.
  20. OMINUS

    απορια για λαδια

    Σου κάνουν δεν έχεις θέμα
  21. nikdev

    απορια για λαδια

    Πάρε το 4λιτρο την επόμενη 42.5E
  22. pipis13

    απορια για λαδια

    Που να τα στελνω πισω τωρα. Ειναι και μακρια. Απλα λεω αν εχουν ουσιαστικη διαφορα σε κατι. Απο πισω γραφει vw 504/507
  23. nikdev

    απορια για λαδια

    Κάνε αλλαγή
  24. Βάλε λάστιχα, αυτά είναι για πέταμα. Δες και τα αμορτισέρ, πιθανότατα χρειάζονται αλλαγή τα πίσω σίγουρα. Κατά τ΄ άλλα δεν έχει τέτοια προβλήματα το αυτοκίνητο, θα είσαι μια χαρά.
  25. Φτηνή είναι άλλαξε τη να ξεμπερδεύεις.
  26. Ξαναδιάβασε τι σου έγραψα.
  1. Load more activity

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×