Jump to content
Stav

Οργανα απο ΤΤ ή Golf 4 σε Golf 2-3 και Polo απο '88 και μετα

Recommended Posts

Τους τελευταιους μηνες υπαρχουν στο γερμανικο Ebay 2-3 τυποι οι οποιοι πουλανε ετοιμες πλεξουδες για τοποθετηση των πινακων οργανων ειτε του ΤΤ ειτε του Golf 4 σε παλαιοτερα μοντελα (Golf 2-3, Polo κτλ) απο ετος κατασκευης '88 και μετα...

Ο ενας απο αυτους εχει και site και πουλαει και κομπλε οργανα με 150 ευρω περαν της πλεξουδας...

τα Links ειναι τα εξης

http://cgi.ebay.de/AUDI-TT-GOLF-4-Tacho-Ad...1QQcmdZViewItem

http://www.tachoumbauten.de.vu/

εχει δοκιμασει κανεις κατι τετοιο ποτε???

Edited by Stav
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα πολυ ενδιαφερον, αλλα απο την αλλη αν γινει η στραβη τρεχα γυρευοπουλος...Γιατι με πατεντες αλλουνου ειναι να καταπιανεται μονο ο αλλος....Σε δικες σου no prob, γιατι ξερεις που ειναι τι...

Απλα προσεχε...

Ειχε παρει το ματι μου ενα 3αρι με πραγματα μεσα φουλ ΤΤ αλλα δεν θυμαμαι που...

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα πολυ ενδιαφερον, αλλα απο την αλλη αν γινει η στραβη τρεχα γυρευοπουλος...Γιατι με πατεντες αλλουνου ειναι να καταπιανεται μονο ο αλλος....Σε δικες σου no prob, γιατι ξερεις που ειναι τι...

Απλα προσεχε...

Ειχε παρει το ματι μου ενα 3αρι με πραγματα μεσα φουλ ΤΤ αλλα δεν θυμαμαι που...

εχω δει και εγω 3αρι (και 2αρι) με πραγματα μεσα απο ΤΤ, αλλα φορουσαν και τα 2 μοτερ απο ΤΤ, οποτε δεν υπηρξε προβλημα με τα ηλεκτρικα.. Το θεμα ειναι τι γινεται στη δικη μας περιπτωση, μιας και 200κατι ευρω ειναι πολυ δελεαστικά για την μετατροπη αυτη :D:blink::)

Link to comment
Share on other sites

Οντως...Πολυ ομορφη αλλαγη...δινει εναν πολυ ωραιο αερα και ανανεωνει το αμαξι...θα το εκανα...

Περιμενε να μπει ο bit να στα πει, καθως και αλλα παιδια που ασχολουνται πολυ με το θεμα, και σιγουρα το εχουν ψαξει :D

Link to comment
Share on other sites

o bassakos έχει όργανα 3αριού στο δικό του, αλλά έχει και το μοτέρ του 3αριού μαζί. Το ταίριασμα πάνω στο ταμπλό δεν είναι 100% σωστό, αλλά οκ είναι αρκετά κοντά και δε φαίνεται πολύ. Το δικό μου λογικά θα το κάνω εύκολα να λειτουργήσει γιατί ηλεκτρικά 2αριού (>90) και 3αριού μοιάζουν αρκετά.

Πιάνοντας αυτά του μκ4 θα κάνω μόνο υποθέσεις γιατί δε τα γνωρίζω. Λοιπόν απ'όσο γνωρίζω η κάθε ένδειξη πάνω στο ταμπλό (σφάλματα και ενημερώσεις) παίρνει εντολή από κάποιον ξεχωριστό εγκέφαλο ή και από την ECU του μοτέρ . Ο εγκέφαλος διαβάζει από τους αισθητήρες και βάσει του ότι διαβάσει ενημερώνει και τον χρήστη μέσω των οργάνων. Αντιθέτως στα μκ2/μκ3 οι περισσότεροι αισθητήρες πάνε κατευθείαν στα όργανα. ¶ρα δύσκολο κάποιος να καταφέρει να τα συνδέσει αν δεν έχει και το μοτέρ. Έχω δει πλεξούδα μκ4 γτι και με έπιασε πονοκέφαλος με την πρώτη ματιά!

το 1ο που μπορώ να σκεφτώ ότι θα έχει πρόβλημα σε μκ2 θα είναι το ταχύμετρο που σε εμάς είναι ντιζάτο. Τα μκ3 έχουν ηλεκτρονικό. Επίσης δε ξέρω κατα πόσο θα δείχνει σωστά την βενζίνη στο ντεπόζιτο. Οι θερμοκρασία παραφλού με λίγη τύχη ίσως να παίζει σωστά.

Link to comment
Share on other sites

Οντως, Bit λογικα τα προβληματα θα ειναι αυτα που λες...Ο τυπος ομως ισχυριζεται οτι οι ανταπτορες του τα ξεπερνουν...(ειδικα για το θεμα του δεικτη βενζινης εχει φτιαξει ξεχωριστα καλωδια)..

Anyway....θα ψαξω και στο αγγλικο και στο αμερικανικο forum να δω τι παιζει και θα ενημερωσω αν βρω κατι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.