Guest JohnnyBoy Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 Καταρχην ειμαι καινουργιος στο Club, και τωρα αρχιζω τα πρωτα βηματα στον κοσμο των τετρατροχων. Μια πρωτη ματια που εριξα εχει γινει πολυ καλη δουλεια! Λοιπον εχω ενα Golf 4 1.4cc τι θα μπορουσα να κανω για να του δόσω μια ανασα στον κινητηρα, φιλτρα, μπουζι(ισως ιριδίου), δεν ξερω ακου γνωμες.Ο κινητηρας βεβαια δεν ειναι επιδόσεων αλλα μια ανασα νομιζω την παιρνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 1 πραγμα μπορεις να κανεις σ αυτο τον κινητηρα.. να μην πεταξεις χρηματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimi Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Το πουλας κ περνεις αλλο!!! 1.8Τ τιποτα αλλο!! Μη πετας λεφτα για μ@λ@κιες κ να παει 90-100ps παλι βημα δε θα παει ισα ισα που θα καιει το διαολο μεσα του.. Το ιδιο εχω κ εγω γιαυτο σου λεω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Μην πεταξεις ουτε cent...Ειτε κρατα το ετσι, ειτε βαλε 1.8Τ, ειτε αλλαξε αμαξι. Ο,τι αλλο απο αυτα τα 3, ειναι πεταμενα λεφτα. Τα εχω κανει, για αυτο στα λεω κ εγω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiv Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 εε +3! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Ναι ολα αυτα καλα που του λετε του ανθρωπου αλλα υπαρχει και η περιπτωση να μην μπορει-θελει να το πεταξει και να παρει 1.8Τ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 αν θελει να του βγει κανα 100ρι ευρω το αλογο μπορει να κανει το κλασσικο. βαρελακι,τελικο και ενα προγραμμα και αντε να σαι κοντα στα 90.. για φπε κανα χιλιαρι υπολογιζε πανω κατω..αν δε θες παραπανω κ μπλεξεις με χταποδια κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JohnnyBoy Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Οκ ρε παιδια ευχαριστω για την βοηθεια,πλάκα κανω. Μου εχει περασει απο το μυαλο ο 1.8Τ, αυτο τι σημαινει? τι πρεπει να αλλαχτει, και μια ταξη μεγεθους για ολη αυτη την ιστορια μπορει να μου πει καποιος? Ειχα ρωτησει καποια στιγμη σε ενα συνεργειο για αυτη την αλλαγη, και με ρωτησαν αν το αυτοκινητο εχει air condition και υδραβλικό τιμόνι, οταν τους ειπα οτι τα εχει μου ειπε ενταξει μπορει να γινει ευκολα. Προς τι αυτη η ερωτηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Σημαινει οτι παιρνεις ενα ολοκληρο τροπετο απο 1.8Τ δλδ μοτερ,φρενα,κιβωτιο,πλεξουδες και ο,τι αλλο βρεις και τα βαζεις πανω στο δικο σου. Πλεον οι μετατροπες ειναι αρκετα ασφαλης αρκει να γινουν απο ανθρωπο που ξερει. Το κοστος παιζει περιπου στα 4-6000¤ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JohnnyBoy Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 (edited) οκ ευχαριστω, ελπιζω καποια στιγμη να παρω την αποφαση να του κανω κατι ριζικο! Edited February 12, 2007 by JohnnyBoy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...