Dimitris24sta23 Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Καλησπέρα, Είμαι οδηγός Polo τα τελευταία 8 χρόνια. Και τι δε μου χει βγάλει... Αν απαριθμίσω τις βλάβες θα πιάσει 10 κόλες Α4. Είμαι μπατίρης και όπως πολλοί έχουν κάνει τη *μη επιτρεπόμενη λέξη* στα νιάτα τους να πάρουν πιο ακριβό αμάξι απ'ότι βαστάει η τσέπη τους έτσι κι εγώ. Δε με βοήθησε καθόλου το polo όμως παρά τη "γερμανική του τελειότητα" και την αξιοπιστία της εταιρίας του. Τα service του τα έκανα αν και με δυσκολία γιατί δεν το φυσάω το χρήμα. Παρόλα αυτά τα προβλήματα βροχή, από τον πρώτο κιόλας χρόνο. Εγκέφαλο στον πρώτο χρόνο, 2 φορές γρύλο - μοτερ και τα τελευταια 3 χρόνια με μόνιμα κλειστο το τζάμι του συνοδηγού γιατί δεν την παλεύω να αλλάξω και 3η φορά, βαλβίδα θερμοκρασίας, θερμοστάτη, βιντιλατέρ, σασμάν και μιά μεγάλη λίστα με προβλήματα μέσα σε αυτα τα 7-8 χρόνια που μου είναι δύσκολο να τα θυμηθώ τώρα. Γενικά προσέχω πώς οδηγάω, δεν κάνω μαλακίες και δόξα το θεό δεν του έχω κάνει ούτε μια γρατσουνιά. Το τσέκ μονιμα αναμένο τον τελευταίο 1 χρόνο. Ο μαστορας (εξουσιοδοτημένο service όχι αντιπροσωπεία) το έβαλε 2-3 φορές στον εγκέφαλο και δεν έβγαλε πρόβλημα, δεν καταλαβαίνει λέει γιατί ανάβει. Εχει δεί όμως κανα δυο Polo που το έχουν κάνει. Όπως και πολλοί έδω απ'οτι διάβασα πέφτουν οι στροφές στο άκυρο με νεκρά μέσα και σβήνει, ίσως είναι πεταλούδα δεν ξέρω, αυτό ίσως είναι το μόνο που δεν έχω αλλάξει ακόμα. Πρίν λίγο καιρό άλλαξα και σασμάν (μεταχειρισμένο). Μετά από λίγο καιρό όταν πατάω απότομα γκάζι και πιάνει να επιταχύνει ακούγεται ένα γκντούπ στη μηχανή μποροστά λες και θέλει να ξεκαρφωθεί τελείως. Για να μήν ακούστεί πρέπει να επιταχύνω μαλακά και σταδιακά. Αμ το άλλο... όποιoν κι αν έχω ρωτήσει δεν το έχει ξανακούσει: Εκέι που πάω κανονικά στο δρόμο κι εχω πχ 3η πάω να πατήσω γκάζι απότομα να επιταχύνω και πρίν προλάβει να δώσει, νεκρώνει τελέιως (με ταχύτητα μεσα) πέφτει στο ρελαντί λές και δεν έχω ταχύτητα, δεν σβήνει παρόλα αυτά και τι κι αν πατάω γκάζι τί δεν πατάω, το ίδιο, δεν ακούει τίποτα. Για να δουλέψει πάλι το γκάζι πρέπει να κλείσω το διακόπτη και να ξαναβάλω πάλι μπροστά.... Αυτό μου το έχει κάνει πάνω από 100 φορές το τελευταίο 3μηνο. (θα μου πείς γιατί δεν το πάς συνεργείο... φοβάμαι μ'αυτα που θα ακούσω) Προχθές μπαίνω μέσα, βάζω μπροστά, και στο ρελαντί άρχισε να κουνιέται ΟΛΟΚΛΗΡΟ! Σα βάρκα. Το πάω μιά βόλτα στο τετράγωνο και έκανε διακοπές, κάνω στην άκρη ανοιγω το καπό και βλέπω τη μηχανή να κουνιέται πέρα δώθε υπερβολικά σε σχέση με το κανονικο. Πάω να το βάλω μπρός χθές το πρωί να το πάω συνεργείο, μια χαρα(!) ούτε κούνημα ούτε τίποτα, ρε μας δουλεύει? (το συνεργείο κλειστό λόγω ασθένειας, είμαι και γκαντέμης) Ρώτησα κάποιον πιό σχετικό και μου είπε ότι μπορεί να έχουν κοπέι οι βάσεις από τη μηχανή γι'αυτό και τα γκτούπ και τα κουνήματα. Μηπως ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω? Πάντως μεταξύ μας, με βλέπω να πηγαίνω βούρ για ΚΙΑ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...