Jump to content
sakasgolf

Golf Mk4 Gti

Recommended Posts

ΚΑΛΙΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΛΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ GOLF ΜΟΥ.....ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF GTI MK4 ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΙΩΣΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ....ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΤΝ ΕΚΣΑΤΜΗΣΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ.....ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΙΣΩ ΑΦΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΒΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΤΟ ΑΜΑΚΣΙ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟΣΟ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΟΣΟ ΤΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΤΟ ΑΜΑΚΣΙ.....ΤΟ ΑΜΑΚΣΙ ΤΗΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΦΤΑΣΩ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 300 ΑΛΟΓΑ ΔΕ ΤΗΕΛΩ ΝΑ ΑΝΟΙΚΣΩ ΜΟΤΕΡ....ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΛΔ ΜΑΦ ΑΠΟ Σ3 ΜΠΕΚ ΙΝΤΕΡΚΟΥΛΕΡ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΑΠΟ Η Κ03-023 ΑΠΟ ΤΟ Σ3 ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΓΤ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΤΝ ΕΚΣΑΤΜΙΣΗ....

Link to comment
Share on other sites

Θα τα βαλεις ολα μαζι...Αν βαλεις τωρα εξατμιση θα χρειαστεις μετα αλλο downpipe για την Κ04!Θα βαλεις 70αρα ολοκληρη το καλυτερο για μενα...Και εγω αυτο που εχεις κανει εχω,δηλαδη s3 setup, και εχω φουλ 70...

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να πάρεις μια ιδέα για τις διαμέτρους κοιτώντας και στο site της Milltek : http://www.millteksport.com/exhaust.products.cfm?variantid=128

Μπορείς να ακούσεις και ήχο εδώ : http://www.millteksport.com/media.file.cfm?fileid=757

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.....ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΙΧΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΜΑΖΙ....ΑΝ ΒΑΛΩ ΦΟΥΛ 70ΑΡΑ ΚΑΙ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΔΕ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣΩΣΤΑ?ΜΟΥ ΕΧΟΘΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ 70 ΑΡΑ DOWNPIPE ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 63.5.....ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΙ ΛΕΤΕ????

Edited by sakasgolf
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.....ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΙΧΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΜΑΖΙ....ΑΝ ΒΑΛΩ ΦΟΥΛ 70ΑΡΑ ΚΑΙ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΔΕ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣΩΣΤΑ?ΜΟΥ ΕΧΟΘΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ 70 ΑΡΑ DOWNPIPE ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 63.5.....ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΙ ΛΕΤΕ????

Κατσε φιλε μου ενα-ενα!Καταρχην πες μας τι τουρμπινα εχεις τωρα και τι θες να κανεις αμεσα!

Link to comment
Share on other sites

ΤΟΡΑ ΤΟ ΑΜΑΚΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΑΧΤΟ ΦΟΡΑΕΙ ΤΝ ΚΟ3 ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΑ 150 ΑΛΟΓΑ

Ωραια..Αν πας να φτιαξεις εξατμιση ολοκληρη τωρα θα βαλεις ειτε 63.5 ειτε 70!Καλυτερα να βαλεις 70 downpipe και 63.5 την υπολοιπη!Απλα αν βαλεις downpipe σε αυτη την τουρμπινα αν αργοτερα αλλαξεις και βαλεις Κ04 του S3 το downpipe δεν σου κανει και θα πρεπει να το ξαναπληρωσεις γιατι εχει διαφορετικο πατημα η καθε τουρμπινα και βγαινει διαφορετικα!Καταλαβες?Δηλαδη θα πληρωσεις 2 φορες downpipe για αυτο αξιζει να βαλεις απευθειας Κ04 και τοτε να φτιαξεις μια ολοσωμη 70αρα!Αν θες μπορεις να βαλεις ενα προγραμματακι τωρα να παρει τα πανω του το αμαξι και να πας 200 αλογα χωρις τιποτα αλλο και αργοτερα τα βαλεις ολα τα αλλα μαζι για να μην πληρωνεις 2πλα τα πραγματα!

Link to comment
Share on other sites

Ωραια..Αν πας να φτιαξεις εξατμιση ολοκληρη τωρα θα βαλεις ειτε 63.5 ειτε 70!Καλυτερα να βαλεις 70 downpipe και 63.5 την υπολοιπη!Απλα αν βαλεις downpipe σε αυτη την τουρμπινα αν αργοτερα αλλαξεις και βαλεις Κ04 του S3 το downpipe δεν σου κανει και θα πρεπει να το ξαναπληρωσεις γιατι εχει διαφορετικο πατημα η καθε τουρμπινα και βγαινει διαφορετικα!Καταλαβες?Δηλαδη θα πληρωσεις 2 φορες downpipe για αυτο αξιζει να βαλεις απευθειας Κ04 και τοτε να φτιαξεις μια ολοσωμη 70αρα!Αν θες μπορεις να βαλεις ενα προγραμματακι τωρα να παρει τα πανω του το αμαξι και να πας 200 αλογα χωρις τιποτα αλλο και αργοτερα τα βαλεις ολα τα αλλα μαζι για να μην πληρωνεις 2πλα τα πραγματα!

ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΛΕΣ ΑΠΛΩΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΤΙ Κ04 ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ BOLT-ON ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΟΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.....ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΕΚΣΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΩ ΕΚΕΙ....ΓΤ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΙΤΕΡΑ 70/63.5?

Link to comment
Share on other sites

ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΛΕΣ ΑΠΛΩΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΤΙ Κ04 ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ BOLT-ON ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΟΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.....ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΕΚΣΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΩ ΕΚΕΙ....ΓΤ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΙΤΕΡΑ 70/63.5?

Αρα εσυ λες για την Κ04-001..Αυτη ναι οντως κουμπωνει πανω στην ηδη υπαρχον πολλαπλη σου και βγαζει λιγα παραπανω αλογα απο την Κ03 που εχεις τωρα!Απλα δεν προκειται να φτασεις τα 300 που λες!Μεχρι 260-270 βια παει!70 downpipe για να φευγουν τα καυσαερια χωρις δυσκολια και 63.5 για να εχεις καλυτερο back pressure(καλυτερο spool η τουρμπινα)

Link to comment
Share on other sites

Αρα εσυ λες για την Κ04-001..Αυτη ναι οντως κουμπωνει πανω στην ηδη υπαρχον πολλαπλη σου και βγαζει λιγα παραπανω αλογα απο την Κ03 που εχεις τωρα!Απλα δεν προκειται να φτασεις τα 300 που λες!Μεχρι 260-270 βια παει!70 downpipe για να φευγουν τα καυσαερια χωρις δυσκολια και 63.5 για να εχεις καλυτερο back pressure(καλυτερο spool η τουρμπινα)

ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΔΛΔ ΑΥΤΗ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ Η ΚΟ4-ΟΟ1 ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η Κ04-023....ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΓΙΑΤΙ Η 70/63.5 ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ 70/70 Η ΑΠΟ 76/70?ΓΙΑ ΤΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΣΕ ΤΙ ΠΙΕΣΗ ΔΟΥΛΕΥΩ ΤΗ ΤΟΥΡΜΠΗΝΑ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι οτι δεν αξιζει...Ειναι τι θες!Αν θες να βγαλεις 300 αλογα και η Κ04-023 του S3 δεν παει ευκολα!Πρεπει να κανεις αρκετα πραγματα και ψαγμενα για να τα βγαλει...Εγω εχω 70/70 εξατμιση..

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι οτι δεν αξιζει...Ειναι τι θες!Αν θες να βγαλεις 300 αλογα και η Κ04-023 του S3 δεν παει ευκολα!Πρεπει να κανεις αρκετα πραγματα και ψαγμενα για να τα βγαλει...Εγω εχω 70/70 εξατμιση..

ΑΡΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ Κ04-001 ΚΑΙ ΣΤΗΝ Κ04-023 ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 10-20 ΑΛΟΓΑ ΠΕΡΙΠΟΥ....ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΡΧΗΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΛΩ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΤΟΡΑ ΜΕ ΤΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ....ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ 300ΠΣΙ 200ΠΣΙ 100ΠΣΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΙΤΕΡΟ?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην κατεληξε σε ποια τουρμπινα θες και μετα βλεπεις ολα τα αλλα!Οτι και να κανεις αν δεν καταληξεις που θες να φτασεις τσαμπα λευτα θα δωσεις!Επισης για να βαλεις Κ04-023 πρεπει να βαλεις μπεκ-μαφ απο S3 πολλαπλη-τουρμπινα απο S3 αλλο ιντερκουλερ(αυτο και στις 2 περιπτωσεις)!Οσον αφορα τις τρυπες στον καταλυτη ειναι ποσο πιο ελυθερος θα ειναι!οσο λιγοτερες τρυπες(100psi) τοσο πιο ελευθερος οποτε και καλυτερη αποδοση...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην κατεληξε σε ποια τουρμπινα θες και μετα βλεπεις ολα τα αλλα!Οτι και να κανεις αν δεν καταληξεις που θες να φτασεις τσαμπα λευτα θα δωσεις!Επισης για να βαλεις Κ04-023 πρεπει να βαλεις μπεκ-μαφ απο S3 πολλαπλη-τουρμπινα απο S3 αλλο ιντερκουλερ(αυτο και στις 2 περιπτωσεις)!Οσον αφορα τις τρυπες στον καταλυτη ειναι ποσο πιο ελυθερος θα ειναι!οσο λιγοτερες τρυπες(100psi) τοσο πιο ελευθερος οποτε και καλυτερη αποδοση...

ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ 023 ΘΑ ΠΑΩ ΓΤ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΔΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΘΑ Τ ΠΑΡΩ ΓΤ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ....ΑΡΑ ΚΑΤΑΛΙΓΟΥΜΕ ΣΕ 100ΑΡΙ ΚΑΤΑΛΗΤΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΕΛΕΦΘΕΡΟΣ ΜΕΤΑ ΠΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΛΗΤΗ?ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΛΗΤΗ ΚΑΙ 63.5 ΤΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟΗ ΕΚΣΑΤΜΗΣΗΔΕ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΡΧΗΣΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ?ΚΣΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΚΣΙ ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΣΙΜΟΤΑ.....

Link to comment
Share on other sites

Αφου πας για Κ04-023 να βαλεις 70αρα ολη την εξατμιση με 100αρη καταλυτη!

ΩΡΑΙΑ ΤΟΤΕ ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....ΑΡΑ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΚΑΤΑΛΗΤΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΟ ΜΕΣΕΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΩΓΑΖΩ ΤΕΛΕΙΟΣ ΚΑΙ ΤΝ ΚΑΝΩ 70ΑΡΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ Κ04 ΤΟΤΕ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ Τ DOWNPIPE....

Link to comment
Share on other sites

ΩΡΑΙΑ ΤΟΤΕ ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....ΑΡΑ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΚΑΤΑΛΗΤΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΟ ΜΕΣΕΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΩΓΑΖΩ ΤΕΛΕΙΟΣ ΚΑΙ ΤΝ ΚΑΝΩ 70ΑΡΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ Κ04 ΤΟΤΕ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ Τ DOWNPIPE....

Aν θες να κανεις απο τωρα εξατμιση ναι ετσι καντο!Βαλε ολη την αλλη απο downpipe και πισω και οταν βαλεις την Κ04 βαζεις και το καινουργιο downpipe αναγκαστηκά!

Link to comment
Share on other sites

Aν θες να κανεις απο τωρα εξατμιση ναι ετσι καντο!Βαλε ολη την αλλη απο downpipe και πισω και οταν βαλεις την Κ04 βαζεις και το καινουργιο downpipe αναγκαστηκά!

ΕΝΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΓΝΩΣΤΟΣ ΔΛΔ ΟΧΙ ΦΙΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΚΟΛΦ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΟΡΑΕΙ ΜΙΑ GARETT28RS ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΦΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 300 ΑΛΟΓΑ....ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΝ Κ04 ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΣ 2 ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΗ?ΚΑΙ ΕΠΙΣΙΣ ΚΣΑΝΑ ΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΟΙΚΣΩ ΜΟΤΕΡ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ...ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΝΤΕΚΣΕΙ ΕΤΣΙ? Η Κ04 ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ Κ04-015 ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ DOWNPIPE ΔΛΔ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ 1,7 ΜΠΑΡ ΒΓΑΖΕΙ 295 ΑΛΟΓΑ.... ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΛΟΙΠΟΝ?ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΙΛΑΩ.....

Link to comment
Share on other sites

ΕΝΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΓΝΩΣΤΟΣ ΔΛΔ ΟΧΙ ΦΙΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΚΟΛΦ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΟΡΑΕΙ ΜΙΑ GARETT28RS ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΦΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 300 ΑΛΟΓΑ....ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΝ Κ04 ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΣ 2 ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΗ?ΚΑΙ ΕΠΙΣΙΣ ΚΣΑΝΑ ΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΟΙΚΣΩ ΜΟΤΕΡ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ...ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΝΤΕΚΣΕΙ ΕΤΣΙ? Η Κ04 ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ Κ04-015 ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ DOWNPIPE ΔΛΔ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ 1,7 ΜΠΑΡ ΒΓΑΖΕΙ 295 ΑΛΟΓΑ.... ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΛΟΙΠΟΝ?ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΙΛΑΩ.....

Καταρχην η Gt28RS ειναι πολυ μεγαλυτερη τουρμπινα και θεωρειται big turbo και με φουλ πιεση βγαζει ευκολα 360 με 380 αλογα!Αλλη τουρμπινα η μια αλλη η αλλη!Για να βγαλεις μεχρι και το τελευταιο αλογο απο την Gt28 πρεπει να εισαι σφυρηλατος!Λογικα ο γνωστος σου την δουλευει με χαλαρη πιεση και ειναι ειτε 300 αλογα μοτερ ειτε 300ροδα(δηλαδη περιπου 330 μοτερ)Η κ04-015 ειναι απο audi α4 λογικα και δεν κανει σε σενα και στο 1.7 δεν προκειται να δεις ποτε 295 αλογα!Ειναι σχεδον ιδια με την Κ04-001 και maximum βγαζει 260-270!Αλλα και παλι δεν σου κανει...καμια επαφη το μοτερ 1.8τ του a4 με το δικο σου!Το ενα ειναι εγκαρσιο και το αλλο διαμηκες και βγανει αλλιως η πολλαπλη και η τουρμπινα!Εγω προτεινω να βαλεις μια Κ04-023 απο audi s3 20vt μαζι με πολλαπλη -μπεκ-μαφ και θα δεις τεραστια διαφορα!Απο κει και περα εσυ βλεπεις...Βλεπω οτι εισαι πολυ μπερδεμενος και ακους διαφορους και ο καθενας σου λεει οτι να ναι!Καλυτερα να μιλησεις με καποιον μηχανικο που εμπιστευεσαι να σου πει τι πρεπει να κανεις!

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην η Gt28RS ειναι πολυ μεγαλυτερη τουρμπινα και θεωρειται big turbo και με φουλ πιεση βγαζει ευκολα 360 με 380 αλογα!Αλλη τουρμπινα η μια αλλη η αλλη!Για να βγαλεις μεχρι και το τελευταιο αλογο απο την Gt28 πρεπει να εισαι σφυρηλατος!Λογικα ο γνωστος σου την δουλευει με χαλαρη πιεση και ειναι ειτε 300 αλογα μοτερ ειτε 300ροδα(δηλαδη περιπου 330 μοτερ)Η κ04-015 ειναι απο audi α4 λογικα και δεν κανει σε σενα και στο 1.7 δεν προκειται να δεις ποτε 295 αλογα!Ειναι σχεδον ιδια με την Κ04-001 και maximum βγαζει 260-270!Αλλα και παλι δεν σου κανει...καμια επαφη το μοτερ 1.8τ του a4 με το δικο σου!Το ενα ειναι εγκαρσιο και το αλλο διαμηκες και βγανει αλλιως η πολλαπλη και η τουρμπινα!Εγω προτεινω να βαλεις μια Κ04-023 απο audi s3 20vt μαζι με πολλαπλη -μπεκ-μαφ και θα δεις τεραστια διαφορα!Απο κει και περα εσυ βλεπεις...Βλεπω οτι εισαι πολυ μπερδεμενος και ακους διαφορους και ο καθενας σου λεει οτι να ναι!Καλυτερα να μιλησεις με καποιον μηχανικο που εμπιστευεσαι να σου πει τι πρεπει να κανεις!

ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟ ΕΝΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ....ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΦΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΙ 330 ΑΛΟΓΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΚΣΩ?Ι 28R ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΝ 28RS?

Link to comment
Share on other sites

H 28R ειναι μικροτερη σε παροχη απο την 28RS...Πολλοι το εχουν κανει και αντεχει!Απο κει και περα ο καθενας κανει τις επιλογες του γιατι οσο το φτανεις στα ορια τοσο πιο ευκολο ειναι να σπασει!Αν θες αξιοπιστια και να το σκιζεις καθε μερα δεν θα το πας τερμα για να αντεξει...

Link to comment
Share on other sites

H 28R ειναι μικροτερη σε παροχη απο την 28RS...Πολλοι το εχουν κανει και αντεχει!Απο κει και περα ο καθενας κανει τις επιλογες του γιατι οσο το φτανεις στα ορια τοσο πιο ευκολο ειναι να σπασει!Αν θες αξιοπιστια και να το σκιζεις καθε μερα δεν θα το πας τερμα για να αντεξει...

ΕΓΩ ΔΕ ΚΣΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΩ ΠΑΝΕ ΤΣΑΜΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ....ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΓΙΑΦΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ.....

Link to comment
Share on other sites

Ωραια πηγαινε σε εναν γνωστο βελτιωτη να του πεις τι θες να κανεις-να σου πει τι πρεπει να κανεις για να γινουν ολα σωστα!

Link to comment
Share on other sites

Ωραια πηγαινε σε εναν γνωστο βελτιωτη να του πεις τι θες να κανεις-να σου πει τι πρεπει να κανεις για να γινουν ολα σωστα!

ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΦΤΟΣ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩ.....Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ ΔΕ ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΤΗ ΑΠΟΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙ.....ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΕΤΣΙ??????ΔΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΦΤΙ ΤΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΤ ΤΟΡΑ ΤΙ ΩΡΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΦΤΙΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ?ΓΤ ΓΙΑ 300 ΕΥΡΟ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΛΙΝΚ ΝΑ ΤΗ ΔΕΙΣ http://viewitem.eim.ebay.gr/Audi-S3-18L-TT-QUATTRO--K04--023-Turbocharger-turbo/130456402072/item ΜΙΑ ΑΦΤΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΦΤΗ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ http://viewitem.eim.ebay.gr/Audi-S3-18L-TT-QUATTRO-225HP-K04--023-Turbocharger/150606348112/item

Edited by sakasgolf
Link to comment
Share on other sites

και οι 2 που μου δειχνεις μπορει να ειναι καινουργιες αλλα ειναι κινεζικες!Αν βαλεις προγραμμα μετα απο 5-10 χιλιαδες χιλιομετρα(αν εισαι τυχερος και φτασουν τοσα και δεν σπασουν απο το 1ο ανοιγμα) θα σπασουν!Κοιτα για καμια μεταχειρισμενη original K04-023 μεχρι 40000χλμ χωρις ραγισματα και τζογους!με 350-400 βρισκεις...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.