Panther23 Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Πρόκειται για Golf 5 1.4 FSI με 140.000 χλμ. Πριν μια εβδομάδα ακινητοποιήθηκε λόγω ενός σπασμένου ρουλεμάν του ιμάντα που φορτίζει την μπαταρία και τροφοδοτεί την αντλία νερού. Αποκαταστάθηκε την επόμενη ημέρα. Μετά από δύο ημέρες (μετά από διαδρομή 160 χλμ) ακινητοποιήθηκε λόγω καμμένου πολλαπλασιαστή και της γραμμής του. Αποκαταστάθηκε την επόμενη ημέρα. Τελικά σήμερα, μετά από ακινησία 2 ημερών δεν παίρνει μπρος ο κινητήρας. Παρακαλώ άμα κάποιος είχε ανάλογα προβλήματα, ας με διαφωτίσει γιατί δεν βγάζω άκρη με τα συνεργεία. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: δεν έχει ανάψει κάποια προειδοποιητική λυχνία και έχω αλλάξει μπαταρία πριν από 1 χρόνο. Ευχαριστώ για τον χρόνο και τη βοήθεια σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stamos1977 Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Πρόκειται για Golf 5 1.4 FSI με 140.000 χλμ. Πριν μια εβδομάδα ακινητοποιήθηκε λόγω ενός σπασμένου ρουλεμάν του ιμάντα που φορτίζει την μπαταρία και τροφοδοτεί την αντλία νερού. Αποκαταστάθηκε την επόμενη ημέρα. Μετά από δύο ημέρες (μετά από διαδρομή 160 χλμ) ακινητοποιήθηκε λόγω καμμένου πολλαπλασιαστή και της γραμμής του. Αποκαταστάθηκε την επόμενη ημέρα. Τελικά σήμερα, μετά από ακινησία 2 ημερών δεν παίρνει μπρος ο κινητήρας. Παρακαλώ άμα κάποιος είχε ανάλογα προβλήματα, ας με διαφωτίσει γιατί δεν βγάζω άκρη με τα συνεργεία. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: δεν έχει ανάψει κάποια προειδοποιητική λυχνία και έχω αλλάξει μπαταρία πριν από 1 χρόνο. Ευχαριστώ για τον χρόνο και τη βοήθεια σας. στειλε μηνυμα στον michalopoulos αυτος θα ξερει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...