dionisis6N1 Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Καλημερα παιδια...εχω ενα θεμα σοβαρο...πηρα το polaki μου 1.4 16v 100hp πριν ενα χρονο κ τωρα του εκανα το μεγαλο σερβις...ο μηχανικος μου ανακαληψε οτι ηταν εξω υοσο καιρο δυο σωληνακια απο το σεβρο των φρενων κ ενα ακομα υποπιεσης...μου τα εφτιαξε αυτα κ απο τοτε το αμαξι ρεταρι πολυ φτανει μεχρι κ στο σημειο να σβηνει...μπορει καποιος να με βοηθησει;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doulis vw spare parts Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Καλημέρα, αφού σου ρετάρει πρέπει πρώτα να τσεκάρεις, μπουζί-πολλαπλασιαστή-μπουζοκαλώδια για αρχή, μετά πρέπει να δείς και την υποπίεση απο σωλήνα που ανέφερες. Τσέκαρε μια και αυτά μετρήστε και συμπίεση και δές εάν το πρόβλημά σου, λυθεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Καλημερα παιδια...εχω ενα θεμα σοβαρο...πηρα το polaki μου 1.4 16v 100hp πριν ενα χρονο κ τωρα του εκανα το μεγαλο σερβις...ο μηχανικος μου ανακαληψε οτι ηταν εξω υοσο καιρο δυο σωληνακια απο το σεβρο των φρενων κ ενα ακομα υποπιεσης...μου τα εφτιαξε αυτα κ απο τοτε το αμαξι ρεταρι πολυ φτανει μεχρι κ στο σημειο να σβηνει...μπορει καποιος να με βοηθησει;; Αν πείραξε κατι τετοιο και δεν το έκανε σωστά τοτε αυτο που περιγράφεις ειναι και το αποτέλεσμα. Δηλαδή αν το σωληνάκι υποπιεσεις για καποιο λογο δεν ειναι σωστά τοποθετημένο η χάνει, τοτε το αυτοκίνητο ρετάρει και δεν κρατάει ρελαντί (σβηνει) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dionisis6N1 Posted February 10, 2015 Author Report Share Posted February 10, 2015 Ευχαριστω παιδια θα το κοιταξω κ θα σας ενημερωσω!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...