SCIROCCO_GTX16V Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 (edited) Γεια χαρα παιδια Πως μπορει καποιος να δει αν λειτουργει 'οκ' το δυναμο του? Μετα απο επισκευη του δυναμο μου, το αυτοκινητο με full ηλεκτρικο φορτιο, μετρησα στους πολους της μπαταριας (με πολυμετρο του εμποριου) εως και 11.65 βολτ. Ο συνεργιας που το πηγα, μου λεει αν δε σε εχει αφησει δεν εχει προβλημα και πως πρεπει να το πας σε ηλεκτρολογο με 'ειδικο' μηχανιμα να σου το μετρησει. 92 ευρω πληρωσα για επισκευη. (το ξερω οτι μου τον γραπωσαν) Στη σπυρου πατση επαιρνα με 75 ευρω επισκευασμενο σα καινουριο. (αλλα ειπα να παω στο 'γνωστο' μου) Τι λετε? Σε περιπτωση που βοηθαει το Μοτερ ειναι 1.8 16V 1988 Τιποτα εξτρα (A/C, P/S, P/W) Edited November 13, 2005 by nikkosnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Πως μπορει καποιος να δει αν λειτουργει 'οκ' το δυναμο του? Ξεκινάς τον κινητήρα αποσυνδέεις τον θετικό πόλο της μπαταρίας παρεμβάλεις ανάμεσα στον πόλο και το καλώδιο ένα ψηφιακό πολύμετρο γυρισμένο στα αμπέρ, στην πιο μεγάλη κλίμακα (συνήθως 20Α) το κόκκινο καλώδιο του πολυμέτρου τα συνδέεις στο καλώδιο, το μαύρο στον πόλο ανάβεις μεγάλα φώτα και το καλοριφέρ στο τέρμα (τον ανεμιστήρα όχι τη ζέστη) πατάς γκάζι και κρατάς τις στροφές της μηχανής κοντά στις 3.000 κοιτάς το όργανο (το πολύμετρο ντε) αν το νούμερο είναι θετικό είσαι ΟΚ η μπαταρία φορτίζει αν είναι αρνητικό σημαίνει πως το δυναμό δεν φτάνει ή είναι νεκρό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...