Μεγειά, για το κέρδος που λες ότι παρατήρησες, πρόγραμμα φοράς?
Σχετικά με τα λαδωμένα φίλτρα που είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με λάδι υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση και δεν φταις εσύ ούτε όσοι άλλοι τα φοβούνται, ακούει λάδι στην εισαγωγή ο άλλος και σκέφτεται θα τα ρουφήξει όλα μέσα. Για να το ξεκαθαρίσουμε, δεν είναι λάδια μηχανής είναι ειδικά λάδια αυτά που ψεκάζονται στα λαδωμένα φίλτρα και είναι εντελώς αδύνατον να τα ρουφήξει η εισαγωγή, εκτός και το αδειάσεις όλο πάνω στο φίλτρο. Αν και μπορώ να μιλήσω εκ πείρας μόνο για τα ITG λαδωμένα αφρού τα οποία δουλεύω στο αμάξι εδώ και 6 χρόνια, είμαι σίγουρος ότι τα λάδια που χρησιμοποιούν και οι υπόλοιπες μάρκες έχουν παρόμοια σύνθεση. Ψεκάζεις μέχρι το σημείο οι εξωτερικοί πόροι του φίλτρου να αρχίσουν να γεμίζουν και μετά κάνεις μασάζ ώστε το λάδι να εισχωρήσει και στους εσωτερικούς πόρους, δεν το λούζεις το φίλτρο λες και πας για σφουγγάρισμα. Δεν είναι ρευστά λάδια αυτά, μετά το μασάζ τα αφήνεις μερικά λεπτά να πάρουν αέρα και το λάδι έχει ήδη κολλήσει πάνω και μέσα στο φίλτρο. Το ότι είναι πολύ πιό απαιτητικά στη συντήρησή τους, στον καθαρισμό κτλ. είναι γεγονός και αν δεν έχει την διάθεση οι χρήστης να ασχοληθεί καλύτερα να μην τα προτιμήσει, αλλά θέμα κινδύνου δεν υπάρχει. Στο θέμα απόδοσης δε τα λαδωμένα είναι πιό ελεύθερα γι' αυτό και χρειάζονται λάδι το οποίο δημιουργεί μία κολλώδη επιφάνεια πάνω στο φίλτρο που συγκρατεί τα μικροσωματίδια.