Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

DarkX

Members
  • Content Count

    558
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    76

DarkX last won the day on July 19

DarkX had the most liked content!

Community Reputation

628 Excellent

4 Followers

About DarkX

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

3,257 profile views
  1. Ένα ακόμη ωραίο τυχαίο πάτημα με Octavia 20vt (άκουσα external), μόνος του αυτός και ως συνήθως δικάβαλος εγώ. Στα κιλά ο τσέχος είναι καμιά 100ή κιλά κάτω από λίγο που έψαξα, ας με διορθώσει κανείς αν κάνω λάθος. Βάλε και το έξτρα μου άτομο πάμε στα 160 κιλά εύκολα. Το πάτημα έγινε από 3η 100 μέχρι γύρω στα 220 και είχα ένα μικρό πλεονέκτημα καθώς ήμουν μισό μπροστά όταν φύγαμε. Πάμε λοιπόν στο πάτημα, όπου παρά τον πολύ θόρυβο που κάνει το αμάξι μου, το εξτέρναλ του ούρλιαζε και το άκουγα με κλειστά παράθυρα, οπότε αμέσως κατάλαβα ότι δεν είχα τύχη και ήταν απλά θέμα χρόνου πότε θα με περάσει. Παρ' όλα αυτά νομίζω κρατήθηκα πολύ καλά, μέχρι την επόμενη αλλαγή στα 160 είμασταν μαζί, δηλαδή από 100 ως 160 μου μάζεψε το μισό αμάξι. Πάνω στην αλλαγή και ενώ είχε την τάση να πετάξει μούτρα, μίλησε το dsg και πέταξα εγώ. Το οποίο dsg, παρένθεση για όσους δεν γνωρίζουν, έχει μεταμορφωθεί από όταν μπήκε stage 2, με εμφανώς ταχύτερες αλλαγές και περισσότερη δύναμη ψηλά λόγω κόφτη, καθώς το μοτέρ δίνει μέχρι 7200 ανοίγοντας πολύ το ωφέλιμο φάσμα. Σε όλη την 4η μέχρι τα 210 μάζευε πολύ αργά όπου λίγο πριν την επόμενη αλλαγή είχε έρθει πάλι δίπλα με τάση να πετάξει μούτρα και πάλι. Βάζω 5η όπου το κέρδος μου σ' αυτή την αλλαγή ήταν πολύ μικρότερο, με αποτέλεσμα να μιλήσει η λογικά μεγαλύτερη τουρμπίνα του τσέχου και να φύγει 1-1,5 αμάξι, από εκεί και μετά άνοιγε δυνατά όμως, δηλαδή άλλα 200 μέτρα να είχαμε δεν θα υπήρχε επαφή. Δεν μιλήσαμε και είναι κρίμα γιατί θα ήθελα να ξέρω με τι setup πάτησα. Πιθανό να ήταν πολύ πιό δυνατός από αυτό που είδα και να με πήγε με χαμηλή, όπως πιθανό να ήταν ένα "μικρό" big turbo. Με όλα αυτά δεν μπαίνω καν στη συζήτηση πόσα άλογα ήταν, αλλά ήταν πολύ ωραίο πάτημα που ευχαριστήθηκα και ας έχασα. Στη δύναμη πρέπει να ήταν περίπου στα μέτρα του Evo 6 Ralliart που έχω γράψει παραπάνω (πέρσι το καλοκαίρι) με τη διαφορά ότι εκείνο είχε αρχίσει να μου φεύγει πιό νωρίς, άλλωστε εκείνο το πάτημα ήταν 60-180, όπου μπαίνουν και άλλα πράγματα στο κόλπο. Τέλος να αναφέρω ότι εννοείται πως όλο αυτό το χρόνο δεν έμεινα χωρίς πατήματα, αλλά από πέρσι αποφάσισα να μην γράφω τις πολύ άνετες νίκες κόντρα σε αντιπάλους 2 και 3 κλικ κάτω. Θα γράφω μόνο τα καλά πατήματα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιθανό να γράφω πιό συχνά για ήττες παρά για νίκες.
  2. 10.5 το απλό gti, 9.8 το edition 30. Στη θέση σου θα έκανα υπομονή να δουλευτεί λίγο το μοτέρ να μάθουν οι προγραμματιστές από τα λάθη τους. Εμένα μου κάνει εντύπωση που το έστρωσες κιόλας.
  3. Μια που μου είχε ξεφύγει όταν ανέβασα τις τελευταίες με τις καινούργιες ζάντες (Νοέμβριος 2018). Για κάποιο λόγο κάτι μου κάνει και αυτή.
  4. Τίποτα φίλε μου. Σωστή επισήμανση από τον nikdev για το κουτί. Αν δεν κάνω λάθος είναι από το tuning box δηλαδή παράλληλος εγκέφαλος και ξέχασα να στο αναφέρω. Όντως αυτό μπορείς να το βάλεις και να πάρεις κάποια άλογα χωρίς να χάσεις την εγγύηση. Νομίζω Racechip πουλάει μία αντιπροσωπεία με την οποία συνεργαζόμαστε. Κοίτα δεν θα έβαζα, θα προτιμούσα να μείνω μαμά αν ντε και καλά επέλεγα να εξαντλήσω την εγγύηση, όπως σχεδόν έκανα με 3+ χρόνια υπομονής. Αλλά για να μην παρεξηγηθώ, δεν είναι ότι θα πάθεις κάτι, απλά εγώ δεν είμαι της νοοτροπίας του παράλληλου, το έχω ξαναγράψει κάπου στο forum και παραμένω πιστός σε όσα έχω πει. Δεν είμαι της φιλοσοφίας ενός παράλληλου ως τρόπο λειτουργίας. Ψάξτο αν θες πάντως.
  5. Καλησπέρα και καλορίζικο αν και καθυστερημένα. Η εγγύηση χάνεται μόλις μπει πρόγραμμα στο αμάξι, πέρασαν οι εποχές που έβαζες πρόγραμμα ακόμα και μέσα στην αντιπροσωπεία (όπως έκανε η Seat π.χ. που το 2011 είχε επίσημη συνεργασία με τη Revo). Τώρα εναπόκειται στην καλή θέληση του αντιπροσώπου να κάνει τα στραβά μάτια, και αν πάλι είναι εφικτό κατά περίπτωση. Οπότε διαλέγεις είτε εγγύηση είτε άλογα. Στη θέση σου θα προχωρούσα πάντως και ο λόγος είναι απλός, δεν υπάρχει περίπτωση να πάθεις κάτι από ένα σωστό πρόγραμμα π.χ. revo ή apr. Περιπτώσεις που έγιναν οι στραβές ήταν σε άλλα μοτέρ που είχαν πολλά τρωτά σημεία και το πρόγραμμα τα έβγαλε στην επιφάνεια (και σε παραπάνω στάδια βελτίωσης όχι μόνο πρόγραμμα), και δυστυχώς ο νόμος στην Ελλάδα δεν σε προστατεύει όπως γίνεται στην Αμερική, όπου πρέπει ο κατασκευαστής να αποδείξει ότι το πρόγραμμα ευθύνεται και όχι τα τρωτά σημεία του κινητήρα. Αλλά μοτέρ σαν το δικό σου δεν έχουν τέτοια θέματα ειδικά αν επιλέξεις ένα από τα γνωστά. Και γω πήρα το αμάξι προς τέλος του 2007, και λόγω εγγύησης τελικά έβαλα revo αρχές του 11, χάνοντας μόνο τους τελευταίους 8-9 μήνες της εγγύησης και αυτό επειδή δεν άντεξα να περιμένω άλλο. Με μοτέρ που μοιράζεται με το S3 του 2008, δεν υπήρχε λόγος να περιμένω 3+ χρόνια και σίγουρα δεν θα το ξανάκανα, στο επόμενο αμάξι θα μπει πρόγραμμα αμέσως μετά το στρώσιμο. Οπότε αν ρωτάς εμένα θα σου πω βάλε, τώρα εσύ αποφασίζεις. Στο θέμα της αναβάθμισης τώρα, έχεις όπλο στα χέρια σου, έχεις υποδομή για εύκολα άλογα και την τετρακίνηση να τα περάσεις κάτω. Με γύρω στα 7 κατοστάρικα βάζεις revo/apr (εκτός και έχουν καμιά προσφορά οπότε οι τιμές μπορεί να παίζουν) και φτάνεις μόνο με πρόγραμμα τα 370 άλογα. Με άλλα 2 χιλιάρικα (stage 2 με τα ανάλογα περιφερειακά) θα φτάσεις τα 400. Με τα χρήματα που σου λέω θα κάνεις και ποιοτικές επιλογές περιφερειακών, μπορείς και φθηνότερα αλλά ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Μέχρι το σημείο αυτό μπορείς αν προτιμάς να κάνεις τις δικές σου επιλογές σε downpipe, catback, intercooler, εισαγωγή κτλ., αντί να πάρεις τα δικά τους, αρκεί να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις σε διατομές κτλ. Αν δεν ενδιαφέρεσαι να ψάξεις, παίρνεις το έτοιμο δικό τους κιτ που περιλαμβάνει ό,τι χρειάζεται αλλά θα σου βγει πιό ακριβά και χωρίς κάποιο κέρδος. Παρακάτω και συγκεκριμένα η revo έχει ως stage 3 με τα ανάλογα περιφερειακά για το μοτέρ σου πρόγραμμα και για υβρίδιο (υβριδικό turbo δηλαδή, με μεγαλύτερα φτερά και ισχυρότερο άξονα στο υπάρχον turbo). Αυτό αφορά συγκεκριμένα το δικό τους υβρίδιο. Εδώ ξεπερνάς τα 500 άλογα αλλά και το κόστος αρχίζει να ξεφεύγει με επιπλέον 3 χιλιάρικα. Υβρίδιο μπορείς να φτιάξεις και custom πολύ οικονομικότερα αλλά όταν στο δίνει έτοιμο η revo αγοράζεις και την αξιοπιστία, που ειδικά ένα υβρίδιο είναι πολύ σοβαρή μηχανουργική εργασία, και με τη σιγουριά ότι θα παίξει καλά το πρόγραμμα. Τώρα αν αξίζει ή όχι είναι μεγάλη κουβέντα, μπορώ να σου πω επιχειρήματα υπέρ και κατά. Αυτά είναι όλα τα στάδια βελτίωσης με κλειστό μοτέρ, στα αναφέρω όλα για να έχεις μια συνολική εικόνα για τώρα και στο μέλλον. Στη θέση σου θα ξεκίναγα με πρόγραμμα που είναι και η πιό value for money αναβάθμιση και βλέπεις τι θα κάνεις στην πορεία. Από πρόγραμμα θα έβαζα συγκεκριμένα revo.
  6. Οπότε φαίνεται να έχεις κάψει ~28 λίτρα και ο μέρος όρος που υπολογίζω για τα 525 χιλιόμετρα είναι 5,3 πάρα πολύ καλός. Με τι μέση ταχύτητα; Σε μένα είχα παρατηρήσει ότι η χρυσή τομή για οικονομία αλλά παράλληλα να φτάσεις και κάποτε, είναι εκεί όσο είπα 120-130. Έιμαι και εντός ορίων στους αυτοκινητοδρόμους οπότε όλα τέλεια. Πάνω από τα 130 η κατανάλωση αυξάνει με γοργούς ρυθμούς και το κυριότερο όταν φτάσω θέλω ντεπόν. Ενώ μέχρι αυτή την ταχύτητα παλεύεται. Το τέλειο από άποψη φασαρίας είναι γύρω στα 90 με 100 αλλά για ταξίδι δεν μπορώ αυτές τις ταχύτες με υπνωτίζουν.
  7. Ισχύει, έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους. Πάντως γενικά εκτός πόλης οι διαφορές με τους μικρότερους κινητήρες είναι μικρές. Εκεί που φαίνεται η διαφορά είναι σε συνθήκες κίνησης. Αν όμως μπορείς να γλιτώνεις κατά ένα ποσοστό την κίνηση, με χρήση περιφερειακών οδών όπως π.χ. τον περιφερειακό Θεσ/νίκης ή την αττική οδό (αν και εδώ πληρώνεις), τότε το κόστος βενζίνης είναι ελάχιστα μεγαλύτερο. Πες μου λίγο για τη φωτό που έβαλες, επειδή δεν βλέπω κατανάλωση, τι ρεζερβουάρ έχεις για να υπολογίσω. Φίλε Ντίνο συγγνώμη αν σου χαλάω το θέμα, η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι η κατάλληλη βοήθεια καθώς έχω εντελώς άλλο μοτέρ και αμάξι. Ξεκίνησα να γράφω απλά για να εξηγήσω ότι οι καταναλώσεις του 1.5 έστω και στη βαρύτερη καρότσα του tiguan, δεν μπορεί να είναι τόσο ψηλά.
  8. Εκτός είναι εκεί κοντά στη φωτό που πόσταρα λίγο παραπάνω το 8.3 με μέση ταχύτητα 120-130, απλά εκείνο ήταν με 4 άτομα και γεμάτο πορτ μπαγκαζ. Το αμάξι βγαίνει εκτός πόλης μόνο για ταξίδια και κυρίως Πάσχα και καλοκαίρι, οπότε το πορτ μπαγκαζ πάντα θα είναι γεμάτο και φυσικά θα είμαστε τουλάχιστον 2 άτομα. Τώρα τι διαφορά ακριβώς έχουν τα μείον 2 άτομα δηλαδή πες 150 κιλά, δεν το ξέρω γιατί δεν κοιτάζω ποτέ καταναλώσεις, τόσα χρόνια που έχουν περάσει έχει πάψει να με νοιάζει. Να πούμε 8 με 8,1; Θα πρέπει να θυμηθώ να βγάλω άλλη μία στις επόμενες διακοπές 2κάβαλος.
  9. Αυτά μάλιστα είναι λογικά νούμερα, βεβαίως και το βάρος παίζει ρόλο. Δεν έχει και πολύ νόημα να γράψω κι άλλα, μιας όμως και είπα παραπάνω ότι θα έβγαζα κι άλλη μία αν το θυμόμουν, ορίστε μερικές χθεσινοβραδυνές που βγήκαμε για πατήματα. Πολύς κόσμος στο γνωστό στέκι στα νότια btw. Εδώ είναι για το συγκεκριμένο session. Και όχι δεν έκανα 173 χιλιόμετρα βόλτα Να σημειώσω ότι ήταν 10 νταν αλλα μπήκαμε χθες βράδυ σε 2 McDrive. Άνευ ουσίας το 0.2 απλά το αναφέρω. Παρακάτω έχουμε την συνολική μέση κατανάλωση που αφορά τις τελευταίες 28 ώρες και 55 λεπτά λειτουργίας. Αυτό το νούμερο είναι πάντα υψηλότερο όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, καθώς μέσα σε αυτό έχει και ένα ποσοστό μέσα σε σχετική κίνηση. Όχι μεγάλο ποσοστό, γιατί δεν είναι καθημερινό το αμάξι όπως έχω ξαναπεί, αλλά δεν είναι όλες οι ώρες αργά τη νύχτα. Ωστόσο όλες αυτές οι ώρες είναι εντός πόλης καθώς τελευταίο ταξίδι έκανε το καλοκαίρι και από τότε έχει γίνει reset ο μετρητής 2 που αφορά συνολική μέση (κάνει reset μετά από 100 ώρες). Αυτά από 2λιτρο TFSI ~390 άλογα.
  10. Είναι πολλά, δηλαδή αν υποθέσουμε ότι κάνεις 7500 με επιθετική έστω οδήγηση, θα έχεις κάψει 3 λίτρα. Δυο πράγματα για την ώρα, τσέκαρε κατανάλωση λαδιού με νορμάλ όμως οδήγηση για άλλα 500 χιλιόμετρα, και μαζί με όλα τα παραπάνω που θα αλλάξεις, τσέκαρε και την PCV. Κακή λειτουργία της προκαλεί αυξημένη κατανάλωση. Υπάρχουν και άλλα αίτια εκτός της PCV αλλά είναι ευκολότερο να ξεκινήσεις από εκεί. Να ξέρεις ότι συγκεκριμένη φόρμα στην κατανάλωση δεν υπάρχει γιατί εξαρτάται από το στρώσιμο του κινητήρα, το λάδι που βάζεις και άλλα πολλά. Αλλά η κατανάλωση που γράφεις ξεφεύγει. Τέλος για λάδι το πιό σωστό για το μοτέρ σου είναι το 5-30.
  11. Μαζί με τα παραπάνω καλό θα είναι να αλλάξεις και τη σκάστρα (diverter valve) που λογικά θα φοράς τη revision G με το λαστιχένιο διάφραγμα η οποία έχει την τάση να σκίζεται. Βάλε την revision D με το πιστόνι. Και να τονίσω και εγώ με τη σειρά μου πόσο σημαντικό είναι να αλλάξεις το ποτηράκι της αντλίας υψηλής που σου είπε ο nikdev. Ο λόγος είναι ότι καταπονείται από το έμβολό της και σταδιακά φθείρεται. Το ποτηράκι όπως βλέπεις στη φωτό έχει μία προστατευτική επίστρωση (DLC coating) που φεύγει πάντα πρώτη. Μόλις φύγει αρχίζει να σκάβεται από μέσα το ίδιο το ποτηράκι μέχρι να γίνει τρύπα, κάτι που μπορεί να στοιχίσει από σκέτη την αντλία αν είσαι ιδιαίτερα τυχερός, ως πολύ παραπάνω. Το δε ποτηράκι έχει κόστος ~30 ευρώ και η εργασία διαρκεί ένα τέταρτο το πολύ, αξίζει δηλαδή. Βάλε μέσα το καινούργιο και κάνε έναν πρώτο έλεγχο μετά από 10.000, που είναι πολύ νωρίς αλλά έτσι θα τσεκάρεις τον ρυθμό φθοράς και θα ξέρεις για το μέλλον. Το ακριβές διάστημα θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες όπως τρόπος οδήγησης, λάδια που χρησιμοποιείς και πόσο ευλαβικά τα αλλάζεις και αυτά. Τέλος αν αποφασίσεις να αναβαθμίσεις και την αντλία υψηλής που είναι ένα στάδιο βελτίωσης από μόνη της (με τον ανάλογο επαναπρογραμματισμό), το ποτηράκι θα το αλλάζεις πιό συχνά καθώς θα τρώει ακόμα μεγαλύτερη καταπόνηση. Παρακάτω βλέπεις το δικό μου μετά από 69.000, Σεπτέμβρης 2011. Στα αριστερα βλέπεις το φθαρμένο, στα δεξιά το καινούργιο. Κακώς το άφησα τόσα χιλιόμετρα αλλά τότε δεν τα ήξερα αυτά. Στη δική μου περίπτωση δεν είχαμε μεγάλη καταπόνηση, αλλά έχω διαβάσει πολλά horror stories οπότε καλό είναι να το προσέξεις. Εδώ το 2ο ποτηράκι μετά από 15.000, Φλεβάρης 2013. Παρόμοια φθορα αλλά σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Τρόπος οδήγησης. Σημείωσε το αμάξι είναι του 2007, και μπήκε πρόγραμμα το 2011, οπότε καταλαβαίνεις τι έγινε. Εδώ οι διαφορές της σκάστρας ανάμεσα στο revision G και D.
  12. Καλά και γω 18άρες φοράω μη νομίζεις ότι έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση από 19άρες, μιλάω για το μοτέρ μου. Φίλε είναι υπερβολικό το 12-13 για cruising 120-130, μήπως το πηγαίνει με 3η; Με τέτοιες καταναλώσεις από 15άρι μοτέρ περαστικά στον φίλο σου δηλαδή, αλήθεια στο λέω. Ψάχνοντας λίγο στα albums στον server μου βρήκα μία φωτό που είχα ανεβάσει το 2011 η οποία δείχνει την μέση κατανάλωση σε ταξίδι μετά από 467 χλμ. Την είχα βγάλει την πρώτη χρονιά που είχα το πρόγραμμα όπου μου είχε κάνει εντύπωση η κατανάλωση, με μέση ταχύτητα 120-130, 4 άτομα και αποσκευές, με μία διόρθωση μόνο για να μην λέω ανακρίβειες, δεν ήταν καλοκαίρι αλλά τέλη Απριλίου. Δεν έχω πιό πρόσφατη φωτό αλλά όποτε ξαναμπώ στο αμάξι θα προσπαθήσω να θυμηθώ να βγάλω μία. Από τότε μέχρι σήμερα που η βελτίωση έχει προχωρήσει αρκετά, στο ταξίδι δεν έχω παρατηρήσει διαφορά.
  13. Να ξέρεις ότι το πρόγραμμα σου κάνει το μείγμα φτωχότερο και αυτό έχει αντίκτυπο στην κατανάλωση σε κατάσταση cruising, γι΄αυτό το ανέφερα σε παρένθεση. Πάνω στο πάτημα φυσικά τερματίζει η κατανάλωση, αλλά ο μέσος όρος του session (η επιλογή 1 στο mfd) είναι όσο σου είπα. Εννοείται ότι δεν είμαι με το πόδι στο πάτωμα επί μιάμιση ώρα.
  14. Αυτές οι καταναλώσεις που σου είπαν είναι σίγουρα εντός πόλης, που εκεί το πράγμα παίζει πολύ ανάλογα σε τι κίνηση πέφτει ο καθένας. Αν κάθε πρωί πέφτεις σε μποτιλιάρισμα δεν μου κάνει εντύπωση το νούμερο. Ενδεικτικά για να καταλάβεις, εγώ με βενζίνη 2λιτρο (βελτιωμένο) έχω δει εκτός πόλης 8 με 8,5 με μέση ταχύτητα 120-130 με 4 άτομα, αποσκευές και κλιματισμό (καλοκαίρι). Ναι μεν πιό ελαφρύ από το tiguan αλλά σου βάζω 4 άτομα μέσα. Εντός πόλης αλλά σε ώρες χωρίς κίνηση π.χ. αργά τη νύχτα που θα βγω να το πατήσω και λίγο, μαζί και με νορμάλ οδήγηση, μαζί και με φανάρια, εδώ δικάβαλος και εννοείται χωρίς αποσκευές αλλά κατά τ' άλλα πλήρως ντυμένο αμάξι, 9 με 10 ανάλογα πόσο βαρύ θα είναι το δεξί πόδι. Εντός πόλης όπως προηγουμένως αλλά σε πολύ κίνηση, έχω δει μέχρι 14, σπάνια βέβαια γιατί δεν το έχω για καθημερινό. Το tiguan σίγουρα θα πρέπει να είναι χαμηλότερα, ίσως όχι πολύ λόγω βάρους, αλλά χαμηλότερα.
  15. Πού το θυμήθηκες το βίντεο, θεούλης ο τύπος! like και μόνο γι' αυτό! Κοίταξε να δεις όμως, δεν μπορείς να τα αφήνεις απ' έξω GTI και R. Εφόσον μιλάμε για golf θα μιλάμε και για τις εκδόσεις τους, γιατί δεν είναι μόνο θέμα μοτέρ που είναι το χάος, είναι και ο εξοπλισμός που επίσης έχει πολύ μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα 14άρια, και στην περίπτωση του R είναι και η τετρακίνηση, τεράστιο κεφάλαιο. Ωστόσο δεν είναι σωστή η σύγκριση που κάνεις με το 350Z και το ΕVO. Καταρχάς τα 350Ζ δεν τα βλέπεις λόγω φορολόγησης/κυβικών, δεν είναι η τιμή πλέον, καθώς στο car παίζουν στα 12-13 χιλιάρικα. Τα EVO είναι δίλιτρα, οπότε εκ των πραγμάτων δεν μπορείς ούτε αυτά να τα βλέπεις συχνά λόγω φορολόγησης, όπως πολύ σωστά δεν βλέπεις GTI/R συχνά. Στην περίπτωση του EVO όμως έχουμε και ένα αμάξι με χαρακτήρα αμιγώς αγωνιστικό, αν ρωτήσεις εμένα θα σου πω ότι το αμάξι είναι κα@λα (8άρι και ακόμα περισσότερο 9άρι για μένα) αλλά είναι εντελώς έξω από το ζητούμενο του μέσου οδηγού. Οπότε ούτε αυτό μπορεί να μπει στη σύγκριση. Αν ήταν έτσι να βάζαμε και το S2000 που επίσης έχει σχεδόν εξαφανιστεί κι ας το βρίσκεις με 14 χιλιάρικα στο car. Αλλά έχει και αυτό πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα για τον μέσο οδηγό, είναι δυνατόν να μπει στη σύγκριση; Μια λογική σύγκριση θα ήταν π.χ. με Astra OPC. Αν και μάλλον το λες αστειευόμενος, θα θελα να σου πω ότι προσωπικά δεν ζηλεύω κανέναν, έχω φιλοσοφήσει πολύ περισσότερο τη ζωή και έχω μάθει να την απολαμβάνω και να είμαι ευχαριστημένος με ό,τι μου δίνει. Η υγεία είναι το μόνο που έχει σημασία, ούτε τι αμάξι οδηγείς ούτε τίποτα. Αν αυτά που έχεις, εννοείται ξεκινώντας από τους ανθρώπους γύρω σου, είναι ικανά να σου δίνουν χαμόγελο από το πρωί ως το βράδυ, έχεις πιάσει το νόημα. Αφήνοντας αυτό στην άκρη, το passat δεν είναι του στυλ μου, ποτέ δεν ήταν. Μπορεί να έχω μία ηλικία αλλά κατά βάθος παραμένω "παιδί" γι΄αυτό και εξακολουθώ να έχω ένα αμάξι που σίγουρα απευθύνεται σε νεότερους. Και το επόμενο αμάξι μου κατά πάσα πιθανότητα hatchback θα είναι, απλά ίσως ανέβω λίγο στα κυβικά, διαφορετικά πάλι δίλιτρο. Θα σου δώσω ένα δίκιο όσο αφορά τη θεοποίηση του golf και όχι μόνο στη χώρα μας, αν και δεν θα έφτανα να το πω θεοποίηση, αλλά οκ υπάρχει μια υπέρ του δέοντος αποδοχή του συγκεκριμένου μοντέλου παγκοσμίως. Αυτό νομίζω οφείλεται κατά κύριο λόγο στα περιοδικά, έντυπα και ηλεκτρονικά καθώς και σε εκπομπές στην τηλεόραση όπως top gear, 5th gear κτλ, που το έχουν θέσει ως σημείο αναφοράς για εκατοντάδες μοντέλα. Δεν γίνεται όμως χωρίς λόγο γιατί το golf πράγματι σημάδεψε μια ολόκληρη εποχή και έθεσε standards. Δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε για πληρωμένα reviews και συνωμοσίες όπως έχω ακούσει κατά καιρούς, αυτά είναι αστεία πράγματα. Και βέβαια δεν είναι σαν να αγοράζεις lambo έτσι; Υποθέτω το είπες αστειευόμενος. Τέλος πάντων ωραία η κουβεντούλα αλλά ο φίλος μας 99% passat θα πάρει γιατί του αρέσει, όχι λόγω χώρων, και καλά κάνει.
×
×
  • Create New...