Jump to content

DarkX

Members
  • Content Count

    562
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    77

DarkX last won the day on May 1 2020

DarkX had the most liked content!

Community Reputation

637 Excellent

1 Follower

About DarkX

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Recent Profile Visitors

3,985 profile views
  1. Το κτεο είναι το εύκολο κομμάτι. Οι περισσότεροι που ασχολούνται με τη βελτίωση και λίγο ως πολύ παρανομούν, είτε λόγω decat, είτε λόγω θορύβου πάνω από τα επιτρεπτά όρια, είτε λόγω μεμβρανών, παράνομα led με περίεργες αποχρώσεις και άλλα πολλά, είτε έχουν οι ίδιοι γνωριμία μέσα σε κάποιο κτέο, είτε τους στέλνει συστημένους σε συγκεκριμένο κτέο το συνεργείο που τους βελτιώνει το αμάξι. Μέσω συνεργείου 15 χρόνια αυτή τη δουλειά κάνουμε. Το δύσκολο κομμάτι είναι η τροχαία, γιατί δε μπορείς να έχεις γνωστούς σε όλο το Σώμα να σου σβήνουν τις κλήσεις, εκτός και έχεις γνωριμίες με διοικητικά στελέχ
  2. Είναι ωραία η αίσθηση των μεμβρανών και όχι για αισθητικούς λόγους, δηλαδή στο δικό μου μάτι βελτιώνει πολύ λίγο την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Όσο για λόγους ασφαλείας ότι δηλαδή δεν σπάει εύκολα το τζάμι να μπει κάποιος μέσα, αυτό μπορείς να το δεις και από την άλλη. Αν χρειαστείς εσύ να σπάσεις το τζάμι να βγεις, θα χάσεις πολύτιμο χρόνο ή θα χάσουν πολύτιμο χρόνο να σε βγάλουν. Άρα να το πάρουμε σαν πλεονέκτημα αυτό ή μειονέκτημα, ιδού η απορία. Τέλος πάντων άλλη ιστορία. Η μεγαλύτερη μακράν βελτίωση γίνεται στο εσωτερικό και αφορά τους ζεστούς μήνες. Όλα όσα ισχυρίζονται οι κατασκευαστές α
  3. Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο. Βασικά είναι λογικό που ρωτάει γιατί το έκανα edit το ποστ πριν απαντήσει και έσβησα το σημείο που εξηγούσα σχετικά. Εσύ υποθέτω ότι το διάβασες πριν το κάνω edit. Ναι δεν θα ήθελα να το αποκαλύψω, πάντως η επιλογή μου βασίστηκε με δεδομένο ότι μου περνάει η φάση της βελτίωσης, άρα θα έπρεπε να είναι κάτι που θα με καλύψει. Να ξεκίναγα τώρα τις βελτιώσεις από το μηδέν και μάλιστα σε μοτέρ που τώρα καλά καλά μαθαίνω, μου φαίνεται βουνό. Και από το να πήγαινα σε πιό αργό αμάξι ή ακόμα και με παρόμοιες επιδόσεις, θα προτιμούσα να έκανα big turbo το άλλ
  4. Καλησπέρα, επιστρέφω μετά από καιρό για ένα update, το σημαντικότερο μέχρι τώρα. Μετά λοιπόν από 12 χρόνια ευτυχισμένης συμβίωσης ήρθε ο καιρός να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Πριν δυόμιση μήνες περίπου το έδωσα. Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης να το προσέχει και να το αγαπάει όπως εγώ, γιατί πραγματικά η φροντίδα που του παρείχα όλα αυτά τα χρόνια ήταν ως και υπερβολική θα έλεγε κανείς. Αυτό βέβαια το εξαργύρωσα με την απροβλημάτιστη λειτουργία του, ακόμα και για το διάστημα που το είχα φτάσει στα 390 άλογα. Σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και παρά λίγο θα προχωρούσα σε big turbo, αλλά αποφάσισα να αν
  5. Ένα ακόμη ωραίο τυχαίο πάτημα με Octavia 20vt (άκουσα external), μόνος του αυτός και ως συνήθως δικάβαλος εγώ. Στα κιλά ο τσέχος είναι καμιά 100ή κιλά κάτω από λίγο που έψαξα, ας με διορθώσει κανείς αν κάνω λάθος. Βάλε και το έξτρα μου άτομο πάμε στα 160 κιλά εύκολα. Το πάτημα έγινε από 3η 100 μέχρι γύρω στα 220 και είχα ένα μικρό πλεονέκτημα καθώς ήμουν μισό μπροστά όταν φύγαμε. Πάμε λοιπόν στο πάτημα, όπου παρά τον πολύ θόρυβο που κάνει το αμάξι μου, το εξτέρναλ του ούρλιαζε και το άκουγα με κλειστά παράθυρα, οπότε αμέσως κατάλαβα ότι δεν είχα τύχη και ήταν απλά θέμα χρόνου πότε
  6. 10.5 το απλό gti, 9.8 το edition 30. Στη θέση σου θα έκανα υπομονή να δουλευτεί λίγο το μοτέρ να μάθουν οι προγραμματιστές από τα λάθη τους. Εμένα μου κάνει εντύπωση που το έστρωσες κιόλας.
  7. Μια που μου είχε ξεφύγει όταν ανέβασα τις τελευταίες με τις καινούργιες ζάντες (Νοέμβριος 2018). Για κάποιο λόγο κάτι μου κάνει και αυτή.
  8. Τίποτα φίλε μου. Σωστή επισήμανση από τον nikdev για το κουτί. Αν δεν κάνω λάθος είναι από το tuning box δηλαδή παράλληλος εγκέφαλος και ξέχασα να στο αναφέρω. Όντως αυτό μπορείς να το βάλεις και να πάρεις κάποια άλογα χωρίς να χάσεις την εγγύηση. Νομίζω Racechip πουλάει μία αντιπροσωπεία με την οποία συνεργαζόμαστε. Κοίτα δεν θα έβαζα, θα προτιμούσα να μείνω μαμά αν ντε και καλά επέλεγα να εξαντλήσω την εγγύηση, όπως σχεδόν έκανα με 3+ χρόνια υπομονής. Αλλά για να μην παρεξηγηθώ, δεν είναι ότι θα πάθεις κάτι, απλά εγώ δεν είμαι της νοοτροπίας του παράλληλου, το έχω ξαναγράψει κάπου στο forum
  9. Καλησπέρα και καλορίζικο αν και καθυστερημένα. Η εγγύηση χάνεται μόλις μπει πρόγραμμα στο αμάξι, πέρασαν οι εποχές που έβαζες πρόγραμμα ακόμα και μέσα στην αντιπροσωπεία (όπως έκανε η Seat π.χ. που το 2011 είχε επίσημη συνεργασία με τη Revo). Τώρα εναπόκειται στην καλή θέληση του αντιπροσώπου να κάνει τα στραβά μάτια, και αν πάλι είναι εφικτό κατά περίπτωση. Οπότε διαλέγεις είτε εγγύηση είτε άλογα. Στη θέση σου θα προχωρούσα πάντως και ο λόγος είναι απλός, δεν υπάρχει περίπτωση να πάθεις κάτι από ένα σωστό πρόγραμμα π.χ. revo ή apr. Περιπτώσεις που έγιναν οι στραβές ήταν σε άλλα μο
  10. Οπότε φαίνεται να έχεις κάψει ~28 λίτρα και ο μέρος όρος που υπολογίζω για τα 525 χιλιόμετρα είναι 5,3 πάρα πολύ καλός. Με τι μέση ταχύτητα; Σε μένα είχα παρατηρήσει ότι η χρυσή τομή για οικονομία αλλά παράλληλα να φτάσεις και κάποτε, είναι εκεί όσο είπα 120-130. Έιμαι και εντός ορίων στους αυτοκινητοδρόμους οπότε όλα τέλεια. Πάνω από τα 130 η κατανάλωση αυξάνει με γοργούς ρυθμούς και το κυριότερο όταν φτάσω θέλω ντεπόν. Ενώ μέχρι αυτή την ταχύτητα παλεύεται. Το τέλειο από άποψη φασαρίας είναι γύρω στα 90 με 100 αλλά για ταξίδι δεν μπορώ αυτές τις ταχύτες με υπνωτίζουν.
  11. Ισχύει, έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους. Πάντως γενικά εκτός πόλης οι διαφορές με τους μικρότερους κινητήρες είναι μικρές. Εκεί που φαίνεται η διαφορά είναι σε συνθήκες κίνησης. Αν όμως μπορείς να γλιτώνεις κατά ένα ποσοστό την κίνηση, με χρήση περιφερειακών οδών όπως π.χ. τον περιφερειακό Θεσ/νίκης ή την αττική οδό (αν και εδώ πληρώνεις), τότε το κόστος βενζίνης είναι ελάχιστα μεγαλύτερο. Πες μου λίγο για τη φωτό που έβαλες, επειδή δεν βλέπω κατανάλωση, τι ρεζερβουάρ έχεις για να υπολογίσω. Φίλε Ντίνο συγγνώμη αν σου χαλάω το θέμα, η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι η κ
  12. Εκτός είναι εκεί κοντά στη φωτό που πόσταρα λίγο παραπάνω το 8.3 με μέση ταχύτητα 120-130, απλά εκείνο ήταν με 4 άτομα και γεμάτο πορτ μπαγκαζ. Το αμάξι βγαίνει εκτός πόλης μόνο για ταξίδια και κυρίως Πάσχα και καλοκαίρι, οπότε το πορτ μπαγκαζ πάντα θα είναι γεμάτο και φυσικά θα είμαστε τουλάχιστον 2 άτομα. Τώρα τι διαφορά ακριβώς έχουν τα μείον 2 άτομα δηλαδή πες 150 κιλά, δεν το ξέρω γιατί δεν κοιτάζω ποτέ καταναλώσεις, τόσα χρόνια που έχουν περάσει έχει πάψει να με νοιάζει. Να πούμε 8 με 8,1; Θα πρέπει να θυμηθώ να βγάλω άλλη μία στις επόμενες διακοπές 2κάβαλος.
  13. Αυτά μάλιστα είναι λογικά νούμερα, βεβαίως και το βάρος παίζει ρόλο. Δεν έχει και πολύ νόημα να γράψω κι άλλα, μιας όμως και είπα παραπάνω ότι θα έβγαζα κι άλλη μία αν το θυμόμουν, ορίστε μερικές χθεσινοβραδυνές που βγήκαμε για πατήματα. Πολύς κόσμος στο γνωστό στέκι στα νότια btw. Εδώ είναι για το συγκεκριμένο session. Και όχι δεν έκανα 173 χιλιόμετρα βόλτα Να σημειώσω ότι ήταν 10 νταν αλλα μπήκαμε χθες βράδυ σε 2 McDrive. Άνευ ουσίας το 0.2 απλά το αναφέρω. Παρακάτω έχουμε την συνολική μέση κατανάλωση που αφορά τις τελευταίες 28 ώρες και 55 λεπτά λειτ
  14. Είναι πολλά, δηλαδή αν υποθέσουμε ότι κάνεις 7500 με επιθετική έστω οδήγηση, θα έχεις κάψει 3 λίτρα. Δυο πράγματα για την ώρα, τσέκαρε κατανάλωση λαδιού με νορμάλ όμως οδήγηση για άλλα 500 χιλιόμετρα, και μαζί με όλα τα παραπάνω που θα αλλάξεις, τσέκαρε και την PCV. Κακή λειτουργία της προκαλεί αυξημένη κατανάλωση. Υπάρχουν και άλλα αίτια εκτός της PCV αλλά είναι ευκολότερο να ξεκινήσεις από εκεί. Να ξέρεις ότι συγκεκριμένη φόρμα στην κατανάλωση δεν υπάρχει γιατί εξαρτάται από το στρώσιμο του κινητήρα, το λάδι που βάζεις και άλλα πολλά. Αλλά η κατανάλωση που γράφεις ξεφεύγει. Τέλος για λάδι το
  15. Μαζί με τα παραπάνω καλό θα είναι να αλλάξεις και τη σκάστρα (diverter valve) που λογικά θα φοράς τη revision G με το λαστιχένιο διάφραγμα η οποία έχει την τάση να σκίζεται. Βάλε την revision D με το πιστόνι. Και να τονίσω και εγώ με τη σειρά μου πόσο σημαντικό είναι να αλλάξεις το ποτηράκι της αντλίας υψηλής που σου είπε ο nikdev. Ο λόγος είναι ότι καταπονείται από το έμβολό της και σταδιακά φθείρεται. Το ποτηράκι όπως βλέπεις στη φωτό έχει μία προστατευτική επίστρωση (DLC coating) που φεύγει πάντα πρώτη. Μόλις φύγει αρχίζει να σκάβεται από μέσα το ίδιο το ποτηράκι μέχρι να γίνει
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.