Jump to content

DarkX

Members
  • Content count

    514
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    72

DarkX last won the day on November 18

DarkX had the most liked content!

Community Reputation

611 Excellent

4 Followers

About DarkX

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

2,789 profile views
  1. Eπειδή στο κοντινό μέλλον δεν υπάρχει στο πρόγραμμα κάποια εργασία που να απαιτεί σήκωμα και κάποια στιγμή θα ξεχνούσα και το update του θέματος, σκέφτηκα να δοκιμάσω να στρίψω το τιμόνι μπας και χωρέσει το κινητό. Κάτι κατάφερα τελικά αν και χωρίς να βλέπω τι έβγαζα. Αρχικά να πω ότι το πρόβλημα λύθηκε κατά ένα μεγάλο μέρος, όπως άλλωστε είχα γράψει, αλλά με λίγα παραπάνω χιλιόμετρα ή σε λίγο πιό βαθύ χαντάκι ή με ένα έξτρα άτομο στο αμάξι, εξακολουθούσα να βρίσκω, όχι όμως πλέον στο φτερό αλλά στον πλαστικό θόλο, κοντά στο φτερό. Ένα από τα βασικά σημεία που έβρισκε είναι στην περιοχή της κεντρικής βίδας του θόλου. Αυτό αν και δεν προκαλεί ανησυχία διότι ούτε το ελαστικό παθαίνει καταστροφική φθορά ούτε και φαίνεται απ' έξω η φθορά του θόλου, σκέφτηκα να προχωρήσω ένα βήμα παρακάτω με το fender screw mod. Πρόκειται για την κεντρική βίδα που στηρίζει τον θόλο, που βρίσκεται περίπου στην κορυφή, και διαφέρει από τις υπόλοιπες καθώς στηρίζεται με τη σειρά της σε προέκταση του ίδιου του φτερού εσωτερικά (είναι λαμαρίνα δηλαδή). Εδώ βλέπουμε το αποτέλεσμα. Κανονικά το λαμαρινένιο κομμάτι-εξόγκωμα του φτερού δεν είναι λυγισμένο προς τα πάνω όπως στη φωτό αλλά ίσιο, και ο θόλος δεν είναι περασμένος από πάνω, αλλά περνάει από κάτω, και κάτω από αυτό είναι η βίδα. Εμείς λοιπόν τι κάναμε, βγάλαμε τη βίδα, αφήσαμε το στήριγμα της βίδας εκεί γιατί δεν υπήρχε λόγος να βγει (είναι αυτό το στρογγυλό στη φωτό, κάτι σαν μακρόστενο παξιμάδι με εσωτερικό σπείρωμα και κουμπώνει στο λαμαρινένιο κομμάτι), κατόπιν βάζοντας δύναμη σπρώξαμε τον θόλο πάνω από το λαμαρινένιο κομμάτι όπως φαίνεται στη φωτό και με αυτό τον τρόπο πλέον στερεώνεται αφού έχει φύγει η βίδα, και λυγίσαμε το λαμαρινένιο κομμάτι προς τα πάνω για να δώσουμε ακόμα μεγαλύτερο περιθώριο στο ελαστικό. Να και η άλλη πλευρά: Το fender screw mod όπως λέγεται διεθνώς έρχεται να συμπληρώσει το fender rolling σε περιπτώσεις σαν τη δική μου, όπου έχουμε πολύ χαμήλωμα σε σημείο να μην υπάρχει καθόλου κενό από το ελαστικό ως το φτερό (με έξτρα άτομο μπαίνει και λίγο μέσα), και η κατάσταση των δρόμων δεν βοηθά ιδιαίτερα. Να συμπληρώσω ότι το fender screw mod είναι απολύτως DIY δουλειά και θα χρειαστείτε μόνο το ανάλογο torx για τη βίδα, μία πένσα αν θέλετε να βγάλετε και το στήριγμά της που προσεκτικά θα πρέπει να το παίξετε λίγο για να ξεκουμπώσει, και ένα μικρό πλαστικό σφυράκι αν θέλετε να λυγίσετε και το λαμαρινένιο κομμάτι προς τα πάνω. Απλά θέλει δύναμη να σπρώξετε τον θόλο από πάνω και δυστυχώς είναι έτσι που δεν έχετε καλό grip. Το fender rolling αν και θεωρείται και εκείνο DIY απαιτεί εμπειρία καθώς υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να σκάσει το χρώμα (τα έχω εξηγήσει σε ένα παραπάνω ποστ). Εδώ είναι όσο κατάφερα να βγάλω και τη δουλειά που έγινε όσο αφορά το fender rolling: Βλέπουμε στο πάνω μέρος της φωτό και το σημείο που με έξτρα άτομο, με χιλιόμετρα κτλ, βρίσκει πλέον κατά μήκος του θόλου, αφού γύρισαν τα φτερά. Αυτό δεν προκαλεί ανησυχία όπως ούτε και η βίδα, αλλά το fender screw mod ήταν πολύ απλό για να το αφήσω έτσι. Τώρα για να μην βρίσκει ούτε κατά μήκος του θόλου (γύρω στους 15 πόντους) θα πρέπει να θερμάνω τον θόλο στο σημείο εκείνο και να τον μορφοποιήσω, να του δώσω διαφορετική καμπύλη. Προς το παρόν το αφήνω ως έχει και θα δούμε στην πορεία, γιατί βρίσκει μόνο υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις όπως είπα παραπάνω και όχι συχνά. Οπότε για να γνωρίζει όποιος έχει ανάλογο setup, 3 είναι τα σημεία που μπορεί να βρίσκει: φτερό (λύνεται με fender rolling), περιοχή στην βίδα του θόλου κοντά στην κορυφή (λύνεται με fender screw mod) και κατά μήκος του θόλου σε απόσταση ανάλογα το setup (λύνεται μορφοποιώντας τον θόλο με χρήση θερμότητας).
  2. Επανέρχομαι για να πω ότι την έκανα τη νυχτερινή γρήγορη βόλτα, το οδήγησα όπως με τις μαμά ζάντες δηλαδή cruise 100 και δεν βρήκα πουθενά εκτός από ένα και μόνο σημείο που κάνει γούβα ο δρόμος και σηκώνεται απότομα, εκεί στο σήκωμα πρέπει να βρήκε ελάχιστα και μόνο αριστερά, ίσα που το άκουσα. Από το ίδιο σημείο με 90 δεν βρήκε. Πριν το γύρισμα των φτερών είχα βρει και σε άλλα 3-4 σημεία στην ίδια διαδρομή και μάλιστα προσέχοντας, δηλαδή σε όλα αυτά τα σημεία έκοβα και παρ' όλα αυτά και με 60-70 έβρισκα. Έκανα και τα πατήματά μου σε καλές ευθείες όπως πάντα και μια χαρά όλα. Τελικά ήταν αυτά τα 3 χιλιοστά του lip του φτερού που έφυγαν από τη μέση και έδωσαν τα λύση. Δυστυχώς φωτό για να δείτε το αποτέλεσμα δεν μπορώ να βγάλω γιατί δεν χωράει το κινητό ανάμεσα από φτερό και λάστιχο, αφού δεν υπάρχει κενό. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κολλήσω το κινητό όσο πιό ψηλά στο λάστιχο και να πάρω το φτερό από εκεί, αλλά η γωνία λήψης δεν φτάνει να το πάρει από μέσα, δεν θα καταλάβετε τίποτα. Επειδή βαριέμαι να βάζω γρύλο για μια φωτογραφία (που και με γρύλο μη νομίζετε ότι πέφτουν και πολύ οι τροχοί, παίζει να έβγαινε θολή η φωτό λόγω μικρής απόστασης από το φτερό), θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι να σηκώσω το αμάξι για κάποια δουλειά.
  3. Φίλε μου η εισαγωγή δίνει ελάχιστα στο στάδιο που βρίσκεσαι και θες και downpipe με αλλαγή καταλύτη ή catless setup για stage 2 άρα προς το παρόν stage 1 είσαι με ήχο. Δε θέλω να στο χαλάσω λοιπόν αλλά αυτές οι τρελλές διαφορές που περιγράφεις για μόνο πρόγραμμα είναι όνειρο θερινής νυκτός. Ισχύει ότι γενικά στα 14άρια οι κονσέρβες είναι πιό αδύναμες από τα custom αλλά οι διαφορές σε αυτό το στάδιο δεν είναι ούτε 1 αμάξι το 400άρι. Φαντάσου στο 14άρι Cupra της κοπέλας μου όταν μάλιστα ήταν stage 2 revo με εισαγωγή-εξάτμιση full 70 με 200άρη καταλύτη-σκάστρα-waste-κούλερ με 100άρα 241 άλογα πίσω στο 2012, οι διαφορές από τα δυνατά της εποχής αρκετά από τα οποία catless, ήταν 6-7 άλογα. Με αυτές τις διαφορές ζήτημα είναι αν βλέπαμε και σκάρτη καρότσα στο 400άρι, μη σου πω μάλιστα ότι λόγω χάρτη ήταν πιό δυνατό το αμάξι στις μεσαίες και υστερούσε μόνο ψηλά σε σχέση με τα catless, όπου δεν προλάβαιναν να μαζέψουν και βλέπαμε το revo ένα φτερό μπροστά π.χ. Στα λέω για να καταλάβεις ότι οι διαφορές για μόνο πρόγραμμα είναι ελάχιστες, πολύ μικρότερες από ένα ολοκληρωμένο 1ο στάδιο. Εκτός και το ένα έχει ρυθμιστεί για 95 και το άλλο για 100 ή το ένα αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, ή ο οδηγός δεν το χει και πολύ με τις αλλαγές αν πρόκειται για manual. Επαναλαμβάνω στα 14άρια όντως τα custom είναι πιό δυνατά σε γενικές γραμμές αλλά οι διαφορές ειδικά στο στάδιό σου είναι ελάχιστες, όταν καλά καλά τα καυσαέριά σου πρέπει να περάσουν από διατομή σε μέγεθος μπρελόκ. Έκατσα και στα γραψα όλα αυτά με όλη την καλή διάθεση και δίχως να έχω κάποιο συμφέρον γιατί θυμήθηκα που κάποτε γράφαμε και μεις σελίδες ολόκληρες με tsi wars και άκρη δε βγάζαμε, μην σας φουσκώνουν τα μυαλά οι βελτιωτές-προγραμματιστές, καθένας το ψωμί του βγάζει και διαφημίζει το προϊόν του. Να χαίρεστε τα αμάξια σας και καλές βελτιώσεις.
  4. Thank you για τις συμβουλές. Εντάξει είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα έρχονται τα πάντα καθυστερημένα. Εγώ γι'αυτό πρώτα έγινα μέλος σε αμερικάνικο forum το 2009 και μετά στα ελληνικά. Δεν θέλω να μειώσω τα ελληνικά forums γιατί και εδώ υπάρχει γνώση και άνθρωποι που πρωτοπορούν, όσο επιτρέπουν στον καθένα οι γνώσεις του, το μεράκι του, τα κονέ που έχει και φυσικά η τσέπη του, αλλα είναι γεγονός ότι έξω το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο. Εκτός του ότι τα περισσότερα για τα οποία εμείς θα πηγαίναμε σε μαγαζί, εκεί είναι DIY, όταν εκεί χρειάζονται μαγαζί, υπάρχει ο κατάλληλος επαγγελματίας που κάνει ακριβώς το πράγμα που θες, και είναι τόσοι που δεν κάθεσαι να ψάξεις. Υπάρχει εύκολη πρόσβαση στα πάντα δηλαδή, ότι περίεργο και τρελλό βάλει ο νους σου. Τον πήρα τηλέφωνο τον κ. Ζανιά και ήταν όντως πολύ ευγενικός και πρόθυμος να ασχοληθεί. Μάλιστα μου έδωσε την εντύπωση σωστού επαγγελματία που δεν θέλησε να μου δώσει συγκεκριμένη απάντηση για το κατά πόσο θα γίνει η δουλειά μου, πριν δει το αμάξι από κοντά. Μου πρότεινε να περάσω δηλαδή να το δει και να μιλήσουμε. Ναι το fender roller το έχει. Εγώ διάλεξα την μέθοδο του λαστιχένιου σφυριού όχι επειδή προτιμάω αυτή τη μέθοδο, αλλά επειδή έψαξα και ρώτησα για τη μέθοδο του roller. Επειδή ούτε αυτή εγγυάται αψεγάδιαστο αποτέλεσμα και έχει κατά πολύ να κάνει με το πόσο ταλαιπωρημένο είναι το χρώμα (πόσο παλιό είναι, πόσο ήλιο έχει φάει κτλ.) την ποιότητά του (αν είναι εργοστασιακό που και εκεί υπάρχουν διαφορές από εργοστάσιο σε εργοστάσιο, αν έχει ξαναβαφεί, τι βαφή χρησιμοποιήθηκε κ.α.) πόσο εύκαμπτη είναι η λαμαρίνα (πάλι υπάρχουν διαφορές από μοντέλο σε μοντέλο και ακόμα περισσότερες αν έχεις κάνει body work), για όλους αυτούς τους λόγους θεώρησα ότι δεν έχω κάποιο σοβαρό λόγο να επιλέξω το fender roller αντί της παραδοσιακής μεθόδου από έμπειρο χέρι. Προτίμησα το έμπειρο χέρι λοιπόν και έριξα τη ζαριά μου. Αν δεν θες ρίσκο, απλά σηκώνεις το αμάξι και συμβιβάζεσαι, αν τα θες όλα, ρισκάρεις κάτι. Αυτό ισχύει και στα μηχανολογικά, κυνηγάς και το τελευταίο άλογο, μπορείς να το πετύχεις με πολλή δουλειά αλλά πάντα παίρνεις ρίσκο. Δεν σου κρύβω ότι σκέφτηκα αρκετές φορές να το σηκώσω χωρίς να πειράξω το φτερό, 1 δάχτυλο σήκωμα θα ήθελε πιστεύω για να μην βρίσκει. Το σκεφτόμουν όλο το ΣΚ πριν καν αρχίσω να παίρνω τηλέφωνα. Και τελικα είπα όχι δεν θα αφήσω τη μ@λ@κία να μου χαλάσει την εικόνα που είχα οραματιστεί για το αμάξι μου. Για να βαδίσεις σε άγνωστους για σένα δρόμους χρειάζεται πολύ ψάξιμο, να διαβάσεις πληροφορίες, να πάρεις τηλέφωνα, να πάρεις γνώμες από άλλους που το έκαναν, ποιος τους το έκανε (ο λόγος που άνοιξα το θέμα και εδώ και αλλού) και να κάνεις υπολογισμό ρίσκου, ώστε σε περίπτωση που δεν πάει καλά το πράγμα να ξέρεις πώς θα το φέρεις εκεί που θες. Όταν είσαι έτοιμος μπαίνεις στη "μάχη" και ελπίζεις. Μία από αυτές τις μέρες θα βγάλω φωτό να σας δείξω και τη δουλειά που έγινε, γιατί δίχως φωτό το θέμα είναι ορφανό.
  5. Ενημερωτικά, το έκανα σήμερα με την παραδοσιακή μέθοδο του λαστιχένιου σφυριού, όπως το έκαναν πριν την πατέντα του roller, στο ένα χέρι το σφυρί και με το άλλο κρατάς κόντρα το φτερό. Πήρε πολύ παραπάνω χρόνο βέβαια αφού ήθελε πολύ μαλακά αλλά πολλά χτυπήματα για να έρθει σιγά σιγά. Το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό, το αριστερό είναι άψογο, το δεξί πέταξε λίγο χρώμα από την κάτω μεριά του lip το οποίο επιδιόρθωσα με touch-up στο οποίο είμαι πολύ καλός, 2 χέρια χρώμα και 1 βερνίκι όπου καλύφθηκε εντελώς το κενό. Ο πλαστικός θόλος από μέσα επειδή με το γύρισμα του φτερού δεν μπορούσε να πατήσει, έπεφτε λίγο πιό κάτω από το φτερό. Τη λύση εδώ έδωσε ο ίδιος ο θόλος, για την ακρίβεια το άνω τμήμα του, που τοποθετήθηκε λίγο ψηλότερα χωρίς όμως να υπάρχει κενό ανάμεσα. Το σήκωμα του θόλου μας το επέτρεψαν οι βίδες λόγω του ότι οι συγκεκριμένες έχουν περιθώριο να παίξεις, έχουν μπόσικα δηλαδή και χρειάστηκε παράλληλα να κοπεί ένα κομματάκι σαν στραγάλι γιατί διαφορετικά τερμάτιζε χαμηλότερα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι τέλειο αφού ο θόλος έρχεται τώρα ακριβώς στο ίδιο ύψος με το lip του φτερού το οποίο πλέον έχει διπλώσει, δίνοντας επιπλέον 3 χιλιοστά οριζοντίως (χοντρικά σαν να σήκωνα την ανάρτηση 1 πόντο), δίχως κανένα συμβιβασμό στο λειτουργικό κομμάτι του θόλου (νερά, λάσπες), ενώ παράλληλα για τα όποια νερά φάει το αμάξι αυτές τις 2 φορές όλο το χρόνο που θα πέσει σε βροχή, το lip εξακολουθεί να παρέχει αποστράγγιση και από αριστερά και από δεξιά. Όσο για το αν και πόσο βρίσκει πλέον το λάστιχο, υπάρχει βελτίωση όσο το τέσταρα αλλά θα πω με σιγουριά αφού το οδηγήσω σε κάποια από τις νυχτερινές βόλτες. Νομίζω πάντως ότι έγινε όπως ήταν με τις μαμίσιες ζάντες δηλαδή βρίσκει αλλά πιό δύσκολα και σίγουρα είναι ανεκτό από μένα. Και αν τελικά δεν με ικανοποιήσει απόλυτα, μισός πόντος σήκωμα που αισθητικά δεν θα φαίνεται, θα είναι αρκετός. Τα γράφω αυτά αν μπει κανένας άλλος στο τρυπάκι να χαμηλώσει τόσο το αμάξι του έχοντας και πιό φαρδιές ζάντες που να βρίσκει και επιλέξει τη λύση του γυρίσματος, να έχει υπ όψη του ότι και η παραδοσιακή μέθοδος δουλεύει αλλά θέλει έμπειρο χέρι. Το roller μοιάζει πιό safe αλλά και πάλι ούτε αυτό εγγυάται ότι δεν θα πετάξει χρώμα, σύμφωνα και με την έρευνα που έκανα. Είναι ανάλογα την περίπτωση, έχει να κάνει με το πόσο ταλαιπωρημένο είναι το χρώμα, την ποιότητά του, πόσο εύκαμπτη είναι η λαμαρίνα κ.α. Συνήθως αν συμβεί το κακό θα είναι από κάτω που δεν φαίνεται κιόλας, αλλά το touch-up θα το συνιστούσα έτσι κι αλλιώς, μαζί με βερνίκι.
  6. Τουλάχιστον βρέθηκε ο πρώτος στο club που το έχει κάνει, έστω και αυτό μια αρχή είναι. Τώρα μένει να πέσουμε και πιό κοντά. Ναι δεν παίζει σαπίλα κτλ, τη διαδικασία τη γνωρίζω εδώ και πολλά χρόνια από Αμερικάνικο forum που είμαι μέλος. Εκεί είναι πολύ συνηθισμένο το γύρισμα των φτερών, σε φάση σαν να πηγαίνεις στο βουλκανιζατέρ της περιοχής σου, βρίσκεις τόσο εύκολα συνεργείο που το κάνει. Όπως και το "fender screw mod" δηλαδή ένα απλό mod όπου βγάζουμε την επάνω βίδα του θόλου που έχουμε εμείς στα 5άρια και δίνει και αυτό ένα μικρό ακόμη περιθώριο. Έχει και κάνα δυο ακόμη βήματα αλλά είναι ένα πολύ απλό DIY που κάποιους τους έχει βοηθήσει. Εμένα δεν βρίσκει εκεί οπότε δεν θα μου προσφέρει κάτι, γύρισμα θέλω. Το πού θα το κάνω ψάχνω, να μιλήσω με τον άνθρωπο να δω καμιά δουλειά που έχει κάνει, γιατί δεν νιώθω σιγουριά να προμηθευτώ το εργαλείο και να το κάνω μόνος μου. Μπορεί, όσο περίεργο και αν ακούγεται, να είναι και αυτό DIY, αλλά δεν έχω καμία εμπειρία με body work. Για να μας πει και κάνας άλλος μπας και γλιτώσουμε το σήκωμα της ανάρτησης. Υπάρχει και η λύση να δώσω λίγο camber που επίσης συνηθίζεται στην Αμερική για περιπτώσεις σαν τη δική μου και ακόμη δυσκολότερες, που με πρόχειρους υπολογισμούς θα κερδίσω πάλι γύρω στον 1 πόντο περιθώριο. Αλλά για λόγους που αφορούν τη γεωμετρία και την έξτρα φθορά των ελαστικών θα ήθελα να το αποφύγω. Για τη γεωμετρία σίγουρα θα ήθελα να μου το στήσει κάποιος γνώστης, αλλά πολύς κόπος για το τίποτα. Αν λοιπόν δεν βρω μαγαζί να μου κάνει το γύρισμα θα το σηκώσω, το ελάχιστο δυνατό. Να ξαναπώ όπως έχω πει σε άλλο θέμα, ότι το αμάξι ΔΕΝ είναι καθημερινό, βγαίνει με καλό καιρό για καμιά βόλτα να ξεκ@υλώσουμε. Ε μην γίνει καμιά ζημιά πάνω στο ξεκ@υλωμα είναι το θέμα!
  7. Δες βίντεο καλύτερα. Το συγκεκριμένο έχει υποστεί σημαντική φθορά προφανώς από πολύ έντονο κοπάνημα, εγώ το πρόσεχα οπότε όσες φορές έχω βρει δεν μου έχει κάνει τίποτα εκτός από ελαφριά παραμόρφωση που την καταλαβαίνεις μόνο αν περάσεις το δάκτυλο από μέσα. Για να μην γίνει καμιά ζημιά όμως που με τις νέες ζάντες δεν θα τη γλιτώσω, πρέπει να γυρίσουν τα φτερά προς τα μέσα όπως φαίνεται στο 0:47 του βίντεο. Λογικά και σένα έτσι είναι, δεν το έχουν όλα τα αμάξια. Πρόκειται για ένα χειλάκι που σχηματίζεται σε ορθή γωνία μέσα ακριβώς από το φτερό. Κάνει δηλαδή ένα "L". Εκει ακριβώς βρίσκουν τα λάστιχα όταν έχουμε πολύ χαμηλωμένο αμάξι και συγχρόνως οι ζάντες έρχονται πρόσωπο ή σχεδόν πρόσωπο με το φτερό, που συμβαίνει με χαμηλό offset ή/και φαρδιά ζάντα. Στόχος είναι να γυρίσουμε τη μέσα πλευρά ώστε η ορδή γωνία να κλείσει όσο γίνεται περισσότερο, δίνοντάς μας ακόμα και έξτρα 1-1.5 πόντο περιθώριο, που χοντρικά ισοδυναμεί με το να σήκωνα την ανάρτηση 1 δάκτυλο. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται στο βίντεο είναι με το ειδικό εργαλείο και όπως το βλέπω μοιάζει πιό επαγγελματική. Η άλλη είναι με λαμάκι με το οποίο σπρώχνεις σιγά σιγά το φτερό να διπλώσει, δηλαδή με το χέρι.
  8. Καλησπέρα, σε ανύποπτο χρόνο το είχα προτείνει σε κάποιο μέλος ως λύση για να μην χρειαστεί αλλαγή φτερών, αλλά ο ίδιος ποτέ δεν το χρειάστηκα ιδιαίτερα. Μέχρι τώρα... Υπάρχει λοιπόν κάποιος που έχει γυρίσει τα εμπρός φτερά; Πού πήγε και αν έμεινε ευχαριστημένος. Ας είναι και σε διπλανό νομό, προκειμένου να έχω καλό αποτέλεσμα δε με πειράζει να πεταχτώ και μέχρι Χαλκίδα π.χ. Όσο για τη διαδικασία, ξέρω την πιό "επαγγελματική" μέθοδο με το εργαλείο που βιδώνει στη θέση της ζάντας και έχει στην άλλη άκρη roller που καθώς περιστρέφεται σαν διαβήτης κάνει το γύρισμα. Νομίζω γίνεται ταυτόχρονη χρήση θερμού αέρα για να γίνεται εύκαμπτη η λαμαρίνα. Η άλλη μέθοδος είναι με λαμάκι και σπρώχνεις το φτερό λίγο λίγο, από ότι έχει πάρει το αυτί μου. Πώς σας το έκαναν εσάς; Ένα τηλέφωνο ή site αν είναι εύκολο (με π.μ. αν δεν θέλετε δημόσια). Δυστυχώς θα πρέπει είτε να σηκώσω το αμάξι που δεν το θέλω γιατί το έχω συνηθίσει τώρα χαμηλωμένο, είτε να γυρίσω τα φτερά, γιατί μετά την τοποθέτηση των νέων μου ζαντών βρίσκω θόλο για πλάκα. Και με τις μαμά ζάντες έβρισκα αλλά πολύ λιγότερο. Ευχαριστώ.
  9. Με τις νέες ζάντες DOTZ Shift Pinstripe Red 8x18
  10. Αν και είναι απλά όλα αυτά επιτρέψτε μου ένα σεντονάκι. Ένα από τα θεμελιώδη του marketing είναι ότι ακόμα και όταν αγοράζεις all-around προϊόν, πάντα ένα συγκεκριμένο κομμάτι κατέχει την κυρίαρχη θέση στην επιλογή σου. Τι σημαίνει αυτό, ένα προϊόν μπορεί να το δεις από 10 διαφορετικές οπτικές, να το δεις από άποψη τιμής, ποιότητας βάζω μέσα και την εγγύηση, after-sales service και συγκεκριμένων χαρακτηριστικών που αφορά το κάθε είδος, όπως π.χ. ένα coilover μπορεί να το δεις για το στήσιμό του, την αισθητική και την άνεσή του. Με δεδομένο ότι αυτός που θα προτιμήσει το all-around σίγουρα δεν ζητάει το απόλυτο, από όλες αυτές τις οπτικές, κάποια πάντα κατέχει την κυρίαρχη θέση, που για μένα μπορεί να είναι οι επιδόσεις, για σένα η άνεση, για τον άλλο η τιμή κ.ο.κ., και με βάση αυτή την κυρίαρχη οπτική κάνουμε τις επιλογές μας. Αυτές τις οπτικές χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές για να σχεδιάσουν το προϊόν τους, στη συνέχεια να το τιμολογήσουν και να το διαθέσουν στην αγορά. Στο θέμα μας, με δεδομένο ότι κανένα all-around ελαστικό δεν μπορεί να πλησιάσει σε απόδοση αυτό που σχεδιάστηκε για συγκεκριμένες συνθήκες, η επιλογή θα βασιστεί κυρίως σε ένα εκ των: τιμή, ποιότητα, δείκτη φθοράς, άνεση βάζω μέσα θόρυβο-σκληρότητα, επιδόσεις στο στεγνό, επιδόσεις στο βρεγμένο, hydroplaning resistance, επιδόσεις στο χιόνι κ.ο.κ. Αν την κυρίαρχη θέση κατέχει η τιμή, ο αγοραστής ζητάει οικονομικό ελαστικό που να τον καλύπτει μεν σε ένα βαθμό και στα υπόλοιπα αλλά οπωσδήποτε οικονομικό, φιλτράρει τις επιλογές του βάσει τιμής και επομένως όλα τα άλλα περνάνε δεύτερα. Αν την κυρίαρχη θέση κατέχουν οι επιδόσεις στο χιόνι, ο αγοραστής ζητάει ό,τι καλύτερο έχει να δώσει ένα all-around ελαστικό, φιλτράρει τις επιλογές του βάσει επιδόσεων στο χιόνι και όλα τα άλλα, που τον ενδιαφέρουν αρκετά ώστε να προτιμήσει all-around ελαστικό, περνάνε δεύτερα. Και βέβαια ο συγκεκριμένος μπορεί να μην θέλει να δουλεύει 2 σετ γιατί δεν χρειάζεται το απόλυτο, ή δεν έχει χώρο να τα φυλάει. Και στον αντίποδα έχουμε το "έκαστο στο είδος του", όπου δεν έχουμε μία κυρίαρχη οπτική ανάμεσα στις υπόλοιπες αλλά μία και μόνη οπτική. Ο Α θέλει οικονομικό ελαστικό, ας είναι και άγνωστη μάρκα, σου λέει δεν τρέχω, το αμάξι δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα, κινείται μόνο πόλη κτλ, φιλτράρει τις επιλογές του με ένα και μοναδικό ζητούμενο να είναι φθηνό κι ας έχει χειρότερο δείκτη φθοράς. Ο Β ζητάει να του βγάζει πολλά χιλιόμετρα γιατί το αμάξι του κάνει πολλά χιλιόμετρα και θεωρεί ότι ακόμα και αν είναι ακριβότερο από το προηγούμενο, λόγω χιλιομέτρων θα του κάνει απόσβεση. Ο Γ ζητάει βροχολάστιχο γιατί στην περιοχή του ή εκεί που εργάζεται, ή στις περιοχές από όπου περνάει πηγαίνοντας στη δουλειά του κ.ο.κ., βρέχει 300 μέρες το χρόνο και συχνά σχηματίζονται λιμνάζοντα, ας είναι και ακριβό, ας μην βγάζει και πολλά χιλιόμετρα, ας κάνει θόρυβο, ο άνθρωπος έχει πρόβλημα με τα νερά. Ο Δ θέλει ημισλίκ γιατί ζητάει το απόλυτο στο στεγνό, ζητάει σκληρά πλαϊνά για να στρίβει και ας θυσιάζει άνεση, ας είναι ακριβό, ας μην βγάζει πολλά χιλιόμετρα, ας θέλει προσοχή στα νερά, ας βλέπει χιόνι με το κυάλι. Και ο Ε θέλει καθαρόαιμο χιονολάστιχο γιατί έχει χιόνι 6 μήνες το χρόνο, σε σπίτι ή δουλειά ή και τα δύο μαζί ή ανεβαίνει Καϊμακτσαλάν κάθε ΣΚ, ας είναι και ακριβό, ας μην βγάζει και πολλά χιλιόμετρα, ας κάνει και θόρυβο, ας μην τα πηγαίνει τόσο καλά στα νερά, ας χρειάζεται να δουλεύει 2 σετ και να κάνει τράμπα τα ημισλίκ του 2 φορές το χρόνο. Το οποίο παρεπιπτόντως δεν είναι τόσο ασύμφορο όσο ίσως φαίνεται γιατί κάνοντας τράμπα, φθορά και γήρανση μοιράζονται σε 2 σετ, με αποτέλεσμα με τη σωστή φύλαξη να βγάζουν έκαστο αρκετά περισσότερα χρόνια. Είναι υπολογισμένο αυτό που σας λέω γιατί και γω στο πολάκι 2 σετ δουλεύω, χειμερινά και θερινά: Goodyear UltraGrip 9 και EfficientGrip σε 175/65/14 που είναι και πολύ οικονομική διάσταση. Ο δικός μου λόγος να δουλεύω 2 σετ είναι ότι αν και δεν έχουμε τόσο χιόνι στην περιοχή μας που να δικαιολογεί χειμερινό, κάνουμε χειμερινές εξορμήσεις και βαριέμαι το βάλε-βγάλε αλυσίδων στους -5. Στο golf από την άλλη έχω μόνο θερινά υψηλών επιδόσεων γιατί δεν το έχω για καθημερινό, το βγάζω για ξεκά@λωμα, βροχή βλέπει 2 φορές το χρόνο και χιόνι ποτέ. Βλέπουμε λοιπόν πώς, ενώ ένας διαλέγει all-around και άλλος συγκεκριμένο ελαστικό για συγκεκριμένο σκοπό, μπορεί και οι δύο να έχουν κάνει την ιδανική επιλογή, καθένας για τους λόγους του.
  11. Ναι τόσο είχε και πριν 3 χρόνια το APR κοντά στα 1200 αλλά νομίζω με τοποθέτηση και το IE το είχα βρει ελάχιστα φθηνότερα του τύπου 30-40 ευρώ οπότε για τόσο μικρό κέρδος είπα να πάω με τα περισσότερα reviews καθώς το APR προϋπήρχε ήδη από το 2008 (το IE έγινε release στην Αμερική 8ο με 9ο του 2014). Λοιπόν στη θέση σου θα διάλεγα το ΙΕ λόγω τιμής όχι μεγέθους, η διαφορά τους είναι για 3-4 χιλιοστά πιό ψηλό το IE πρακτικά αμελητέο, πλάτος πάχος ίδια. Αλλά αν είναι να γλιτώσεις και κάνα δυο κατοστάρικα βάλε IE, όπως είπα για κανένα δεν έχω διαβάσει ούτε ένα αρνητικό σχόλιο, εκτός από την τιμή τους βέβαια!
  12. Και γω ανάμεσα σ' αυτά ήμουν και τελικά κατέληξα στο APR λόγω περισσοτέρων reviews, αλλά και για τα δύο είχα διαβάσει μόνο τα καλύτερα. Και τα δύο επαρκούν με άνεση για 700 άλογα και βέβαια είναι πολύ ακριβά αλλά κορυφαίας ποιότητας. Η εγκατάσταση του APR γίνεται χωρίς απρόοπτα μιας και είναι όλα μελετημένα για άψογο fit. Από απόδοση δεν έχω δει ποτέ πάνω από 10 βαθμούς σε σχέση με το περιβάλλον, ακόμα και σε πάτημα 60-230, ακόμα και σε διαδοχικά πατήματα, ενώ έχω δει και μέχρι 5 με 6 πάνω. Από περιέργεια πόσο έχεις βρει το καθένα;
  13. Ζαχαρώνω 4 νέα μαύρα παπούτσια, από τα χοντρά...

  14. Στραβά μουαγιέ μου μυρίζει, βέβαια ένας ίσιος δίσκος πάνω σε στραβό μουαγιέ στραβώνει πολύ νωρίτερα αλλά ίσως λόγω της ήπιας χρήσης που κάνεις... πάντως δίχως κάποια άλλη αιτία αυτό μου κάνει. Και αν είναι όντως αυτό μην είσαι σίγουρος ότι οι αντιπροσωπείες το ελέγχουν. Μία πολύ γνωστή π.χ. δεν έχει καν το εργαλείο, το ξέρω από πρώτο χέρι γιατί τους είχα ζητήσει έλεγχο παλιότερα. Δεν μπορώ να πάρω όρκο για όλους τους αντιπροσώπους και δεν μ'αρέσουν οι γενικεύσεις, αλλά στη θέση σου θα πήγαινα σε ένα καλό φρενά και συγκεκριμένα στον κατά τη γνώμη μου καλύτερο φρενά της Αθήνας στην Αγία Παρασκευή. Δεν θα σου πω το όνομά του για να μην κάνω διαφήμιση, βρες το εσύ απλά γράφοντας "φρένα" στο google και κάνοντας απλή αναζήτηση. Το πρώτο αποτέλεσμα σε ενδιαφέρει. Παρεπιπτόντως ο ίδιος έχει και τόρνο για τους δίσκους σου, τον οποίο μην φοβάσαι γιατί ξέρω ότι πολλοί διαβάζετε διάφορα και φρικάρετε με την παραπληροφόρηση που υπάρχει. Από ένα πάχος δίσκου και άνω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Προφανώς εσύ είσαι οκ. Στραβό μουαγιέ πάει για αλλαγή. Για να χρήζει αλλαγής πρέπει να υπερβαίνει το ανώτατο προτεινόμενο όριο στραβώματος το οποίο θα στο πει ο ίδιος γιατί δεν το θυμάμαι, κάπου 0.04 νομίζω.
  15. DarkX

    4K HDMI switch

    Τελικά δεν βρήκα ποτέ άκρη με το support της Sony, νομίζω περισσότερα έχω ανακαλύψει μόνος ψάχνοντας online... Οπότε έχω μείνει με τη συνδεσμολογία: HDMI 1 το Cosmote HDMI 2/ARC τον ενισχυτή του home cinema ο οποίος δίνει και 2 δικά του HDMI inputs, σε ένα από τα οποία σύνδεσα το XBOX HDMI 3 Nova Gaming σε 1080p με ήχο DTS Neo:6 (5.1) και όλα καλά. Η διαφορά της εικόνας με 4K είναι μικρή για 4 μέτρα απόσταση. Για να καταλάβεις διαφορά πρέπει να πας στο 1 μέτρο σε 65άρα όπου θα δεις πεντακάθαρα ακόμα και τα νεύρα πάνω στα φύλλα του δέντρου. Σε 1080p τα νεύρα θα είναι θαμπά. Στα 4 μέτρα όμως δεν το καταλαβαίνεις. Μέχρι να βγει πλούσιο 4K content που να αξιοποιεί τη διαφορά και να φαίνεται από 4 μέτρα το πιθανότερο είναι να έχουμε αλλάξει ηχοσύστημα η/και τηλεόραση. Κάτι τελευταίο που αφορά το δορυφορικό σήμα, έχω προσθέσει βάλε-βγάλε ανταπτοράκι μπροστά από την ακίδα του καλωδίου ώστε να κάνουμε τράμπα τους αποκωδικοποιητές χωρίς να φθείρεται με τον καιρό το βύσμα μιας και δεν βιδώνεται τίποτα. Κάποια στιγμή ίσως την ακούσει αλλά θα αντέξει πολύ περισσότερο. Η άλλη λύση κοστίζει 100 ευρώ, ένα switch που θα βγάζει 2 εξόδους μία για κάθε αποκωδικοποιητή, που θα δουλεύει έχοντας τον έναν που δεν χρησιμοποιούμε πάντα σβηστό. Tι γίνεται τώρα υπάρχει ήδη switch τοποθετημένο στο hub στην ταράτσα (υπάρχει ολοκληρωμένη προεγκατεστημένη υποδομή στο κτήριο με τεράστιο πιάτο IKUSI με ισχύ και ποιότητα σήματος 85+ και 100% αντίστοιχα) για να έρχεται διπλό σήμα στο διαμέρισμα, αλλά για να μην χρειάζεται να γίνεται τράμπα το καλώδιο χρειάζεται και αλλαγή του switch της ταράτσας σε άλλο που θα συνεργάζεται με αυτό του σπιτιού (γι' αυτό και τα 100 ευρώ - θέλουμε 2 switches). Καλά και υπάρχει και η πιό ακραία λύση πάλι με 2 switches αλλα με δυνατότητα ταυτόχρονης παρακολούθησης, δηλαδή και οι δύο αποκωδ. σε λειτουργία για να μην χάνεις ούτε δευτερόλεπτο καθώς ζαπάρεις, με κόστος στα 170. Με δεδομένο όμως ότι τη Nova την έχουμε μόνο για τα αθλητικά (αν δεν είχε τη euroleague δεν θα βάζαμε) με κόστος 27 ευρώ/μήνα λόγω έκπτωσης, το να γλιτώνoυμε το βάλε-βγάλε 2 φορές τη βδομάδα άντε και λίγο παραπάνω όταν έχει τένις θα κοστίσει 4 μήνες συνδρομής. Δεν είμαι σίγουρος ότι αξίζει κάτι από τα δύο. Αυτά τα ολίγα...

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×