Καλησπέρα παιδιά! Θα χρειαστώ τη βοήθειά σας. Κάτοχος scirocco (2009 model) 1.4 tsi manual 160-->200 με πρόγραμμα revo stg1, ιντερκούλερ s3 και καζάνια από δίλιτρο. 86000km
Σε σχετικά απότομο πάτημα του γκαζιού (είτε τελείως είτε όχι) και σε όλο το φάσμα στροφών κόβει μέχρι 4,5ο D KW (ενδείξεις από Polarfis) σε όλους τους κυλίνδρους. Το ίδιο φαινόμενο και με σταθερό γκάζι σε ελαφρώς ανηφορικό αυτοκινητόδρομο. Όταν το πάω πολύ χαλάρα όλα καλά: παντού 0. To θέμα ξεκίνησε πριν από μερικές μέρες, όταν άλλαξα σε ρεβο 98 ron.. Ή τουλάχιστον τότε το παρατήρησα. Ξέρει κανείς αν υπάρχει περίπτωση να φταίει το πιο πιεσμένο πρόγραμμα (ρωτάω μιας και είναι "κονσέρβα" και αρκετά δοκιμασμένο); Απ' όσο ξέρω δεν είναι φυσιολογικές τιμές, αλλά ούτε και έβλεπα τέτοιες διορθώσεις με το 95άρι πρόγραμμα.
Όμως:
Το πρόβλημα συνέπεσε δυστυχώς και με χαμηλή τάση μπαταρίας (μετά το κατάλαβα). Υπάρχει περίπτωση να έφταιγε αυτό (να μην έπαιρναν καλή τάση οι πολλαπλασιαστές)? Τα μπουζί τα έχω 7000km. Πολλαπλασιαστές δεν έχω αλλάξει ποτέ. Στο δρόμο πάει μια χαρά!!Αν και δεν το ζορίζω γενικά.. ούτε κοψίματα έχω, ούτε αναβόσβησε ποτέ check engine, και δεν παρατήρησα κάποιο κροτάλισμα από καδένα (δεν την έχω αλλάξει ποτέ) ή οποιαδήποτε αστάθεια στο ρελαντί. Αντλία νερού έχει αλλαχτεί πολύ πρόσφατα.
Κάθε βοήθεια ευπρόδεκτη!!
ΥΓ: Την μπαταρία την άλλαξα εννοείται, αλλα λόγω δουλειάς δεν πρόλαβα να οδηγήσω και να μετρήσω ξανά. θα το κάνω με την 1η ευκαιρία και θα ενημερώσω.