Jump to content

moutathan

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About moutathan

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Σερρών

Other Info

  • Car Type
    Passat

moutathan's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Το ίδιο παρουσίασε και σε μένα με την διαφορά ότι εκεί που ταξίδευα με 70χλμ/ωρα περίπου μου σβήνει ο κινητήρας απασφαλίζονται οι πόρτες και νεκρώνει το ταμπλό οργάνων. Ευτυχώς που δεν μου κλείδωσε κανένα τιμόνι και μπόρεσα να παρκάρω. δεν έπαιρνε μπρος νεκρό εντελώς μετά από 4 προσπάθειες αφαίρεσης και τοποθέτησης του κλειδιού επανήλθε το ταμπλό στην νορμάλ κατάσταση. και πήρε μπρος και ο κινητήρας και συνέχισα το δρομολόγιο μου. την επόμενη μέρα που το ξανακίνησα μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα με την διαφορά τώρα στο ταμπλό μου άναβε το λαμπάκι του τιμονιού σε χρώμα κίτρινο και μετά σε χρώμα κόκκινο με τον ήχο του. ξανά τα ίδια με το κλειδί 3 έως 4 φορές και επιτέλους μόλις φτάνω στο πάρκιν μου γράφει και στον πίνακα οργάνων "Lenkungs - verriegelung ! Werkstatt ! ". την επόμενη μέρα παω στην VW για έλεγχο και μου λέει 1. Αντικατάσταση εγκεφάλου κολόνας τιμονιού 2. Αντικατάσταση εγκεφάλου κλειδώματος (immobilizer) και βλέπουμε γιατί το διαγνωστικό δεν βλέπει παραπέρα. ????????? νταμπλάς μουρθε. μέχρι τώρα 62.000 χλμ (2008-2013) και μου παρουσίασε προβλήματα, στο χειρόφρενο, στην αντλία υψηλής πίεσης, στο χειρόγκαζο, και το αναφερθέν. και γ@@@@ την αξιοπιστία τους και το made in germany.
  2. Το ίδιο παρουσίασε και σε μένα με την διαφορά ότι εκεί που ταξίδευα με 70χλμ/ωρα περίπου μου σβήνει ο κινητήρας απασφαλίζονται οι πόρτες και νεκρώνει το ταμπλό οργάνων. Ευτυχώς που δεν μου κλείδωσε κανένα τιμόνι και μπόρεσα να παρκάρω. δεν έπαιρνε μπρος νεκρό εντελώς μετά από 4 προσπάθειες αφαίρεσης και τοποθέτησης του κλειδιού επανήλθε το ταμπλό στην νορμάλ κατάσταση. και πήρε μπρος και ο κινητήρας και συνέχισα το δρομολόγιο μου. την επόμενη μέρα που το ξανακίνησα μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα με την διαφορά τώρα στο ταμπλό μου άναβε το λαμπάκι του τιμονιού σε χρώμα κίτρινο και μετά σε χρώμα κόκκινο με τον ήχο του. ξανά τα ίδια με το κλειδί 3 έως 4 φορές και επιτέλους μόλις φτάνω στο πάρκιν μου γράφει και στον πίνακα οργάνων "Lenkungs - verriegelung ! Werkstatt ! ". την επόμενη μέρα παω στην VW για έλεγχο και μου λέει 1. Αντικατάσταση εγκεφάλου κολόνας τιμονιού 2. Αντικατάσταση εγκεφάλου κλειδώματος (immobilizer) και βλέπουμε γιατί το διαγνωστικό δεν βλέπει παραπέρα. ????????? νταμπλάς μουρθε. μέχρι τώρα 62.000 χλμ (2008-2013) και μου παρουσίασε προβλήματα, στο χειρόφρενο, στην αντλία υψηλής πίεσης, στο χειρόγκαζο, και το αναφερθέν. και γ@@@@ την αξιοπιστία τους και το made in germany. το 1992 πήρα το ρενω 19 έκανα με αυτό 650.000 χλμ και το μόνο που άλλαξα ήταν ένας δίσκος πλατό, και για αναβάθμιση του πέρασα ένα ΡαδιοCD. και ακόμη κυκλοφορεί χωρίς κανένα πρόβλημα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.