Jump to content

easyrider

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About easyrider

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Jetta

easyrider's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Το ίδιο συμβαίνει και στο Jetta tsi 140 HP που έχω. έχω παρατηρήσει ότι ο θόρυβος που αναφέρεις προέρχεται από ένα πλαστικό κάλυμμα στο κάτω μέρος του καντράν πάνω από την κολώνα του τιμονιού και όταν το κρατώ με μικρή πίεση σταματά. δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε για να σταματήσει.
  2. καλησπέρα .... Kατόπιν επίσκεψης στην VW και βάσει του διαγνωστικού ελέγχου διαπίστωσαν ότι το πρόβλημα οφείλεται στον ρυθμιστή πίεσης της βενζίνης ο οποίος για κάποιο λόγο σταματούσε να τροφοδοτεί τον κινητήρα με καύσιμο. βέβαια μου το αντικατέστησαν και τουλάχιστον μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιάσει κάτι σε αυτό το σημείο. αλλά από ότι φαίνεται δεν θα σταματήσουν τα προβλήματα. Σ Συγκεκριμένα από την στιγμή που παρέλαβα το αυτοκίνητο έχω μείνει 3 φορές από μπαταρία σε χρονικό διάστημα μίας εβδομάδας. Η VW βάσει ελέγχων που έκανε δεν διαπίστωσε κανένα πρόβλημα (δεν υπάρχει διαρροή ρεύματος και δεν έχει πρόβλημα η μπαταρία από την στιγμή που φορτίζει). Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι και τις 3 φορές ακουγόταν ένας συνεχόμενος ήχος στο σημείο που βρίσκεται το ρεζερβουαρ του αυτοκινήτου (θεωρώ ότι μάλλον είναι η τρόμπα βενζίνης). αρχίζω να πιστεύω ότι μάλλον έχω πέσει στην περίπτωση. εχει να μου προτείνει κάποιος πως να διαχειριστώ την περίπτωση;;
  3. ευχαριστώ για τις συμβουλές τις οποίες ήδη έκανα αμέσως μετά και ελπίζω να μην το ξανακάνει... με ποιο τρόπο μπορώ να δω αν έχει περάσει η VW το τελευταίο πρόγραμμα;;
  4. καλησπέρα παίδες.... από τον ιανουαριο του 2008 έχω στην κατοχή μου ένα jetta tsi. τον πρώτο χρόνο δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα εκτός από κάποιες αρυθμίες που από ότι κατάλαβα είναι φυσιολογικό για αυτούς τους κινητήρες. αυτή την στιγμή έχει 13.000 χλμ. και τον Ιανουάριο του 2009 έκανα και το πρώτο servive (λάδια και φίλτρο λαδιού) Την τρέχουσα εβδομάδα που διανύουμε μου παρουσιάστηκε το εξής. Ενώ ήμουνα σταματημένος σε φανάρι έσβησε ο κινήτηρας. Στην συνέχεια εβαλα μπροστά τον κινητήρα χωρίς καμία δυσκολία. Σήμερα ενώ βρισκόμουν εν κινήση στην εθνική οδό αθηνών λαμίας και είχα τετάρτη ταχύτητα (περίπου 80 χλμ/ώρα) ο κινητήρας έκοψε το γκάζι εντελώς. Πατούσα το γκάζι αλλά δεν υπήρχε καμμία αντίδραση. Με το πάτημα του συμπλέκτη ο κινητήρας έσβησε. Εβαλα μπροστά τον κινητήρα χωρίς καμία δυσκολία. έχετε καμία ιδέα γιατί το κάνει αυτό ;;;; μπορεί να φταίει η βενζίνη;;;; Eπίσης είναι φυσιολογικό όταν πατήσεις το γκάζι στο πάτωμα από ρελαντί χωρίς ταχύτητα να μην ανεβαίνει παραπάνω από τις 3800 στροφές ;;;;
  5. η βελόνα του στροφόμετρο παίζει χωρις όμως να έχει μεγάλες διακυμάνσεις (περίπου 100-150 στροφές). τις αρυθμίες τις αντιλαμβάνομαι χωρίς να υπάρχει κάποιο σύμπτωμα.
  6. καλησπέρα σε όλους Έχω ένα jetta tsi 140 HP το οποίο εδώ και λίγες ημέρες κάνει κάποιες αρρυθμίες στο ρελαντί. Δεν το παρουσιάζει όταν είναι κρύο αλλά μόνο όταν είναι ζεστό. πρέπει να ανησυχώ ;;;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.