Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

angelucky

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About angelucky

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 08/09/1981

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Καρδίτσας

Other Info

  • Car Type
    Passat
  1. Ευχαριστω για τις απαντησεις, σε αντιστοιχο thread εδω στο φορουμ καποιοι προτειναν σαν πρωτη αλλαγη για τη βλαβη να αλλαξω τη βαλβίδα κλαπέτων εισαγωγης. Τι λετε? Συμφωνειται? χθες που πηγα παλι σε αλλο servive ο μαστορας εκει μου ειπε οτι ειναι κλασσικη βλαβη που βγαζουν ολα τα tsι και να παω απευθειας σε αλλαγη πολλαπλης. Εχω τα εξης ερωτηματα, η πολλαπλης εχει πανω και το ποτενσιομετρο κουμπωμενο? επομενως μια αλλαγη πολλαπλης στην ουσια καλυπτει και τη περιπτωση ενος ελλατωματικου ποτενσιομετρου? η μηπως το ποτενσιομετρο ειναι ξεχωριστο πανω στη πολλαπλη ?επομενως μπορει να αλλαξω πολλαπλη και το προβλημα να ειναι πιο απλο? αυτο με το καθαρισμο, @yositosi πιστευεις οτι πρεπει να το κανω οπωσδηποτε? ακομη και αν αλλαξω πολλαπλη? ποια η γνωμη σου για αυτο που εγραψα παραπανω για αλλαγη της βαλβιδας κλαπετων εισαγωγης?
  2. @nikdev Το καθαρισμο και το λυσιμο μου το προτεινε μαστορας ....ποσο περιπου να υπολογιζω? για το ποτενσιομετρο εχεις μηπως κωδικο ανταλλακτικου και τιμη? γενικοτερα ο ελεγχος σε μια τετοια βλαβη πως γινεται?
  3. Καλησπέρα σε ολους και τη βοηθεια σας παρακαλω.Εχουμε και λεμε, μοντελο Passat 1.8 tsi ('08) εδω και ενα μηνα περιπου καταλαβαινα σαν να μην τουρμπιζει (δεν ξερω αν το λεω καλα) παντως ειχα την υποψια οτι δεν ανοιγε το τουρμπο και ενιωθα και μια ελλειψη δυναμης - ροπης. Επειδη κινουμαι περισσοτερο στη πολη δεν εδωσα σημασια. Ομως το τελευταιο Σαββατοκυριακο βγηκα εθνικη και ειπα να το ανοιξω λιγακι, ε...εκει νομιζω οτι το επιβεβαιωσα πλεον οτι το αμαξι δεν ανοιγε καθολου το τουρμπο σε οποιες στροφες και να ανεβοκατεβαζα σχεσεις στο αυτοκινητο. Η οποια υποψια μου επιβαιωθηκε το επομενο πρωι με αναμμενο λαμπακι κινητηρα.  Στο διαγνωστικο που εβγαλε P2015 Κωδικο που ψαχνοντας ειδα οτι εχει να κανει με την πολλαπλη εισαγωγης και με το κλαπετο που ανοιγοκλεινει αναλογως. Ο μαστορο κας μου ειπε οτι εχει γινει μαλλον απο βενζινη εχει πιασει μακα στην εισαγωγη και με ενα καθαρισμα θα ειναι ολα οκ. Εχω 90000χλμ στο αμαξι και συνηθως δεν αλλαζω πολλα βενζιναδικα (απο ενα δυο συγκεκριμενα βαζω, οχι ομως 100αρα για να προλαβω καποιους). Το ερωτημα μου ειναι αν εχει συμβει και σε καποιον αλλο και πως το αντιμετωπισε.... Με το καθαρισμο μονο και το λυσιμο της εισαγωγης θα λυθει το προβλημα? Δε χρειαζεται μετα καποιου ειδους ρυθμιση το κλαπετο η απλως παιρνει ηλεκτρικο σημα απο τον αισθητηρα. Απο ξενα φορουμ ειδα οτι προτεινουν κατευθειαν αλλαγη ολης της πολλαπλης εισαγωγης πανω στην οποια ειναι ηδη κουμπομενα αισθητηρας, κλαπετα κτλ https://www.shopdap.com/vw-2-0-t-intake-manifold-06j133201bd.html https://www.autodoc.gr/meat-doria/10386815 για αυτο το ανταλλακτικο μιλαμε? Εσεις τι προτεινετε? ποσο βγαινει το ανταλλακτικο?κωδικο μπορω να εχω? Ευχαριστω προκαταβολικα για τις οποιες απαντησεις σας.
  4. Καλησπέρα σε ολους και τη βοηθεια σας παρακαλω.Εχουμε και λεμε, μοντελο Passat 1.8 tsi ('08) εδω και ενα μηνα περιπου καταλαβαινα σαν να μην τουρμπιζει (δεν ξερω αν το λεω καλα) παντως ειχα την υποψια οτι δεν ανοιγε το τουρμπο και ενιωθα και μια ελλειψη δυναμης - ροπης. Επειδη κινουμαι περισσοτερο στη πολη δεν εδωσα σημασια. Ομως το τελευταιο Σαββατοκυριακο βγηκα εθνικη και ειπα να το ανοιξω λιγακι, ε...εκει νομιζω οτι το επιβεβαιωσα πλεον οτι το αμαξι δεν ανοιγε καθολου το τουρμπο σε οποιες στροφες και να ανεβοκατεβαζα σχεσεις στο αυτοκινητο. Η οποια υποψια μου επιβαιωθηκε το επομενο πρωι με αναμμενο λαμπακι κινητηρα. Στο διαγνωστικο που εβγαλε P2015 Κωδικο που ψαχνοντας ειδα οτι εχει να κανει με την πολλαπλη εισαγωγης και με το κλαπετο που ανοιγοκλεινει αναλογως. Ο μαστορο κας μου ειπε οτι εχει γινει μαλλον απο βενζινη εχει πιασει μακα στην εισαγωγη και με ενα καθαρισμα θα ειναι ολα οκ. Εχω 90000χλμ στο αμαξι και συνηθως δεν αλλαζω πολλα βενζιναδικα (απο ενα δυο συγκεκριμενα βαζω, οχι ομως 100αρα για να προλαβω καποιους). Το ερωτημα μου ειναι αν εχει συμβει και σε καποιον αλλο και πως το αντιμετωπισε.... Με το καθαρισμο μονο και το λυσιμο της εισαγωγης θα λυθει το προβλημα? Δε χρειαζεται μετα καποιου ειδους ρυθμιση το κλαπετο η απλως παιρνει ηλεκτρικο σημα απο τον αισθητηρα. Απο ξενα φορουμ ειδα οτι προτεινουν κατευθειαν αλλαγη ολης της πολλαπλης εισαγωγης πανω στην οποια ειναι ηδη κουμπομενα αισθητηρας, κλαπετα κτλ https://www.shopdap.com/vw-2-0-t-intake-manifold-06j133201bd.html Εσεις τι προτεινετε? ποσο βγαινει το ανταλλακτικο?κωδικο μπορω να εχω? Ευχαριστω προκαταβολικα για τις οποιες απαντησεις σας.
  5. Εχω το passat cc και θελω να βαλω μεμβρανες.Εχει βαλει κανενας.?Θα εχω προβλημα μετα την τοποθετηση με τα τζαμια?Μπορει να μου προτεινεις κανεις και μαρκα για τις μεμβρανες?Ευχαριστω πολυ!!!
×
×
  • Create New...