Jump to content

John Beis

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

About John Beis

  • Birthday 07/22/1968

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Scirocco

John Beis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Σε ευχαριστω φιλε μου για την αμεση απαντηση σου Θα προσπαθησω να το διορθωσω αν και εγω πιστευω οτι ειναι η δευτερη εκδοχη στο δικο μου με το πλαστικο του μπαμπριζ γιατι οταν το ελυσαν στην volkswagen και το καθαρισαν σταματησε για λιγο καιρο.Και απο τη στιγμη που στο εξωτερικο το προβλημα το εχουν και αλλοι ας ενημερωθουν και ας βρουν την λυση γιατι εχω παει γι αυτο 5 φορες ως τωρα στην πατρα (Volkswagen)Εντομεταξυ υπαρχει και κατι αλλο που μου κανει τις τελευταιες μερες Οταν φυσαει πολυ η οταν τρεχω πανω απο 100-120 ακουγεται απο τα παραθυρα αερας λες και τα τζαμια δεν κλεινουν καλα???Διαβαζωντας μηπως αναφερετε πουθενα για το προβλημα με το μπαμπριζ σε ενα Γερμανικο forum εχθες γιατι τα αγγλικα δεν τα κατεχω,ολος τυχαιως ειδα οτι εκει το προβλημα με τον αερα απο τα τζαμια το εχουν πολλοι και εχουν βρει και την λυση στις γερμανικες αντιπροσωπιες Το αναφερω και αυτο μηπως και το εχετε προσεξει και εσεις στα αυτοκινητα σας
  2. Τελικα δεν εκανα τιποτα παλι τα ιδια και χειροτερα μετα απο 10 μερες.Τελικα κατι παιζει με το μαυρο πλαστικο που πατουν οι τζαμοκαθαριστηρες.Φιλε Solaris αυτο που ειχες γραψει το δοκιμασα οταν οι τζαμοκαθαριστηρες ειναι στο τζαμι ανασηκωμενοι τοτε δεν τριζει ακομη και οταν δουλευουν οταν ειναι στο τζαμι δεν τριζει,οταν ακουμπαει κατω τριζει Φιλε μου μηπως μπορεις να με με βοηθησεις με το αγγλικο κειμενο του ξενου forum γιατι τα αγγλικα μου ειναι φτωχα
  3. Sorry παιδια που χαθηκα τοσο καιρο αλλα δεν ειχα κατι νεοτερο Προσφατα το πηγα και τους εξηγησα για το μαυρο πλαστικο που ενωνει το μπαμπριζ οτι οταν βρεχει σταματαει ο θορυβος μου εβαλε σπραυ σιλικονης στην ενωση και το αφησαμε να δουμε αν σταματησει.Τις 2 πρωτες μερες σταματησε αλλα μετα αρχισε παλι ο τριγμος Σημερα το πηγα παλι στην volkswagen και το ανοιξαν να το καθαρισουν ειχε ποιασει μεσα βρωμιες και σκονες το καθαρισαν αλλα για κακη μου τυχη σημερα βρεχει εδω οποτε δεν μπορω να ξερω αν τελικα διορθωθηκε η οχι Παραθετω και μια φωτο για να καταλαβεται για ποιο σημειο λεω
  4. Γεια και παλι απο μενα εχω νεα σχετικα με το μυστηριο τριξιμο στο μπαμπριζ. Συγκεκριμενα το προβλημα μαλον ειναι μπροστα εκει που ειναι κολημενο το τζαμι στο μαυρο πλαστικο(οχι στο ταμπλο αλλα εξω εκει που ειναι και οι τζαμοκαθαριστηρες) Εκει στην ενωση που κανει το μαυρο πλαστικο στο οποιο παταει το τζαμι εκει μοιαζει σαν να μην εχει καλα κολησει αυτο το μαυρο πλαστικο .Το χα δει απο καιρο αλλα προσεξα αυτες τις μερες οτι οταν εβρεχε δεν ετριζε και οταν ο καιρος ηταν καλος ετριζε.Και ετσι μια μερα που ετριζε εριξα νερο σε εκεινο το σημειο και ο θορυβος σταματησε.Τι να πω, ξερω ακουγεται λιγο κουφο πως με τη βροχη σταματα αλλα τις μερες που βρεχει δεν το κανει. Με την πρωτη ευκαιρια θα παω να το κοιταξουν και ελπιζω να βρεθει η λυση.
  5. Ουτε εγω λεω οτι φταιει το τζαμι εκει που ενωνει με τα πλαστικα καπου ειναι το προβλημα Εντωμεταξι ακριβως τον ιδιο τριγμο (γιατι ο ηχος που κανει ειναι πολυ χαρακτηριστικος) τον εκανε και σε ενα Toyota RAV που ειχα καποτε και τοτε και εγω αλλα και στη Toyota που το ακουσαν ειπαν σιγουρα απ το ταμπλο ακουγετε ειχαν λυση ολο το ταμπλο αλλα ματαια. Και τελικα κατι καθαρισαν απο εξω που παταει το τζαμι και διορθωθηκε αλλα ελα ντε που δεν θυμαμαι τι ακριβως και το παληκαρι τοτε που το βρηκε τωρα δεν δουλευει πλεον Ναυπακτο. Που θα παει θα την βρω την ακρη και φυσικα θα σας πω τελικα τι ειναι.
  6. Για να αλλαξω μπαμπριζ δεν νομιζω ακομη,θα το παρακολουθησω να ζεστανει και ο καιρος να δω πως θα εξελιχτη μηπως καταφερω και το ακουσει και καποιος τεχνικος.Οσο για τη λυση με το σπραυ σιλικονης που λες,λες να το ψεκασω απο μεσα εκει που ενωνει με το ταμπλο η απο εξω εκει που ενωνει το μπαμπριζ στο μαυρο πλαστικο.Γιατι ισως να φταιει και αυτο να μην παταει καλα εκει καπου.Δεν ξερω ειναι λιγο μυστηριο αυτο το τριξιμο ακουγεται απο μεσα στο κεντρο εκει που ενωνει το μπαμπριζ με το ταμπλο εκει οταν πιεζω με το χερι το τζαμι(ομολογουμενος με δυσκολια γιατι πρεπει να εχεις μακρυ χερι για να το φτασεις) τοτε σταματα,μια φορα ειχα σφηνωση εκει ενα πακετο χαρτομαντηλα και τοτε το εκανε λιγοτερο Αυτο που θελω να πω ειναι οτι το σημειο ειναι λιγο μυστηριο ειναι απο μεσα?ειναι απο εξω το πλατικο που ειναι κολημενο το μπαμπριζ?
  7. Το καταλαβα φιλε μου οτι μαλλον το 1.4 160 εννοουσες αλλα παραξενευτηκα( μηπως ενοουσες με αυτο το 195-205 αλογα που εγραψες να το αφησω ως εχει και να μην το πειραξω) Αν και να σου πω το 2.0 ποσα αλογα πραγματικα βγαζει δεν ξερω και το χω απορια ενω για το 1.4 160 λενε οτι δυναμομετρημενα βγαζει γυρω στα 180 για το 2.0 δεν εχω διαβασει κατι.Μαλλον θα ειναι οπως το golf 2.0 λογικα.
  8. Ολα τα αμαξια λιγο πολυ εχουν τριγμους φιλε μου Εγω επειδη εχω τρελα με τα αυτοκινητα (για να καταλαβεις την τελευταια δεκατια εχω αλλαξει 8 αυτοκινιτα και ολα καινουργια δηλαδη εχω χαλασει μια περιουσια) και αυτη τη στιγμη στην οικογενια μου εχουμε 3 το scirocco,ενα tiguan και ενα mitsubishi l200 αγροτικο,ολα μα ολα τριγμους και τα μικροπροβληματακια τους τα εχουν Και leon ειχα το 1.8Τ 4Χ4 και αυτο ετριζε και το Honda civic που ειχα πριν το scirocco απο την πρωτη μερα που το πηρα αρχιζε και ετριζε το τζαμακι στο κοντερ του,το Tiguan εχει καποιο θορυβο πισω ακομη και το L200 που ειναι καθαρο 4χ4 και αυτο τριζει.Τελος αυτο που θελω να σου πω ειναι μη σε απογοητευει το γεγονος (καινουργειο αμαξι γιατι να τριζει) γιατι ολα μα ολα κατι θα κανουν Ακομη και αμαξια των 80-100000 ευρω παρουσιαζουν προβληματα τετοια.Σημασια εχει η γενικη εικονα ενος αυτοκινητου και οταν με το καλο οδηγησης το scirocco θα πεις ειναι αεροπλανο.Βεβαια θα μου πεις γιατι ανοιξα αυτο το θεμα με το συγκεκριμενο προβλημα?Δε το εκανα για να βγαλω σκαρτο το αμαξι λογω ενος τριγμου ουτε για αποτρεψω κανεναν υποψηφιο αγοραστη.Το εβαλα για να κανω μια ερευνα και απο αλλους κατοχους να δω αν το κανει και σε αλλους για να βρουμε μια λυση να το κανουμε απο 99%100% τελοιο.
  9. Τι εννοεις 195-205 απροβληματιστα? Το 2.0Τ DSG εχω τοσα αλογα τα χει και με το παραπανω νομιζω το ιδιο το μοτερ απο μονο του?
  10. Κατανοητα ολα αυτα που λετε ετσι ειναι αν και εγω αν αποφασισω καποια στιγμη να το δυναμωσο και αλλο θα βαλω καποιο προγραμα οχι να φτασω τοσο ψηλα 330 αλογα.Κατι normal σκεφτομαι,εσεις ποιο μου προτεινεται?Η Volkswagen ποιο βαζει που σε καλυπτει και η εγγυηση?Δεν θυμαμαι τι μου ειπαν τοτε που ρωτησα της Revo??? η καποιο αλλο
  11. Γεια σας και απο μενα. Εγω εχω το 2.0 DSG .Βεβαια ακομη καλα καλα ουτε 3000κμ δεν εχω κανει οποτε ειναι νωρις γι αυτα αλλα στο αμεσο μελλον κατι σκεφτομαι να του κανω.Ποια ειναι η γνωμη σας γιατι και εγω εχω DSG κιβωτιο 6αρι μεν παιρνει κατι να γινει,η οχι Στην volkswagen που ρωτησα τον μηχανικο μου ειπε οτι δεν εχω προβλημα και ας μην ειναι μηχανικο το κιβωτιο μου.Εσεις τι λετε....
  12. Πιθανον να ναι συντονισμος αυτο το τριξιμο που κανει παντως τυχαινει και αρκετες μερες να μην κανει καθολου ισως να παιζει ρολο και ο καιρος ζεστη κρυο υγρασια.Τι να πω συμβαινουν αυτα και θα λυθει καπως. Αυτο ειναι μεν προβλημα ,λεπτομερεια δε,σε σχεση με την γενικοτερη εικονα του αυτοκινητου.Αυτο το αμαξι ειναι φτιαγμενο για οδηγικη απολαυση με προυποθεση να υπαρχουν και δρομοι και οχι ελληνικοι κατσικοδρομοι ειδικα εδω στη Ναυπακτο Εδω οι δρομοι ειναι καταληλοι αν θες να κανεις test ride το αμαξι σου για τριγμους, ερχεσαι για κανα μηνα κανεις βολτες και αν ειναι τριξει κατι θα φανει. .Εδω οχι scirocco αλλα και γαιδουρι να χεις θα αρχισει και αυτο να τριζει.
  13. Δοκιμασε βαζοντας το χερι σου εκει που ενωνει το ταμλο με το τζαμι οταν σου κανει αυτο το τριξιμο που λες να δεις σταματαει τοτε.Εμενα τοτε σταματα η οταν πιεζω το τζαμι του μπαμπριζ χαμηλα εκει που τελιωνει στο ταμλο παλι σταματα και γι αυτο πιστευω οτι φταιει το μπαμπριζ γιατι πιεζω μονο το τζαμι χωρις να αγγιζω το ταμλο. Τι να πω ελπιζω να ειμαι τυχερος και να το κανει στη volkswagen οταν το ξαναπαω.Βλεπεις εγω εχω την ατυχια να μενω Ναυπακτο και μεχρι να παω Πατρα στο κοντυνοτερο service volkswagen απο εδω σταματα να το κανει μουλαρωνει :D
  14. Γεια σας εδω και δυο μηνες ειμαι και εγω ευτυχης κατοχος ενος 2.0Τ Scirocco.Tο αυτοκινητο ειναι αστερι μονο ενα προβλημα που εχει βγαλει ως τωρα.Συγκεκριμενα σε μενα μερικες φορες οχι συνεχεια ακουγετε ενα τριξιμο μπροστα εκει που ενωνει το ταμπλο με το μπαμπριζ.Το πηγα δυο φορες στο service να το κοιταξουν αλλα και τις δυο φορες δεν το εκανε και ετσι δεν μπορεσαν να καταλαβουν τι ειναι.Το θεμα ειναι οτι εκει που δεν τριζει καθολου μερικες φορες τριζει τοσο πολυ ακομα και με το ρελαντι του μοτερ .Παντως οταν πιεζεις με το χερι το τζαμι η σφηνωσεις κατι εκει που ενωνουν το τριξιμο σταματα.Εμενα μου φενεται οτι κατι με το μπαμπριζ ειναι καπου δε πατα καλα τι να πω,μηπως το εχει παρατηρησει κανεις και απο σας στα δικα σας
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.