Jump to content

kwnstantinos

Members
  • Posts

    130
  • Joined

  • Last visited

About kwnstantinos

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    Αυτοκινηση,καλαθοσφαιρηση,πυγμαχια,μουσικη:black(απο αλλοδαπα ακουσματα..)-μπουζουκια(απο εγχωρια προιοντα..),καλο φαγητο,καλες ταινιες,ταξιδια αυθορμητα κ απροοπτα

Other Info

  • Car Type
    Scirocco
  • Car's nickname
    sci-rocco siffredi

kwnstantinos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. το θεμα σπορτςκουπε το προσπερναω..εχουμε δει εμπρακτως ποσο χατσμπακ κ ποσο κουπε ειναι σε αλλο θεμα.. αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι ο λογος που το λευκο κ το κοκκινο θα πουληθουν λιγοτερο σαν μεταχειρισμενα..οταν πλεον το λευκο ειναι το νεο μαυρο κ το κοκκινο ηταν παντα χρωμα που πουλουσε πολυ,ανεξαρτητως αυτοκινητου..μηπως εννοεις οτι δεν ειναι μεταλλικα?αλλα κ παλι τι σχεση εχει στα μεταχειρισμενα?θα πει ο αλλος,οχι θα παρω μεταλλικο κ οχι λευκο-κοκκινο?
  2. ποιος σου ειπε οτι σε κραταει ψηλα?εγω ειπα στην περιοχη βελτιστης λειτουργιας..ξερω οτι με d μπορω να εχω περι τις 2.000 στρ/λ κ αν το μετακινησω στο s παει 3.000στρ/λ περιπου(δεν θυμαμαι ποσο ακριβως) κατεβαζωντας μια σχεση..κ οταν εννοω στην περιοχη βελτιστης λειτουργιας εννοω αναφερομενος στην καλυτερη αποκριση που θα εχεις σε εκεινες τις στροφες..
  3. ο τροπος λειτουργιας τους ειναι ο ιδιος..απλως στο χειροκινητο αλλαζεις οποτε θελεις εσυ..δηλαδη μπορει να μη χρειαζεται καποια στιγμη να φτασεις στον κοφτη οποτε με το χειροκινητο ανεβαζεις ταχυτητα ενω με το s θα σε κρατησει στην ιδια μεχρι να πλησιασεις τον κοφτη..οσον αφορα το θεμα των επιδοσεων,φευγει το ιδιο ακριβως..δεν αλλαζει κατι στον κινητηρα..απλως στο s σε εχει απο μονο του αυτοματα στην περιοχη βελτιστης λειτουργιας,ενω στο χειροκινητο μπορεις να βρισκεσαι κ κατω απο αυτην επειδη ακριβως οριζεις εσυ που θα βρισκεται.. απο εκει κ περα,θα σε παρακαλουσα να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες καθοτι ειναι εναντια στους ορους χρησης κ επισης δυσνοητο αυτο που θελεις να πεις..επισης,δεν χρειαζεται να κανεις 2 θεματα για την ιδια ερωτηση..
  4. μαλιστα,ευχαριστω πολυ για την απαντηση..δεν το γνωριζα..παρολαυτα ομως η δυναμη που χανει τωρα θα πρεπει να ειναι ιδια με την δυναμη που εχανε κ μαμα,σωστα?δηλαδη αν χανει (εστω κ με λανθασμενη μετρηση) περιπου 60 αλογα,60 θα εχανε κ σε εργοστασιακη μετρηση,σωστα?η δεν ειναι σταθερο το ποσοστο λαθους? για τις προηγουμενες η μετεπειτα μετρησεις ,μπορει να μας διαφωτισει το ιδιο το παιδι ωστε να εχουμε καποιες περαιτερω ενδειξεις..
  5. καλημερα φιλε παρτεο..εχω μια απορια..πως λες οτι μετραει μονο στροφαλο οταν σου γραφει κ ''wheel power''? επισης αυτο που ηθελα να σε ρωτησω..πριν τις βελτιωτικου σκοπου επεμβασεις,ειχες προβει σε δυναμομετρηση σε εργοστασιακη κατασταση? καταληγω,θα μπορουσες να πεις ποσο σου στοιχισε περιπου κ αν εχεις προβει σε επεμβασεις στο συστημα αναρτησεων κ πεδησης? ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!
  6. εντυπωσιακοι αριθμοι!συγχαρητηρια!συστημα πεδησης(=φρενα) εχεις αλλαξει?αναρτηση?
  7. παραθετω ενα συνδεσμο σχετικο με την ανακληση των αυτοματων κιβωτιων της vw στις η.π.α.βασικα σε αυτο το συνδεσμο,αναφερεται στο dsg6..οπως ειχα ακουσει δηλαδη..για το dsg7 μεχρι στιγμης δεν εχω δει προβληματα(οχι βεβαια οτι εχω ψαξει κιολας..καθοτι σε εμενα δεν παρουσιασε κατι μεχρι στιγμης) http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=37739
  8. παραθετω ενα συνδεσμο σχετικο με την ανακληση των αυτοματων κιβωτιων της vw στις η.π.α.βασικα σε αυτο το συνδεσμο,αναφερεται στο dsg6..οπως ειχα ακουσει δηλαδη..για το dsg7 μεχρι στιγμης δεν εχω δει προβληματα(οχι βεβαια οτι εχω ψαξει κιολας..καθοτι σε εμενα δεν παρουσιασε κατι μεχρι στιγμης) http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=37739 υ.γ. ζητω συγνωμη,παρεθεσα την απαντηση σε λαθος θεματικη ενοτητα..
  9. ειμαι κατοχος σιροκκο 160..μεχρι στιγμης τιποτα.κ με την χρηση που του κανω,ελπιζω οτι δεν θα βγαλει τιποτα.να φανταστεις ουτε τον κλασσικο ηχο ''κουνιας'' δεν κανει στο δικο μου.αλλα προσεχω στην αρχη την θερμοκρασια,προσεχω επισης στο τελος πριν το σβησω,δεν το ζοριζω γενικοτερα(ειπαμε δεν ειμαστε ολη μερα σε ραλλυ),κ προσεχω κ την ποιοτητα βενζινης(επιλεγμενα βενζιναδικα). αλλα παρολα αυτα δεν ξερω να σου πω για τον 122..ξερω μονο οτι στον 160 που εχω εγω,επειδη ο κομπρεσσορας μπαινει απο χαμηλα,εκτινασει την καταναλωση..μιλαμε για 7.9λτ/100χλμ με χαλαρους ρυθμους..οταν δινει εργοστασιακα 6.3..ισως στα 122 να ειναι χαμηλοτερα η καταναλωση.οσο για τις επιδοσεις,πιστευω οτι κ το 122(στον τροχο,135-140 στον στροφαλο) ειναι μια χαρα.ταχυτερο μεν το 160(στον τροχο,180 στροφαλο) αλλα αν εχεις ζορι με τα χρηματα το 122 τα αξιζει κ με το παραπανω.κ σκεψου οτι δεν ειναι τοσο τα αλογα οσο οι ροπη που θα αντιλαμβανεσαι.κ τα 20κγ ροπης του 122 δεν ειναι λιγα..ειναι επιδοσεις αντιστοιχες ενος διλιτρου ατμοσφαιρικου οπως π.χ. μια b.m.w. 120..
  10. πιθανον να εχεις δικαιο..απο οσο ειχα καταλαβει εγω ηταν το 6ρι..μιας κ στην αμερικη νομιζω οτι το 7ρι του σιροκκο 1.4λτ 160 δεν παει.τεσπα,οπως κ να εχει στο δικο μου δεν εχω αντιμετωπισει μεχρι στιγμης κανενα απολυτως προβλημα.
  11. ωραιες οι μετατροπες,απλως αν μπορουσες να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες.. καλη συνεχεια
  12. καλα κουπε δεν ειναι,wannabe coupe ισως.hot hatchback ειναι..οσο για προβληματα στα πρωτα 4.000χλμ δεν εχω παρατηρησει τιποτα.το dsg αξιζει τα λεφτα του,κ δεν εχουν παρουσιαστει προβληματα(οι ανακλησεις σε αμερικη κυριως,αφορουν τα dsg6 οχι τα 7).. εγω θα σου ελεγα να κοιταξεις κ το γκολφ 6.κανει πανω κατω τα ιδια πραγματα,αλλα με καλυτερη ποιοτητα κατασκευης(βεβαια ειναι εμφανως πιο σοβαρο ισως κ πιο ασχημο εμφανησιακα,αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο).παντα προσωπικη αποψη ετσι.. οπως κ να εχει,οτι κ να παρεις,καλη αγορα κ προσοχη στο δρομο!
  13. δεν υπαρχει προβλημα!απεναντιας!απλως μου φανηκε παραξενο!ελπιζω να καταλαβαινεις την απορια μου!τεσπα,ελπιζω να μην ειναι κανενα προβλημα με το κιβωτιο!
  14. να κανω μια λιγο ασχετη ερωτηση?ε λοιπον θα την κανω.. αν κρινω σωστα απο την φωτογραφια σου,εισαι κατοχος golf vi,σωστα?γιατι ρωτας στον τομεα των σιροκκο?οχι οτι εχω προβλημα φυσικα!!απλως μου προεκυψε η απορια!! επισης λυπαμαι αλλα δεν γνωριζω κατι για τον ηχο στον οποιο αναφερεσαι..ισως μια βολτα απο καποιο συνεργειο να σε βοηθησει περαιτερω,αν δεν βρεις καποια απαντηση που να σε καλυπτει εδω..
  15. λοιπον,ηρθε ο καιρος να γραψω κ εγω τις δικες μου εντυπωσεις μετα απο ενα μηνα κ 4.000χλμ στον χιλιομετρητη. πρωτον η κατα τη γνωμη μου κακιστη κατανομη βαρους.εχει τοσο βαρος εμπροσθιως,που ναι μεν βοηθαει στην εξοδο των στροφων καθοτι μειωνει τα χαζοσπιναρισματα,αλλα απαξ κ αναγκαστεις να φρεναρεις εντος της στροφης,ετοιμασου για αναποδο τιμονι(χωρις να το εχεις επιθυμησει εννοειται!!).θα ηταν πολυ διαφορετικα αν ηταν σαν το μινι μκ2 που ειχε πραγματικα ρυθμισιμη συμπεριφορα του οπισθιου μερους..οποτε ηθελες με γραμμες,οποτε ηθελες με πλασαρισματα..παρολαυτα μπορω να πω οτι η ταχυτητα μεσα(κατα τη διαρκεια κ λογω κυριως των μετατροχιων) στη στροφη κ στην εξοδο ειναι αρκετα καλη. δευτερον η καταναλωση.αν κ πρεπει να εχω απο τις χαμηλοτερες μεσες καταναλωσεις μεταξυ των κατοχων(7,9λτ/100χλμ) παρολα αυτα απεχει αρκετα απο το εργοστασιακο 6.4..περιπου 25% επιπλεον.. τριτον θεωρω οτι η ποιοτητα κατασκευης του ειναι κορυφαια,αλλα για μια πενταετια πριν.μη ξεχναμε οτι ειναι ουσιαστικα ενα golf v που οταν παρουσιαστηκε καποια χρονια πριν,ειχε πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης,αρα κ το scirocco μιας κ ειναι το ιδιο αυτοκινητο σε σασι κ υλικα κατασκευης κ ταμπλο,εκεινη την εποχη θα ηταν κορυφαιο.παρολαυτα δεν μπορω να πω οτι δεν ικανοποιει(οχι πληρως βεβαιως).απλως λιγο η οχι ιδιατερως υψηλη ακαμψια(σαφως κατωτερη του μινι μκ2 που ειχα) που επιτρεπει στρεβλωσεις να γινουν εμφανεις κ αντιληπτες,μεσω μικροτριγμων σου χαλαει ελαφρως την διαθεση..κ βεβαιως οταν βλεπω τις κολλητικες ταινιες στον χωρο του κινητηρα,σκεφτομαι οτι αρχισαν τις περικοπες στα θεματα ποιοτητας για λογους κοστους.. τεταρτον οσον αφορα γιατο κιβωτιο,μπορω να πω οτι εμεινα αρκετα ευχαριστημενος, γιατι ηξερα εκ των προτερων οτι επαιρνα ενα κιβωτιο για ενα καθημερινο μη σπορ αυτοκινητο.σε συγκριση με το χειροκινητο του scirocco(κ μονο με αυτο,γιατι αν το συγκρινεις με το αυτοματο της φερραρι λογικα υστερει,οπως υστερει βεβαιως κ το χειροκινητο του σιροκκο απο αυτο της φερραρι,αλλες κατηγοριες,αλλα επιπεδα γενικοτερα κ εννοειται μη συγκρισιμα) ειναι πολυ καλυτερο.ειναι ταχυτερο,ασφαλεστερο,οικονομικοτερο κ βεβαιως πιο ξεκουραστο,ειδικα μεσα στην πολη.κ σαφως κ γλυτωνεις τον φοβο του μηπως παθει κατι απο την κακη χρηση..σαφως κ εχει κ τα αρνητικα του,οπως οτι δεν κραταει στον κοφτη(βασικα ακομα δεν το εφτασα κοφτη αλλα δεν εχω λογω να μη πιστεψω τον eliasj) η αλλα,αλλα ξαναλεω,μη ξεχναμε οτι ειναι ενα κιβωτιο για ενα καθημερινο σπορτιφ (κ οχι καθαρο σπορ) hatchback.επισης δεν μπορω να καταλαβω καποιους προκατειλλημενους (για να μη τους αποκαλεσω παλι τουβλοβολους..) που λενε οτι δοκιμασαν το dsg7 κ λενε οτι το βρηκαν λιγοτερο ανθεκτικο(????!!!) απο το dsg6..μεσα απο δοκιμη καταλαβε τις ανοχες-αντοχες του??..δεν αποκλειω οτι ισως να εχει μικροτερες αντοχες,αλλα σιγουρα μεσα απο μια δοκιμη δεν μπορεις να το καταλαβεις.. ο κινητηρας μεχρι στιγμης μου φαινεται αρκουντως δυνατος(ισως να φταιει κ το μεγαλο βαρος του αυτοκινητου)αν κ ξαναλεω οτι δεν το εχω φτασει στα ορια,συμφωνω με τον eliasj οτι λειπει το ξεσπασμα,αλλα απο την αλλη scirocco πηραμε,οχι καποια ιδιαιτερη κατασκευη με καθαρες σπορ καταβολες(προς θεου,ενα φαρδυτερο κ πολυ ομορφοτερο golf v με οπισθια αναρτηση απο passat ειναι,μη το κανουμε κ sti,s2000,evo) οποτε δικαιολογειται η γραμμικη αποδοση του κινητηρα.. τα φρενα του μπορω να πω οτι απο οσο τα χρησιμοποιησα μου φαινονται αρκετα δυνατα κ με αντοχες.. η εμφανιση,αν κ υποκειμενικη,για μενα ειναι απο τα δυνατα του στοιχεια,μιλαω παντα για το εξωτερικο,καθως στο εσωτερικο ειναι σαν να βλεπω golf η eos.. η αποδοση του ηχοσυστηματος ακομα κ χωρις dynaudio κ με πηγη το rcd310 ειναι μια χαρα(επιπλεον το rcd310 εχει κ random ειτε για φακελο ειτε για ολο τον εξωτερικο σκληρο,οπως επισης εχει κ browse που βοηθαει να μετακινεισαι μεταξυ φακελων..). κ καταληγω πως αν ειχα οδηγησει το golf vi κ παρατηρουσα οτι καποια προβληματα σε θεματα ποιοτητας ειχαν λυθει κ στον δρομο ηταν αρκετα κοντα στο σιροκκο,τοτε μαλλον θα αγοραζα golf vi..αλλα δεν το εχω οδηγησει,οποτε δεν μπορω να κρινω.ελπιζω μονο το νεο σασι που φερει το golf vi να εχει κ καλυτερη ακαμψια(ειπαμε ηταν απο τα κορυφαια καποια χρονια πριν..).θεωρω οτι το σιροκκο καλλιστα θα μπορουσε να ειναι η 3θυρη εκδοχη του golf v(κατι αντιστοιχο του kia pro-ceed σε σχεση με το 5θυρο kia ceed) θετικα :φρενα,εμφανιση(υποκειμενικο),ποιοτητα κατασκευης(αρκουντως καλη),αποδοση του μολις 1.4λτ 160,οδικη συμπεριφορα κατα τη διαρκεια κ κατα την εξοδο της στροφης,αρκετα καλο τιμονι,dsg7. αρνητικα : εμφανιση εσωτερικου(υποκειμενικο),ποιοτητα κατασκευης(για αυτοκινητο κατασκευης 2008-2009),φρεναρισμα στην στροφη(σε περιπτωση που φρεναρει ο μπροστινος σου ας πουμε..κ αναγκαστεις κ εσυ να φρεναρεις),ακαμψια,διαφορα μικροπροβληματα(οπως π.χ. τα παραθυρα που ανεβοκατεβαινουν μονα τους),αυξημενη κατα 25% (σε σχεση με τις εργοστασιακες μετρησεις) καταναλωση αυτα απο εμενα..κ ζητω συγνωμη για το σεντονι..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.